:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
köszi azt már beszereztem. Csak szerettem volna egy blokkot cserélni, ám hiányzik az a kis "csap" vagy minek is nevezhetném.
Bár, ha már öntőmérnök vagyok, gyártok magamnak :D
Akkor sajnos nem tudlak megdobni egy használt, de karcmentes lemez léptetővillával :(((
Nincs magas alapjárat, de hidegen szabályozhatatlanul pörög! A slusszgombbal játszva fölmelegítem, és ekkor jó az alapjárat, de a fordulatot nehezen veszi. Ez a legutóbbi összerakás óta van így, előtte ez egy tök jó motor volt! Egyébként nem széthúzóval szedtük szét, de az utolsó 5évben legalább 4-szer szétszedtük, váltóhiba miatt, és ilyen gondom nem volt eddig!
Szia
Pestről szerintem tudsz rendelni. Posta elhozza. Újpestimotrcenter, keres rá vagy Futár Peti.
Üdv:
Én is Miskolci vagyok!
Nem nyugtalankodok én :) De a Trabant gyújtás elég üzembiztos.....főképp, hogy bármit meg lehet építeni bele/hozzá, ha szükséges :) Összesen annyi a "véleménykülönbség", ha szabad ezt a szót használni ide, hogy szerintem egy jól működő rendszert szétszedni teljesen felesleges csak úgy hobbiból :)Olyan egetverő differencia úgysem fog jelentkezni, amiért szerintem érdemes lenne még több energiát belefektetni.....akármit teszel fel....Egyébként meg a tied a motor :)
Ezt nekem anno a felújító mondta, hogy nagyon figyelni kell rá. Jó kérdés, lehet hogy annak a hibája nemcsak az egyik henger működésére hat ki. Ha egyszer megmozdul, akkor az mindkét felet gallyra vághatja akár. Én a labirintház peremét is tömítettem mikor összeraktam. Volt nálam jobb oldali szimering hiba, fals levegő szívás ami a csere után rendbe jött. Nálad ugye nincs magas alapjárat ugye?
Széthúzóval szedted szét?
Őszintén szólva úgy gondoltam, hogy elég ha labirintházat cserélem ki, a blokkfelet nem vizsgáltam! Lehetséges, hogy csak a jobb henger nem működik megfelelően ezáltal?