:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás Összesen: 50 oldal
Hellósztok! Jawához nem tud valaki egy jó tuning lehetőséget?
Szevasztok!
Szeretnék a 125-ös ETZ-mhez csinálni egy rezót, de nem tudom mennyi a kipufogónyílás vezérlési szöge. Ha tudja valaki, vagy csak azokat az adatokat, amiből ki lehet számolni, írja meg.
Köszönöm!
Köszi drumi meglesz, most jelenleg egy T5 ösön ügyködök mondhatni gyakorolok :) És remélem hogy nagyon szép mocit tudok belőle varázsolni!
Egyenlőre a karosszériamunkáknál tartok és keresek homokfúvót meg krómozót szép lassan megvásárolom a tömítéseket, aztán jöhet a motor felújítása ... Persze szegénke nincs valami szép állapotban de az idő mindent megold ... Azért kezdtem el a dupla megoldáson gondolkozni mert szeretnék egy erősebb gépet építeni amit érdemes kicsit már átalakítani kicsit korszerüsíteni vastagabb kereket rárakni, tehát egy igazi megjelenést adni neki, nem mintha a T5 nek nem lenne de sok ötletem lenne még amit nem érdemes megvalósítani egy 14 lóerős gépnél ...
És köszi mégegyszer mindenképpen élni fogok a lehetőséggel ...
Azért majd tájékoztass a fejleményekről, kell valami szóljál, szívesen segítek, alkatrész, gépmunka, kerékfűzés, fényezés, stb.
Valami gyöngyházfénnyel nagyon jól mutatna!
Hát ecsém, ennél mi sem egyszerűbb! Veszel egy huszast vagy huszonegyest, még egy blokkot, ez lazán kijön kétszázból. A vázat megterpeszted, hogy majd beférjen a blokk. A tuningot azonban a féknél kezdjük, ezért az első villát kicseréled lehetőleg Cerianira, de legalább 40-42 mm legyen, arra feldobod a tárcsaféket. A hátsókerékbe befűzöd a nagyfékdobot, aztán nekiállhatsz a blokknak. Hogy összetudd fűzni a négy főtengelyt veszel még kettőt, összehúzatod őket egymástól 90 fokra. Faragsz rá gyújtást, legjobb mindjárt egy Hall-IC-s, programozható előgyújtásszabályozással, itt a sunesz dobja 15-ért, ahhoz meg valami FET-es végfokot, ami rendes bivaly szikrát ad.
Megnyújtod a lánckerék tengelyét, megtámasztod még egy csapággyal. A kuplungot kidobhatod belőle, talán a cross cetkáé bírja majd az ötven lóból álló ménest. Ezekután már csak a karburátorokat kell összehangolni, mind a négyet, aztán kifizeted a KPM-nek a sarcot, miután leadtad a rajzokat, meg a számításokat az átépítésről. A finomságokat itt most nem tudom leírni, keressél meg mélben, ha nekiálltál.
Sziasztok !!
Egy olyan kérdéssel állnék elő, hogy mennyire nehéz átépíteni egy p20 ast 4 hengeressé és ha megcsináltam egyáltalán érdemes lesz e a belefeccolt energiára ? Vagy esetleg nem éri el azt a szintet amit egy duplahngerűtől elvárna az ember..
A váltó alkalmas ellátni ezt a megnövekedett teljesítményt? .......stb
köszi előre is
Látom néhányan már ajánlgattak ezt-azt vezetékburkolgatás ügyben, én Budapesten tudok egy nagyon jó boltot.
A XI. kerület Fehérvári úton, valahol a Sztregova utca magasságában van valamilyen villamossági szerelvénygyár bazi nagy mintaboltja, ahol szinte fillérekért árulnak a legkülönbözőbb átmérőben ilyen fekete, sima, lágy falú vezetékbújtató pvc anyagú csöveket.
Érdekes, hogy nem hosszra, hanem kilóra mérik ezeket a "slagokat".
Én ilyenbe húztam be az emzéim vezetékeit és sokan nem hitték el, hogy nem gyári munkát látnak.
Szóval ismerős a probléma, mert tényleg a legtöbb helyen ez az ocsmány villanyszerelői gégecső, vagy a precízkedős és drága zsugorcső kapható csak.
Hy nekem jawa cezet főtengelyt kellene széjjelszedni a közp. csapágy cseréje miatt de eddig nem nagyon taliztam olyat aki foglalkozna vele! Ha tudsz segíteni akkor előre is köszi
B.
Ugyan annyiba mintha nem lenne polirozva maximum annyit nyersz sokkal jobban fog kinézni ha olyan mühelyben csináltatod ahol nem rezezik fel fullra és nem csiszolják be.Kevés réz, nincs becsiszolvs minden kis gödröcske egyenetlenség meglátszik. Rgy szép felületen ami elővan készitve sokkal jobban mutat a króm.
Van ha a motorom fém alkatrészei le vannak polírozva akkor mennyi pénzbe kerül kb. a lekrómozása?
sziasztok ha valakit érdekel féktárcsa akkor az hívjon jó állapotban van 06306284069 6ezer boltba 20
Az aluban a felömlőket, a szívót és a kipufogó csatornákat kevegős maróval (marófejjel), az öntöttvasban kis köszörű és különböző egyébb csíszoló fejekkel. Méretezést vagy bevált tuningleírás, vagy számítások alapján.
sorszám: 1113 (48752)
( előzmény: sztrancsik zs, 2006-03-28 00:22:12)
És a bővitést hogyan valósitotad meg?
Mi alapján méretezted?
Mechanikusan!
Valamennyit nyersz vele, de ez igazán csak igen kihegyezett gépeknél érezhető. A csatornák bővítése viszont annál inkább labdába rúg! párat csináltam már. A felbővitett csatornákat amúgyis eléggé simára szokták csiszolni.
sorszám: 1111 (48615)
( előzmény: sztrancsik zs, 2006-03-26 23:29:21)
hi
szerintetek érdemes szivójáratokat polirzni etz n?
és egyáltalán hogyan lehet (nem kémiai úton)?
Milyen főtengelyre gondolsz?és mit kellene vele foglalkozni?
Eladó egy Suzuki GSXR 400.
További info és kép a
http://gsxr400.fw.hu
oldalon.
Ki foglalkozik komolyabb főtengely munkával?
Hy Bikergery!
Ha nagyon akarod megperselyeztetheted , de szerintem nem érdemes szenvedni vele vegyél inkább 1 úgy porlasztóházat és rakd össze otthon!
Keats
Sziasztok!
A problélma a következő lenne: adott 1 ETZ250 kopott porlasztóházzal.(gázadásnál egy bizonyos fordulaton a porlasztóból harangjáték hallatszik)A kérdésem a következő, lehet valamit kezdeni a házzal a tolattyúcserén kívül,vagy hajítsam el a p*csába az egészet? Esetleg valaki tud olcsón egy jó állapotu üres porlasztóházat?
Hú, jó rég voltam itt...
Asszem maradok "még1MbR" ötleténél, végülis tényleg nem egy ördöngősség megcsinálni a hernyócsavart. Kösz a tippet! :D
Keats: A csavar a kuplungkart fogja. A menet nélküli részre fekszik fel a kar, a menetre meg az anya kerül csak.
Asszem nekiállok a tuningolásnak, erőt adtatok! :D Egyedül a csapágygolyós csavar, ami parának tűnik. Ilyen a Zichyben sem volt, majd szerzek valami normális állapotút valahonnan.
Kösz a segítséget mindenkinek, erőt adtatok! :D Üdv!
Hy soveny!
"az egész 22 mm hosszú, egy 15mm hosszú 6-os átmérőjű menet nélküli része van, a végén pedig 7mm M5-ös menet" ezt viszont legyártjaneked bárki aki látott már esztergagépet ! Ha nem tévedek ez valamilyen távtartó, csak hol hajtod vagy hol állitasz rajta ?
Keats
"Kösz a választ! Egy M7x10-es hernyócsavarra lenne szükségem. Körbenéztem a Faborynál, 7-es egyáltalán nincs hernyócsavarból."
Szia!
Ezt még nem olyan nehéz csinálni szerintem... bármely 7-es csavar hernyócsavarrá válik, ha levágod a fejét és fűrészlappal nútot vágsz bele :) kis finomköszörülgetés és már kész is van. Lehet, hogy még jobb is lesz, mint az eredeti gyári, ha komárról van szó :-))
Sziasztok. Csak fel szeretném hívni a figyelmeteket, hogy körvonalazódik egy Pannonia kupa. Főleg P20-asos emberek érdeklődtek eddig, de van egyhengeres indulójelölt is. Ha valakit érdekel, jelezze itt: http://gportal.hu/portal/p20team/
Fórum-Pannonia-P20.
Frecska János.
Viszonylag közel van hozzám, ezért szívesen kiderítem az elérhetőségét, ha kell.
Ok, kösz a segítséget! Megkeresem majd őket. Valami elérhetőségüket tudod?
Kösz! Benedek
Újpesten, a Görgey úton (a Szülőotthonnal majdnem szemben) van egy gépműhely, ott szerintem tudnak neked készíteni ilyesmiket.
Keats, RA:
Kösz a választ! Egy M7x10-es hernyócsavarra lenne szükségem. Körbenéztem a Faborynál, 7-es egyáltalán nincs hernyócsavarból. A másik csavar durvább, az ugyanilyen méret, de egy rugó és egy csapágygoló van a közepén (Komar, a váltókart pozicionálja). Ebbe a másodikba mondjuk inkább nem vágok bele. A harmadik pedig a kuplungkarhoz kellene: az egész 22 mm hosszú, egy 15mm hosszú 6-os átmérőjű menet nélküli része van, a végén pedig 7mm M5-ös menet. AutoCAD rajzom van róla. Nem szeretnék gányolni, emiatt akarom inkább legyártatni, hacsak nem találok belőle gyárit (az lenne pedig a legjobb).
Hy soveny!
Nem kérdeztél lehetetlent csak nem jutottam hazzá hogy válaszoljak rá!
R.A. jót írt de egyetértek vele abban hogy nem létezik hogy szabványon kívüli csavarod van max rossz boltban kérdeztél utánna! Mondjuk van amit nekem is eszergálnom kellett vert nem lehetett kapni de azt legalább ismerték hogy mi az!
Keats
Mérd meg a hosszt, az átmérőt, a menetemelkedést és az élszöget, és ezek alapján le fogják tudni gyártani.
Egyébként biztos, hogy egyik szabványnak sem felel meg ?
Ajjaj, úgy látszik, valami nagyon lehetetlen dolgot kérdeztem... :D
Sziasztok!
Néhány csavarra lenne szükségem, ami sajnos nem szabványos méret (nem is tudom szabványossal helyettesíteni). Kíváncsi vagyok, van-e valami tippetek, hova érdemes ilyennel furdulni (gondolom esztergáltatni lehet, vagy ilyesmi). Kösz előre is a tippeket!
Benedek
Ja!! Egyébként ilyen sztender engem is érdekel! Képeket, ha valaki küldene megköszönném!
Üdv: Herr'Watt
HI!
Bocs, hogy közbeszólok, de a kerékméretek a következőek:
ETZ-250: elöl 18", hátul 18"
ETZ-251: elöl 18", hátul 16"
Üdv: Herr'Watt
sorszám: 1091 (43953)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2006-01-22 22:48:28)
helló!
nekem éppen van egy teljesen új.És ráadásul felesleges is.Szóval akár még bolti ár alatt is oda tudnám adni.Igaz az egyém 125 ös ETZ re való,de úgy gondolom hogy a 250 es ETZ re is ugyanez a nagyság való.Mivel a kerék ugyanúgy 16" os hátul,és 18"os elől.Szóval mailben megbeszélhetjük.
horgasz78@citromail.hu ra írj.
Gyuri.
Sziasztok
szeretnék 250 etzre oldalsztendert de kozépre láttam már képeket hogy egy két embernek van már ilyen ... tud valaki segítséget nyújtani hol lehet még kapni ilyet, hogy kell felszerelni. Ne agy Isten valakinek van is ilyen és megválna tőle.
De ha valaki házilag készítette el és leírja hogyan csinálta azt is megköszönöm
vagy ha minden kötél szakad akinek vannak kivehető képei ilyen sztenderről az elküldene pár fotót ... akkor kitalálhatnék valamit.
előre is kösz a segítséget
Egy kezdő
A Danuvia blokkal semmi gond mert egy ket eve ujitotam fel ugyhogy popec!Mondjuk meg nem probaltam ki mert a vaz hianyos volt meg el akartam vinni festohoz de valahogy sosem volt ra idom!A Mustang az ordog!!!Ha az ules hatuljara ulok siman kimegy egykerekre!Semmi tuning meg ilyenek csak gyari a szerkezet.nagyapame volt tole kaptam ez volt az elso mocim 3000km-rel.
Heló.nekem is pont mustangom mz-m meg danuviám van.A danuviád üzemképes?
Hat en Miskolcon vettem egy gyengearamu boltban meg masfel ket eve!
ez nem zsugorcso hanem vekony hajlekony muanyag cso amibe a kabelt (kabeleket)bele tudom huzni es ezzel vegve van minden nyavajatol.Ha ez kell de nem ismerik ebben a formaban akkor ird korul nekik hogy hova kell es mire!Mas tobbet nem tudok mondani rola.
Tudna vki segiteni hogy hol lehet főtengelyt felujitani , ahol jól is dolgoznak? pest ,és környékén!
nagyon köszi!
Ha kérdeztek méretet és színt, akkor annak a rendes neve nem kábelcső, hanem
ZSUGORCSŐ. Így kérjed, mert így ismerik.
Hőre zsugorodó, gumicső. Ráhúzod amire akarod (saru, kábelköteg, bowden ) aztán mehet az öngyújtó lánlga vagy a tűzhely gázlángja fölé (de megégetni nem kell, csak melegíteni).
Én a Jawam új kábelkötegeit egy erősebb cérnával átkötöttem jópár helyen, hogy szép párhuzamosan fussanak, aztán az egészet belehúztam egy zsugorcsőbe. A lenyeg, hogy tényleg nagyon igényesen lehet vele dolgozni.
Készülj fel, hogy nem olyan olcsó, 500-700 Ft körül van egy méter.
Üdv,
Peti74
Helló JomaJosszo!
Megkérdezhetem, te hol vetted a kábelcsövet? Körbejártam a várost (Székesfehérvár), de nem találtam sehol, csak védőcsövet, amit nem lehet hajlítani, meg gégecsövet, ami nem túl korhű ezekhez a járgányokhoz. Légyszi írj címet, ha tudsz! Köszi: Möre
Meg egy Danuvia es egy MZ
Heló.Neked jawa mustangod van?
Akarmelyik villamossagi boltban kapsz vagy inkabb gyengearamu alkatreszboltokban tuti van.En is onnan vettem a mustangomra!En csak ugy kertem hogy:kabelcso.Megkerdeztek hogy milyen meretbe es szinbe kell.Ennyi
Sziasztok!
Tudnátok segíteni nekem, hogy 1. mi a neve annak a "csőnek", amiben a kábelek futnak a jó szoci gépeken, 2. hol lehet kapni. Arra rájöttem, hogy nem zsugorcső, mert melegre nem megy összébb. Nemsokára teszek fel felújított Komárról képeket. Get Ready! :) Előre is köszönöm! Möre
Sziasztok, lenne egy kérdésem a Keeway ARN 125-ről. Melyik másik 125-ös robogó sport-kipufugója megy rá? Mert konkrétan Keeway-hez nem találtam, de hallottam, hogy ez nagyon hasonlít a yamaha vagy a honda egy scooteréhez. Meg bármilyen tunning érdekel...
Összesen: 50 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|