:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Papír mizériák - új hozzászólás Összesen: 75 oldal
Hali
Meg szeretnék venni egy 125 cmm Aprilia classic-ot, de külföldről hozták be és még nincsenek magyar papírjai. Meg tudnátok mondani, hogy a forgalomba helyeztetés meg minden kb mennyibe kerül? Vagy lehet e magyar tulajdonossa egy külföldi motornak, és vezethetem e így itthon?
Előre is köszi
Vilagos, aki lust bemenni es kivarni a sort.... :)))
Egyebkent ez lesz, azt leszamitva, h utanfuton megy vizsgara..
Teny, h nem olcso a dolog, bar a tobbletkoltseget megeri, h tiszta legyen..
Ugyanugy C-t kapna sztem, mert nem egyezik az adat, velhetoen elras, vagy hatosagi tevedes cimszoval...
Én végig jártam a dolgot. Vettem egy nem működő mz-t (most Ottónak hívják). Akitől vettem nem iratta át csak adásvételije volt. De nem volt se biztosítás se műszaki. Elkapták, bevonták a forgalmit, tehár ideiglenesen kivonták a fogalomból+szabálysértési feljelentés. Én megvettem. Utána bejelentettem az ocsmány irodában hogy mit akarok tenni. Elküldtek bejelenteni műszakira, onnan jöttem utvonal engedéllyel ráragasztva az illetékbályeget. Vizsga elött egy nappal megkaptam a forgalmit, ezzel elmentem viszgázni. Utána vissza vittem a forgalmit, majd ennek másolatával mentem eredetvizsgáztatni, rendszámra matrica. Mivel nem volt rajta pecsét, ezért nem végezték el... Vissza iroda, pecsét, eredet megvan. Ott C-nek minősítették mert nem olvasható a forgalmi fénymásolatán egy szám rendesen... de legalább megállapították hogy ezt 250. Utána iroda átiratáásal, új forgalmival, befizetett illetékkel. Itt már a motor mint Ts250 került bejegyzésre, annak ellenére hogy az eredeti fogalmiban etz volt, meg az eredet vizsgálaton is. Már csak arra vagyok kiváncsi hogyha újra eredetre vinnék akkor nem adnák meg, mert ez nem TS!?
Természetesen érdemes megvitatni a dolgokat, mert mások is olvassák, és a kapott infónak esetleg hasznát veszik.
Az ideiglenes kivonás két módon történhet. Egyik, a tulaj kérésére, másik, hatóság rendeli el.
Én az utóbbiból vásároltam egyet..
Az ideiglenes kivonás időtartama alatt nem kell biztosítást fizetni, sem súlyadót, hiszen a jármű a közúti forgalomban nem vehet részt.
Egy ilyen jármű vásárlása esetén a vagyonátruházási illetéket viszont ki kell fizetni, attól függetlenül, hogy nincs műszakija.
Meg kell ejteni az eredetiségvizsgát, útvonalengedélyt kell kérni, és a régi forgalmival és az adásvételivel valamint a biztosítási előszerződéssel el kell menni vizsgára. Sikeres vizsga esetén adatlapot ad a K.F., ekkor kell visszamenni az okmányirodába a forgalmi, a törzskönyv, a címke, a forgalomba való visszahelyezés és a rendszám árával.Szóval jó sokba kerül. Én csak alkatrésznek vettem a mocit, tehát a tortúrát nem jártam végig.
Te figyu!
Eszem gaban sincs vitatkozni. Csak irtam, h nem irjak at muszaki nelkul a vasat. Engem igy elkuldtek az okmanyirodabol..
Ennyi. Az ideiglenesen kivont azt jelenti, h nincs muszakija? Vagy biztositasa se? Amirol en beszeltem, az ilyen volt, sot a tulajok kozott is volt kavar. Nekem azt mondtak, vizsgaztassam le, akkor atirjak. Ja es uj rendszamot is kertem...
Mármint tényleges helyett a forgalmi szerinti tulaj..
Kezdjük inkább ott, hogy veszel valamit tulajtól lejárt műszakival ,
vagy érvényessel.
Hogy ideiglenes,
vagy végleges kivonással veszed, az megint más.
Ha bármiről vitatkozni akarsz, konkrét helyzetet állíts elő, mert érdemben csak így tudok válaszolni.
Átírja a néni, a lóvét is elfogadja, csak nem állít ki forgalmit...
Vagyon átruházási illetékről csacsogtunk, annak nem kell műszaki érvényesség..elég, ha szerepel a jármű nyilvántartásban a vétel tárgya.Nem egyszerű....
Pontosan ezért vagyok jól informálva,mert kutakodtam a neten, és az okmányirodában, a hivatalvezetőtől, aki tényleg ért hozzá, megtudtam azt, ami nincs feltéve a netre...
Egy, a forgalomból ideiglenesen kivont mocit vettem alkatrésznek. Mint kiderült, át kell irati , mert szerepel a jármű nyilvántartásban. Véglegesen pedig csak a tényleges tulaj vonhatja ki. Ezért irassam át ? Naná, hogy megkerestem a kiskapukat.Nem irattam át, viszont a motorját átírattam egy másikba. Innen kezdve már nem gépjármű, mert beépített erőforrással nem rendelkezik. Majd boxolok tovább a hatósággal, ha kell. Persze, hogy át akarták velem iratni, hiszen megvettem az ideiglenesen kivontat...Ennek a motorjával vittem vizsgára az enyémet, a Felügyelet adott adatlapot, az önkorm. pedig simán átírta a motorszámot.Átírási illeték nélkül! Nem fantáziálni kell srácok, utána kell érdeklődni...Nekem vagy 20 telefonomba van a dolog, Illetékhivatal, Okmányiroda, Közlekedésfelügyelet...enélkül nem megy....
Nos, engem elkuldott a neni, h addig nem irja at, mig nincs muszaki.
De ha belegondolsz, muszaki nelul nem jarsz vele, szal nem nagyon kell igazolnod adasvetelivel, meg regi forgalmival...
Vizsga független.. de nem kaphat rendszámot, anélkül meg nincs új forgalmi, anélkül meg ki van vonva ideiglenesen a fogalomból. Most én abban nem vagyok biztos fogalomból átmenetileg kivont járművet átirnak-e, szerintem nem. Ugyanis nekem mikor iylen gondom volt, fogalomba kellett állítatnom. De az is igaz hogy ezt intézhettem én is...
Srácok, amikor kérdez valaki akkor legytek okosak, ne akkor amikor már valaki válaszolt! Utána persze mindenki mond mindent!
Amúgy meg végleges konklúzió: menj be sírd el bajodat a hivatal vezetőnek és kérj hivatalos választ! Ez lesz irány adó! És szarj arra mit mondunk:)
Az átírási díj gyakorlatilag vagyonátruházási illeték. Minden , a jármű nyilvántartásban szereplő jármű vásárlása esetén határidőn belül ezt be kell fizetni.Tehát csak a forgalomból véglegesen kivont esetén nem .
Független a műszaki érvényességtől. Tehát átírják, de a műszaki érvényesség igazolásáig nem adnak ki új forgalmi engedélyt. Természetesen az eredetiség vizsgálatot szintén meg kell csináltatni.
Az érvényes műszaki valóban feltétel, de van kiskapu, az új forgalmi és törzskönyv kiállítását el lehet halasztani..Tehát a régi forgalmi és az adásvételi az új okmány kiadásáig alkalmas a tulajdonjog igazolására, vagyis az új tulaj jogszerűen eljárhat .
http://www.soroksar.hu/hivatal/okmany.htm
"Tudtommal az átiratás vizsga független,"
Tevedsz...
Sajnos addig nem irnak at motort, amig nincs rajta muszaki....
Gyozo
Voltak hasonló témáim! Kicsit tényleg bele keveredtél. A gond igy néz ki: nem iratják át mert régi a rendszám, újat kéne kérni, de ezt te nem kérheted mert nem a tied, nincs nevedre írva. 22-es csapdája! Tudtommal az átiratás vizsga független, viszont a rendszám az nem! Rendszámot újat csak akkor kap ha vizsgázott, úgyanis most nincsen fogalomba állítva, nem kapott 19xx-ig új rendszámot törölték a fogalomból...
Mivel nincs forgalmi ezért asszem ez az eljárás:
Azt kell tenned hogy előrángatod a régi tulajt, sirva könyörögve ha kell, hogy fizetsz mindent csak kérjen új rendszámot és állítsa fogalomba. Aztán ha megvan a pótlás, rendszám, vizsga stb, akkor át lehet iratni...
Ha a csinovnyik nem hajlandó ezt végig gondolni akkor kérd a hivatal vezetőt! És erősködj hogy ezt meg lehet oldani hivatalosan, találjatok ki valamit! Legyél udvaris, hangos kézcsókolom, vagy jónapot, mert nem szabadna de a jóindulatukon múlik ez. Ha nem pörög az agyuk akkor vázold ezt fel nekik. Hivatalosan kérj választ, illetve úgy kell kapnod. Mindenről amit ott működsz feljegyzést készítenek, még akkor is ha felhívnak telefonon és tájékoztatnak.
Tanulság: nem baj ha régi rendszám, csak legyen forgalni és legyen élő tulaj.
Ha nem él a tulaj akkor difisebb, csak nagyobb értékű oldtimereknél érdemes végig jászani a dolgot: Ekkor ugyanis, kell az örökitésről bírói végzés, vagy ügyvédi feljegyzés a végrendelet kihirdetéséről benne az örökösök aláirásával, hogy ebbe bele egyeznek és nem kérnek jogorvoslatot. Na ez a papír drága ugyanis ügyvédi vagy birói pecsét van rajt és azt elég drágán nyomják rá. Ekkor az örökös eladhatja neked a járművet ha van papírja, ha nincs akkor megint bejön az ö elöbb a nevére iratja és kéri a papírok pótlását. Nevére irják utána adásvételi és átiratod nevedre.
Ez a bürökrácia csúcsa! Amúgy papírt csak újat kap, törzskönyvel, aminek feltétele az eredet vizsgálat. Ezt a papírt nem veszik el tőled , vagy ne hagyd hogy elvegyék, ez a te tulajdonod, fénymásolják le a hivatalban. Ez csak két hétig vagy egy hónapig érvényes ezért sietned kell vele ha nem akarsz kettőt csináltatni. Ja vizsgát meg nyugodtan mond le, ugyanis ha elveszett a forgalmi akkor elösször egy körözést adnak ki hivatalból, ez bekerül a magyar közlönybe (havonta jelenik meg) megjelenés után egy hónapot kell várni, hivatalosan vissza értesítik a hivatalt aztán meg lehet kezdeni a pótlást, és az egyebeket.
Szeva!
Én hasonló cipőben jártam az előző motorommal, csak az volt a különbség, hogy a rendszáma ugyan új volt, de a forgalmija régi, a benne szereplő tulaj meg 10 éve maghalt.Próbáltam a végére járni, de kiderült, hogy jobb, ha hagyom az egészet, mert esélytelennek látszott.Volt rá megoldás több százezer (becsült költség)forint árán. Nem akarlak elkeseríteni, de a hazai közigazgatás útvesztői könnyen elvehetik a kedvedet az egésztől. a legjobb megoldásnak én azt tartom, ha feladsz egy hirdetést, amely így kezdődik: 638-as alkatrészek bontásból eladók. Ha potom pénzért vetted, még jól is járhatsz, legalább anyagilag, bár a cél nyilván nem ez volt.
volt az úgy:
hozzájutottam egy pajtába ált 638 ashoz, felújítottaam, és gondoltam visszahelyeztetem a forgalomba, és megyek leműszakiztatom és átiratom.
el is mentem ma a közlek felügyelethez, és bejelnetettem. néni mondta hogy vigyem majd a motor forgalimájt is. az nekem nincsen mert a volt tulaj 15 éve elhagyta, de ez rajta is van az adásvételin.
Néni mondta hogy pedig annélkül nem fogják levizsgáztatni...
a ppírt én vélgigbogarásztam amit kaptam a vizsgáról, azon nincsen rajta hogy vinni kellene a forgalmit, elelnben az rajta van hogy kell rá kötnöm kötelező felelősségbittosítást. na de a motoron csak régi rendszám van , az ujra kellene megkötnöm, de arra meg addig nem adnak rendszámot, mig át ne iratom. Addig nem irják át, mig, le nem müszakiztatom, és ha átiratom akkor kapok forgalmit és rendzsámot is.
na itt lett tele a tököm az egészszel.
akkor ezt most hogy oldjam meg???
javaslatokat várok a probléma kiküszöbölkésére, de olyanokat, hogy 2 hetem van ráá...
arra kaptam müszaki időpontot.
Tibi
van egy öreg haverom, egy régi rendszámos autoroncs állt a hátsó kertjében, és egy szép napon kijött neki a súlyadó. Hiába magyaráza szerencsétlen, hogy ő csak egy kisnyugdíjas, aki tizenöt éve ki sem állt az udvarából az öreg nsu-val, hiszen csak azért nem rogyott össze, mert már tengelyig a földbe van süllyedve, mined a csinovnyikokat nem érdekelte, könyörtelenül rávertek valami 40e Ft adótartozást, mondván, hogy az nem számít, hogy egy régi rendszámos rom, nem volt kivonva, akkor adóköteles.
Viszont súlyadó csak 250cc fölötti motorra van, szóval esetedben nincs gond.
A biztosítás meg a biztosító és az előző tulaj közti jogviszony, ahhoz se neked, se az ocsmányirodának semmi köze nincs, nem is nagyon szokták firtatni.
Én három éve hasonlóan jártam a mocimmal. A biztosítást nem kelett visszamenőlegesen kifizetni, az adó pedig tavalyig 250 köbcentiig 0 volt,Vagyis egy fillért sem kellet visszamenőlegesen fizetnem. Tavaly viszont már megleptek súlyadóval. Tehát menj be az önkormányzathoz, és próbálj egyezkedni velük.Szerintem csak a tavalyit kel majd befizetni.
Sziasztok!
Nekem egy motor üzembehelyezésével lenne problémám.
Adva van egy ETZ 125, tulajtól megvettük, van adásvételi, van rendszám (régi), van forgalmi (az sem új darab).
A probléma itt kezdődik: a régi tulaj egyszer eldőlt a motorral, utánna berakta a motort a fészerbe, és ott áltt neki vagy 10 évig. Megvételkor onnan toltuk ki. Szépen helyre van állítva, pöpec állapot. A tulaj, amikor berakta a motort, nem vonta ki a forgalomból, nem csinált vele semmi papirmunkát. Tehát elvileg 10 éven keresztül fizetni kellett volna neki az adókat a motorra (biztosítás, stb), ami nem történt meg. Namármost, ha én ezt a motort újra üzembe akarom helyezni, akkor nekem ezeket visszamenőleg ki kéne fizetnem (elég jutányos áron vettük meg, szóval ő nem igen akarna semit sem fizetni arra a motorra).Én úgy gondolkodom, hogy nem kell(ene), mert mivel még régi rendszám van rajta, tehát forgalomban nem is vehetett azóta részt. Nektek mi a véleményetek? Köszi!
Csak uj rendszamot adnak mar es azzal forgalmi csere is jar, szoval nem olcso mulatsag.
Akkor megnyugodtam, köszi a tanácsot! Üdv!
A matricát lehet pótolni, hiszen a szent hivatalnak is eszébe jutott hogy ez meglehetősen bizonytalan találmány. Ha megvan még a legutolsó vizsga papírja azon fel van tüntetve tételesen hogy mi mennyibe volt, ott van hogy mibe fáj a matrica. A rendszám viszont asszem gázosabb, nem tudom hogy lehet-e pótoltatni a régi típust. De egy tipp, érdemes lenne megpróbálni: volt már sérült rendszám táblám amit úgy javítottam hogy fehér festékkel pótoltam a hiányt. Vizsgán nem vették észre, vagy ha mégis nem szóltak. Ha mégis okvetetlenkednének max annyi hogy mondják kérj újat! Amúgy meg úgy tudom hogy neked nem is a vizsga bázisra kéne vinned hanem az okmányirodába. Ott meg ennyire sem értenek hozzá, csak szép legyen a javítás!
Sziasztok!
A következő a gondom: Sajnos egy -a lustaságból adódó- véletlen mozdulat során sikerült a motorom rendszámtáblájáról lebarmolni a forgalmi érvényességi matricát. A rendszám olvasható, csak a fehér része sérült, de a matrica elég gáz. Úgy sikerült összehozni, hogy toltam be farral a fészerbe és az ottlévő furik nyelébe, amit lusta voltam előtte kivinni, hogy elférjek, beletoltam a motor hátulját helyszűke miatt.
A kérdésem az volna, hogy lehet-e ezt a matricát pótolni, s ha igen, mennyiért? Illetve hogy a rendszám se legyen már sérült, lehet-e igényelni egy ugyanolyat? (Még nem EU-s, és nem is akarok váltani).
Segítségeteket előre is köszi!
Üdv és balesetmentes motorozást Mindenkinek!!
Eladó etz 250 váz forgalmival törzskönyvel!! Olcsón hívj ha érdekel!!
0630 4096093
Világos, én annyira most csináltattam új forgalmit és törzskönyvet, hogy az utóbbit még át sem tudtam venni, eddig nem kaptam értesítést.
Ha te 4 hónapja fizetted, akkor már 6 volt az ára, mert január elsejétől változott.
Egyidőben irattam át a színt, a motor számát és cseréltem ki a rendszámot uniósra, tehát minden árat és adatot tudok. Ezért írtam hogy hatezernél kevesebbre ne emlékezz, mert az új forgalmi annyi. Ha valakinek még a régi típusú forgalmija van, abban át lehet írni a színt ,akkor nem kell cserélni , az olcsóbb. Jelen esetben viszont ki lett állítva az új típusú forgalmi, amiben nem írják át a színt. Tehát csere, hatért. Ekkor már a törzskönyv se stimmel, szintén hatért cserélik.
Hali!
Nemar hogy itt nekem osszevesztek. Van eleg szerv akire lehet haragudni, pazaroljuk ra az energiakat. Naszoval akkor megis meg lehet oldani 1500ft-bol,csak szolni kell hogy az O hibajukbol kerult a regi szin,es hogy kezzel+pecsettel tessek mar atirni. No ezt megprobaljuk, koszi a tippet. Majd jelentkezem mi volt a reakcio :)
csao
Ful, nem a tehozzászólásodra mondtam, hogy nem annyi. Egyébbként a forgalmirol írtam, és annak az árának nem utánna néztem, hanem kifizettem négy hónapja.De mondok mást is. Elegem lett ebből a forumból.
Itt megtalálsz mindent.
http://www.gyomaendrod.hu/ugyintezes/felfogadas/#uj_jarmu_forgalomba_helyezese
Ne emlékezz rosszul semmire, léci nézd meg az interneten hozzáférhető dolgokat, mielőtt megkérdőjeleznél valamit, amit én állítok. Nem azért mert csodaagy lennék, hanem mert használom a hozzáférhető forrásokat és ezekre építem a hozzászólásaimat.
Az önkormányzat hibájára nem hivatkozhatsz, mert mindent aláiratnak , mielőtt kinyomtatják.Tehát ezzel nem kéne próbálkozni, mert értelmetlen.
Szerintem ha nincs rajta a KFF forgalomba helyezhető használt motorok listáján, akkor sehogy, de ha netán mégis rajta lenne, akkor is csak regdíj ellenében. Az senkit nem érdekel, hogy valaha valaki vámot fizetett rá! Akkor forgalomba helyezhette volna, azóta megváltozott a szabály, és most már nem lehet, kész-pasz. Üdvözöllek Abszurdisztánban.
Még egyszer köszönöm a segitséget Trophy ügyben, jelentem megvan a moci.
Már"csak" az átiratás és a vizsga hiányzik.
Mennyibe fog ez szerintetek nekem fájni?
Állitolag vizsgára csak irányelővel mehet ,nekem nincs. Szerintetek átlehet tolni anélkül?
Az az érdekes, hogy az új forgalmimat az ügyintéző figyelmetlensége miatt a régi színnel töltötték ki, majd amikor szóltam a törzskönyv igénylő adatlap aláírásakor, akkor egyszerűen kézzel írta be az új forgalmiba a hivatalos feljegyzések közé. Egy pecsét és kész. Én is azt gondoltam, hogy új okmányok kellenek az utólagos színváltoztatáshoz, ezért festettem átátírás előtt, de csak az említett 1500 péz kell, marad a régi forgalmi.
Minden nemu valtoztatast ami bejegyzes koteles azt csak ugy alitjak ki, hogy a regi forgalmi engedelyt bevonjak es ujjat adnak ki 6000 kemeny magyar forinter.
A szürkében még működött volna, de az új forgalmikban már nem lehet csak úgy átvezetgetni a dolgokat, még egy színváltozást se. :-(
Na, akkor elmondom, mi a pálya. Két hete játszottam végig a dolgot. Az eredetvizsgára már az új színnel vittem a gépet, ezért BC kategóriát kapott, azaz nem stimmel a szín a nyilvántartással. Ez semmit sem jelent, egyszerűen az új színnel írják át a motort. A másik az lehet, hogy eredeti színnel átíratod, majd festés után egy kézzel írt kérelemmel bemész az önkormányzathoz, ahol 1500 pengő magyar forintért átvezetik az új színt a forgalmiba. A papírok pedig tényleg 6-6 ezer forintba kerülnek.
Úgy emlékszem, az új forgalmi nem kerül ennyibe. Szerintem a szinváltoztatást az önkormányzatnál kelett volna bejelenteni,az át íráskor. Amivel meg lehet próbálkozni, az az, hogy az önkormányzatnál azt kel mondani, hogy ők rontották el a dolgot, csináljanak új forgalmit. Ha azon a lapon, amit kitöltöttetek ott, nem szerepelt a szín, akkor jó eséllyel beveszik a dolgot.
A forgalmi csere hat rugó.A törzskönyv szintén. Mindkét irat tartalmazza a jármű színét.Sajna nincs kiskapu, asszem...
Hello Mindenki!
Mar megint meggyult a bajunk a burokraciaval. Egy kis segitsegre lenne szuksegem, hatha ismer vk valami kiskaput. Haver vett nagyon jo aron egy 634-s JAWA-t. Metalzold szinnel. Mar eredetvizsgakor szoltunk hogy fekete lesz, at fogjuk festeni. Azt mondtak OK,nem problema,majd a forgalmiba az lesz irva. Megnyugodtunk. Erre megjott az uj forgalmi, hat nana hogy zold bejegyzessel. Egy alternativat emlitett a srac(mellesleg O mondta hogy,gond nelkul lehet fekete) uj forgalmi, ami 12-15e. Fizikai rahatason van-e vm modszer hogy ne ilyen csillagaszati osszegert lehessen hivatalosan is fekete. Koszi szepen elore is az 5leteket.
udv
Sziasztok!
Lenne egy-két kérdésem, remélem tudtok segíteni. Most szeretnék egy 125-ös mocit venni. A neten néztem ki, és azt írják róla, hogy csak vámpapir van hozzá.
Milyen módon lehet(ne) forgalomba helyeztetni, ez mennyibe kerülne?
Köszönöm a segitséget, már én is beláttam hogy ez nem jön össze. Azért a tel.számot elrakom ,lehet hogy alkatrésznek még jó lesz.
Viszont örömmel tudatom a tisztelt társasággal hogy holnap megyek egy 250-es Trophy-ért. Ennek leglább vannak papirjai, müszakit meg majd csak megoldom valahogy. Mégegyszer köszönöm a segitséget.
Persze, csak azért nem írtam azt amit te, mert nem akarok senkit a saját véleményemmel befolyásolni.Hátha ő másképp gondolja. Szóval egyetértünk. max. alkatrész, de csak olcsóért.. Döntsön a páciens..
Hát, akárhogy vesszük a dolgot, egy trophy értékű motornál egy ilyen zűrös moci azt hiszem csak mint alkatrész forrás jöhet számításba.
Az elbirtokláshoz szükséges idő néhány éve 10-ről 15 évre változott.Tehát az elbirtoklónak 15 évig kell a dolgot sajátjaként, korlátozás nélkül ténylegesen birtokolnia,használnia.Ezt tanúkkal bizonyítani is kell.
Szó volt a pót-hagyatékolásról is, szintén nem olcsó, a tárgyalás pénzbe kerül, az örökösnek a jármű után ki kell fizetnie az illetéket is . Ezután mint tulajdonos, eladhatja.
A jármű nyilvántartásból kikerülő járműveket ( Pl. végleges kivonás miatt ) a BM arhíválja ,tehát elvileg visszakereshető.
Na ja. Az elbirtoklás nem egyszerű ügy.Valóban tárgyalás kel hozzá, isten tudja mikorra írják ki.Egy csomó pénzbe kerül.Ráadásul úgy emlékszem, jóhiszeműen kel sajátjaként birtokolni valakinek X évig (7 vagy 10 re emlékszem). Az elhalálozás miatti birtokba kerülés esetén nehéz lenne bemagyarázni, hogy az illető nem tudta, hogy a nevére kel iratni.Szerintem olcsóbb a pót hagyatéki . Utána jön a forgalomba helyezés, ami veteránként nehezen megy, máskénz pedig gyakorlatilag lehetetlen , ha nincs már a BM adatbáziban, és forgalmija sincs.Szerintem , ha igyen kapod a motort, és veszel egy rozogát, de érvényes papírokkal rendelkezőt, csinálsz belőlük egy újat, majdnem annyiba fog kerülni a dolog, mintha vennél egy működő képeset legális papírokkal, csak így még dolgozhatsz is egy csomót.
Az elbirtoklási eljárás ugyan oda vezet, csak költségesebb, perköltség,felperes ügyvédi díj, alperes kirendelt ügyvédi költsége, és a bíróság megkeresteti a felperessel a lehetséges örökösöket...
Sziasztok!
Megtudná valaki mondani, hogy egy ural (1970, 650 cm^3) motor átírása mennyibe kerül? (müszakija van 2006.10, szóval azt nem akarom meghosszabitani) Illetve mennyi lenne ha "csak" üzembentartója lennék?
Eladnám nagyon szeretett 125-ös ETZ-met. Most lett felfúratva 150-esre, új tükröket vettem rá nagyon faca karbon mintás. A blokk is fel lett készítve egy horvátországi túrára csak nem ezzel megyünk.lánc és lánckerekek kicserélve német dugattyú szimmeringek cserélve elektronikus gyújtás (gyári). Hátul túraboxal, csomagtartóval, a moci fekete színű, újrakrómozott kipufogóval, hátul valami nyugati index. Tényleg nagyon jó állapotba van, nagyon nehezen válok meg tőle. Még bejáratós 100 km van benne a felújítás óta. Egyébként azért kell megválnom tőle mert közbejött egy alkalmi vétel 250-re és a két motort felesleges fentartani. Ja és hátul 18-as kerék van benne.130.000 ft-ra tartom igaz sokak szerint többet is érne de egy 125(150)-esért nem várhatok többet főleg ha sűrgősen kell a pénz. Naggyából ennyi. További infó e-mailen: ttot61@axelero.hu
Kicsit zsufolt a holnapi napom:-)de azért majd megprobálok valahogy elszakadni 1-2 órára. Köszönöm a segitséget majd, jelentkezem ha össze jön valami.
Börze nap van ma is, holnap is. Jó, a mairól már lekéstél, de holnap vár a budaörsi virágpiac.
Múltkor a szoborparknál 30e-ért volt komplett kis tropy, pöcc-röff. Jó, oké, a fényezése elég felejtős vala, de bőven menthető volt még az eszköz.
Szóval ki lehet fogni, csak utána kell járni. És nem az interneten, mert az interneten a hirdetők 99%-a csillagász.
Igazad lehet.:-) Ha tudnék egy roncsot tartalék alkatrésznek nem is gondolgodnék egy percig sem. Na majd jövő héten megpróbálok illetékes helyeken is utánna nézni a dolognak.El halasztottam a vásárlást egy héttel. Az alatt csak kideritem hogy megoldható-e valahogy.
Összesen: 75 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|