hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. január 18. csütörtök 
Piroska

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás

Összesen: 540 oldal

hzoltaan
válasz erre | email2013-11-26 10:11:23
:) erről eszembe jutott... Megoldható, hogy legyen egy ilyen tipp a lap alján, hogy hogyan keressen az ember a domainen belül. Itt írtátok nekem, az tutti, de elfelejtettem. Kereső nélkül sajna a rengeteg infó ami összegyűlött az évek során csak ül itt, és ha nincs kereső (mert nem várom el senkitől, hogy megcsinálja) akkor lehetne egy tipp a főoldalon, hogy miképp keressünk...
Pl, megtaláltam google segítségével, de ez időbe került ("keresőszó" site:szocimotoros.hu)
Talán, ha ez ott van alul, akkor nem jönnek elő ugyan azok a kérdések folyton. :D
sorszám: 26450 (141146)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-11-25 20:32:56
"... a vázon hol találom a vázszámot. .." - lásd a 26434 sz.-ú hsz.-t.
sorszám: 26449 (141145)
(előzmény: nagykarú, 2013-11-25 18:22:47)

 
 
nagykarú
válasz erre | email2013-11-25 18:22:47
Sziasztok!

Jawa 250-es vásárlása előtt állok és kérdezni szeretném hogy van e különbség a nagy sárvédős jawa váza és a kis sárvédős jawa váza között illetve a vázon hol találom a vázszámot.
A segítségeteket előre is köszönöm!
sorszám: 26448 (141144)

 
 
kapas74
válasz erre | email2013-11-24 08:21:58
Sziasztok!NÓgrád megyében lakom és érdeklödnék hogy valakinek nincs-e 67-es 05-ös jawa alkatrész,elsö lámpa,tanksapka,benzincsap,netán ülés :)nem vagyok milliomos de megoldjuk valahogy.Ja és azis érdekelne hogy miért indulhat nehezen a motor,szikra van ,benzint kap mégis megkell küzdeni némi élményért :) kapas74@citromail.hu
sorszám: 26447 (141139)

 
 
gabesz2008
válasz erre | email2013-11-23 17:02:53
Sziasztok!

Jawa 350 Twin Sport motorom van, és nagyon szeretem.
Elég sok alaktrészem van eladó.
Pl: Jobb és bal aluhenger (bezsírozva),
főtengely, első és hátsó lánc fogaskerék.

Hogy megtarthassam szeretett motoromat, most muszály egy kis pénzhez jutnom, ezért eladóak. Sok minden van még.
Akit érdekel valami, kérem kérdezzen, gyorsan válaszolok.
sorszám: 26446 (141136)

 
 
kokoga
válasz erre | email2013-11-20 18:46:01
Sziasztok!
Van néhány ingyen elvihető 250/559-es Jawa alkatrészem, ha valakit érdekel írjon:kgt@citromail.hu!
-váz
-teleszkópok
-akksi tartó
-egyéb apróságok
-tank
Üdv!
kokoga
sorszám: 26445 (141135)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-11-10 22:29:12
Pár alkalommal ugyanígy jártam, volt köztük robogó is (de esetünkben ez mindegy), a végén azt találtam, hogy a forgattyúsházban folyékony anyag volt, többnyire persze olajban dús, mert a benzin elpárolgott már belőle.A folyamat az, hogy "lé" van a karterben, beindul, röffen párat, aztán amikor az átömlők felküldik a "nyálat" az elmossa a szikrát, akármilyen jó.
Egy dolog segített: vékony csővel a szívócsatornán kiszippantottam a "nyálat" a karterből, azután indult nehezen, nagy gázzal kitisztult, utána ment szépen.
Ha valami miatt maradt üzemanyag a karterban, ez is előfordulhat a nagyon sok ok között.
A gyújtás folyamatosságát is kell ellenőrizni, ahogy Tibi2T ajánlotta.
Néhány célirányos ellenőrzés után kiderül a hiba és menni fog rendesen.

üdv.: R
sorszám: 26444 (141127)
(előzmény: kferi, 2013-11-09 22:35:18)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-11-10 22:17:23
Vagy éppen 18-al, nagyon attól függött, milyen országba exportálták.Nem értem én sem, hogy pl. a dél-angliai export modelleken miért volt 18?Ezt Mike barátomtól tudom, akivel levelezek, új motort vett 18 volt rajta eredetileg.
Aztán, egy csehországi (magyar) haver említette, hogy az iráni és török exportra küldött gépeken 17-es kerék volt.
A fene sem érti ezt, nyilván a gyártónak voltak tapasztalatai, vagy éppen aznap olyan volt a szerelősoron.
A mi esetünkben ez nem annyira érdekes, hanem inkább a tény, hogy mennyi is az a lánckerék, mert valaki cserélhette is, amit nem tudunk, ezért ellenőrizni kell, a gyári adat csk egy információ, nem több.
Persze, mint említettem,számos más hiba is előfordulhat, (van-e ekonosztát a porlasztóban, működik-e stb.)de az ellenőrzés kiderít mindent.

üdv.: R
sorszám: 26443 (141126)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-11-09 07:50:00)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-11-10 06:55:27
Valószínű, hogy gyújtáshiba. Dobj rá egy sztroboszkópot és rögtön meglátod.
sorszám: 26442 (141125)
(előzmény: kferi, 2013-11-09 22:35:18)

 
 
kferi
válasz erre | email2013-11-09 22:35:18
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem.
Van egy ROMET kadet, ami rendesen működött, aztán jött a hiba.
Beindul, megy vagy 3-4 ütemet aztán meg áll. Szikra van,benzin van, gyujtás van, rögtön indul egy rugásra, gázadásra nem reagál. Gyertya csere volt, megszakító hézag van. Leállás után ujra indul rögtön, de szintén csak 3-4 ütem és aztán meg áll. Vélemény?
Köszi: kferi
sorszám: 26441 (141124)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-11-09 07:50:00
"... Ezen a típuson a 17-18 az általánosan használt ..." - a 638-ast 17 fogú lánckerékkel szerelte a gyár.
sorszám: 26440 (141120)
(előzmény: Rudolph B, 2013-11-08 23:14:47)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-11-08 23:14:47
Hosszú az áttétel, ha az utolsó sebességi fokozatban gyenge a motor és nem tudja elérni a max fordulatot, vagy csak nehezen.
Nincs mit állítani, cserélni kell a kislánckereket, ha túl nagy.Ezen a típuson a 17-18 az általánosan használt, oldalkocsihoz van 15 is, a kereskedelemben kapható 16 fogú kerék is.
Nézd meg, milyen van rajta, aztán tegyél kisebbet, amennyiben túl nagy.Ha 19 vagy nagyobb, akkor szörnyen lomha a gép 4-esben.
Persze, emellett még számos más oka is lehet, hogy így viselkedik.

üdv.. R
sorszám: 26439 (141119)
(előzmény: kferi, 2013-11-04 22:38:08)

 
 
lajos
válasz erre | email2013-11-06 10:02:42
Ha szembe állsz vele.
sorszám: 26438 (141102)
(előzmény: szjozsi, 2013-11-04 19:05:59)

 
 
szjozsi
válasz erre | email2013-11-05 17:52:33
Köszi a válaszokat :)
sorszám: 26437 (141099)
(előzmény: Keri, 2013-11-04 20:55:42)

 
 
kferi
válasz erre | email2013-11-04 22:38:08
Köszi a választ.
Szerintem nem vagyok nehéz, egy JAWA-nak 94-kg nem lehet sok.
Hogy érted a hosszú áttételt? Mit lehet itt állitani?
Köszi: kferi
sorszám: 26436 (141097)
(előzmény: hzoltaan, 2013-11-04 12:36:43)

 
 
kferi
válasz erre | email2013-11-04 22:31:11
Sziasztok!
Igaz, hogy nem JAWA de lenne egy kérdésem.
Van egy ROMET kadet, ami rendesen működött, aztán jött a hiba.
Beindul, megy vagy 3-4 ütemet aztán meg áll. Szikra van,benzin van, gyujtás van, rögtön indul egy rugásra, gázadásra nem reagál. Gyertya csere volt, megszakító hézag van. Vélemény?
Köszi: kferi
sorszám: 26435 (141096)

 
 
lajos
válasz erre | email2013-11-04 21:43:18
A szögletes váz és a kormány nyak találkozásánál, majdnem vízszintesen a kormány nyakon bal oldalt.
sorszám: 26434 (141095)
(előzmény: szjozsi, 2013-11-04 19:05:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-11-04 20:55:42
Nem tudom ennél hol van, de általában a kormány nyak, vagy blokk tartó fülbe ütik.
Viszont ha nem ütötték bele elég mélyen akkor egy szimpla festés eltünteti :)
sorszám: 26433 (141094)
(előzmény: szjozsi, 2013-11-04 19:05:59)

 
 
szjozsi
válasz erre | email2013-11-04 19:05:59
Sziasztok!
Egy Jawa 250/559-en keresem az alvázszámot, tudnátok segíteni, hogy melyik részére üthették gyárilag?
sorszám: 26432 (141093)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-11-04 12:36:43
Nem től hosszú az áttétel, te meg jó nehéz vagy? :D
Mert akkor csak jól kihúzatva képes annyi kraftot előadni 3-ból 4-be váltva, hogy menjen. Én direkt kicsit hosszúra tettem, mert nem szeretem, ha pörög, cserébe 2 személlyel 40-50-körül felváltva maga a halál.
sorszám: 26431 (141090)
(előzmény: kferi, 2013-10-23 21:44:13)

 
 
csaba250per1
válasz erre | email2013-10-25 14:16:34
Koszi a tippet, tegnap szetneztem a Jawa 250 alkatreszek kozott, akkor eppen nem volt, de szemmel tartom az altalad javasolt oldalt. Egyebkent ezzel a ledugozott megoldassal pocc-roff indul a gep, szepen jar, mar "ropkodok" vele. Kicsit szokatlan az MZ-hez kepest, de gyonyoru technika ez is. A burkolatok miatt remalom a szerelgetes, de esztetikailag meg kellenek ra, mert ez tenyleg igy szep. Nem kinzom, de a 80-as tempot viszi gond nelkul. Egy 40 eves vastol ez mar igazan jo teljesitmeny, okoz nemi feltunest a kozutakon. :-)
Minden jot kivanva, Udv.
sorszám: 26430 (141064)
(előzmény: bodnár, 2013-10-20 19:29:56)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-10-24 12:05:31
Ellenőrizd a benzincsap átfolyását, 10L/óra(0,83L/5perc) meg kell, hogy legyen, ha nem, pucold ki. Ha jó a csap, ellenőrizd az úszóházban a benzinszintet, ha túl alacsonyra van véve, akkor romlik a tűszelep áteresztése, mert nem nyit ki rendesen. Ha ez is jó, ellenőrizd a gyertyaképet, 8as hőértékűt használj.
sorszám: 26429 (141060)
(előzmény: kferi, 2013-10-23 21:44:13)

 
 
kferi
válasz erre | email2013-10-23 21:44:13
Üdv.
Van egy 350-es 638-as JAWA-m az a problémám, hogy 4.-ben nem megy rendesen. 1-2-3.-ban húz mint az álat, de 4-ben nem megy visszaesik a sebesség, alig megy 60-70-et.
Ennek ellenére egy alkalommal jól kihúzattam és utánna ment mint a gép, vagy 130-at. A karbit már teljesen szét szedtem és kitakarítottam, a fő fúvóka 92-es a segéd fuvóka 75-ös.
Mi lehet a baj?
Köszi: Feri
sorszám: 26428 (141055)

 
 
bodnár
válasz erre | email2013-10-20 19:29:56
a német e-bayen van komplett csúszkás gázkar meg dúsító szerkezet is, mindenféle betéttel meg műa. cuccal, 1 eur-ért
sorszám: 26427 (141050)
(előzmény: csaba250per1, 2013-10-16 08:39:54)

 
 
tpapp
válasz erre | email2013-10-17 21:22:06
Mivel akkumulátoros Gyujtas van a gépen, így az akksi mindenképp kellene.
sorszám: 26426 (141042)
(előzmény: Arhivum, 2013-10-17 17:04:43)

 
 
Arhivum
válasz erre | email2013-10-17 17:04:43
A papír most még nem fontos! A forgalmi szerint, jáwa CZ-472.4
sorszám: 26425 (141041)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-10-17 16:28:29
azt veszem ki, hogy nem kell neki papir... :)

milyen czetka? az még segítene.
sorszám: 26424 (141040)

 
 
Árpi
válasz erre | email2013-10-17 11:19:01
Akkor lepapírozni nehéz lesz.
sorszám: 26423 (141037)
(előzmény: Arhivum, 2013-10-17 11:07:28)

 
 
Arhivum
válasz erre | email2013-10-17 11:07:28
Az eredeti tulaj meghalt már, inkább az a bajom hogy nem indul be!
sorszám: 26422 (141036)

 
 
Árpi
válasz erre | email2013-10-17 10:56:00
Ha nem stimmel az alvázszám esélytelen a dolog. Ha a forgalmiban lévő tulajtól nincs adás-vételi nem jó semmire.
sorszám: 26421 (141035)
(előzmény: Arhivum, 2013-10-17 09:28:10)

 
 
Arhivum
válasz erre | email2013-10-17 09:28:10
Sziasztok. Vettem egy jawa czetkát 1980-as, és van vele pár problémám. Nincs szikra, a kondik trafók jók, gyújtás kapcsoló kattan de kőrbe lehet forgatni. Nem tudom hogy aksi ezekbe kell-e, mert bekötési lehetőséget nem találtam. Van hozzá egy szürke forgalmi, rendszám nincs és csak a motor szám stimmel. Én nem igazán értek a villamossághoz, itt a szerelő meg nem vállal motort.
sorszám: 26420 (141033)

 
 
Arhivum
válasz erre | email2013-10-17 09:19:36
Sziasztok.
sorszám: 26419 (141031)

 
 
csaba250per1
válasz erre | email2013-10-16 08:39:54
Tisztelt Tamas!
Nagyon koszonom a valaszodat. Azt hiszem ez a ledugozas lesz egyelore a megoldas, amit javasoltal. Valahogy igy volt ez megoldva, mert a haverom mondta, hogy mukodott a gep amikor 12 eve letette. Nagyon szeretnem mar beroffenteni a csodat. Ha lesz borze valamikor, akkor meg majd tamadunk alkatresz ugyben, remelve, hogy talalunk hasznalhato cuccot hozza.
Segito jo szandekodat ismet megkoszonve, maradok Tisztelettel: Csaba
sorszám: 26418 (141023)
(előzmény: tpapp, 2013-10-15 22:14:27)

 
 
tpapp
válasz erre | email2013-10-15 22:14:27
Szia Csaba! Az export kivitelen ami ide is került van csak a bowdenes megoldás. Csehben nem is ismerik ezt a fajtát, ott úsztatós volt. Ez meg is van a zárófedélen is, mert ovál a kivágás.
A bowden egy alu dugót mozgat ami lezárja a furatot a dugattyú alatt, ha meleg. Ha hideg ezt a zárást oldod fel.
komplett markolat átlag 3000HUF körül mozog börzén, de ki kell fogni, nem mindig van. Sajnos egyre ritkább. Karbi talán több van és lehet találsz egyben épet is. Ha nem akarsz leakadni a hibánál, akkor ledugózód a szivatót ideiglenesen és úsztatva indítod. Vagy keresel egy 353-as karbit rá, ami szintén úsztratós és 250ccm-es.
Tamas
sorszám: 26417 (141022)
(előzmény: csaba250per1, 2013-10-12 15:05:02)

 
 
Bikike
válasz erre | email2013-10-14 00:32:54
Köszi a válaszod, a tapasztalatom nekem is az volt, amit leírtál.
sorszám: 26416 (141015)
(előzmény: Keri, 2013-10-14 00:25:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-14 00:25:13
Az a lényege, hogy vészhelyzetben bármelyik irányba kipöckölöd, leáll a motor.
Feliratok a két szélső helyzetben nem tudom miért különbözik, de simán a gyújtást veszi el.
Érdemes hozzászokni, hogy ott állítod le.
sorszám: 26415 (141014)
(előzmény: Bikike, 2013-10-14 00:12:35)

 
 
Bikike
válasz erre | email2013-10-14 00:12:35
Szevasztok!

Segítsetek. A Jawa 350 634 típus gázmarkolata melletti piros háromállású kapcsolónak (Engine run, stop, off) mi a funkciója? Középső állásban a motor kap gyújtást, ez rendben. A stop és az off állásoknak mi a szerepe? A kezelési utasítás igazából semmit nem mond erről.

Válaszokat köszi.
sorszám: 26414 (141013)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-12 15:51:45
Igen, tényleg, ennél burkolt.
Akkor szerezni kell egy hozzávalót.
sorszám: 26413 (141006)
(előzmény: csaba250per1, 2013-10-12 15:05:02)

 
 
csaba250per1
válasz erre | email2013-10-12 15:05:02
Nem teljesen ugy lehet, ahogy mondod. Az itteni szakirodalom letoltesekor jol lathato, hogy a 250/559-esen bowdennel megy a szivato. Azert gondolom, hogy felusztatos uszohaz fedel nem okes erre a karburatorra. Abban igazad van, hogy inkabb csak ganyolas ami itt van, de nem en kovettem el. Azert szeretnem valahogy egyenesbe hozni. Tenyleg csak hobbibol, raero idomben segitgetnek a haveromnak, de valoban nem vagyok szakember. Azert lenne jo az eredeti allapot, mert esztetikailag egyebkent rendben lenne a gep, csak le lett tamasztva vagy 15 evvel ezelott egy garazsba. Motorikusan, hogy mit tud, az majd kiderul. Eloszor legyen rendeben ez a karburator dolog. Azert erdeklodtem, mert szetganyolni tenyleg nem akarnam, kar lenne erte. A lenyeg az, hogy olyan karbi amin bowdenes szivato resz lenne, de ennek ellenere felusztatos az uszohaz fedel.... valahogy nem tunik rendben levonek. A robbantott abrak alapjan sem ez az eredeti megoldas. Ne aggodj, amig biztos megoldast nem javasol valaki, addig nem kokanyolok szet semmit.
sorszám: 26412 (141005)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-12 11:20:21
Bár a konkrét karbi típus nekem semmit nem mond, de én úgy emlékszem eredetileg is gombbal felúsztatós volt azon a motoron.

Amúgy mi a gond vele? Teljesen jól működik ez a rendszer.
Még az újabbakon sem a kormányon volt a szívató. Az az MZ amire te gondolsz.

Lecserélheted más fajtára, de nagy meló a motorhoz hangolni, és egy ilyen szép öreg veterán motort gányolni....csúnya dolog.
sorszám: 26411 (141004)
(előzmény: csaba250per1, 2013-10-11 19:55:12)

 
 
csaba250per1
válasz erre | email2013-10-11 19:55:12
Segitsegeteket szeretnem kerni. A haverom Jawa 250 559-eset probalom javitgatni. Jikov 2926 SD 2769-es karburator van rajta. Hianyzik belole a teljes szivato resz. A kormanyon levo kar, meg a bowden is. Az uszohaz tetejen meg van nyomogomb a hideginditaskori felusztatashoz. Ez szerintem utolag kerult ra, mert ezen a fajta karbin bowdennel menne a szivatas. Alkatreszt a szivatohoz sehol nem talalok. Lecserelhetem ezt a karburatort valami mas fajtara, ha igen, mit javasolnatok. Az eredetiseg vegett, meg jobb lenne az eredeti gyari megoldas. Tudnatok alkatreszt, megoldasi javaslatot? Elore is nagyon megkoszonom.
sorszám: 26410 (141003)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-10-11 10:04:40
Megkérdeztem pár eladót a neten, hogy mekkora is egy ilyen csillapító. Ha szerencsém van, akkor a belseje passzol is, és fel tudom újítani a meglévő cuccokkal, ha kell... Meglátjuk.


pffff most találtam adatot róla, 290mm a táv. Nekem 230-250 kellene.
sorszám: 26409 (140992)
(előzmény: Rudolph B, 2013-10-10 23:03:04)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-10-10 23:03:04
Az alján lenne egyszerűbb, mert alul egy lépcsős dugó van, a belső lépcső a belső csövet támasztja meg, a külső átmérőre meg ráhegesztik a külső csövet, nem kell meneteket vágni.
A hegesztés hermetikus kell hogy legyen.
Eszembe jutott közben, hogy a régi 559/360-nak jó rövid a szemtávolsága, az nem lehet jó esetleg?
Sajnos nincs egyben itthon ilyen, nem tudom megmérni.

üdv.: R
sorszám: 26408 (140991)
(előzmény: Keri, 2013-10-09 22:24:23)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-10-10 16:49:22
Van esztergályos... :D Csak legutóbb 3 hetet vártam két 4mm-es nyomtávszélesítőre, mire azt mondta, hogy ilyesmire nincs ideje. A szomszédem, de sajna ilyen kicsi dolgokkal nem nagyon foglalkozik. :/
Ezért vennék inkább egy 25centis csillapítót.
sorszám: 26407 (140990)
(előzmény: Rudolph B, 2013-10-09 21:30:41)

 
 
toylaci
válasz erre | email2013-10-10 14:18:33
Sziasztok!
1961-es 175-ös Czetkához keresek lámpaüveget.
Török László
+36702485748
sorszám: 26406 (140989)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-09 22:24:23
Nem tudom hogy van felül, de ott mindenféle megvezetés szokott lenni.

Én inkább az alját vágnám le, és csavarmenettel ledugoznám, az aljában nem nagyon szoktak lenni amit ez zavar.
sorszám: 26405 (140987)
(előzmény: Rudolph B, 2013-10-09 21:30:41)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-10-09 21:30:41
Aha, most már értem, a csőbe kell ugyanolyan belső finommenet, miután rövidítesz rajta.
Hát, egy esztergályosnak nem nagy feladat, ha van ilyen szaki a környezetedben.Rá lehetne bízbi a rövidítést is, egyszerűbb, ha már úgy is befogta a gépbe.
Alul is lehetne rövidíteni, de akkor finoman kell tudni hegeszteni.

Ne add fel, jó munkát, üdv.:R
sorszám: 26404 (140986)
(előzmény: hzoltaan, 2013-10-09 13:07:36)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-10-09 13:07:36
A szar az ok, nem okoz fejfajast. A cilinderbe a menetet furni, na azt nem akarom. :D (mert abbol is vagnom kene, hogy legyen rugout.)
sorszám: 26403 (140985)
(előzmény: Keri, 2013-10-09 12:41:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-10-09 12:41:54
Nem tudom milyen anyag az a szár, de lineáris tengelyeknél csak a felső 0,5-1mm van keményre edzve, a többit viszi a sima HSS, HSS-E szerszám

Szerintem ezek nincsenek olyan kemény anyagból mint amit én használtam.
sorszám: 26402 (140984)
(előzmény: hzoltaan, 2013-10-09 11:53:58)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-10-09 11:53:58
van nekem CZ-Jawa lengescsillapitom, meg jok is, csak az sokkal hosszabb. Ültetve van a gep, es ami volt benne az beszart, de nem szedheto szet. Ezert kell valami mas.
Kendacsolni kene a jawa csillapotokbol, de a tetejet lezaro nagy csavar menetet hazilag nem hiszem, hogy ki tudom furni rendesen. Megmetszeni a szarat es ratenni egy masik szemet az menne. Van vagy 4 par csillapitom, összerakom, csak az a kurva menet kene. :(
sorszám: 26401 (140982)
(elözmény: Keri, 2013-10-09 09:23:45)

 
  Összesen: 540 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17498)
Jawa (27000)
MZ (48839)
Pannónia (6538)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu