hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. június 19. kedd 
Gyárfás

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás

Összesen: 49 oldal

sebi
válasz erre | email2008-03-10 19:43:03
Simsonra való BABETTA gyújtás!!!!!!Kompletten:alaplap/közdarabbal együtt/, lendkerék /kúp átesztergálva/ feketedoboz, szóval minden!Eladó!Motoron van ugyhogy működés közben is megtekinthető!17000Ft Tel.:06203801843 e-mail:rikogatos@freemail.hu
sorszám: 1892 (91602)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-02-29 17:48:37
csá- etz250 - kérdésem a következő: (részlet a porlaszóbeállításos cikkből) "...Fúvóka ellenörzés után, tekerjük ki a melléklevegő csavart és ha sérült a tömítő kúpja, akkor cseréljük... A melléklevegő csavar működéséről érdemes tudni, hogy teljesen becsavarva leáll a motor, kifelé csavarva pedig gyors ütemben növekszik az alapjárat, majd ha túlcsavartuk az optimális ponton, akkor sokáig nem változik a fordulat...." - mi ez a ? mikor jó kúpja? én ha betekerem tökig akkor nem fullad le a mocim és ez normális? kösz rgy!
sorszám: 1891 (91184)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-29 15:15:49
megvan a probléma fő okozója:a hall jeladón(ami az állórész)van két szegecs,éd ebből az egyik elszabadult,lehet a magasabb fordulatszámtól is,és hol érintkezett, hol nem.most hogy összeszorítottam a szegecset és kicseréltem a diódát,azót már jó.Viszont mégis jó lesz a rajz,hogy tudjak csinálni egy pót elektronikát.
üdv:András
sorszám: 1890 (91171)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-29 07:47:57)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-29 07:47:57
Hali!
tudsz majd küldeni nekem mail cimemre egy rajzot a vezérlő nyáklapról. A 2.es és a 4.es csatlakozó között elcsattant a dióda és nem érti a műszerész mi lehet a baja.a bekötési rajzot már odaadtam,de abból nem tudsemmire következtetni.lehet hogy elcsesztem valamit,és ezért kellene.
üdv:András
sorszám: 1889 (91162)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-28 20:28:25)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-29 07:27:01
Hmm! Hát akkor paszz piros :)))
sorszám: 1888 (91160)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-28 20:28:25)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-28 20:28:25
Téves!!! pár ezresér belefurták. nem volt drágább egy sima hengerfurásnál.
sorszám: 1887 (91152)
(előzmény: piri, 2008-02-28 10:56:23)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-28 10:56:23
De nyilván nem a 250-es hengerbe van neked a 75,5mm-es dugó. Hanem egy 300-as hengerbe amit meg kell venni és sokkal drágább mint egy furatás... Erre gondoltam.
sorszám: 1886 (91128)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-26 20:39:10)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-26 20:39:10
Hali! de meg lehet nekem ha jól emlékszem 75,5 körüli a dugóm számolva kb 290ccm de ez alapméretes a nagyobbakal átlépi a 300as határt ja és szerintem sokkal nyomatékosabb lett élvezhetőbb a motorozás. ja és én csináltam egyszer könyített kuplungot de az nem hozott ekkora hatást mint a 300as dugó tény hogy pörgött 8-9 körül de nem volt jó kis fordulaton rángatott és 6500fölé terhelve akkor se ment, most is simán pörög anyit terhelve viszont nyomatékosabb lett kicsi és nagy fordulaton is.
sorszám: 1885 (91052)
(előzmény: piri, 2008-02-26 20:25:59)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-26 20:25:59
Szerintem nem lehet 300asra (75mm) megfúrni az ETZ-t ahhoz 300as henger és fej kell. A nagyobb kompresszióhóz meg erősebb főtengely és jobb csapágy...
sorszám: 1884 (91050)
(előzmény: tams9, 2008-02-25 16:57:54)

 
 
kptuningsystem
válasz erre | email2008-02-26 17:01:32
ja am. a hozzászólást a hengerfejre értettem :D /hidd el jobban +éri/

powerszelep Mz-be?
pffff
szerintem töltsétek le az oldalról az Általános 2ütemű tuning c. dokumentumot utána kéne találgatni

ja asszem egy régi szintén Motorrevüs sorozatban megjelent Etz 125/150 tuning azt se ártana olvasgatni
na ott pl. könnyítik a főtengót és a gyári moci akkor forog 8-at

azt + elárulom hogy TS dugótól nem fog 9-et pörögni meg hogyha még sárkányos matricát raksz a tankra akkor 18 ezret fog forogni??? :D:D:D:D
sorszám: 1883 (91041)

 
 
kptuningsystem
válasz erre | email2008-02-26 16:50:26
aha tényleg elhanyagolható az az 5-6% teljesítménynövekedés (részterhelési tartományban 10% is!!!)

de ne zavarjon senkit :D:D:D
sorszám: 1882 (91040)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2008-02-26 14:56:00

Üdv tams9!

Csak jelentéktelen teljesítmény növekedést érnél el.Hatásosabb a térfogat növelés.
sorszám: 1881 (91037)
(előzmény: tams9, 2008-02-25 16:57:54)

 
 
Rockerke
válasz erre | email2008-02-25 17:06:58
Szombathelyen lehet valahol krómoztatni? Ha valaki tud valami infot, akkor írjon.. előre is kösszi!
sorszám: 1880 (91011)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-02-25 16:57:54
Hello!
Azon gondolkoztam, hogy szerintetek mivel van előrébb az ember, ha 300-asra csinálja a 250-est vagy, ha marad a lökettérfogat, de a hengerfejet alakítjuk.
Ez azért jutott eszembe, mert sokkal jobb minőségű benzint használunk, mint amire eredetileg tervezték.
Arra gondoltam, hogyha a hengerfejet úgy alakítjuk át, hogy a hengerfej peremével párhuzamosan a préstérből is leszedetünk akkor nem kockáztatjuk az öngyulladást, viszont a kisebb lesz a félgömb fölötte tehát nagyobb a komresszió és így kihasználjuk a 95ös benzin nagyobb komressziótűrését. Effektíve hatékonyságot növelünk.
Namármost ezekszerint ott tartunk mintha 300ccm-re fúrtuk volna, a fötengely és a hajtáslánc mechanikai igénybevételét tekintve. A fogyasztás viszont nem nő, mert a hatékonyságot növeltük.
Mi a véleményetek az eszmefuttatásomról? Gondolom valami bibi van benne, különben mindenki így csinálná.
Üdv!
sorszám: 1879 (91009)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-02-19 16:31:11
Újabb fejlemények történtek. Télen kicsit tesztelgettem a peltier elem működését. Apróbb problémák után sikerült stabil állapotba hoznom a fesültség stabilizálás tekintetében. Miszerint ezek az eszközök nem komálják ha plusz áramot kapnak, az akku után kötöttem egy fesz.stab IC-t amit kalibráltam 12V-ra. Az IC maximális terhelhetősége 10A. Amit ha jól szorozgatunk 120W teljesítményt enged meg, igaz csak rövid időre. A thermoelektronikus elemecske meg "csak" 45W-ot eszik. 1 probléma megoldva.

Felmerült egy új ötlet. Miszerint lopjunk a számítástechnikából... Alkalmazzunk hőcsövet. Ki mennyire jártas ezen elemek hajlításában... És működésük hőmérséklet tartományában...

A téma még mindig Intercoolert a motorra....

Üdv.: CRE [-.-]
sorszám: 1878 (90755)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-13 18:38:16
Az 500-as rozsxos MZ-n is valahogy így van... Tehát jó az úgy, nyilván azért mert sokat merevít rajta.
sorszám: 1877 (90456)
(előzmény: tams9, 2008-02-13 16:36:38)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-13 17:17:55
nem vagyok fizikus,de szerintem szilárdabb lesz,persze csodákra ne számíts!
Nekem is tetszenek ezek a régi chopperek a az előre tolt lábtartóval és a ketté ágazó bölcsővassal:-)
Nekem sajna nincs CO hegesztőm,ha lenne biztos én is csinálgatnék a gépre valami egyedit.
sorszám: 1876 (90450)
(előzmény: tams9, 2008-02-13 16:39:40)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-02-13 16:39:40
ja es persze nem akarom a vazat megvagni, visszaalakithatot akarok.
sorszám: 1875 (90443)
(előzmény: tams9, 2008-02-13 16:36:38)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-02-13 16:36:38
Hello!
Elkezdtem csinalgatni egy bolcsovaz kialakitast a 251-esemhez. Valaki csinalt mar ilyet?
A a villanyak moge a tank ala teszek egy pantot, ami leer a dudaig(ami nem ott lesz). A pant 2 szarat osszefogom egy csavarral, meg kozerakok 2 negyzetprofilu csovet. Lent oda kapcsolodna ahova a labtarto. Szerintetek ezzel el lehet erni nagyobb szilardsagot? Vagy jobb volna, ha nem egy sikba lenne a vazzal es alul eltavolodna a 2 cso es valami kiallohoz csatlakozna? (bocsi az angol billentyuzetert)
sorszám: 1874 (90442)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-11 00:05:13
:)))
sorszám: 1873 (90274)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-10 23:51:53)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-10 23:51:53
bocsánat,akkor visszavonom,de télleg kinyirta a főtengelyt,a tz-be,amit viszont kétlek hogy 9000ig felpörög terhelés mellett,üresbe meg nem számit mennyit pörög és nem is tesz neki jót,ez viszont igaz.már kicsit fáradt vagyok mert egy 16v rovert kellett főtengelycsapágazni,és összerakni,ebbőől kifolyolag nem figyelek csak irok,irok,irok..UI:Reed-szelepre gondoltam.
ÜDv:András
sorszám: 1872 (90272)
(előzmény: piri, 2008-02-10 23:22:25)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-10 23:22:25
Az membrán... amiről van cikk.
A power szelep a kipuffot nyitja óriásira.
sorszám: 1871 (90270)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-10 23:01:39)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-10 23:13:11
:)))
sorszám: 1870 (90267)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-10 22:46:59)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-10 23:04:04
Az "igénytelen "orosz tank""-ot senki ne vegye magára,félreértés ne essék,én a motor megbízhatóságára és tartósságára céloztam.
sorszám: 1869 (90266)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-10 23:01:39
Hát akkor sok szerencsét!!
ÉN saját tapasztalatból beszélek\írok.Megcsináltam a powert,az egész blokkot kibeleztem skf csapágyak mindenhol,a forgattyúsházat gázlánggal meg olajos hűtéssel meg lett edzve hogy bírja.A történet első hibája hogy nincs az az isten hogy a tz főtengely kibírja powert, szintén saját(nekem meghajolt a főtengely 8500 körül)Az hogy TS dugó van a haverod motorjában az se segít sokat ,bár a maga a TS blokk "am komlette" na az bírja ha kened a bajszát,az egy ígazi igénytelen "orosz tank". Addig hajthatod különösebb szerelgetés nélkül amíg szét nem hullik.Az se halhatatlan de nagyon kemény kis gép.A másik buktató,kell egy aluhegesztő akivel igen jó haverságba vagy mert külömben mély tárca kell hozzá,mivel a hengerhez és a szívőcsőhöz is hozzá kell nyúlni és átalakítani,nem árt egy esztergályos rokon se.
Ja és ezek a gépek nem igazán arra vannak tervezve,hogy a powert huzamosabb,v. hosszútávú használat közben is elviselje.
Ha jól emlékszem akkor itt az oldalon a tuning rovatban találsz róla cikket.
De én a helyedbe inkább a karbival probálkoznék,esetleg direktszűrő,másik karbi(koso,keihin stb.)
sorszám: 1868 (90265)
(előzmény: G-Golo, 2008-02-10 11:30:01)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-10 22:46:59
De körbe megy a ford.mérő csak a 0-ás számnál van egy pöcök a számlapon az a határ.
sorszám: 1867 (90264)
(előzmény: piri, 2008-02-10 17:30:48)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-10 17:30:48
Az ki tud akadni? Nem megy körbe? :)
sorszám: 1866 (90229)
(előzmény: G-Golo, 2008-02-10 11:30:01)

 
 
G-Golo
válasz erre | email2008-02-10 11:30:01
Hát abból h amikor a fordulatszámmérője kiakad akkormég mindig feljebb tud pörögni:D (kegyetlen hangja van:D
sorszám: 1865 (90199)
(előzmény: piri, 2008-02-09 17:09:52)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-09 17:09:52
Terhelésnél? Hajrá!
Éd honnan lehet tudni hogy 9000?
sorszám: 1864 (90150)
(előzmény: G-Golo, 2008-02-09 15:03:01)

 
 
G-Golo
válasz erre | email2008-02-09 15:03:01
Lehet h igazad van bár haverom etz-jébe ts dugó van és kiforogja a 9000-et is úgyh elméletileg megoldható
sorszám: 1863 (90139)
(előzmény: G-Golo, 2008-02-08 20:12:50)

 
 
piri
válasz erre | email2008-02-09 08:08:30
Bizonyára meg lehet csinálni.
De ott kezdődik, hogy mekkora legyen...aztánezek a poweres gépek anyagbóé vannak ám... Talán 7000n/min alatt nincs is értelme... mivel pl. az RD350nél 7200on nyit.... na most 9-10ezret pörgetni egy MZ-t hát ahhoz mindent ki kéne cserélni illetve széthullana 3 sarok után (lehet előbb).
Na meg nem is lenne olcsóság.
sorszám: 1862 (90123)
(előzmény: G-Golo, 2008-02-08 20:12:50)

 
 
G-Golo
válasz erre | email2008-02-08 20:12:50
Hello valaki tud nekem segíteni olyanba h lehet e kapni vagy csinálni Etz-re power szelepet?:DDD
sorszám: 1861 (90103)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-06 15:24:15
hello!
A témával kapcsolatban előkapartam a régi számlákat, és ottan benne volt, ez is hogy a két felnit finomcsiszolták,savazták,rezezték,majd krómkád.
És valóban tévedtem, mert 9650,- volt összesen akkor.
Ezzel a chromedesign-al pedig meg se szabad próbálkozni,háát röhej,25rugó egy szaros felniért:))))Annyiból legyártok egy komplett kereket esztergályossal tömör alu kockából:)
UI:ez nem neked szólt csak le akartam írni.
üdv:András
sorszám: 1860 (89923)
(előzmény: Slampixxx, 2008-02-06 08:35:33)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-06 15:19:01
hát még csak 2 éve fedeztem fel ezt a soroksári úti galvanizáló üzemet de nagyon olcsón dolgoznak szerintem,ja és hozzátenném hogy nem krómhatású festékkel dolgoznak hanem rendes krómmal,merthogy a króm előtt nem szokás alapozni,ha nem rézből van a munkadarab, akkor szoktak elektromos úton egy bizony rézfüstöt rátenni, ezek után belemártják a krómkádba.Ott is feszültség segítségével gyakorlatilag ráégetik.ez a galvanizálás lényege.De ott csinálnak egyebet is pl:horganyzás,nikkelezés, rezezés,saválló bevonatok, stb.
sorszám: 1859 (89922)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-02-06 14:49:16
Motor felni mindkét oldala /db: 25.000 Ft-tól

Ez 2db, eredeti, új, tökéletesen csiszolt és krómozott, 20-25 évet bíró cseh Jawa-felni ára a Jawamarkt.cz oldalon.

Miről is beszélünk?!?
sorszám: 1858 (89917)
(előzmény: z3ro, 2008-02-06 01:07:50)

 
 
Slampixxx
válasz erre | email2008-02-06 08:35:33
Én is náluk voltam. Tavaj nekem 7000-et mondott 1 DB felnire!
sorszám: 1857 (89903)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-02-02 03:07:00)

 
 
z3ro
válasz erre | email2008-02-06 01:07:50
Hát nem kerül többe mint egy jobb minőségű fényezés. Én elégedett vagyok az árral mert nekem okosba lett megoldva, csak a festék lett megvéve és ismerős fényező fújta le. :))
Csak azért linkeltem ezt, mert tudtommal csak ők foglalkoznak ilyennel rendszeresen.
sorszám: 1856 (89898)
(előzmény: Csehcsoda, 2008-02-05 21:42:28)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-02-05 21:42:28
És az árral is elégedett vagy? Én kissé megrökönyödtem a honlapon feltüntetett értékektől...
sorszám: 1855 (89878)
(előzmény: z3ro, 2008-02-04 22:14:47)

 
 
z3ro
válasz erre | email2008-02-04 22:14:47
Krómozás egyik alternatívája lehet, a rozsdás kráteres felületeken is szép lesz. Persze a rozsdát el kell tüntetni mindenképpen. Én a kocsimon a szelepfedelet, meg a beltérben pár műanyag apróságot csináltattam velük. Már pár hónapja gond nélkül bírja a felület. Teljesen ugyan olyan mintha krómozva lenne. Ha pedig karcolódik akkor gond nélkül polírozható. http://www.chromedesign.hu/index.php
sorszám: 1854 (89815)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-02 03:07:00
hát nemtudom, a fényezés is tud nagyon szép lenni, nekem amikor krómozták minkét felnimet(sajna eladtam őket) akkor fél éve ősszesen volt a kettő asszem 6000,és a soroksári úton megtalálhatók a vágóhíd közelébe,csak annyi van kiírva hogy galvanizáló üzem.
sorszám: 1853 (89652)
(előzmény: Csehcsoda, 2008-02-01 12:40:22)

 
 
Slampixxx
válasz erre | email2008-02-01 18:39:09
Értem, köszi!
sorszám: 1852 (89615)
(előzmény: Csehcsoda, 2008-02-01 17:17:57)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-02-01 17:17:57
Hát az attól függ, mennyire van kráteresre rozsdásodva. Van azért egy határ, főleg felninél, ami az anyagvastagságban meg kell hogy maradjon. Ha nagyon durván ki van gödrösödve, akkor szétcsiszolod az anyagot, mire végzel, és elgyengül a felni.
Nehéz így látatlanban mit mondani, de az elv az ez:
kinyomkodod/felrezezed a benyomódásokat, kicsiszolod a rozsdakrátereket, mély karcokat durvával, aztán egyre finomabbal tünteted el az előző, durvább papír karcait. Az eleje 80-as, vége az 1000-es papír volt nekem amikor ilyet csináltam.
sorszám: 1851 (89610)
(előzmény: Slampixxx, 2008-02-01 14:54:41)

 
 
Slampixxx
válasz erre | email2008-02-01 14:54:41
Én kipufogót és felnit akarok krómoztatni. Én is álljak neki dúrva csiszolópapírral?
sorszám: 1850 (89598)
(előzmény: Csehcsoda, 2008-02-01 12:40:22)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-02-01 12:40:22
Két dolgot kombinálsz össze. Igazából hármat.
Polírozni krómozás előtt kell az acél cuccokat, de előtte minden karcolást, gödröt, stb. gondosan, lépcsőzetes papírfinomítással kicsiszolni. Iszony kemény meló, végigcsináltam pár elemet a gépemen.
Alumínium alkatrészeket felpolírozhatsz anyagában, elég sokáig nagyon szép fényes felület marad, védelem nélkül is. Ha gödrös, ütött, karcolt, nyilván itt is áll, ami az acélnál, csak a munka sokkal könnyebb, mivel az alu puha.
Ha a krómozást drágának találod, (amit nem csodálok :] ), lehet hogy egy szép fényezéssel elégedettebb lennél, mint egy sz@r és drága krómmal. Ezesetben viszont eszedbe ne jusson polírozni. 240-es papír az acélra, azt hadd szóljon... a többit a fényező vágni fogja, szórógitt, símítás, gitt finomsimítás, stb... stb...

Ezt az acélpolír+lakk témát meg felejtsd el szerintem. Nem működőképes.
sorszám: 1849 (89596)
(előzmény: tams9, 2008-02-01 12:23:22)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-02-01 12:23:22
Hello!
Na krómozás az nagyon drága, főleg ha azt nézem, hogy mire elmegyek edelénybe meg vissza 2x, úgy tudom ott lehet ilyet csinálni, esetleg még valahol Budapesten környékén.
Ez a polírozós dolog meg gyakorlatilag ingyen van. Polírpaszta néhányszázft meg a lakk.
Csak a kérdésem, hogy csinált-e már valaki ilyet és illetve a lakk megragadna-e az ilyen fényes felületen?
sorszám: 1848 (89595)

 
 
válasz erre | email2008-01-31 21:29:20
A Prevent nagyon jó márka, de a dísztárcsalakkot nem ajánlom!!!!! SAját tapasztalat!!
sorszám: 1847 (89570)
(előzmény: tams9, 2008-01-31 17:25:34)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-01-31 21:20:55
hát nem ismerem hogy mit tud egy ilyen polirpaszta,én csak azt a krómtisztítót,viszont hogyha az acélt akarod polirozni akkor nagyon sok munka lesz vele,vizes 1000es csiszolóval végigcsinálni az egészet.egyszerűbb ha lekrómoztatod,az lehet hogy drágább, de szebb és kevesebbet kell vele melózni.ez csak egy vélemény nekem figyelni rá.Ha krómozod akkkor célszerűbb előre lemaratni a festéket róla mert felárat szoktak számítani ha külön nekik kell a kezelendő felületet tisztítani.
remélem tudtam segíteni.
üdv:András
sorszám: 1846 (89567)
(előzmény: tams9, 2008-01-31 17:25:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-01-31 21:00:54
Ohm tövénynek hívják: U=R*I
De ne törd a fejed. 4db a cikkben említett , vagy annál újabb ledet lehet sorbakötni, egy 240Ohm-os ellenálással. 1/8-ad Wattos elegendő. A fehér ledekből csak 2őt lehet sorbakötni mert nagyobb feszültséget igényel.
sorszám: 1845 (89565)
(elözmény: z3ro, 2008-01-29 22:55:46)

 
 
Madi
válasz erre | email2008-01-31 20:49:48
Hali.
Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy Etz 250 akarok tranzisztoroe gyújtást. Magyarországon hol lehet hozzájutni ien cuchoz??
sorszám: 1844 (89560)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-01-31 17:25:34
Hello!
Ma voltam a barkácsboltba és polírpasztát akartam venni. Aluhoz való nem volt viszont volt acálhoz meg rézhez. Erről az jutott eszembe, hogy az első sárhányót nem lehetne szépen kicsiszolni és kipolírozni, majd lefújnám ilyen lakkal, van itthon dísztárcsára való Prevent. Ez így összejönne, vagy csak időpocsékolás, megragadna a lakk?
sorszám: 1843 (89541)

 
  Összesen: 49 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17576)
Jawa (27028)
Pannónia (6539)
MZ (48855)
Izs (607)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu