:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Ha esetleg csak ráf kéne, tudok egy telefonszámot, aki hoz neked olcsóbban (legfeljebb 10 000 darabja, de megkérdezem majd, hogy pontosan mennyi, valószínűleg olcsóbb.) 16", vagy 18"-os kell?
A blokkal éppen tegnap lettem kész. A váz, tank stb. homokfúvásra várnak. Közben alkatrészek után keresgélek és gyűjtöm a pénzt :) csak a felnik darabja 60-70 euro... De a lényeg, hogy szép és jó lesz :)
Hogy állsz a nagyapád féle géppel?
Igen köszönöm tegnap délután hozta Posta . Nagyon király! Remélem még ebben az évben felragasztom.
Más tipust feltételeztem (CZ 125/355), ha a géped 1985-ös, akkor valószinűsitem, hogy egy CZ 125/488-as. Külön ehhez nem nagyon van alkatrész, de rengeteg dolog passzol CZ 250/471 vagy 350/472-ből, pl. a komplett váltó, de biztosan van itt olyan aki ezeket jobban tudja nálam. Mivel felvidéki vagyok, sajnos nem tudom, hogy Magyarországon milyen az alkatrészellátás.
Zoli! Megkaptad a matricát???
Láttom jól informált vagy Jawa témában.Nemtudod,hogy hol tudnék CZ 125 (85-ös,évj)-hoz alkatrészeket venni?
Mindkettőből volt, legnagyobb eltérés első ránézésre, hogy a CZ egy, a Jawa 2 kipufogós és a CZ erősebb kicsit.
Jawaba is volt 125-ös vagy csak CZ-be?
Igen, a kettő külön márka, csak sokan keverik, mert Jawa és CZ egyes tipusaiban voltak ugyanazok a blokkok, dinamók, megoldások.
Mi a külömbség a Jawa és CZ közt? Mind a kettő külön márka vagy mi?
Valamit elhallottál, vagy a boltos beszélt félre. Szerintem. 7.5 amperrel egy átlagos 80(75) amperórás aksit szoktunk tölteni. A kisütésre mondhatta a 7.5 ampert, ami kb stimmel is szünetmentesbe való aksira.
sorszám: 20059 (119227)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-09 20:21:01)
6v 12 ah szünetmentes táp akkuja. A boltos mondta, a 7.5A nál nagyobb töltést nem szereti, de kisülhet százezerszer is, amit egyébként soha nem fog.
Én is vettem potom pénzért kispolszki ülést, szakadásmentes és tökéletes :) Csak ahogy most van gyárilag a sinén, lejjebb kell vágni belőle, s belealkotni amig nem találok gyári ülést. Fasza lesz a szekér :)
Ha új az akku nem pedig kibuherált akkor 6V 12Ah szünetmentes akku biztos hogy elég.
Az ülés az nem neked ment.
Vettem kispolák ülést remélem igazad lesz ,idéglenesen berakom
Szünetmentese válogatja.
Arról se felejtkezz el, hogy a 12 voltos jelen esetben nem példaértékű. Ugyanis gyakorlatilag fele áramok rohangálnak.
Nekem a 12V -ban 9Ah szünetmetes akku van kb 1,5 éve de eddig kiválóan működik.
Hivatalosan talán 8. De szerintem minden jó, ami belefér, és bírja a terhelést. Azaz az előbb említett riasztó aksi, és némelyik zselés aksi sem, a kapacitásától szinte teljesen függetlenül.Szóval a 12 amperos jónak tűnik.
6voltos Jawaba hány amperórás aksi ajánlot? (Az enyémbe 12Ah-s van)
Nem a töltéssel lesz a gondod valszeg, inkább a kisütéssel. A max 7.5 amper határesetlehet egy 559-nél, ami talán 45 wattos dinamóval rendelkezik. A 75 wattos dinamó bekapcsolt világítással pedig meggyötörné.
Én nem szívesen használnék ilyen aksit 6 voltosokhoz.
sorszám: 20050 (119206)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-08 17:20:58)
559-nél, 6v-os) mennyi egységgel tölti az akksit a generátor? Szünetmentes akksi van hozzá, ami max 7,5 A -t visel el..
Mondjuk nekem is van egy cseptankosom pluszba, a papírjára egyenlőre igéret van, meg egy telefonszám, és az is enyhén hiányos, de egyenlőre nem gondolkodtam az eladásán.
Hát figyelj, holnap lefotózom hogy milyen tipus kellene, mert ma hoztam egyet bontóból, s nem olyan amit kerestem.. de gyári... s assem tom még h műxik e. Majd irok, s ha kell, megbeszéljük!
Szabbensz
Lehet hogy bekattant a gépemnek,ma ujból próbáltam neki írni,megint Neked küldte,ujból próbáltam,most meg megint másnak küldte,már nem is tudom hogy próbájkozzak?Nekem van fesszabom skoda-é,ha kell elküldöm.
Köszönöm a tippet az első féklámpakapcsolóhoz! Az ETZ kapcsolóját pont ide gyártották.
Csütörtökön NKH-nál műszaki vizsga, újra forgalombahelyezés...
Érdekelne a motor,mi hiányzik és kb. mi lenne az ára?
Érdekelne a motorod,kérdés hogy mi hiányzik,és mi volna az ára,ja és merre laksz,mert az üzemanyag árát is be kell kalkulálnom?Szervusz Péter.
Ez sztem FuZol9 hirdetésére érted nem az enyémre, mivel én fel sem adtam eladó motor hirdetést.... csak látom h az előzménynél az én nevem volt...
Hoppá. Elnézést. Itt 634-ről volt szó, én pedig 638-at néztem. Nyilván nem jó. Szóval nem szóltam... A nem létezőről csak annyit, hogy 15-ös szélességű helyett 16-os van a katalógusokban, erről én is tudok, de ettől függetlenül a gépkönyvben ez van. Ezért vagyunk itt többen, hogy megszakértsük. Még egyszer elnézést :(
Érdekelne a motor,mi hiányzik és kb mi lenne az ára?
Forrás Szoc. Mot./Szakirodalom/Cz 350 Szerelési könyv (99,- % ban megegyezik a JAWA 634-es blokkjával) és a garázsban található még szét nem bontott tartalék főtengelyen lévő csapágy mérése. Ettől eltekintve az általad jelzett csapágyméret nem létezik lásd pl. http://www.skf.com/portal/skf/home/products?newlink=first&lang=en . Szerintem a tanulság a dologból az, hogy mielőtt bárkinek tanáccsal szolgálnánk 100%-ig utána kell nézni annak, hogy a külömben jó szándékú tanácsunk megfelel e a valóságnak mert valaki másnak anyagi kárt okozni azért mert "Én úgy tudtam" nagyon nem ... . Ne folytatom a mondatot mert ne találok olyan jelzőt ami nem volna bántó. Üdv: Gyula-bá
Értem, köszönöm. Jobbulást Neki!
Az édesapám sajna nagyon beteg, semmiféle munkát nyilván nem vállal, én pedig nem tudok neked ajánlani műhelyt, mert egyszerűen nincs tapasztalatom effelől
Ez a méret a szerelési könyvből van kiírva, egyébként itt is C3-as a jelzés. Eddig csak tömítőgyűrűt vettem, azok a méretek stimmeltek. A te adatod honnan van? Elég nagy az eltérés...
És esetleg nem vállalná az enyémet? Megfizetem én, csak ki kéne cserélni azt a két hajtókart, veszek labirintot is, csapágyat, mindent. Merre található?
Igazad van, a hangtompító betét egy furatos "cső", amely tartlamaz néhány "zsákfuratot" is. A gyári változat két acéllemezből van összeforrasztva, ha esetleg nem találsz ilyen vásárokon, könnyű szerrel kivitelezhető saját kezűleg is. A betét a dob végén lévő utolsó lamellára fekszik rá, rögzíteni pedig egy négyes vagy ötös csavarral lehetséges. A furulya végén még "zárókupak", ez talán ritkább, mint a hangtompító, viszont végső esetben hullámpalacsavarral frappánsan helyettesíthető, mindössze a palástján kell egy furatot készíteni,
üdv
Hát igen... Karsainál(az öreg még nyomult) egy ízben amolyan referencia melóként rendeltem meg nála egy 559 hengerfúrást, kétségtelen, akkor rendes munkát végzett, kaptam hozzá gyári! első lépcsős dugattyút, gyűrűket meg csapot, szóval mindazt, amit egy valamire valamit is adó műhely átad a megmunkált hengerrel együtt. Egy másik alkalommal viszont valami bekoszolt, ugyanis a 360 hengerei nem azonos furattal kerültek vissza, lehet, hogy összekeverte, vagy passz, minden esetre nem reklamáltam, pláne, hogy csomagként kaptam meg, és hónapokkal később vettem elő, hogy összerámoljam a blokkot, csak akkor észleltem, hogy nem stimmel, azóta nem kerestem őket. Főtengelyt kizárólag otthon, az apám javított, mindenféle megmunkálómasina és préseszköz is van neki, korábban a barátaimnak, sőt, "külsős" munkát is elvégzett.
üdv
üdv! JAWA krómozott bukócsövet keresek, mindegy milyen típusra való, az állapota kevésbé lényeges, de jobb volna ha nem görbe-sérült vagy rozsdás lenne. akinek van, kérem írjon nekem e-mailt! waresz89@freemail.hu
Mellesleg pedig hangsúlyozom, hogy nem elméleti síkon történő okoskodásra vagyok kíváncsi, mert arra van itt errefelé példa bőven. Hanem személyes tapasztalatra, az ottani felújítókészlettel kapcsolatban.
Sajnos csak részben van igazad...
Nagyon remélem, hogy a csapágy méret elírás volt. Üdv: Gyula-bá
Vigyázz, a Miklósbácsi által jelzett csapágyméret nem létezik,a helyes méret 30x72x19 mm kódszáma 6306.Megjegyzem, hogy a kétüteműek főtengelyén 3C jelű (növelt hézagú)csapágyat "illik" használni. Üdv Gyula-bá.
Maradjunk annyiban, hogy az anyagminőségnek vajmi kevés köze van a javítás minőségéhez. Azért kezd el csilingelni, mert trágya munkát végeztek...
az már így kezdésnek nem rossz...
ha neked nem egyértelmű: mondjuk olyan, hogy felújítanak egy főtengelyt és ha összerakod vele a blokkot nem kezd el csilingelni mint egy harang miután beindítod....
Sziasztok!
634 es jáwához csak az utángyártott hajtókart használjátok? vagy van valami spéci is ami egyezik hozzá? valami japán minőségi hajtókarra gondolok nem a "MADE IN TAIWAN"-ra!? Légyszi írjátok meg. És mégegy kérdés: a főtengely közepén lévő csapágynak (a két sonka közöttire gondolok) mi a száma? Megszeretném venni mielőtt szétlesz húzva. Válaszokat köszönöm.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|