hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 543 oldal

Matya
válasz erre | email2010-02-06 19:44:22
A "peres" gumikat felejtsd el rá....Hátra még talán a 110/90R16 bepajszerolható, de elég keskeny a villája az 559-esnek, előre meg egyáltalán nem erőltetném őket.... Egy ilyen motorhoz a Mitas tökéletes például....

Mit is takar a "nem találtam számomra megfelelőt" szöveg? :) És miért nem megfelelő?
sorszám: 20470 (120298)
(előzmény: niko 78, 2010-02-05 22:55:25)

 
 
niko 78
válasz erre | email2010-02-05 22:55:25
Üdv Mindenkinek.Nemrég vásároltam egy 250/559-et,és gumit kellene rá vennem, a műszaki,meg a saját biztonságom miatt is.Nézegettem a lehetőségeket,de a gyárilag meghatározott régi méretosztályban (3,25 ill 3,50)nem találtam számomra megfelelőt.Megtudja valaki esetleg mondani, hogy milyen peres számozású abroncs a megfelelő vagy kipróbált ajánlott?
sorszám: 20469 (120286)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-02-05 19:30:47
A DIP-SW a bal oldali kormánykapcsoló, szerintem könnyen fel is ismerhető az ábra alapján.:) Az abból jövő vezetékköteg a tank alatt van megszakítva, vagyis itt van egy széthúzható csatlakozó.
sorszám: 20468 (120279)
(előzmény: szélkakas, 2010-02-05 18:37:01)

 
 
szélkakas
válasz erre | email2010-02-05 18:37:01
Sziasztok!
Vezetékelném a 638 asomat, de a valóságnak köze sincs a rajzhoz:(
A rajzon van egy rakás olyan egység, ami nekem nincsen, pl. mi az a DIP SW nevű valami, amibe a kép szerint belemegy vagy 8 vezeték? Nekem minden ami volt a gépen az egy gyújtáskapcsoló, egyenirányító, fesszab, meg valami kis relé (86, 87, 87a és 88a jelekkel). És így beindult.
sorszám: 20467 (120278)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-02-04 21:23:48
Miaz a villán, macskaszem? vicces
sorszám: 20466 (120265)
(előzmény: Powerarc, 2010-02-03 21:00:38)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-02-03 22:54:38
Azok most nagyon csendben vannak, vajon mi lehet velük.
sorszám: 20465 (120263)
(előzmény: R.A., 2010-02-03 22:00:52)

 
 
R.A.
válasz erre | email2010-02-03 22:00:52
"kéne"

Remélem, nem akkora kamu az egész, mint a Mázló-Pannonia és a Danuvia.
sorszám: 20464 (120260)
(előzmény: Powerarc, 2010-02-03 21:00:38)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-02-03 21:00:38
http://totalbike.hu/hirek/2010/02/03/visszater_a_jawa_350/
sorszám: 20463 (120259)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-02-03 21:00:24
Hűha!
sorszám: 20462 (120258)
(előzmény: Miklósbácsi, 2010-02-02 23:13:06)

 
 
ratbike
válasz erre | email2010-02-03 11:30:52
Sziasztok!
Ha egy czetka kb 5 évet áll.
Mennyi az esélye hogy a fesz szab magától tönkre menjen?
Megpucoltam a forgórészt,de még sincs töltés.
Állásban tönkre mehet?
Üdv RAT
sorszám: 20461 (120255)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2010-02-02 23:13:06
Ez jobb kép: http://fotonda.ic.cz/Domazlicemoto/P1010299.jpg
sorszám: 20460 (120251)
(előzmény: Miklósbácsi, 2010-02-02 23:11:03)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2010-02-02 23:11:03
Pl. így: http://motocykel.sk/o/f/3388_63379.jpg
Mondjuk ez éppen arany, de megteszi:)
sorszám: 20459 (120250)
(előzmény: Powerarc, 2010-02-02 22:54:05)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-02-02 22:54:05
Hogy nézne ki egy olyan drága anyag egy Jawa-n.:D
sorszám: 20458 (120249)
(előzmény: Miklósbácsi, 2010-02-02 22:42:40)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2010-02-02 22:44:37
A tárcsafék mondjuk jöhetne nekem... :)
sorszám: 20457 (120248)
(előzmény: Miklósbácsi, 2010-02-02 22:42:40)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2010-02-02 22:42:40
Naná! Kár, hogy magnézium szár helyett csak egy kettes zártszelvény van ott.
sorszám: 20456 (120247)
(előzmény: Powerarc, 2010-02-02 22:30:30)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-02-02 22:30:30
Pláne egy 350-esen.:)
sorszám: 20455 (120246)
(előzmény: Miklósbácsi, 2010-02-02 22:11:02)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2010-02-02 22:11:02
Bonyolult és drága... de legalább jól néz ki.
sorszám: 20454 (120245)
(előzmény: Powerarc, 2010-02-02 21:53:05)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-02-02 21:53:05
http://galeria.totalbike.hu/hirek/2010/02/02/agykormanyzast_a_pannoniara/?current_image_num=0&image_size=xl
sorszám: 20453 (120244)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2010-02-02 21:20:38
mondja maga mindent kétszer mond? mondja maga mindent kétszer mond?
sorszám: 20452 (120243)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2010-02-02 21:19:57
Öregem, valamit írok már ide, nehogy bezárják a fórumot...
sorszám: 20451 (120242)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2010-02-02 21:19:54
Öregem, valamit írok már ide, nehogy bezárják a fórumot...
sorszám: 20450 (120241)

 
 
Ze78
válasz erre | email2010-01-29 21:51:43
Ha nincs benne az aksi akkor nem, viszont elekromos vezék melleti hegesztésnél könyen megolvadhat a kábel.
sorszám: 20449 (120200)
(előzmény: Jawa mocis, 2010-01-29 18:49:49)

 
 
Jawa mocis
válasz erre | email2010-01-29 18:49:49
Szaasztok fiúk!
A váz hegesztése során sérülhet valamilyen elektromos kütyü a paripán?(a vázhoz hegesztettem csomagtartót).
Maga a motor nincs a vázban-az nagyműtét alatt áll
sorszám: 20448 (120192)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2010-01-28 19:49:11
Üdv Tequila!

140 ccm SAE 30-40 olaj kell a villába.
sorszám: 20447 (120176)
(előzmény: Tequila, 2010-01-28 09:54:02)

 
 
Lally
válasz erre | email2010-01-28 14:21:18
Nem tudom, hogy segít-e a 634/638 vonatkozó adata, miszerint 2-2 deci olaj kell.
sorszám: 20446 (120170)
(előzmény: Tequila, 2010-01-28 09:54:02)

 
 
Tequila
válasz erre | email2010-01-28 09:54:02
Üdv!

Jawas szakikat kérdezném, hogy az első teleszkópba mennyi olajat töltsek?
(PL fél decit egyenként?)
250-es csepptankos 559-es 1971.

Előre is kösz!
sorszám: 20445 (120169)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-01-27 17:52:25
Nem is csodálom, ami/aki ekkora vasat meglát, merne ellenkezni? :DDDD
sorszám: 20444 (120161)
(előzmény: Matya, 2010-01-27 11:04:46)

 
 
Matya
válasz erre | email2010-01-27 11:04:46
Ó...nem :) csak így jött össze :D A Trabi agylehúzó nem két deka :D az lett kiegészítve :D Viszont eddig ellenállhatatlannak bizonyult minden lánckerék számára :D
sorszám: 20443 (120157)
(előzmény: Powerarc, 2010-01-27 08:53:15)

 
 
R.A.
válasz erre | email2010-01-27 09:21:20
Igen, azóta is hálás vagyok neked érte :) Életem egyik legjobb vásárlása volt, tényleg profin elkészített szerszám.
sorszám: 20442 (120153)
(előzmény: Fullkopy, 2010-01-26 23:41:08)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-01-27 08:53:15
Minek emelgetsz akkora vasat, gyúrsz vaze?:DDDD
sorszám: 20441 (120152)
(előzmény: Matya, 2010-01-27 01:18:08)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-01-27 08:52:45
Három körmöst használtam én is, szerencsére lehúzta mert nem volt a kerék annyira rágyógyulva, de az egyik körmöt nagyon el kellett köszörülni ahogy írtad is, hogy be lehessen akasztani. Nem nálam tört el.:DD
sorszám: 20440 (120151)
(előzmény: Fullkopy, 2010-01-26 23:31:40)

 
 
Matya
válasz erre | email2010-01-27 01:18:08
Azért nem esnék hasra tőle nagyon :D Ha valakiben nincs ennyi kreativitás önmagától, akkor ne nagyon vegyen szoci motort :D

Mellesleg amivel én dolgozok, az kb másfél kiló acél :D Ha nem kettő.....
sorszám: 20439 (120147)
(előzmény: Ze78, 2010-01-25 22:39:37)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2010-01-26 23:41:08
Üdvözölhetjük személyedben a boldog tulajdonost ? :)
sorszám: 20438 (120145)
(előzmény: R.A., 2010-01-26 22:33:19)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2010-01-26 23:31:40
A gömbfej lehúzó néha jó lehetne, baja az, hogy nehéz mérethűt lelni, a szerszám maga élre köszörült, hogy szűk helyre beférjen, szintén nem központosítható, mert ferde éllel nyúl a gallér alá, billeghet, amúgy az elv ugyanaz lenne . A csapágylehúzók közül a három körmös segíthet, de, annyira el kell köszörülni a karmát, hogy beférjen, eltörhet, és, szeret lecsúszni is a peremről. Szóval, nincs jobb a jónál, azt érdemes megcsinálni, amit bémutattam nektek :)
sorszám: 20437 (120144)
(előzmény: Powerarc, 2010-01-26 19:11:46)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-01-26 22:38:51
Akkor valaki más használja megelégedéssel.:))))
sorszám: 20436 (120142)
(előzmény: R.A., 2010-01-26 22:33:19)

 
 
R.A.
válasz erre | email2010-01-26 22:33:19
:) már nem az övé...
sorszám: 20435 (120141)
(előzmény: Powerarc, 2010-01-26 19:11:46)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-01-26 19:11:46
Egyszerű, házilag gyorsan kivitelezhető szerkezet, ez előny, de ha valaki egy rágyógyult lánckereket akarna lehúzni, lehet hogy kevés lenne. Karcsúnak találom ahhoz, hogy komoly, nagy erőt lehessen kifejteni vele, meg nincs biztosítva hogy központos legyen. Akinek hosszabb távon van szoci mocija és maga szereti bütykölni, érdemesebb beruházni egy erős, biztonságos lehúzóra. Olyasmire, ami Fullkopynak is van. Ha jól rémlik, a gömbfej lehúzatók is lényegében ilyenek, valamelyik passzolhat is akár hozzá.
sorszám: 20434 (120136)
(előzmény: Ze78, 2010-01-25 22:39:37)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2010-01-26 13:53:57
Ha rendesen rászorul, ezzel ugyan nem veszed le, inkább szétnyílik, lepattan. A belefektetett energia teljesen felesleges lehet . Sok meló, kevés haszon. Nem mondom hogy egy két használatra esetleg nem felelhet meg , de rendszeresre tuti nem jó. Nagyon kis felületen fekszik fel, nem központosítható...
Én megterveztem, és egy esztergályos haverral legyártattam, tán másfél ezret kért. Annyi dolgom volt csak vele, hogy kivágtam az oldalát, még a menetet is belevágta a srác a finommenetes acélcsavarhoz, amit vittem. A gyári is a trabant vagy a skoda agylehúzóhoz hasonlít leginkább, ami szintén robosztus, esztergált. Ha rá van gyógyulva a kúpra, a primer kerék, kell is.

http://kep.tar.hu/fullkopy/50201488#2

sorszám: 20433 (120132)
(előzmény: Ze78, 2010-01-25 22:39:37)

 
 
Ze78
válasz erre | email2010-01-25 22:39:37
Primer fogaskerék lehúzó:
http://www.youtube.com/watch?v=9Wn0MHjtmxk
sorszám: 20432 (120131)

 
 
Ze78
válasz erre | email2010-01-24 16:27:51
Az öszes 638 remeg egy kicsit, de ha a gyújtás,vagy a megszakító hézag nem jó van beállítva, akkor nagyon remeg. Tapasztalatom szerint ha kicsi a megszakító hézag akkor van remegés. vagyha nagy az előgyújtás.
Nekem a z első motorfelfogatáshoz, utolag gumi alátetek lettek betéve,igy nem remeg anyira a blokk.
sorszám: 20431 (120108)
(előzmény: Lally, 2010-01-24 13:51:47)

 
 
Matya
válasz erre | email2010-01-24 14:48:03
Aham....akkor a mechanikájára emlékeztem én.....De ez alul-felül szemes.....
sorszám: 20430 (120106)
(elözmény: Jawa350speed, 2010-01-23 19:40:27)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-01-24 14:24:10
Akkor nem is volt semmi gond.:)
sorszám: 20429 (120105)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2010-01-24 14:15:54)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2010-01-24 14:15:54
Kényelmes utazó sebességgel mentem,ill.városban.
sorszám: 20428 (120104)
(előzmény: Powerarc, 2010-01-24 13:36:55)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-01-24 14:08:06
Nekem ugye oldalasom van, vagyis kisebbek a sebességeim, de forgattam már ki 5000 fölé is, és nem éreztem olyan rezgést amely zavaró lett volna. A blokk felújított, elektronikus gyújtással.
A tiédre visszatérve a 180 fokot mérőórával lehetne kimérni. A súlykülönbséget kimérni csak szétszerelés után lehetne megállapítani, viszont lehet a gyújtással érdemes volna többet foglalkozni. A gyújtást hogyan állítottad be, hogyan ellenőrizted? Sajna elég sok tényező befolyásolhatja, hogy menet közben is megfelelően működjön.
sorszám: 20427 (120103)
(előzmény: Lally, 2010-01-24 13:51:47)

 
 
Lally
válasz erre | email2010-01-24 13:51:47
638-asom van , pontos megszakítós gyújtással. 80-120 között rezeg. Felette még nem próbáltam. Ezt csak az eltérő hajtókar+dugó súlykülönbség okozza, vagy nem pont 180'-ban nyomták össze felújításkor a sonkákat?
sorszám: 20426 (120102)
(előzmény: Powerarc, 2010-01-24 13:37:41)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-01-24 13:37:41
Afelett végig növekszik a rezonancia vagy csak egy darabig?
Milyen gyújtásod van, megszakítós?
sorszám: 20425 (120101)
(előzmény: Lally, 2010-01-24 13:22:03)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-01-24 13:36:55
Az nem is kevés és ezek szerint bírta húzni a gázt a karod.:)
sorszám: 20424 (120100)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2010-01-24 13:21:10)

 
 
Lally
válasz erre | email2010-01-24 13:22:03
Sajnos 80-tól egyre erősödően rezonál. Hamar elzsibbad a karom tőle.
sorszám: 20423 (120099)
(elözmény: Jawa350speed, 2010-01-24 13:04:14)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2010-01-24 13:21:10
Nem tudom az enyém 81-es 634es elsőtulaj vagyok 2006ban 10000km-t javításnélkül tettem meg azóta sajnos elég keveset motorztam.
sorszám: 20422 (120098)
(elözmény: Jawa350speed, 2010-01-24 13:00:11)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2010-01-24 13:14:46
Vaze.:DDDDDDDDD
sorszám: 20421 (120097)
(elözmény: Jawa350speed, 2010-01-24 13:13:02)

 
  Összesen: 543 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu