:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Papír mizériák - új hozzászólás Összesen: 75 oldal
Hello!
Seged Motor Kerekpart vezethetsz tobb fele jogositvannyal. B-sel is es A-val is. Nekem is van az A-kor es a B-s jogsi es egesz heten simsonnal jottem. :)
Ez kb olyan mintha a vadaszrepulo pilota tobbet nem vezethet hobbi repulot mert vadaszgepre van jogsia.
bye
HyGy
Helló
Volna egy érdekes kérdésem: egyik ismerősömmel beszélgettem a jogosítványról, és ő azt mondta hogy a smkp-t nem lehet A,B+egyéb jogsival vezetni. Szerintem ez hülyeség, mivel én úgy tudom hogy smkp-t bármivel lehet vezetni. Szerintetek ez hogy van?
üdv:Norbi
Hali!
Mondjuk nekem anno a forgalmi meg volt. De adasveteli nem volt. Megneztek kinek a neven van a motor. Megkerestem az illetot, hogy hol lakik. (Nem volt konnyu.) Vittem egy uveg bort meg az adasvetelit. :) Mondtam, ha alairja megkapja a bort. :) Ala irta. :)
Utana minden siman ment. Kertem ra rendszamot, biztositast, stb...
bye
HyGy
Hi!
http://www.celtia.hu/pannonia/papirmunka.html
Itt leirja a srác a procedúrát és a költségeket...
De vannak bizonyos ördögi körök én is jártam már igy egy 412-es Moszkviccsal, azóta nem veszek csak tiszta papirral járgányt.
Tehát a moszkva 3x lett eladva de senki nem iratta át, gondoltam majd én...
De azt mondták nem irják át mert nem is a tulajtól vettem mivel csak akkor van tulajdonjog ha át van irva. Nem lehet átverni őket mert ha nincs forgalmi akkor is tudják a motor és alvázszám+ tipús alapján a tulaj nevét mert benne van a számitógépes rendszerbe.
Akkor is ha ki van vonva a forgalimból szerintem. Mivel újra forgalomba lehet helyezni. Itt a legnagyobb probléma, hogy nem lehet tudni hány emberke kezén ment át átirás nélkül. Mert ha valamikor lopták vagy esetleg átütötték a számokat az kiderül és ilyen esetben lefoglalják és eljárás indul hivatalból és azis mindegy, hogy mennyi az érték.
Egy ismerősöm pl. vett egy cégtől egy Barkast Toyota motorral de nem volt papir a motorról mert nem volt átépitési engedély stb. és egyből lefoglalták, majd több mint 100eFt és rengeteg utána járás után visszakapta majdnem egy év után.
Ja a moszkva a bontóba került... Én már ezek után nem veszek csak tiszta papirral. Ha ki van vonva a forgalomból akkor is kell lenni forgalminak hacsak el nem veszett. Ha meg elveszett akkor a tulaj 3óra sorbanállás és 2 prc ügyintézés után na meg 4000Ft ért kap újat.
Az adás-vételi szerződés mindenképpen kell, ha a tulajtól hozta el, akkor az a legjobb, ha vele irja a papirokat, ha több kézen ment át, akkor is kell egy ilyen adás-vételi. Szerintem az okmányirodában maximum azt kérdezhetik meg attól, aki aláirta, hogy hozzá hogy került, arra meg lehet mondani sok mindent, pl.: vette 6-8 éve, de az adás-vételit nem találja.Ezek után irásos nyilatkozatot kérhetnek tőle, amiben mindezt megerősiti. Utána eredet vizsgálat,újra beintegrálják a központi számitógép agyába, majd jön a többi nyalánkság. Az igazság az, hogy ezeket azért találták ki igy, hogy elmenjen az ember kedve tőle, és inkább vegyen egy motort papirokkal együtt. Véleményem szerint, ha egy nagyon gyatrát fog ki az ember, akkor is kb. ottlesz, mint egy ilyennel. Persze, ha valaki szive választottját igy találta meg, akkor az más, akkor megéri a dolog.
Hello
Nekem van egy ismerősöm ugyanígy vett egy jawat, se rendszám, se papírok, se tulaj, se semmi.
A lényeg bement egy ócskavastelepre(MÉH), ott megegyezett a helyi főnökkel, aki adott neki egy adás-vételi szerzőzést, hogy ott vette a mocit mint ócskavasat.
Ezután újra forgalomba tudta helyeztetni.
Valahogy úgy működik mintha külföldről hozott volna be gépet (A VÁM kivételével),az eredet igazolt, a kpm-hez kellett vinni újra forgalomba helyezni stb. (Persze elösször ki kell deríteni nem lopott e a gép.)
Üdv Attila
Téma nyitónak azt hiszem a legjobb ha idezem a kérés egy részet.
HyGy
Sziasztok.
Az új témajaslatom a következő lenne: "Engedélyek, műszaki vizsgák rögös útja:)" A cím persze lehet frappánsabb is, csak nekem nem jut jobb az eszembe. Indoklásként annyit, hogy pár héttel ezelőtt megvettem életem első nagymotorját, egy 350-es Jawat. A motor gyönyörű, kifogástalan állapotban van. Nagyon olcsó volt, viszont ki van vonva a forgalomból (már vagy tíz éve), se törzsköny, se forgalmi se rendszám... Már vagy tíz hivatalos szervhez telefonáltam, hogy milyen papírokat kell szereznem és milyen sorrendben, de mindenhol teljesen mást mondanak. Még elhozni sem tudtam, mert útvonal engedélyt sem sikerült szereznem. Persze az is lehet, hogy én vagyok béna, de biztos többeket érintenek a különböző papírok, engedélyek beszerzése. És feltehetőleg van olyan is, aki ezeket az utakat már végigjárta.
Üdvözlettel: Németh László
Összesen: 75 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|