hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Arhivum
válasz erre | email2013-10-17 09:28:10
Sziasztok. Vettem egy jawa czetkát 1980-as, és van vele pár problémám. Nincs szikra, a kondik trafók jók, gyújtás kapcsoló kattan de kőrbe lehet forgatni. Nem tudom hogy aksi ezekbe kell-e, mert bekötési lehetőséget nem találtam. Van hozzá egy szürke forgalmi, rendszám nincs és csak a motor szám stimmel. Én nem igazán értek a villamossághoz, itt a szerelő meg nem vállal motort.
sorszám: 26420 (141033)

 
 
Arhivum
válasz erre | email2013-10-17 09:19:36
Sziasztok.
sorszám: 26419 (141031)

 
 
csaba250per1
válasz erre | email2013-10-16 08:39:54
Tisztelt Tamas!
Nagyon koszonom a valaszodat. Azt hiszem ez a ledugozas lesz egyelore a megoldas, amit javasoltal. Valahogy igy volt ez megoldva, mert a haverom mondta, hogy mukodott a gep amikor 12 eve letette. Nagyon szeretnem mar beroffenteni a csodat. Ha lesz borze valamikor, akkor meg majd tamadunk alkatresz ugyben, remelve, hogy talalunk hasznalhato cuccot hozza.
Segito jo szandekodat ismet megkoszonve, maradok Tisztelettel: Csaba
sorszám: 26418 (141023)
(előzmény: tpapp, 2013-10-15 22:14:27)

 
 
tpapp
válasz erre | email2013-10-15 22:14:27
Szia Csaba! Az export kivitelen ami ide is került van csak a bowdenes megoldás. Csehben nem is ismerik ezt a fajtát, ott úsztatós volt. Ez meg is van a zárófedélen is, mert ovál a kivágás.
A bowden egy alu dugót mozgat ami lezárja a furatot a dugattyú alatt, ha meleg. Ha hideg ezt a zárást oldod fel.
komplett markolat átlag 3000HUF körül mozog börzén, de ki kell fogni, nem mindig van. Sajnos egyre ritkább. Karbi talán több van és lehet találsz egyben épet is. Ha nem akarsz leakadni a hibánál, akkor ledugózód a szivatót ideiglenesen és úsztatva indítod. Vagy keresel egy 353-as karbit rá, ami szintén úsztratós és 250ccm-es.
Tamas
sorszám: 26417 (141022)
(előzmény: csaba250per1, 2013-10-12 15:05:02)

 
 
Bikike
válasz erre | email2013-10-14 00:32:54
Köszi a válaszod, a tapasztalatom nekem is az volt, amit leírtál.
sorszám: 26416 (141015)
(előzmény: Keri, 2013-10-14 00:25:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-14 00:25:13
Az a lényege, hogy vészhelyzetben bármelyik irányba kipöckölöd, leáll a motor.
Feliratok a két szélső helyzetben nem tudom miért különbözik, de simán a gyújtást veszi el.
Érdemes hozzászokni, hogy ott állítod le.
sorszám: 26415 (141014)
(előzmény: Bikike, 2013-10-14 00:12:35)

 
 
Bikike
válasz erre | email2013-10-14 00:12:35
Szevasztok!

Segítsetek. A Jawa 350 634 típus gázmarkolata melletti piros háromállású kapcsolónak (Engine run, stop, off) mi a funkciója? Középső állásban a motor kap gyújtást, ez rendben. A stop és az off állásoknak mi a szerepe? A kezelési utasítás igazából semmit nem mond erről.

Válaszokat köszi.
sorszám: 26414 (141013)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-12 15:51:45
Igen, tényleg, ennél burkolt.
Akkor szerezni kell egy hozzávalót.
sorszám: 26413 (141006)
(előzmény: csaba250per1, 2013-10-12 15:05:02)

 
 
csaba250per1
válasz erre | email2013-10-12 15:05:02
Nem teljesen ugy lehet, ahogy mondod. Az itteni szakirodalom letoltesekor jol lathato, hogy a 250/559-esen bowdennel megy a szivato. Azert gondolom, hogy felusztatos uszohaz fedel nem okes erre a karburatorra. Abban igazad van, hogy inkabb csak ganyolas ami itt van, de nem en kovettem el. Azert szeretnem valahogy egyenesbe hozni. Tenyleg csak hobbibol, raero idomben segitgetnek a haveromnak, de valoban nem vagyok szakember. Azert lenne jo az eredeti allapot, mert esztetikailag egyebkent rendben lenne a gep, csak le lett tamasztva vagy 15 evvel ezelott egy garazsba. Motorikusan, hogy mit tud, az majd kiderul. Eloszor legyen rendeben ez a karburator dolog. Azert erdeklodtem, mert szetganyolni tenyleg nem akarnam, kar lenne erte. A lenyeg az, hogy olyan karbi amin bowdenes szivato resz lenne, de ennek ellenere felusztatos az uszohaz fedel.... valahogy nem tunik rendben levonek. A robbantott abrak alapjan sem ez az eredeti megoldas. Ne aggodj, amig biztos megoldast nem javasol valaki, addig nem kokanyolok szet semmit.
sorszám: 26412 (141005)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-12 11:20:21
Bár a konkrét karbi típus nekem semmit nem mond, de én úgy emlékszem eredetileg is gombbal felúsztatós volt azon a motoron.

Amúgy mi a gond vele? Teljesen jól működik ez a rendszer.
Még az újabbakon sem a kormányon volt a szívató. Az az MZ amire te gondolsz.

Lecserélheted más fajtára, de nagy meló a motorhoz hangolni, és egy ilyen szép öreg veterán motort gányolni....csúnya dolog.
sorszám: 26411 (141004)
(előzmény: csaba250per1, 2013-10-11 19:55:12)

 
 
csaba250per1
válasz erre | email2013-10-11 19:55:12
Segitsegeteket szeretnem kerni. A haverom Jawa 250 559-eset probalom javitgatni. Jikov 2926 SD 2769-es karburator van rajta. Hianyzik belole a teljes szivato resz. A kormanyon levo kar, meg a bowden is. Az uszohaz tetejen meg van nyomogomb a hideginditaskori felusztatashoz. Ez szerintem utolag kerult ra, mert ezen a fajta karbin bowdennel menne a szivatas. Alkatreszt a szivatohoz sehol nem talalok. Lecserelhetem ezt a karburatort valami mas fajtara, ha igen, mit javasolnatok. Az eredetiseg vegett, meg jobb lenne az eredeti gyari megoldas. Tudnatok alkatreszt, megoldasi javaslatot? Elore is nagyon megkoszonom.
sorszám: 26410 (141003)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-10-11 10:04:40
Megkérdeztem pár eladót a neten, hogy mekkora is egy ilyen csillapító. Ha szerencsém van, akkor a belseje passzol is, és fel tudom újítani a meglévő cuccokkal, ha kell... Meglátjuk.


pffff most találtam adatot róla, 290mm a táv. Nekem 230-250 kellene.
sorszám: 26409 (140992)
(előzmény: Rudolph B, 2013-10-10 23:03:04)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-10-10 23:03:04
Az alján lenne egyszerűbb, mert alul egy lépcsős dugó van, a belső lépcső a belső csövet támasztja meg, a külső átmérőre meg ráhegesztik a külső csövet, nem kell meneteket vágni.
A hegesztés hermetikus kell hogy legyen.
Eszembe jutott közben, hogy a régi 559/360-nak jó rövid a szemtávolsága, az nem lehet jó esetleg?
Sajnos nincs egyben itthon ilyen, nem tudom megmérni.

üdv.: R
sorszám: 26408 (140991)
(előzmény: Keri, 2013-10-09 22:24:23)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-10-10 16:49:22
Van esztergályos... :D Csak legutóbb 3 hetet vártam két 4mm-es nyomtávszélesítőre, mire azt mondta, hogy ilyesmire nincs ideje. A szomszédem, de sajna ilyen kicsi dolgokkal nem nagyon foglalkozik. :/
Ezért vennék inkább egy 25centis csillapítót.
sorszám: 26407 (140990)
(előzmény: Rudolph B, 2013-10-09 21:30:41)

 
 
toylaci
válasz erre | email2013-10-10 14:18:33
Sziasztok!
1961-es 175-ös Czetkához keresek lámpaüveget.
Török László
+36702485748
sorszám: 26406 (140989)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-09 22:24:23
Nem tudom hogy van felül, de ott mindenféle megvezetés szokott lenni.

Én inkább az alját vágnám le, és csavarmenettel ledugoznám, az aljában nem nagyon szoktak lenni amit ez zavar.
sorszám: 26405 (140987)
(előzmény: Rudolph B, 2013-10-09 21:30:41)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-10-09 21:30:41
Aha, most már értem, a csőbe kell ugyanolyan belső finommenet, miután rövidítesz rajta.
Hát, egy esztergályosnak nem nagy feladat, ha van ilyen szaki a környezetedben.Rá lehetne bízbi a rövidítést is, egyszerűbb, ha már úgy is befogta a gépbe.
Alul is lehetne rövidíteni, de akkor finoman kell tudni hegeszteni.

Ne add fel, jó munkát, üdv.:R
sorszám: 26404 (140986)
(előzmény: hzoltaan, 2013-10-09 13:07:36)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-10-09 13:07:36
A szar az ok, nem okoz fejfajast. A cilinderbe a menetet furni, na azt nem akarom. :D (mert abbol is vagnom kene, hogy legyen rugout.)
sorszám: 26403 (140985)
(előzmény: Keri, 2013-10-09 12:41:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-09 12:41:54
Nem tudom milyen anyag az a szár, de lineáris tengelyeknél csak a felső 0,5-1mm van keményre edzve, a többit viszi a sima HSS, HSS-E szerszám

Szerintem ezek nincsenek olyan kemény anyagból mint amit én használtam.
sorszám: 26402 (140984)
(előzmény: hzoltaan, 2013-10-09 11:53:58)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-10-09 11:53:58
van nekem CZ-Jawa lengescsillapitom, meg jok is, csak az sokkal hosszabb. Ültetve van a gep, es ami volt benne az beszart, de nem szedheto szet. Ezert kell valami mas.
Kendacsolni kene a jawa csillapotokbol, de a tetejet lezaro nagy csavar menetet hazilag nem hiszem, hogy ki tudom furni rendesen. Megmetszeni a szarat es ratenni egy masik szemet az menne. Van vagy 4 par csillapitom, összerakom, csak az a kurva menet kene. :(
sorszám: 26401 (140982)
(előzmény: Keri, 2013-10-09 09:23:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-09 09:32:27
Mondjuk régebben voltak köszörült Hidraulikus munkahenger alkatrészeik is a katalógusban, most nem látok.
Kecskeméten van a Hidracél, ott viszont tuti van, bár ha jól emlékszem te Lengyelországban laksz.
sorszám: 26400 (140981)
(előzmény: Keri, 2013-10-09 09:27:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-09 09:27:02
http://www.hansa-flex.hu/
sorszám: 26399 (140980)
(előzmény: Keri, 2013-10-09 09:25:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-09 09:25:51
Amúgy meg egy rendes hidraulika boltban, gond nélkül legyártanak, vagy felújítanak igény szerint bármi ilyesmit. Pl. Hansafelx egész európában képviselteti magát, és korrekt áraik vannak. Azzal jobban jársz mint a kínai quad csillapítójával.
sorszám: 26398 (140979)
(előzmény: hzoltaan, 2013-10-09 08:53:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-09 09:23:45
Én MZ-hez is Jawa csillapítót veszek mert jobbak mint a kínai utángyártottak, szerencsére a méret és a csillapítás megfelelő. Mi az oka, hogy te nem ilyet veszel?
sorszám: 26397 (140978)
(előzmény: hzoltaan, 2013-10-09 08:53:06)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-10-09 08:53:06
Srácok, tudom ez már kinlódás kategória, de... :P mindig egy de. Szóval, a saját barkács lengéscsillapitóim nem váltak be, de találtam a neten quad csillapitót. 25cm a teljes hossza a szemeknél ami nekem ideális. ez ilyen kis quad, 120 kilóra tartja a boltos, meg olyan 90 kilót birhat. Szóval a teljes súly az 210 a Jawa megpakolt 300-ával szemben. Szerintetek meg merjem venni azt a lengéscsillapitót? Rugót végül is tudok benne cserélni...
sorszám: 26396 (140977)

 
 
Árpi
válasz erre | email2013-10-08 20:15:58
Írtam :-)
sorszám: 26395 (140976)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-10-08 07:57:49)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-10-08 07:57:49
Nézd meg ezt: http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa&o=WjbORxpYOI . Az oldal alján az "Üzenetküldés" mezőben veheted fel velem a kapcsolatot.
sorszám: 26394 (140972)
(előzmény: Árpi, 2013-10-07 19:55:13)

 
 
Árpi
válasz erre | email2013-10-07 19:55:13
Jawa elektromos gyújtásról van valakinek infója, hogy hol lehet beszerezni?
Itt olvastam egy cikket az elektromos gyújtás építéséről, de nekem túl bonyolult.
sorszám: 26393 (140971)

 
 
Árpi
válasz erre | email2013-10-07 19:47:29
Jawa elektromos gyújtásról van valakinek infója, hogy hol lehet beszerezni?
Itt olvastam egy cikket az elektromos gyújtás építéséről, de nekem túl bonyolult.
sorszám: 26392 (140970)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-10-02 06:55:32
Pucold ki rendesen a szívatórendszer !minden! elemét, mint ahogy Rudolph emlitette. Tiszta benzin, fecskendö, nagynyomású levegő. Valószinü, részlegesen dugult 70es fúvókával van dolgunk, megfejelve egy szegényre állitott alapjárattal -mint nagyon sokaknál- és már nem indul. Normál esetben meleg motornál a szívató lefullasztja a motort, csak nagy hidegben való indításkor van ez az emelkedett alapjárat, amit irtál.
sorszám: 26391 (140920)
(előzmény: kferi, 2013-10-01 22:12:13)

 
 
kferi
válasz erre | email2013-10-01 22:12:13
Üdv:
Befecskendezés után beindult a gép természetesen.
Ezután próbáltam a szívatót, ráhúztam és felpörgött a motor, mintha egy kis gázt adtam volna. Ez akkor mit is jelent, jó a szívató, vagy csak már beindult állapotban dúsít és nem jelent semmit? Ettől még nem biztos, hogy hidegen is dúsít megfelelően?
Köszi: Feri
sorszám: 26390 (140919)
(előzmény: Rudolph B, 2013-09-30 21:46:31)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-09-30 21:46:31
A hidegindító berendezést kell alaposan átfésülni.
A gyártás kezdetén, a korábbi porlasztókban az indítófúvóka 70-es volt, pár év alatt kiderült, hogy ez kevés kicsit, a gyár később 80-asra cserélte.
Ha 70-es, ki kell fúrni 80-asra, azaz, egy 0.8-as fúrószár kell hozzá.
Aztán, ha kopott a szívató dugattyú, mellette levegőt szívhat be a tervezetten felül, ez is szegényít kissé.Esetleg másutt is kaphat fals levegőt, de ha jól megy, alapjárat stabil, ez nem valószínű.
Ha megkapja a hidegindításhoz a szükséges benzint, indulni fog.

jó munkát, üdv.: R
sorszám: 26389 (140917)
(előzmény: kferi, 2013-09-29 20:32:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-09-30 08:28:54
kevés benzint kap, szívató rendszereddel lesz a gond.
sorszám: 26388 (140911)
(előzmény: kferi, 2013-09-29 20:32:33)

 
 
kferi
válasz erre | email2013-09-29 20:32:33
Köszi a segítséget, megszünt a kuplung rángatás az O gyűrű cseréje után.
Viszont a hidegen indulás csak nem jó, hiába takaratottam ki a karbit vagy 3-szor, csak beöntés után hajlandó indulni, aztán melegen már egy rugásra indul!!! Mi lehet a hiba???
Köszi. Feri
sorszám: 26387 (140906)
(előzmény: Rudolph B, 2013-09-17 22:52:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-09-25 20:11:12
Még nem vitted vissza?
Szerinted ennek mekkora az esélye?

Amúgy mindig lezárt csomagolás helyett most nincs lezárva.
Mindig rajta van a c3 kivéve amikor felbontott csomag van.

Tök világos hogy elcserélték.
sorszám: 26386 (140892)
(előzmény: charlye73, 2013-09-25 19:53:52)

 
 
charlye73
válasz erre | email2013-09-25 19:53:52
Eddig amennyi koyoval dolgom volt minden rajt volt a c3. Kivéve a 3205-ös méretűn. Ezért is lennék kíváncsi kimondottan erre a méretűre, hogy másnál is így volt e?
sorszám: 26385 (140891)
(előzmény: Ze78, 2013-09-24 21:20:14)

 
 
Ze78
válasz erre | email2013-09-24 21:20:14
Rajta van a csapágyon, hogy Koyo! c3!
És kék dobozban van az össze fehér koyo felirattal legalább is nekem még mind így nézett ki!
sorszám: 26384 (140890)

 
 
lajos
válasz erre | email2013-09-22 19:21:39
A csepptakosok, CZ 175 477, 638 belső csillapító egysége szemre ugyanaz. A más-más motorhoz a teleszkóp alsó hosszában valamint a rögzítés módjában van különbség. pl csepptankos mozgó (krómozott) száráról az U alakú rögzítő rész eltávolítva és a CZ 477 szemes rögzítése (levágva a rozsdás szárról), odahegesztve. Amennyivel a felső részt rövidíted annyival lesz rövidebb a rugó utad. Olajra nincs ötletem. Nekem a MOL benzinkúton kapható lökésgátló olaj bevált a CZ-nél és a 638-nál is.
sorszám: 26383 (140870)
(előzmény: hzoltaan, 2013-09-20 10:31:45)

 
 
charlye73
válasz erre | email2013-09-22 15:10:56
Nejlon zacskó az volt, de nem lezárva. Gondoltam kinyitották de nem látom lesütésnek helyét. Ezek szerint eredetileg sem volt lezárva.
sorszám: 26382 (140869)
(előzmény: Keri, 2013-09-22 13:43:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-09-22 13:46:33
Nem ilyen típus, de pont ilyen csomagolásban kaptam én is:

http://i01.i.aliimg.com/photo/v0/267552945/Koyo_bearings.jpg

sorszám: 26381 (140868)
(előzmény: charlye73, 2013-09-22 10:25:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-09-22 13:43:18
Minden esetben enne van a típusjelzés gravírozása előtt vagy után. Csak a simának nincs.
Ja és a Koyo márkajelzés is benne van.

Másik. Ha dobozban adták akkor egy légmentesen lezárt Koyo feliratos nejlonzacskóba is be volt csomagolva.

Vettem már úgy hogy nem dobozban adták, mert mennyiségi kiszerelést vett a csapágyboltos, de akkor külön felhívta rá a figyelmemet és ekkor is benne volt a márka és típusjelzés.
sorszám: 26380 (140867)
(előzmény: charlye73, 2013-09-22 10:25:08)

 
 
charlye73
válasz erre | email2013-09-22 10:25:08
Sziasztok!

Kellene egy kis segítség. Nincs valakinek fényképe 3205-ös c3-as Koyo csapágyról?

Amiért kellene mert vettem c3-as koyot. (jawa főtengelyhez 3205-öst).
Namost a dobozon fel van tüntetve a c3 a csapágyon nincs. Visszamennék reklamálni de mivel nem tudom hogy minden esetben a csapágyon is jelölve van e a c3 így nem egyértelmű.
Más koyon amit eddig vettem mindegyiken rajt volt a csapágyon is a jelzés.

Esetleg egy link is jól jön ha van rajt kép erről a csapágyról.

Sajnos már mindent végignyálaztam a neten amit tudtam de nem találtam semmi konkrétat.

Ha valakinek lenne egy akár a felújítás során készült kép a csapágyról amin látszana a jelölés akkor a charlye73@gmail.com-ra küldheti.

Köszönöm!
sorszám: 26379 (140865)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-09-20 10:31:45
'építettem' magamnak hátsó teleszkópot, GS 450 rugóból meg 634 és 638 telóból. (a teleszkóp maga a 638-é) De. Marhán sokat csillapít. alig bírom kihúzni, pedig elég tökös gyerek vagyok. 10W-s teleszkópolaj van benne. most beraktam de ez így nem lesz jó.
Milyen olajat vegyek bele? Hidraulika?

Illetve meg kell vágnom, hogy rövidebb legyen. emígyen gondolom és javítsatok ki, ha tévedek:

- levágok a teleszkópházból és új menetet fúrok a zárócsavarnak
- levágok a szárból és vágok rá M10-es menetet, van hozzá menetes felső szemem egy javíthatatlan telóból.
- illetve le kell vágnom a belső csőből is, de az sima, vágás, nincs felül menete. Ha ugyan annyit vágok mind a háromból, akkor elvileg megmarad a rugóút, csak rövidebb lesz. Correcto?
sorszám: 26378 (140859)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-09-19 08:28:41
Próbáld ki "asztalon"
Akassz rá két 21W-os izzót, és úgy rakd rá az akkura, nézd meg mit csinál ilyenkor.
Ha ilyenkor jól működik akkor a motorban keresd a hibát, ha ugyan azt csinálja akkor a relé a rossz.

14,4Vnak kell lennie a töltésnek, ne piszkáld, jó az úgy.
sorszám: 26377 (140858)
(előzmény: charlye73, 2013-09-18 18:05:22)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-09-19 06:54:20
Ez a frekvenciaváltozás a mechanikus indexrelé sajátossága. Az, hogy az elektronikus bedöglött, nem jelent semmit, valószínűleg hibás darab volt. Itt a szocimotoroson van cikk a témáról. Nekem Skoda Felicia-é van beépitve, évek óta működik, de igazából szinte bármilyen autóé, vagy motoré beköthető.
sorszám: 26376 (140856)
(előzmény: charlye73, 2013-09-18 18:05:22)

 
 
charlye73
válasz erre | email2013-09-18 18:05:22
Sziasztok!

Van egy olyan gondom a motorral (638-as), hogy magasabb fordulaton az irányjelzőim nagyon gyorsan villognak esetenként már vibrálnak. A töltésre gondoltam hogy magas lehet ezért rámértem de a szerelési könyv alapján írt max. 14.5v-ot bár eléri de nem megy feljebb. Mivel van a töltéshez még egy garnitúra alkatrészem(fesszab. egyenirányító, relé) ezért egyesével cserélgetve ismét megmértem a töltést, de ugyanúgy viselkedett. Ez a jelenség független attól hogy rajta van vagy nincs a világítás. A relé mechanikus és új. Előtte felraktam egy elektronikus indexrelét amivel megoldódni látszott a dolog, az viszont nemsokkal a beépítés után bedöglött és nem villogtatta az indexeket csak folyamatosan világítottak. Csak azon aggódok hogy mást ne tegyen tönkre. Jobban örülnék ha csak 14,2-ig menne el a töltés.
Van másnak is hasonló "tapasztalata"?
sorszám: 26375 (140855)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-09-18 14:23:43
szeva, nekem is volt ilyen kupplungos bajom, a gyűrűcsere segített rajta, de a kosarat is fel kellene reszelni. azóta blokkot cserélte, :D :D
A gyűrű mérete:
belső átmérő 120mm, 3mm vastag. Azért lehetőleg motorosboltban vedd meg, mert nem tudom mennyire pontos ez az adat.
A kosar felreszeléséről kérdezd Tibi-bát, asszem ő mondta nekem is, hogyan kell. Szerintem csak reszeld szép egyenesre a kosár lamelláit. Kipufogóból az olaj: nem elégetett olaj, vagy túl sok van benne, vagy tötyőrgösen van használva, meg ásványi az olaj. Ja, gyújtáskimaradás is okozza persze.
sorszám: 26374 (140853)
(előzmény: kferi, 2013-09-17 23:09:14)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2013-09-18 06:45:20
A 33as keverék és a városi használat.
sorszám: 26373 (140851)
(előzmény: kferi, 2013-09-17 23:09:14)

 
 
kferi
válasz erre | email2013-09-17 23:09:14
Köszi az infókat, nem tudjuk véletlenül az O gyűrű méretét?

Mi okozhatja a sok olajat a kipufogóból?

Üdv.
sorszám: 26372 (140850)
(előzmény: Rudolph B, 2013-09-17 22:52:37)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-09-17 22:52:37
Eszerint hiányzik a benzin hidegindításkor, ez is egy ok, hogy teljesen kitakarítsd a porlasztót,ahogy a kolléga javasolja, különösen a szívatórészt ellenőrizd.Ha csak részlegesen is el van dugulva az indítófúvóka, nem indul hidegen, nincs anyag hozzá.
A 638 kuplungban a lamellák alatt van egy nagyméretű O-gyűrű, ha kopott, rángatva indul egyesben.Ha laposra kopott, cseréld ki.

üdv.: R
sorszám: 26371 (140849)
(elözmény: kferi, 2013-09-17 19:51:33)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu