hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 25. csütörtök 
Márk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás

Összesen: 50 oldal

Esox
válasz erre | email2007-09-03 16:36:58
Az én simsonom 60ccm-es. Nem a forduolattól függ elsősorban, a 130ccm-es nem hiába 130ccm. Nézd meg: www.langtuning.de, illetve majd belinkelem újra a videót is ha megtalálom. Érdemes megnézni.
sorszám: 1526 (82850)
(előzmény: Popper, 2007-09-03 16:02:11)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-03 16:02:11
Meg azért csak 60-as volt, hogy könnyű legyen a dugó, a 130-as az életben nem pörögne 18.000 ezret:) Gondolj bele, a simson gyári áttétellel 5-6 ezer körül forog 3. ban,70 körül ha jó rajta minden. Modjuk nem volt, és nem is lesz Szimóm, nem tudom a fordulatszám/sebességeket, de sz.tem kb. így van. Ha sikerül megduplázni a fordulatot, akkor ott 140-150:)
sorszám: 1525 (82848)
(előzmény: Esox, 2007-09-03 15:40:44)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-03 15:56:03
Amúgy nem költöttek rá 300 ezret, hanem okos ember tervezte meg a hengert, és annyi felömlőt tett rá, amennyit csak lehetett, meg mondom, versenymotor volt, amivel versenyeztek, 200 km, és vége volt a főtengelynek.
sorszám: 1524 (82846)
(előzmény: Esox, 2007-09-03 15:40:44)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-03 15:40:44
Gondoltam senki nem hiszi el, hogy a szocializmusban felőttek az űrbe egy komplett pályát :D:D, ez egy, hogy is mondjam túlzott hasonlat volt a simson miatt. Én a legerősebb simsont amit valaha is láttam, azt a langtuning csinálta Big Bore 130ccm-es hengerrel, és az 135km/h végsebességgel és 22LE-vel tartja az abszolút csúcsot. Na erre írtam azt a baromságot, hogy a 60-as csak vákuumban fog menni 150-et. Na. Ne veszekedjünk ilyen miatt. Ki olyan hülye, hogy a simsonra 300 ezret költ??? Ha lenne rá pénzem se költenék rá ennyit, hiszen ennyiért már kapsz egyébként is jobbat, jó az egyedülálló lenne az 100, de akkor is... :D vajon a rend őrei mit szólnának hozzá :DDDDD
sorszám: 1523 (82841)
(előzmény: Matya, 2007-09-03 14:28:16)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-09-03 14:28:16
Hát ha viccnek szántad, akkor legközelebb tálald is úgy ,mint egy viccet....De azért úgylátom nem feltétlen bennem van a hiba, mert nem én voltam az egyetlen, aki nem viccként értelmezte....

Mellesleg ha valamit elmesélsz 20 embernek, amit te viccnek szánsz, és 19 nem úgy értelmezi, akkor utána nem feltétlenül kéne leszúrni őket emiatt, hanem előbb önvizsgálat kéne, hogy mit nem sikerült úgy elmondanod, ahogy szeretted volna érzékeltetni.... :)

sorszám: 1522 (82839)
(előzmény: Esox, 2007-09-03 13:37:19)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 14:00:25
Persze, hogy találtam! Érdekelt a téma!
Mikor megnéztem a leggyorsabb indián c. filmet, utánanéztem, hogy, hogy is van ez valójában.
Persze kiderült, hogy a film sok év történeteit sűríti 1 futamba. Na meg persze jól fel is tupírozza, és ráadásul tele van baromsággal!
Szóval az élet nem ilyen, de ettől még Burt Munro hihetetlen gépész volt! És ugyanazzal a motorral nyerte a versenyeket 1938-tól 1970-ig!! Egyébként máig ő tartja a rekordot!
Ezt csak azért írtam, mert egy gyárilag kb 50 mph- val haladni tudó motorral 205.67 mph- sebességet ért el.
Na ennyit a tuning határairól!

A kismotor magyarul itt
sorszám: 1521 (82835)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-09-03 13:15:16)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-03 13:52:50
ha vicc, akkor rosszul értelmeztem, és én kérek elnézést, nem kamuzok, tényleg van ilyen simson, majd ha újjáépül, teszek fel róla képet:)
sorszám: 1520 (82833)
(előzmény: Esox, 2007-09-03 13:37:19)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-03 13:37:19
Húha. Inkább máshová írj értelmetlen durvulni, olvasd már el, hogy vicc, okos...
sorszám: 1519 (82832)
(előzmény: Popper, 2007-09-03 13:01:43)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-09-03 13:21:11
150 km/h egy Simsontol abszolút nem elképzelhetetlen. Csak nézzunk meg pár sebességrekordot. 1954-ben Baumm egy 50ccm-es NSU nyergében 151km/h-s sebességi rekordott állított fel, amivel még a 75ccm-es kategoriában is túlszárnyalta az addigi rekordokat. És ez mind 1954-ben volt, a dologhoz hozzátartozik hogy az NSU áramvonalidomzatait akkor már jo ideje tesztelte, és sikereinek nagy részét ennek is köszönhette.
54 ota eltelt pár év akkor még sehol nem volt a mai modern membrán v forgotárcsás vezérlés, a rengeteg adat, program, tapasztalat, ami most egy 2 utemű motort bajnokká tehet.
ETZ-s tuningoláshoz szolva, van a birtokomban egy 6 felömlős, 3 felé osztott kipufogonyílásos, 2 felé osztott szívonyílásos verseny ETZ henger, amivel még a 80-as években nyomták. Az egykori tulaj szerint 120-130km/h-t tudott 3.ban (??) igaz, fogyott is rendesen. Egy Yamaha crossmotor vezérlését másolták le egy az egyben, rövidebb a henger lökete is. Ha lesz időm és pénzem, csinálok egy brutálisan tuningolt 250-est, csak tartanék már ott :)
sorszám: 1518 (82830)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-09-03 13:15:16
Hol lehet ilyen seggrakétákat látni? Gondolom csak találtad valahol.
sorszám: 1517 (82829)
(előzmény: Atilla, 2007-09-03 12:48:40)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-03 13:01:43
Én nem durvulok, ő kezdett el gúnyolódni, meg regényeket írni a hülyeségéről, mondja azt, hogy nem hiszi el, és kész....
sorszám: 1516 (82828)
(előzmény: Atilla, 2007-09-03 12:48:40)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 12:48:40
Ne durvuljunk, csak poénkodott!
Egyébként a legkissebb motor sebességrekordja majdnem 100 Km/h, és ez egy 2ccm-es motor!!! Nem tévedés 2ccm, és embert is vitt!!!
Az a nem semmi!
sorszám: 1515 (82827)
(előzmény: Popper, 2007-09-03 12:13:26)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-03 12:13:26
esox, te mekkora egy gyökér vagy! Már bocs, de mnem tudom mennyi közöd lehet a motorokhoz! egy 125-ös 2t japán, vagy olasz széria állapotban megy 150-et, namost az 25 lóerő, és 130 kg. Az általam említett simson 200 km-enként hullott szét, mivel VERSENY motor volt! Fejidomm volt rajta, egy pici tank, semmi felesleg. lehet vagy 40-50 kg, ahoz jön 15 lóerő körül. 60-as henger volt(hogy könnyebben pörögjön), de olyan, mint a sajtreszelő, 20-as karbi, 10.000-es fordulattól lehetett vele csak elindulni. az 1979-es KTM-em 250-es 40 lóerős, 9!!!! felömlős, L-gyűrűs. most akkor miről beszélünk? AZ a simson meg országos 2. lett, akkoriban, 1. ben 18.000 60, 1. ban 17.000 80, 3. ban 16.000 120, 4. ben 15.000 150. Most egy Simson robogót hajt a szerelő fia, az 110-et megy, 90 körül van az utazója, az 2-3000 km-t elmegy, és nem hullik szét, az a fojtott verzió, úgy gyorsult, mit a 125-ös ETZ-m, ezt érdekességből írtam, de ha ennyi eszed van, akkor szerintem jobb, ha többet nem is írok semmit. Meg csak annyit, hogy a mai 50-esek mennek 100-körül egy nem gyári rezóval. De mindegy, te biztos tudod, jelen voltál az összes 80-as évek végén, 90-es évek elején megrendezett versenyen, komoly gépész-mérnök vagy, sőt talán te tervezted a Simsonokat, nem tudom, de nem is érdekel. ha egyszer újra menni fog, teszek fel róla videót, aztán majd akkor okoskodjál!
sorszám: 1514 (82822)
(előzmény: Esox, 2007-09-03 11:56:10)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 12:07:47
Úgy látom, én fogtam itt egyedül, hogy ez poén!
Kár, hogy én meg összekevertem az ETZ-s hozzászólással, és azt hittem arra ironizálsz! :-)))
Elmondhatod, hogy olyan magasröptű viccet dobtál, senki sem értette!!!! :-D
sorszám: 1513 (82821)
(előzmény: Esox, 2007-09-03 11:56:10)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-03 11:56:10
Jaaj nehogy elhiggyétek már... azért írtam mert valaki hasonló nagyot írt, ami benne is van... olvassatok kicsit vissza. :D
sorszám: 1512 (82818)
(előzmény: R.A., 2007-09-03 11:43:21)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-03 11:43:21
Figy, erről valami autentikus forrás azért érdekelne...
sorszám: 1511 (82816)
(előzmény: Esox, 2007-09-03 10:48:17)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-03 11:41:16
Ezt egyébként nem az aktuális politikai-gazdasági helyzet kiemelésére írtam. Ha lentebb olvasod meglátod határtalan lelkesedésem okát! Egy simson ami 150km/h-val megy. Ez már önmagában leírva is vicces, ezt próbáltam valahogy kiemelni, felhívni a figyelmeteket erre a TÉNYRE. :))))))) Most jöttem rá milyen messze vagyok ettől. :DDD És ahogy telik az idő, egyre érdekesebb dolgok látnak napvilágot... az eszem megáll, ilyen hülyeségeket leírni...
sorszám: 1510 (82814)
(előzmény: Matya, 2007-09-03 11:26:37)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 11:39:02
Azt nem néztem meg, hogy mire válaszoltál! :-)
Azt hittem, a vákumcsöves marhaság a szimó, a vége meg ETZ!
sorszám: 1509 (82813)
(előzmény: Esox, 2007-09-03 11:11:34)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-09-03 11:26:37
Hogy mi minden faszságra teremtettek elő pénzt az elvtársak ,azt látjuk...De b..ák teherbe az anyjukat, hogy ilyenre pocsékolták el a pénzt..ahelyett, hogy valami értelmes dolgot hoztak volna ki...Leszarom ,hogy mennyivel ment a Simson..Van belőle haszna ma a világnak??Nincs..Akkor teljesen felesleges pénzpocséklás volt az egész...ennyi...

Mennyi értelmes dolgot meg lehetett volna valósítani belőle..pl új lakásokat, hogy csak egyet említsek..mert azért azokban az időkben is volt bőven lakásprobléma...csak ezt sokan nem érzékelik, mert esetleg nem is éltek 1989 előtt...Na ők azok, akik most a szüleik nosztalgiájából kiindulva visszasírják azokat az időket....

Én is mondhatnám, hogy mennyire jó lehetett a 30-as 40-es években élni, mert volt kulturális élet Magyarországon, rengeteg féle járművet lehetett vásárolni, utazhattál bárhova Európában, cukrázdák, kávézók, színházak mindenfelé, stb...Csakhogy az sem volt fenékig tejfel, mint azt tudjuk, pl a zsidóknak...

Így tessék visszasírni a régi időket....Igenis diktatúra volt az 50es évektől..és innentől kezdve nincs mit visszasírni...egy diktatúra nem lehet jó..egy esetet kivéve...Ha ÉN vagyok a diktátor :DDD na jó, ilyennel nem viccelünk, de remélem érzed azt amit mondani akarok..Diktatúrában mindig a fejed felett döntenek, és csak azt teheted amit megengednek...És abban biztos lehetsz, hogy az átlagpolgárnak a tizedét sem engedik meg, mint amit megtehet egy "vezető"...A látszatjólét megvolt..de annak most isszuk a levét...csak ezt könynebb a szőnyeg alá söpörni, mint elismerni...szóval csak ne tessék ennyire lelkesedni iylen baromságokért...az a múlt...és abban élni nem kecsegtet túl sok jóval..

Mondom mindezt annak ellenére, hogy rajongok többek között a szoci járművekért..

De józan ésszel belegondolva bármi van most, azért csak jobb ez így.....
sorszám: 1508 (82811)
(előzmény: Esox, 2007-09-03 10:48:17)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-03 11:11:34
Bocsi én az alább írt simsonra gondoltam, nem az MZ-re.
sorszám: 1507 (82810)
(előzmény: Atilla, 2007-09-03 11:07:41)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 11:07:41
Tapasztalat, hogy 150-160 ra "feltornázni" a ETZ250-et, nem olyan durva. Aránylag tartós is, (Mondjuk kb 5000 km-t kibír) viszont nem ez a vége, a határ a csillagos ég, de ha ennél többet akarsz, nagyon hamar szétesik!
És mennyibe kerül? Hm, hát ma már nem állnék neki...
sorszám: 1506 (82809)
(előzmény: Esox, 2007-09-03 10:48:17)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-03 10:48:17
Tudtátok, hogy a 80-as években úgynevezett vákuum-csőben rendeztek simson-bajnokságokat? A versenypályát a Szojuz-12 vitte fel a termoszférába, ahol is Föld körüli pályára állították. Itt aztán nem volt végső határ, csak a csillagos ég - mint azt az oroszok is mondták. A pálya a közegellenállás nélküli csőben futott, és a motorokat ennek megfelelően is alakították át. Ezért is eshetett meg az az eset, hogy egy simson (figyeljetek, simson, mindenki mondja el háromszor, igen, simson) 150km/h sebességgel hasított. Úúú, még leírni is veszélyes. Kérem egy 80-as évekbeli simson. Tapsvihar. Mit nekünk Honda Bros 400, mit nekünk Aprilia RS 125, Honda CBR125R, mit nekünk modern technológia végső határai! Uraim, Hölgyeim, ugyan már. Kérem itt ez a simson. Értitek??? Simson. Ernst Tahlmann forog a sírjában! Kitartás Kedves elvtársak!!! Tudás kedves felebarátaim!!! Pénz! Kedves fórumozók! Én végeztem. Elborult elmémben láng gyúlt, mely nem hagy alább... Ez kérem hihetetlen, új világycsúcs!!! Ez az elméleti fizika megcsúfolása, ez nem is tudom mi... Isteni csoda!!!!!!! Gyerünk barátaim, irány a Szentföld! Az Úr vezérelje minden lépteket! Nekem végem, várom ki mond 200-at... :DDDDDDDDDDDDD
sorszám: 1505 (82807)
(előzmény: Popper, 2007-09-02 21:03:03)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-03 10:48:17
Tudtátok, hogy a 80-as években úgynevezett vákuum-csőben rendeztek simson-bajnokságokat? A versenypályát a Szojuz-12 vitte fel a termoszférába, ahol is Föld körüli pályára állították. Itt aztán nem volt végső határ, csak a csillagos ég - mint azt az oroszok is mondták. A pálya a közegellenállás nélküli csőben futott, és a motorokat ennek megfelelően is alakították át. Ezért is eshetett meg az az eset, hogy egy simson (figyeljetek, simson, mindenki mondja el háromszor, igen, simson) 150km/h sebességgel hasított. Úúú, még leírni is veszélyes. Kérem egy 80-as évekbeli simson. Tapsvihar. Mit nekünk Honda Bros 400, mit nekünk Aprilia RS 125, Honda CBR125R, mit nekünk modern technológia végső határai! Uraim, Hölgyeim, ugyan már. Kérem itt ez a simson. Értitek??? Simson. Ernst Tahlmann forog a sírjában! Kitartás Kedves elvtársak!!! Tudás kedves felebarátaim!!! Pénz! Kedves fórumozók! Én végeztem. Elborult elmémben láng gyúlt, mely nem hagy alább... Ez kérem hihetetlen, új világycsúcs!!! Ez az elméleti fizika megcsúfolása, ez nem is tudom mi... Isteni csoda!!!!!!! Gyerünk barátaim, irány a Szentföld! Az Úr vezérelje minden lépteket! Nekem végem, várom ki mond 200-at... :DDDDDDDDDDDDD
sorszám: 1504 (82806)
(előzmény: Popper, 2007-09-02 21:03:03)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-02 21:23:47
Amúgy meg inkább a nyomatékra, és nem a fordulatszámra akarok rágyúrnialapban nehéz főtengely, kuplung, nagy löket ,szerintem kár pörgős motort csinálni, belőle, 5-6 ezernél már leadja a maxot. Teszek majd rá MIkuni, vagy Keihin karbit, az sokat szokott segíteni, felfuratom 300-asra, leszórok róla minden felesleges göncöt, tirisztoros gyújtást rádobom, egyenlőre ennyi van tervben, meg teszek alá futóművet, hátra két robogórugóstag, előre meg vagy cagiva Mito futómű picit megnyújtva, vagy valami hasonló , esetleg kimerevítem a vázat is. Majd meglátom, mit dob a gép:)
sorszám: 1503 (82758)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-02 21:03:03
150 nekem is úgy volt meg, hogy 7000 fölött üveghangon visított szegényke, a 200 kilós főtengely szerintem még most forogna, ha behúztam volna a kuplungot:) amúgy 110-120-at szoktam vele menni, de ritkán hajtom, akkor is csaak 4-5 km távolságokat, túrázni, meg komolyabban menni ott van nekem a Hornet, az ETZ régen életem motorja volt, mára csak hobby, meg azért van még meg, mert első motor:) a 150 nekem 2 év volt, amíg sikerült a megfelelő kipufogót megszereznem, karbit, gyújtást belőni, ja, meg beleért az elején a könyökcső a kerékbe, mert a 251-es ETZ váza 4 centivel hosszabb, úgyhogy át kellett fűznöm a felnit 16-osra. Ja meg utolsótúlméretes a henger, olyan 265-270 köbcent körül lehet. Fogok télen egy MZ-t építeni, vagy MZ kupára, vagy csak úgy poénból, de szénné fogom tuningolni, és leszedem róla még a tankot is, hogy könnyebb legyen:) Amúgy motorszerelő ismerősöm 60-as Simsonból épített versenymotort, az 150-et ment, és 18.000-et forgott, országos 2. lett még a 80-as években. Csak tudás és kitartás, nameg pénz kérdése a dolog. Csettegő! Lehet valmit tudni a gépedről? Vagy műhelytitok? Nem dobnál róla képet, vagy esetleg v.mi ismertetőt, mail címem mzgaba@citromail.hu Köszi:)
sorszám: 1502 (82755)

 
 
csettegő
válasz erre | email2007-09-02 17:34:39
A többi csak forgács.Nem az volt a célom, hogy bárkit is bántsak! Bántanak Minket Motorosokat így is elégszer, elegen. De úgy látom ezt a fórumot autóval közlekedő,néha szocimocira pattanó Testvéreim többen látogatják. Kár. Kár, hogy a motorozás szenvedélye, és járulékos dolgai néhányunkat nem érint meg úgy mint másokat. De ez így van rendjén mert hát ugye nem vagyunk egyformák. Mindenkinek olcsó benzint, örök nyarat. Egy csettegő a sok közül.
sorszám: 1501 (82736)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-02 17:32:32
Te tudod. Mindenesetre a tartós, normális 150-hez 250-es esetében elkél egy normális karburátor, egy rendes membrános henger, egy normális sportlégszűrő és egy normálisan tervezett rezonátordob. Pont itt a galériában láttam egy 250/1-est ilyen dobbal, nagyon állatul néz ki, na az biztos nem hasraütésszerűen készített. Illetve normális hátsó kerék is elkél (a gyári egy marék szar a 150-hez). Ez a gumi dolog engem nagyon idegesít, annyira virsli a simson kereke, hogy félek dönteni mióta emiatt takartam vele. Egyébként nem árt rá sportkormány sem, már csak a testhelyzet miatt is. És ez mind nagyon sokba kerül. Én már tudom :D, a simsonom ilyenmód lett felépítve és igazán jól sikerült példány, akinek ez a szívéhez nő, az meg sajnálja meghajtani is :((, én pl nagyon sajnálom, pedig bőven bír mindent, igaz már megint csörög valami, remélem csak meglazult valami... ilyen ez, ha nem erre tervezték, szenvedni kell vele... Ha kell róla kép szóljatok.
sorszám: 1500 (82735)
(előzmény: Popper, 2007-09-01 23:30:19)

 
 
csettegő
válasz erre | email2007-09-02 17:25:03
Ez úton kérek elnézést az említett Swift-esektől, de az én 1000-es Swiftem nem ment 140Km/H felett. Mégegyszer BOCS ! Ami az ETZ-t illeti, IGEN, ahogy alább is írtam 3 év tehát HÁROM ÉV fekszik benne, kb 30...35 HP (Horse Power), k**va sok pénz, mégtöbb elk*rt alkatrész rengeteg utánnajárás... A fogyasztásról csak annyit, hogy ha a japánok el tudták érni, hogy az utcai 'sportgépeik' nem folyatják a benzint feleslegesen, akkor miért ne lehetne üzemanyag pazarlás nélkül TELJESÍTMÉNYT elérni. Uraim EZ CSAK MATEK !!! Beszélek itt a szívócső-, a rések-,a kipuf.-,vagy a kipuf.szelep(értsd: powerszelep) méretezéséről,vezérlési idejéről...
sorszám: 1499 (82734)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-01 23:30:19
Nekem 150-et megy a 250-es Etz-m, igaz 125-ös vázban 250-es blokk, gyári 250-es kipufogó, 20 centivel hosszabb, mint a motor:) 115-ös! fuvóka, tök széria, nincs rajta semmi felesleges súly(tükör, index, hátsólámpa-sárvédő, km óra, stb.) Csak jól kell belőni az egészet, nekem 5.ben 7000 fölé pörög picivel, Hornetemmel lett bemérve, az 155-öt mutatott, de kb 5 km/h csal. Majd csinálok róla videót, és belinkelem. Amúgy képek itt vannak fenn: http://www.bikepics.com/members/goczegaba/
Egy jól összehangolt 250-es ETz 130 körül megy, úgy kell belőni, hogy kipörögjön rendesen, igaz nekem 3ezerig nem nagyon megy, de az fölött kicsapja a fordulatszámmérőt:) elöl 21-es lánckerék, hátul 125-ös gyárija, így hasonló az áttétele, mit a gyári 250-es, igaz 5.ben is kipörög. Amikor 125-ös, utána meg 150-es volt, akkor 20-as Bing karbi volt rajta, azzal pöccre indult, sima volt az alapjárata, és 4-ből megállt a fogyasztása, most 6-7 körül fogyaszt, de azt 120-130-as tempóban:)
sorszám: 1498 (82702)
(előzmény: Esox, 2007-08-31 18:34:12)

 
 
válasz erre | email2007-09-01 23:03:37
:D Az biztos a szuperman-os figura feledhetetlen. Nos mind a végsebbességet tekintve, mind Vinutta barátom motorjának fogyasztását én is igazolhatom!!
sorszám: 1497 (82699)
(előzmény: Vinutta, 2007-09-01 14:47:48)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2007-09-01 14:47:48
Amúgy az én TZ-m, most mértem, és igen, volt benne országút is, 3,7 litert evett a legutóbb
sorszám: 1496 (82664)
(előzmény: Esox, 2007-09-01 09:53:57)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2007-09-01 14:44:37
Hááát :D

Nekem 150-es ETZ-m van, és Mzzz, vagy Soma is tanusíthatja, hogy nem kímáélem a gépet, de alattam is csak 115 volt a nagyon vége, úgy hogy feküdtem rejta, és a Verpeléti úton robogtam lefelé :D
sorszám: 1495 (82663)
(előzmény: csettegő, 2007-08-30 15:48:12)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-09-01 11:59:36
Ez nagyon komoly, én csak a benzinkút felé fordulok és már megy is 1000 km-t.
sorszám: 1494 (82655)
(előzmény: Esox, 2007-09-01 09:53:57)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-01 09:53:57
Ez az 5 liter téma is sokszor előjön :), van akinek a 350ese 4et eszik meg néha 3at is :)))))))))) A simosn meg benzingőzzel megy, a babettának meg elég ha elhúzzák mellette a benzineskannát...
sorszám: 1493 (82652)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-08-30 19:56:27)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-31 18:34:12
Lejjebb mész és belinkelve látsz róla videót. Nem kezdem újra, mert ezt már kitárgyaltuk. Nem 100-at, hanem 130-at, és a Big Bore tuningnak köszönhetően, ami több mint 200ezer forintba kerül (www.langtuning.de). Ez nem valami elborult agyszülemyényes sufni tuning, hanem nagyon komoly beavatkozás, és tényleg a technológia határa. Nézd meg a videót és az oldalt. Egyébként 250-es ETZ-ből is lehet vadállatot csinálni, és valóban fog 150-et menni, igaz milyen áron??? És ami a legfontosabb: Mennyiért? Ez is iszonyatosan drága, főleg a porlasztó (Amal vagy Dell Orto azt hiszem), és akkor még nem beszéltünk a membrános speciális hengerről. Ezek a gépek hangsúlyozom nem utcára valóak, kizárólag pályára! Akinek ilyenre van pénze, csak tessék... Németországban sokan csak ezzel foglalkoznak, egész vállalkozások épültek erre (langtuning is például ilyen). Nézzétek meg. Egyébként az, hogy Magyarországon van ilyen az szerintem is kamu :))) itt nincs senki olyan barom, hogy egy simsonra potom 2-300ezret költsön, MZ-re meg majd 400at....
sorszám: 1492 (82615)

 
 
Forrest
válasz erre | email2007-08-30 22:16:06
üdv,
Ha valakinek van rejtegetni való MZ ETS tankja kérem írjon. :D
sorszám: 1491 (82566)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-08-30 19:56:27
Hali. A tuningot közkincsé tehetnéd. De az 5 liter már nagyon karcsú, talán napenergiából pótolod a hiányzó energiát? Mz blokk + tornádó elektromos kerékpár motor + napkollektor és már kész is a benzintermelő szerkezet. Ha szél is van akkor már vitorlaként is használható a kollektor. :-)
sorszám: 1490 (82551)
(előzmény: csettegő, 2007-08-30 15:48:12)

 
 
válasz erre | email2007-08-30 18:12:40
jah meg nem mindegy, hogy a szántásban vagy a vetésben:D
sorszám: 1489 (82540)
(előzmény: Soma69, 2007-08-30 18:11:21)

 
 
Soma69
válasz erre | email2007-08-30 18:11:21
Tudom: 2 emberrel 150et, érted 150et:D
sorszám: 1488 (82539)

 
 
válasz erre | email2007-08-30 18:10:08
De akedvencem tudod :D ETZ-kétszeméllyel 150et vitt! Tudod kinek:D Nálam ez a csúcs
sorszám: 1487 (82538)
(előzmény: Soma69, 2007-08-30 18:06:39)

 
 
válasz erre | email2007-08-30 18:08:42
ez így igaz. Nah meg ha az új SWiftre gondolt, akkor nincs az Isten, ami olyan szocigépet tuningol ami azt lehagyja...
sorszám: 1486 (82537)
(előzmény: Soma69, 2007-08-30 18:06:39)

 
 
Soma69
válasz erre | email2007-08-30 18:06:39
Ez a történet erősen szakadékban hátszéllel szagú. Amúgy meg még az 1000 es Swisfetis képesek a 150es végsebességre,
sorszám: 1485 (82536)
(előzmény: csettegő, 2007-08-30 15:48:12)

 
 
válasz erre | email2007-08-30 18:06:31
jah. 1000-es Suzihoz viszonyítok
sorszám: 1484 (82535)

 
 
válasz erre | email2007-08-30 18:03:42
mi a baj a Suzukival? szerinted egy 1200-es Astra jobban megy?
jah amúgy majd mutass olyan simsont ami megy 100 felett! nagyon kíváncsi vagyok rá.....
sorszám: 1483 (82534)
(előzmény: csettegő, 2007-08-30 15:48:12)

 
 
csettegő
válasz erre | email2007-08-30 15:48:12
Én elhiszem, hogy a Simson megy száz felett, mert én egy utcai ETZ-t tornáztam fel 150 KM/H-ra úgy, hogy a fogyasztás NEM haladta meg az öt litert. A Swiftesek csak a hátsólámpámba gyönyörködhettek. DE A MŰVELET HÁROM ÉVEMBE TELT !!! ( Hogy ne monyi legyen, ami 2000KM után széthull)
sorszám: 1482 (82529)
(elözmény: Esox, 2007-07-09 10:23:34)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-29 17:30:32
Szerintem nem. Jó gyújtás, jó karburálás, megfelelő minőségű olaj kell. Persze tök tiszta ettől sem lesz, de nem kell rövid idő után kaparászni a dugóról meg a hengerfejről.
sorszám: 1481 (82434)
(előzmény: Ati p10, 2007-08-29 17:04:11)

 
 
Ati p10
válasz erre | email2007-08-29 17:04:11
Szerintetek érdemes vadi új dugattyú tetejét felpolirozni azért, hogy az olajkoksz ne üljön ki rajta???Vagy ettől függetlenül is rátapad a korom?
sorszám: 1480 (82433)

 
 
Satyak
válasz erre | email2007-08-26 20:58:05
ebben mocskoul igazat adok neked.Nem számottevő a teljesítmény amit el lehet vele érni de érezhető.De haP 20 ast akar hajtani akkor kösse fel a gatyáját, mert én is többet szerelem mint amennyit motorozok vele.De be kell vallani megy mint az állat.Mint ahogy egy Csepel gyári munkás ismerősöm mondta annó:-fiam az a motor nagyon megy,............Amikor megy.
sorszám: 1479 (82256)
(előzmény: R.A., 2007-08-26 20:14:28)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-08-26 20:14:28
Nem veszélyes, hanem fölösleges, ugyanis nem fogsz számottevő teljesítményt nyerni. Emlékezz csak vissza, mi van a könyvben (közvetlenül a leírás után): pár km/óra sebességnövekedés, "sportos testhelyzetben". Ha mindenáron szét akarsz hajtani egy veterán motort, vegyél P20-ast, az rövidlöketű, nem négyzetes.
sorszám: 1478 (82253)
(elözmény: Esox, 2007-08-26 15:47:27)

 
 
Ati p10
válasz erre | email2007-08-26 18:00:57
Köszi szépen Esox! Rendi vagy, hogy segítesz!:-)
sorszám: 1477 (82247)
(elözmény: Esox, 2007-08-26 17:34:07)

 
  Összesen: 50 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu