:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Kedves Jawa sorstársaim...
Régen jártam itt köztetek és most segítségért jöttem. Adott egy Jawa 350/638 motorkerékpár, amit elkezdtem felújítani. Jelenleg a váz festésénél tartok, de szeretném a blokkot széthúzni, ugyanis sikerült bemennie a hengertérbe egy kis üvegpornak :( (homokozásból adódóan) Nem szeretném ha ez bent maradna, viszont nem tudom hogyan jön le a generátor forgórésze a főtengelyről. Illetve másik kérdés, van e valami segédeszköz (célszerszám) ehhez a művelethez?
Ezen felül még biztosan lesznek kérdéseim, de ez most az első. Válaszotokat előre is köszönöm.
Elérhető vagyok skypeon: creationmz néven illetve verhovina@vipmail.hu
Mégegyszer köszönöm :)
Dehogy..... :) Általánosságban :D Miskolcon max átutaztam az utóbbi 32 évben :D
Érdekes, Miskolcon a sajátomon kivül még soha nem láttam forgalomban Jawát :D
Ebből egy nálam :D Igaz, átlagon felüli korral :D 40-nél járunk :D
Egy kis statisztika:
2010 : 4898 jawa van nyilvántartva magyarországon
átlag életkora 30,75
borsoban 295
Miskolcon:115
ksh.hu
Jobban megvizsgálva a kérdéses sarut sajnos kiderült, hogy a JAWA-hoz szüksége saru méret a 4,8-as (ezt ajánlottad) és a 6,3-as között van 5,2-5,3 mm. Tehát a kérdés továbba is fenn áll. Ettől függetlenül köszönöm fáradozásodat.
Gyula-bá
Köszönöm szépen.
Gyula-bá
http://shop.traconelectric.com/product/12471
Üdv. Mindenkinek!
Ha valaki tudja, hogy hol szerezhető be a JAWA (CZ, Skoda)-k nál használt 5,5 mm-es el. csatlakozó saru kérem írja meg itt vagy a ruamalugy@gmail.com címre.
Előre is köszönöm. Gyula-bá
Üdv. Mindenkinek!
Ha valaki tudja, hogy hol szerezhető be a JAWA (CZ, Skoda)-k nál használt 5,5 mm-es el. csatlakozó saru kérem írja meg itt vagy a címre.
Előre is köszönöm. Gyula-bá
http://etanol.blog.hu/tags/simson
Sziasztok!
Vannak eladó cuccaim Jawa 350 638 twinsporthoz. Kuplung cuccok, generátor álló és forgórész.
Ha érdekel írj mail-t: ojbryan@freemail.hu
Üdv!
ja és jawa twinsportrol volt szó
hali
Ez év áprilistól járok e85 és 95 ös keverékkel 50-50% arányban,ezt keverem 40-esre agip 2T vel,100-as fúvóka,súbertű a legalsó állásban/legdúsabb/ 3mm előgyújtás/trabi/,a teljesítménye nem csökkent,a fogyasztás 5 literről 4,5re ment,és a legfontossabb hogy a füstölés nagyon nagy mértékben csökkent.az idén 2500 km mentem vele és nem csörög nem zörög nem evet meg semilyen alkatrészt,egyetlen egy hátránya van a hideg indítás kicsit nehezebb de nem vészes
Maximum a benzincsapnál és a karbinál eheti meg a tömítéseket. Ellenben a tank rozsdásodhat és jótékony oldó hatásának köszönhetően gyakori dugulásokat okozhat. Aztán ki tudja még, hogy az olajokban milyen adalékot csapat ki... olvastam már több helyen, hogy mézszerű trutymótól kellett megszabadítani a karburátor. Aztán van aki írta, hogy semmit nem állított, egyszerűen csak megtankolta etanollal és viszlát, azóta is boldogan él. De ha visszatekersz pár oldalt, páran már írták, hogy milyen beállításokkal üzemeltetik a gépüket.
keveredik, de állítólag a szimeringeket megeszi, többen írták már /MZ nél /.
Sziasztok!
Azon gondolkodtam, hogy mi mindent kellene allitani a motoron, hogy menjen (es jol) bioethanollal. gyujtast kell allitani es nagyobb fuvokak kellenek, nem?
Ezen kivul tudja valaki, hogy az olajra milyen hatassal van? Keverednek-e, nem-e?
Ok, csinálok róla valami használhatót a napokban...
szóval erre: bodnar_p@mailbox.hu
köszi
Küldj inkább mailt: bodnár_p@mailbox.hu címre...
Szia!
Előre is köszönöm!
Hol lehetne átvenni?
Üdv:RAT
Kedves "ferimanyi" e-mail címed nem működik,a választ kétszer is elküldtem de vissza jött, adj meg egy másikat.
Szia!
Neked esetleg mire lenne szükséged a sárvédőért cserébe?
Lehet hogy nekem van.
Halihó RAT
Helló!
Érdekelne a perak tank, tudnál küldeni képeket róla.
Az nem baj. Fényképet tudnál küldeni róluk?
Van 360 henger és hengerfej is, bár vki kályhaezüsttel kezelte a külső felületet, és sajna eltérő furatúak is: a balos 58, a jobbos 58,5 mm...
Sárvédő van(bordó, szürke léniás), azt ingyen neked adom, a kormányon lévő holmik viszont már újgazdásak.
hanem: a két legutóbbi alföldi börzén (Debrecenben és Szolnokon) is láttam szép komplett kormányt, készre szerelve, és mindössze 5 ezres volt az ára, talán vhol még felbukkan a "kereskedő". Egyébként ami nincs: erőforrás, kémény, hátsó láblajtó, vezerlőeszközök a volánról, a többi a masinán nyújtózik, pihen,
üdv
360-as henger és hengerfej is akadna?
Halihó CZ 485-höz első sárvédő,fék és kuplung kar kapcsolóval és konzulokkal van e?
És mennyi lenne ha van?
Köszi RATBIKE
Használható sajna nincsen, van egy lapos (vmi nehézteher átgangolt rajta) az tartályfunkciót aligha láthat el, viszont ingyen van, a perak cuccokat a közelmúltban cseréltem el 15"-os acélfelnikre és vadiúj téligumi köpenyekre.
Na az véletlenül nekem van
Helló!
Nincs véletlenül egy perak tankod?
Hali Skacok!
Lepottyant a padlásról néhány ládányi alkatrész 353, 354, 559, 360 és 634 és cz 485 típushoz, szívesen csereberélnék ezekeből vmi "hasznos" holmira,
üdv
Ahoj!
Muszáj C3-ast használni, ettől ne térj el ha nem akarsz idő előtt újra blokkot szétszedni. Igen, a szimmeringek okésak, de ne sajnálj kicsit több pénzt márkás, de legfőképp vitonos anyagúra, aok bírják a legtöbbet.
Üdvözlöm a tisztelt nagyérdeműt!
Kérdésem lenne, méghozzá 2. 350 638-as Jawa-hoz főtengelycsapágy gyanánt muszáj 3205 C3-ast venni? Nem jó a sima 3205-ös? Csak mert a javítási könyv C3-as hézagút ír, de az mocskos drága. Mondjuk főtengelycsapágy gyanánt általában C3-asakat szoktunk használni...A második kérdés: Milyen főtengelyszimmeringet kell tenni a gépbe? Az egyik tudtommal 25x62x8-as, a másik pedig 30x52x7-es. Ezek megfelelőek? Előre is köszönöm a segítséget, tisztelettel, peterrock
Üdv.
Van valakinek valami jó tippje hogy milyen festékkel fessem le a vázat? Ami jó tartós időjárás és olaj/benzin álló. Nálunk a porfestés 7-10.000.-ft között van. Ez egy kicsit sok.
onnan lehet megismerni, hogy a lágyvas rotorba mindenféle furcsa görbületeket vágnak bele. Ezeknek a görbületeknek a felfutása határozza meg a karakterisztikát.
Valahol volt egy jó cikkem erről a témáról, bár akkor engem inkább a feszültség szabályzó része érdekelt a cikknek.
Egyszer láttam egy (talán) ilyen gyújtást, sárkányrepülőn használták, passzív elemekkel tudták előállítani a "púpos" görbét, az tényleg ilyen volt.
Az induktív jeladók ilyen viselkedéséről pedig olvastam is, de egyszer egy oktatáson beszélt erről az előadó, mármint hogy a fix ponthoz képest - minimális mértékben ugyan - de "elmegy" kisebb értékekre.
üdv.: R
Van ilyen előgyújtás szabályzás.
Úgy nevezik, hogy mezőkarakterisztika vezérelt előgyújtás.
Valahol még doksim is van róla, de a Vape esetén szerintem is fixnek kéne lennie.
Pontosan. Az ilyen jelleggörbéket csak úgy lehet felvenni, ahogyan a pékek is dolgoznak: kísérletezni kell (fékpadon). Az, hogy egy xy programban a koma hogy módosította a függvényt, az egyáltalán nem mérvadó.
Ahhoz képest mennyit kérnek érte, elég spórolós megoldás.
Elképzelem a marketingjüket:
A hengerek 180 fokban mert csak ennyit tud, szikrázik mindkét holdponton mert csak ennyit tud, az előgyújtást rossz felé tolja mert csak ennyit tud. Néha be is szarik, úgyhogy fizess sokat érte és kuss! :-D
Nincs karakterisztikája az előgyújtásnak, mert fix az előgyújtás a Vape esetében, elvileg .A gyakorlatban a gyújtáspont eltérést csak a szerkesztési sajátosságok hozzák,nem tervezetten, nem a kívánt módon, hanem ahogy a felhasznált elemek adják, megengedik.
üdv.: R
Én sem tudom, így konkrétan, de olvastam az induktív jeladók tulajdonságairól, nevezetesen, hogy a kerületi sebességtől függ az értékelhető (használható) jel nagysága.Ezt nem tudom pontosan fordítani, talán van ilyen, hogy "megvágási sebesség".Nos, ezért van az, hogy kis fordulaton, kézzel forgatva nem ad szikrát, még jelet sem, de indítófordulaton (berugó, indítómotor)már megy minden.Aztán, nagyobb fordulaton ez a bizonyos megvágási sebesség akkora lesz, hogy a lomha induktív jeladó késéssel tudja követni, nem nagy késéssel, de mérhető módon.Valószínűleg az van, hogy a szerkesztők tudták, hogy ez egy Jawa 350 esetében nem okoz gondot, ezért választották ezt a megoldást.
Nekem főleg az nem tetszik, hogy nem tudom finoman hangolni egy nem pontosan sajtolt főtengely esetén, ez hátrány, az én szempontomból.
üdv.: R
Sokkal valószínűbbnek tartom, hogy a Vape-nél tudva,hogy a kétüteműek nem túlságosan érzékenyek az előgyújtásra gazdasági okokból (induktív jeladó, egyszerűsített elektronika)"szemet hunytak" a hiba felett.
Mint mondtam, jawahoz nem értek.
Ehhez kéne egy fékpad, addig úgysem tudjuk meg.
Az nem elképzelhető, hogy olyan a karakterisztikája, hogy 1500 körül van a csúcson és onnan már hajlik vissza?
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|