:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Papír mizériák - új hozzászólás Összesen: 75 oldal
Ma beszéltem a zalaegerszegi KPM-mel vázcsere ügyben.
A vázcseréhez szükséges egy műszaki szemle (nem vizsga), aminek a költsége 2100 Ft.
A szemlén be kell mutatni a motorkerékpárt, a vázról egy származási bizonyítványt (adás-vételi szerződés, számla). A váznak típusazonosnak kell lennie. Ezzel el lehet vonulni az okmányirodába, ahol nyilvántartásba veszik a vázcserét.
Ha a váz nem típusazonos (esetemben 150-es ETZ-t építek 125-ös vázra), akkor kell kérni egy átalakítási engedélyt (10450,- Ft), be kell mutatni a régi és az új vázat is, majd összeépítés után műszakiztatni kell a motort.
Ezek szerint motorkerékpáron lehet vázat cserélni. Sőt valamelyest egyszerűsödött a dolog azzal, hogy származási bizonyítványként egy egyszerű adásvételi szerződést is elfogadnak.
A törött papírjaival vigyázz. Ha nem lehet vázat cserélni benne, ami valószínű, akkor csak úgy érdemes megvenned, ha a mostani tulaj véglegesen kivonatja a forgalomból. Más esetben kifizettetik veled a vagyonszerzési illetéket.
A motorblokkját és az oldalkocsit így is átrakhatod arra a gépre, amit üzembehelyezésre veszel.
Szia,
Nem, nem az uj vaz nem kell..Asszem a kovetkezo lesz.
Adok meg1 eselyt, hatha.....szal, elkerem a vaz tulajatol a jo vaz papirjait, bemegyek az o.hivatalba es racsapom az asztalra: ezt akarom majd forgalomba helyezni.
Ha nem megy akkor viszont kell szereznem 1 masik rendszamos jawat lejart muszakival es a jo alkatreszeimmel eletre keltem.
Rateszem az oldalkocsit es hajra!
Egyebkent tudtatok, hogy az EU-ban nem kell kulon levizsgaztatni a motort oldalkocsira? Az o.kocsit barmikor fel- vagy lecsatolhatod?
Bezzeg nalunk nem igy van!
udv,
N
Nem lehet, hogy mindenkinek igaza van, és a KF a gyári új váz beépítése esetét ismertette? Gondolom ez a megoldás téged az új váz valószínűleg horror ára miatt úgysem érdekel.
Tudomásom szerint használt vázzal nem lehet életre hívni a törött gépet egy nem túl régi jogszabálymódosítás miatt. Engem is így tájékoztattak az Okmányirodában, meg kéne tőlük kérdezni a jogszabály elérhetőségét.
A szerintem legegyszerűbb legális megoldást már leírtam, venni kell egy akár forgalomból ideiglenesen kivont gépet, vagy csak annak a vázát, és ezt összeépíteni az oldalkocsival, illetve beleépíteni a törött cuccait. Ezután ezt a gépet simán üzembe lehet helyezni.
Sziasztok,
Kosz a hozzaszolasokat!
Minden esetre a mai nap jartam az okmanyirodaban es az ugyintezo holgy azt mondta vazcsere marpedig nincs, majd kaptam egy Kozlekedes Felugyeleti szamot.
Amikor felhivtam oket, a vonal vegen csucsulo ur pedig azt kozolte, hogy meg kell kotni az adasvetelt, eredetisegvizsgalatot kell csinalni a tororr vazzal, aztan oldalkocsival es az uj vazzal levizsgaztatni a jarganyt, majd az okmanyirodaban vazcserevel atiratni......
Ezek nem tudnak egymasrol? Az okmanyiroda az mondja nincs vazcsere, a KF pedig azt mondja, hogy igen.
Na, ez igen!! No comment, ezek a hivatalok nem tudnak egymasrol?
udv,
Norbi
A wartyogó kapcsán tényleg így van, volt nekem kettő is.. A digit fényképről már csacsogtunk, az bizony ellenfél...
Semmi macera. Az eredetiségvizsgán lefényképezik a számokat, tehát átkalapálgatni nem érdemes, mert tuti megdőlsz, de ha már egyszer van egy acél motorkerékpár váz, amit hegesztéssel állítottak össze, és tudsz olyan minőségben hegeszteni a sufniban, mint a csehek a jawagyárban (ahol pedig éppenséggel nem volt űrtechnika :-)), akkor ugyan ki tudná bebizonyítani, hogy a számot viselő lemezke cserélve volt?
Ugyanezzel szórakoztak régen a wartburgosok is. A wartburg alvázon egy kereszttartón van a szám, ami mindkét végén gyárilag hegesztéssel van rögzítve. 1mm-es flextárcsával kivágható, másik alvázba behegeszthető, és senki meg nem mondja, hogy azt a gyári kereszttartó-e abban az alvázban. Van olyan kemping-karaván az országban, amibe rövid időn belül két számcsere volt. (Először ugye bele kellett tenni egy német autóba egy magyar számát, aztán kiderült, hogy azon valami hetvenes évekbeli mosógép-hitel miatt elidegenítési tilalom van, és akkor ideig alapon kerítettek egy másik porrá rohadt roncsot, és végülis annak a számával lett újra forgalomba helyezve.)
Végre egy megértő lélek :-)
Ha nem olyan formájú, akkor akár cirillbetűs is lehet..ja, az nem , számok ugyanazok..-:)
Frankón baromi sokba van szegény nekem megfelelni a retek jogszabályoknak !:-)
Full!
Lehet kapni, csak nem pont olyan formájút.....
Egyszer valamikor régen, még amikor a mammutokat ülkdöztük, ismertem valakit, aki megjátszott egy ilyen dolgot, vázzal is és blokkal is...:))) Régen volt...Fiatalság bolondság....
Persze az hozzátartozik, hogy utána átment eredetvizsgán is a gép, és műszaki is volt rajta......Olyan motorja nem is volt azóta senkinek a világon...:))).CSepptankos Jawa vázban a kocka 175ös CZ blokk, 125ös papírokkal.....Szóval talán nem is sikerült olyan rosszul....
De ezt nem ajánlanám senkinek....:)))
Írásod utolsó bekezdése tükrözi a tudást, és a hozzáértést az élet nagy dolgai kapcsán :-))
A francért nem lehet kapni gyári méretű számbeütő készletet ! :-)
Fütyültem volna átíratni a motorszámot....
A vázcsere tényleg gázos. Viszont van egy olyan lehetőség, hogy ha egy gépjármű számhordozó alkatrésze sérül, akkor bemutatod a KF-en sérült állapotban, azt ők ledokumentálják, majd pedig javítás/csere után visszaviszed, és akkor egy szó nélkül beleütik az AF-es vázszámot. (Így lehet pl. jobb első doblemezt cserélni fiatokon ha karambolt szenvednek vagy kirohadnak - szép is lenne, ha nem lehetne, és el kéne dobni!) A dolog hátulütője, hogy asszem, kizárólag új alkatrészt lehet felhasználni a javításhoz. Szóval szerzel egy vázat, eltünteted róla a számot valahogy (mondjuk a régiről áthegeszted a jobb oldali, szám nélküli motortartólemezt), lehomokoltatod, lefested, hogy újnak lássék, beviszed egy bizóba, egy haverod eladja neki szerződéssel, utána te megveszed, és kérsz egy számlát, hogy "1db új jawa váz", majd pedig támadsz a KF-re számbeütésre.
Legalábbis én így első közelítésben ebben az irányban tapogatóznék. Persze azért kérdezz utána a KF-en, hogy hogy van ez pontosan.
Persze ennél még egyszerűbb, ha a számozott motortartó lemezt hegeszted át az új vázba, és lefosod a kf-et. Ha legalább olyan szépen van hegesztve, mint a gyári, soha senkit nem fog érdekelni, még az eredetiségvizsgálót sem. (Még jó, hogy a jawanál nem a homlokcsőbe ütik a számot, mint a normális gyárak. :-))
Ezt a vázcserét azért gondold meg. Lehet, hogy mégis lehet? Mondjuk motorkerékpár esetében.
Az infók helyesek. Vázat nem cserélhetsz.Azt a gépet többé nem lehet üzembe helyezni másik vázzal.
Olyan átírható vázat kell szerezned, amelynek korrektek a papírjai,lehet csupasz is , az nem baj, ha blokk nincs hozzá, majd beleteszed a vásároltat. (A töröttre gondolok, azt vedd meg bontásra , de csak forgalomból véglegesen kivonva)
Lényeg, a legalizálni szándékozott papírokkal rendelkező átírható gép váza él tovább, a gépjármű ezzel megegyező évjáratú, forgalomba helyezésű, stb.
Az oldalkocsi felhelyezése nem gond arra a motorkerékpárra sem, amelyen nem volt eredetileg . ( Jawa 634-638 és twin esetén)
Céljaidnak megfelel egy a forgalomból ideiglenesen kivont motorkerékpár, melynek közben eladták a blokkját, és szétbontották.. a töröttből összerakhatod.. ezután az ideiglenesen kivontat forgalomba helyezed oldalkocsival, például.
Egyszerűbb lenne venni egy műszakival rendelkező gépet, és ráakasztani az oldalkocsit, és így vizsgára vinni... persze lehet, hogy kicsit többe kerül ..
Az oldalkocsi felszerelése kapcsán itt a KöHÉM rendelet :
http://www.kff.hu/dokk/main/valami/cmi-18.88953=18.82412;DN-43.196386=41.237771&23-237774=lc_goto&89446&
Hello Sracok,
1 kis segitsegre lenne szuksegem.
Szeretnek 1 oldalkocsis motort epiteni, de nem olyan egyszeru..
A motor olcso volt mert karambolozott egy skodaval... A motorhoz van meg 1 ev muszaki vizsga is, meg a papirok. A motor forgalomban van meg (me'g nem irattam at, mert a kollegam neven van me'g mindig).
A jargany vaza megserult -> cserelni kell. Van masik vaz is papirokkal. Szeretnem oldalkocsival levizsgaztatni. Lenne oldalkocsi is papirokkal.
Az egeszet eljarast egyszeruen vazcserevel szerettem volna megoldani. Azonban azt a remhirt(!) hallottam, hogy az okmanyirodaban vazcseret mar nem vezetnek be. Allitolag a torott jarganyt elobb ki kell vonatni a forgalombol....
Aki papir ugyekben jaratos vagy esetleg okmanyirodaban dolgozik dobjon meg mar PLS egy jo otlettel, hogyan lehet ezt a legegyszerubben es a legolcsobban legalizalni.
Szeretnem meguszni a papirmunkat a legolcsobban, ugyanis arra sajnalom a penzt (az alkatreszre nem).
A valaszokat koszonom elore is!!
udv,
Norbi
ui: szeretnem mihamarabb a cseh legendat eletre kelteni!!
köszönöm szépen az infót. a mocim valószínűleg tavaszra lesz csodás, hátha addig intézni is tudok ezt-azt.
Szia Matya!
Tudok adni egy 50-es Steyr- Daimler-Puch vázat olcsón.
Típustábla is rajta van.
Jawa alkatrész is jöhet.
Attila
Ezt olvasd át:
http://www.godbrother.hu/download/6_1990_kohem.pdf
beleüt a kf valamit a vázba???? értem. akkor mégiscsak le kell játszanom a forgalomba helyezés procedúrát egy meglevő régi rendszám alapján
Zapkörte írását csak annyival tudom kiegészíteni, hogy sütheted az összes papírodat, ha a KF. nem ütötte be a vázba a forgalomba helyezéshez szükséges dolgokat. Akkor ez nem segédmotor, és nem is közlekedhet, a biztosító meg szinte ajándékként fogadta el a lét.
Eccer hallottam egy srácról, aki megdőlt valami németből lomizott géppel, azt feljelentette a rendőr, aztán kapott egy idézést, hogy jelenjen meg az xxxx alvázszámű és xxxx motorszámú segédmotoros kerékpárjával a Mozaik utcában hengerűrtartalom-mérésen. (Végülis erre nem került sor, mert a srác egy két nappal korábbra keltezett fiktív adásvételit küldött maga helyett egy sajnálkozó levél kíséretében, hogy ő igazán szívesen elment volna, de hát épp most adta el, aztán ezzel vége is lett az ügynek.)
A csepel-125 (meg Mz meg ilyesmi) az már kicsit keményebb dió. Lévén közismert tipus, melynek sosem volt 50cc-s változata, szerintem simán feljelent az összes létező jogcímen: forgalomból kivont jármű üzemeltetése, jogsi nélküli vezetés, magánokirathamisítás, biztosítási csalás. Már ha épp olyanja van. Azért nem mindig ez történik, levendelt pl. többször elengedték különböző rendőrök, amikor rendszám és forgalmi nélküli 250-es zündappján sisak nélkül egyszál fürdőgatyába motorozgatott - igaz, nem is volt mi alapján följelenteniük, max bekísérhették volna az örsre. Szóval akár meg is úszhatod. De azért erre is az igaz, hogy addig jár a korsó a kútra, amíg el nem törik. Egyszer-egyszer ha fordulsz egyett jobbkezes utcákon, nincs nagy esélyed a megdőlésre, de ha ezzel akarsz Rákoscsabáról Budaörse dolgozni járni, akkor azért már borítékolni lehet, hogy előbb-utóbb meglesz a böjtje.
A biztosítást meg nyugodtan elfelejtheted, mert ha kárt csinálsz a csepellel, simán nem áll jót érted a biztosító, ilyen magas labdát nem hagynak ki ők sem.
sziasztok,
namostakkor, ha nekem van egy szép kis 125ös csepelem, de se rencám se más papír kivéve az adásvételi - ahol mint smk van benne - és furikázok vele. És elkap egy rendőr. Közben meg a mocin van egy biztosítás is, hogy a gép egy segédmotor. Szóval szerintetek mit csinál? Pénzbünti meg 3 pont? Valakinek van élettapasztalata ezen a téren?
előre is kösz a választ
látom itt leledzel :)) aggályaink közösek....
persze ilyet is találtam :
az átalakítás során keletkező járműfajta az átalakításra kerülő típus gyári változataként is létezik; motorkerékpár segéd-motorkerékpárrá ebben az esetben sem alakítható át,
http://www.kff.hu/dokk/main/valami/cmi-18.88953=18.82412;DN-43.196386=41.237771&23-237774=lc_goto&89446&
Szóval motorkerékpárból tán nem műxik a dolog,
előzetes vizsgálat nem kell,
de a forgalomba helyezés előtti vizsgálat jó pénzért kellhet,
szerintem a Mozaikban a műszakvezetőt telcsin fel kell hívni, neki ezt úgy kell fújnia, ha álmából felriasszák is, mint a himnuszt .
A Vas gereben száma kéznél van, 348 20 60 Hetényi Tamást kéne keresni..
Köszi, bízom benne, hogy így van.
Amit mutattál rendeletet, azt olvastam én is, csak volt valami, ami elbizonytalanított....
Azt írják benne, hogy "Az átalakítás során a jármű fajtája csak abban az esetben változtatható meg, ha az átalakítás során keletkező járműfajta az átalakításra kerülő típus gyári változataként is létezik; motorkerékpár segéd-motorkerékpárrá ebben az esetben sem alakítható át."
Elvileg ez az akció fajtaváltoztatásnak minősül, ha azt nézem, hogy Danuvia formája lesz a gépnek.Teljesen.
Na ebből ki kit hámoz ki?
Ez hamar ment .
Nem kell előzetes hatósági (összeépítési) engedély a segédmotoros kerékpárnak, a közúton személy- vagy teherszállítást nem végző, pótkocsit nem vontató lassú járműnek és az MR 118. §-ában említett lassú járműnek, valamint a lassú jármű teherszállítást nem végző pótkocsijának az összeépítéséhez.
http://www.kff.hu/dokk/main/valami/cmi-18.88953=18.82412;DN-43.196386=41.237771&23-237774=lc_goto&89446&
üdvi: Full...
Matya !
Köszi a megtisztelő bizalmat , :-)
Jobban szeretek utánanénzi a dolgoknak nagy horderejű témakörökben, mielőtt bebillentyűzök némi marhaságot..
Mostanság alig vagyok a gép mellet, egyéb dolgok lefoglalnak. Emlékeimben turkászva röptében :
Az ötven köbcis kategóriában semmi nem tiltja az átalakítást.Olyan vázat használsz, és úgy alakítod át, ahogy akarod. A kategóriát a felhasznált motor hengerűrtartalma határozza meg.Átalakítási és összeépítési engedély úgy tudom, nem szükséges.Mindenesetre a megerősítést várd meg, mielőtt továbbadod ezt az infót , megkeresem az erről szóló KöHÉM rendeletet...
Elvileg az igazi segédmotorokba a KF beleüt egy jelet (valami "SM-50" vagy ilyesmi), és hivatalosan csak akkor minősül segédmotornak. Ezt a tiedbe valószínűleg nem ütnék bele, mert ez vagy átalakításnak, vagy egyedi építésű jármű első forgalomba helyezésnek minősül, és ezeket idehaza nem lehet csak úgy büntetlenül csinálni.
Most az egy más kérdés, hogy a kialakult gyakorlat szerint a rendőr úgy általában nem cseszegeti a motorosokat, ha mégis olyanja van, akkor talál 125cc-s "segédmotorként használt" robogót a tíz ujjára, de ha mindennek ellenére pont téged szed ki, és meglátja a simson blokkot és van biztosításod meg kresz vizsgád, nem valószínű, hogy tovább érdeklődne a személyed iránt.
Hát, szerintem jobban megéri, mint egy teljesen jól működő blokkot kikukázni, utána lehuzatni magad a bontóssal, eredetvizsgálóval és ocsmányirodával is (ez így együtt minimum egy százas), hogy végül egy ugyanolyan használati értékű motorod legyen, mint azelőtt.
Amúgy ha azt nyilatkozod, hogy a flex ráesett a motorszámra, azzal még sem nem hazudtál sem nem hamisítottál. Hogy előtte motort cseréltél? Hát istenem, nem kell mindent az orrukra kötni. ;-)
Egy inkorrekt, lehúzós állammal szemben csak egy igazi palimadár játszik korrektül. Ezért aztán kitalálták a paráztatást, hogy rettegj, de ez csak egy üres buborék, valójában a rendőr is, kf-es is, eredetvizsgáló is beleszarik az egészbe, tessék-lássék megcsinálják a dolgukat, aztán mennek haza a családjukhoz. Szóval ha nem vagy pofátlan, kisebb simlik simán átmennek az államgépen, senkit nem érdekel. A kispénzüekre amúgy sem kattannak, mert ha még rajta is kapják őket valamin, akkor sem tudnak velük mit csinálni, max vonogathatják évekig a minimálbérükből a birság részleteit, vagy jó drága pénzen rohaszthatják egy-két hétig Baracskán. Az állam inkább a hízott bürgereket szereti, a kikaparkodott középosztályt, aminek jó fizetése, lakása, új autója van (illetve a banknak van új autója, de ez már más kérdés), azoknak lehet hatékonyan keseríteni az életét, mert náluk van (bírság)fizetési hajlandóság meg ilyen kispolgári csökevények.
Fullkopy!!!
Figyeljcsak, te talán tudsz épkézláb dolgot mondani....
Mi van, ha egy Danuvia vázba Simson blokkot akarnék rakni, és közlekedni vele....???Gondolom, ha meglátja egy rendőr anyázna legalább egyet, de meg is büntethet?Végülis smkp, azt leszámítva, hogy nem az eredeti vázban van..A váz tuti, h elbírja, merthogy nagyobb teljesítményűből lett átépítve....Csak a blokkot cserélném, minden maradhatna.Egy ismerősöm szeretne, de nincs jogsija, és pénze se nagyon..
Megtennéd, h kibogozod, és valami konkrétummal előállsz?Ha nem probléma...Többet olvasgatsz ilyeneket mint én.
a zalaegerszegi okmányiroda hozzáálásáról egy történet . elnéztem a megadott idõpontot (09.27.)és lecsúsztam a forgalmi engedély cseréjérõl .
az elõzmények :
sikerült a mûszaki vigyorogtam mint a vadalma . az okmányirodában elszórakoztam az idõpont kérõ gépezettel . itt már kezdtek fogyni a karátok a vigyoromból . a mûszakitól számított 36. (!!) napra kaptam idõpontot . érdemes megjegyezni , hogy a határidõ az intézkedésre (nekem nem az ocsmányhivatalnak) 15 naptári nap . ha ez lejár és megfog a rendõr kemény retorzió várható . mindeggy ! megúsztam bukta nélkül erre elnézem a rajzot . hívom az OH-t mit lehetne tenni ?
A: kérek másik idõpontot (még 30 nap v. több)
B: elmegyek egy másik OH-ba
C: letanyázok az irodába és várok hátha valamelyik idõpontos lessz olyan
balfasz mint én . (figyelmeztettek , hogy erre akár rámehet az egész napom és még igy sem garantált a siker.)
a B variáns lessz a nyerõ . telefonálgattam egy keveset és lõn világosság ! 30km-rel messzebb nem kell idõpont és azonnal orvosolják összes bánatom .
lehet , hogy hapy lessz az end ?
A nyilatkozón kívül még két tanúnak alá kell írnia az okmányt, annak tartalmának alátámasztását szolgálva.Igy lesz érvényes a magánokirat.
Eszerint valóban meg lehet simán oldani. Ha viszont a motorszám alapján valami okmányokkal igazolható később mégiscsak kiderül, akkor hárman mennek okirathamisításért a megfelelő helyre. Megéri ?
Zapkörte , itt az izé :
(4) A jármű tulajdonjogát érintő korlátozás (elidegenítési, terhelési tilalom stb.) esetén a törzskönyv kizárólag a korlátozás jogosítottja részére adható ki. A törzskönyv kiadása a korlátozás megszűnéséig, illetve a jármű tulajdonjogának változásáig a korlátozás jogosítottjának kérelmére felfüggeszthető
http://web.b-m.hu/proba/bmtvtev.nsf/0/52fa9d61c9e7cfddc12569d800344dff?OpenDocument&Click=
Ninausz Gyuri pár éve már elsütötte egy trabanttal. Simán bejött neki. Persze mindenki tudta, hogy kamú, de nem tudták az ellenkezőjét bizonyítani. Kértek egy írásos nyilatkozatot, és leafezték.
szia. mi a awaforum címe?
üdv
Ha ezt a sztorit így elsütöd, és bejön a KF-nél, én neked ítélem a Nobel díjat, ha megérdeznek...:-))
"Jaj, éppen kerítést csináltam, amikor kiesett a kezemből a flex, és pont a gixxer motorszámára..." - "Na jó, írja ezt le egy nyilatkozatban, aztán menjen az egyes sorra beüttetni az AF-et!"
Számla vagy adásvételi nélkül sehogy. A jawa fórumon pont ma másoltam be, mi kell a motorcseréhez, ott megtalálod.
Sziasztok!
kérdés: 150es Ts mz-m van, műszaki, papírok rendben. Gigszer: jövőre műszakis, és mivel főtengelynél kikopott a csapágyház, komlpett uj blokkott tettem bele, másik blokkszámmal. A blokkot havertol vettem, szoval sajna papír nics rajta. Hogy kell/lehet ezt átíratni?
Kösz a segítséget:
Géza
Ezt már tavaly is tervezték, hogy kinyírják a polini tuningszettel rohangáló 125-ös "segédmotorokat". Egyelőre nincs rá adminisztratív kapacitás, hogy nyilvántartásba vegyék az összes rigát meg simsont. Majd egyszer, talán.
Egyébként meg akit nagyon meg akarnak fogni, azt most is megfoghatják, ugyanis a segédmotort is forgalomba kell helyezni Magyarországon, csak ennek eredménye nem forgalmi könyv és rendszám, hanem az AF által a vázba ütött jelzés. Az meg csak akkor kerül rá, ha max. 50ccm, önerejéből nem tud 40kmh-nál gyorsabban menni stb. De gyakorlatilag a zsernyákokat rohadtul nem érdeklik a motorosok, sőt, nem egyszer volt rá precedens a praxisomban, hogy maga a zsernyák bújtott fel szabálytalan előzésre az által, hogy a meseautóval félrehúzódott, és az ablakon át integetett, hogy menjek csak el a sorok között, vagy hogy a Lánchídnál integetett, hogy előzzem csak végig a sort nyugodtan a buszsávban, majd pedig az utánam jövő autóst jól kimeszelte. Szóval furcsák egy kicsit. Aztán lehet, hogy egy szép napon kikapják napi parancsba, hogy "ma motoros nap lesz", most már elég feltűnően sok motoros hancúrozik (és sajnos balesetezik) az utakon ahhoz, hogy ez valós veszéllyé váljék...
Hellosztok! Segítséget szeretnék kérni. Mennyibe kerül most egy átíratás mindennel együtt??? Előre is köszönöm!
Hallottam egy KPM-es ismerőstől, hogy tervezik a jogszabályt, hogy a segédmotorkerékpárokat is le kell majd rendszámozni. Ti hallottatok már erről valamit?
Az igazság kedvéért, a jawa fórumba is kukkoljatok bele, mert ott is ez a műsor megy, ezzel párhuzamosan !
Persze, hogy nem fenékig tejfel, túl szép lenne :-)
Nem a semmiért szedik a pénzt, hanem a kedves, udvarias ügyintézőkért!:))))))))
Na de nem ez a minimum? Mármint hogy ha már egyszer a semmiért szednek be nem kis pénzeket, akkor ne küldjék el legelni azt a néhány balekot, aki önként jelentkezik a pénzét a feneketlen kútba szórni?
Vélemény ? Ha már így rákérdeztél, szerintem minden okmányirodában vannak tündérek. A Csepeliben az irodavezető a főtündér, többször beszéltem vele. Maximálisan segítőkész, együttműködik, persze a jogszabályi keretek közt. De, nem mereven, Nagyon nagyra becsülöm, láttam milyen türelmesen kezeli az idiótákat. Ezek a nagy dolgok. Ugyanitt találkoztam gyengus ügyintézővel is, de szerencsére, ha bármi kétséges, itt mindenki a főnöktől kér segítséget...
A soroksári okmányiroda lapja pedig példátlanul jó, ezt szoktam nektek bemásolni, annyira közérthető, jó, naprakész...
http://www.soroksar.hu/hivatal/okmany.htm
Na.Voltam ocsmányirodában.Megosztanám tapasztalataimat.A végén ki-ki döntse el, hogy mi a véleménye.
Szerda, okmányiroda nyitvatartás:08-16, ebédszünet nélkül.
Ezt nevezem ..:)
Előzmény:Két műszaki között elhagytam az oldalkocsit a motorról.Műszaki sikeres szólóban.Irány az iroda, az okmánycsre miatt.
Szerda:Szép szőke kislány fogadott..:)) Elmondtam mi a szitu, meg hogy sejtem mire számíthatok...Átvette a papírokat, és megpróbálta elintézni, hogy ne kelljen már törzskönyvet is cserélni, de sajnos nem ment, túl sok adat változott.Ilyet még nem láttam...
Csekkeket megkaptam, postán befizet.Vissza irodába.Mondja, hogy rendben, hozzam a rendszámot.Leszedtem ,bevittem.Kérdezem, hogy újat mikor és hogy kapok...Azt mondja, hogy :"Miért kéne új?EZ nem jó?Az csak plusz 3500 Ft lenne." Az állam leesett....:))Szépen felragasztotta a matricát rá, és jó utat kívánt...
Miért nincs mindenhol ilyen ügyintéző???!!!!
U.I.:Amúgy se kívántam a szar EU-s rendszámot a hátam közepére sem.Nekem kell a magyarságnak az a kicsi megnyilvánulása legalább amit a pirosfehérzöld jelent, ebben a nagy összeurópai káoszban.....
Fullkopynak maxxximálisan igaza van. Ha másként nem megy, hívd fel a központi okmányirodát, mondd el mi van, majd ők helyreteszik a szőke nénit.
A Soroksárit hívtad fel, vagy más irodát?
Háááát,nem látszott a telcsin,hogy szőkenő-e.De továbbra is ragaszkodik az ev-hez.
Összesen: 75 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|