:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás Összesen: 50 oldal
nem vagyok fizikus,de szerintem szilárdabb lesz,persze csodákra ne számíts!
Nekem is tetszenek ezek a régi chopperek a az előre tolt lábtartóval és a ketté ágazó bölcsővassal:-)
Nekem sajna nincs CO hegesztőm,ha lenne biztos én is csinálgatnék a gépre valami egyedit.
ja es persze nem akarom a vazat megvagni, visszaalakithatot akarok.
Hello!
Elkezdtem csinalgatni egy bolcsovaz kialakitast a 251-esemhez. Valaki csinalt mar ilyet?
A a villanyak moge a tank ala teszek egy pantot, ami leer a dudaig(ami nem ott lesz). A pant 2 szarat osszefogom egy csavarral, meg kozerakok 2 negyzetprofilu csovet. Lent oda kapcsolodna ahova a labtarto. Szerintetek ezzel el lehet erni nagyobb szilardsagot? Vagy jobb volna, ha nem egy sikba lenne a vazzal es alul eltavolodna a 2 cso es valami kiallohoz csatlakozna? (bocsi az angol billentyuzetert)
:)))
sorszám: 1873 (90274)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-10 23:51:53)
bocsánat,akkor visszavonom,de télleg kinyirta a főtengelyt,a tz-be,amit viszont kétlek hogy 9000ig felpörög terhelés mellett,üresbe meg nem számit mennyit pörög és nem is tesz neki jót,ez viszont igaz.már kicsit fáradt vagyok mert egy 16v rovert kellett főtengelycsapágazni,és összerakni,ebbőől kifolyolag nem figyelek csak irok,irok,irok..UI:Reed-szelepre gondoltam.
ÜDv:András
Az membrán... amiről van cikk.
A power szelep a kipuffot nyitja óriásira.
sorszám: 1871 (90270)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-10 23:01:39)
:)))
sorszám: 1870 (90267)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-10 22:46:59)
Az "igénytelen "orosz tank""-ot senki ne vegye magára,félreértés ne essék,én a motor megbízhatóságára és tartósságára céloztam.
Hát akkor sok szerencsét!!
ÉN saját tapasztalatból beszélek\írok.Megcsináltam a powert,az egész blokkot kibeleztem skf csapágyak mindenhol,a forgattyúsházat gázlánggal meg olajos hűtéssel meg lett edzve hogy bírja.A történet első hibája hogy nincs az az isten hogy a tz főtengely kibírja powert, szintén saját(nekem meghajolt a főtengely 8500 körül)Az hogy TS dugó van a haverod motorjában az se segít sokat ,bár a maga a TS blokk "am komlette" na az bírja ha kened a bajszát,az egy ígazi igénytelen "orosz tank". Addig hajthatod különösebb szerelgetés nélkül amíg szét nem hullik.Az se halhatatlan de nagyon kemény kis gép.A másik buktató,kell egy aluhegesztő akivel igen jó haverságba vagy mert külömben mély tárca kell hozzá,mivel a hengerhez és a szívőcsőhöz is hozzá kell nyúlni és átalakítani,nem árt egy esztergályos rokon se.
Ja és ezek a gépek nem igazán arra vannak tervezve,hogy a powert huzamosabb,v. hosszútávú használat közben is elviselje.
Ha jól emlékszem akkor itt az oldalon a tuning rovatban találsz róla cikket.
De én a helyedbe inkább a karbival probálkoznék,esetleg direktszűrő,másik karbi(koso,keihin stb.)
De körbe megy a ford.mérő csak a 0-ás számnál van egy pöcök a számlapon az a határ.
Az ki tud akadni? Nem megy körbe? :)
Hát abból h amikor a fordulatszámmérője kiakad akkormég mindig feljebb tud pörögni:D (kegyetlen hangja van:D
Terhelésnél? Hajrá!
Éd honnan lehet tudni hogy 9000?
Lehet h igazad van bár haverom etz-jébe ts dugó van és kiforogja a 9000-et is úgyh elméletileg megoldható
Bizonyára meg lehet csinálni.
De ott kezdődik, hogy mekkora legyen...aztánezek a poweres gépek anyagbóé vannak ám... Talán 7000n/min alatt nincs is értelme... mivel pl. az RD350nél 7200on nyit.... na most 9-10ezret pörgetni egy MZ-t hát ahhoz mindent ki kéne cserélni illetve széthullana 3 sarok után (lehet előbb).
Na meg nem is lenne olcsóság.
Hello valaki tud nekem segíteni olyanba h lehet e kapni vagy csinálni Etz-re power szelepet?:DDD
hello!
A témával kapcsolatban előkapartam a régi számlákat, és ottan benne volt, ez is hogy a két felnit finomcsiszolták,savazták,rezezték,majd krómkád.
És valóban tévedtem, mert 9650,- volt összesen akkor.
Ezzel a chromedesign-al pedig meg se szabad próbálkozni,háát röhej,25rugó egy szaros felniért:))))Annyiból legyártok egy komplett kereket esztergályossal tömör alu kockából:)
UI:ez nem neked szólt csak le akartam írni.
üdv:András
hát még csak 2 éve fedeztem fel ezt a soroksári úti galvanizáló üzemet de nagyon olcsón dolgoznak szerintem,ja és hozzátenném hogy nem krómhatású festékkel dolgoznak hanem rendes krómmal,merthogy a króm előtt nem szokás alapozni,ha nem rézből van a munkadarab, akkor szoktak elektromos úton egy bizony rézfüstöt rátenni, ezek után belemártják a krómkádba.Ott is feszültség segítségével gyakorlatilag ráégetik.ez a galvanizálás lényege.De ott csinálnak egyebet is pl:horganyzás,nikkelezés, rezezés,saválló bevonatok, stb.
Motor felni mindkét oldala /db: 25.000 Ft-tól
Ez 2db, eredeti, új, tökéletesen csiszolt és krómozott, 20-25 évet bíró cseh Jawa-felni ára a Jawamarkt.cz oldalon.
Miről is beszélünk?!?
Én is náluk voltam. Tavaj nekem 7000-et mondott 1 DB felnire!
sorszám: 1857 (89903)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-02 03:07:00)
Hát nem kerül többe mint egy jobb minőségű fényezés. Én elégedett vagyok az árral mert nekem okosba lett megoldva, csak a festék lett megvéve és ismerős fényező fújta le. :))
Csak azért linkeltem ezt, mert tudtommal csak ők foglalkoznak ilyennel rendszeresen.
És az árral is elégedett vagy? Én kissé megrökönyödtem a honlapon feltüntetett értékektől...
Krómozás egyik alternatívája lehet, a rozsdás kráteres felületeken is szép lesz. Persze a rozsdát el kell tüntetni mindenképpen. Én a kocsimon a szelepfedelet, meg a beltérben pár műanyag apróságot csináltattam velük. Már pár hónapja gond nélkül bírja a felület. Teljesen ugyan olyan mintha krómozva lenne. Ha pedig karcolódik akkor gond nélkül polírozható. http://www.chromedesign.hu/index.php
hát nemtudom, a fényezés is tud nagyon szép lenni, nekem amikor krómozták minkét felnimet(sajna eladtam őket) akkor fél éve ősszesen volt a kettő asszem 6000,és a soroksári úton megtalálhatók a vágóhíd közelébe,csak annyi van kiírva hogy galvanizáló üzem.
Hát az attól függ, mennyire van kráteresre rozsdásodva. Van azért egy határ, főleg felninél, ami az anyagvastagságban meg kell hogy maradjon. Ha nagyon durván ki van gödrösödve, akkor szétcsiszolod az anyagot, mire végzel, és elgyengül a felni.
Nehéz így látatlanban mit mondani, de az elv az ez:
kinyomkodod/felrezezed a benyomódásokat, kicsiszolod a rozsdakrátereket, mély karcokat durvával, aztán egyre finomabbal tünteted el az előző, durvább papír karcait. Az eleje 80-as, vége az 1000-es papír volt nekem amikor ilyet csináltam.
Én kipufogót és felnit akarok krómoztatni. Én is álljak neki dúrva csiszolópapírral?
Két dolgot kombinálsz össze. Igazából hármat.
Polírozni krómozás előtt kell az acél cuccokat, de előtte minden karcolást, gödröt, stb. gondosan, lépcsőzetes papírfinomítással kicsiszolni. Iszony kemény meló, végigcsináltam pár elemet a gépemen.
Alumínium alkatrészeket felpolírozhatsz anyagában, elég sokáig nagyon szép fényes felület marad, védelem nélkül is. Ha gödrös, ütött, karcolt, nyilván itt is áll, ami az acélnál, csak a munka sokkal könnyebb, mivel az alu puha.
Ha a krómozást drágának találod, (amit nem csodálok :] ), lehet hogy egy szép fényezéssel elégedettebb lennél, mint egy sz@r és drága krómmal. Ezesetben viszont eszedbe ne jusson polírozni. 240-es papír az acélra, azt hadd szóljon... a többit a fényező vágni fogja, szórógitt, símítás, gitt finomsimítás, stb... stb...
Ezt az acélpolír+lakk témát meg felejtsd el szerintem. Nem működőképes.
Hello!
Na krómozás az nagyon drága, főleg ha azt nézem, hogy mire elmegyek edelénybe meg vissza 2x, úgy tudom ott lehet ilyet csinálni, esetleg még valahol Budapesten környékén.
Ez a polírozós dolog meg gyakorlatilag ingyen van. Polírpaszta néhányszázft meg a lakk.
Csak a kérdésem, hogy csinált-e már valaki ilyet és illetve a lakk megragadna-e az ilyen fényes felületen?
A Prevent nagyon jó márka, de a dísztárcsalakkot nem ajánlom!!!!! SAját tapasztalat!!
hát nem ismerem hogy mit tud egy ilyen polirpaszta,én csak azt a krómtisztítót,viszont hogyha az acélt akarod polirozni akkor nagyon sok munka lesz vele,vizes 1000es csiszolóval végigcsinálni az egészet.egyszerűbb ha lekrómoztatod,az lehet hogy drágább, de szebb és kevesebbet kell vele melózni.ez csak egy vélemény nekem figyelni rá.Ha krómozod akkkor célszerűbb előre lemaratni a festéket róla mert felárat szoktak számítani ha külön nekik kell a kezelendő felületet tisztítani.
remélem tudtam segíteni.
üdv:András
Ohm tövénynek hívják: U=R*I
De ne törd a fejed. 4db a cikkben említett , vagy annál újabb ledet lehet sorbakötni, egy 240Ohm-os ellenálással. 1/8-ad Wattos elegendő. A fehér ledekből csak 2őt lehet sorbakötni mert nagyobb feszültséget igényel.
Hali.
Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy Etz 250 akarok tranzisztoroe gyújtást. Magyarországon hol lehet hozzájutni ien cuchoz??
Hello!
Ma voltam a barkácsboltba és polírpasztát akartam venni. Aluhoz való nem volt viszont volt acálhoz meg rézhez. Erről az jutott eszembe, hogy az első sárhányót nem lehetne szépen kicsiszolni és kipolírozni, majd lefújnám ilyen lakkal, van itthon dísztárcsára való Prevent. Ez így összejönne, vagy csak időpocsékolás, megragadna a lakk?
Szevasztok!
Szeretnék összehekkelni egy ledes lámpát a vasamba, az oldalon található erről a témáról szóló cikket próbáltam segítségként használni, de sajnos pl a képlet nem szöveg formátumban volt hanem egy képen, ami valószínűleg elkallódott. Tudna nekem segíteni valaki, aki ismeri a képletet?
A segítséget előre is köszönöm!
Albert
sziasztok!
Főként pestieknek szól a dolog,a mai napon kb. 10 és 21 óra között a IX.Kerületből a Lurdy háznál az ingyenes parkolóból ellopták apám kocsiát.
Kérlek titeket ha jártok arrafele és láttátok(bármikor) hívjatok v. írjatok ide a fórumba.
Az autó típusa fiat fiorino 1,5 i.e. benzines fehér színű dobozos,rendszáma:FDB-666
ismertető jegyei:jobb ajtó kicsit sérült,motorháztető, és a hátsó ajtó jobb szárnya horpadt.Sok szerszám van van a hátsó részben,és a február elején mennünk kéne a kocsival dolgozni.
Ismétlem bárki látja menet közben hívjon
ez az én számom:06-/70/-774-92-55
ez az apámé:06-/20/-9-309-505
nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget.üdv:András
Ilyen polírozó rudat bármelyik csiszolástechnikai boltban tudsz venni, én 2 éve vettem, kb 600 Ft volt. kétféle van, elő(rózsaszín) és utópolírozáshoz(kék), mivel előtte már átcsiszoltam a felnit 1500-ös csiszolópapírral ezért az utópolírosat vettem. De simán lehet használni előcsiszolás nélkül. pl tanksapkát is úgy szoktam.
Írtad, hogy sportlégszűrő van fenn a gépen, érdekelne, hogy teljesen elhagytad a légszűrőházat?
Nem igazán akarom tuningolni a gépet, de jó lenne kiiktatni azt a nagy légszűrőházat, és egy sportszűrőt felrakni, de félek, hogy kétütemű lévén a gázlengések kedvezőtlenül hatnának a motorra.
Igaz egyelőre annak is örülni fogok, ha a 634-es működni fog a 638-as karbival.
pont ez benne a poén hogy sokkal hígabb mint amit mondtam neked ez a polírpaszta ez inkább ilyen folyadék de biztos vagyok benne hogy szemcsés, mert amikor a tanksapkát csináltam akkor hallottam hogy serceg.
Az ötvös ellátókban lehet kapni különféle polír pasztákat árat nem tudok, de szerintem jól tisztítanak.
Pesten is lakok, ha iskola van.
Attól félek ha lötty akkor az is csak valami oldószer és inkább kémiai úton fejti ki a hatását.
Úgytudom, a polírpasztának az a lényeg, hogy apró szemcséket tartalmaz ami fizikai úton csiszolja a felületet végleg. De javítsatok ki ha rosszul tudom.
sorszám: 1836 (88960)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-21 23:09:56)
Hát ami még eszembe jut az egy króm tisztitó lötty,ha pesten laksz,akkor el tudom mondani a pontos címet,A XIII.ker.hegedűs gyula u. - dráva u. kerszteződésnél van egy trawal nevű bolt
ott vettem 890ért ezt a trutyit.A szarrá kopott olajos,saras alufelnimből olyat varázsolt, mintha krómoztattam volan a felnit.Ez még lehet hogy segít.Ha még szét lenne szedve a moci akkor kipróbálnám és utána mondanék inkább vélemény de most túl jól megy ahhoz hogy szétszedjem.
Köszi.Mindenre van átalakítási engedélyem nagyonsok utánjárás és papírmunka volt elintézni de már rég volt most nem tudom ,hogy megy a dolog.Tavasszal viszem műszakira már tök várom (2 éve lejárt róla)mert minden műszakin mikor meglátják dörzsölik a tenyerüket, hogy jól megszivatnak.Volt olyan, hogy el akart küldeni a vizsgabiztos azt mondta ,hogy ugye viccelek erre mondtam neki, hogy ember elöbb nézze meg a papírjaimat.Nézett nagyot majd belekötött a kipukba, hogy biztos nagyon hangossak de ez se jött neki össze.
Köszi szépen megkaptam!
Állat nagyon a gép:)
Én is valami hasonlóra gondoltam, csak csepptankkal.Műszakin nem kötöttek még bele?
Sziasztok!
Csináltam képeket a motorról ,akinek igértem elküldtem.
A perselyt ki lehet szedni és akkor könnyebb hozzáférni, vagy valami kis hengeralakú fejet próbálnék keríteni. Az a krómtisztító nekem is van. Azt mondták a boltban, hogy polírpaszta, jól megörültem, de semmi köze sincsen a polírpasztához lehet, hogy nálad is az a gond.
A polírpasztát állítólag nagy rudakba adják és olyasmi mint a gyertyaviasz. Csak ahogy hallottam nem lehet csak nagytételben venni.
sorszám: 1830 (88881)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-01-20 13:34:36)
hát én inkább autóknál hallottam ilyesmiről, meg is csináltam a golfomon(1,8gti injektor) de nem sokat változott,elvileg azt mondják hogy a felpolirozott felületnek kisebb lesz a súrlódási tényezője,viszont hogy nekem miért nem müködött,leget hogy vmit nem csináltam jól.Az etz-nek a hengerét mivel akarod megcsinálni?,csak azért kérdezem mert a felömlők átmérője nagyon kicsit ahhoz hogy vmilyen szerszámmal belenyúlj, bár kézzel vagyis ujjal meg lehet csinálni.Én tescoban vettem egyet,azt mondjuk a felnimre vettem mert az alut kkivállóan fényesíti.Ha jól emlékszem akkor prevent márkájú,és az van ráírva hogy krómtisztító paszta.Akkor a az egész mint egy fogkrémes tubus, én tavaly vettem ilyet és akkor kb 800 ft volt.
Hello!
Csinált már valaki olyat, hogy kipolírozta a motor belesejét? Mármint a felömlők falát, a szívónyílást, a hengerfejet. Ettől van valami érezhető erőnövekedés? Polírpasztát honnan lehet szerezni?
Ha valakinek van tapasztalata az segítsen már!
ja 250-es ETZhengerről van szó
Hali!
Segítségeteket szeretném kérni a Jawa Babetta 207-es blokk szétszereléséhez hogy ezt az egész alkatrész hogyan vagy mivel lehet szétszerelni? Mert nekem nem megy!
http://kepfeltoltes.hu/view/080117/ABRA12_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Előre is köszi!
ÜDV:robi
Összesen: 50 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|