:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Jawa - új hozzászólás Összesen: 543 oldal
Helló !
Valakinek van tapasztalata még Cz 250 485 ös motorral?
Mennyire kell állítani a gyújtást hogy ne rugdosódjon?
van egy 638 am és váratlanul leszívta az akumlátort, diódák mehetek tönkre?
Helló !
Egyik haveromnak van működőképes meg papíros 485 ös típus ha nem tévedek. Én raktam össze neki olyan mzés jellege van. Nyomatékosabb a mototja bár alacsony fordulaton berázza a vázat.
Szerintem olyan 100 110 megállítja meg talán 3,5 4 liter bár csúcsrajáratni a vashenger miatt nem érdemes 80 a kényelmes. nem szerettem hogy visszarúgós fajta.
Sajnos túl messze. Drágább a leves, mint a hús szituáció...
Palika....Dögrováson vagyok, taknyam nyálam egybefolyik....gondoltam meg szeretnétek még érni a februárt és nem fertőzlek össze titeket :) jövő héten hívlak...
Szépen átjöttél lilabogár!
Budapest..De hívj fel, megbeszéljük mi legyen......
A Jawa Idealomat elpasszolnám..helyhiány miatt...Szét van szedve, de totál hiánytalan...Sok új alkatrésszel....és jutányos áron el lehet vinni....12E Ft-ért bárki...
06-30-931-99-65
Én megmozgattam oldalra a dugót a kipuffnyíláson keresztül. Nagyon kotyogott, fúrás lett a vége. Hangról meg mintha főtengelyes lett volna, de nem. Bejáratás után sem szólalt meg a hajtókar
Persze, indikátor óra a gyertya helyére csavarva megmutatja a hozzáértőnek a csapszeg és hajtókar körüli hibát.Csak a főtengelyt kell tekerni bizonyos pozícióban, oda vissza, kis szögben, ( dugóállás ahp fhp ) kiderül a kotyogás, hangja is van, óra se mozdul.... Leggyakrabban a dugattyúcsap kopása az ok, nem csak a görgőknél, a dugattyútest csapfuratában is,a hajtókar perselyben is, ezek összeadódnak.
En a kotta merest nem javasolom, mert egyreszt muszer kell hozza, masreszt meg ha nincs benne gyakorlatod akkor ugysem latsz belole semmit. Max felre diagnosztizalod.
En is a megbontasos vizsgalat mellett dontenek, a hengerfej hamar lent van es tobb mindenre lehet kovetkeztetni belole. Azonban nem mennek ilyen messzire egybol, mert rossz gyujtasbeallitas es mas uzemanyag is okozhat fura hangokat.
Kompresszió mérést kell meg ejteni,valószínüleg valamelyik csapágy,de ezt így kitalálni lehetetlen.Tudni kéne honnan jön a zaj.
Szerintem nem nagy munka lekapni a hengerfejeket, legalább is magát a dugattyút így látni, meg hogy nem-e túl vállas a henger már.
Ha nem a főtengely környékéről jön a zaj, akkor a csapszeg verődhetett ki, vagy maga a dugattyú bólogat a kopott hengerben.
Hello, kicsit hangosnak talalom a 638-asom zorgeset, mikor jar. Mintha hangosan kottyanna benne valami, ugy gondolom, a dugattyu.
Tudtok valami jo modszert, amivel meg tudom merni a gyertyalyukon at? Mennyire javithato ez a problema otthon? Nem tulzottan bizom a helyi szerelokben...
Koszonom!
Persze, 660 cm3 :)
http://totalbike.hu/hirek/2009/04/13/jawa80/
http://totalbike.hu/hirek/2009/04/20/jawa_californian_a_szocialista_legenda_visszater/
Ez a 660-as nekem nagyon tetszik! Erről eddig nem hallottam! Milyen motorral van szerelve, tudja-e valaki?
A Jawa Californian típusai 1967-74 között készültek, 590-jelzéssel 250ccm, 362jelzéssel 350ccm.Nálunk kereskedelmi forgalomban nem voltak.
Mármint elkalandozott ....
A "Jawa Californian" ha jók az infóim, 1969 tájékán készült, 6 voltos volt, és 362 363 típusszámon futott.
http://www.motosantigas.com.br/jawa/jawa%20california%201972.jpg
Persze már van belőle ilyen is, 660 típus.
http://www.flickr.com/photos/14417974@N06/3444851180/
Tényleg nem , ez mezei 638 mikor néztem, elkaladozott másik motorra a keresőm. Továbbra sem California :)
Szép a gép, de ez a Twinsport, mitől "Californiai "?
Sziasztok, először is üdvözlök mindenkit!
Örömmel olvasgatom az oldalt, jó ahogy itt tényleg cserélődnek az infók, alkatrészek, ötletek. Ami viszont nem jó, hogy számomra elérkezett az idő hogy meg kelljen válnom mindig hűségesen brummogó 638-as Jawámtól. Az öreg Californiai-cseh gépcsodában csak 7400 km van eddig és új zselés akksi és Krause oldaldobozok és hátsó doboz járna hozzá, hiszen túrázni jó!Ha valakit érdekelne pár kép:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/jawa/jawa_638-4424937
Ha valakinek kérdése lenne a motorról szívesen válaszolok rá, ill. ha meg szeretné nézni írjon, mert már sajna a motor és én nem vagyunk egy városban.
Üdv!
Helló eladó vávált a jawa 634 es épitett motorunk aminek a videója ezen linken van
http://sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/jawa-634-72323
érd:+36302882257
vagy emailben/msn:simson8888@hotmail.com
Sziasztok!
Tudja valaki hogy,
czetka 250-nek mennyi az utazó sebessége,és mennyire megbízható?
Ja és a fogyasztása.
1982 kiadásu.
Helló lene egy kérdésem a jawa 634 -es re jo e a 640 es rezója e szerintetek ?
Mert a másik kromozott simadob ugyan az
emailcimem:simson8888@hotmail.com
Ezek a nagy dolgok gyerekek!(Kicsit bepárásodott a szemem)Fecó
Ez nektek smafu?
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/streetfighter/az-els-magyar-streetfighter-26472
Ez nagyon jó, köszi, egyébként nem nekem kell, de mailban összehozlak benneteket, lehet megfelel a használt is. kiss.lorand76@gmail.com
Köszi mégegyszer
A paypalban nem bizom, viszont ismerem a motoren tulajdonosát, ha gondolod megveszem neked és elküldöm postán. Amúgy is mennem kell hozzá, nekem is kell néhány cucc tőle. Nem tudom, mennyire sürgős? Lehet, még itthon is találok, ha nem fontos, hogy új legyen.
sorszám: 22089 (125749)
( előzmény: 150esRolleres, 2011-01-08 17:44:04)
Sziasztok!
Egy halom 250/559-es blokkalkatrész és belsőség eladó, lehetőleg egyben.
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/JAWA_250_MEGSZAKITO_ALAPLAP_KPL_.php
sorszám: 22087 (125738)
( előzmény: 150esRolleres, 2011-01-08 17:44:04)
Ezt be tudná nekem vki( talán Tibi2T)szerezni? paypalos.
http://www.motoren.sk/shop/detail/1979/50
Vagy itthon van ilyen valahol?
Üdv Tamás!
A 360-as típus főtengelyszimmeringjei:
gyújtás és kuplungoldal egyaránt:
25x62x8 mm
A forrást itt megtalálod az oldalon (szakirodalom)
Minden jót! Peti
súbidubidúúúúúúúúúúúúú! :DDDDD
Két lábbal csak macerás felrugdosni 60ra.
Nem halodik. Ha a gombcsuklokon es teleszkopokon nyugszik (log, all) az oldalkocsi, akkor nincs belole gond.
Csak eleg puha meg eleg hosszu loketu legyen a felfuggesztes. Igy meg dulongelhetsz is a motorral, noha gondolom nagyon kis mertekben lehetne igy kormanyozni...
Valóban, akkor trike lesz. Sőt, akkor papír sem kell hozzá, mert nem lesz hajtása. :D Viszont akkor csak a kert előtt elhaladók csodálhatják meg. De legalább tuti biztonságos lesz. :D
Látom, haldoklik a csodálatos ötletem. :D
de ha kiveszi a hatso kereket akkor trike lesz belole. Kerdes, hogy akkor hogyan hajtja... :D
Fordulni még fordulna valahogy, de a hátsókerék valóban nem mindig érné a talajt. :) Olyankor le kellene szállni és idébb tolni. :D Illetve blha fedén érbé a talajtm ha jól képzelem el a dolgot. Vagyi a buckánra vagy megállna, vagy elkanyaridna. :D
Kár, pedig milyen szép lenne. :D
Marad a két pótkerék hátra. :D Senki nem mondhatná hogy eggyel kevesebb kerekem van. :D
Nem láttam számbelI korlátozást eddig sehol. :D Csak az a kérdés, van e a másik oldalra gyári. Ott lessz az eb elhantolva, hogy valszeg nincs.
Sajnos, csak egyet lehet felszerelni.
Pedig vicces lenne, egyrészt szerintem nem nagyon érdekelné a fogatot, hogy te merre forgatod a kormányt, másrészt, ha pont gödörbe kerülne a hátsókerék (pl nyomvályú) akkor nem igazán haladna.
Vidám látvány lenne ahogy a két oldalkocsi tengelye közt billegne a motor és hol az első kerék, hol a hátsó kerék érne le! :-D
Típus engedélyt nem kapnád meg.
Az oldalkocsit is csak, gyárit rakhatsz fel, és úgy is kell vizsgáztatni.
Akkor itt egy barkacsolnivalo. Ossze kell hozni egy 638-as Jawat egy Duna oldalassal. Nna, ezert mar kaptam az arcomba hideget meleget... :D
A ket felso rogzites megvan, egyszeru, jo. A ket also a gebasz. Ossze kell hozni a Jawa rogzitesi pontokat a Duna alvazaval. :D
Alakul ez.... :D
Aki ismeri kölekedési szokásaimat, nem agódna tulságosan a végsebesség miatt. :D
Amilyen bivaly a 634-em, elmenne talám síma oldalashoz való áttétellel. Amikor utoljára használtam, kettesben is kilőtt a lámpáknál, oldalkocsi nélkül, szóló áttétellel.
Szélesnek széles lenne a leendő jármű, de pont az adna okot az irigységre. :D
Az viszont komolyan érdekelne, milyen jogszabályba ütközne a dolog.
Ha lenne pénzem, már csak poénból is megcsinálnám. :D
Illetve megcsináltatnám, mert már említettem, nem szívesen barkácsolok menet tulakdonságot, biztonságot érintő dolgokat.
teszel az oldalkocsi vazanak a hatuljara egy lemezt, arra lepve szepen fel tudsz maszni a hatuljara, csak szedd le ha van csomgatartod. Kivancsi lennek az attetelre meg a vegsebessegre 2 oldalassal. :D szelesebb lennel, mint egy Ikarus
:D
Jól elvagyok egyedül.... :D
Talán törvény nem tiltaná a dologt,oldalkocsi felszerelése nem átalakítás :D de az előbb láttam be, hogy ugyan stabilabbá válna a jószág a két oldalassal, de nem lehetne rá felülni a vezetőnek. :D
Tényleg, szerintetek milyen lenne mind a két oldalra oldalkocsit tenni ? :D :D :D
Összesen: 543 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|