hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Powerarc
válasz erre | email2009-09-07 20:55:41
Így van, csak paszta lehet, semmi más!
sorszám: 19220 (116918)
(előzmény: Lally, 2009-09-07 18:05:40)

 
 
Lally
válasz erre | email2009-09-07 18:58:23
Vastagon szilózott papír volt benne :(
sorszám: 19219 (116916)
(előzmény: Lally, 2009-09-07 18:05:40)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-09-07 18:31:29
Oda paszta kell! Valami jóminőségű.
sorszám: 19218 (116914)
(előzmény: Lally, 2009-09-07 18:05:40)

 
 
Lally
válasz erre | email2009-09-07 18:05:40
Szerintetek is azért nincs a 638-as tömítésgarnitúrában blokk közép tömítés, mert azt elég pasztázni? Vagy kimaradt belőle?
sorszám: 19217 (116913)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2009-09-06 22:07:59
főtengely szimering?
sorszám: 19216 (116902)
(előzmény: Tequila, 2009-09-06 19:11:26)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-09-06 20:31:42
Olyanra tudok tippelni, hogy nincs elég kompresszió a motorban, csak a szivató állandó használata mellett jut elég üzemanyaghoz. Azért még végignézném a többi részt, benzincsapot, szűrőt, tankszellőzőt is.
sorszám: 19215 (116900)
(előzmény: Tequila, 2009-09-06 19:11:26)

 
 
Tequila
válasz erre | email2009-09-06 19:11:26
Üdv!

Jawas szakemberekhez intézném az alábbi kérdésem.
A minap jutottam hozzá egy 1967-es Jawahoz. 250-es csepptankos.
Problémám a következő: csak szívatóval hajlandó múködni, mihelyt visszatolom pár másodpercig még pöfög, majd leáll. Csak úgy pörög fel újra, ha teli gázt adok. Karbit szétszedtem, össze fúvókát kipucoltam, (benzinszint fix?) orrán-száján dől a benzin. Súbertű már volt az összes állásban, nem javúl.

Bármilyen ötletet, javaslatot megköszönök!
sorszám: 19214 (116897)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2009-09-05 20:37:22
Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólásokat, sajnálom hogy egy kis "ereszd el a hajam" így is sikerült. De hátha megbékéltek.

Az OMV-s full szintetikus olaj mellett döntöttem a kutas srác, meg a hozzászólásaitok, ill. a neten talált specifikációk segítségével. 3km-t mentünk is az új mocival, de van ami nyugtalanít. Egy hang. Olyan jellegű kerregés, mint itt: http://www.youtube.com/watch?v=4yE5vmckdQM Ez mi ezeknél a motoroknál? Ez üzemszerű, úgymond "jávahang"?

Haho: M
sorszám: 19213 (116882)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-09-05 20:23:34
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/streetfighter/etz-250-stunt-p-40898

Nem semmi
sorszám: 19212 (116881)

 
 
Lally
válasz erre | email2009-09-05 09:28:46
Szívesen vevő lennék egy darab 638-ba jó, öntvény léptetővillára!
Kuplungagyra is szükségem lenne!
Ha valaki tud eladót, itt vagy a vghljs@gmail.com címen jelezze légyszi!
sorszám: 19211 (116875)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-09-04 15:56:30
Ez jó, itt van motorwebshop is... :))
Az oldalkocsikról meg nem is beszélve...
És hogy csak az Ural gyárt oldalkocsist...
sorszám: 19210 (116862)
(előzmény: Ze78, 2009-09-02 22:04:34)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-09-04 15:13:42
Miskolc környékiek,vagy akit érdekel:
Szeptember 19 -én 1 napos közös motorozás szervezünk a Bükkben.
Indulás Miskolc OBI parkolóból 10 órakor.Ha valakit érdekel jelezze.
sorszám: 19209 (116861)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-09-02 22:04:34
http://www.jawa-motorcycles.com/
sorszám: 19208 (116832)

 
 
havercsavo
válasz erre | email2009-09-02 20:58:50
köszi a tippeket a jövö héten már többet fogok tudni
sorszám: 19207 (116831)
(előzmény: Powerarc, 2009-09-02 19:52:17)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-09-02 19:52:17
Asszem a jobb oldali henger megszakítója az alsó, ha sok az a filcen, az okozhat kimaradást. Fals levegő esetén nem lenne alapjárat és elég rendesen felpörögne, ha van ilyen, abban a generátor alatti szimering szokott a ludas lenni.
sorszám: 19206 (116829)
(előzmény: havercsavo, 2009-09-02 19:38:07)

 
 
havercsavo
válasz erre | email2009-09-02 19:38:07
bocsi de közben dolgozom egy éttermben.... hát igen,amikor már megy huz,van benne erö jól pörög de sajna alapjárat elég ingatag.az üzemanyag rendszer karba lett téve fuvokák tisztitva benzinszint beállitva.erös egyenletes szikra mind két hengerben de a jobb oldali mégis kihagy egy kicsit.a blokk széthuzását nem mi csinálltuk,de azt mondták,hogy nagyon jó a henger passzos a dugo és a gyürük.valami fars levegöre gyanakszom illetve mégis a dugok környékén mehet el valahol a kompresszió.
sorszám: 19205 (116827)
(előzmény: Powerarc, 2009-09-02 19:26:56)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-09-02 19:26:56
Ha a villanyoldal rendben van, akkor marad az üzemanyagrendszer, vagy a motor műszaki állapota, kompressziója, tömítettsége. Amikor már megy, van stabil alapjárat, húz, pörög, megy? Karbiban jó a benzinszint és tiszták a fúvókák? Lehet csak kicsit dúsabb keverék kell neki, pl. a levegőcsavar túl ki van tekerve.
sorszám: 19204 (116825)
(előzmény: havercsavo, 2009-09-02 19:03:41)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-09-02 19:14:37
gumitéma: az én motorjaimon tömlős pirellik nyújtóznak, közel azonos áron kapható, mint a közismert ndk-s és csehszlovák köpenyek,
üdv
sorszám: 19203 (116824)

 
 
havercsavo
válasz erre | email2009-09-02 19:03:41
hát igen sok a bibi lehetösége.a megszakitok jol vannak beállitva viszont az elektromos csatikat kontakt pontokat még nem ellenöriztem.az elögyujtást egyébbként tolomérövel néztük .tolásra indul,és akkor bivaly erös.nem lehet,hogy csak berugásnál valamiért nincs benne megfelelö kompresszió?
sorszám: 19202 (116823)
(előzmény: Powerarc, 2009-09-02 18:37:33)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-09-02 18:37:33
Hát végig kellene menni rajta az elejétől fogva. Megszakítók hézaga stimmel-e, a két megszakítót szinkronba kell hozni, hogy mindkét hengeren egyforma előgyújtás legyen. Ha nincs mérőóra, egy tolómérő is megteszi. Has jól van belőve, akkor az alaplapot nem kell csutkóra elfordítani, a horony közepe tájékán lesz a csavar. A lógó főtengelycsapágy okozhatja azt, ha nem lehet szinkronba ill. pontosan beállítani. Ezután jöhet a villamos rész, a vezetékek csatlakozóinak megfelelő kontaktja, pl. a nyereg alatti testpont, stb. Gyertyakábel, pipa ellenállás mérése, szakadás keresése. Ha áll a motor és gyújtás van rajta, a trafó melegedni is fog, hisz tud rajta áram folyni.
sorszám: 19201 (116822)

 
 
havercsavo
válasz erre | email2009-09-02 17:00:02
sziasztok.rakosgatom őssze a mocimat,tőbb kevesebb sikerrel.most megint megakadtam egy kicsit.már teljesen őssze volt szerelve,de nem indul a piszok csak tolásra.viszont a két trafo már alapjáraton is tűz forro.mértűk a kondikat is 5-5őt mutattak a multiméren,és a jobb oldai henger néha kihagy.az alaplap teljesen a határra vcan kitolva ,tovább bem tudom forditani,mégis inkább utogyujtást mutat mint előgyujtást.légyszi,van őtlet?
sorszám: 19200 (116820)

 
 
magush
válasz erre | email2009-09-02 09:52:27
Hali!

én előre ezt ajánlom:
http://mofaker.hu/termek.php?termek_id=01089

nem túl drága, talán egy árban is van a Mitassal, és teljesen fasza. Előre tettem, ha jól számoltam kb 3.50-esnek felel meg a 90/90, nekem bevált, és egész kultúr mintája van. Ez van fenn 2 éve.
sorszám: 19199 (116811)
(előzmény: Lally, 2009-09-01 15:07:42)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-09-01 22:45:58
Önnek is új üzenete érkezett :DDD
sorszám: 19198 (116809)
(előzmény: Ze78, 2009-09-01 16:27:41)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2009-09-01 21:10:09
Nekem is Mitasok vannak. A hátsó már ki tudja mennyi idős, nem töredezik, semmi baja szinte. Hátrányuk szerintem, hogy kissé kemények, rossz úton vigyázni kell velük. H-06 egyébként.
sorszám: 19197 (116804)
(előzmény: Bigula68, 2009-09-01 16:07:45)

 
 
bobe
válasz erre | email2009-09-01 21:00:46
Szia !
Engem is erdekelne gumi a motoromra , elore is koszi minden informaciot es segitseget !
sorszám: 19196 (116803)
(előzmény: Bigula68, 2009-09-01 16:07:45)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-09-01 16:27:41
Nézd meg a leveleidet Tibi2T
sorszám: 19195 (116794)
(előzmény: Tibi2T, 2009-08-31 20:25:07)

 
 
Bigula68
válasz erre | email2009-09-01 16:08:26
Heidenau, asszem...
sorszám: 19194 (116792)
(előzmény: Bigula68, 2009-09-01 16:07:45)

 
 
Bigula68
válasz erre | email2009-09-01 16:07:45
Egy Vaterás olcsón tud Mitast, tőle vettem én is előre/hátra. Ha kell a tszáma privát megírom. Árban amúgy jó a Mitas, minőségre meg a fene tudja, nekem jó az öregre mert tetszik hogy gyári mintás, de ha húzod neki, inkább Mofakeres német gumikat javaslom.
sorszám: 19193 (116791)
(előzmény: Lally, 2009-09-01 15:07:42)

 
 
Lally
válasz erre | email2009-09-01 15:07:42
Ajánlott,jó a Mitas ebben az árban? Van más bevált gumi is?
sorszám: 19192 (116789)
(előzmény: csöves, 2009-09-01 10:23:48)

 
 
csöves
válasz erre | email2009-09-01 10:23:48
Ha lehet a gumikat cseréld le,mert teljesen más lesz a motor rugózása ezt tapasztalatból tudom.Kb 16000 ezerből megvan felrakás centirozás,mitas a barum utódja van az enyémen.Üdv Laci.
sorszám: 19191 (116782)
(előzmény: Lally, 2009-08-31 18:17:59)

 
 
Szumó
válasz erre | email2009-08-31 23:49:49
Eladó jawa 350 csepptankos alkatrészek:
első sárvédő,első teleszkópok,hátsó teleszkópok,váz,kormány,üzemanyagtank,kipufogók könyökkel(krómozható állapotban,nem horpadtak) motorsokk@citromail.hu Tel: 06307101501
sorszám: 19190 (116777)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-08-31 20:49:24
Mivel csak névváltozás, és ezt is le lehet nyomozni, így nem lehet gond.
sorszám: 19189 (116767)
(előzmény: Lally, 2009-08-31 19:11:18)

 
 
havercsavo
válasz erre | email2009-08-31 20:45:27
köszönöm az eladonál marelli volt kis hőértékü rövid menetes.nem értem hogyan müködött hosszu menetes gyertyával.talán ezért indult egy kicsit nehezen?
sorszám: 19188 (116765)
(előzmény: Tibi2T, 2009-08-31 20:25:07)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-08-31 20:25:07
Brisk N15C , rövidmenetes kell bele. Ha drágábbat akarsz, akkor NGK B8HS
sorszám: 19187 (116763)
(előzmény: havercsavo, 2009-08-31 20:03:59)

 
 
havercsavo
válasz erre | email2009-08-31 20:03:59
sziasztok.elindultam, hogy veszek a motoromba uj gyertyákat,de nem tudom hogy milyet. most hosszu menetes van benne de az elado azt mondta,hogy szerinte ebbe a tipusba rövidmenetes való.a motorom 638as tipusú 350es.légyszi segitség kellene,hogy milyet vegyek. köszi
sorszám: 19186 (116762)

 
 
Lally
válasz erre | email2009-08-31 19:11:18
No para: '97-ben kivonták,'08-ban eladták. Erről most kaptam meg az eredeti adásvételit postán. Csak persze közben változott a tsz neve.
sorszám: 19185 (116760)
(előzmény: Powerarc, 2009-08-31 18:29:04)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-08-31 18:29:04
No itt egy érdekes kérdés vetődik fel, hogyan került az odavalósi birtokába? Mert ugye a kivonást a Tsz intézte ezek szerint, a központi nyilvántartóban is ez lesz. Ha ott nincs adásvételi, akkor bukta az egész.
sorszám: 19184 (116758)
(előzmény: Lally, 2009-08-31 18:17:59)

 
 
Lally
válasz erre | email2009-08-31 18:17:59
Az okmányirodában azt mondták, hogy semmi gond. Megvan a forgalmija, a baracsi TSz vette '91-ben, '97-ben kivonták a forgalomból. Egy odavalósi megmentette a elkallódástól, a fia felújította aztán eladta nekem. Minden eredeti adásvételim megvan. Persze a számítógépben nincs meg a kivonás, ez plusz egy hónap lesz az ügyintéző szerint, aztán a tsz is Agro Zrt lett, itt is lesz egy kis utánjárás.
De: komplett, üzemképes,nem összegányolt motor volt, aminek az előrelátható lábraállítási alkatrészköltsége 20 000 Ft alatt marad.Sajna elrevültek a gumik, ez lesz a legdrágább tétel. Meg a papirok....
sorszám: 19183 (116756)
(előzmény: magush, 2009-08-31 15:35:29)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-08-31 17:12:32
jaaa,
csak a fékpad miatt érdeklődtem...
nekem 1x a mozaikon földhözcsapták a gépet egy ún. fékhatásmérés alkalmával,
üdv
sorszám: 19182 (116753)
(előzmény: Powerarc, 2009-08-30 20:29:33)

 
 
magush
válasz erre | email2009-08-31 15:35:29
A papírnak járj majd utána.Megütötte a szememet a végleg kivont szófordulat, és úgy emlékszem, hogy egy nem túl régi módosítás óta a végleg kivont járművet nem lehet újra forgalomba helyezni. Jó ellenőrizni, nehogy értelmetlenül dolgozzál vele.
sorszám: 19181 (116752)
(előzmény: Lally, 2009-08-30 20:56:12)

 
 
Szumó
válasz erre | email2009-08-31 07:01:10
Jawa Ts350 (634) eladó.Műszaki nélkül. Oldalkocsival vagy a nélkül.1983" pár évet állt de üzemképes állapotban van..ETZ 250 eleje van benne.A motorja kifogástalan.Képeket emailban tudok róla küldeni. Az irányár oldalkocsival 100.000ft. Oldalkocsi nélkül 70.000ft.
Email: motorsokk@citromail.hu
06307101501
sorszám: 19180 (116739)

 
 
Lally
válasz erre | email2009-08-30 20:56:12
Oké, kösz!
sorszám: 19179 (116735)
(előzmény: Powerarc, 2009-08-30 20:32:00)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-08-30 20:32:00
Tömítésgarnitúra szerintem sok helyen elérhető, motoros boltokban próbálkozz. Bár úgy vagyok vele, hogy a papírtömítéseket házilag is meg lehet csinálni. Amúgy én Győrben, meg Jarovce-ben szereztem be őket. Ja, szimeringre ne sajnáld a pénzt egy jó minőségűre, legyen vitonos. Valamint összerakásnál, ha már a hajtókar szóba került, a derékszögelését is nézd meg.
sorszám: 19178 (116734)
(előzmény: Lally, 2009-08-30 13:49:28)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-08-30 20:29:33
Neeeeem, Győrben a műszaki vizsgaállomáson.
sorszám: 19177 (116733)
(előzmény: bodnár, 2009-08-30 18:13:50)

 
 
Hurka
válasz erre | email2009-08-30 19:06:49
Köszi a választ!
Igen, van rajta 4 kivezetés. Lehet valahol ilyet kapni, vagy lehet valami mással helyettesíteni? Motorosboltban azt mondták, hogy ködlámpa relét szoktak feltenni helyette.
sorszám: 19176 (116732)
(elözmény: Tibi2T, 2009-08-29 11:01:35)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-08-30 18:13:50
hol vizsgázott? a mozaikon?
sorszám: 19175 (116731)
(elözmény: Tibi2T, 2009-08-29 19:40:56)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2009-08-30 15:23:21
Nem is azért mondtam hogy földhöz vágjon..
A kedvesség kérdését,nem érdemes ragozni..
sorszám: 19174 (116730)
(előzmény: Matya, 2009-08-30 14:56:57)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-08-30 14:56:57
Hát továbbra sem a kedvesség sugárzik a szavaidból, de mondjuk különösebben nem vág földhöz a dolog :)
sorszám: 19173 (116729)
(előzmény: rétiboglárka, 2009-08-30 13:52:37)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2009-08-30 13:52:37
Azt gondolsz amire akarsz..
sorszám: 19172 (116727)
(elözmény: Tibi2T, 2009-08-30 13:48:10)

 
 
Lally
válasz erre | email2009-08-30 13:49:28
Állítólag új a főtengely. Végül is jónak tünik.
Érdemes a 638-hoz tömítésgarnitúrát vadászni? Létezik? Van valakinek egyéb alkatrészbeszerzési tapasztalata Észak-Komáromban vagy Párkányban?
sorszám: 19171 (116726)
(elözmény: Tibi2T, 2009-08-30 13:42:54)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu