:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Így van, csak paszta lehet, semmi más!
Vastagon szilózott papír volt benne :(
Oda paszta kell! Valami jóminőségű.
Szerintetek is azért nincs a 638-as tömítésgarnitúrában blokk közép tömítés, mert azt elég pasztázni? Vagy kimaradt belőle?
Olyanra tudok tippelni, hogy nincs elég kompresszió a motorban, csak a szivató állandó használata mellett jut elég üzemanyaghoz. Azért még végignézném a többi részt, benzincsapot, szűrőt, tankszellőzőt is.
Üdv!
Jawas szakemberekhez intézném az alábbi kérdésem.
A minap jutottam hozzá egy 1967-es Jawahoz. 250-es csepptankos.
Problémám a következő: csak szívatóval hajlandó múködni, mihelyt visszatolom pár másodpercig még pöfög, majd leáll. Csak úgy pörög fel újra, ha teli gázt adok. Karbit szétszedtem, össze fúvókát kipucoltam, (benzinszint fix?) orrán-száján dől a benzin. Súbertű már volt az összes állásban, nem javúl.
Bármilyen ötletet, javaslatot megköszönök!
Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat, sajnálom hogy egy kis "ereszd el a hajam" így is sikerült. De hátha megbékéltek.
Az OMV-s full szintetikus olaj mellett döntöttem a kutas srác, meg a hozzászólásaitok, ill. a neten talált specifikációk segítségével. 3km-t mentünk is az új mocival, de van ami nyugtalanít. Egy hang. Olyan jellegű kerregés, mint itt: http://www.youtube.com/watch?v=4yE5vmckdQM Ez mi ezeknél a motoroknál? Ez üzemszerű, úgymond "jávahang"?
Haho: M
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/streetfighter/etz-250-stunt-p-40898
Nem semmi
Szívesen vevő lennék egy darab 638-ba jó, öntvény léptetővillára!
Kuplungagyra is szükségem lenne!
Ha valaki tud eladót, itt vagy a vghljs@gmail.com címen jelezze légyszi!
Ez jó, itt van motorwebshop is... :))
Az oldalkocsikról meg nem is beszélve...
És hogy csak az Ural gyárt oldalkocsist...
Miskolc környékiek,vagy akit érdekel:
Szeptember 19 -én 1 napos közös motorozás szervezünk a Bükkben.
Indulás Miskolc OBI parkolóból 10 órakor.Ha valakit érdekel jelezze.
http://www.jawa-motorcycles.com/
köszi a tippeket a jövö héten már többet fogok tudni
Asszem a jobb oldali henger megszakítója az alsó, ha sok az a filcen, az okozhat kimaradást. Fals levegő esetén nem lenne alapjárat és elég rendesen felpörögne, ha van ilyen, abban a generátor alatti szimering szokott a ludas lenni.
bocsi de közben dolgozom egy éttermben.... hát igen,amikor már megy huz,van benne erö jól pörög de sajna alapjárat elég ingatag.az üzemanyag rendszer karba lett téve fuvokák tisztitva benzinszint beállitva.erös egyenletes szikra mind két hengerben de a jobb oldali mégis kihagy egy kicsit.a blokk széthuzását nem mi csinálltuk,de azt mondták,hogy nagyon jó a henger passzos a dugo és a gyürük.valami fars levegöre gyanakszom illetve mégis a dugok környékén mehet el valahol a kompresszió.
Ha a villanyoldal rendben van, akkor marad az üzemanyagrendszer, vagy a motor műszaki állapota, kompressziója, tömítettsége. Amikor már megy, van stabil alapjárat, húz, pörög, megy? Karbiban jó a benzinszint és tiszták a fúvókák? Lehet csak kicsit dúsabb keverék kell neki, pl. a levegőcsavar túl ki van tekerve.
gumitéma: az én motorjaimon tömlős pirellik nyújtóznak, közel azonos áron kapható, mint a közismert ndk-s és csehszlovák köpenyek,
üdv
hát igen sok a bibi lehetösége.a megszakitok jol vannak beállitva viszont az elektromos csatikat kontakt pontokat még nem ellenöriztem.az elögyujtást egyébbként tolomérövel néztük .tolásra indul,és akkor bivaly erös.nem lehet,hogy csak berugásnál valamiért nincs benne megfelelö kompresszió?
Hát végig kellene menni rajta az elejétől fogva. Megszakítók hézaga stimmel-e, a két megszakítót szinkronba kell hozni, hogy mindkét hengeren egyforma előgyújtás legyen. Ha nincs mérőóra, egy tolómérő is megteszi. Has jól van belőve, akkor az alaplapot nem kell csutkóra elfordítani, a horony közepe tájékán lesz a csavar. A lógó főtengelycsapágy okozhatja azt, ha nem lehet szinkronba ill. pontosan beállítani. Ezután jöhet a villamos rész, a vezetékek csatlakozóinak megfelelő kontaktja, pl. a nyereg alatti testpont, stb. Gyertyakábel, pipa ellenállás mérése, szakadás keresése. Ha áll a motor és gyújtás van rajta, a trafó melegedni is fog, hisz tud rajta áram folyni.
sziasztok.rakosgatom őssze a mocimat,tőbb kevesebb sikerrel.most megint megakadtam egy kicsit.már teljesen őssze volt szerelve,de nem indul a piszok csak tolásra.viszont a két trafo már alapjáraton is tűz forro.mértűk a kondikat is 5-5őt mutattak a multiméren,és a jobb oldai henger néha kihagy.az alaplap teljesen a határra vcan kitolva ,tovább bem tudom forditani,mégis inkább utogyujtást mutat mint előgyujtást.légyszi,van őtlet?
Hali!
én előre ezt ajánlom:
http://mofaker.hu/termek.php?termek_id=01089
nem túl drága, talán egy árban is van a Mitassal, és teljesen fasza. Előre tettem, ha jól számoltam kb 3.50-esnek felel meg a 90/90, nekem bevált, és egész kultúr mintája van. Ez van fenn 2 éve.
Önnek is új üzenete érkezett :DDD
Nekem is Mitasok vannak. A hátsó már ki tudja mennyi idős, nem töredezik, semmi baja szinte. Hátrányuk szerintem, hogy kissé kemények, rossz úton vigyázni kell velük. H-06 egyébként.
Szia !
Engem is erdekelne gumi a motoromra , elore is koszi minden informaciot es segitseget !
Nézd meg a leveleidet Tibi2T
Egy Vaterás olcsón tud Mitast, tőle vettem én is előre/hátra. Ha kell a tszáma privát megírom. Árban amúgy jó a Mitas, minőségre meg a fene tudja, nekem jó az öregre mert tetszik hogy gyári mintás, de ha húzod neki, inkább Mofakeres német gumikat javaslom.
Ajánlott,jó a Mitas ebben az árban? Van más bevált gumi is?
Ha lehet a gumikat cseréld le,mert teljesen más lesz a motor rugózása ezt tapasztalatból tudom.Kb 16000 ezerből megvan felrakás centirozás,mitas a barum utódja van az enyémen.Üdv Laci.
Eladó jawa 350 csepptankos alkatrészek:
első sárvédő,első teleszkópok,hátsó teleszkópok,váz,kormány,üzemanyagtank,kipufogók könyökkel(krómozható állapotban,nem horpadtak) motorsokk@citromail.hu Tel: 06307101501
Mivel csak névváltozás, és ezt is le lehet nyomozni, így nem lehet gond.
köszönöm az eladonál marelli volt kis hőértékü rövid menetes.nem értem hogyan müködött hosszu menetes gyertyával.talán ezért indult egy kicsit nehezen?
Brisk N15C , rövidmenetes kell bele. Ha drágábbat akarsz, akkor NGK B8HS
sziasztok.elindultam, hogy veszek a motoromba uj gyertyákat,de nem tudom hogy milyet. most hosszu menetes van benne de az elado azt mondta,hogy szerinte ebbe a tipusba rövidmenetes való.a motorom 638as tipusú 350es.légyszi segitség kellene,hogy milyet vegyek. köszi
No para: '97-ben kivonták,'08-ban eladták. Erről most kaptam meg az eredeti adásvételit postán. Csak persze közben változott a tsz neve.
No itt egy érdekes kérdés vetődik fel, hogyan került az odavalósi birtokába? Mert ugye a kivonást a Tsz intézte ezek szerint, a központi nyilvántartóban is ez lesz. Ha ott nincs adásvételi, akkor bukta az egész.
Az okmányirodában azt mondták, hogy semmi gond. Megvan a forgalmija, a baracsi TSz vette '91-ben, '97-ben kivonták a forgalomból. Egy odavalósi megmentette a elkallódástól, a fia felújította aztán eladta nekem. Minden eredeti adásvételim megvan. Persze a számítógépben nincs meg a kivonás, ez plusz egy hónap lesz az ügyintéző szerint, aztán a tsz is Agro Zrt lett, itt is lesz egy kis utánjárás.
De: komplett, üzemképes,nem összegányolt motor volt, aminek az előrelátható lábraállítási alkatrészköltsége 20 000 Ft alatt marad.Sajna elrevültek a gumik, ez lesz a legdrágább tétel. Meg a papirok....
jaaa,
csak a fékpad miatt érdeklődtem...
nekem 1x a mozaikon földhözcsapták a gépet egy ún. fékhatásmérés alkalmával,
üdv
A papírnak járj majd utána.Megütötte a szememet a végleg kivont szófordulat, és úgy emlékszem, hogy egy nem túl régi módosítás óta a végleg kivont járművet nem lehet újra forgalomba helyezni. Jó ellenőrizni, nehogy értelmetlenül dolgozzál vele.
Jawa Ts350 (634) eladó.Műszaki nélkül. Oldalkocsival vagy a nélkül.1983" pár évet állt de üzemképes állapotban van..ETZ 250 eleje van benne.A motorja kifogástalan.Képeket emailban tudok róla küldeni. Az irányár oldalkocsival 100.000ft. Oldalkocsi nélkül 70.000ft.
Email: motorsokk@citromail.hu
06307101501
Tömítésgarnitúra szerintem sok helyen elérhető, motoros boltokban próbálkozz. Bár úgy vagyok vele, hogy a papírtömítéseket házilag is meg lehet csinálni. Amúgy én Győrben, meg Jarovce-ben szereztem be őket. Ja, szimeringre ne sajnáld a pénzt egy jó minőségűre, legyen vitonos. Valamint összerakásnál, ha már a hajtókar szóba került, a derékszögelését is nézd meg.
Neeeeem, Győrben a műszaki vizsgaállomáson.
Köszi a választ!
Igen, van rajta 4 kivezetés. Lehet valahol ilyet kapni, vagy lehet valami mással helyettesíteni? Motorosboltban azt mondták, hogy ködlámpa relét szoktak feltenni helyette.
hol vizsgázott? a mozaikon?
Nem is azért mondtam hogy földhöz vágjon..
A kedvesség kérdését,nem érdemes ragozni..
Hát továbbra sem a kedvesség sugárzik a szavaidból, de mondjuk különösebben nem vág földhöz a dolog :)
sorszám: 19173 (116729)
( előzmény: rétiboglárka, 2009-08-30 13:52:37)
Azt gondolsz amire akarsz..
Állítólag új a főtengely. Végül is jónak tünik.
Érdemes a 638-hoz tömítésgarnitúrát vadászni? Létezik? Van valakinek egyéb alkatrészbeszerzési tapasztalata Észak-Komáromban vagy Párkányban?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|