hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Ze78
válasz erre | email2009-10-07 09:15:38
Vanak ilyen boltok most is kb. 3000-4000 Ft a jóminőségű 1,5deci betöltve spray-be. A benzin olaj tűrő normál 4 decis pedig 1 1000 Ft ,mivel én feketére fujtam a motort ezt választotam . + szintén van lakk ,alapozós ,és filler is ilyen dobozban. kb 5000-6000 ben volt a Jawa.
+ csiszoltam meg csiszoltam meg ....:-)
sorszám: 19670 (117932)
(előzmény: Árpád, 2009-10-07 07:21:12)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-10-07 07:21:12
Régebben voltak olyan boltok, és szerintem még most is vannak olyanok, ahol a Ral kód alapján összris keverték a megfelelő színt, és be is töltötték valami palackba, hogy fűjós legyen. Jártam egy boltban 6 éve, ahol ha bevittem a deklit valami küzyüvel megmondták a ral kódját, sőt még az öregedést is bele tudták számolni. Azt hiszem eredetileg autók fényezésének hűzi javításához találták ki a dolgot. Nem volt túlságosan drága a kész festékekhez viszonyítva. A fényezőhöz vitelhez képest szinte filléres megoldásnak tűnt. Mostanában nem néztem meg, mi a helyzet.
sorszám: 19669 (117931)
(előzmény: -ricsi-, 2009-10-06 22:07:04)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2009-10-06 22:07:04
Kuci nagyon szépen belinkelte a dolgot... :D

én csak arra gondoltam, hogy ha valakinek van egy kis kézügyessége, illetve késztetést érez, netalántán anyagilag nem engedheti meg magának hogy fényezőhöz vigye a motort (nálam mind a 3 eshetőség fennáll), az vásárolhat a festékboltokban kapható fújós festékekből is... lehet kapni benzin-olajálló festékeket szinte nevetséges áron...

namost ezek a festékek általában a RAL színkód szerint vannak besorolva...
sorszám: 19668 (117928)
(előzmény: Bohumil250, 2009-10-06 19:31:41)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-10-06 19:31:41

Hali ricsi!

Nem kötekedésre gondoltam,hanem arra,hogy mi a RAL kód.Nem ismerem a festékek kódolási rendszerét.
Ha esetleg elárulnád ,hogy mit kellene tudni róla nagyon örülnék neki.

sorszám: 19667 (117925)
(előzmény: -ricsi-, 2009-10-06 09:49:17)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-10-06 19:13:41
köszi szépen a segítséget srácok!
sorszám: 19666 (117924)

 
 
XPetyaX
válasz erre | email2009-10-06 17:58:51
Köszi az infókat!:)
sorszám: 19665 (117922)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-10-06 17:16:29
http://www.ralcolor.com/

Itt épp nincs 8850, nem tom hogy képzik a kódot.
sorszám: 19664 (117921)
(előzmény: -ricsi-, 2009-10-06 09:49:17)

 
 
havercsavo
válasz erre | email2009-10-06 16:01:18
sziasztok ,634motoromhoz keresnék légszüröházat budapesten vagy monor környékén. köszönöm
sorszám: 19663 (117918)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-10-06 10:26:57
Akad :) 30-931-99-65
sorszám: 19662 (117909)
(előzmény: XPetyaX, 2009-10-05 17:35:47)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2009-10-06 09:49:17
félreértettél, nem kötekedésképpen írtam... :)

csak bodnár RAL színkódot kért, gondolom a kereskedelembe kapható festékek közül szeretné kiválasztani azt, amelyik a legjobban hasonlít...
sorszám: 19661 (117908)
(előzmény: Bohumil250, 2009-10-06 06:04:07)

 
 
Szumó
válasz erre | email2009-10-06 09:33:04
Szia!
Nekem vannak jawa mustang blokkjaim. Ha aktuális még akkor írj e-mailt,vagy hívj. motorsokk@citromail.hu 06307101501
sorszám: 19660 (117907)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-10-06 06:04:07

A Jawa gyár ezt a kódot küldte,kételkednem kellene? Még nem kevertettem ki a festéket,tehát sem cáfolni,sem megerősíteni nem tudom igaz-e a gyári adat.Mi okuk lenne félrevezetni?
sorszám: 19659 (117905)
(előzmény: -ricsi-, 2009-10-05 22:40:39)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2009-10-05 22:40:39
de a 8850 nem RAL színkód... a narancs-vörös-bíbor színek 2000-3000 környékén vannak...
sorszám: 19658 (117899)
(előzmény: Bohumil250, 2009-10-05 19:45:20)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2009-10-05 21:02:52
http://veteranapro.hu/alkatresz/mz
Az MZ rovatban van, de a szövegben alul van egy Mustang blokk is, kérdezz rá, ha érdekel.

üdv.: R
sorszám: 19657 (117898)
(előzmény: XPetyaX, 2009-10-05 17:35:47)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-10-05 19:45:20

8850(Jawa red) a gyár ügyfélszolgálatától tudom
sorszám: 19656 (117895)
(előzmény: bodnár, 2009-10-05 19:32:42)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-10-05 19:32:42
szakik,
nem tudjátok véletlenül a 559/360 széria színkódját (ral)?
sorszám: 19655 (117894)

 
 
XPetyaX
válasz erre | email2009-10-05 17:35:47
Sziasztok!
Jawa Mustang blokkot keresek jó állapotban!
Nincs vkinek elfekvőben?
sorszám: 19654 (117887)

 
 
serfy
válasz erre | email2009-10-03 13:09:41
Sziasztok.
CZ 250/513-ashoz szeretnék minnél több adatot, képet , rajzot lelni. Merre keressem? Az itteni alkatrészes megvan. Javitási, tuningolással foglalkozó érdekelne.Köszönöm.
sorszám: 19653 (117859)

 
 
Szumó
válasz erre | email2009-10-02 12:18:07
az emailcímet elrontottam:S motorsokk@citromail.hu
sorszám: 19652 (117827)

 
 
Szumó
válasz erre | email2009-10-02 12:17:30
Jawa 350 634 (6v-os)alkatrészek eladók. Minden van,komplett gépet bontok. Blokk,futómű,akármi.:) motoroskk@citromail.hu 06307101501
sorszám: 19651 (117826)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-09-30 17:23:50
Fordítsd fejjel lefelé a karbit. Az úszó legmagasabb pontja essen egyvonalba a főfúvóka peremével (ahol maga a főfúvóka felfekszik). Nyitás meg annyi amennyit a tűszelep enged. Az úszók ne legyenek ferdék, könnyen járjon a csapnál. Érdemes lenne még a benzincsapnál körülnézni, egyrészt a benne lévő gumilemez furatai nem tömődtek el vagy dagadt meg a gumi, valamint a tankba nyúló szűrőszövet sincs-e eltömődve. Nomeg full legyen tiszta a karbiban minden.
sorszám: 19650 (117785)
(előzmény: Messor, 2009-09-30 13:46:12)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-09-30 16:02:35
A kiemelő mechanikát sem kell túlbonyolítani...Vegyél egy M8X1-es anyát, tekerd ki a hatlapú hosszú állítócsavart, tekerd rá az anyát, tekerd vissza az állítócsavart...A rugóacélból meg le kell csípni azt a felét, ami leszorítaná az állítócsavart....Utána már csak be kell állítani a kiemelést, lekontrázni és kész is...Ennyi a trükk....
sorszám: 19649 (117784)
(előzmény: Ligi, 2009-09-30 10:14:49)

 
 
Messor
válasz erre | email2009-09-30 13:46:12
Sziasztok, segítsetek! Van egy 207-es babettám, és problémák vannak vele. Valószínúleg az úszószint. Tud valaki pontos adatokat adni a felső és az alsó holtpont ügyébe? Hidegen jól indul, melegen nem, és full gázon fullad.
sorszám: 19648 (117783)

 
 
Blackestdaemon
válasz erre | email2009-09-30 12:33:30
Bocs,h csak most reagalok a szept.24edikei kerdesemre kapott valaszra. Igen, nekem a fekkarnal van az elso fek feklampa kapcsoloja.. Amikor irtam,hogy nem mukodik a lapma, akkor meg mukodott a hatso fekkel.. MAr azzal sem.. Minden jel szerint az a feklapma kapcsolo romlott el az ules alatt.( a bovdenes) viszont nem lehet itt talalni Erdelyben. Valakinek otlete, vagy nem kello kapcosloja van ? jawa 640es.. koszi
sorszám: 19647 (117782)
(előzmény: Ligi, 2009-09-30 10:14:49)

 
 
Ligi
válasz erre | email2009-09-30 10:14:49
Na, ez jó ötlet. Igen, a beállítószem ugye gyárilag hengeres, emiatt, semmi ellentartása sincs, pontosabban a bowden tekergése...
A kontraanyás szerkezetből van egy bontottam, össze fogom hasonlítani.
sorszám: 19646 (117780)
(előzmény: Matya, 2009-09-29 23:45:56)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-09-30 09:34:02
Csak azt magyarázd még meg, hogy ha a lamellák kopása azt okozhatja, hogy "a kuplung nehezebben old", akkor mitől tud CSÚSZNI egy kuplung? :) Mert azért ez a jelenség létezik és akkor már érdekelne a mibenléte....Na? Erre is van valami rizsa a tarsolyban? :)
sorszám: 19645 (117778)
(előzmény: Árpád, 2009-09-30 06:32:08)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-09-30 09:30:58
Hát....megint tanultunk valami újat akkor...
sorszám: 19644 (117777)
(előzmény: Árpád, 2009-09-30 06:32:08)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-09-30 08:20:07
Amikor meghúzod egy darabig jó, majd amikor újra állítod akkor látható a bowdenen hogy a szem csúszott el? Vagy máshol kell keresni a hibát. Szorosan jár a kuplung? Nehéz behúzni? Ha nehéz akkor a kinyomószerkezet is el lehet már kopva, legalábbis az a része ami a pálcát tolja be és a végében az állító csavar van.
sorszám: 19643 (117775)
(előzmény: Ligi, 2009-09-29 19:36:39)

 
 
R.A.
válasz erre | email2009-09-30 07:58:33
Van itt egy elég jó cikk a témáról:

http://www.mami.hu/pdf/Autoszaki/Olajok.pdf
sorszám: 19642 (117774)
(előzmény: feri2360, 2009-09-30 06:21:25)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-30 06:32:08
Valóban vissza tértünk az elejére, és a hülyeségedre. Okozhatja a lamella kopás azit, hogy a kuplung nehezebben old? Igen, okozhatja. Miért? Mert a kopott lamella olajossága megszünhet a kuplung használata során, és emiatt erősödik a surlódás. Mivel is indokaltad, hogy ez nem lehetséges? Azzal, hogy az olaj kinyomódik a lamellák közül.Kinyomódik? Dehogy tesz ilyent. Minimum a parafába szívódva megmarad, ha a parafa jó.Persze ha teljesen hiányzik a parafa, akkor a fém a fémen megolajozva jobban fog csúszni.
Szóval ki is ír hülyeséget?!!!
sorszám: 19641 (117773)
(előzmény: Matya, 2009-09-30 00:25:28)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-09-30 06:21:25
Abszolút nem értek se kuplungokhoz, se olajokhoz, de eszembe jutott valami. Létezik a JASO MA szabvány, ha egy olajat ennek meg akarnak feleltetni, akkor súrlódásmódosító adalékot tesznek bele hogy a kuplung ne csússzon meg. De ha a lamellák közül kinyomódik az olaj, akkor miért van erre szükség? Nem értek hozzá, nem állítok, csak kérdezek. Kérem, hogy olyan válaszoljon, aki tudja a választ, nem csak találgat. Ha így nem jön válasz, az is egyfajta válasz...
sorszám: 19640 (117772)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-09-30 00:33:59
Létezhet, persze....Mikori évjárat?
Asszem a 632-es Jawán még csak 4 alu hűtőborda volt a karteren, és nem volt üresjáratjelzője és automata kuplungja, bordó volt a váz is, illetve a nagy buci fekete "lámpatök" /ez a kifejezés rettentően tetszik, majdnem olyan jó, mint a "gardány" :D/ van rajta, beépített km-órával.Legalábbis nekem így rémlik valami maradék alkatrész alapján...
De azért ennek utánanézek....Voltak variációk a cseheknél is :)
sorszám: 19639 (117768)
(elözmény: Árpád, 2009-09-29 10:29:44)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-09-30 00:26:13
Asszem azt írta valahol, hogy kontraanyás....Bár azzal nehezen mászik el....
sorszám: 19638 (117767)
(előzmény: R.A., 2009-09-30 00:12:23)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-09-30 00:25:28
Ha már az elejére szerettél volna ugrani, elfelejtettél valamit…Egy számodra egészen jelentéktelen apróságot:


Kérdezte Ligi: Ligi válasz erre | email 2009-09-28 10:51:30


Van valakinek tuti megoldása a következő problémára?

638-as Jawa. Kb. fél óra használat után a kuplung egyre kevésbé emel ki, emiatt egyre nehezebb a váltás, sőt az üresbe kivétel.




Ki is írta ezt válasznak a fenti kérdére? : Árpád válasz erre | email 2009-09-28 11:35:36

„Okozhatja a dolgot a kuplung lamella kopása.”


Öööö….JAAA!!! MEGVAN!!! TE írtad :)

Tehát akkor fussunk neki még egyszer….Mi is volt a kiindulási pont?
És akkor most engedd meg, hogy idézzek…
Klasszikusokat szó szerint illik, tehát:
„Hülyeséget írtál ? Igen. Ír ilyent, aki szakember? Nem.Van joga bírálni bárkit, annak aki ekkorát hibázik? Nem. Nagyobb az arcod ezek szerint, mint a tudásod? Igen.”

Ismerős a szöveg valahonnan? :)

Nekem nincs több kérdésem…..



Igazság szerint percekig gondolkoztam, hogy elküldjem-e ezt az utóbbi idézetet, mivel vagdalkozásnak tűnhet, de valami csodálatos módon passzol a szövegkörnyezetbe :)
Azért kellemetlen dolog lehet, ha felállítasz egy medvecsapdát, és utána belesétálsz....
sorszám: 19637 (117766)
(előzmény: Árpád, 2009-09-29 18:22:20)

 
 
R.A.
válasz erre | email2009-09-30 00:12:23
Lehet, hogy csak a biztosítólemez tréfált meg.
sorszám: 19636 (117765)
(előzmény: Ligi, 2009-09-29 19:36:39)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-09-29 23:45:56
Csináltass 10mm átmérőjű bronzból egy lóversenypálya alakú diót, ami passzol a kiemelőkarba.Picit lehet rövidebb, hogy a bowden-játékot tudd ellenőrizni.... Azt rendesen meg tudod húzni, nem forog el....
sorszám: 19635 (117764)
(előzmény: Ligi, 2009-09-29 19:36:39)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-09-29 23:43:01
Ha összeragadna, akkor valószínűleg indulásnál is éreznéd...mivel azt írtad, hogy meleg motornál kezdi csinálni, ahol az olaj hígabb lesz, mint azt említettük, nem azzal lesz a hiba....A kosarat is kétleném, de egy rápillantást megérne azért....Nem vagyok Gyurcsok....
A kinyomólap beállítására meg mindenképpen rá kéne pillantani...638-asnál ritkán van ilyen panasz.....

Esetleg a fémlamellákat nézd meg síklapon, hogy nincsenek-e a síkhoz képest NAGYON meggörbülve....Arra érzékeny....
sorszám: 19634 (117763)
(előzmény: Ze78, 2009-09-29 18:40:33)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-09-29 23:39:24
Márpedig kinyomódik ,nem marad olajfilm a lamellák között....Hiszen már írtam, ha olajfilm maradna, csúszna a kuplung, te zseni, te.

Mellesleg érdekes módon a motorkerékpárokban száraz kuplung esetén simán előfordul többtárcsás, a már általam említett kompakt méret miatt :)

És igenis írtam, hogy kinyomódik az olaj a lamellák közül!!! VÁLLALOM!!! Mert így is van....Ha bebizonyítod, hogy marad olajfilm a lamellák között, akkor hamut szórok a fejemre, de addig nekem egy szikrabohóc ne magyarázzon.....A tranzisztorok meg diódák családi életébe én sem szólok bele.....
sorszám: 19633 (117762)
(előzmény: Árpád, 2009-09-29 18:22:20)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-09-29 23:33:09
Ezt mondtam én is.....De látod...van aki csak nem akarja megérteni basszus...
sorszám: 19632 (117761)
(előzmény: Powerarc, 2009-09-29 17:06:32)

 
 
Bigula68
válasz erre | email2009-09-29 22:10:39
Az ellenanyás állítócsavarod "anyája" nem mászik el a kiemelő tengelynél? Nekem produkált már ilyesmit és mászott tőle szépen. A bowden amúgy hajlamos lehet nyúlni és/vagy a burkolata összenyomódni, kérdés a minősége.
sorszám: 19631 (117757)
(előzmény: Ligi, 2009-09-29 19:36:39)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-29 21:47:29
Köszi, egyenlőre kondi cserét látok(mert még megy) megnéztem azt a letölthetö bekötési rajzot, az alapján jó vagyok. De a többit az MZ-n.Itt csak szétnézek, mennyi a probléma egy 638-al
sorszám: 19630 (117753)
(elözmény: Árpád, 2009-09-27 11:53:59)

 
 
bodnár
válasz erre | email2009-09-29 19:39:52
a kuplunghoz: tavaly tekertettem spéci feszítőrugókat a készlethez, azt ígérte a készítő (knorr-bremse spring) ezeket aztán lehet nyaggatni...
télen pedig szeretnék az egyik masinára olajos kuplungot nyomatni, azt gondolom, nem vmi eszement húzás az olajos cucc, a múltkor, amikor turkáltam az aknában, találtam is vfr holmit, pikk-pakk átszerelhető a bowdenes szerkezet komplett hidraulikus egységgé, az eredeti kuplungkarra pedig egy kis vackot toldani.
sorszám: 19629 (117749)

 
 
Ligi
válasz erre | email2009-09-29 19:36:39
Srácok!

köszönöm az ötleteket, tanácsokat. Ezek szerint annyira nem tipikus a hiba, némelyeknél előfordul.
Az biztos, hogy új beállítás után mindig jó egy ideig. (kb. fél óra), ugye városban, ami gyakori kuplungolást és kisebb hűtést jelent. És utána kezdődik az elmászás. Tehát vagy az olaj, vagy a bowden kicsúszása. Előszőr a bowdent fogom felszerelni egy plusz fogószemmel, habár az eredeti csavart is mindig iszonyat megszorítom. Ha ez továbbra sem vezet eredményre, marad az olajcsere. Ha nem, következik a kuplung nagyműtét :))
sorszám: 19628 (117748)
(előzmény: Ze78, 2009-09-29 18:40:33)

 
 
R.A.
válasz erre | email2009-09-29 19:30:38
Mááá'pedig kinyomja a zolajat...
sorszám: 19627 (117747)
(előzmény: Árpád, 2009-09-29 18:22:20)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-09-29 18:40:33
Vissza térnék az eredeti problémára....
Ha a lámpánál mászik a motor behúzott kuplungal 3 dolog szokot lenni:
1 szar az olaj összeragadnak a lamélák.
2 nem jól van beállítva a kinyomó rész,vagy rossz nem emel ki rendesen kopott.
3. a kosár ki van recésedve bele akadnak a lemezek.
sorszám: 19626 (117745)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2009-09-29 18:26:26
Az elméleti szenvedést arra értettem, hogy hol van az olaj. Nyilván vannak olyan pontok, illetve felületek, amik között nem lehet olaj, mert akkor oldva lenne a kapcsolat. Ezt gondolom nem kell magyarázni. A parafa kiszáradását és az "erő"ket továbbra sem értem, ennek ilyen formában nincsen értelme. A parafa azért van ott, hogy jobban tapadjon, ha eltűnik, akkor csúszni fog. Persze kenés hiányában meg is éghet. Ebből nem tudom levezetni azt, hogy "erőssebben kezd e fogni a kuplung". Mi az, hogy erősen? Vagy nem jól értettem valamit.
A méretezést inkább ne firtassuk :D
Jawa350speed: az egy vagy többtárcsás kialakításnak csak helykímélő hatása van. Boxereknél szokás egytárcsásat használni, lásd pl. a bmw-ket.
sorszám: 19625 (117744)
(elözmény: Árpád, 2009-09-29 12:02:00)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-29 18:22:20
Térjünk vissza a kiindulási ponthoz. Azt írtad, kinyomódik az olaj a lamellák közül. Írtad, vagy nem? Írtad. Hülyeséget írtál ? Igen. Ír ilyent, aki szakember? Nem.Van joga bírálni bárkit, annak aki ekkorát hibázik? Nem. Nagyobb az arcod ezek szerint, mint a tudásod? Igen.
sorszám: 19624 (117743)
(elözmény: Árpád, 2009-09-29 16:55:31)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-09-29 17:20:23
Ismét jó vita ,de eredmény nélküli. Mert semmi köze a jáwához a vitának. Részben azért mégis köze van kb annyira mint az összes olyan járgányhoz amiben kuplung is van.
Fokozom az izgalmakat van többtárcsás száraz kuplung is :-). Akkor ez az adu ász? Én nyertem.
A szerkesztőknek javaslom nyissanak egy szorító, vagy bunyósarok nevű fórumot. Ott lehetne a személyeskedő és a másik tudását becsmérlő vitákat folytatni.
sorszám: 19623 (117742)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-09-29 17:06:32
Ja de jó kis műszaki csemege ez az olajos kuplung téma.:) Hadd ötleteljek már egy kicsit én is, mint hozzá nem értő.:) Akármilyen is a kuplung (száraz vagy olajos rendszer), akkor fogja csúszásmentesen átvinni a motor nyomatékát, ha a rugók szorítóereje nagyobb mint ami a lamellák közötti megcsúszáshoz súrlódó erő kell. Amikor a kuplung ki van emelve, ugye a nyomórugók akkor vannak a legjobban előfeszítve, záráskor az ereje csökken. Akkor hogyan is tud létrejönni a zárás hogy a lamellák nem csúsznak meg? Szerintem attól, hogy változik, jelentősen megnő a súrlódási tényező. Amíg nincs teljesen összenyomva, van egy olajfilm, ami által a súrlódási tényező nagyon kicsi. Teljes összenyomáskor az olaj mieg szinte teljesen eltűnik, a súrlódási tényezőt a betét és a lamella kapcsolata adja. Oké, nem csontszárazak, de olajfilm nem tud kialakulni közöttük, azt meggátolja a rugók szorítóereje. Így van vagy sem?
sorszám: 19622 (117741)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-09-29 16:58:09
Apám, ezt a szöveget meg kéne mutatni valami közlekedésgépésznek :) Szerintem befonná a szemöldökét is :) De érdekes gondolatmenet .....Már ha ezt gondolatnak lehet nevezni :)
sorszám: 19621 (117740)
(elözmény: Árpád, 2009-09-29 12:02:00)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu