:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás Összesen: 50 oldal
Szevasztok!
Van egy 250-es ETZ-m,le akarom cserélni a 18"os kerekeket 16"osra,műr egy hátsó beszerezve,sőt kettő,hogy össze tudjam fűzetni egy 18"as agyával.De itt jött a gebasz!!Nem egyezik a két agy méret.Új küllő kell hozzá!!Csak nem értek hozzá,nem tom milyen méret kell.Ha tudja valaki dobjon légyszi egy mailt!köszi bellabalazs@yahoo.com
De ha van egy komplett átfűzött 16"os első kerék (tárcsá) valakinek,akkor az is irhat :)
sziasztok már az mz-s forumon is írtam
sztán láttam meg ezt a forumot tehát van egy etz-m és szereztem hozzá egy 300kcm-es hengert most oda van furatni a terv a következö kap még egy direkt szüröt meg bronz perselyt csak azt nem tudom hogy a főfuvókát kicseréljem vagy elég ha csak bővitem
ha valaki tudna segiteni megköszönném
ja és még valami ha valakinek már van ilyen?
menyivel lett jobb?
elég megbizható?
és menyire nőtt a fogyasztás
előre is köszi
Milyen minősítésre gondolsz?? A papír a fontos vagy hogy tud heggeszteni?
ThUnDeR
Sziasztok!
Van egy 250es ETZ-m, 1986-os évjáratú. Az a probléma, hogy az egyik rugóstag, utángyártott (RENAK), és valami gáz van vele. Mindkét rugóstag teljesen ugyan úgy néz ki, kívül és belül is, azonos módon, ugyan akkora olajmennyiséggel lett összeszerelve, és a szárakben az alkatrészek is pontosan ugyan azok. Ennek ellenére a szemét utángyártott TÚLSÁGOSAN csillapít, annyira, hogy nem tud tőle rugózni a hátsó kerék, mivel a rugóknak nincs idejük visszanyomni a szárakat a kiinduló helyzetbe. Kézzel alig lehet kitépni a szárat, befelé viszont könnyedén megy. A gyári rugósláb egyébként hibátlanul működik.
Aki tud, kérem segítsen, már mindent megpróbáltam, kipucoltam, variáltam stb., de nem tudok rájönni, hogy mi lehet a baja. Ha volt már hasonló problémátok, írjatok néhány sort!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Tamás
Haver is csinál kipuffot igény szerint!
További infó emailben!
ThUnDeR
Egy haverom vállalna komoly heggesztési munkákat, nem kifejezetten csak motorok terén, bármit meg tud heggeszteni, elég komoly cucca van hozzá! Akit érdekel írjon, adom a srác számát!
ThUnDeR
Mivel nemrég szakadt meg a gyertyamenet a 125-ös ETZ-m hengerfejében, gondoltam ha már úgyis le kell venni megcsináltatni mi lenne, ha leesztergáltatnék a felfekvő részéből? Nyerhető vele némi plusznyomaték? Ha igen, mennyit kell, mennyit szabad leesztergálni? Századmillimétereket? Vagy Tizedeket? Mondanátok pár tapasztalatot?
Előre is köszi!
Ismer valaki olyan szakembert Bp-en,
aki hengerfúrás mellett perselyez is?
Köszi!
Kipuff dobot készít:
Dobos György
4405 Nyíregyháza
Rezeda u. 13.
06 42 490 855
Nekem készített rajz alapján egy dobot,halfarokkal,króm nélkül, 10 ezerért.
A többit kérdezzétek meg.
Helló!
És azok tudnak csinálni rezót is??
Köszi elöre a választ!
Üdv:
Jocimoto
Nyíregyházán mennyiért, ki?
A göd felé eső főúton hajtasz be fótra a 2/a-ról.Onnét az 5. utca jobbra,
és érdeklődj.A sarkon ott a táblája.
Az utcanevet sajna elfeledtem,de bárki megmondja hol a kipufogókészítő.
Szia!
Nekem a fóti cím kellene.
Kösz.
Zoltán
Motorkerékpárhoz dobot csinálnak Nyíregyházán, bármilyet,
könyököt meg Fóton,minta szerint.
Melyik kell?
Srácok csinál itt valaki rezócsövet rendelésre??
Köszi
Jocimoto
Sziasztok, tudnátok 350/638-as Jáwához használható tuning leírást (utcait) vagy,hogy hol lehet ilyet találni?
köszi
Üdv!
Valaki nem ismer oylan szakit, aki foglalkozik kipufogó gyártással.
De. Vegyél egy mitót, v. egy 250-es mz-t.:)
Elkészült a hengerfurás. A két dugó között volt 0.02 mm külömbség. Szikszai mester kimérte, 2 nap alatt el is készült. Szép munkát csinált. Mérni nem mértem, de belepróbálva a dugókat mind a két henger esetén azonos a légrés. (Érzésre)
Maga a fúrás 4500/darab. 500-at még rászámolt, mert a bevezető részt is újra kellett csinálni. Elégedett vagyok:)
Hali!
Még új vagyok itt! Nem tudtok vmi jelentős tuningot ETZ 150hez, vagy olyat aki ilyennel foglalkozik?
Előre is köszi!
Heló.Tudna valaki MZ TS 125 höz elektronikus fesszab nyák rajzot.Megépiteném.6volt 60 wattos dinamóval rendelekzik.
Akkor méresd le a motorodat valakivel aki ért a sebesség méréséhez országuton. Talán az óra rossz?
Zoltán
sorszám: 1299 (68678)
( előzmény: Csodaszarvas, 2007-01-22 21:15:02)
Tilisztoros és már azt is megnézettem és az tökéletes.
Mindenek előtt ellenőrizd az előgyújtást!
sorszám: 1297 (68597)
( előzmény: Csodaszarvas, 2007-01-22 21:15:02)
Van egy 251-es etz-m és motorikusan nagyon rendben van jól gyorsul, erős, de végre csak 110-et tud és ez szerintem nagyon kevés. Tudnátok ajánlani valamit hogy mit csináljak vele. Hanyas főfuvóka való bele? Köszi
Igen, a carbparts meg a sudco.com amit érdemes megnézni.
Azért cserélem le a Keihin-eket, mert nem igazán ez a karburátor a rávaló. Nem is megy vele tökéletesen. Az igazi - amit ehhez kitaláltak - az a K68-as Pekar. De majd meglátjuk az eredményt:)
Köszi a carbparts.com-on vannak típusszámok, ott ki lehet nézni. Miért cseréled le az új karbit oroszra?
Sziasztok ! Hétvégáre készültem el 251-es hengerének memránosra átalakításával. RD350-es membrán és karbi. Első körben csak a karbit raktam fel a gépre sokkal rugalmasabb let mint a gyári csatos karbival. Ezen felbátorodva beépítettem a memránt is a hengerbe a dugattyút Ambrus Gábor által közöltek a lapján végeztem az eredmény =5.-et már nem birja el a gép, 4.-ben sem bir kipörögni. Egyenlőre anyagproblémára gyanakodom probálkozni fogok a főfúvóka cseréjével. Addig evvel kapcsolatos tapasztalatokat, segítséget kérnék.
A pink-motors céget mondták nekem fúvóka ügyben. A mi kell bele dolgot pedig a lökettérfogat növekedésből számoltam. De tárgytalan, ugyanis a CVK karburátorok lekerülnek majd és jönnek helyettük az orosz Pekar karburátorok.
Most mennem kell, de este nézek neked honlapot, ahol vannak típusszámok.
ZsoltK Hol lehet fúvókát kapni bele, és hogy találod ki a méretet?
sub-ee küldjél tszamot a dio62@velnet.hu ra
sub-ee érdekelne a gyujtás meg van még?
bambi mi az a 2+2 venturis kipufogó?
Számítógéppel programozható CDI (Capacitive Discharge Ignition) gyújtás, minden tartozékával, szoftverrel, adatkábellel. Ár: 9000Ft
Bővebb tájékoztató a:
http://cdiignition.atw.hu/ címen
Akit érdekel, írjon mailt a müller_szabolcs@citromail.hu címre.
Számítógéppel programozható CDI gyújtás. Two Stroke CDI (Capacitive Discharge Ignition) Bővebb leírás a: http://cdiignition.uw.hu/ címen. Ár 8000Ft Akit érdekel, írjon mailt, a muller_szabolcs@citromail.hu címre A weblap még fejlesztés alatt!
Hali! A karbit még nem néztem hozzá annak én is utánnajártam hogy az RD jé kissebb mint az ETZjé gondoltam elmegyek valami motorbontóba eggy tolómérővel és keresek valami nekem megfelelőt:)
csak ezzel a kipufogó témával vagyok meglőve mert nem tudom mi legyen. valami mindenképpen kell mert most a kisipari sportdob van rajta és ez szar.
a hengert meg 300 ccm esre akarom megcsinálni Peti74 tanácsai alapján + valami jó minöségü hajtókart is akarok bele rakni. Szóval tavaszra eggy megbízható jó mocit szeretnék összehozni a gépemböl:)
A jó tunning nem csak munka ,hanem pénz kérdése is,mivel hogy jobb minőségű alkatrész is ajánlatos a nagyobb igénybevételhez.A membrán is jó dolog,de tuningoláshoz nem ajánlom az RD yamaha membránját,és karburátorát,mert kicsi.Én is próbálkoztam rd vel,alulról rugalmasabb lett,de végsebességben lassabb.A fogyasztás viszont csökknet,de ez engem nem érdekelt.Szereztem egy 6 lapos Yamaha tz 250-es egyik hemgerének a membránját,és karburátorát,azzal már lehetett teljesítményt növelni.Persze rezonátorral,és egy 5 felömlős,két plusz 2 venturi kipufogós henger is párosult hozzá.Sajna viszont a gyári alkatrészek,nem mindíg bírták az igénybe vételt.
Ha jobban megnézed a rezonátor leírásokat, a méretezéssel állítani lehet a fordulatszám tartomány szélességét amihez a csövet hangolod. Ebben a tartományban lesz a teljesítménynövekedésed érezhető. Azon a sávonkívűl a teljesítményed hasonlatos lesz a gyári dobéhoz. Minél keskenyebb a sáv annál nagyobb a teljesítménynyereséged. Ha jól számolsz lényegesen jobban fog menni a géped. A gyári dobok általában hülyére vannak fojtva. Érdemes a dob mellé egy kis reszelést társítani. Feltünőbb lesz a változás.
Hali! A rezórol mindenki lebeszélt idáig. Azt mondják hoy az eggy fordulat tartományra behatárolja a mocit! mindenki az eredetit ajálja akivel beszélgettem erröl. Ti nem is probáltátok az eredetivel? Eddig csak az elktronikus gyujtást csináltam rá meg és már a mühelyemben van eggy IGC-60 is + van eggy könyített kuplungom is de azt még nem tettem rá.
UI: BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!!!
önmagában a membrán vezérlés nem hoz nagy áttörést . kell hozzá egy jól hangolt rezó , máskülömben a hosszabb szivóütem alatt beömlő több keverék csak az öblitési veszteséget növeli . nálam is könnyitett kuplung + közlőkerék dolgozik . megtámogatva sportlégszűrővel és gyári szekunder hajtás mellett 16colos hátsókerékkel .
a cikk irójával eggyidőben , heves e-mail váltások között készitettem a membrán vezérlést a 250-esemre . tapasztalataim ugyanazok , sőt ha emlékezetem nem csal azok az én tapaszatlataim -)) . azóta sincs vele semmi gond . kisebb külömbségek akadnak : honda ns125 membrán ( a szivókeresztmetszet nagyjából stimmel a beömlőnyiláséval ) acél zártszelvényből kialakitott membránház .
:) hali azt már elolvastam csak mások véleményére, TAPASZTALATAIRA is kiváncsi lennék!
Üdv! Itt találsz részletes leírást: http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/12
sziasztok! Érdekelne hogy valaki csinált e már reed szelepet(szívómembrán) 250es etzre? ha igen mien lett neki, érdemes e vele kinlódni? előre is köszi a válaszokat!
Összesen: 50 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|