hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Papír mizériák - új hozzászólás

Összesen: 75 oldal

Zapkorte
válasz erre | email2006-04-11 09:05:04
Miért kéne? A szürke forgalmi alkalmas a tulajdonjog igazolására, simán levizsgázik vele.
sorszám: 1207 (49870)
(előzmény: kopasz63, 2006-04-11 08:51:11)

 
 
photosniper
válasz erre | email2006-04-11 09:03:00
A gépnek nincs meg semmilyen papirja...
Törzskönyve nem is lehetett, a többi pedig el lett rakva, s nem találják.
sorszám: 1206 (49869)
(előzmény: kopasz63, 2006-04-11 08:51:11)

 
 
photosniper
válasz erre | email2006-04-11 09:01:30
Ha jól értem: rakjam össze a műszakira, írjunk egy adás-vételit, menjek el vele az okmányirodába és irassam a nevemre,majd pedig vigyem el műszakiztatni?

Az okmányirodában nem kell semmilyen papír az adás-vételin kívül?
sorszám: 1205 (49868)
(előzmény: kopasz63, 2006-04-11 08:51:11)

 
 
kopasz63
válasz erre | email2006-04-11 08:51:11
müszakira eltudod vinni, de ha a gépnek nincs törzykönyve akkor csináltatni kell neki és sima az ügy.
sorszám: 1204 (49867)
(előzmény: Bélafi, 2006-04-11 08:19:15)

 
 
photosniper
válasz erre | email2006-04-11 08:31:15
Sziasztok,

egy kérdésem lenne: Valaki el tudja mondani nekem -közérthetően-, hogyan tudom a pannóniát újra forgalomba helyezni?

A részletek: a motor utoljára '80-ban vol vizsgáztatva, azóta egy szegedi sufniban állt. A tulaj elrakta 'jó' helyre a papirokat... azóta sem találja. Ilyenkor mi a hivatalos teendő?
sorszám: 1203 (49866)

 
 
Bélafi
válasz erre | email2006-04-11 08:19:15
Szevasztok!

Papir témában lenne egy kérdésem.Van egy Mz Ts125-ös mocim amit most kezdek felújitani.A gép a nevemen van,csak öt évet állt és még a régi szürke forgalmival rendelkezik.A kérdés,hogy el tudom-e igy vinni müszakira vagy új forgalmit és törzskönyvet kell csináltatnom?
sorszám: 1202 (49862)

 
 
kopasz63
válasz erre | email2006-04-10 15:12:54
A mai napon mentem ki Én is a szomszéd városba beadtam a kivánt papírokat, (okmányíroda)írtam egy kérvényt. Húsvét utánra igérték, hogy meg lessz minden a mociról. Nekem meg csak ehez vázszám, meg motorszám van. Aztán, hogy kit hogyan büntetnek utánna az már nem az Én dolgom, mert mondták a csajok, hogy a teljes előéletét lehozza és aki hibázott annak megy a csekk meg a felszólítás. Jól megkeverik a kakit, ahoz hogy a saját tulajdonomba kerüljön az a gép amit Én fízettem ki saját magamnak. Nem semmi.....
sorszám: 1201 (49804)
(előzmény: sebi, 2006-04-05 12:42:40)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-10 08:09:01
fölrakod egy utifutira és behozod. Az eu-ban nincs vám, senkit nem érdekel, akár egész, akár bontott. Ha viszont a számozott fődarabokat is fel kívánod használni, azokra van valami honosítási eljárás, be kell vinni a mozaikba meg a vámhivatalba, meg mittudomén hova és miért, szoktam ilyen lomisokat látni a vizsgán, de biztos vagyok benne, hogy használt jawa alkatrésszel akkor sem éri meg végigbohóckodni, ha ingyen kaptad a szlováktól és cégautóval hoztad ingyen haza.
sorszám: 1200 (49770)
(előzmény: Moflika, 2006-04-03 13:13:19)

 
 
kopasz63
válasz erre | email2006-04-09 21:48:58
Kell kettő fotó(motorszám, alvázszám), meg az adás-váteli, meg egy nyílatkozat, hogy a mocit mikor és kitől vetted kettö tanuval aláírva, egy bonbon olyan 1000-ig és kell hozzá egy jó ismerös az okmányirodán, ahol kikérik neked a BM-től az adatokat. Ha mejött akkor tovább a régi módszer áll.
sorszám: 1199 (49760)
(előzmény: Sectumsempra, 2006-04-03 20:47:25)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-04-05 12:49:15
Minden papír és forgalombahelyezési dologra válasz itt :
http://www.soroksar.hu/hivatal/okmany.htm
sorszám: 1198 (49401)
(előzmény: sebi, 2006-04-05 12:42:40)

 
 
sebi
válasz erre | email2006-04-05 12:42:40
Hali!
Ha megtudsz vmi okosat erről a dologról szólj nekem is légyszives.Nekem egy559 esem van de csak egy rendszámmal meg egy adásvételivel!Ugyhogy engem is érdekel a dolog!
sorszám: 1197 (49400)
(előzmény: Sectumsempra, 2006-04-03 20:47:25)

 
 
Sectumsempra
válasz erre | email2006-04-03 20:47:25
Hello! Nemrégiben hozzájutottam egy Jawa 350 California-hoz, kb 1980-as kiadás. Az adásvételin kívül sajna semmilyen papír nincs hozzá, még a rendszám sincs rajta. Tudja valaki, hogy miféle procedúrákkal illetve költségekkel járna újra forgalomba helyezni? Elpre is köszönöm.
sorszám: 1196 (49225)

 
 
Moflika
válasz erre | email2006-04-03 13:13:19
Sziasztok Csehektől vagy a Szlovákoktól milyen feltételekkel lehet egész vagy bontott motort behozni?Vagy hogyan működik ez?Továbbá első és hátsó felnit keresek használt de jó állapotban lévőt következő méretekkel: 18*1.6 és 18*1.85 col.Esetleg vennék még hiányos vagy komplett Cz 175/477es motort(akár papírok nélkül is) vagy alkatrészeket.
sorszám: 1195 (49162)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-30 21:22:00
Színváltozás nyilvántartásba vétele


Az eljáráshoz az ügyfél által bemutatandó okmányok, nyomtatványok, kellékek:


· Az okmányirodában kitöltött nyomtatvány

· A járműhöz kiadott új típusú vagy „uniós” forgalmi engedély és törzskönyv vagy a régi típusú forgalmi engedély

· A törzskönyv illetékének megfelelő összegről feladóvevény

· Az ügyfél személyazonosságát igazoló okirat

· Amennyiben régi típusú vagy „uniós” forgalmi engedély cseréjére is sor kerül, akkor a forgalmi engedély (és a törzskönyv) illetékének megfelelő összegről feladóvevény



Jogi személy, jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, egyéni cég esetén mellékelni kell:



· Három hónapnál nem régebbi cégbírósági bejegyzés, aláírási címpéldány,

· Cég ügyintézőjének eljárási jogosultságát igazoló megbízás

· Illetékmentesség esetén az arról szóló, az Illetékhivatal által kiadott igazolás.





Meghatalmazott eljárása esetén mellékelni kell:



· A megbízásról szóló magán vagy közokiratot is.









Az ügy elintézéséhez fizetendő díjak, illetékek, költségek


· A törzskönyv illetéke: 6000 Ft

· Forgalmi (csere esetén): 6000 Ft



sorszám: 1194 (48861)
(előzmény: Matifu, 2006-03-30 21:11:30)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-30 21:11:30
Kérdés: színmodosítás mennyi papírmunkával jár?

Válaszokat előre is köszi.
sorszám: 1193 (48859)

 
 
vadi
válasz erre | email2006-03-28 15:48:32
Nem én akarom átszabni, én csak Balage-nak adtam tanácsot, hogy nehogy szétvágja,első nekifutásra, mert akikkel eddig találkoztam, és ezt tették, már megbánták. Nekem eszem ágában sincs átalakítani, én már felújítottam, most szaladgálok a papírok után, veterán vizsgát szertnék majd.
sorszám: 1192 (48671)
(előzmény: motomen, 2006-03-28 09:27:00)

 
 
jécsé
válasz erre | email2006-03-28 11:11:25
A blokk 638-as, a váz 634-es. A motorcsere be van jegezve a forgalmiba, úgyhogy gondolom rendben van.
sorszám: 1191 (48656)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-03-28 09:27:00
Lehet csinálni szép csoppert is, de én is inkább azt mondom hogy ne szabd át, ugy szép ahogy van. Én is szivesen tulajdonosa lennék egy nyepernek vagy uralnak ha találnék.
sorszám: 1190 (48643)
(előzmény: vadi, 2006-03-28 08:18:27)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-03-28 09:24:54
nekem vannak vázaim, azért kérdem a típust, bár lehet hogy már csak 250-es van...
sorszám: 1189 (48642)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-27 19:30:01)

 
 
vadi
válasz erre | email2006-03-28 08:18:27
Szia Balage!
Ha tényleg régi a Dnepr, akkor szerintem gondold végig az átalakítást, mert már sokan melléfogtak vele, és utólag nagyon megbánták, mert az úgy szép, ahogy van, többet ér, ha felújítod eredeti állapotra. Akkor mindenki megnézi!!!
Először én is át akartam alakítani egy M72-est, de biztos, hogy megbántam volna, mert soha nem lesz igazi chopper formája. Ez csak egy vélemény, egyben jótanács.
sorszám: 1188 (48623)
(elözmény: jécsé, 2006-03-21 23:03:43)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-27 19:30:01
Blokkot nem kell szerezned, arról van egy adásvételid, eredetiségvizsgálatod is, minden további nélkül beirathatod bármibe. Neked egy forgalmis vázra van szükséged.
sorszám: 1187 (48570)
(előzmény: jécsé, 2006-03-27 14:45:41)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-03-27 17:39:40
Pontosan mi is kell neked, mert elvesztettem a fonalat, lehet hogy lenne ha mz.
sorszám: 1186 (48558)
(előzmény: jécsé, 2006-03-27 14:45:41)

 
 
jécsé
válasz erre | email2006-03-27 14:45:41
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat, bár vidámabb nem lettem tőle.
Utolsó két kérdésem (egyelőre):
Ha én most leadom a rendszámot és a forgalmit és szerzek egy vázat és egy blokkot forgalmival, amibe átépítem a cuccot, akkor mi a helyzet?
Apropó: Van valakinek eladó váza és blokkja donornak baráti áron?
sorszám: 1185 (48540)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-26 20:00:29
Az a baj, hogy már a folyamat dokumentálva van.
Az előzetes bemutatása eredetiségvizsgálaton egy bizonyos alvázszámú váznak elmaradt, majd megtörtént a rendelettel nem megegyező javítása ugyanennek. Ha jól értettem, a javítást követő redetiségvizsgálaton minősítették, itt nyilván digitkép is készült. Ezután a KF szintén vizsgálta, és elutasítás lett a vége.. Papírhegyek mutatják már a dolog útját.. nekem menthetetlennek tűnik a helyzet.
Ha vázat cserélnél, - mivel az eredeti leszerepelt- arról kellene adásvételi, például,mert a származását igazolni kell.Aztán valamiben nem vagyok biztos, régen volt szó róla : nem tudom, a vázcsere megy-e használt váz esetén.. vagy az ötös, vagy a hatos KöHÉM rendelet szabályozza, most hirtelen nem tudom, de megnézem..
meg is van :
a köhém ötös csak a gépkocsira ír korlátozást :
"(6) A gépkocsi alvázszámát megváltoztató átalakításához csak gyári új alváz, karosszéria, illetőleg alvázszámot viselő szerkezeti elem használható fel."
Ha így van, legális vázzal mennie kéne a dolognak..
sorszám: 1184 (48465)
(előzmény: motomen, 2006-03-26 19:02:45)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-03-26 19:02:45
Nekem van egy elvetemült ötletem amiért lehet megdobáltok paradicsommal, de ha szerzel egy tiszta vázat a régit meg erősen lesavazod, vagy a nyakánál jól megvered kapaláccsal hogy karambolos, vagy hogy megette a rozsda lényeg hogy javatani kelljen, és bemutatod nekik hogy nincs mit tenni... Erre ezt ők észrevételezik, és megadják az engedélyt... csak ne látszódjon nagyon hogy ez hegesztgetve volt.
sorszám: 1183 (48452)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-26 16:28:38)

 
 
rtjoe
válasz erre | email2006-03-26 17:18:39
Kössz a segítséget hát nem lettem nyugodtab de még probálkozok hali
sorszám: 1182 (48443)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-26 16:28:38
Bemutatni az eredetiség vizsgáló állomáson kellett volna a beavatkozás előtt :
"a jármű alvázszámának megváltoztatásával járó műszaki beavatkozást (alvázszámot hordozó szerkezeti elem, alváz vagy karosszéria cseréje) megelőzően; "

https://secure.magyarorszag.hu/eugyintezo/virtokm/gepj/gepjelozeteseredetisegvizsgalat.html

Viszont, mivel nem a KöHÉM rendelet szerint lett cserével javítva, a kör mindenképpen bezárult, úgy tűnik, sajna.

sorszám: 1181 (48438)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-26 15:46:15)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-26 15:46:15
Itt a KöHÉM rendeletben nem az előzetes bemutatásról van szó, hanem arról, hogy az alvázszámot hordozó alkatrészt nem szabad javítani, hegeszteni..
"Az alvázszámot hordozó szerkezeti elem javításához csak gyári új alkatrész használható fel. A javítást követően a járművet hatósági alvázszámmal kell ellátni."
Szóval, ez a szabálytalanul javított váz akkor lesz vizsgaképes, ha egy szám nélküli új alkatrész kerül a helyére.Ennek a beépítését megvizsgálják, és megfelelőség esetén KF számmal látják el.

http://www.kff.hu/fofelugyelet/szakteruletek/jarmu/alttajekoztato.print
sorszám: 1180 (48435)
(előzmény: motomen, 2006-03-26 10:01:57)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-03-26 10:01:57
Szerintem semmit, elöbb be kellet volna mutatni a felügyeleten és csak engedély birtokában lehet vágni hegeszteni.
sorszám: 1179 (48407)
(előzmény: rtjoe, 2006-03-25 20:13:46)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-25 22:23:41
Milyen gép ? Legális Jawa Twinsport vázam éppen lenne..
sorszám: 1178 (48380)
(előzmény: rtjoe, 2006-03-25 20:13:46)

 
 
rtjoe
válasz erre | email2006-03-25 20:13:46
Hali nekem is segítségre lene szükségem. Hátha valaki tud megoldást.Vettem egy gépet nem ment át az eredetiség vizsgán.Kis b-t kapott akormánynyaknál hegesztve lett ott van az alvázszám is. Rendőrségnél ok. A KPM nem akarja az alvázszámlevédést megcsinálni peddig van igazolás a hegesztőtöl, meg velejár uj müszaki is szintén a KPM-zöl.
sorszám: 1177 (48364)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-24 19:34:08
Egyszer én is voltam ilyenben. Éppen a Töndérhegyin hajtottam át, és látom ám, hogy a közteresek meszelnek. Nekem persze nem volt engedélyem... és akkor valahogy, valamiért jött egy olyan késztetés, hogy menjek oda, és vegyem át a csekküket. A helyett, hogy kitolattam volna a csipába, aztán bekaphassák.
Na ezt csak vígasztalásképp mondom.
(Azóta azért már kinőttem.)
sorszám: 1176 (48291)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-24 19:31:40)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-24 19:32:57
Az adásvétel csak akkor érvényes, ha megvannak a közbenső tulajdonosok közt kötött adásvételik is. A forgalmiban szereplő tulajig meg kell lennie mindnek. Ha a papírok így állnak, vidd vissza a motort. Ha ezt mégsem szeretnéd, a forgalmi szerinti tulajjal kell megegyezni. Ha ő nem segít, a kör bezárult. Nem tudod se átiratni, se vizsgáztatni a gépet.Ugyanott leszel, vissza kell csinálni a dolgot..
Más, ha jól alakulnának a dolgok :
Ha 2001-ig volt érvényes műszakija, akkor tuti hogy a vizsga időpontjáig rendezve volt a kötelezője.( 99-ben vizsgázott?)Vagy még tovább.
A súlyadó befizetésekről a tulajdonos lakóhelye szerinti önkormányzat adóügyi irodája tud tájékoztatással szolgálni.
Az Okmányirodában azt lehet megtudni,
hogy esetleg hivatalból, a hatóság mondjuk bizt. díj nemfizetése okán kivonta-e a gépet a forgalomból. Erről viszont az adóügynek is tudnia kellene, mert a BM járműnyilvántartás értesíti.
sorszám: 1175 (48290)
(előzmény: jécsé, 2006-03-24 07:34:01)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-24 19:31:40
pillanatnyi elmezavar... vagy szerinted az normális, hogy az ember időt és fáradságot nem kímélve kitöltsön egy hosszas űrlapot, hogy utána fizethessen? Kevesen gondolták ám ezt így akkoriban! (Azért is adja most már le a drótot autómatice az ocsmányiroda az adóosztálynak, hogy rohadnának meg.)
sorszám: 1174 (48289)
(előzmény: motomen, 2006-03-24 19:07:58)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-03-24 19:12:03
Nekem is volt egy motorm mit a tulaj eladott sok éve egy kereskedésnek, de én egy teljesen más városban egy teljesen más embertől vettem meg. Papíron még az övé volt, de nem hajlandó új adásvételit írni... Na ilyenkor mi van?! Nem mindig az egyenes út a legrövidebb! Én is vettem már motort olyan emberektől akiket sosem láttam, de nem ajánlom senkinek!
sorszám: 1173 (48287)
(előzmény: jécsé, 2006-03-24 07:34:01)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-03-24 19:07:58
Kérlek Zapkorte, ne degradáld azokat akik maguk kérték fejükre a súlyadót. Haverom tisztességes révén megtette, pedig nem buta! :)
sorszám: 1172 (48284)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-23 19:55:42)

 
 
jécsé
válasz erre | email2006-03-24 07:35:18
Még valami: a forgalomból nem lett kivonva, legalábbis a rendszám megvan.
sorszám: 1171 (48224)

 
 
jécsé
válasz erre | email2006-03-24 07:34:01
A motornak 2001-ig volt vizsgája. A forgalmiba bejegyzett tulajtól csak annyit sikerült megtudnom egyelőre, hogy kb. 10 évvel ezelőtt eladta egy pécsi motorboltnak (valami Stop motorbolt, de ezt innen Budapest mellől egy kicsit nehéz beazonosítani). Az biztos, hogy akitől én vettem, az egy magánszemélytől jutott hozzá. Úgyhogy ez minimum két tulajdonos + egy motorosbolt. Persze sem a 10 évvel ezelőtti, sem a későbbi adásvételi szerződéseket nem tudtam előkeríteni. Hogy meddig fizettek rá biztosításokat és adókat, illetve ki mit jelentett be, arról fogalmam sincs.
sorszám: 1170 (48223)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-23 22:45:02
A felesleges litániával megvártam volna tárgyi kérdésemre a választ, mert lehet, hogy teljesen másról lesz szó...
sorszám: 1169 (48145)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-23 19:55:42
Több lehetőség is van. Ha tulajdonos kérésére kivonták a forgalomból, akkor semmi fizetnivaló. Ha nem vonták ki a forgalomból tulajdonos kérésére, akkor lehet, hogy amikor az illető beszüntette a súlyadó fizetését (mert ugye jawara az is van), akkor hatóságilag kivonták a forgalomból. De persze az is lehet, hogy az illető soha egy also grand súlyadót sem fizetett, merthogy amíg az igazgaztásrendészeten intézték az átírást, addig egy külön kérvényt kellett benyújtani a tanács adóosztályára, hogy vessék rád ki az adót, és hát ilyesmit csak az igazán retardált idióták tettek. Így hát az is elképzelhető, hogy amikor át akarod iratni, akkor fogják kitalálni, hogy hohó, hát erre van tizenöt évi elmaradt súlyadó (kb 75e Ft), és ezt most már pedig valaki fizesse be, mert addig nem írják át. Ez lenne ám csak a pofára esés! Aztán az is lehet, hogy az előző tulaj leadta a szerződést a rendőrségen, akkor a BM nyilvántartásba bejegyezték az új tulajdonost, aki viszont nem biztos, hogy kifizette a fizetni valókat... sőt, még az is megeshet, hogy úgy jársz, mint Muczán Gábor, aki vett egy wartburg kombit, és amikor át akarta iratni, kiderült, hogy valami hetvenes évekbeli mosógép-kölcsön rá van terhelve a kocsira, és közölték vele, hogy hozzon nyugtát az OTP-től arról, hogy a kölcsönt törlesztette.
Szóval a varációk száma elég magas, és könnyen meglehet, hogy a jármű pusztán a bürokratikus baromságok miatt mára már eljutott a gazdasági totálkár állapotába. :-( Sajnos ez egy ilyen mocsok ország. Ezt ki kell nyomoznod, és utána el lehet dönteni, hogy érdemes-e még ezeket a papirokat rendezni, vagy jobban jársz, ha veszel valami beállt motorú bontóérett tyúkólszökevényt papír+váz+forgattyúsház donornak.
sorszám: 1168 (48105)
(előzmény: jécsé, 2006-03-23 13:29:14)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-23 14:48:47
Igen. Pont ez jutott az eszembe,ha eseteleg olyan régi, hogy nincs benne a nyivántartásban, akkor semmi gond nincs, csak egy igazolás kell a rendőrségtől, hogy nem áll körözés alatt, meg persze az adásvételi.
sorszám: 1167 (48060)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-23 14:19:23)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-23 14:19:23
Kevés az infó, mikor járt le pl. az utolsó műszaki érvényesség ? Ki lett vonva esetleg a gép a forgalomból ?
sorszám: 1166 (48054)
(elözmény: jécsé, 2006-03-22 15:40:41)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-23 14:05:36
Bocsi, ha szerencséd van és van az ocsmányirodában' ismerős esetleg elmismásolhatja az ügyet
sorszám: 1165 (48053)
(előzmény: Matifu, 2006-03-23 14:03:48)

 
 
Matifu
válasz erre | email2006-03-23 14:03:48
Nem irigyellek. A régi tulajt visszamenőleg terhelik, a dolgok, sőt egy kis bírsággal megfejelve. De majd kijavítanak, ha nincs igazam.
sorszám: 1164 (48052)
(előzmény: jécsé, 2006-03-23 13:29:14)

 
 
jécsé
válasz erre | email2006-03-23 13:29:14
Köszi a hozzászólásokat!
Azt szeretném még tudni, hogy terheli-e valamilyen költség az eredeti tulajt, mivel ő már 10 éve eladta a gépet (pl. súlyadó, kötelező bizt.), ha mai dátummal kötök vele egy adásvételit?
sorszám: 1163 (48048)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-23 10:22:11)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-23 10:33:23
Talán ne keverd össze a KöHÉM rendeletet az adórendelettel!!!
Már megint baromságot írtál, látod ?
Ami KöHÉM rendelet szerint átalakítás, azt nem importálta át korlátlanul az adóhatóság a regdíjköteles átépítések körébe.A fék átalakításáért szerinted regdíjat kell fizetni ?
sorszám: 1162 (48037)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-23 10:18:16)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-23 10:22:11
Két lehetőséged van: a) végigjárod az összes gazdáját, elkéred mindtől az adásvételi szerződéseket (ha ugyan még megvan nekik), és az egész paksamétával támadsz az ocsmányirodába b) elmész a forgalmi szerinti tulajhoz, és írtok egy új adásvételit a nevedre. Utóbbira nyilván csak akkor lesz hajlandó, ha annak idején nem adta le a szerződést az igazgatásrendészeten. Ha megtette, akkor bukta, mert hivatalodan nem lehet egyazon eladótól két szerződés a rendszerben.
sorszám: 1161 (48034)
(elözmény: jécsé, 2006-03-22 15:40:41)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-23 10:18:16
éppen veled tárgyaltuk ki fél éve, hogy engedélyköteles átalakítás a fék és a kormány bármilyen megváltoztatása. Találd már ki! ;-S
sorszám: 1160 (48032)
(előzmény: Fullkopy, 2006-03-22 23:08:38)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-03-22 23:08:38
Vajon a chopperesítés kapcsán a nagy kormánytól megnő a motor hengerűrtartalma? Miért riogatod a fiatalokat a regisztrációs díjjal a motor térfogatát nem érintő átalakításnál ??

2. átalakítás: a közúti gépjármű olyan műszaki megváltoztatása, amelynek eredményeként az e törvény hatálya alá nem tartozó gépjárműből személygépkocsi vagy motorkerékpár jön létre, illetőleg a személygépkocsi vagy a motorkerékpár más adókategóriába kerül;



sorszám: 1159 (47998)
(elözmény: jécsé, 2006-03-22 07:56:14)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-03-22 17:52:09
Mit ad Isten, én pont így jártam egy szintén 638-assal. Visszacsináltam a boltot, nem éri meg a vesződést. Jut eszembe, ott azért volt rosszabb a helyzet, mert a forgalmi szewrinti tulaj 10 éve meghalt. Szóval talán van remény, de szerintem sokat kell utánamenni.Én nem vállaltam be, most etz-m van.
sorszám: 1158 (47947)
(elözmény: jécsé, 2006-03-22 15:40:41)

 
  Összesen: 75 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu