:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Szerintem ez normális, szinkronizálatlan váltó nem nagyon szeret üresbe ugrani álló helyzetben. Ha a kuplungon állitasz, biztosan jobb lesz, de ez semmiképpen sem hiba. Én legalábbis megszoktam, hogy ha meg akarok állni, még gurulás közben kiveszem üresbe, vagy álló helyzetben előre-hátra mozditom a motort és akkor könnyen kijön.
sorszám: 20170 (119506)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-25 18:32:30)
Hidegen csinálja az biztos, eddig pár kört mentem vele, max 2km., ha az melegnek mondható, akkor úgy is azt csinálja, viszont ha lábbal piciket előre tolom, beveszi(egyszer tette). Ezt a kis TS-től tanultam. Még friss nekem nagyon a motor, nem szedtem szét ilyet még soha, így egyenlőre nem tudok társalogni, de figyelek! Az olaj jó lehet, rendelek belőle, kell az autómhoz is, most castrol ATF olajam van, 2300.- ér vettem, némi kedvezménnyel. Ez a shell veri.
Ennyiért olcsó.Én jóval drágábban vettem .
Kopott lenne a pozicionáló stift?
sorszám: 20168 (119496)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-25 18:32:30)
Se hidegen, se melegen?
Ez az olaj elég olcsó, érdemes megreszkírozni, csak azt nem tudni, mennyi ideje dekkol annál aki árulja.
sorszám: 20167 (119494)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-25 18:32:30)
Az új szerzeményem(638) álló helyzetben egyesből vagy 2esből üresbe nem lehet berakni, csak a kontroll-lámpa szerint igen, viszont még megállás előtt gurulva bemegy üresbe, lámpa szerint is. Az olaj lenne? Találtam eddig a legolcsóbbat sztem: http://www.vatera.hu/formula_shell_atf_946_ml_hajtomuolaj_158933971.html
Hja, az MZ-nél az üresbetevés a gond :)
Nálam a kuplung rángatott, darált nagyon induláskor, meg a fogaskerék körmök kapcsolódtak kelletlenül-kerregve még 3.-4.-ben is.
Boldog Karácsonyt mindenkinek, jövőre olcsó benzint és széles utakat kívánok!
Békés karácsonyt kívánok mindenkinek és jövőre is sok-sok balesetmentes kilométert!
Békés Boldog Szocimotort minden kedves Fórumozónak!Fecó
Haho!
Áldott Ünnepet kívánok Mindannyiótoknak!
Üdv: LeQuack
a 75W-90et próbálta már valaki?Mert sokan csak a 80w-90et ismerik meg a motorolajakat,és ezt teszik a váltóba.Én 75W-90et tettem a kis ts be és tök jó.Hidegen pár perc járás után könnyen kivehető álló helyzetben 1 ből.Melegen meg még könnyebben, meg lehet állni és úgy kivenni 1ből,simán lehet.
Sok sörbe fog ez neked kerülni.:DDDD
Köszi, ügyi vagy, már azt hittem, le lett tiltva itt ez a funkció... majd jól kifaggatlak msn-en , hogy kell csinálni.. :))
Akkor nagy hülyeséget nem mondtam ezzel a tippel.:))
Boldog Karácsonyt!
Kipróbáltam a váltóba az ATF olajat. A kuplung olyan lett mint a vaj, már nem rángat, a váltó meg klattyan mint a Doxa.
Békés karácsonyt kívánok mindenkinek!
Vannak eltérések, melyik oldalon hogy kell beszúrni, elsőre nekem se sikerül, ahogy most neked sem.:))))
Az oldal végre műxik már, a link beszúrását meg elfelejtettem, hogyan is kell csinálni :( próba cseresznye
http://kep.tar.hu/fullkopy/50201488#2
Láthatod hogy nem egy hilti méretű cuccról vagyon szó.:DDDD
Mester, működik végre a link.:) Amúgy nekem egy 3 karos lehúzóval jött le, de az nem az igazi, mert a blokknál alig van hézag, csak egy vékony köröm fér be, ami simán le is törik ha jól rá van gyógyulva a kerék. Nomeg külpontosan feszít, jobb ugyebár közvetlen az agynál fogva leszedni.
Ugye milyen jó érzés mikor lecsókolomozzák az embert? Ez már a vég... :DDDD
Gondolom valami combosabb cucc ez is :)
Karácsony ügyben meg hasonlóakat..... :)
Remélem műxik, akit érdekel, másolja be...
http://kep.tar.hu/fullkopy/50201488#2
A jó pap is holtig tanul :) Köszi, értékes volt...
Ez tetszik, nem rossz poén :-) Amúgy egyidős vagy a nagylányommal... :)
Jaja igy van, ha már Jawa, az 555-ös primerlánc biztositólemezes patentszemes.
A szomszéd lány és az unokahúgom csókolomozott, mikor egyszer nem beretválkoztam:) Pedig még 30 se vagyok :( Hát nagyjából innen....
Matya, utaltam rá, van duplasoros patentszem, de nem jawahoz, ha beírod a google keresőbe, a vezérműlánc patentszem szót, csodákat látsz, min. 1630 talit. Ennek egy része bizti lemezes, nevezzük zégernek, ( seeger ? ) ugyan csak az elve hasonló , a szabvány nevét nem tudom ... létezik, tudom.
üdvi...
Ha a k.. keptar hu szíveskedne rendesen működni, az általam tervezett lehúzó ott elérhető lenne, méretezés és egyebek, képekkel illusztrálva... ha újra műxik, belinkelem ..
Kellemes Karácsonyt, minden jókat.. Neked , Családodnak, és minden Szocimotorosnak, és Családjának...
Sziasztok,
Nem tudnátok megmondani, hogy a 638-as Jawaknak milyen menettel csatlakozik a blokkra a fordulatszámmérő bowdenje (átmérő és menetsűrűség érdekelne)?
Köszi!
Nekem speciel NORMÁLIS lehúzóm van ilyen műveletekhez :D Eddig sose tudott neki ellenállni egy lánckerék sem, olyan szépen kérlelte mindet :D
Mellesleg pont ma láttam a Discovery csatornán a "hogyan készült" című műsort...Na ott konkrétan egy dupla soros láncot fűztek össze patentszemmel :D Ráadásul rugóssal :D Valami újvilági hómasinában van ilyen :)
Áldott Karácsonyt kívánok!
Ühüm, nekem van hilti, makita csak szóljatok, megyek orvosolászni, bármit.. sds max, semmi probléma :))
Egyszerűbb volna átalakítani, hogy a kúpos Ringfeder gyűrűket be lehessen szerelni, azokkal mennyivel egyszerűbb volna, se légkalapács, se patenteszem...:DDDD
Végső esetben mindent szét lehet szedni légkalapáccsal :)))
Hajdanában, gyerekkoromban, láttam hogyan lehet szétszedni egy Rigát kisbalta, kalapács és harapófogó segítségével :)
No, ez tömör volt , és világos :)Privát kíváncsiság: minek köszönhető a bácsi utónévtag ?
Hallottam már sok baromságot, de ez a légkalapács garantáltan beférne a 10-es listára... Minek kell ilyeneket beírni?!
No, nagy nehezen csak összhang lesz :) . Szerintem egyenesen gyilkosság szét és összebarmolni a jawa elsődleges láncát. Szegény így is hamar szétnyúlik, barbárkodással nem kellene növelni a hibalehetőséget.
A másik dolog, ha jól értem a célzást , ha nem, javits ki , ez kimondottan jawa topic, erről a típusról csacsorászott a fórumtag, ide értendő és sorolandó a hozzászólásom is. Ha általánosságban sziporkázol, akkor, nem feltétlen ugyanarról beszélünk.. :)
Hát nemtudom :) Mint írtam én általában mondtam amit mondtam :) Meg, hogy nagyon nem ajánlom szétszedni a láncot :D Pont a másik dologra fektettem a hangsúlyt :)
A kérdés amúgy az lenne, a jawához, skodához , van-e dupla patentszem , nem az, hogy rakétához van-e... más gépekhez szegecselt akad, azt tudjuk , bizti lemezes már ritkán.
Mellesleg, te főleg nagy elme vagy :)) ,ugyanis, akinek válaszoltál, épp a duplasoros láncról csacsogott.. olvasni tuti tudsz, tán visszaolvasni is.. :)
Mellesleg azt egy szóval sem, mondtam ,hogy duplasoros patentszemről beszélünk :) Általánosságban patentszem volt....
Hát pedig de, találkoztam okostojás :D Úgy tudtam, hogy valaki nekiáll b..ni :)
Nem egy motornak GYÁRILAG úgy van megoldva....Nemhinném, hogy pl a KTM-nél vagy a Yamahánál olyan nagyon dilettáns mérnökök dolgoznának, ha lehet kapni hozzájuk elszegecselős vezérműlánc patentszemet :)
Mert, marha sok patent szemmel találkoztál, ami vezérműlánchoz alkalmazható :) Az elsődleges meghajtó lánc gyakorlatilag skodri vezérműlánc darab.. Egyet mutass, csak, ami a dupla szemhez való...
Dehogy kötök bele, csak közlöm, kiváló módszered van a jawa főtengely tönkretételére. Fogalmad nincs , mennyire érzékeny az oldalirányú ütésre. Ha ennyire nem értesz hozzá, ne adj tippeket. Amúgy, az általad felsoroltaknál, nem egyszerűbb,és könnyebben hozzáférhető, elérhető, a lehúzó ?
Én kb 15éve azt használom váltóba,minden hiba nélkül.
Ja, nálam elég könnyen lehet kapcsolni. Igaz az ATF olaj kicsit drágább, köztes megoldásként még motorolaj is használható.
Aha, végülis ugyanúgy kuplung-fogaskerék-csapágy kenésre megy ott is, itt is. Kipróbálom majd. Ezzel a 80w90-el melegen is durva a kapcsolásérzet még negyedikben is
Igen, az. Szerintem más olajjal is jó, ami elő van írva. Én abból a megfontolásból tettem bele, hogy elég híg hidegen is, nem ragadnak össze a lamellák, ami az automata váltóknál is ugyanolyan fontos. Más olajban futó kuplungos motornál is próbáltam és bevált.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|