hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. augusztus 15. szerda 
Mária

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Tuning, fejlesztés - új hozzászólás

Összesen: 49 oldal
|< 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Tibi2T
válasz erre | email2014-11-17 23:38:00
Én szeretem hallgatni, amikor ilyeneket beszélnek, mindig jó látni, amikor valaki boldog :-)
sorszám: 2392 (143380)
(előzmény: Atilla, 2014-11-17 23:20:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-11-17 23:36:30
Egyszer mentem 120-as Skodával Debrecenbe. Felvettem egy stoppost, megy a duma hogy így szar a Skoda, meg forralja a vizet...hát az enyémben hegyes vezérműtengely és C himba készlet volt, meg növelt kompresszió, CPI gyújtás, szilikon gyertya kábelekkel, meg még pár apróság a futóműben, hogy rajta is maradjon az úton. Szóval megy a duma, hogy Lada mennyivel jobb, meg hogy az ment neki 140-et is, ránéz a műszerfalamra, éppen 150-et mutatott az óra, a fordulatszám mérő meg jóval a normál Skodák fordulata felett...többet nem szólt :D
....mondjuk csak azért jutott ez a történet eszembe, mert azt nem árultam el neki, hogy csalt a órám és valójában GPS szerint olyan 135 volt a vége....leejtőn, ha kitapostam a szemét :D
sorszám: 2391 (143379)
(előzmény: Atilla, 2014-11-17 23:20:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-11-17 23:31:51
á, csak a cső átmérője és hossza legyen azonos, akkor működik...meg túl éles törés ne legyen benne.
sorszám: 2390 (143378)
(előzmény: Atilla, 2014-11-17 23:22:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-11-17 23:30:55
Valahogy úgy :) az idő haladtával és az elfogyasztott pia mennyiségével arányosan növekszik az MZ-k végsebessége :D
sorszám: 2389 (143377)
(előzmény: Atilla, 2014-11-17 23:20:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-11-17 23:28:22
Tudom hogy Simónál gyakori, mert nekem is "enduró" kipufogóm volt, de MZ-n nem szokás, ezért nincs is boltban.
Neked kell legyártani ha ilyet akarsz, de mint mondtam értelme nem sok.
sorszám: 2388 (143375)
(előzmény: Sanya01, 2014-11-17 22:23:16)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-11-17 23:22:40
Hát, ha normálisan hangolni akarod, akkor nem tűnik kis dolognak... :-)
sorszám: 2387 (143373)
(előzmény: Sanya01, 2014-11-17 22:23:16)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-11-17 23:20:54
Ez a kedvenc témám!

Én egy csomó embert ismerek, akinek sajt bevallása szerint van olyan ismerőse/rokona akinek 140-et ment a gyári MZ még a '80-as években!
Van akinek 150-et is ment anno, bár azt nem teljesen értem hogyan mérte, de ment az annyit ez a lényeg!
Meg szoktam hallgatni őket és elismerően bólogatok. Mert már öregszem én is és tudom hogy tök mindegy mennyit ment, de az ifjúkori álmoknak nincs párja! :-)
sorszám: 2386 (143372)
(előzmény: Keri, 2014-11-17 22:07:22)

 
 
Sanya01
válasz erre | email2014-11-17 22:23:16
Valami ilyesmire gondoltam, nem tűnik nagy dolognak:
http://databikes.com/imgs/a/d/k/w/v/mz__ets_g_250_original_1975_2_lgw.jpg
sorszám: 2385 (143369)
(előzmény: Keri, 2014-11-17 22:02:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-11-17 22:07:22
Nem az MZ nem tud tartósan 140-et menni, csak gyakori a rossz óra :D de ha tudna is, a 140 a legalsó sebességkategória gumiknál.
Bármelyik gumi tudja azt ami az MZ-nek kell, de az Enduro gumik amúgy sem a nagy sebességű stabilitásukról híresek.

http://gumibiznisz.hu/jelolesek-a-gumiabroncson/
sorszám: 2384 (143368)
(előzmény: Márton, 2014-08-20 08:50:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-11-17 22:02:32
Nem nagyon, mert nem ér le.
Simán fel kell húzni a végét, ha cicásítani akarod.
Pálya MZ-nél szoktak olyat, hogy bevágják és feljebb hajlítják, de az csak centikkel, hogy döntés közben ne érjen le a könyök.
sorszám: 2383 (143367)
(előzmény: Sanya01, 2014-11-17 20:32:14)

 
 
Sanya01
válasz erre | email2014-11-17 20:32:14
Sziasztok!
Eddig is nagyon sokban segítettetek a válaszokkal, most egy olyat szeretnék kérdezni, hogy valaki csinált-e már "enduró" könyököt mz-re?
Néhány régi képen láttam a gyári endurókat, de boltban nem lehet kapni olyan könyököt.
Valaki esetleg csinál/hajlít ilyeneket?
sorszám: 2382 (143362)

 
 
Márton
válasz erre | email2014-08-20 08:50:15
Szerbusztok! nem tudom tudtok-e segíteni, érdeklődni szeretnék abroncs minőségjeleivel kapcsolatban. Csrés lett ETZ 250-emen a hátsó, és olcsón tudtam venni ezt: Vee Rubber Enduro 3,50-18 VRM022 TT 62R - Vee Rubber köpeny 37360 -THA .. olyan tipust kerestem, aminek jó a vízelvezetése.
Korábban volt egy yamahám, amiél abroncscserénél nézni kellett egy "H" betűt, mert sebességfüggő volt a köpeny.
Állítólag az MZ tud tartósan 140-et menni, de fogalmam sincs ezeknél az NDK-s jelöléseknél mit kell nézni.
Műszakis lesz a gép.. beadtam szervízbe az abroncsot, holnap szerelik.
Köszönöm az infót :)
sorszám: 2381 (142869)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-01-28 18:18:08
Ez nagyon komoly :)
Bekapcsolta az utánégetőt rendesen :D
sorszám: 2380 (141494)
(előzmény: Tibi2T, 2014-01-27 19:41:23)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2014-01-27 19:41:23
Ha már Simson tuning, nálam egy ilyen épülget lassan, lehet, hogy nyárra elkészül :-)
http://www.youtube.com/watch?v=dJtxnrpnmhE
sorszám: 2379 (141493)
(előzmény: Teknőc, 2014-01-26 08:15:15)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2014-01-26 08:15:15
Egy kis tuning..
https://www.youtube.com/watch?v=nYiHXIrYHow
http://robogo.blog.hu/2012/01/09/20_loeros_simson
Teknőc
sorszám: 2378 (141474)

 
 
ttibcsi
válasz erre | email2014-01-26 00:12:06
Szeretettel várlak benneteket az újonnan létrehozott csoportomban: https://www.facebook.com/groups/mztuning/
sorszám: 2377 (141473)

 
 
Rolandpolír
válasz erre | email2013-05-29 16:26:10
Lakkozni felesleges, mert nem tapad a polírozott felületre tökéletesen, vagyis csak addig, amíg egy kavics meg nem sérti, utána alámegy a kosz és leválik a lakk, a javítása pedig költségesebb, mint frissíteni akár évente!
sorszám: 2376 (138955)
(előzmény: Keri, 2013-05-29 14:54:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-29 14:54:34
Na ez nálam nem fog működni, mert napi használatban van a motor.
Takarítani csak akkor szoktam ha találkozóra megyek és ciki lenne, meg műszaki vizsgára.

Az olajsár egyébként elég jól konzerválja a dolgokat, most mostam le nagynyomásúval és szép oxidmentes volt az alu felülete, persze nem polírozott.

A viasz némileg bevált nekem. Megvédi a felületet, már csak a víztaszítása miatt is, de ugye azért nem tartós az sem.

Lakkozással nem lehet megőrizni a fényt?
Erről nem tudsz valamit?

Igen, az öntvény minőségét én is köpködtem, de a deklik nem olyan rosszak MZ TS-en, azt lehet polírozni.
sorszám: 2375 (138952)
(előzmény: Rolandpolír, 2013-05-29 10:10:02)

 
 
Rolandpolír
válasz erre | email2013-05-29 10:10:02
Üdv!
Először is lehet, hogy ráférne egy frissítés, hogy a hibák, karcok eltünjenek, utána a legfontosabb, hogy tisztán kell tartani, ezt pedig foltbenzines, vagy nitrós pamut ronggyal célszerű! Óvni kell a sótól és egyéb maró vegyületektől, szárazon tilos törölgetni, és mosásnál se használj kefét szivacsot, csak vízsugarat, sterimót! Mosás után pamuttal szárazra törölni! Az újlenyomat mindig látszódni fog, ha tapogatod, de ha pamuttal letörölgeted, akkor nem okoz problémát!
Persze mindez attól is függ, hogy milyen minőségű maga a polírozás, mert ha karcos, elnagyolt munka, és sok a hiba benne, akkor hamarabb mattul a felület a hibákban felgyűlő kosz miatt! Azt viszont mindenkinek el kell fogadni, hogy ezeket az öreg alkatrészeket már nem lehet 100% os szépségűre, hibátlanra polírozni, mert 30-50 évvel ezelőtt az öntés még nem volt ilyen fejlett, mint manapság, és sok hiba volt bennük eleve, amit nem könnyű eltüntetni!
Ezért tilos homokolni, gyöngyszórni polír előtt, mert az mégjobban kihozza, kimélyíti a hibákat! :)
Visszatérve, az autovaxot, meg a hasonlókat el kell felejteni, az a lakkozott felületekre van kitalálva nem erre! Ha kézzel akarod itt-ott fényesíteni, akkor javaslom a szerszám boltokban beszerezhető aluhoz, inox-hoz kapható fényesítő pasztákat!
Az eljárás: pamut a kézbe, öntessz rá foltbenzint és ezzel dörzsölni kezded a pasztát, hogy tapadjon a rongyra paszta, majd ezzel a pasztás ronggyal jó alaposan körkörösen átdörzsölöd a felületet, ne lepődj, hogy fekete lesz minden, az a jó, majd egy tiszta pamuttal szárazon letörölgeted a fekete trutyit, és nagyjából kész, ha nem volt elég, akkor újra, vagy frissíteni kell géppel!
Röviden ennyi!
sorszám: 2374 (138945)
(előzmény: Keri, 2013-05-28 10:14:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-05-28 10:14:27
"Rolandpolírnak":
Láttam a munkádat, gyönyörű darabok!

A kérdésem az lenne, hogyan oldod meg, hogy a polírozott felület szép is maradjon. Nekem a mindennapi használattól bemattul, meg minden ujjlenyomat azonnal oxidálódást eredményez.

Autó vax-al fényesítettem, ez nyújt némi védelmet, de nem az igazi.
sorszám: 2373 (138932)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-08 12:10:29
Teljesen egyet értünk. Pont ebből indultunk ki, hogy a (már törölt) hirdetésben az ember azt állította, hogy ha az ő hengerét használjuk, akkor garantált az X lóerő. Persze jó sok lóerő! :-)
Vagy kiszámolta, vagy a hasára ütött és írt egy szép számot.
Ezért írtam, hogy ez a hirdetés átverés, a 2T-nél minden mindennel összefügg. Például az általad említett kipufogó is teljesen elviheti az eredményt.
Ennek lemodellezésére teljesen jók ezek a programok.
A program által kiadott végeredmény meg nagyban függ az embertől is aki használja, mert vannak benne buktatók rendesen!
A lényeg, hogy a teljesítmény/nyomaték görbék nagy ráközelítéssel meghatározhatóak mielőtt reszelőt ragadunk. Aki tuningolni akar, annak érdemes ezzel foglalkozni.
sorszám: 2372 (137364)
(előzmény: Tibi2T, 2013-02-08 10:46:47)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-08 12:02:46
Nem tervezésről beszélünk, hanem tesztelésről.
sorszám: 2371 (137363)
(előzmény: Árpád, 2013-02-08 11:27:14)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-02-08 11:27:14
Igen elcsodálkoznék ha a réseknél fellépő turbulenciákkal számolni tudna. Valóban adnak egy közelítést. De az szerintem tényleg csak arra jó hogy az eleve elvetélt ötleteket kizárja. Ha annyira egyszerű lenne programmal motort tervezni, nem költenének olyan sok pénzt a fejlesztésre a gyárak. Minek az a rengeteg fejlesztőmérnök ha elég egy számítástechnikus?
sorszám: 2370 (137361)
(előzmény: Tibi2T, 2013-02-08 10:46:47)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-02-08 10:46:47
Mindenki másra esküszik. A programok nagyon jó megközelitést adnak a henger tulajdonságairól, sok félrefaragott hengert megspórolnak, de távolról sem pontosak, eléggé optimistán adják meg a teljesitményt. Eleve 2 eltérő kialakitású kipufogóval teljesen más lesz a nyomatékgörbe és akkor még jön a hengerfej, kartertérfogat stb.
sorszám: 2369 (137360)
(előzmény: Atilla, 2013-02-08 09:59:35)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-08 09:59:35
Pedig a tesztelő programok egészen jól működnek.
Beírod az alap motor adatait, hogy kijöjjenek a gyári teljesítményadatok. (Már ez is jelent valamit a program működéséről, hogy tényleg kijön!) Ha ez megvan elkezded módosítani aszerint amit kieszeltél. A program pedig számolja hozzá a nyomaték/teljesítmény görbéket.
Kell hozzá tapasztalat bőven, de aránylag jó eredményt ad.
Elég drága megoldás lenne minden ötletet fejben megtervezni, majd megvalósítani, összerakni és azután fékpadon rájönni, hogy mégsem jó.
sorszám: 2368 (137357)
(előzmény: tpapp, 2013-02-07 22:45:21)

 
 
tpapp
válasz erre | email2013-02-07 22:45:21
Atilla, nem vagyok én abban olyan biztos, hogy könnyen ki lehet számolni és az annyi is lesz a valóságban.
Mérés nélkül semmit sem ér az egész és akkor ne is beszéljünk az esetleges gyártási vagy hát megmunkálási pontosságokról. Már az is nagy szó lenne, ha az ilyen házi tuningokból két egyforma blokkot tudna valaki építeni.
sorszám: 2367 (137356)
(előzmény: Atilla, 2013-02-06 23:01:44)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-06 23:01:44
Megjegyzem egész jól ki lehet számolni a várható teljesítményt, még az ingyenes programokkal is.
De mint írtam már, ez ettől függetlenül marhaság, pusztán egy hengertől nem lehet csodát várni.
sorszám: 2366 (137330)
(előzmény: tpapp, 2013-02-06 20:31:17)

 
 
tpapp
válasz erre | email2013-02-06 20:31:17
Fékpadi mérés??? Hiszen ki lett számolva... :-) Ennyit tud a gép.

Ja, hogy az élettartam, hát 20 kör és utána kuka... dehát ez a tuning lényege, vagy tévedem?
Lsd salakmotor 1 verseny 1 blokk (6x1perc), igen 500ccm 1 henger és 60-70Le
sorszám: 2365 (137322)
(előzmény: Tibi2T, 2013-01-31 19:15:39)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-01-31 19:15:39
Vannak ezekről a munkákról valamilyen referenciák? Pl. képek, garancia az igért teljesitményre, netalán fékpadi mérések? Ki tervez a tuningokhoz csövet?
sorszám: 2364 (137202)

 
 
albinolynx
válasz erre | email2012-10-31 11:53:14
Helló!

Karburátor átalakítással kapcsolatban kérnék segítséget. Walbro DL-50 típus.

Ami van:
- gáz pillangó szelepnél megfelelő keresztmetszet
- szivató pillangónál 16mm átmérő
- kettő közötti szakaszon 14mm átmérő

Amit szeretnék:
- gáz pillangónál nem piszkálni
- szivató felől 17-19mm átmérőre bővítést

Így néz ki belülről:
http://i56.photobucket.com/albums/g199/albinolynx/pocket_bike/walbrodl50.jpg

1. 16mm átmérő
2. 14mm átmérő
3. látszik, hogy jó nagy (idomtalan forma)

Az 1-2 átmenet nemes egyszerűséggel egy 1mm-es lépcső élletörés, stb nélkül.
Ami még problémás, hogy a sárgaréz alkatrész belóg a 14mm átmérő részbe.

- Körülötte dremmel + turbomaró párossal felbővíthetem simán?
- Felfúrhatom-e a 16mm átmérőt 17-19mm-re?

18mm lenne az ideális.
A fúrás nem fúróval történne természetesen, hanem marógépen furatesztergálással. Igazából az elv érdekelne, hogy lehet-e.
Nekem nem úgy tűnik, mintha a szivató felől speciálisan lenne áramlástanilag tervezve. (:

Köszönöm!
Ha valami nem világos a kép-, leírásom alapján, kérdezzetek rá!
sorszám: 2363 (136036)

 
 
mzés
válasz erre | email2012-10-12 15:58:16
Sziasztok!

Ki szertném mérni elektromosan katonai Etz 250 típusú 1985-ben gyártott motorkerékpáromat. Tudnátok segíteni hol találok egy táblázatot amiben a különböző elektromos alkatrészeken mérhető szabvány értékek szerepelnek?

+36206248614

köszi
sorszám: 2362 (135884)

 
 
Tornyi
válasz erre | email2012-02-21 21:17:18
Motor, motoralkatrész fényezése

Referenciák:
- motorkerékpárok egyedi fényezése és tervezése
- motorkerékpárok gyári fényezése, matricázása, lakkozása
- motorkerékpárok gyári színkeverése
- motorkerékpárok egyedi színek lekeverése
- motor alkatrészek, váz, felni egyedi fényezése
- sisakok fényezése

Zala megye - Zalaegerszeg
emailben lehet érdeklődni:
tornyosg@gmail.com
sorszám: 2361 (131677)

 
 
Xidexs
válasz erre | email2011-08-13 09:37:25
Nekem lefolytja a kis műanyag, most vettem rá papírszűrőset, ez átengedi rendesen a benzint, ha meg elhasználódik veszek egy újat rá, pár száz forintba kerül :)
sorszám: 2360 (129313)

 
 
Lally
válasz erre | email2011-08-11 21:58:27
Az enyémet nem fojtja le, - lehet hogy el van dugulva a csapod?- a benzinből kiváló takony igyis-úgyis eldugítja majd a karbit.
sorszám: 2359 (129300)
(előzmény: Xidexs, 2011-08-10 16:20:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-08-10 16:48:05
Autóra való nagy szűrőt tegyél rá ha muszáj, de ha nem rozsdás a tankod, akkor felesleges bele ilyesmi.

Évente egyszer kipucolod az úszóházat az elég.

Nekem rozsdás volt, a kicsi műanyag szitás nem enged át elég benyát, ejtőtartályos motornál.

A másik, hogy csináld meg a benzincsapot, mert a gumi bedagad, és leszűkíti a benzin folyását.
sorszám: 2358 (129286)
(előzmény: Xidexs, 2011-08-10 16:20:01)

 
 
Xidexs
válasz erre | email2011-08-10 16:20:01
Hello mindenkinek, lenne egy úgymond kis problémám a 638-ason.
Arról lenne szó hogy benzinszűrőt akarok rá tenni, de sajnos az a baj hogy a benzinszűrő lefolytja a motoromat és nem akar tőle menni normálisan. Valaki nem tudna valami egyszerű tippet adni?
Házilag egyszerűen valamilyen benzinszűrőt nem lehetne csinálni amin normális folyna a benzin ?
sorszám: 2357 (129285)

 
 
Hege14
válasz erre | email2011-05-02 21:17:49
Köszönöm a segítséget! Megpróbálom elérni.
sorszám: 2356 (127713)
(előzmény: jawa634, 2011-05-02 20:46:31)

 
 
jawa634
válasz erre | email2011-05-02 20:46:31
helló megkénekérdezni a kerékdotor aneve csatári sándor énbörzéken szoktam vele találkozni nekem jawa ráfra fűzték fel az etz agyat atárcsafék mit.t.30/402-5863haminden ezatelcsi száma.
sorszám: 2355 (127710)
(előzmény: Hege14, 2011-04-25 19:12:00)

 
 
Hege14
válasz erre | email2011-04-25 19:12:00
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni, olyan ügyben, hogy ETZ tárcsás első agyat szeretnék felfűzni 21"-os ráfra. Egyenes küllők kellenek hozzá, találtam is, de nem tudom, hogy milyen hosszú kell hozzá. Küllő méretek: 137mm; 148mm; 163mm; 175mm; 183mm. Ha valaki tudja, kérem segítsen nekem ebben!
Előre is köszönöm!
sorszám: 2354 (127556)

 
 
fejes
válasz erre | email2011-01-20 14:22:03
Simson alkatrészek eladók az alábbi típusokhoz:

S51, S50, Kr51( schwalbe), Sr50

Listáért írj e-mailt!!

Szinte minden van!
Ételutalványért is!
Posta előreutalással!
ugrobeka09@gmail.com
06209623250
sorszám: 2353 (126006)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2010-11-21 23:08:42
Amennyire emlékszem semmit! Gondolom a 250es henger lett felfúrva, és a tűzzáró gyűrű eltűnt róla. Nekem kb 4 éve így megy a gépem hibátlanul!
sorszám: 2352 (124980)
(előzmény: S.Dani, 2010-11-18 11:53:30)

 
 
fejes
válasz erre | email2010-11-21 08:52:06
Sziasztok
Ma vaterán lejáró simson/mz alkatrészeim:

http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=ugrobeka09

Keressetek bátran!
ugrobeka09@gmail.com
üdv Miklós
sorszám: 2351 (124979)

 
 
S.Dani
válasz erre | email2010-11-18 11:53:30
Üdv
300as etz hengerre hogyan lehetne rátenni a 250es hengerfejet? Mit kellene rajta alakítani hogy jó legyen?
sorszám: 2350 (124967)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2010-09-20 22:33:22
Üdv. Mindenkinek
Olvasókat, írásokat várok a JAWA-CZ tuning oldalon.
Címe: http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa&o=BMhWQYIEQj

Gyula-bá
sorszám: 2349 (124376)

 
 
fejes
válasz erre | email2010-06-25 20:34:31
Sziasztok!
Ételutalványért is elvihetők!
Simson-hoz alkatrészek eladók.
Néhány példa:
teleszkópok
kerekek
hátsó sárvédők
konzolok
kormányok
vázelemek
sztender
gyujtások
lendkerekek
s50es blokk
oldal deknik
egyéb apróságok
stb stb
Érdeklődj, vagy nézz körül!
Posta előre utalással , akár vaterán keresztül! Székesfehérvár
Tel: 06209623250
email: ugrobeka09@gmail.com
üdv
sorszám: 2348 (122605)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2010-03-27 12:43:51
NEM :) Én legalábbis még sosem láttam olyat... elég pocsékul nézne ki :)Viszont nekem van egy 250 es MZ rezorom ha érdekel!
sorszám: 2347 (121046)
(előzmény: Sanya01, 2010-03-21 12:18:15)

 
 
fejes
válasz erre | email2010-03-26 10:40:06
Sziasztok!

simson S50, S51 , SR50 használt alkatrészek eladók! S51 blokk 13eft (gyujtás nélkül), s50 blokk 10 eft !

És még sok minden!
fejesmiklos@citromail.hu
0620 96 23 250
Keress bátran! Székesfehérvár
sorszám: 2346 (121026)

 
 
Sanya01
válasz erre | email2010-03-21 12:18:15
Hali
Lene még egy kérdésem:
Mz-hez lehet kapni enduró könyököt?(mint a simsonhoz?)
Előre is köszi
sorszám: 2345 (120947)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-17 11:30:24
ETZ-re 16-os a legkisebb, de 18 körül optimális.

A kérdés az hogy mire akarja használni.

Egy kerekezni, motort gyilkolni jó a 16-os. Túrázni a 19 inkább, városba 18, kanyargós gokart pályára 17.
sorszám: 2344 (120487)
(előzmény: Tibi2T, 2010-02-17 10:11:53)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2010-02-17 10:11:53
Igen, a hátsó keréken jelentkező nyomaték az egyes sebességekben megnő. Viszont ugyanolyan tempónál többet fog forogni a motor mint előtte, csökkenhet a végsebesség is. Azt hiszem, a legkisebb lánckerék 16-os amit használhatsz, de ebben nem vagyok biztos, remélem az MZ-s kollégák kijavitanak, ha tévedek.
sorszám: 2343 (120486)
(elözmény: Sanya01, 2010-02-15 09:18:34)

 
  Összesen: 49 oldal
|< 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17619)
Jawa (27036)
MZ (48864)
Izs (609)
Pannónia (6541)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu