:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
A "peres" gumikat felejtsd el rá....Hátra még talán a 110/90R16 bepajszerolható, de elég keskeny a villája az 559-esnek, előre meg egyáltalán nem erőltetném őket.... Egy ilyen motorhoz a Mitas tökéletes például....
Mit is takar a "nem találtam számomra megfelelőt" szöveg? :) És miért nem megfelelő?
Üdv Mindenkinek.Nemrég vásároltam egy 250/559-et,és gumit kellene rá vennem, a műszaki,meg a saját biztonságom miatt is.Nézegettem a lehetőségeket,de a gyárilag meghatározott régi méretosztályban (3,25 ill 3,50)nem találtam számomra megfelelőt.Megtudja valaki esetleg mondani, hogy milyen peres számozású abroncs a megfelelő vagy kipróbált ajánlott?
A DIP-SW a bal oldali kormánykapcsoló, szerintem könnyen fel is ismerhető az ábra alapján.:) Az abból jövő vezetékköteg a tank alatt van megszakítva, vagyis itt van egy széthúzható csatlakozó.
Sziasztok!
Vezetékelném a 638 asomat, de a valóságnak köze sincs a rajzhoz:(
A rajzon van egy rakás olyan egység, ami nekem nincsen, pl. mi az a DIP SW nevű valami, amibe a kép szerint belemegy vagy 8 vezeték? Nekem minden ami volt a gépen az egy gyújtáskapcsoló, egyenirányító, fesszab, meg valami kis relé (86, 87, 87a és 88a jelekkel). És így beindult.
Miaz a villán, macskaszem? vicces
Azok most nagyon csendben vannak, vajon mi lehet velük.
"kéne"
Remélem, nem akkora kamu az egész, mint a Mázló-Pannonia és a Danuvia.
http://totalbike.hu/hirek/2010/02/03/visszater_a_jawa_350/
Sziasztok!
Ha egy czetka kb 5 évet áll.
Mennyi az esélye hogy a fesz szab magától tönkre menjen?
Megpucoltam a forgórészt,de még sincs töltés.
Állásban tönkre mehet?
Üdv RAT
Ez jobb kép: http://fotonda.ic.cz/Domazlicemoto/P1010299.jpg
Pl. így: http://motocykel.sk/o/f/3388_63379.jpg
Mondjuk ez éppen arany, de megteszi:)
Hogy nézne ki egy olyan drága anyag egy Jawa-n.:D
A tárcsafék mondjuk jöhetne nekem... :)
Naná! Kár, hogy magnézium szár helyett csak egy kettes zártszelvény van ott.
Bonyolult és drága... de legalább jól néz ki.
http://galeria.totalbike.hu/hirek/2010/02/02/agykormanyzast_a_pannoniara/?current_image_num=0&image_size=xl
mondja maga mindent kétszer mond? mondja maga mindent kétszer mond?
Öregem, valamit írok már ide, nehogy bezárják a fórumot...
Öregem, valamit írok már ide, nehogy bezárják a fórumot...
Ha nincs benne az aksi akkor nem, viszont elekromos vezék melleti hegesztésnél könyen megolvadhat a kábel.
Szaasztok fiúk!
A váz hegesztése során sérülhet valamilyen elektromos kütyü a paripán?(a vázhoz hegesztettem csomagtartót).
Maga a motor nincs a vázban-az nagyműtét alatt áll
Üdv Tequila!
140 ccm SAE 30-40 olaj kell a villába.
Nem tudom, hogy segít-e a 634/638 vonatkozó adata, miszerint 2-2 deci olaj kell.
Üdv!
Jawas szakikat kérdezném, hogy az első teleszkópba mennyi olajat töltsek?
(PL fél decit egyenként?)
250-es csepptankos 559-es 1971.
Előre is kösz!
Nem is csodálom, ami/aki ekkora vasat meglát, merne ellenkezni? :DDDD
Ó...nem :) csak így jött össze :D A Trabi agylehúzó nem két deka :D az lett kiegészítve :D Viszont eddig ellenállhatatlannak bizonyult minden lánckerék számára :D
Igen, azóta is hálás vagyok neked érte :) Életem egyik legjobb vásárlása volt, tényleg profin elkészített szerszám.
Minek emelgetsz akkora vasat, gyúrsz vaze?:DDDD
Három körmöst használtam én is, szerencsére lehúzta mert nem volt a kerék annyira rágyógyulva, de az egyik körmöt nagyon el kellett köszörülni ahogy írtad is, hogy be lehessen akasztani. Nem nálam tört el.:DD
Azért nem esnék hasra tőle nagyon :D Ha valakiben nincs ennyi kreativitás önmagától, akkor ne nagyon vegyen szoci motort :D
Mellesleg amivel én dolgozok, az kb másfél kiló acél :D Ha nem kettő.....
Üdvözölhetjük személyedben a boldog tulajdonost ? :)
A gömbfej lehúzó néha jó lehetne, baja az, hogy nehéz mérethűt lelni, a szerszám maga élre köszörült, hogy szűk helyre beférjen, szintén nem központosítható, mert ferde éllel nyúl a gallér alá, billeghet, amúgy az elv ugyanaz lenne . A csapágylehúzók közül a három körmös segíthet, de, annyira el kell köszörülni a karmát, hogy beférjen, eltörhet, és, szeret lecsúszni is a peremről. Szóval, nincs jobb a jónál, azt érdemes megcsinálni, amit bémutattam nektek :)
Akkor valaki más használja megelégedéssel.:))))
Egyszerű, házilag gyorsan kivitelezhető szerkezet, ez előny, de ha valaki egy rágyógyult lánckereket akarna lehúzni, lehet hogy kevés lenne. Karcsúnak találom ahhoz, hogy komoly, nagy erőt lehessen kifejteni vele, meg nincs biztosítva hogy központos legyen. Akinek hosszabb távon van szoci mocija és maga szereti bütykölni, érdemesebb beruházni egy erős, biztonságos lehúzóra. Olyasmire, ami Fullkopynak is van. Ha jól rémlik, a gömbfej lehúzatók is lényegében ilyenek, valamelyik passzolhat is akár hozzá.
Ha rendesen rászorul, ezzel ugyan nem veszed le, inkább szétnyílik, lepattan. A belefektetett energia teljesen felesleges lehet . Sok meló, kevés haszon. Nem mondom hogy egy két használatra esetleg nem felelhet meg , de rendszeresre tuti nem jó. Nagyon kis felületen fekszik fel, nem központosítható...
Én megterveztem, és egy esztergályos haverral legyártattam, tán másfél ezret kért. Annyi dolgom volt csak vele, hogy kivágtam az oldalát, még a menetet is belevágta a srác a finommenetes acélcsavarhoz, amit vittem. A gyári is a trabant vagy a skoda agylehúzóhoz hasonlít leginkább, ami szintén robosztus, esztergált. Ha rá van gyógyulva a kúpra, a primer kerék, kell is.
http://kep.tar.hu/fullkopy/50201488#2
Primer fogaskerék lehúzó:
http://www.youtube.com/watch?v=9Wn0MHjtmxk
Az öszes 638 remeg egy kicsit, de ha a gyújtás,vagy a megszakító hézag nem jó van beállítva, akkor nagyon remeg. Tapasztalatom szerint ha kicsi a megszakító hézag akkor van remegés. vagyha nagy az előgyújtás.
Nekem a z első motorfelfogatáshoz, utolag gumi alátetek lettek betéve,igy nem remeg anyira a blokk.
Aham....akkor a mechanikájára emlékeztem én.....De ez alul-felül szemes.....
sorszám: 20430 (120106)
( elözmény: Jawa350speed, 2010-01-23 19:40:27)
Akkor nem is volt semmi gond.:)
sorszám: 20429 (120105)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2010-01-24 14:15:54)
Kényelmes utazó sebességgel mentem,ill.városban.
Nekem ugye oldalasom van, vagyis kisebbek a sebességeim, de forgattam már ki 5000 fölé is, és nem éreztem olyan rezgést amely zavaró lett volna. A blokk felújított, elektronikus gyújtással.
A tiédre visszatérve a 180 fokot mérőórával lehetne kimérni. A súlykülönbséget kimérni csak szétszerelés után lehetne megállapítani, viszont lehet a gyújtással érdemes volna többet foglalkozni. A gyújtást hogyan állítottad be, hogyan ellenőrizted? Sajna elég sok tényező befolyásolhatja, hogy menet közben is megfelelően működjön.
638-asom van , pontos megszakítós gyújtással. 80-120 között rezeg. Felette még nem próbáltam. Ezt csak az eltérő hajtókar+dugó súlykülönbség okozza, vagy nem pont 180'-ban nyomták össze felújításkor a sonkákat?
Afelett végig növekszik a rezonancia vagy csak egy darabig?
Milyen gyújtásod van, megszakítós?
Az nem is kevés és ezek szerint bírta húzni a gázt a karod.:)
sorszám: 20424 (120100)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2010-01-24 13:21:10)
Sajnos 80-tól egyre erősödően rezonál. Hamar elzsibbad a karom tőle.
sorszám: 20423 (120099)
( elözmény: Jawa350speed, 2010-01-24 13:04:14)
Nem tudom az enyém 81-es 634es elsőtulaj vagyok 2006ban 10000km-t javításnélkül tettem meg azóta sajnos elég keveset motorztam.
sorszám: 20422 (120098)
( elözmény: Jawa350speed, 2010-01-24 13:00:11)
Vaze.:DDDDDDDDD
sorszám: 20421 (120097)
( elözmény: Jawa350speed, 2010-01-24 13:13:02)
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|