hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. június 19. kedd 
Gyárfás

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás

Összesen: 49 oldal

Fóti Gyula
válasz erre | email2008-04-02 06:16:28
Meghívó

A Blue Scorpions és a Pannonia MGTSZ álltal szervezett veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre.

A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív mindenveteránost,és veteránmotorozásfelől érdeklődőt,2008.Április 5.Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén(volt felvonulási tér)megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség ésügyességi versenyre.A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.Az esemény védnöke:dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya Díszvendég:Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka

A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tartváltozatos programokkal.A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.

A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.Ha van 30 évnél ídősebb motorod akkor megjelenésedre feltétlenül számítunk.

Tisztelettel:Fóti Gyula Pannonia MGTSZ (06 20 3 421 373)

Ez az írás másolható,és tovább küldhető minden jóérzésűmotoros részére,akinek fontos lehet a balesetmegelőzés
sorszám: 1942 (92764)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-04-01 20:55:35
Sziasztok! nincs köztetek olyan ember aki tud mikrovezérlőt programozni? Digitális KM órát szeretnék csinálni,csináltatni csak én nem boldogulok a program írással!válaszokat előre is köszi!!!
sorszám: 1941 (92742)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-25 10:54:16
rendben.tamással 4kor találkozunk a Boráros téren,majd 3 körül telefonálok,mehetünk-e.még annyit szeretnék megkérdezni hogy nem vagyok arrafele ismerős,csak a HÉV állomásokat ismerem,a 6\C melyik irányba van? Lágymányosi-híd felé vagy a Határ út fele?
üdv:András
sorszám: 1940 (92377)
(előzmény: bambi99, 2008-03-25 00:33:47)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-03-25 00:33:47
Holnap,csak délután vagyok elérhető.kb 15 óra tájban
sorszám: 1939 (92376)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-24 22:34:38)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 22:35:24
kihagytam a számom:06707749255
sorszám: 1938 (92371)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-24 22:14:27)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 22:34:38
köszönöm,holnap át tudok(unk)menni hozzád?
nekem egyenlőre ha meg tudod nézni a főtengelyem hogy milyen állapotban van, hova menjek alkatrészért,meg még pár dolog ami érdekel azt megkérdezném
sorszám: 1937 (92370)
(előzmény: bambi99, 2008-03-24 22:23:39)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-03-24 22:23:39
06203420977
sorszám: 1936 (92368)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-24 22:14:27)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 22:14:27
hát a ha jó neked a holnap?
én a nyugatinál lakok,nekem még szünet van holnap csütörtökön meg vizsgázok,megvan a Bambi címe,Gubacsi út 6\C a számát még keresem.
itt az én számom,és akkor tudunk egyeztetni.
üdv:András
sorszám: 1935 (92366)
(előzmény: tams9, 2008-03-24 21:12:29)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-24 22:03:38
Na akkor majd dobj rám egy mailt, hogy akkor mikor mennél és akkor megbeszéljük, hogy tudok-e menni veled. Oké?
sorszám: 1934 (92365)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-24 19:25:44)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-24 21:42:28
Szia!
Én is vázerősítésen töröm a fejem.
A koncepcióm, hogy visszaalakítható legyen. Egyenlőre ott tartok, hogy a tank alatt a vázra egy u alakú vasat hajtok, alul egy csavarral összefogva, közé 2 cső kellene, ami lemenne és alul a vázra két oldalról hozzászorítanám, csak itt még nem teljes a tervem, mert elég szűkös a hely nekem (etz251), így még egy alátét zártszelvény kell majd szerintem vagy valami, hogy elférjen.
sorszám: 1933 (92363)
(előzmény: Petyus, 2008-03-24 19:56:45)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 21:13:36
milyen robogó gyujtást szeretnél rárakni?nagyon kicsi a valószínűsége annak hogy faragás nélkül fel tudd rakni az állórészre.Az ültetést pedig úgy a legegyszerűbb megoldani hogy a teleszkópokból kell lefaragni,ennél bővebben majd az illetékesek tudnak segíteni.
üdv:András
sorszám: 1932 (92359)
(előzmény: Petyus, 2008-03-24 19:56:45)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-24 21:12:29
aha az jó én hétköznap(suliidőbe) a pöttyös útcai metrótól nem messze lakok. Pontosan melyik nap gondoltad elvinni?
sorszám: 1931 (92358)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-24 19:25:44)

 
 
Petyus
válasz erre | email2008-03-24 19:56:45
Hello!
Szerintetek lehet robogó gyújtást rakni etz- re?Másik kérdésem pedig az lenne, hogy lehetne megerősíteni a vázat, és lejjeb ültetni az egész motort.
sorszám: 1930 (92349)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 19:25:44
Ha gondolod akkor együtt is mehetünk,én az ünnepek után vinném át hozzá a főtengelyem.Annyit tudok hogy pesten van a
műhelye a Gubacsi úton.
sorszám: 1929 (92343)
(előzmény: tams9, 2008-03-24 17:54:35)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-24 18:48:14
Én nem ismerem személyesen de csak jót hallani a munkájáról! Kérdezd meg tőle:)
sorszám: 1928 (92338)
(előzmény: tams9, 2008-03-24 17:54:35)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-24 17:54:35
Értem és Bambi mesternek mi az elérhetősége?
sorszám: 1927 (92330)
(előzmény: piri, 2008-03-24 16:18:30)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 17:50:15
azt pontosan nem tudom hogy mit kell még csinálni a fúráson kívűl,de ha akarod akkor meg tudom kérdezni a futár motoros boltban mennyiért tudják felfúrni 300ra,aaban benne avan a dúgó ára is a cuccaival együtt. Bambival kapcsolatban nagyon sok jót hallottam, érdemes nála is megkérdezni,hozzá fogom majd vinni a főtengelyem mert még nem találtam rajta kívűl senkit itt pesten aki vállal főtengely szétszedést,biztos vannak erre szakosodott gépműhelyek,ő akit jelenleg ismerek,mondjuk én is szét tudnám szedni a főtengelyem flexel,csak az már nem visszaalakítható lenne:P
sorszám: 1926 (92329)
(előzmény: tams9, 2008-03-23 14:30:47)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-24 16:18:30
Szerintem vedd föl a kapcsolatot Bambival :)
sorszám: 1925 (92325)
(előzmény: tams9, 2008-03-23 14:30:47)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-24 16:15:29
Én úgy emléxem ez pont fordítva van. Tehát a TS dugó hosszabb de a csapfurat sem stimmel...
sorszám: 1924 (92324)
(előzmény: Joseph251, 2008-03-23 15:04:14)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-03-23 16:30:20
lengyel dugó volt amit én vettem a futár motoros boltba asszem 3600 volt a dugó meg 300 darabja a gyürüknek így volt 4200ft plusz nekem 3000ért csinálták a furást plusz 1 ezresért egy ismerős a henger tetején meg a hengerfelyen az esztergálást. szóval 8200ft bol ki lehetett hozni.:) szerintem megérte a ráfordított pénzt meg időt mert tényleg jobb lett a gép.
sorszám: 1923 (92269)
(előzmény: tams9, 2008-03-23 14:30:47)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-03-23 16:24:40
egyetértek veled! Szerintem nem úgy van az hogy csak leszedek a hengerböl! A vezérlés is tök más ha rövidebb a dugó lehet hogy hulla gyenge lenne a gép ha egyáltalán beindul
sorszám: 1922 (92268)
(előzmény: Joseph251, 2008-03-23 15:04:14)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2008-03-23 15:04:14
Na, ez totál hülyeség. Be kell menni a boltba, és venni kell rendes, 300-as hengerhez való dugót, nem pedig 250/1-es baromságokkal kísérletezni.
sorszám: 1921 (92264)
(előzmény: Jaky16, 2008-03-22 23:13:48)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-23 14:30:47
És akkor összességében mennyibe kerülne egy 300-ra való átalakítás úgy tételesen szedve? Csak mert nem biztos, hogy a fúrást ismerősnél tudnám csinálni.
Illetve kihez kellene fordulnom ezzel, akinek vn tapasztalata az átalakításban?
sorszám: 1920 (92262)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-03-22 23:13:48
bocs nem naon értek a nagy Mz-hez de ha nekem etz lenne (lesz) akkor Ts250\1es dugót tennék bele mert kisebb a dugó (rövidebb) tehát könnyebb csak le kell húzni a hengerből mert akkor nem lesz nagyobb a károstér és elméletileg jobban pörög tehát nagyobb a végsebesség.
sorszám: 1919 (92248)
(előzmény: Keri, 2008-03-20 22:12:33)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-22 22:08:04
Kisebb a súrlódás és szerintem török 300-as az asszem 2gyűrűs...
sorszám: 1918 (92243)
(előzmény: tams9, 2008-03-22 20:28:39)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-22 21:07:45
hali!
úgy tudom a 3 gyűrűset azért nem szeretik annyira mert ha el van cseszve a fúrás akkor esélyes hogy beleakad a kipuf nyílásba a gyűrű és tördeli,ezt csak hallásból tudom,ha nem így van akkor tévedtem.Egyébként 1 gyűrűvel is elindulnak a motorok csak nem lesz teljesen jó,az igazi a 2 gyűrű,gondoljunk csak bele az autóknál is azért van három mert 2 kompresszió és 1 pedig olajlehúzó gyűrű.
sorszám: 1917 (92241)
(előzmény: tams9, 2008-03-22 20:28:39)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-22 20:28:39
ahaa és miért 2 gyűrűs?? Eredetileg 3 van, ez miért jobb?
A hengerfejjel egész pontosan mit is csináltál?
sorszám: 1916 (92239)
(előzmény: peti.janka, 2008-03-22 17:02:59)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-03-22 17:02:59
Hali! én a trabi dugót nem ajánlanám Én a futár motoros boltbol rendeltem 300as dugót 2 gyürüs. én nem vettem észre hogy nőlt volna a fogyasztás, sőt szerintem még kevesebbet is eszik. Mondjuk nekem van benn igc-is és müködik is rendesen. A hengerfelyben anyi lett alakítva, hogy a henger teteére lett új tüzkarika esztergálva és anyi lett a hengerfelyen alakítva hogy ráüljön a karikára de a robbanótér ugyanakkora maradjon mint gyárilag. észrevehetően jobb let a gép.
sorszám: 1915 (92232)
(előzmény: tams9, 2008-03-21 08:36:04)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-21 08:36:04
és akkor milyen dugó is kerül bele? Trabi? vagy valami nyugati??
A komresszió növelést úgy gondoltam, hogy a préstér maradjon, különben öngyulladna. Szóval úgy hogy a félgömb fogyjon.
Egyébként a fogyasztás mennyivel nő egy 300-as esetében?
sorszám: 1914 (92180)
(előzmény: Keri, 2008-03-20 22:12:33)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 23:10:29
Akkor jó mert én csak feltételeztem, hogy nemlehet (ezért mondtam nem volt rég a kezemben) de mivel már mongyátok többen, hogy lehet akkor bizti lehet:) És nyilván nyomatékban számít.
sorszám: 1913 (92177)
(előzmény: Keri, 2008-03-20 22:12:33)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 23:04:48
Az enyimis 125@150:))
sorszám: 1912 (92176)
(előzmény: Keri, 2008-03-20 22:13:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-20 22:13:36
igen, én is a beállítás és a jó alkatrészek híve vagyok...de a TS-emet én is 150-re furattam azért :D
sorszám: 1911 (92170)
(előzmény: piri, 2008-03-20 22:02:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-20 22:12:33
bocs hogy beleszólok, de 300-as-ra meg lehet fúrni az ETZ250-t Elég vékony a hengerfal de elegendő.
Bambi szokott ilyet csinálni, és amit ő csinál az megbízható is.
Több túrásnak van már ilyen. Próbáltam is. Jókis nyomatékos lesz tőle az ETZ. Durva változást nem kell persze várni, de túrára megpakolva éppen jó az a plusz nyomaték.
Nem tudom mit csinál Bambi a hengerfejjel, de a gépműhelyese azt is rutinból meg tudja csinálni.
sorszám: 1910 (92169)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 22:02:09
Szerintem a legegyszerűbb és olcsóbb "tuning" ha rendesen beállítjuk a gépet:).
Esetleg a felömlőkről eltávolítani az öntési hibákat, hogy síma legyen de a méret ne változzon és ehhez hangolni a karbit. Szerintem egy ilyen gép megy 140 körül az meg elég neki.

sorszám: 1909 (92168)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-20 21:46:47
hát annyit nem fogsz érezni mintha a simsonról szállnál át egy 650es suzukira,de én éreztem azért,125ről-150re
kicsit nyomatékosabb lesz a motor,ha egyébként mind ok a motoron.Egyébként épp ezért nem akartam pontosan írni hogy most lehet,-nem lehet,hiszem nem tudom mennyi a falvastagság,ha a hüvelyt kifúrják, és utána tesznek bele nagyobbat, akkor meg lehet hogy maga a henger, az alu öntvény nem fogja bírni.Javaslom fúrasd fel akkorára amit Piri mondott 270 ccm.A kompresszió növelést nem tudom hogy gondoltad, én hallottam olyat, bár szerintem elég necces, hogy nagyobb méretű fúrás után úgy marták ki a hengerfejet, hogy a dugó épp hogy csak elfért,amit el tudok még képzelni hogy ha valamilyen módon több keveréket tudnánk juttatni az égéstérbe és a tényleges robbanó teret ami a hengerfejbe van azt növelni marással,fúrással,mert akkor elvi síkon több nafta lesz ott magasabb nyomáson,hátha jobban menne vele a gép.ehhez azért kellene hozzá reed szelep is hogy ne menjen vissza a cucc a karbiba.
sorszám: 1908 (92165)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 20:56:24)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 21:39:34
Még annyit mindíg a dugóhoz fúrják a hengert...
sorszám: 1907 (92162)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 20:56:24)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 21:35:06
A mofaker.hu honlapon vannak MZ dugók az alapméretes 68,96mm ez 0,04mm illesztéssel az alapméretű 69mm furatú hengerhez van. Tehát a dugó századra van munkálva és 4 század az illesztése gyárilag. Felújításkor azonban a nem eredeti (utángyártott) dugatyyú miatt célszerű 6 századra illeszteni az esetleges megszorulás elkerülése végett.

A legnagyobb dugó 70,96mm ez ugye 71mm-es hengerhez van.

Szerintem nem lesz számottevő külömbség a 270es a 250eshez képest. Viszont elrontasz egy hengert mer ha nem a legynagyobbra furatod akkor még lehetne fúrni több ször is.
sorszám: 1906 (92160)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 20:56:24)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-20 20:56:24
Igazából nekem van ismerősöm egy gyárban, de még nem jártam utánna, hogy meg tudnák-e csinálni, de ezesetben úgy működne a dolog, hogy veszek egy dugót, elviszem egy hozzértő szakemberhez, és ő megmondja, hogy mekkora lyukat kérjek milyen tűréshatárral. Ezért szeretném tudni, hogyha bemegyek a boltba akkor mit kérjek. Túlméretes MZ-t vagypedig valami másat. Egyébként 270-ccm jelent valami érezhetőt? vagy csak pszichológiai tuning. Érdemes ennyiért fúrni? Vagy inkább kompressziót növeljek?
sorszám: 1905 (92158)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 18:41:14
Volt szó az előbb erről nekem rég nem volt a kezembe ETZ250 henger de a legnagyobb túlméret az 72mm, tehát ha 300ra fúrják az 75mm-nél kezdődik és szerintem az 300as henger már. Nincs hely 75mm-nek a 250-es hengerben mert kifúrják belőle a hüvelyt. Szerintem le kell mérni ha mem marad 1-2mmnyi hüvely legalább akkor az szar. Ha meg kifúrják a hüvely és kap másikat lehet akármekkora is de nem olcsó... És nem lesz jobbse.
sorszám: 1904 (92151)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 17:25:04)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 18:33:18
TS hezis kölömben hengerfej is kell másik
sorszám: 1903 (92147)
(előzmény: piri, 2008-03-20 18:32:07)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-20 18:32:07
ETZ 250 hez asszem 72mm ez kb270köbcenti.
sorszám: 1902 (92146)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 17:25:04)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-20 17:32:59
nem akarok hülyeségeket írni de nekem amikor lett fúrva a 125ös,akkor max.ra 150et mondtak,lehet felfúrni 300ra a tiedet, bár nem tudom mennyit enged a henger falvastagsága.Ha fúrod akkor ott általában a szakműhelyben adnak hozzá dugót, legalábbis úgy tudom a hengert az új dugóhoz fúrják, és beleszámítják az illesztési hézagot is.
sorszám: 1901 (92141)
(előzmény: tams9, 2008-03-20 17:25:04)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-20 17:25:04
Egy 250-es hengert meddig lehet fúrni, ami már teljesítménynővelésnek mondható és nem felújításnak? Csak mert 301-es hengert nem tudok szerezni és a blokkot se akarom maratni, csak egy sima fúrásra gondoltam. És ha fúrtuk, akkor milyen dugót lehet beletenni? Bemegyek a boltba és mondom a méretet amekkora kell és olyat adnak?
sorszám: 1900 (92140)

 
 
m.fazekas
válasz erre | email2008-03-16 21:19:17
hello.segitseg.a hall jelados gyujtas kapcsolasi rajzahoz kernek segitseget.kernek egy magyarazatot a kapcsolasi rajz egyes elemeinek roviditesehez es ha lehetseges egy listat h mi van rajta.nemvagyok jartas ezekben a dolgokban de gyorsan tanulok csak segitseg kellene.elore is kossz
sorszám: 1899 (91943)

 
 
m.fazekas
válasz erre | email2008-03-16 13:55:23
koszi Tams9
sorszám: 1898 (91924)

 
 
Dani83
válasz erre | email2008-03-15 09:07:45
Sziasztok!Csepptankos 350-hez keresek hengereket+dugókat+gyűrűket+csapszegeket(szettet)Lehetőleg új érdekelne,vagy nagyon jó állapotú!!!
Köszi...
sorszám: 1897 (91877)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-14 13:13:17
Az oldalon található indexkapcsoló híbátlanul működik, nekem is olyan van.
Annak mindegy mit kapcsolgat, mert nem a fogyasztó ellenálása határozza meg a villogás sebességét. Szerintem terhelő ellenálás nagyon rossz ötlet, csak forrósodik és akksit fölöslegesen terheled(vagyis a LED műszaki előnyeit teszed tönkre).
sorszám: 1896 (91843)
(előzmény: m.fazekas, 2008-03-14 00:23:08)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-03-14 13:13:06
Az oldalon található indexkapcsoló híbátlanul működik, nekem is olyan van.
Annak mindegy mit kapcsolgat, mert nem a fogyasztó ellenálása határozza meg a villogás sebességét. Szerintem terhelő ellenálás nagyon rossz ötlet, csak forrósodik és akksit fölöslegesen terheled(vagyis a LED műszaki előnyeit teszed tönkre).
sorszám: 1895 (91842)
(előzmény: m.fazekas, 2008-03-14 00:23:08)

 
 
m.fazekas
válasz erre | email2008-03-14 00:23:08
Hello
HYGY vagy barki SEGITSEG!!!
megcsinaltam a motoromra (CZ250 sor2)a LED lámpákat a segitseg alapjan.koszi a segitseget.csinaltam magamnak iranyjelzoket is de lett egy problemam,az indexkapcsolo egy klasszikus ellenallasos ami nemjo LED lampak eseteben,van egy indexkapcsolo leiras de nemtudom h mukodne e mert ellenallasos a trimer,tudna valaki segiteni???milyen megszakitot építsek/vegyek???
m.fazekas@zoznam.sk
irjatok!!!
sorszám: 1894 (91831)

 
 
adam18
válasz erre | email2008-03-10 22:01:26
Hello.

Én egy főfékmunkaghengert keresek mind 1 hogy milyen típusú, csak működjön ne follyon fékkarral legyen.

Mára meguntam hogy feszt ereszt az Mz-m fékkara.

Ha vki tud megoldást rá írjon, már a javító készlet semmit nem ér.!
sorszám: 1893 (91618)

 
  Összesen: 49 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17576)
Jawa (27028)
Pannónia (6539)
MZ (48855)
Izs (607)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu