hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 18. csütörtök 
Andrea, Ilma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás

Összesen: 50 oldal

Esox
válasz erre | email2007-10-01 14:15:38
Nem gondolod Te sem komolyan, hogy egy simson kipróbálásáért keresztülutazom az országot :DDDDDDDDDD. Ugyan ugyan... Pozitív: Mondjon mindenki amit akar...
sorszám: 1626 (84217)
(előzmény: R.A., 2007-09-30 23:11:06)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-10-01 13:49:40
Esox "már megint ezek a negatív hullámok, hát nincsen benned semmi pozitív érzés, mondhatnál valami felemelőt is a kivételesség kedvéért!" :-D
sorszám: 1625 (84215)
(előzmény: R.A., 2007-09-30 23:11:06)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-30 23:11:06
Esox, Esox... megint csak a negatív hullámaid... Bezzeg, amikor lehetőséged lett volna kipróbálni egy "3 sebis" Simsont, b*tál eljönni..
sorszám: 1624 (84194)
(előzmény: Esox, 2007-09-30 10:03:56)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-30 14:50:15
A CZ gyár már régen is elég komoly 40 le körüli 250-es torokmembrános versenyblokkokat csinált krosszgépekbe.
Majdnem sikerült is egy ilyet szereznem, de sajnos a közvetítésre vállalkozó ismerősömtől eltiltotta a blokk tulajdonosát a pszichológusa. Nem a blokk pszichológusa, a tulajé. :)
sorszám: 1623 (84164)
(előzmény: chevy001, 2007-09-30 12:55:14)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-30 14:31:31
És akkor fog menni 160-at:-)
Szerintem kéne bele egy 90 pacis Trabi motor kkor talán :-)))
sorszám: 1622 (84163)
(előzmény: chevy001, 2007-09-30 12:55:14)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-09-30 12:55:14
Akkor ha ez a célod, javaslom, szerezzbe egy löketre,és furatra kb megegyező méretű versenyblokkot.Pl az endúrókat,cross gépeket javaslom.És annak a vezérlését próbáld meg összehozni az ETZével.De ahoz ugyebár bele kell tenned a perselyt,felömlőket kell belemarni.Ha ezt meg tudod csinálni,akkor le kéne könnyíteni a főtengelyt,alap dolog még a lazább csapágy illesztés,aztán ugye rezós kipuffja annak a blokknak,na meg a karbija.Na így,ha össze tod hozni,elérheted az ETZ blokkban 40 50Le-t(nem tom,hány lovasak a mai cross blokkok)DE ennek már semmi köze nem lesz az ETZhez.
sorszám: 1621 (84161)
(előzmény: Popper, 2007-09-30 12:45:29)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-30 12:45:29
tudjátok az a baj, hogy mindenki bele van ájulva abba, hogy az MZ csak MZ, a Simson meg csak Simson. Voltak már 20 éve is olyan tuningolt motorok, amik kibírtak egy versenyt, utána széthullottak, de az alatt a 100 km alatt mentek, mint az állat. Az, hogy nem hiszitek el, hogy mennyit megy a gépem tuning nélkül, csak egy dolog. De ne úgy képzeljétek el, hogy 3 m2-es tükrök, meg lámpák vannak rajta, 3 kilós sárvédők, stb. 110 kg, mint már írtam, én meg 100 kg vagyok, 140-et bármikor viszi 4.-ben, és nem ETz óra szerint. Az a baj, hogy it hitetlenkedtek, pedig léteztek, és ma is léteznek komolyan , megfontoltan, 30-40 éves tapasztalat alapján megtervezett hengerek, tuningolt blokkok, amik nem 60.000-et, hanem 100 km-t mennek el, de gondoljatok már végre bele, hogy ha az élettartam nem a felére, hanem 600-ad részére csökken, akkor miért ne lehetne 10 percre sztár az MZ? Az elején még én se gondoltam 100%-ig komolyan a dolgot, de most már nem hagy nyugodni a dolog, és amint lehet, belevágok, természetesen olyan szerelő segítségével, aki épített már elég komoly gépeket, és nem röhög ki egyszerre. Az MZ-ben meg mellesleg akkora lehetőségek rejlenek, amekkorák kevés mai motorban. A 20-25 éves 750-es, meg 1100-as Suzuki GsxR-eket simán fel lehet húzni 4-500 lóerőre, de ha ezt akkor a japó mérnököknek a szemébe vágták volna, meghaltak volna a röhögéstől. Ami nincs kihegyezve, és ez alatt azt értem, hogy olyan időtálló szerkezeti elemekből, és olyan túlméretezett alkatrészekből van összerakva, mint ahogy pl az MZ is, azokat érdemesebb tuningolni, nem azt, ami már így is csúcsra van járatva....tudom jól, hogy nagy fába vágom a fejszémet, de annál nagyobb lesz a dicsőség, minél többen kételkednek a sikeremben:-)
sorszám: 1620 (84160)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-09-30 12:25:33
Ne feledjétek,egy 130kilós ember alatt soha nem fog menni egy Mz hát még ha utast is cipel magával,meg agyonpakolva túrafelszereléssel és az asszony vasalójával!!!Egy 50kilós kölyök alatt biztos megy mint az atom és viszi a 150-et ha jólvan belőve a karbi meg a gyújtás ugyanis az a lelke.
sorszám: 1619 (84157)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-30 11:49:52
A gyári 160 vicc! Mehet annyit a MZ, de akkor már nagyon nem gyári!
Már írtam, hogy elképzelhető az a 200 kevés lóval is, csak nem így.

Én ott adtam fel a jótanácsosztogatást, mikor elolvastam a számolást, hogy most ekkora fogaskerék van fenn, ha ...ennyivel nagyobbat rakok fel, akkor ...ennyivel többet fog menni. Hát persze...
sorszám: 1618 (84154)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-09-30 11:26:48
Mese oldal ajánlom mindenkinek!
sorszám: 1617 (84153)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-09-30 11:22:56
Ja röhögnék vagy sírnék ha megelőzne egy Simson mikor 120-al tekerek az autópályán. Szerintem nagy kamu!
sorszám: 1616 (84152)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-09-30 11:19:46
HeHe az enyém 10perc erejéig ment 130-al és csapágyas lett sok volt neki 9ezres fordulat!Ts150/1. Szerintem ne eröltesd nem éri meg havonta generálozni.
sorszám: 1615 (84151)
(előzmény: piri, 2007-09-30 08:16:15)

 
 
Doki Jawa700
válasz erre | email2007-09-30 11:14:16
Vékony gyűrűs dugattyú JAWA,MZ-hez,
hogy bírja a nyarat akár a negyvenfokos hőséget és ne melegedjen túl!!!Tel.:06309811674
sorszám: 1614 (84149)

 
 
válasz erre | email2007-09-30 10:24:03
Jó neked, hogy milliós hornetre tellik, de azért ezzel a 160-al ne hülyítsd már a népet. Senkinek nem megy többet 135-nél a TZ-je, de a tied alapból 160-at megy. Azért, az Überelésben is illik mértéket tartani. Most meg bedobtad ezt a 150 el menő simsont. Miniriga esetleg nincs ami e körül megy?
Az már a te dolgod, hogy mennyit fogsz szívni vele, biztosan sokat. De sok szerencsét a próbálkozáshoz, mint ahogy korábban is mondtam, tetszik a pozitív hozzáálsod, de vannak határok, nálam ezt pedig már jócskán át lenne lépve egy ilyen dologgal.
Na, akkor sikeres próbálkozást! Én biztos, hogy többet nem írok ezzel kapcsolatban, de azzal tisztában kell lenned, hogy elég sokan szkeptikusak ezzel terveddel kapcsolatban, és nem alaptalanul. Hogy én azt mondom, hogy nem fogod tudni megcsinálni, az az én véleményem, és tartom is. Azért mert nem hiszek neked, remélem tudod, hogy NEM nézlek le!!
sorszám: 1613 (84142)
(előzmény: Popper, 2007-09-30 00:36:28)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-30 10:03:56
Mzzzz-nek full igaza van. És az a 160km/h a 350-es Jawa-tól is igazán durva, nem nézem már vissza ki írta. Velem egyedül megy a Jawa olyan 130km/h-t tényleg végen, és ezt is csak egyszer próbáltam ki, amikor ki kellett égetni. És higgyétek el az már életveszélyes egy ilyen gépnél. Eszméletlen rezonancia, sír a motor, ömlik a füst, szóval frankón durva. A "tuning" simsonom is "csak" 80km/h-t megy végre, persze volt itt olyan akinek a 3 sebis s50 alapba ment annyit... tehát ezek szerint lószart se ér a sportgumi, a többfelömlős 60ccm henger, és a hosszított végáttét meg a 16-os fogaskerék elöl, hiszen 50ccm-el 3 sebivel simán megy annyit mi? Jaaaajj neee. Érdekes a haverom tökéletes állapotú s50-e csak 60-at megy tényleg végre, nem is értettük miért?? Hiszen itt azt írták, hogy sima ügy. Én csak abban hiszek ami tényleg valós. www.langtuning.de
Itt nem sufni tuning van azt hiszem, és az ára is megvan. És nem kamuznak össze vissza.
sorszám: 1612 (84140)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-30 08:16:15
Én azon vagyok, hogy a kis TS-ből kihozzam a 120-at. Ugyanis nekem egyikse ment még 90-95-nél többet, esetleg viharos hátszélben pár pillanatig (1x 103 volt óra szerint).
De előbb a kerekeket kéne centírozni mert szét akart esni és olyan érzésem volt mintha csúszna ki alólam a motor pedig nem is volt kanyar.

sorszám: 1611 (84139)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-30 00:36:28
figyelj, röhögj csak, mondom, sík úton 150, lejtőn 160 körül lehet A VÉGSEBESSÉGE JELENLEG, DE SZ.TEM JÖVŐ HÉTEN megnézem, lejtőn jelenleg mennyit megy.Az, hogy gyárilag mennyi a végsebesség, csak egy dolog. a 125-ös 100 körül megy, esetleg 110 lejtőn. Aki többet mond, hazudik, és kész. Egy jól belőtt 250-es valóságban, és nem az össze-vissza csaló kmóra szerint 130-at megy. Nekem 150-et. nem tudom, miért, de ennyit megy, és kész. Lehet, hogy sokat fogok szívni, meg sok pénz fog rámenni, de nem lehetetlen a 200. ha 60 cm3-is simóból 150-et hozott ki motorszerelő-tuningmester ismerősöm a 80-as évek végén, akkor nem lehetetlen az ETZ-ből a 200. rÉGEN IS VOLT OLYAN aki megcsinálta, hogy 200-at menjen, de ők nem közlekedni használták, hanem polgárpukkásztásként, megcáfolva az uilyen negatív véleményeket. Lessetek csak, ha sikerül. de nem fogom annyiban hagyni a dolgot. Azért is meglesz. A 150-es jelenlegi véggel meg nem csapnék be senkit, pláne magamat, mert van mellette 3 másik motorom, ami többet megy, köztük egy milliós Hornewt is, amin bárhol, bármikor tudok 200 fölött menni, de abban nem látom a kihívást:-) Úgyhogy inkább tanácsokat, ötleteket várnék:)
sorszám: 1610 (84137)

 
 
válasz erre | email2007-09-30 00:14:29
Igaz! Egyre inkább úgy látom, hogy kezdenek sokan elmmenni itt már olyan irányba, ami szerintem már nem igazán ide való. Lehetségesnek minden lehetséges, de itt bátran kijelentem mindenkinek, hogy nincs Magyarországon olyan ember, aki 200at fog menni ETZ-vel, és én még a 160-at is kérdőre vonom. Most lehet itt dobálózni ilyen egykoor volt versenymotorokkal. De azok versenymotorok voltak, lehet 250-es, lehet nem annyira áramvonalazott, lehet nem túl sok LE, de versenymotor, ami ment 200-al.Mert erre lett kitalálva. De itt nekem senki nem fog olyan motort csinálni (értem ezalatt ETZ-t), aki 200- at kihoz belőle. Mert ez olyan irreális, hogy lehetetlen. Végül is az egykori DDR mérnökök biztos meg tudnák oldani, egy igen komoly, talán akár évekig is elhúzhódó fejlesztés keretében, de tudomásom szerint itt senki sem az! Ez nem azt jelenti, hogy annak kellene itt lenni bárkinek is, és hogy nem ért a gépéhez, de 200-at....ugyan már......Ez az otthoni magam csinálom dolog, soha az életben nem fog ilyen magaslatokba eljutni. Mert abból, hogy egy normális motor legyen, nem egy garázs, és jó pár szkaértő ismerős kell, hanem már és lehet hogy ez valami hihetetlen, hanem mérnökök. Olyanok, akik azt a bizonyos lent már említett 200-al is teperő gépet alkották, olyanok, akik igen hosszú ideig, tervezőasztalon, majd rengeteg menetpróba után csinálták meg mindezt. De itt ez, szóval.....Álmodozni lehet...És én mégegyszer kitartok álláspontom mellett, hogy egy gyári TZ soha az életbe nem fog menni 160at. Mert itt erről is szó volt. Maradjunk már a realitások talaján, és talán mellőzzük ezt a "ki tud nagyobbat mondani" dolgot. A gyári ETZ végsebessége 135 ha nem tévedek papírok szerint. Erre max 5-10 km/h jön, több nemigen, de az is már csak dombon lefelé...Szóval engem ugyan ne hitegessen már senki azzal, hogy olyan fasza gépe van, hogy 160-at megy, és hogy azt ő olyanra megcsinálja, hogy 200-al megy. Általában amikor rákérdek, hogy kié volt ilyan gép és hol van, érdekes módon soha senki nem tudja. Hallotttam már arról, hogy a szántásba valaki 150-el ment. Jah meg 150et kétszeméllyel. És akkor azt hiszeik, hogy be is veszem, mert nem szólok semmit és rájuk hagyom. Nos, hát nekem van egy 125-ös ETZ-m és egy 250es TS-em. Itt kijelelntem, hogy soha nem ment többet a gyári értéknél. Csak 5km/h többlett jöhetett szóba, az is nagyon ideális keretek közt, és akárhogy erőlködtem, nem ment többet. Még a kicsi tz-se, pedig az teljesen gyári állapotban leledzik. Így még azt se lehet ráfogni, hogy belebarmoltam és azért nem megy.
Na szóval, mondani lehet, van is olyan hülye aki elhiszi, de azért örülök, hogy van olyan is, aki nem hagyja szó nélkül ezt az egészet. De folytassátok csak!!! Végül is én csak röhögök :D és mellettem is sok más szocimotoros kolléga, mert jól szórakozunk, és tényleg poénos ez az egész, nekünk legalább is, akik a maradtak a valóságnál....

Minden jót és további jó fejlesztés/barkácsolást!

ÜDV:

mzzzz
sorszám: 1609 (84134)
(előzmény: Esox, 2007-09-29 08:42:39)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-09-29 17:18:18

Már korábban említettem,hogy 1957-ben az MZ 250 RE 57 típussal elérték a 200km/h sebességet.A motor"mindössze" 32Le. teljesítményü volt,és ezt a teljesítményt 8000ford./perc-nél adta le.Ez a teljesítmény elérhetőnek tűnik az egyhengeres 250-esekkel is. Az áramvonalazása sem volt különleges,ezért gondolom,hogy nem lehetetlen cél a 200km./h.
Hogy van-e értelme az egy más kérdés.
sorszám: 1608 (84123)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-29 16:03:49
Minden ETS 250 23 literes pupostankos.
Szerintem volt német 301es ETZ, csak ide nem hoztak belőle. Aztán jött az 500-as saxon Rotax motorral amely tulajdonképpen a megerősített 301-es vázba került.
sorszám: 1607 (84122)
(előzmény: Esox, 2007-09-29 08:42:39)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-29 08:42:39
Valóban a legerősebb az MZ-k között az ETZ széria. Viszont az ETS Trophy Sport is elég komoly gép, főleg a púpos tankos. De az is ugyanúgy 130 véggel ment. Szériáról beszélünk. És az ETZ a legújabb, legerősebb a szériából. Abból is a 251-es. A 300-as az már török, nem beszélhetünk a széria folytatásáról. Ez egy olyan baromság, minek ez a 200 téma. Ha nem érti meg a gyerek, hogy a 62 lovas RZ megy 200-at, a 22 lovas ETZ meg soha a büdös életbe nem fog menni?? Csináljon rá "szivar" idomot, tegye le a földtöl 10centire a blokkot, tegyen rá hatalmas áttételt és kb költsön rá úgy 300ezer forintot és menni fog. És neki lesz igaza, és ő lesz a császár. Ennyi. De, hogy itt mindenféle számok röpködnek... ez szoci motor nem hornet meg gsxr, annyira más. Könyörgöm ne várjunk olyan sokat tőlük.
Egyébként én azokkal vagyok akik cáfolják ezt a "rekordkísérletet" sufni tuningal. Ezt tényleg csak komoly műszaki háttérrel lehet elérni és az már tényleg nem ETZ lesz!
sorszám: 1606 (84114)
(előzmény: Atilla, 2007-09-28 23:10:47)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-28 23:10:47
levendelnél az igazság, ezt mondom én is, lehet 200-at menni, csak nem éri meg.
Annyi pénzért lehet venni gyárilag 200-at menő motort is, és a végeredmény amúgy sem fog ETZ-re hasonlítani!

piri
Gyárilag a leggyorsabb az ETZ volt.
sorszám: 1605 (84110)
(előzmény: levendel, 2007-09-28 20:37:14)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-28 22:32:15
Én úgy tudom az ETS a leggyorsabb végre a szériák közt. 130-at tudta tartani!
sorszám: 1604 (84106)
(előzmény: Péter mz, 2007-09-28 22:21:29)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-09-28 22:22:04
120-140 et mennek
sorszám: 1603 (84104)
(előzmény: Péter mz, 2007-09-28 22:21:29)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-09-28 22:21:29
Sztem sikerül a nagy sebességed.A totalbike oldalán van népitélet,és ott a TS 250 esekről azt irják hogy 12-14 et mennek.És alap gép.Ezek a legjobb MZ-k.Amugy egy barátom is aki kb 100kg meg a bnője is olyan 60kg 110el mennek néha de az még nem a vége.
sorszám: 1602 (84103)
(előzmény: Popper, 2007-09-28 20:13:15)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-28 20:37:14
Én szorítok neked. Szerintem ez csak némi tuning, áramvonalazás és megfelelően választott áttételezés kérdése. De akkor az ETZ már nem fog ETZ-re hasonlítani, mert egy durva sebességirekorder áramvonalidomot kell barkácsolni rá.
De itt van a hipercsúcstartó NSU Fliegende Liegestuhl, ami 8,8 lovas motorral és az elképzelhető legalacsonyabb, 0,11-es Cw értékű, alacsony építésű bódéval valami 240km/h-t tudott.
sorszám: 1601 (84096)
(előzmény: Popper, 2007-09-28 13:52:03)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-28 20:13:15
nincs km órám, csak középen egy fordukatszámmérő:) Haver jött mellettem kawa Z 750-nel, annak digitális órája van, 152-vel mentem. Amúgy ma ő ment vele, én meg mögötte Hornettel, alatta 145-öt ment, de 4ben nem húzta 7000 fölé, 5.ben meg elfogyott a kraft, mert most nagyobb elsőlánckereket tettem fel előre. Ezt mind egyenesben, sík úton, szélcsendben. Télen 300-as henger, 5 felömlő, még könnyítés, idomok....... Most lejtőn fogom megnézni, mennyit megy...... De higgyétek el, a 145-150 nem hülyeség, hanem a rideg valóság...........
sorszám: 1600 (84095)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-28 19:09:30
Vigasztalásképpen elmondnám, hogy nekem is volt egy TZm ami 150 et ment.
De azt tudni kell, hogy minden km órát úgy csinálnak, hogy többet mutasson mivel kevesebbet nem mutathat ez törvény.
De szerintem a digi sem annyira pontos mint azt többen hiszik és ugye az sem mutathat csak többet. A házi buhermány biciklis meg nem hitelesített szerintem.
Úgyhogy marad a stopper.
sorszám: 1599 (84093)
(előzmény: Popper, 2007-09-28 13:52:03)

 
 
válasz erre | email2007-09-28 16:50:44
na az a 150 az valójában 130. Többet nemigen csikarsz ki egy szériagépből. Val.színűleg az órád téved. Az egyik jóbartáom etz órája is siet, én 70-el megyek ő meg 80-at, de gyakori nagyonn tévedés is. Szóval ezt a 150-et úgy hiszem el neked, hogy sehogy. És nem abban kételkedümk, hogy nem fogod megpróbálni....Próbáld, legyen szerncséd, de tunningolva fog a géped 150 et menni, nem 180-at....
sorszám: 1598 (84088)
(előzmény: Popper, 2007-09-28 13:52:03)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-28 13:52:03
OLYAN NINCS, HOGY LEHETETLEN, AKKOR IS MEGPRÓBÁLOM:) HA CSAK 180-LESZ MEG, AKKOR CSAK ANNYI. KÉSZ, ENNYI..... NEM ÉRTEM, MIÉRT NEM LEHET ELHINNI, MOST SZÉRIA ÁLLAPOTBAN, SÍK ÚTON A 100 KG-OM ALATT 150-ET MEGY. EZ TÉNY. KELL EGY ORBITÁLIS LEJTŐ, JÓ ÁTTÉTEL, ÉS MOTORERŐ, MEG MEGFELELŐEN KICSI LÉGELLENÁLLÁS........... DE HIÁBA IS MONDOM..... MAJD MÉG JELENTKEZEM:)
sorszám: 1597 (84085)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-28 10:21:03
MZ RZ250: 250 cc, 62 hp, 115 kg, 240 kph.
És itt a nagy lényeg. Ne hasonlítgassa senki az RZ-t az ETZ-hez. Mondjuk milyen hasonlatot is mondjak? Gyári aprilia 125RS illetve aprilia 125RSA GP. Ég és föld. Az MZ RZ250 valami hihetetlenül sokkal erősebb mint az MZ ETZ250. Ennyi, és ez megcáfolhatatlan. Ne hasonlítsuk össze, hiába 1969-es. Én nem mondom, hogy nem lehet az ETZ-t feltuningolni, hogyne lehetne, hiszen óriási lehetőségek vannak benne, vannak akik ezzel komolyan foglalkoznak, de egyrészt hihetetlenül drága, meg igazából nem éppen hobbi célból csinálnak ilyet. Ha komolyan az ETZ tuningolással szeretnél foglalkozni, javaslom keresd meg azt a nagyon segítőkész embert, aki ebben segít neked, aki az MZ kupával is foglalkozik, sztem itt mindenki ismeri.
Sok sikert.
sorszám: 1596 (84081)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-28 08:20:15
Ugy se tudod meggyozni, lehetetlen. Keptelenseg, en probaltam. Az MZ amire itt hivatkoznak az egy versenygep nem egy etz. Ez olyan, mintha a jawa mustangot meg a salakmotoros jawakat hasonlitanank ossze eg es fold. Mas a ketto es kesz, az etz az nem rz.
sorszám: 1595 (84077)

 
 
válasz erre | email2007-09-28 06:50:19
ok, ha te ennyire hiszel benne. DE azért el kell, hogy szomorítsalak, mert sajnos egy MZ az életbe se fog neked 200-at menni. DE álmodozni lehet, azt szabad.....DE hülyeségről minek?

sorszám: 1594 (84075)
(előzmény: _gab_, 2007-09-28 00:05:36)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-09-28 00:08:08
jah és ha jól tudom a 125ös is 200 felett teljesített.
sorszám: 1593 (84074)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-09-28 00:05:36
Azért annyira nem lehetetlen. Ha a 60as évek végén, 70es évek elején ment egy 250es MZ 200at akkor most is tudna. Igaz h az 2 hengeres volt, meg egy komplett gyár, mérnökök és lehet h több éves fejlesztés előzte meg, de ma fejlettebb technika. És ez az elszántság... Hajrá! Én nagyon szurkolok. Könnyű legyen és áramvonalas. Sztem ez a kulcs. Sok sikert!
sorszám: 1592 (84073)

 
 
válasz erre | email2007-09-27 23:14:43
Ajjaj, komoly világrekordok felé kezdünk elmenni. És mindezt MZ-vel. Nagyon csúcs állat király császárság :D
sorszám: 1591 (84072)
(előzmény: Esox, 2007-09-25 15:03:56)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-27 19:07:57
he-he, Gs 500-at inkább nem veszek, ellenben van egy 600-as Hornetem, az 13 másodperc alatt van 200-on:) Az Mz már csak hobby, meg faluban-városban cirkálni, hülyülni, meg esőmotornak van. A 200 meg akkor is meglesz:) Ha törik, ha szakad:) De igérjétek meg, ha sikerül, és láttátok a hivatalos videóját, jöttök egy sörrel:)
sorszám: 1590 (84060)
(előzmény: Esox, 2007-09-25 15:03:56)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-27 10:50:09
Én soha az életbe nem tuningolnám pl. a Jawamat, egyrészt értelmetlen, mert a pénzből amit rá költenék, mondjuk simán lehetne venni egy 400-as akármilyen motort :)) pl kawa. A simsont tuningolom, mert: relatív olcsó, illetve van értelme, főleg hosszabb távon. Igaz néha tud sokba kerülni :). De nincsenek elérhetetlen álmaim. A valós érték nálam 80km/h és ha megszakadok se fog 60ccm-el többet menni. Egyszerűen gyenge többre, de nekem megfelel, és nem akarom, hogy azért, hogy elmondhassam, hogy megy 100-al széthulljon a blokk rövid időn belül. Így is szívok vele eleget... de legalább erősebb mint ezelőtt és ez a lényeg. Ne akarjunk rekordot dönteni egy szoci géppel, ezeknek akkor is mennie kell, amikor már semmi se megy ;) ez a dolguk erre lettek kitalálva... elvileg :DDD
sorszám: 1589 (84047)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-26 12:19:55
Át is kellene nevezni! Pl: Tuning, fejlesztés, álmodozás... :-D
sorszám: 1588 (84012)
(előzmény: Esox, 2007-09-26 05:55:41)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-26 05:55:41
Ezen a fórumon mindent lehet :DDDDD
sorszám: 1587 (84009)
(előzmény: piri, 2007-09-25 16:22:05)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-25 16:22:05
Hát ez az!
Azért az a kétkiló má nem piskóta...
A Bandit is elfogy 170-nél azt 47LE.
sorszám: 1586 (83996)
(előzmény: Atilla, 2007-09-25 15:40:38)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-09-25 16:10:11
Óra szerinti 180-at is csak megfelelő súlyú vezetővel, szerintem.
sorszám: 1585 (83994)
(előzmény: Atilla, 2007-09-25 15:40:38)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-25 15:40:38
Még a GS500f sem megy gyárilag 200-at!
sorszám: 1584 (83993)
(előzmény: Esox, 2007-09-25 15:03:56)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-25 15:03:56
Én már mióta ezt mondogatom, hogy így képtelenség, dehát tudod, ilyen fogaskerék ide, olyan fogaskerék oda, utolsó túlméret :))), hűha, vízbefecskendezés, nitró, öcsém ennyi pénzből venni kell egy GS500-at az megy 200al olcsóért is :))) és nem kell félni, hogy meghalsz a kísérlet közben, ráadásul ugyan annyiba vagy, de a GS-nek kicsit nagyobb a futásideje, mint egy ilyen szana szét berhelt Mz-nek...
Sorry srácok de ez tényleg agyrém, lehet gyökér vagyok, hogy ezt mondom de tényleg...
sorszám: 1583 (83992)
(előzmény: Atilla, 2007-09-25 11:59:59)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-25 11:59:59
Ennyi sületlenséget egy helyen...
A légellenállás négyzetesen emelkedik a sebességgel! Hogy a többi veszteségről ne is beszéljünk!

Tudtommal a leggyorsabb gyári MZ az RZ250/2 volt 62 lóerővel, így 240 km/h volt a vége.
Persze agyon burkolva...
Lehet kisebb teljesítménnyel is menni 200-at. A legjobb szép szivar alakra burkolva, virsli kerekekkel. Semmi súllyal. És persze csak nyíl egyenesen!
De valahogy a MZ-Jawa nem így néz ki, akkor viszont marad a sok-sok lóerő! Szóval, csak lóerőtuningal ha majd eléritek úgy kb az 50-lovat, akkor elhiszem azt a 200-at!...
sorszám: 1582 (83983)
(előzmény: Esox, 2007-09-25 09:22:04)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-09-25 09:22:04
Jaaaj neee :DD. Tényleg csak vicc volt... Nehogy megpróbáljátok, széthullik :))). De komolyan... nemá... Az már tényleg nem arra való... :D de jó poén volt!
sorszám: 1581 (83975)
(előzmény: Tibi2T, 2007-09-23 18:42:36)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-09-24 00:37:32
Nekem is 125-ös a váz, de a hátsólánckerék is 125-ösé, 20-as első lánckerékkel 1. 50, 2. 75, 3. 95, 4. 120, 5. 145-150 körül, esténként viszi sík úton a 150-et is, nappal 140-145 körül megy, ott forog 6600-at, 7000-nél 5.-ben van 150-en. a hengerm utolsó túlméretes, kb. 270 cm3, de nekem 110 kg alatt van, hátsó sárvédő, tükrök, semi felesleges nincs már rajt. nekem 110-es a fuvókám, így van belőve. a blokkot hogy cseréltltek? nekem beleért a könyökcső a kerékbe fékezéskor, ezért előre 16-os felnit kellett tenni.
sorszám: 1580 (83933)
(előzmény: GJózsi, 2007-09-23 20:22:27)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-09-23 20:22:27
Helló!Nekem 3.-ban már 110-et megy, 21-es láckerék, 16-os hátsókerék (a fogaskerék úgyan akkora mint a 18-as keréké/48fog)300-as henger, könnyített kuplung, 135-ös főfúvóka!A motor 117kg (125-ös váz)Haverom ment vele 150-et!
sorszám: 1579 (83913)
(elözmény: Esox, 2007-09-06 19:58:41)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2007-09-23 18:42:36
Szerintem 350-es Jawa-ból viccen kivül,ki lehetne hozni a 200-at. Múltkor sik úton, két személlyel erős hátszéllel 160kmh, mondom nem vicc, 6000 fordulat felett pörgött valamivel és hosszú áttételem van.
A motoron csak a kipuffnyilások lettek tágitva. Az már más dolog, hogy ezután a menet után komolyan elgondolkodtam a fékek tuningolásán...
sorszám: 1578 (83903)

 
 
válasz erre | email2007-09-22 21:19:16
:D a 650es URAL. PFU- ne is említsük. AMúgy iagazad vanb. A Jawa 350 kb 250 km/H, akkor az URAl alázza a gsxr-1000 est. Na jó nem gyorsulásban, de végsebességben tuti :D:D


mzzzz
sorszám: 1577 (83852)
(elözmény: Esox, 2007-09-22 16:34:39)

 
  Összesen: 50 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu