:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Szlovákiában Jawás boltokban lehet kapni, Magyarországon nem tudom mi a helyzet. Biztosan lehet kapni ugyan olyan anyagot lapokban, amiből ki lehet vágni.
sorszám: 20720 (120844)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-03-13 07:31:09)
Azbesztkarikát a kipuffba lehet még kapni, vagy más anyaggal ki lehet váltani, és csináltatni?
Elettromos Jawa:
http://www.origo.hu/motor/babettablog/20100308-elektromos-jawa-babetta.html
Eladó lett Jawa Cz 485 Sport motorom, expressz.hu-n képekkel.
Van egy tüske amin forog, azt kell kiütni/nyomni belőle. Ha jól rémlik, csak egyik irányban lehet, mert a tüske egyik vége ricnizett, az szorul meg.
Üdv. Márkatársak!
Valaki meg tudná mondani, hogyan lehet Jawa 350/638 karburátorában az úszót cserélni? Hogy van ez rögzítve?
Előre is köszönöm!
Nekem van egy halom MRA szélvédőm, talán Te is találsz megfelelőt: www.mra.de
vagy van hazai gyártó, a szatuna, náluk is lehet kapni egy zsákféle plekót: www.szatuna.hu,
meg egy csomó, tartozék-forgalmazó világhálós üzletben is hozzá lehet jutni, kezdve a louis-tól egészen a givi-ig
1,2 euro körül mozog. Tavaly rendszeresen jártam át Magyarországra tankolni, (egyszere meg is szóltak miatta) most pedig már lassan ott tartunk, hogy tőletek jönnek át az emberek. A dizel meglepő 1 euro.
Hali mindenkinek! Segítsetek plz abban, hogy szeretnék a 638-asomra egy kis plexit (mint amilyen pl a Banditokon van), honnan lehetne nekiindulni?? köszi
Nem teljesen ide vág, de mennyi kint a benzin szlovákiában?
Elég kicsi kép, de a lényeget látni:
http://kepfeltoltes.hu/view/100309/Tlumic_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A dobból levághatsz, csak vigyázz, hogy ne legyen ferde, mert akkor a krómos vég könnyen oldalra csúszik rajta. Én a régi dobomat azért vágtam el, mert a pontatlan gyújtás, szar akksi, szar gyertya kombó úgy kilőtte a furulyát tokkal-vonóval, hogy kiszakadtak a furatok a dob vége felé, a cucc meg vagy 15 métert repült. Még szerencs, hogy nem talált el senkit :D
Én tavaly okos módon lezúztam a kipufogók végét egy járdaszegélyről lejövetelkor és vagy 8-10 centit vágtam belőle, úgy tűnik semmi gond.
Próbáld meg ideiglenesen összehúzatni a csöveket - a krómozott vég nélkül-, és told be mélyebbre, egyből látni fogod, hogy mit ad ki. De ki is mérheted.
Nekem most csak az első tag van benne, 1 karikával, rövid menetes szárral, amíg nem veszek két új komplett darabot. Mert az enyém szétégett/rohadt.
esetleg lenne képe valakinek arról, hogyan is kellene akkor kinéznie?...
elég lenne egy egyszerű vázlat is mondjuk Paint-be, berajzolva a kipufogó dobot, a furulyát, és a tömítéseket... :)
bocs az értetlenkedésért... :D
jaaa, és mégegy kérdés... a furulyát a dobhoz a kipufogó végén 2 darab csavar rögzíti... valaki belebszott 8as csavart rögzítésnek, gondolom, csak ilyen volt a szomszédnál... :( a baj csak az, hogy kiszakadt a dob lemeze a bazi nagy lyuktól... ráadásul dobonként 4 kiszakadt furat van...
ha levágok a dob végéből 1 cm-t, hogy eltüntessem a tátongó lyukakat, bele fog még menni a furulya?... a dob szép krómos, horpadás nélküli, csak a vége néz ki úgy, mint a szélrózsa... :(
Igen, oda kell a tömités a karikához. A linkelt páros egyike sincs rendben. A jobb oldali teljesen át van szabva. A bal oldalin a középső rövid rész és a hátsó (amihez legelőször ér a kipufogógáz) gyárilag pont forditva van, a képen levőn fel van cserélve. A leghátsó tömitőgyűrű és az acélkarikák is hiányoznak. 3 darab tömitőkarika kell hozzá, ha jól látom a jobb oldali pároson rajta van leghátul. Nem tudom, minek kell igy szétberhelni a tompitást, rengeteg 350-esen szét van kókányolgatva..
szevasztok...
a múltkor szó esett az azbesztkarikákról a furulyarendszerbe... ezt a képet a neten lőttem, de nekem ugyanaz a furulya van, mint a jobb oldali páros... annyi változtatással, hogy a harmadik karikán nincs rajta a két furat...
szóval szétszedtem, de én nem találok rajta sehol azbesztből készült tömítőket...
ha ilyen marad az idő, a héten szeretném kiégetni, mert elég gatyául néznek ki... :D
jól gondolom, hogy a cső és az acélkarika találkozásához kell a tömítés?...
jaaa, és a kép:
http://www.postimage.org/image.php?v=Pqhh8kr
Köszönöm! Akkor csinálok bele egyet. Nem akarok emiatt megvenni egy komplett felújító szettet hozzá.
SOHA ne legyen rá szükség, de....
"A MENTŐSÖK KÉRIK AZ ALÁBBIAKAT!!!
Mentősök tapasztalták, hogy közlekedési baleseteknél a legtöbb sérültnek van mobiltelefonja. Olyan sérülteknél, akikkel nem lehet kommunikálni, a segítségükre sietők nem tudják, hogy a telefon hosszú címlistájából kit értesítsenek. Mentőápolók és mentőorvosok azt javasolták, hogy a szükség esetén értesítendő személy adatait mindenki ugyanazon megjelölés alatt adja meg.
A nemzetközileg elismert megjelölés: ICE (= In Case of Emergency = "vész esetén")
Ezalatt a név alatt annak a személynek a telefonszámát kell megadni, akit vészhelyzetben / szükség esetén a rendőrségnek, mentőknek, tűzoltóknak fel kell hívni. Ha több ilyen személyt szeretne megadni, a következőképp lehetséges: ICE1, ICE2,ICE3 stb. Könnyű megcsinálni, nem kerül semmibe és vész, baleset esetén nagy segítség lehet!
Javasoljuk ezen információ megosztását a családtagokkal, ismerősökkel is!
Forrás: Országos Mentőszolgálat, CG HU Kommunikáció
Kelt: 2010. február 15."
Mindenkinek balesetmentes közelekedést, jóidőt...
Szerintem nem de az enyém 634es igaz 638as karbi van rajta de már nem nyúltam hozzá 5éve.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy a 638 karburátorában a zárótű amit az úszó mozgat fel és le, így szabályozva a szintet, annál kellene hogy legyen tömítés a fúvóka alatt amibe a tű mozog ?
Sziasztok!
Jawa 250(559)-hez keresek alkatrészeket.
Legfontosabb egy gyújtáskapcsoló lenne egyenlőre :D
De sok alkatrész hiányzik még, akinek van kérem szóljon v. írjon.
wittmanncsaba@gmail.com
Az úszóházban van egy szelep az úszó fölött az tud felakadni vedd ki és pucoldmeg.
Kérdeznék én is valamit nehogy csak szabbensz gyötörjön benneteket kérdésekkel!?
Bepöffentettem a járgányt-egész télen aluszkált-szépen működik is,ahogy kell,de kb. 5pert után azt veszem észre hogy ömlik a karbiból a nedü!És szép tócsa kerekedett a karbi alatt!
A tavalyi szezont végigmotoroztam gond nélkül és azóta a karbihoz nemnyúltam!
Eltud ez magától állitódni?Mi lehet a gubi?
A karbi két része között nincs pakolás,nem is volt-eddig igy müködött...
Bocs, ezt nem birom kihagyni. Múlt héten elindultam bejáratni a Simsonomat, nagyjavitás után van. Megállit 2 zsaru kérdezik, "merre járt?", erre én, "járatom a motort" Erre az egyik tök komolyan: "Milyen motor ez? Új? Most vette???" XD Most sem tudom, komolyan gondolta-e, vagy hülyéskedett :)
Baromság. Ilyesmibe nem nagyon szoktak belekötni. Pláne ha gyári dolog, (habár honnan is tudnák) a lényeg, hogy ne legyen kókány, az szemet szúr. Különben nem nagyon értenek hozzá, egyszer megkérdezték tölem, "milyen motor ez? Az új MZ?" :DD (638 twin sport)
Hali!
Ma egy fószer azt mondja nekem, hogy a rezonátor kipufogóért megállitanak, s megbüntetnek a sünök, mert az csak versenyzásre használható, közúti forgalomra alkalmatlan... ez igaz, vagy csak ugy hülye ahogy van???
Nekem bőven jó akkor is.:)
sorry!az előzőt powerarcnak akartam címezni :)
Helo!a klingerit betétek (eredeti cseh) darabja 1 euro,pár cent ,tehát a 6darab ára durván 7euroba belefér!a gond csak az hogy kicsit kell rá várnod,kb 2 hét múlva tudom szállitani,ha megfelel?
Megkövetem magam igaz.Bocsi.
sorszám: 20688 (120701)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2010-02-28 21:58:48)
Jah, meg a váltóvillatengelyt tudtommal ki sem lehet/szabad húzni a kuplung felől, mert összeesik a váltó... s lehet széthuzni a blokkot.
sorszám: 20687 (120700)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2010-02-28 21:58:48)
Más a váltó villa tengely és más a kuplung kinyomó tengely még az átmérője is.
Köszi, megvagyunk. Most le van zsírozva és várjuk a jó időt, meg a Húsvétot. Ősszel volt elektrika probléma, de azt helyrehoztam, úgy raktam el hogy minden oksa volt. Akkut töltögetem, főtengelyt átforgatom, gumit néha megnézem és sóhajtozok... De ha itt a tavasz...
Haho!
Nagyon szivesen! Egyébként, hogy szuperál a gép az új cuccokkal?
lehet hogy kicsit több olajat töltöttem bele, mert megborult egy csöppet az olaj és már megjelent az ellenőrző nyílásnál amikor még kb 1-2 dl belement
Szerintem a szimering mellet folyik az olaj,viszont ha kicserélted és mégis folyik akkor lóghat a csapágy is.A pálca mellett nem hiszem hogy folyna. A pálca kihózásával óvatosan mert leperegnek a villák és b... tod. Ha sok olaj van a váltóban az is tud ilyet csinálni.
Bp Futár Peti 0613121526 tel szám
Én úgy emlékszem,hogy a kinyomó pálca 2 db ból áll és közte van egy golyó, a pálca a kuplung kosár felöl kihúzható.
jah és abban segíts még légyszi -mivel a kuplungot még nem szedtem szét- hogy nekem most a JAWA 350 KUPLUNG KINYOMÓ PÁLCA KÜLSŐ-t kell vennem?
sorszám: 20679 (120678)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2010-02-28 16:19:03)
tehát ahogy kiáll a pálca, köré kell akkora tömítés (szimmering, o gyűrű) amit írtál az mi (danamid), jah és hogyan tudom kicserélni a pálcát, ha eltörött, sztem ott, ahol kiér a kuplungrészből
sorszám: 20678 (120676)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2010-02-28 16:19:03)
Ja és danamidból esztergáltatom a tömítést és kívül belül o gyürüt rakok.
sorszám: 20677 (120675)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2010-02-28 16:05:26)
Én új tömítést szoktam esztergáltatni és o gyürüt rakok a pálcához,mert a gyári elég ócska.
nem tudom... mondjuk a pálca eltörött... ott hogyan tudom megszűntetni a folyást?
Biztos hogy a szimering a ludas? Nem a kuplungautomata pálcájánál folyik?
Ha kiszámolom itt 18 000 ft egy rezor kémény + a tartó ami nincs is még benne az árban, akkor kettő 26 000, + a posta, ott van h 30 000... s ha ez amit linkeltem ugyanaz a kémény, 23 ért (szerintem párban ennyi) akkor ez jobban megérné... bár kitudja milyen...
Szakik! Lenne 1 fontos és sürgős kérdésem: mi az isten lehet a gebasz, ha a 638as kislánckerék mögötti szimmeringet kicseréltem, visszatettem mindent, és azt vettem észre, hogy elindítva egy idő után a szimmeringtől elkezd folyni a váltóolaj? a sz. a helyén, típusazonos, várom az ötleteket!
Haho!
http://mnb.hu/engine.aspx?page=napiarfolyamok
És a posta megbeszélés alapján 300 Kč volt (jobb erre készülni), de a számlán 140 Kč volt a díj.
És itt rgadom meg az alkalmat ismét kifejezni hálámat segítségedért.
M
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|