:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás Összesen: 50 oldal
Azért,mert ha elromlik benne valami nagyon nehéz találni hozzá alkatrészt.Ha az MZ vagy a Simson behal,lemegyek és veszek hozzá alkatrészt ahoz bármit megkapsz tényleg.A Jawa-val már baj van,ahoz rendelni kell és az is piszok drága és nem minden van azért.A Pancsi meg egyenesen kuriózum.Ha mondjuk megszorul a dugattyúd és elreccsen mondjuk a hajtókar vagy a főtengellyel lesz valami,honnan szerzel?Marad a börze,vagy valahol elásva talán van egy-két használható darab.Na ezért nem ajánljuk,egyszerűen nagyon nehéz az alkatrészeket beszerezni hozzá... Azért majd dobok neked egy emilt ha kapok választ,pár tanáccsal biztos tudnak szolgálni,addig türelem ;)
Sziasztok!
Van egy eladó 150-es ETZ-m, citromsárga, 600 km-t futott felújítás óta, kérésre küldök képet.
Irányára: 120 eHUF
Miért nem ajánla egyikőtök sem??? Tényleg ennyire veszélyes a dolog?
Budapesten egy szaki megcsinálta volna nekem hengert, neki is tuningolt motorja van. Azt hiszem T5-ös. Semmire nem panaszkodott. Annyit mondott, h a karbin állítani kell még, mert több benya kell neki...
Nem tudom.
Egyetértek. Szerintem se érdemes hozzányúlni.
Szerintem hagyd békén a motort...
Komolyan nem tudom mitévő legyek... :((
Viszont ha lehet, akkor valamelyik ismerősöd e-mail címét megathatnád, a kompresszióval kapcsolatban lenne kérdésem hozzájuk.
Köszi!
Persze,hogy árt neki.A Pannonia,egyszerűen inkább a nyugis túrára való,nem hálálja meg ha piszkálják,olyan mint a Doxa,ha jól be van állítva ketyeg,ha piszkálják sose fog úgy járni mint újkorában.Még egy csilli villi Pancsi is feladja ha nem óvatosan hajtják,hiszen csak 50éves egynémyelyik,vigyázni kell rájuk hangsúlyozom,én egy szinten említem a Pancsit a 250-es Jawaval,ezeknél szebb szoci motor nem igen létezik(na jó az ES MZ,meg a 634-es Krómplakettes jawa (i have it :D:D:D:D) is szééép).Komolyra fordítva a szót:Konkrétan a csapágyak,főtengely,váltó az ami széthullik,illetve sokszor megszorulhat,erre is panaszkodtak többször is-illetve a legtöbbször erre.Éppen ezért a verseny Pancsik hengerét úgy fúrják,hogy nagyobb legyen mint a hozzá tartozó dugattyú valamivel,ilyenkor melegíteni kell,mire használhatóvá válik,de nem fog szorulni a 24h-s versenyen se... Erősebb lesz ha kisebb lánckereket teszel előre-viszont lassabb lesz,de ez mindegyiknél így van.Ha komolyan tuningolni akarod,megpróbállak összehozni velük,nagyon segítőkészek azt garantálom.
Amúgy még annyit akartam, hogy nem kunmadarasi tempóban akartam az öreglányt hajtani. Olyan Pancsit szerettem volna, aminek ha odahúzom a gázt, akkor ne egy tötyögős motor legyen, hanem azért egy kicsit húzzon is, nem kell nekem úgy mennie, mint egy GSXR. Nem erről van szó. Csak ha van egy szembe szél, akkor ne lohadjon már le a gép.
Egyik haver vett egy P10-st. Amikor a hengerfejet leszedték, látszott, h piszkálták. Hallatszik, látszik h jobban gyorsul.
Nem tudom, vajon ha csak annyit csinálnék, hogy felviszem a kompressziót 1:9-re esetleg 1:9,5-re akkor ez ártana neki?
Köszi
Köszi a segítséget! Most elbizonytalanodtam. De akkor miért "ajánlotta a gyár"??? Az "Így gondozd"-ban is benne van.
Amúgy mi romlik el ilyenkor benne általában? Besül a dugó? vagy nem bírja a hajtókar csapágy, vagy akármi lehet?
Ne hari, h annyit kérdezek csak szeretnék pontot tenni az I-re.
Mármint anno gyári alkatrészeket amik kimondottan tuning alkatrészek (úgymint hajtókar,dugattyú,fogaskerekek,porlasztó)nem ffogsz kapni hiszen alkatrész is alig van hozzá.Mindenképp Pannóniát akarsz tuningolni?Nagyon nagyon sokszor fog elromlani,tényleg.Nem akarlak megijeszteni vele,de hacsak nem kimondottan kunmadárra csinálod majdhogynem értelmetlen.MZ-t,Simsont a végletekig lehet tuningolni és sokkal de sokkal jobb eredményeket lehet elérni vele mint a Pancsival.A Pannoniára vigyázni kell,szépen felújítani gyári állapotra és mutogatni hiszen gyönyörű motor.Szerintem ne rontsd el azzal,hogy tuningolod,nagyon hamar tönkre lehet vágni,én ezt attól hallottam aki csinálja... De ha ragaszkodsz hozzá ám legyen,megkérdem miben tud segíteni :((
Húú, nagyon megköszönném, ha utána járnál a dolognak!!!Ezer köszönet!
Hogy érted azt, hogy "gyári" tuning nem létezik? A gyár adta ki, ha jól emlékszem, Wholmut Emil és Szente Gyula írta.
Ooo.Én történetesen ismerem a békéscsabai pannóniások egyik ilyen tagját,megkérdezem milyen infókkal tud erről szolgálni.Azért arra készülj fel,"gyári" tuning nemigen van,a szó szoros értelmében legalábbis :)))
sziasztok!
tudna nekem segíteni valaki?
A Pannóniámat szeretném a gyári tuninggal "felruházni", de nem találok senkit aki meg tudná oldani nekem. Tud valaki közületek olyan szakembert, aki TISZÁNTÚLON él, és elválallná ezt a munkát??? Debrecen, Nyíregyház, Békéscsaba akárhol lakhat, csak Tiszántúlon legyen.
Köszi szépen mindenkinek!
Kiss Attila
Kedves mindenki! Fájó szívvel megválnék hűséges kétkerekűimtől hely és időhiány mitt.
Simson Schvalbe KR 51/1 turbőhűtős, korának megfelelő állapotban, régóta nem használva : ( http://youtube.com/watch?v=yctJLqDSA2U )
és Babetta 28 elsőszériás, laposkormányos, nagykerekű. merevvillás ritkaság felújított motorral ( http://youtube.com/watch?v=ExWIGEo1jdE ) eladók. Irányár a kettőért együtt 60 000 Ft.
Érdeklődni a zsozol@freemail.hu címen.
Mindez ZALAEGERSZEGEN!
www.polisport.hu itt régen voltak ilyenek, sztem most is...
Én a simsonomhoz kerestem ilyet,de nagyon nagyon drágák.Ha eszembe jut az oldal címe megy is.
Sziasztok.
Nekem egy 150-es ETZ-m van. És nagyon szeretnék rá egy fej vagy lámpaidomot.
Ha tudnátok nekem ezzel kapcsolatban ajánlani boltcimet, honlapot vagy bármi mást nagyon hálás lennék.
Előre is köszi!
Sziasztok! Korábban említette valaki, hogy Óbudán, talán Csillaghegyen, vagy a Flórián tér közelében van egy kárpitos, aki motor nyerget csinált neki. Meg tudná esetleg az a valaki adni a címét/elérhetőségét ennek a kárpitgyártónak?
nem csopperesítem, hagyom eredetinek, esetleg scrambleresíteném:-), csak töprengtem egy bukócsövön, ha esnék akkor a blokk ne sérüljön, bár lehet, hogy a váz sérülékenyebb, azért köszi
Ha amolyan choppert akarsz építeni szerintem lehet rá rakni, elég sokféle megoldást lehet a neten látni.Gyári megoldást nem láttam (esetleg valami katonai de olyat ugy se találsz sajnos).
Én vékonyabb rozsdamentes csőből készítenék, és utána matt feketére festeném, az sztem tök jól nézne ki MZn.
Sziasztok!
Etz250-re valami bukócsövet szeretnék barkácsolni. Valakinek már sikerült megoldani ezt okosan, és hatásosan? Vagy inkább ne akarjak bukni?
Húvazze 130at ment isten bizony :)))) Sőőőt. Többet... Szűkült már a látóterem, a tenyerem izzadni kezdett, a motor hangját a menetszél már elnyomta. Az utolsó fokozat végtelenül hosszúnak tűnt. Egy izzadtságcsepp végigcsorgott a homlokomon... Már csak a saját szívdobogásomat hallottam, semmi mást. Egy vékony fehér csík mutatta az utamat, a felezővonal már rég összemosódott előttem. Hirtelen valami nagy kék motor villant meg mellettem, fokozatosan tűnt el a visszapillantóban. Valószínűleg egy 1400es Kawa volt, biztos meglepődhetett a pilótája, ahogyan kis motorommal elhúztam mellette. Sorra ette a motor a kilométereket, a kilométeróra már legalább 3x körbeforgott... Ekkor hirtelen égett szagot éreztem... BASSZUS odaégett a piritós!!! Rohantam is a konyhába, de hirtelen szertefoszlott minden, csak álmodtam...
:))) Vigyázzatok magatokra, nem a sebesség a lényeg, rengeteg baleset van emiatt...
Nem, az nem LT-s volt. Az LT-szettek a leírás szerint 4 felömlősök, a "haver Simsonja" pedig 6...
Ja egyébként üdvözlöm a kollégát akinek a haver simója 130-at ment nyélgázon :)))))))))))). Csak nem LT-s motor? Ilyen tehetős haverod van, hogy egy simsonra képes akár 300ezer forintot rákölteni? Hamar szétesik??? :)))) Ja persze. Akkor nem LT-s :((. Figy egy 6 felömlő kurvára nem elég a 130-hoz. Egy 125-ös MZ se megy ennyit sőt egy 250-esnek is becsületére válik. Haverod varázsló? Lehet h valamiről lemaradtunk???
Kösz az infót. Akkor inkább maradok a jawaknal, az egyik 14 a másik 23 LE. Ha kényelmesen akarok menni akkor a gyengébbel, ha " sportosan" akkor az erősebikkel. A simson kit árát meg elmotorozom.
- 105ccm - membrangesteuert
- Leistungsbereich 7000 - 12000 U/Min
- 125 - 135 kmh
- 21 PS bei 10700U mit LTBB3
- Showauspuff
Mindez és tartozékai potom 1400 EUR pénzért a tiéd lehet. Ez "komplettumbau" vagyis teljes átépítéshez szükséges minden. Ez nem a 130ccm-es Big Bore, ez a 105ccm-es LT Tuning. Gondolhatjátok az mennyibe kerül. Az ilyen motorok egyébiránt tartósak, hiszen minden olyan dolog cserére kerül, ami esetleg nem bírná a strapát. Magyarul teljes értékű, nem show vagy kitbike lesz belőle, rendesen használható kis erőgép :))) Le se merem írni mennyi ez forintosítva. Ezt barátaim nem nekünk találták ki sajnos...
Néztem az oldalt mármint a langtuning.de vagy mit (lejjebb ott a link)
A 130ccm-es kit 274Euró-tól egészen 900Euróig van :) Függ attól hogy mennyire kiélezettet és minőségit, illetve teljes vagy csak részleges szettet veszel e.
A legolcsóbb a henger, dugó gyűrű csapszeg, (lehet hajtókar?) kit ez olyan 270Euró ha kell karbi akkor olyan 300Euró környéke ha meg kell minden akkor kúszik fel az ár.
A 900Euró az teljes motrra vonatkozik... Németül nem tudok, de angolos tudással próbáltam kiolvasni, e szerint volt az hogy mintha a 900Euró vagy komplett blokk vagy komplett motort jelentene...
CRE [-.-] (1Euró kb 250HUF) :D
sorszám: 1448 (79487)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-07-10 13:04:12)
Én is meglepődtem mit is tud egy "simson" . Kb mennyiben lehet egy ilyen motor, és meddíg bírja?
Speciel én elámultam, és nyáltcsorgattam :)
CRE [-.-]
Nagyon megviselt mindenkit a Big Bore :))) megállt az élet, most mindenki átértékeli a gondolatait :)
csá all.
Nagy problémám lenne!
Elég hanyagul megy a motorom! ts 250/1 tuning praktikákat szeretnék kérni tőletek...Sajnos csak emailra tudok figyelmi mert nincs otthon netem! administrator013@freemail.hu cimre küldjetek minnél többet légyszi.. Előre is köszi mindenkinek a tuningokat!
Itt van tessék megnézni:
http://www.myvideo.de/watch/1214950
Na ez a nem semmi!!!
cégnél csak label user vagyok :D
ha hazaértem majd érvényesítem admin jogaimat, és meglesem :D
CRE [-.-]
(apóst is odahívom, hagy lessen... a vége az lesz hogy neki is kelleni fog :))
Valahogy nézd meg... megéri :))) Itt egyúttal rendelni is lehet mindenféle Langtuning kiegészítőt, extrát, tuning kitet tőlük... Ha valaki Big Bore Simsont szeretne... azzal már lehet arcoskodni ;))
Jahh és java is kell a menühöz....
Ki volt az a nagyarc aki java-s menüt csinált egy egyszerű laphoz pfejjjj
CRE [-.-]
lo.ol
Csak firefox alatt van menu :D:D:D
Jó kis szivatás :) Most rakhatok tűzrókát :D
CRE [-.-]
A youtube sz*r, www.langtuning.de, de majd küldök linket még.
Aki nem hiszi, h a simson képes száz felett stabilan, 250-es MZ-ket porba döngölve menni, annak ajánlom az S51 Big Bore szettet Leo Vince Race kipufogóval és ehhez való gumikkal szerelve. Így az itt sokak által "kotvány, szar, gyenge" jelzőkkel illetett simson Big Bore-os átalakítása után keresgethetik az állukat a földön. Ennek hatására a kis "szar" ugyebár 130ccm-es hengerűrtartalommal és ennek megfelelő (hihetetlen de így van) 25-30LE teljesítményével, alig 70kilójával szerintem igenis brutális... Ne fáradjatok megnézni a youtube-on. És a legújabb tuning szettek ezt is überelni tudják, egyszerűen hihetetlen mit ki lehet hozni belőle, csak nagyon költséges. És itt le is szögezném: Ez simson blokk, nem yamaha vagy akármi egyéb ez bizony SIMSON, belülről is, csak tuning szettel... Jó a porlasztó az más, nyilván a 16N BVF nem tudná ezt kiszolgálni már...
SZiasztok! Wartburgot hegyezek, és kellene 3db tök egyforma 250-es MZ porlasztó mindegy hogy TS-é vagy ETZ-é lehet akár csatos is. lényeg hogy komplett legyen mindhárom. árban megyegyezünk! E-mail: waresz89@freemail.hu
Nehogy azt mondjátok, hogy egy mogorva f*szkalap vagyok:
http://www.eberswalde-finow.de/CHRISTHO-Autoteile/pro.php?pro=1
http://www.eberswalde-finow.de/CHRISTHO-Autoteile/pro.php?pro=2
Utóbbi a videón szereplő motor.
És különben is: nem Volgákat osztogatnak Moszkvában, hanem Zaporozseceket fosztogatnak Leningrádban. A többi stimmel.
Légyszíves, hozz össze a barátoddal, írnék egy cikket a motorról. És ezt most komolyan kérem.
a 130 at nem a star kinézetű géppel érte el az egy 51 esböl volt összehozva. Azért mondom hogy Star kinézetű mert kivülröl hasonlít rá. csak a blokja különbözik.Valami más tipusneve van. Ami meg a másik gépet, meg az igaz állításomat illeti. Mindenki azt hisz amit akar,magasrol szarok rá. Én láttam és ez a lényeg. A témához nem kívánok többet hozzászólni.
A Schwalbe több dologban is kilóg a sorból (nem SR típusjelű, és az idők során többféle blokkal is szerelték). De igazad van, valóban a Vogelserie tagja.
Szóval, lehet, hogy egy Schwalbe volt a 6 felömlős-130 km/h-s ? Kényelmes motorok, én is kipróbálnám :).
És a jó öreg Schwalbe hol maradt? :-)))))
Az előbb kimaradt:
http://de.wikipedia.org/wiki/Simson_Spatz
Nem véletlenül más a neve és a típusa, egész más motorblokkról van szó... egyébként nagyotmondó barátunknak a figyelmébe ajánlanám:
http://de.wikipedia.org/wiki/Simson_Star
http://de.wikipedia.org/wiki/Simson_Sperber
http://de.wikipedia.org/wiki/Simson_Habicht
Külön figyelmet érdemel a Sperber vésebességét taglaló rész (és az, hogy jelenleg csak A vagy A1 kategóriás jogosítvánnyal vezethető).
Öcccsém, ez aztán tunnnnning, baaaa...
lehet hogy át---basszák itt az embert. Honnan tudni hogy ez simson? Csak mert a gyújtáskapcsoló és kilométer órarész simsoné? Ha láthatnám kívülről motrt talán elhinném, de így....
Ja még annyit. Ha van világító tekercs is az állórészen az 45 W teljesítményű akkor még talán világítás is használható ha nagyon szükség van rá. De azért műszakira átrszerelve nem vinném :-).
Összesen: 50 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|