:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
köszi azt már beszereztem. Csak szerettem volna egy blokkot cserélni, ám hiányzik az a kis "csap" vagy minek is nevezhetném.
Bár, ha már öntőmérnök vagyok, gyártok magamnak :D
Akkor sajnos nem tudlak megdobni egy használt, de karcmentes lemez léptetővillával :(((
Nincs magas alapjárat, de hidegen szabályozhatatlanul pörög! A slusszgombbal játszva fölmelegítem, és ekkor jó az alapjárat, de a fordulatot nehezen veszi. Ez a legutóbbi összerakás óta van így, előtte ez egy tök jó motor volt! Egyébként nem széthúzóval szedtük szét, de az utolsó 5évben legalább 4-szer szétszedtük, váltóhiba miatt, és ilyen gondom nem volt eddig!
Szia
Pestről szerintem tudsz rendelni. Posta elhozza. Újpestimotrcenter, keres rá vagy Futár Peti.
Üdv:
Én is Miskolci vagyok!
Nem nyugtalankodok én :) De a Trabant gyújtás elég üzembiztos.....főképp, hogy bármit meg lehet építeni bele/hozzá, ha szükséges :) Összesen annyi a "véleménykülönbség", ha szabad ezt a szót használni ide, hogy szerintem egy jól működő rendszert szétszedni teljesen felesleges csak úgy hobbiból :)Olyan egetverő differencia úgysem fog jelentkezni, amiért szerintem érdemes lenne még több energiát belefektetni.....akármit teszel fel....Egyébként meg a tied a motor :)
Ezt nekem anno a felújító mondta, hogy nagyon figyelni kell rá. Jó kérdés, lehet hogy annak a hibája nemcsak az egyik henger működésére hat ki. Ha egyszer megmozdul, akkor az mindkét felet gallyra vághatja akár. Én a labirintház peremét is tömítettem mikor összeraktam. Volt nálam jobb oldali szimering hiba, fals levegő szívás ami a csere után rendbe jött. Nálad ugye nincs magas alapjárat ugye?
Széthúzóval szedted szét?
Őszintén szólva úgy gondoltam, hogy elég ha labirintházat cserélem ki, a blokkfelet nem vizsgáltam! Lehetséges, hogy csak a jobb henger nem működik megfelelően ezáltal?
A labirintházat cserélted ki ugye? Ha az zörgött, vagyis lazán ült bele a blokkfélbe, az könnyen lehet azért van, mert a blokkfél kiverődött. Ekkor hiába teszel be újat, nem tuti hogy tömíteni fog. A blokkfelet megnézted evégett?
Igen! A labirintot kicseréltük, mert meleg motornál csúnyán zörgött. És a szimmeringek, valamint a tömítések is ki lettek cserélve!
Sziasztok Jawa tulajdonosok!
Velorex talakozo 17 -en , szombaton a Gyorszentivani kempingben, 1 hetes program , info a velorexklub.hu honlapon .....vagy info@velorexklub.hu
Úgy értve a Matya 12V-os rendszerét :D:D
CSak összehasonlításként is érdekelne mennyivel tud többet egy mostanában fejlesztett rendszer :) de erre most nincs "kidobandó" 15rugóm, szóval megnyugodhatsz Matya! Egy ideig még a te rendszereddel fog funi a gép :D:D
Na....nana....megbecsülni a munkámat, hejj!! :D ;)
Jogos a felvetés! Köszönöm a kiegészítést Gyula-bá! Ebbe bele se gondoltam és a sajátból kiindulva a magam 12V-os rendszerét vettem alapul. Illetve, hogy könnyítsük az életet ahol lehet :D
A GO TRONIC gyújtások negatív testelésű 12V-os üzemi tápfeszültségre készültek, a 6V-os Jawa-hoz (a többség ilyen) való alkalmazásuk kétséges.
Üdv: Gyula-bá
Azoknak a figyelmébe akik ELEKTRONIKUS GYÚJTÁST SZERETNÉNEK mindössze a mechanikus gyújtás kalapácsainak leszerelésével.
http://www.youtube.com/watch?v=-u97ZPQ9YL8
http://www.gotronic.ro/forum/viewtopic.php?f=12&t=67
Nincs barkácsolás, nincs mókolás: 3 csavar le és fel
Gyári rendszer!
Megérkezett a gyártól a levél milyen GoTronic gyújtást ajánlanak Jawa-hoz:
"két AT011 gyújtás elektronikát ajánlunk két 012CW típusú szenzorral és egy "bush"-t (ezt nem tudtam műszaki korrektséggel elfordítani)a meglévő bütyök helyett
gyújtás szenzorral:19 EUR, Bush:EUR, 10EUR postaköltség: 53EUR Teljes költség!"
Én nem ezt használom! De elgondolkodtam cserén. Láttam élőben Tordán egy Jawa-n és elég meggyőző volt. Mindenki saját feleősségre...
írta:
Dear Arpad Kopasz,
For 350 638 Jawa, I recomand two AT011 electronic ignitions with two 012CW sensors and a bush instead of the cam. The price of an electronic ignition with sensor is around 19 euros, of a bush is 5 euros and the shipping taxes with Romanian Post is somewhere around 10 euros, so in total it will be 53 euros. We did not work with the GIRO-transaction before, but we can make an online invoice with the details of the bank account, that you will have to pay. After we receive the money, we will send you the package. We will need your personal information and the exact adress where to send the package, for the invoice.
Best regards
Az a lényeg, hogy nm húzod meg koppra a hengerfejcsavarokat, hanem éppenhogycsak. Ekkor húzod meg a szívócsonk ászokcsavar anyáit, ekkor a hengerek szükség szerint még el tudnak annyit fordulni, hogy a csonk mindkettőre egyenletesen felfeküdjön.
Pont ez a problémám nekem is, hiába szedtük szét ,és raktuk össze, a probléma továbbra is fennáll! Nekem úgy tűnik, mintha fals levegőt szívna valahol, mert ha jól lezabáltatom, könnyebben felpörög a jobb henger is! Érdekelne a fentebb említett meghúzási sorrend.
http://www.ocskavas.hu/image/index.php?Jawa%2FLabirinth%C3%A1z
A blokkba valóban nincs beütve, de a labirintházba igen, méghozzá mindkét felébe. Az egyező számúak szerelhetőek össze. Négyjegyű számokat keress az alsó összefogató csavarok magasságában, miután alaposan letakarítottad.
Üdv!
Semmiféle szám nincs beleütve, legalább is a 634-be nincs. Csak ugye sajnos azok nem kompatibilisek egymással.
Megpróbálok csinálni egy formát, és leöntöm, mert kapni azt mondta a boltos, hogy nem lehet.
Hali!
Valszeg lehet, de ha jól rémlik az enyém, be volt egy szám ütve ami passzolt a blokkon lévővel.
Szia!
Persze, a labirintház meg a labirint tömítés elválasztja őket, de ha összedolgozik a két oldal, egyformán rossz. Hengertalp tömítés jó? A szívócsonk rendben felfekszik a hengerekre? Nem mindegy mikor vannak meghúzva annak a csavarjai.
Üdv!
A két blokkfel között, a hengerek alatt van egy csap, ami a beömlőrendszehez van hozzáképezve. az lenne a kérdésem, hogy iylet lehet-e venni. Mert vettem egy használt blokkot kosában, és sajnos ez nem volt benne.
Előre is köszönöm a válaszokat
Szewasztok!
Mitől lehetséges még hogy a 638 asom jobb hengere elnyújtottan jár, s nehezen pörög fel? A gyújtás indikátorórával precizen beállitva, a szimering a gyujtás felől cserélve, hengerfejtömitések újak, nem fúj ki egyik henger sem. Valakinek van még ötlete? Már a blokkrobbantáson gondolkozom, hogy valahol a kartelben lehet gond. Szerintetek? A bal s a jobb henger kartelje ki van tömitve egymástól?
Fesz. szab. ügyben valószínűleg jól sejted a dolgot mert a 634-es bekötése olyan, hogy a fesz. szab. a gerjesztő tekercs test felöli végére dolgozik, a kapható elektronikus szabályozók pedig a gerjesztő tekercs pozitív végére dolgoznak. Egyszerűen átköthető, ha segítség kell reruamalugy@freemail.hu - n keress.
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy nálatok hogy van megoldva a féklámpakapcsoló rögzítése, mert én hogyha fixre leteszem akkor a bowden feszül és annak van hangja ha meg nem akkor a tankhoz ér hozzá és zörög. És lenne megégy bajom, nektek milyen fesz.szab. van beszerelve 634,6V Jawaba mert nekem elektronikus és szerintem ez a hibás azért, hogyha ráadom a lámpát akkor elerőtlenedik a motor és leakar állni. Köszi a válaszokat!
köszi ezt a pdf formátumu rajzot meg néztem de ezt nem atták hozá ezt a rajzott
hanem másikat amin nem volt rajt hogy hova kell teni a jeladót !
Nem a kapcsolási rajzban van a leírás, hanem itt:
http://www.vape.cz/img/Podpora/Navody/navod%20SZ13,14.pdf
A 2. bekezdés, 7. pont szerint, ha 350 ccm-es a motorod, akkor az 1-essel jelölt furatokra kell csavaroznod a jeladót.
etz tárcsa fék :::::ben voltam a kaposvári kpm eseknél ami elött felraktam a motorra hogy hogy lehet legalizálni azt monták hogy mérnökkel meg kell tervezttet ni +80000ft volt 10ével ezelött +egy kpm es vizsga és utána azt monta az egyik iletékes hogy nyugottan vigyem el vizsgára a vizsga biztos ugyse foglalkozik vele de én ezt nem mertemn meg csinálni ezt haverokhoz hordom
ha valakit érdekel szivesen segitek::mert avizsga biztos nagyon jo fej
helló itt van a 6voltos vape kapcsolási rajza:http://www.vape.cz/img/Podpora/Rozmer/A-SZ14-2.pdf
és ezen nincs rajt hogy hova kell teni a jeleadót és nem én raktam fel a gyujtást
és troboszkopal meg akartuk nézni demeg hüjitette
a vape gyujtásall kaptam egy fénymásolt lapot ami ojan rosz minőségü hogy még a szineket se lehet el olvasni rajt
Le van írva a beszerelési utasításban, és egy komplett fotósorozatot linkeltem róla pár bejegyzéssel ezelőtt... Két állása van, az egyik a 360-asé, a másik a 634-esé. Ha nincs kedved elolvasni, itt a fénykép: http://img0.tar.hu/raub/img/33661202.jpg
(tkp. hogyan kezdtél hozzá az egészhez?)
Ez nagyon rendes tőled, de nem apróhirdetést kell feladni az iwiwen, meg a jawa fórumba, hanem azonnal bevinni a rendőrségre, mert a gazdája is ott fogja keresni/bejelenteni. Ha még nem kért új rendszámot 30 ezerért, akkor vissza fogják neki adni.
Haló!
Megkérlek szépen segítsetek, tegyétek ki az iwiw, vagy ilyen bigyókra! Találtam egy KUK-392 rendszámot Békéscsabán a gyulai úti körforgalomban 2010.07.09 este. A gazdája nálam megtalálja ha sikerül hitelt érdemlően bizonyítani hogy az övé. Ha nem sikerül ezen az úton, akkor 2010.júl.15.-én beviszem az okmány irodába.
+3670-3399-726
Köszi, Szkaliczki Márton
Szewasztok!
Mitől lehetséges még hogy a 638 asom jobb hengere elnyújtottan jár, s nehezen pörög fel? A gyújtás indikátorórával precizen beállitva, a szimering a gyujtás felől cserélve, hengerfejtömitések újak, nem fúj ki egyik henger sem. Valakinek van még ötlete? Már a blokkrobbantáson gondolkozom, hogy valahol a kartelben lehet gond. Szerintetek? A bal s a jobb henger kartelje ki van tömitve egymástól?
Hát igen, vagy nagyon rendesek mert tudják, hogy egy öreg szocimotorral nélkülük is elég bajod van vagy fogalmuk sincs milyen volt eredetileg.
Lehet.
Vagy már magas ívben le..ják. Bár vittem vizsgára 6 éve is így, és tavaly is.
És kpm (ceglédi) vizsgaállomásra.Nemhogy örülnének neki,így legalább van rajta fék.:)
legyetek szivesek írjátok meg hogy a vape gyujtást fel raktuk a motora az alap lapon a jeladonak négy furata van mejik be kell rakni acsavarokat?
gondolom az elögyujtás hozvan !?
ezt 250nes tárcsafékes elejét kell bele rakni a rugot elő kelett fesziteni a jawa vázba kettő csapágy házat kelett esz tergáltattni és bele is lett hegeszt ve a vázba és egy baj van vele hogy ajawa teleszko jobban alá fordul mint az etz
mert más a villa kiflinek ageometri álya a tárcsafékhez valemjik bmw nek a fék betét jét lehet használni amivel jobban fog és az én motorom ban is benn van régóta és a müszaki vizsgán soha nem volt vele gondom ! ha kell írjatok email:simson8888@hotmail.com
A vizsgán vagy szerencséd volt vagy "ismerősöd", az átépítés valóban nem bonyolult
Szeva!
Nekem nem kellett semmit papírozni a Jawa átalakításhoz.
Elvittem műszakira,és egyszerűen levizsgázott tárcsás elejével.Meg sem kérdezték hogy ez mi.A beszerelés egyszerű.kell egy komplett ETZ eleje,(ha lehet 250-es gépé,mert erősebb a rugója mint a 125-ös ETZ-nek,ami ajánlott a jawa orrnehézsége miatt.Még így is kell spanolni a rugón.) hozzá két esztergáltatott közdarab az ETZ kormánycsapágyainak,és egy kis szerelési gyakorlat.Kb ennyi...
Már sok ETZ elejét adtam el Jawa-ba,és mindenki meg van elégedve vele.Max ha kukacoskodnak a vizsgaállomáson,akkor tarts meg a jawa gyári elejét,és műszakira visszateszed. Semmiből nem tart,két sör mellett elég jó elfoglaltság. sok sikert.:)
Keress "maszekban" a reruamalugy@freemail.hu -n.
Üdv: Gyula-bá
Kedves Gyula-bá!
Köszönöm válaszod, azt gondoltam, hogy nem lehet igazán lepapíroztatni az első villa átalakítását, de én igazán kíváncsi vagyok a menetére:) Szóval ha valamikor ráérsz, kérlek írd már le, annak ellenére hogy nem ajánlod. Előre is köszi: Peti
Ki mászkált ma Vácon egy fehér 350-essel?
Köszönet érte. Délután otthon letöltöm, itt bent a cégnél ilyesmi lehetetlen.
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|