hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

havercsavo
válasz erre | email2009-07-23 17:21:48
sziasztok.sajnos elfaradt a motorom<638> léptetővillaja,jelenleg a 3és a 4sebességet nem veszi.venni szeretnék használtat vagy ujat,akár a két fogaskerékkel egyűtt.eddig Monoron volt olyan bolt ahol arultak uj alkatrészeket is de sajnos jawahoz mar nincs semmilyűk sem.  Ha tudtok barhol valamilyen űzletet az is segitség lenne kőszőnőm.
sorszám: 18770 (115508)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-23 17:19:01
Írtam, hogy mindegyik kétüteműnél előfordul, csak vannak, amelyiknél gyakrabban.Nekem ilyen esetre az jött be, hogy ETZ-s stílusban indítom a 638-at is. Szivatóval két-három rúgás gyújtás nélkül, aztán szivató vissza, gyújtással rugdosás. Nem mindig elsőre, de beindul így, félmelegen is.Tettem fel pár 638, ra, 634re, ETZre elektronikus gyujtást, látszólag megszüntek a gondok. ETZnél nem csak látszólag, hanem tényleges, kipróbálva. Illetve most visszajött a probléma, mert eldugult az alapjárati fúvókám. Nem tudom igazán kipucolni. mert csatos karbi, csak úgy lehet hozzáférni a rendesen a főfúkától az alapjáratihoz vezető likhoz, ha kicsavarjuk az alapjárati keverék csavart. Az pedig egy hernyőcsavar. Az előző tulaj nagyobb csavarhúzóval csavarta be, nem igazán akart kijönni. A végén pedig lement a csavar végéről a vágás. Most egyenlőre még csak gondterhet arccak nézegetem. Vagy ötödikre szokott így indulni.Utánna érdekes módon elviseli az alapjárati hiányát. Ha lesz idegem hozzá, kifúrom a csavart és valami perselyt aplikálok bele. Vagy szerzek egy új karbit. De pénzem új karbira nem igazán van. De majd meglátjuk.Ha pénzhez jutnék, levizsgáztatnám végre a 534-et, az lenne a legjobb ideiglenes megoldás. Bár városban talán az ETZ-t jobban szeretem, de elballég itt is a jawával.Aztán majd valamikor kicserélném az ETZ karbiját.
sorszám: 18769 (115507)
(előzmény: Powerarc, 2009-07-23 17:01:09)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-07-23 17:01:09
Nekem a 638-assal van ilyen gondom, pont ez köztes állás, néhány óra után kell tökölnöm, hogy szivatóval vagy anélkül próbáljam. Mivel a gyújtása jó, meg ugye nem úsztatós a karbi, túlszívatni nem is nagyon tudom.
sorszám: 18768 (115505)
(előzmény: Árpád, 2009-07-23 16:56:40)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-07-23 16:58:19
A horony mérete átm.29,5x5, a perem pedig átm. 37,5x5.
sorszám: 18767 (115503)
(előzmény: yodamester, 2009-07-23 14:50:13)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-23 16:56:40
Hidegen könnyű. Melegen is. Fél melegen tud nagyon hülye lenni a 634. Usztatás nélkül nem biztos, hogy indul, usztatással pedig meg lehet folytani. A szivatós gépeknél nem jelentkezik ilyen szinten ez a gond.De a 634 karbi az egy csúcs.Bár gondolom, a többi úsztatós is hasonló. De valamiért a 634 karbi ráadásul tényleg szereti visszaszuszogni a felesleges benyát a légszűrő csövébe.Tehát nagyon el kellene találni, mennyire úsztatja meg az ember.De nincs mihez viszonyítani. Ha buggyanásig usztatunk félmelegen, akkor szinte biztos a kudarc.Akkor jöhet a légszűrő gumi levétele, az segít olyankor már csak.Vagy félórás elkeseredett rugdosás.Ja, majd el felejtettem, ha sikerült teljesen tulszivatnunk , akkor szinte biztos, hogy cserélni kell a gyertyákat, vagy szárítgatni.
De még egyszer: Az igazi gond félmeleg állapotban van a 634 karbival.
sorszám: 18766 (115502)
(előzmény: Powerarc, 2009-07-23 16:30:21)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-07-23 16:53:31
Powerarc,Árpád vagy valaki neked ha megálltok vele útközben 1 órára /megnézni valami modjuk/ akkor hogy indítod utánna ez érdekelnne.
1. Szivató és gyujtás nélkül 3 rúgás ,majd gyujtás rá és pöc?
2. Kis szivató gyujtás és pöc?
Valami ilyesmivel sokat segítenétek. Megyek túrára és nem nagyon van időm kisérletezgetni. Hidegen tökélete melegen is csa ez a köztes
sorszám: 18765 (115500)
(előzmény: Powerarc, 2009-07-23 16:30:21)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-07-23 16:46:20
Hogy mért?
Erősebb vele kisfordulaton nyomatékos,hidegen rúgásra indul ilyenek,de mint kiderült 1-2 óra motor leállítás után nehezen.
sorszám: 18764 (115499)
(előzmény: Árpád, 2009-07-23 16:01:10)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-07-23 16:30:21
Hidegen való indításnál, gáz és gyújtás nélkül kell 2-4-et rúgni rajta, gyújtás rá és szintén gáz nélkül indítani. Ha erre sem megy, akkor valami gond van. Az sem mindegy, hogy pl. a kipufogórendszer ellenállása mekkora, ha kifúj, vagy meg van furkálva, akkor szintén nehéz lesz beindítani.
sorszám: 18763 (115498)
(előzmény: Ze78, 2009-07-23 15:15:17)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-07-23 16:28:09
Van egy tarcsi lánckerekem, előbányászom még ma és megmérem a lehúzató peremet.
sorszám: 18762 (115497)
(előzmény: yodamester, 2009-07-23 14:50:13)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-23 16:01:10
Valami olyasmi kell neki. Esetleg mint mondtam , a légszűrő gumit bonthatóvá tenni, mert a légszűrőtől függetlenükl benyomja a nedüt még a 638 is a légszűrő csövébe, ha túl sok van a karbiban.Legalábbis úgy emlékszem Ha 638, akkor a trabi gyújtás is elég jó rá. Hidd el, az elektronikus gyújtás sokkal jobb, még a kiválló megszakítósnál is. Rosszabb benzin-levegő aránynál is gyújt. Tavasszal az ETZmen a fetes olyan állapotban is beindiította a brummogást, hogy három rúgás alatt félig állt a víz a gyertyában.Mechanikus be nem indította volna, az biztos.
De azt még mindig nem értem tökéletesen, miért cserélted ki a karbit. Könnyebb hiba mentesíteni a 638 karbit, mint a 634-el nap mint nap elboldogulni. De te tudod....
sorszám: 18761 (115496)
(előzmény: Ze78, 2009-07-23 15:15:17)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-07-23 15:15:17
Köszönöm a gyors válasz!
Pontosítok,a motor 638 gyujtás kitünő, a karbi 634 -es rajta esztergált közdarabbal + Panonia légszűrő van rajta. Azért cseréltem ki mert az eredeti mindig eldugult és hidegen csak keserves indítgatásra akart beindulni.
? akkor jól gondolom ,hogy valami félig szivatózás kellen esetleg kis gázzal?
sorszám: 18760 (115495)
(előzmény: Árpád, 2009-07-23 14:47:32)

 
 
yodamester
válasz erre | email2009-07-23 14:50:13
a primer fogaskerék lehúzóhoz senki nem tud méretet?
sorszám: 18759 (115492)

 
 
yodamester
válasz erre | email2009-07-23 14:47:55
köszi
sorszám: 18758 (115491)
(előzmény: Kulio, 2009-07-22 17:19:19)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-23 14:47:32
Sajnos, a félmeleg állapotot egyetlen szoci kétütemű sem szereti, a jawa634 nagyon nem. Eléggé rendszeres az általad leírt jelenség.Ami segíthet rajta: Ellenőrizd az aksid állapotát, a töltést. Félmeleg indításkor meglehetőssen érzékeny a 634 a feszültségre.Ellenőrizd, rendben van e az alaőjárati fúvóka.Szezz olyan légszűrő gumit, vagy alakíts át egyet olyan állapotúra, hogy nagyon egyszerően leszedhesd. Ha félmelegen indítod gyakori, hogy túl folyatod, a benya pedig ilyenkor a légszűrőbe szokott bemenni, utánna rugdoshatod, mire kijön. Jobb, ha egyből nem sikerült indítanod akkor lecsapolod a benyát úgy, hogy leszeded a karbiról a légszűrő gumit és csak beindulás után teszed vissza. Beállítod a megszakítókat rendesen. Ne nagyon legyen 2.9-3 mm-nél nagyobb az előgyújtás.Lecseréled a gyújtásod elektrónikusra. Ha lehet nem trabisra, mert a vita ellenére igaz, hogy a tranzisztor minimum 1.5 voltot eltüntet a feszültségből, ami félmeleg állapotban kellemetlen. Fetes végkozatút szerezz. Ha e mellett döntesz, írj mailt, valamit kitalálunk az ügyben. Valószínüleg azt, hogy adok elég tanácsot hozzá, hogy meg tudd csinálni, beállítani sajátkezűleg.
Ha ezek mimnd nem jönnének be, elgondolkozunk mit csinálj. Én is rengeteg szívtam ezzel a jelenséggel, emiatt kaptam a motoros egyesületemtől , a többiektől egy ETZ-t ajándékba, hogy ne tartsam fel őket amikor tovább indulunk valahonnan egy óra elteltével.Gondolom, ez a megoldás nálad nem esélyes.:D Nekem a lekapható légszűrő gumi és az új aksi jött be. Az ETZ-n kívül.:D Az elektronilus gyújtást még nem volt módom a saját jawámon is hosszassabban próbálgatni, mert lejárt a műszakija és különböző okok miatt mindig elmarad a vizsga.ETZ-n viszont nagyon bejött a fetes gyújtás, pedig az 12 voltos, nem annyira érzékeny a feszültségre.
sorszám: 18757 (115490)
(előzmény: Ze78, 2009-07-23 13:29:19)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-07-23 14:34:03
A gyári kipufogó könyökátmérőjén, a diffúzor félkúpszögén, középrész átmérőjén felesleges változtatni, esetleg akkor, ha bővülö könyököt, és többrészes diffúzort akarsz csinálni. Ezek stimmelnek egy széles fordulatszámtartományban használható rezonátorhoz. A konfúzoron és a könyökhosszon kell változtatni. Sokan azt mondják, a gyári rezorral is erősebb a motor, de nekem számolás alapján egészen más méretek jönnek ki. Nem mintha fölül akarnám birálni a Jawa gyár mérnökeinek szaktudását :-)
sorszám: 18756 (115487)
(előzmény: Szabbensz, 2009-07-23 10:49:00)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-07-23 13:29:19
Indítási problémáim vannak /634/.A következő a szitú: hidegen ok,megállás után 15 percig kisgázza 1 rugásra. Viszont ha "félmeleg" megállás után 2-3 óra elteltével gázal nem szivatóval sem. /bár én mindig addig nyomom még kibugyan a benya/? hogy szoktátok???? SOS
sorszám: 18755 (115483)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2009-07-23 10:49:00
Mivel stimmelnek a számitott méreteid?
Utánnanéztem a dolgoknak, s Horvátujfaluban, pontosabban Pozsony/ Horvátujfalu városrészében lehet kapni gyári rezort a jawa ra. Pontosabb cimet nem tudok, ezt is elég volt meglelni :)
Azért kérdeztem volna hogy az ETZ rezor jó-e rá, mert az legalább lehet kapni itthon is... de ha rontja a motor teljesitményét, nem is veszek...
sorszám: 18754 (115478)
(előzmény: Tibi2T, 2009-07-22 22:11:10)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-07-22 22:11:10
A twin sport gyári kipufogója belső rezonátoros. Érezheted, kb. 2500-3000 fordulatnál van egy ugrás. Persze lehet épiteni sokkal jobbat, ahogy számolgattam minden méret stimmel, csak a könyököt kell röviditeni, és a végcsövet szűkiteni. A gyári konfuzor nagyon nagy átmérőjű végnyilással rendelkezik, gondolom biztosra akartak menni a motor hőháztartásával kapcsolatban. Gyári rezonátort lehet kapni. Nem olcsó és nem illik a motor karakterisztikájához, ránézésre is túl rövid.
sorszám: 18753 (115464)
(előzmény: Szabbensz, 2009-07-21 21:59:22)

 
 
Petrov
válasz erre | email2009-07-22 21:45:50
Köszönöm a segítségeteket azt hiszem ell leszek ezzel egy darabig legalább nem unatkozok:)!
sorszám: 18752 (115462)

 
 
Kulio
válasz erre | email2009-07-22 17:19:19
A 634-es főtengelye másabb a dinamó oldalon. Nem fog rámenni a generátor, vagy fordítva a dinamó
sorszám: 18751 (115454)
(előzmény: yodamester, 2009-07-21 22:06:51)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-07-22 14:48:54
http://peti74.atw.hu/gyujtas/jelado/jawa/jawajelado.html
Ezen látsz képeket is az alkatrészekről. Ha adódnak más probléma kérdezz nyugodtan. Bárhogy felszerelheted az alaplapot, a mágnest ideiglenesen rá kell csavarozni a bütyök helyére esztergált távtartóra belőni a gyújtást és azután befúrni a a stifftnek ami a távtartóba fixen lesz. A két henger közti gyújtás beállítását a hall ic mozgatásával tudod elérni a mágnes alá befelé vag kifelé mozgatással. Ez egyértelmű mert a panelen úgy van kialakítva a furat.
sorszám: 18750 (115451)
(előzmény: Petrov, 2009-07-22 00:42:35)

 
 
Bandita
válasz erre | email2009-07-22 08:46:05
Igen , mivel be kell jegyeztetni a forgalmiba hogy a motor vontathat. De vizsgáztatni valami olyan helyre vidd ahol kellően rugalmasak, ugyanis ha az egyéb (autóra szerelt) vonószerkezetekre vonatkozó szabályokat alkalmazzák akkor műbizonylat kell a vonókészülékről. Azt meg még akkor se tudsz sztem szerezni ha új vonókészüléket veszel a cseheknél.
sorszám: 18749 (115437)
(előzmény: Bigula68, 2009-07-22 08:31:09)

 
 
Bigula68
válasz erre | email2009-07-22 08:31:09
http://www.kepesmotor.hu/jawa-veteran_motor/p213150&st=jawa

Nem reklám, de ezeket a szép jószágokat nézzétek meg! Ehhez a futón kívül a motort is újra kell vizsgáztatni?
sorszám: 18748 (115436)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-07-22 04:35:39
http://www.vttoth.com/~gandrassy/jawagyujtas/
sorszám: 18747 (115433)
(előzmény: Petrov, 2009-07-22 00:42:35)

 
 
Petrov
válasz erre | email2009-07-22 00:42:35
És nem tudnál nekem segíteni! hogy hogyan kezdjem ell vagy hogy hogyan álljak neki mert még ilyet nem csináltam! a Trabi gyujtás meg van hozzá! valami féle leírás is jó volna!
sorszám: 18746 (115431)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-07-21 13:23:25)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-07-21 22:47:52
Semmi értelme az MZ-t.Máshova van hangolva.....Jawához van gyári..illetve volt vagy 10 éve.....hogy azóta......ki tudja...
sorszám: 18745 (115421)
(előzmény: Szabbensz, 2009-07-21 21:59:22)

 
 
yodamester
válasz erre | email2009-07-21 22:12:44
na még 1
esetleg tudja vki a primer fogaskerék peremének a méretét,lehúzóhoz
sorszám: 18744 (115419)

 
 
yodamester
válasz erre | email2009-07-21 22:06:51
üdv mindenkinek!
1 kérdés:a 634-es főtengelye stimmel a 638-hoz?
sorszám: 18743 (115417)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2009-07-21 21:59:22
Szewasztok!

Szerintetek a 250 es ETZ re való rezort rá tudom alkotni a Twin Sport ra?? a Jawa torokátmérője 40 mm, az én épitett MZ rezoromé meg asszem 37mm. Vagy lehet kapni külön rezort a jawakra? Ha igen, hol? s kb mi ára van? S várható javulás a teljesitményben, vagy pont lerontaná a rezor?
sorszám: 18742 (115414)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-07-21 19:25:31
A Jawa trafója is hibátlan hozzá....
sorszám: 18741 (115402)
(előzmény: tomika76, 2009-07-21 17:44:35)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-07-21 18:07:46
Jaja, a Jawa gyári trafó is tökéletes, nem is szabad mást használni, pláne más gyújtásrendszerhez valót. Nekem az eredeti Jawa trafó van Trabi gyújtással, és tökéletesen működik.
sorszám: 18740 (115390)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-21 17:54:40
A trabit szokták ajánlani, de a valóságban szerintem teljesen egyformák. Mechanikus megszakítós gyújtáshoz valók. Természetesen a trabi trafót csak akkor lehet használni 6 voltos jawához, ha a trabi is 6 voltos. 12 voltoshoz 12 voltos.
sorszám: 18739 (115389)
(előzmény: tomika76, 2009-07-21 17:44:35)

 
 
tomika76
válasz erre | email2009-07-21 17:44:35
Sziasztok!
A trabi gyújtáshoz a trabi gyújtótrafóját kell használni vagy jó a gyári jawa is?
Melyik ad erősebb szikrát?
sorszám: 18738 (115388)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-07-21 16:31:39
Méh telepen vettem 400 Ft-ért a gyújtást. Jó tudom éppen kifogtam de ezért kell sűrűn járni a vastelepet. Ha az aksi merülőfélben van akkor index sem fog működni és akkor még megszakítóssal is kihagyogat a gyújtás. Nem vitázom ezen senkivel húsz év alatt nem romlott el akkor talán ki van találva, olyannal sem találkoztam ami leégett a rajta felejtett gyújtástól. Pedig előfordult már, az aksi lemerült és kész. Feltöltöttem és mintha semmi sem történt volna. Jó és egyszerű, és óccsó.
Valakinek itt is eladtam 2 trabi gyújtást 3000 Ft-ba darabját.
sorszám: 18737 (115385)
(előzmény: Árpád, 2009-07-21 16:08:59)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-21 16:08:59
Szinte mindegyik. Amelyik fet végű, az nem. Az egésszen kis feszültséggel is működik, mivel nem tüntet el 1.5 voltot, mint a tranyó.
Amúgy a tranyó nem 300 forint, jóval több. A fetes ugyanúgy javítható otthon, annyi a különbség, hogy sokkal kevesebb alkatrészből áll A vég fet is olcsóbb, mint a tranyó. Nem melegszik, akármeddig rajta lehet hagyni a gyújtást.
De nekem mindegy, semmi érdekem nem fűződik a fetek propagálásához. Ha valakinek nem kellenek, nekem úgy is jó.
sorszám: 18736 (115381)
(előzmény: Matya, 2009-07-21 14:54:43)

 
 
Bryan
válasz erre | email2009-07-21 16:08:05
Sziasztok!

Vannak eladó 638-ashoz való alkatrészeim:

komplett kuplung (kosár + a cuccai együtt)
primer lánc
generátor állórész

e-mail-en érdeklődj!

Üdv!
sorszám: 18735 (115380)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-07-21 14:54:43
És van egy-két előnye is...pl ha beszarik, otthon javítható, mert a rajtafelejtett gyújtás miatt 99%-ban a tranyó hal meg benne, amit kb 300Ft-ért meg lehet kapni...EGY db halljeladó van benne, tehát aránylag komplikációmentes....
Egyébként döglődő/lemerülőben lévő aksinál szinte mindegyik elektronikus gyújtás szarakodik :)
sorszám: 18734 (115377)
(előzmény: Árpád, 2009-07-21 14:04:01)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-07-21 14:51:08
Négyet..persze, meg a rabok farkát.....Konkrétan EGY darab jeladóval is hibátlan gyújtás van.....Egyébként is a francnak előgyújtás-vezérlés egy szar kétütemű kéthengereshez....Túlbonyolítás....ÉS semmi pluszt nem ad ....
sorszám: 18733 (115376)
(előzmény: Árpád, 2009-07-21 10:18:17)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-07-21 14:47:38
Trabant elektronika.Kb egy 10E Ft-ból megvan, ha nekiállsz megcsinálni magadnak....Nem nagy kaland...
sorszám: 18732 (115374)
(előzmény: Jawa mocis, 2009-07-21 08:43:18)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-21 14:04:01
Nem fele az áram 6 voltos esetben, hanem dupla.Gondolj utánna. A 12 voltos gyújtótekercsel lenne fele, ha azt tennéd a 6 voltosba.De 6 voltos trafót használsz.ettől még bírja a trabi gyújtás, csak alacsony fordulaton akadékoskodik néha, és lemerülő félben lévő aksinál.A trabi gyújtás másik hátránya, ha rajta felejted a gyújtást nagy eséllyel tönkremegy.
sorszám: 18731 (115372)
(előzmény: Jawa350speed, 2009-07-21 13:23:25)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-07-21 13:23:25
Ha rendben van a motor elektronkikus része, megfelelő a töltés és nem akar lemerülni az aksi, akkor a legegyszerűbb ha rádobsz egy trabant elektronikus gyújtást. Igaz ez 12 v-os de én is ezzel hajtom már fél éve a gépet. Semmi baja sincs, egyszerű mint a pofon. Én motorom is 6 v-os. Írták mások is hogy ezzel üzemeltetik, ha 15 -20 év alatt ne mromlott el akkor fele akkora árramtól nem hiszem hogy tönkre menne. De ennek feltétele a jó töltés. A motomon mz dinamó és mz elekrtonikus fesszab van.
sorszám: 18730 (115369)
(előzmény: Petrov, 2009-07-21 13:07:42)

 
 
Petrov
válasz erre | email2009-07-21 13:07:42
Nemtudom valamit kellene nekem is kezdenem a nyujtásal mert nem egy meg bizható sajnos a kis CZ 350-esemen!
sorszám: 18729 (115368)
(előzmény: Tibi2T, 2009-07-21 09:50:14)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-21 10:18:17
Ami nekem nem tetszik rajta, az a következő: Mind a meghajtó fokozat, mind a mikrovezérlő a dinamóra, generátorra van szerelve. Baromi melege lehet ott szegénynek.Gondolom szép a meghibásodási görbéje a cuccnak így.Szerintem két éven belül meghal a ketyerék fele .
De az se rokonszenves, hogy jawára olyan gyújtást ajánlanak, aminél nem lehet a két henger gyújtását külön-külön állítani. Igen kevés az a jawa, amelyiknek halál pontosan 180 fokra van egymástól a két henger felső holtpontja. Amúgy ez igaz a Vape gyújtásra is. Azt se szívesen tenném be a motoromba.Programban ennél biztosan lehet a két henger előgyújtását külön vezérelni, de az édeskevés. Alacsony fordulaton és hirtelen gázadásra így elég kreténül fog viselkedni.Összegezve: Én a kinézet ellénére igénytelen cuccnak nézem.Tisztességes kéthengeres előgyújtás vezérléses elektronikának minimum négy állítható hall jeladót kellene tartalmazni. Induktív jeladók nem tökéletesek erre a célra.
Viszont ára megvan. Régebben mintha huszon valamennyiért láttam volna, amikor még nálunk is ajánlgatták.Annyiért megcsinálhatták volna tisztességesen. Anyag árban talán 5 ezer lehet.
sorszám: 18728 (115362)
(előzmény: Tibi2T, 2009-07-21 09:50:14)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-07-21 09:50:14
Szerintem sehol. De a gyártó oldaláról meg lehet rendelni. Amúgy csak akkor vegyél ilyet, ha nem mész nagyon hosszú túrákra, a gyártó állitja, hogy rezgés és hőtűrő a cucc, de ez már talán a 3. generációs, az elsőre is azt mondták jó lesz... Nem akarok róla senkit lebeszélni, de rengeteg a hibalehetőség. Pl a cég új trafókat ajánl hozzá, mert ha elmegy valamelyik trafó, az elektronikában is kisül valamelyik passziv alkatrész...
sorszám: 18727 (115361)
(előzmény: Petrov, 2009-07-21 00:56:11)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-21 08:56:39
Mi számít olcsónak?
sorszám: 18726 (115360)
(előzmény: Jawa mocis, 2009-07-21 08:43:18)

 
 
Jawa mocis
válasz erre | email2009-07-21 08:43:18
Az mind oké,csak épp anyagilag nem nagyon állok ugy hogy elektronikus cuccokat vegyek!De ha tudsz valami olcsoo megoldást...
sorszám: 18725 (115359)
(előzmény: Matya, 2009-07-20 22:03:57)

 
 
Petrov
válasz erre | email2009-07-21 00:56:11
sziasztok szerintetek lehet ilyen alaplapot kapni felénk:)?http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://imfsoft.com/hardware/products/jawa-cz-trabant-ignition/jawa-cz-trabant-42-1.jpg&imgrefurl=http://imfsoft.com/hardware/products/velorex-ignition.asp&usg=__DGf4nicq9CV4u5v8-RohgYH04Nk=&h=231&w=250&sz=21&hl=hu&start=64&tbnid=bQ-7TyWRN_HFIM:&tbnh=103&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3Dvelorex%2Bjawa%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26start%3D60
sorszám: 18724 (115357)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-07-20 22:03:57
Tegyél fel valami elektronikus gyújtást...jobban jársz vele :)
sorszám: 18723 (115345)
(elözmény: Jawa mocis, 2009-07-20 11:56:05)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-07-20 21:30:47
Találtam egy linket ,nézétek meg!
http://automanager.hu/hirek/20081107_oldalskocsi_jawa_utburkolati_jelek.aspx
sorszám: 18722 (115341)

 
 
furfarag
válasz erre | email2009-07-20 12:37:42
Megszakító:0,4 Előgyújtás:2,8-3,2
sorszám: 18721 (115334)
(elözmény: Jawa mocis, 2009-07-20 11:56:05)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu