:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Ma voltam motort vizsgáztatni,eddig ez volt a legszigorúbb motor vizsga életemben,pedig ismerősők voltak.
kb 10-15 kép készült a motorról. Voltam fékpadon is és le fényképezték rajta a motort. Érdekes volt ,a fékpadon hárman fogtak. Az oldalkocsival , nem nagyon sikerült úgy ráállni, hogy a a hátsó kereket meglehessen mérni.De szerencsére rendesek voltak és 2* mérték meg az első kereke.Állítólag ezévtől mindent dokumentálni kell.
Szia!
Nekem van 2db Mustanghoz,ha egyezik,az egyiktől megválok.
thotpeti@gmail.com
sorszám: 20769 (121002)
( előzmény: peci sufnija, 2010-03-24 09:23:28)
Sziasztok!
Jawa Ideal-hoz keresek légszűrőházat, ha van valakinek, szóljon!
Köszi!
Nnnna megvan végre a Mustangom.
elég ritka madár,lévén h 23A
tipus.ezen még egy vaskeret tartotta a z első sávédőt,meg a lámpatartó is különálló levehető dolog volt,nem a villával egybehegesztett.
aki tud ilyen első sárvédőt tartóval és villát lámpakonzollal,kérem jelezze!Sajna ezek hiányoznak a gépről:(
Apropó
Brno ilyen szempontból kicsit csalódás volt: 1 nap alatt 1 jawa-t láttam :D üzlet sehol. Más részről meg jó kis hely!
Szia KISMACSEK
Ajánlom az
http://www.mz-b.com/jawa/exhaust1/dmuffler.htm
oldalt!
e-MotorParts kft-nél meg tudod rendelni a fenti honlapon szereplő akármelyik tételszámot. Ajánlom őket, korrektek! Én is most fogok két új ledörrenőt rendelni tőlük a két régi rozsdás, horpadt helyére 638-ra!
http://e-motorparts.addel.hu/
CZ Jawa 175 váz eladó, árban megegyezünk
bubue@freemail.hu
Üdv mindenkinek.
Én már jó ideje hajtom a 472CZ-m trabi gyújtáselektronikával. Nekem ez bevált egyszerű igaz 6 voltos a motorom és mégis jó. Olcsó és ha kibírt 15 -20 évet akkor csak elszuperál még egy jó párat. Ami feltétlen fontos a jó dinamó és a jó feszültség szabályzó. Ha ezek nem jók akkor bármelyik csoda gyújtás is meghal. Széles utat ólcsó benzint.
Vagy bioetanol? jáwába rakta már valaki?
Gyula-bá gyujtás elektronikája csak akkor segit ki ha van olyan ismerősöd mint a Cecília,tudod esztergályos...
JAWA-CZ gyújtás elektronikák, 6V „+” vagy „-” testelésű, 12V „-” testelésű, 1 vagy 2 hengeres változatban, rendelhetők a reruamalugy@freemail.hu –n. Legalább annyit tud mint a VAPE kevesebb mint fele pénzért!
Most pénteken rendeltem meg a VAPE gyujtást,a szállitással 1ütt 2544 kč ami kb 100euro!hogy magyarországra mennyiért viszik nemtom,de előbb itt egy kolléga mintha irta volna...
Rendelt már valaki VAPE gyujtás 638 -ra
?
Mennyi be van mire ideér?
y=változó hőértékű, de pl. nekem a jobbosban yc van, a balosban szimplán n15c, és mind a kettő gyönyörű szép őzbarna és már második éve, hogy ugyanazok a gyertyák vannak benne. Előtte az összes bosch, isolator, meg miegyéb mind megadta magát, ezek, meg úgy néz ki, örök életűek... :)
sorszám: 20758 (120942)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2010-03-20 17:57:52)
Én Brisk n15yc használok 5éve igaz a vÍz hűtés miatt alacsonyabb az üzemi hő.
Az előző szezonban nekem a 17esek jól muzsikáltak,de mostanra már megértek a cserére!asszem ugyanilyet veszek bele,nekem bevált eddig!
Nagy örömömre-ma délután tudtam végre egy jót motorozni-hurrrrááá!!!
Az valószinűleg az óráim is örvendeztek mert olyan táncot vertek le a mutatók, hogy csak lestem!a sebességmérőnek nem gond 10-15km-nyi tartományt ugrándozni és a fordulatmérő sem sokkal külömb!lehet ezt valahogy orvosolni?vagy örüljek hogy 1általán igy is mutat?
Lejön a jobb lábtartó is(ezen), a hátsó alsó csavart onnan lehet kihúzni. Köszi az infót, ma lejött, holnap megy dokihoz.
Én a 17-essel befürödtem, nyáron detonált. 15-össel nincs ilyen gond. Pedig a 17-es elvileg nagyobb hőértékű.
Köszönöm!
Még 1 apróság!a belevaló gyári gyertya - a brisk super N17C ugye?
638-ra mz-04 kell, gondolom 639-re is jó. Csehektől egy kisebb csomag kijön 6-8ezerből kb.
Én most tőle rendelek gyújtást az 559-hez: http://sites.google.com/site/muellerelectronics/
A vape-t kerestem én is de magyarországon nem találtam forgalmazót
Szevasztok!
Gyorsan kéne egy infó!
Vape gyujtást akarok a mocimra (639-es)!
Amit megkell rendelnem az a 'A-MZ04' csomag?
Ja és mennyiért szállitják házhoz?
Előre is köszönöm!
Aha...köszi!
Készül a vas,remélem mihamarabb gurulhatok...:)
Hali! Jawa 353-hoz keresek 2 db kipufogót.
Bármikor találkozhatunk, de leginkább hétvégén, Tornyosnémeti, Encs, vagy a környéken valahol. Igen a rozsdás tanktól dugul a karbi, de a benzincsap is. Szűrő sem segit, ki kell pucolni rendesen a tankot. A gyújtás nem rossz konstrukció, ha minden alkatrésze jó állapotú, (tekercsek, megszakitó, kondenzátor, gyertya, trafó, excenter) akkor semmi baj nincs vele, évente egyszer belövöd és kész, 2-3 évente megszakitó, kondenzátor.
Lehet, persze, CZ 471 a neve, a 350-es kisebb testvére, de a 125-ös alapméreteivel, azaz 52x58 mm.Ez két hengerben 250 ccm.Nagyon ritka darab, 250-es egyhengeresből sokkal több volt.
üdv.: R
Jawa 350 638 alkatrészek aledók. Komplett blokk, és más egyéb vázalkatrészek is.
A motor még teljesen egyben van,és üzemképes is.Motorja jó,futóműve jó.Régi forgalmis. Akár egyben is vihető.
Képet küldök róla e-mailban.
e-mail:motorsokk@citromail.hu
tel:06209813916
Aha,THX!!!
ha nem vok Windischgraetz,merre laktok?
Miskolcon vok,esetleg Tibolddaróc, Mezőkövesdig megyek olykor.
igazából hibaként a gyújtást írták többen nekem meg h a karbi szeret dugulni...Ez utóbbi csak a tank állapotától függ sztem,de mit mondtok a gyutacsra?
Oké köszi holnap kipróbálom.
Rat
sorszám: 20743 (120900)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2010-03-17 18:54:58)
A töltés lámpa világíthat ha a motor fordítvaindul el ezt ki tudod próbálni ráülsz és gyenge gázzal megpróbálsz indulni.
Nem merem megrúgni erősen,mert félek hogy megint állba rúgom magam a térdemmel.
Ha nem rúgom meg eléggé akkor vissza ugrik és be ugrik egyesbe.
Megpróbálom én megoldani a bajait,de lehet hogy mást keresek rá.
A töltésről nem tudsz valamit?
Miért ég a töltés lámpa,ha csak az akksi sarut teszem rá.
Köszi
Szerintem ez a visszarúgás lehet, hogy normális, ha nem rúgod meg erősen, könnyen visszarúghat, hiszen a gyári fix előgyújtás érték egy kompromisszum, ami kb. közepes fordulatszámokon ideális a motornak. Inditáskor jóval kisebb előgyújtás lenne ideális.
sziasztok!
Igen egyhengeres.
Elég rég óta áll de ahogy néztem gyönyörű a belseje,a szimering jónak tűnik.
A gázbowdent ha kikötöm akkor ugyan azt csinálja.
Beindul de ahogy hozzáérek a berugókarhoz már jár is és közben vissza is rúg.
Mindig olyan motorról álmodtam, ami egy pici rugásra indul.
Én is rugom, de hát ő is rug.
Sőt már a töltésem is szarakodik.
Ahogy rá rakom az akksi sarut, már egyből világít a töltés lámpa,és még be sem inditottam.
Ha beindul ugyanúgy világít a töltés lámpa.
Az mitöl lehet?
Köszi RAT
Szerintem nézd meg, hogy nem feszül-e a gázbowden, ha a súber visszatér alaphelyzetbe és úgy is pörög, akkor valószinű szimeringnél falsot sziv.
Lehet kéthengeres is az a kettőötvenes:) De a ratbike-é gondolom egyhengeres, a CZ 250 kéthenger elég ritka jószág.
Na, ezt benéztem :))) A 250-nél biztos egyforma lesz, hehe...
Az a gyújtás még elmegy, kicsit járódik a megszakító és lemegy pár tizedet. Lényeg, hogy egyforma legyen!!! Nekem 2,7-2,75-ről ment le 1000 km alatt 2,5-2,55-re.
Nem szív fals levegőt? Fúvókák jó helyen? Kevés a benzin?
Azt nem tudom de a 350esnél 2.8ra állítottam még anno 2005ben.
Sziasztok!
Egy szaki beállította a gyújtást a czetka 250 esemen.
Most olyant csinál, hogy ha a berúgó kart kicsit, kb4-5 cm lerugom egyből indul de viszont közben vissza is rúg.
Esetleg nagy az előgyújtás?
Ez miatt pöröghet nagyon?
Nem bírok alapjáratot állítani.
Köszi RAT
szevasztok!
Tud valaki JAWA boltot Brno-ban? (lehetőleg új cuccokra lenne igényem, nem bontót keresek)
Hétvégén megyek egy kiállításra és ha már úgy is cseheknél leszek gondoltam szétnézek jawa-alkatrész ügyben is...
Igazad van de ha megbízható vasat akar az ember.
Az már egy másik sztori....Én a léptetővillákról beszéltem......
Én is ízekre szedném, de ha valakinek nincs rá ingerenciája, akkor a léptetővilla-cserét megúszhatja olcsóbban is.....kinek mire van igénye....
sorszám: 20730 (120869)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2010-03-15 11:27:43)
Ha viszont széthúzom a blokkot akkor már ellenörzöm a csapágyakat és a váltófogaskerekeket és szimeringeket is cserélek.
A jobb oldali hengerfejet és hengert le kell húzni....viszont a másik oldalhoz nem kell nyúlni, ez igaz.....
Arra azért kíváncsi vagyok,hogy húzod szét a blokkot ha a hengerek rajta vannak és biztos akarsz lenni abban,hogy a hajtókarok nem sérültek a széthúzás közben?
A tankot igen, és lehet hogy még a trafókat is. Viszont a blokk egyben maradhat, még a hengerfejet sem kell leszedni.
sorszám: 20726 (120860)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-03-15 07:41:15)
Hello, még nem nyúltam a 638-hoz, de szét kell kapni a váltóvilla miatt. Ha a blokkot kiszedem a tankot le kell venni? Esetleg a hengereket is?
Erről van szó, rengeteget kibirnak ezek a motorok. Simsonnal pl. évente 3000-5000 km-t megyek már 2004-től, soha nics baja, 100%-ig megbizok benne. Tavaly utassal leugrottam a Bükkbe (borsodi kismotoros teljesitménytúra) kb. 150kg, majdnem 300 km egy nap alatt, szó nélkül tűrte. Ezt csinálják meg a mai kismotorok!
Faterom egy babettával jár dolgozni 81 -óta,napi 4,2 km. A motor egyszer volt csak megyürűzve.Karbi már a 3-dik van rajta. 2 -dik generáció kerék. 2-évente új kuplung kell bel. és cseréltünk benne szimeringet, 1x ha jólemlégszem. Télen nyáron üzemel,vet vagy 2 éve egy tartalékot de még nem volt befogva.
Nekem 2 Pionierom van (05,555), de elég sok haveromnak van Mustangja. A tapasztalataim ugyan azok mint más motoroknál is. Ha szét van gányolva, akkor sosem megbízható, de ha a tulajdonosa csak az alap karbantartásokat,javitásokat szakszerűen elvégzi, akkor nagyon sok ideig megbizhatóan működnek. Tudok olyat, aki már 4 éve naponta 30 km-t tesz bele Mustangba, munkábajáró-motor. Azt sem kell elfelejteni, hogy ezek a gépek rövid távú használatra vannak, egyszerre max. 15-30 km.
Szasztok!
Van köztetek a zabpehely-súly kategóriából is vki?Mustang.:)
márkatársakat vadászok.
Mennyire lehet megbízható egy ilyen vas?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|