hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 23. kedd 
Béla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás

Összesen: 50 oldal

Jaky16
válasz erre | email2008-11-09 21:20:15
hello csináltatni kell esztergályossal egy közdarabot abba beletenni az állórészt és kész. egyszerűbb ék nélkül felrakni a forgórészt mert akkor nem kell a blokkból kivágni az állórész mozgatásához. jah van egy rajzom is róla de épp az esztergályosnál van ha megcsinálja szívesen beszkennelem neked.
sorszám: 2076 (103767)
(előzmény: occse107, 2008-10-13 21:32:09)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-10-17 21:40:35
Hali!
Egy kis segítségre lenne szükségem.Egy 250-es ETZ-t szeretnék felfúrni 300ra.A kérdésem az lenne,hogy hallottam arról hogy van gyári 300-as dugó hozzá.Ha valaki tudna egy ilyen dugót gyűrűkkel az szólhatna.A második megoldásként a tábori tuningal csináltatok egy dugót gyűrűvel.
250-es ETZ-t meddig lehet fúrni??
Előre is köszi a válaszokat.
Üdv.:mreni
sorszám: 2075 (102413)

 
 
occse107
válasz erre | email2008-10-13 21:32:09
Sziasztok!
Most találtam rá erre a fórumra! Gondolom, már sokszor volt téma itt a babetta gyújtás mz-re. Ha valaki le tudja írni nekem e.mail-ben, hogy milyen módon kell rávariálni a babetta gyújtást az mz ts 125-re legyen szíves írja meg az occse107@gmail.com címre! Ha tudtok más olyan gyújtásrendszert, amihez nem kell akumulátor az is érdekel! Segítségeteket előre is köszönöm! Fontos lenne!!!!!
sorszám: 2074 (102260)

 
 
boky
válasz erre | email2008-09-16 12:28:22
Köszi a véleményeket!
Amiatt kezdtem ezen filózni, mert ha jól tudom a bukógombák szára is valamennyire ki van gyengítve, hogy ha csúszáskor elakad valamiben, inkább törjön le, minthogy a vázat tekerje el. Persze bukócsőnél máshogy néz ki egy beakadás...
sorszám: 2073 (101301)
(előzmény: Árpád, 2008-09-16 07:00:02)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-09-16 07:00:02
Egyetértek veled, minél erőssebb a bukócső, annál jobb. Ugyanis ha elgörbül a cső, tényleg a blokk fog sérüln, a váz persze lehet hogy így megússza. A vázat néha ki lehet huzatni, a törött blokk viszont gázos. Igazáből egy ilyen esés igyis űgyis a motor végét jelenti nagy valószínűséggel.
Viszont nézzük, mi is a bukócső másik, talán fontossabb szerepe: Védi a dolgozó lábát, ha eséskor a motor alá kerülne. Ha bukáskor a motor alatt felejtjük a patánk, igazán nem mindegy, hogy a bukócső tartja e a motort , vagy szeretett végtagunk.
sorszám: 2072 (101289)
(előzmény: tams9, 2008-09-15 23:22:00)

 
 
Pool
válasz erre | email2008-09-16 00:18:27
Szerintem is a minél erősebb bukócső a jó. A gyenge csak álló helyzeti dőléskor védi meg a motor. Ilyen gyenge első bukócsöve van a Jawának is.
sorszám: 2071 (101287)
(előzmény: boky, 2008-09-15 11:42:48)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-09-15 23:22:00
Ezt nem értem igazán. Keresni akarsz egy olyan anyagot ami kibír F erőt utánna rugalmatanul derofmálódik? Ha mondjuk 50-el csúszik akkor még nincsen gond, de 90 es esésnél már akkora erőhatás éri, hogy összecsukoljon, hogy ezzel védje a vázat a deformálódástól és inkább a motor törjön??
Szerintem minél masszívabb annál jobb, csak keress biztos felfogatási pontot.
Azt hittem csak az MZ-nek van ilyen deszka váza, hogy az megy tönkre először.

sorszám: 2070 (101286)
(előzmény: boky, 2008-09-15 11:42:48)

 
 
boky
válasz erre | email2008-09-15 11:42:48
Talán ebbe a rovatba jó lesz...

Tegyük fel, hogy csinál(tat)ok bukócsövet a motoromra. A nagy kérdés most az, hogy milyen anyagból érdemes nekiállni? Mennyire nyomhatja el a vázat, ha túl erős a cső, és mennyire nem véd semmit, ha túl gyenge? És mekkora az a tartomány, ami éppen jó? Nem szoci motorról van szó, de a probléma arra is adoptálható.
Mindenféle ötletet és véleményt szívesen veszek! Köszi a segítséget!
sorszám: 2069 (101255)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-08-18 09:08:33
hello!
Szerintetek eredeti oldalcsomagtartó krómozását mennyiért csinálnák meg?
(Budapesten)
sorszám: 2068 (100018)

 
 
L.Balázs
válasz erre | email2008-08-13 21:52:12
Jó állapotú MZ sportkormányt keresek! e-mail: balazsnakvan@freemail.hu
sorszám: 2067 (99847)

 
 
Hege14
válasz erre | email2008-08-13 18:13:34
Hali
Van egy 250es cross ETZ-m amibe egy babetta gyújtást tettem bele! Vettem hozzá
egy új gyújtóegységet (tirisztor és trafó egyben) bekötöttem a rajz szerint, volt egypár halványabb szikra de a motort nem inditotta el és már szikra sincs!!! A gyújtó tekercsem Jó!!! Akkor
mi lehet nála a baj???? Légyszi segítsetek!!! Köszönöm
sorszám: 2066 (99836)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2008-08-12 20:27:22
simson11@msn.com -on érdeklődjetek, nem a vipmailesen!! Köszi

ThUndeR
sorszám: 2065 (99811)
(előzmény: ThUnDer, 2008-08-12 20:21:28)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2008-08-12 20:21:28
Eladó Mikuni Vm 36 Racing Carburettor
Eladó egy Mikuni VM 36-os /36mm-es légtorkú, körtolattyús/ verseny karburátor. A karbi nagyon jó állapotban van, nagyobb nyomatékot ad a motornak és stabil alapjáratot biztosít, akár 800RPM-en is. A karbihoz van egy átalakítot 250-es ETZ szívócsonk is amivel gondd nélkül felszerelhető. Érdeklődj emailben és küldök képet is!

ThUnDeR
sorszám: 2064 (99810)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-24 13:52:46
DE IGEN
sorszám: 2063 (98818)
(előzmény: Vinutta, 2008-07-23 18:32:39)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-24 13:51:26
DE IGEN
sorszám: 2062 (98817)
(előzmény: Vinutta, 2008-07-23 18:32:39)

 
 
Motoroj
válasz erre | email2008-07-24 02:03:45
Szerintetek Jawa 638-hoz használható lenne egy ilyen porlasztó?
http://shop.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=6087&cikk=unas_561744
sorszám: 2061 (98804)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-23 22:06:27
na jó ezt hagyjuk,már írni se tudok:P
sorszám: 2060 (98792)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-23 22:05:21)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-23 22:05:21
bocs,nem süket hanem halláskárosult mert a bal fülem még jó,és a süket tudom rövid ü,csak már nem látom a bilentyűztet mert rövidlátó is vagyok:DDDD
sorszám: 2059 (98791)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-23 22:04:07)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-23 22:04:07
nem kell bántani,kajak diszleksziás,
ez van elfogadtuk.én meg sűket vagyok,ennyi!
sorszám: 2058 (98790)
(előzmény: Vinutta, 2008-07-23 18:32:39)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2008-07-23 18:32:39
Tényleg durván nem tudsz helyesen írni! :)

Nem zavar amúgy?
sorszám: 2057 (98761)
(előzmény: GERI8, 2008-07-23 00:02:31)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2008-07-23 10:16:37
Hali. Látom akadt közös jóbarátunk is:-). A szakbarbár hozzászólások már nem is keltik fel a figyelmemet. Én lassan de biztosan kiismertem a motorom tanácsot csak párszor kértem de akkor kaptam is. Akadtak olyan szintű segítségek is mint a miket Geri ír, de arról nem vettem tudomást. Ha más szemszögből nézed a dolgokat vannak érdekes lehetőségek amiket egy két sör mellet felvetve jókat lehet röhögni. Ismerek egy öreg motorszerelőt vele megszoktam vitatni az itt felmerülő agymenéseket, el lehet képzelni mekkora röhögések közepette. Ha másért ne mlegalább ezért megéri elolvasni a "szakszerű" szerelési tanácsokat.
sorszám: 2056 (98735)
(előzmény: R.A., 2008-07-22 19:16:27)

 
 
kristof01
válasz erre | email2008-07-23 10:07:03
SZIAZTOOOOOOKKK!!
tud valaki szerválni MZ vagy etz 125-ös karbit..
MEG kipufogot..
ELÖRE IS KÖSZ email:sz.kristof01@citromail.hu
sorszám: 2055 (98733)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-23 00:16:51
hidd el biztos nem rád pikkel,szerintem már sokakat megszólt,és én is,volt egy fazon aki szabályosan leanyázott egy 16éves gyereket mert merészelte megkérdezni az mz topicban,hogyan lehet megtuningolni egy ts125öst,meg is kapta a korrekt választ,erre meg jött egy útszéli köcsög és leugatta,nálam ott borult ki a bili és elkültem melegebb éghajlatra.minden környezet más,ez van,a választás a te jogod,hol irod le a mondanivalód.
üdv:András
sorszám: 2054 (98725)
(előzmény: GERI8, 2008-07-23 00:02:31)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-23 00:02:31
HARAG RÁD SOSE DE HA UTÁNA NÉZEL ÉN AZ ELSÖ KÉT HÁROM ALKALOMAL ELTÜRÖM DE R A BARÁTOM PONTOSAN 6 TODIK ALKALOMAL KÖTÖT BELEÉM ÉS HA LEJEB ELOLVASOD MÁR MONTAM LEGALÁB KÉTSZER HOGY SEGITENI AKARTAM ERE MIND A KÉTSZER BUZUL UGYHOGY MEGYEK ODA AHOVA VALO VAGYOK INDEX FORUMB A OT SZERETNEK:::::::::::::::::
sorszám: 2053 (98723)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-22 20:47:37)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-22 20:47:37
figyelj koma,az egy dolog hogy rég volt simsonod,de azért nem kéne ilyen ocsmányul beszélni a másikkal,főleg ha igazat is beszél.És erre aztán nem lehetsz kiakadva mert senki nem basztatott mert helytelenül írsz,tudjuk hogy ilyen vagy és kész.én meg halláskárosult vagyok a jobb fülemre,és színvakságom van,na és?de azt hogy így beszélsz az szerintem nem sokan fogják megtűrni hosszú távon.és most nem a fontoskodó gyökér szerepét játszom hanem csak szólni akartam,mert így ki fognak utálni.
remélem nincs harag.
üdv:András
sorszám: 2052 (98690)
(előzmény: GERI8, 2008-07-22 16:49:37)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-07-22 19:16:27
Akkor ahhoz is vedd a fáradságot, hogy elolvasol néhány könyvet a témáról (vagy egyszerűen csak letöltöd az oldalról a szakirodalmat).

A "jótanácsaid" hihetetlen kontárságról tanúskodnak, és ez bizony nagyon veszélyes... aki azért jár ide, mert járatlan a témában és tanácsokat szeretne kapni a nála tapasztaltabbaktól, hajlamos a hülyeségedet is komolyan venni - a végeredmény veszélyes, bizonytalan jármű, és nem utolsó sorban egy letűnt kor pusztuló emléke.

Ja, egyébként még egy - talán nem is annyira - apróság: visszaolvastam, kiket oktattál ki eddig... sokukat személyesen is ismerem, és azt hiszem, a szemtelenkedés helyett jobb lenne tanulnod tőlük. Mert bizony bőven van mit bepótolnod úgy szakmailag, mint szerénységből.

Uff.
sorszám: 2051 (98677)
(előzmény: GERI8, 2008-07-22 16:49:37)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-22 16:49:37
MINT EMLITETEM KURVA RÉG VOLT SZIMOM MZ BÖL INDULTAM KI DE LEGALÁB VESZEM A FÁRATSÁGOT HOGY SEGITENI PROBÁJAK TE MEG MINDIG OSZTOD AZ ÉSZT KAB BE A FASZOM (TÖBET NE IRJ NEKEM UGYSE VÁLASZOLOK 1 OKOSKODO FELTÜNI KIVÁNO TAGAL NEM VESZEKSZEM OKOS ENGED HÜJE SZEMVED)
ÜDV GERGELY
sorszám: 2050 (98660)
(előzmény: R.A., 2008-07-22 09:18:22)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-07-22 09:18:22
És megcsináltad végül azt a gyújtást ? Már csak azért kérdezem, mert

1. Ha leveszed a lendkereket, nincs, ami megemelje a megszakító-kalapácsot.
2. A villáskulcsot mibe akasztod ? Ha fent van a lendkerék, ahhoz villáskulccsal nem férsz hozzá - ha nincs fent, akkor pedig milyen csavarról beszélsz ?
3. Pálca bedugva, 3mm-re állítva... basszeg, ezt már nem is minősítem, ld. inkább az indikátoróra c. fejezetet a tankönyvekben.

Végül, de nem utolsó sorban a beállítási értékek (írd fel, ha nem tudod megjegyezni):

- megszakítóhézag: 0,4 +-0,05mm
- elektródatávolság (gyertyahézag): 0,4mm
- előgyújtás: 1,8mm fhp. előtt (20,5 fok)
sorszám: 2049 (98636)
(előzmény: GERI8, 2008-07-21 22:54:29)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-21 22:54:29
SAJNA KURVA RÉG VOLT SIMSONNOM DE AZON A GYUJTÁST FATEROM ÁLITOTA JA HA EZT NEMOLVASTAD VOLNA A SRÁCNAK MÉG MINDIG NEM LENE MEGYCSINÁLVA A CSUJTÁSA
sorszám: 2048 (98625)
(előzmény: R.A., 2008-07-18 21:22:28)

 
 
balumz
válasz erre | email2008-07-21 22:22:02
Tudtommal minden mz előgyujtása 3mm
A simsoné 1,5mm
sorszám: 2047 (98624)
(előzmény: R.A., 2008-07-18 21:22:28)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-07-18 21:22:28
Húbazz, ezt még nem is olvastam...
sorszám: 2046 (98507)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 16:09:47)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2008-07-12 07:49:26
2,8 mm Etz-nek, legalábbis leírás szerint.
sorszám: 2045 (98239)
(előzmény: Tibi2T, 2008-07-10 09:03:16)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2008-07-10 09:03:16
Simson gyári előgyújtás 1,8 mm (a kézikönyv szerint), nekem is ennyi és a moci nagyon szépen ketyeg, 250-es ETZ-n 3 mm körüli értékre tippelek, nem tudom, csak logikusan gondolkodva kb. ennyi lehet.
sorszám: 2044 (98164)
(előzmény: Vinutta, 2008-07-09 21:38:54)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2008-07-09 21:38:54
Hát másfél milimétert ETZ-nél szoktak állítani előgyujtásnak :)

Ha nem kottyan a főtengelyed, akkor érdemes fél milire állítani az előgyújtásodat, a nem indulás meg pont utógyújtásos tünet szokott lenni.

Próbáld meg belőni az előgyújtást, aztán visszatérhetünk rá
sorszám: 2043 (98152)
(előzmény: pimpa1974, 2008-07-05 21:02:40)

 
 
fejes
válasz erre | email2008-07-06 10:41:34
Sok Eladó alkatrész simsonhoz:
http://www.teszvesz.hu/show_user_auctions.php?uid=4920230
Árat megelehet beszélni, értelmes dolgot beszámítok, a robogoba 50ccm is motort beszámítok!
hivj: 06-20-96-23-250
sorszám: 2042 (97977)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-05 21:02:40
hello érdeklődnék hátha tudja valaki a gondomra a megoldást?s51 simó nehezen indul nincs alapjárat(vagyis bármit teszek nem tudom be állitani)volt gyújtás beállitás,új megszakító,új gyujtótrafó,új kondi,mindez beállitva:dugattyún mérve felső holtpont elött 1.7mm,megszakító hézag:0.40mm,Aztán karburátor beállitás:úszószint beállitás a leirtak szerint,főfúvoka új 72-es,súbertüközépső rovátkába,stb...új szimeringek a főtengelyen mindkettő!!! a főtengely nem lóg .(kompresziót nem tudtam megméretni de ha el indittom nagyon húz és érződik az erő benn szép pattogósan megy csak az alapjárat) melegen nehezen indul.mit lehet még tenni hogy megjavuljon mi lehet a gond?????valaki segítsen.előre is kösz.
sorszám: 2041 (97945)

 
 
merlin1215
válasz erre | email2008-07-04 20:51:24
sziasztok!etz-150-et szeretnék crossra építeni.ha vki tudna segíteni egy két tanáccsal azt szivesen fogadnám.PL:nagyobb hátsó lánckerék.honnét tudok szerezni?mekkora az ideális?vagy rezós kipufogót? ötleteket és ha van képeket küldjetek:merlin1215@freemail.hu
Előre is kösz.
olcsó benzint és széles utat mindenkinek!
sorszám: 2040 (97896)

 
 
kapzsi
válasz erre | email2008-07-03 22:58:10
motor
sorszám: 2039 (97841)

 
 
kapzsi
válasz erre | email2008-07-03 22:57:36
sziasztok kellene vki aki be tud kötni egy p20 ast amire tirisztoros trabi gyújtás van téve etz forgórésszel lehetőleg bp környékén/a moor már ment csak összebalhéztam a szerelővel mert link volt 70 2147030
sorszám: 2038 (97840)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-01 22:42:52
ÉN NEM FÉRTEM HOZÁ ANO DE 1.5 1.8 A LÉNYEG HOGY KB JO VOLT EGYÉPKÉNT AZ MZ 2.5 RE ÁLIUTOTAM JA NEKEM NEM JÖT LE ANO UGY KILOTAM LE LEHUZOVAL
sorszám: 2037 (97684)
(előzmény: vdani666, 2008-07-01 19:29:48)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-07-01 19:29:48
A simsonnak a lendkeréken van a "bütyke" és amúgy is simán lehet állítani ha fent van a lendkerék akkor is... én legalábbis hozzáfértem...
sorszám: 2036 (97667)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 16:09:47)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-07-01 18:32:05

Az s51-esnek 1,8mm a helyes érték.
sorszám: 2035 (97663)
(előzmény: Bohumil250, 2008-07-01 17:46:30)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-07-01 17:46:30

Bocs Geri,de Simsonnak elég az 1,5mm előgyújtás,valószínűleg MZ-re gondoltál közben.
sorszám: 2034 (97661)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 16:09:47)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-30 16:09:47
NEMES ECERÜ
LEVESZED A JOB OLDALI DEKNIT OT LÁTOD A LEND KEREKET AZT LE KEL SZEDNI EHEZ VAN LEHUZO KÉRJ KÖLCSÖN VALAKIÖL HA LESZEDTED AKOR OT A MEGSZAKITO (ÉRDEMES CSERÉLNI IS HAMÁR OT VAGY 600 FORINT KÖRÜL VAN) NA KICSAVAROD A GYERTYÁT MEGNÉZED MERE FOROG A MOTOR MIKOR ÜZEMEL AKOR ELKEZDED VILÁSKULCSAL FORGATNI MIKOR FELSÖ HOLTPONTHOZ ÉRSZ AKOR FOGSZ 1 PÁLCÁT ÉS PONT 3 MIILIMÉTERE VISZA CSAVAROD HOLTPONT ELÉ AKOR HÉZAGMÉRÖVEL 0,3 TIZED MMILIMÉTER HÉZAGOT ÁLITASZ ÉS LE FIKSZÁLOD ÉS KI PROBÁLOD HOGY JO E LET DE HA NEM BOLDOGULSZ HIVJ FEL EL MAGYARÁZOM UGY TALÁN ÉRTHETÖB 06705504934 SOK SZERENCSÉT

ÜDV TELE TANKOT
sorszám: 2033 (97570)
(előzmény: nagylaci32, 2008-06-30 12:26:30)

 
 
nagylaci32
válasz erre | email2008-06-30 12:26:30
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a simsonomon s51 es megszakítós gyújtású, hogyan lehet előgyújtást állítani? mi kell hozzá? Légyszíves írjátok le pontosan hogyan kell!
sorszám: 2032 (97549)

 
 
Mate
válasz erre | email2008-06-28 15:05:52
Csátok! Hogy kell egy 150 es ETZ első telóját megemelni??
Kössz!
sorszám: 2031 (97459)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2008-06-24 23:19:51
Én azt a fajta átalakitást szeretem, amit nem lehet látni, legyen csak meglepetés :-)
sorszám: 2030 (97207)
(előzmény: vdani666, 2008-06-23 19:53:11)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-23 19:53:11
Figy, én most le fogom mérni kartertérfogatot, meg minden a henegrben ami kell egy profi tervezéshez, és van egy haver akinek van progija hozzá... ő majd tervez egyet, vegyél fel msnre, és elmondom a részleteket, és te is hogy mekkora a gyári kipuff, és akkor el tudom mondani ezt is neki, és akkor talán tervez egy ilyet is... mert nekem hangtompító se kell, meg burkolat se, jobban mutat egy rezó :)
sorszám: 2029 (97144)
(előzmény: Tibi2T, 2008-06-23 19:26:55)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2008-06-23 19:26:55
Feldobnék egy új tuningtémát: Jawa 350 638 tulajok, mit szólnátok a gyári kipuff átalakitásához belsőrezósra? Számolgattam, könyökcsőhosszon kell egy picit változtatni, diffúzor megfelelő 4 fokos, csak egy 7 fokos konfúzor kell bele
meg a gyári hangtompitó átalakitása rövidebbre, és dönget. ??? Életképes?
sorszám: 2028 (97141)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-14 11:47:10
ELADÓ
SOK SOK MZ CUC 125ÖS ÉS 150 TROPHI ÉS TS LEGINKÁB HENGEREK FESZABÁJZOK DINAMOK EGYÉB ELEKTRONIKA KUPLUNGOK ÉS MINDEN AMI VAN A MOCIKBA HIVJ 06705504934 VAGY gergely111@citromail.hu
sorszám: 2027 (96680)

 
  Összesen: 50 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu