:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Papír mizériák - új hozzászólás Összesen: 75 oldal
Ennél még egy számbeütő-készlet is olcsóbb,főleg ha kölcsönkéred valakitől.
:)
Köszi az ötleteket megfogadom a tanácsod mindenki ezt mondja ugyhogy ezt is fogom csinálni
És ugye azt se felejtsük, hogy a hivatalos számátírásnál csak az új forgalmi meg törzskönyv kerülne 12000 Ft-ba...
Ettől még nem kell picsogni, a Nydan-technél párezer forintért meghegesztik neked, nem kerül annyiba sem, mint egy másik blokk. Én már egy csomó alu frincrancot hegesztettem velük. Mosd le brigéciollal, kapardd ki a sziloplasztot, és vidd el nekik. Minden frincfrancot csinálnak, fémszórást is, marnak, esztergálnak, és szeretik a motorosokat.
Hali. Az a baj hogy széthúztam az eredeti blokkot és elbőgtem magam majdnem. kiderült hogy sziloplaszt tartotta össze a forgattyús ház alját valamikor régen megált benne a főtengely és kitörte a forgattyúsház alját és úgy ragaszgatták össze. ráadásul pont az a fele szar ahol a szám van.
Meg egy csomó minden más. Pl. annak a járműnek, amely blokkdonorként funkcionál, vagy forgalomból végleg kivontnak kell lennie, vagy azóta (hivatalosan) bele kellett hogy kerüljön egy másik számú blokk meg stb. stb. De ezügyben leginkább a KFF-en tudnak neked felvilágosítást adni.
Magán véleményem szerint sokkal-sokkal jobban jársz, ha széthúzod mindkét blokkot, és átpakolod az új főtengelyét, hengerét, stb-it a régi forgattyúsházba. Ez sem tart tovább, mint a számváltozást ügyintézni a mozaikban meg az ocsmányirodában.
nem, a cucc mindig a gyerekre száll. A feleség csak akkor kaphat, ha van végrendelet, vagy nincs gyerek.
Sziasztok! nekem eggy olyan problémám van hogy blokkot kellene cserélnem a gépben (etz250) ha veszek eggy blokkot hozzá akkor ahoz hogy a forgalmiba be tudjam iratni az ujj motorszámot mien papír kell az ujj blokkhoz? kell a forgalmia is vagy elég eggy adásvételi hozzá?
előre is köszi a válaszokat!
aham köcce szépen! csak ezt úgy kaptam és utólag úgy jöttle nekem a dolog hogy nem érte be 1 köszönömmel. figyi lehetmár nem ide tartozik, de ha vki meghal akkor a cucca a feleségére szál nem????
üdv:petya
"a drágalátos anyuci nem találja forgamit, "
Beköll vele jelentetni hogy elveszett,adjanak másikat az ocsmányba,oct jóccakát.
jó estét mindenkinek!!!(lehet volt rólla szó de nincs most időm végig olvasni az egész topicot) van nekem 1 125ös trofim és a tulaj meghalt a drágalátos anyuci nem találja forgamit, hallotam 1 olyanról ha rendbe vágom és elviszem veterán vizsgára ( ez nekem közelben:egerbe vagy gödöllőnlenne) és utánna elvileg forgalomba lehet helyezni. ez tényleg ígyvan??? vki csinállt már ilyet???
előre is köszi
üdv:petya
vizsgáztasd le a régi rendszámmal, és az ocsmányirodába vidd be, amikor átiratoid, és vágd a fejükhöz, hogy "e helyett is újat kérek". Akkor aztán morognak egy sort, és végül adnak egy másikat plusz 3700 Ft-ért, és az új forgalmiban már az fog szerepelni.
Lekell jelenteni az előző tulajnak hogy elvan adva? illetve most ezt a rendszámos dolgot hogy csinaljam mert a régi rendszám egyszüren szétvan rohadva.
Eccerű.
Végigolvasod ezt a topicot,minden le van írva benne.
sziasztok!helyezett valaki forgalomba a közelmultban motorkuli utánfutót?én most szeretnék belevágni , mire számíthatok?előre is köszi a segítséget ! a nap süssön rátok !üdv sankó
Sziasztok
Nem olvastam vissza ezért bocs lehet feltették már a kérdést.
Tehát a motor papirügyileg a következő:
Megvettem 2005. augusztusban dátum nélküli adásvételivel. Nincs rajta se müszaki se biztosítás, nics lejentve az eladása, illetve a rendszám szétvan rohadva azhelyett kéne egy új. Nincs se eredetiség vizsga se semmi (persze papiros). Kérdésem hova menjek micsinaljak milyen sorrendbe:) Előre is köszi aki kiigazit ebben a káoszban
műszakira forgalmival kell menni. Vagy esetleg hitelesített másolattal, nem tudom, elfogaják-e. És kell lennie biztosításnak, két tükörnek, kapaszkodószíjnak a nyergen. (Elvileg sebkötözőcsomagnak meg izzókészletnek is kéne lennie, de ezt még soha senki sem kérte tőlem.) Az eredetvizsgálat szabadon választott. Az utolsó az ocsmányiroda. De oda akkor is el kell menned a szerződés keletétől számított 15 napon belül, ha netán addig még nincs rá műszaki.
Helyesbitem előző hozzászólásom.Nincs meg a műstakija.Helyette van egy okmányirodás papir amin rajta van a műstaki fénymásolata is.Ezzel kellene műszakira vinni?Erediségvizsgálatra ez után kell vinni vagy ez előtt?Biztositást kell elsőnek kötni?
Sziasztok!
Most veszek egy 125-ös Trophy-t.Nincs műszakija,de megvan a régi forgalmi, meg adás-vételi is a forgalmiban szereplő tulajjal.Mi az első teendőm hogy forgalomba helyezzem a mocit?
Sziasztok!
Most veszek egy 125-ös Trophy-t.Nincs műszakija,de megvan a régi forgalmi, meg adás-vételi is a forgalmiban szereplő tulajjal.Mi az első teendőm hogy forgalomba helyezzem a mocit?
Sajnos az eredetvizsgálók sem írták be a teljesítményt.
Menj egy másik okmányirodába! Nálam is ez volt a helyzet tavaly októberben, forgalmiban nem volt semmi, eredetvizsgálók beírták a munkalapjukra, hogy ennyi-meg-ennyi, és a Bp XI. ker okmányirodában simány benyelték, és beírták az új forgalmiba az alapján.
Helló! Vettem egy ETZ-t, átírattam volna, de azt mondták, nem lehet, mert nincs beírva a teljesítmény, menjek el a közl. felügyeletre igazolásért. Elmentem, azt mondták, hogy be kell vinni a motort, amit viszont szétszedtem, mert felújítom. Közben már csak 3 hét maradt az eredetvizsgálat érvényességéből. rakjam utánfutóra, vagy rakjam össze, mi a legjobb megoldás? Sajnos nincs sok időm, ha be akarom fejezni a felújítást, tutira kifutok belőle. Ha összerakom, a vizsgálat után megint szedhetem szét.
Hahó :) A rendszámot ne felejtsd el lécci! :))) (akartam mailt küldeni, de a címed valahogyan gyanús :) az enyém csaba_t kukk freemail.hu)
Így még megnyugtatóbb, tekintve a gépezet mintegy 20000 Ft-os eladási árát :) Egyébként csak azért volt érdekes, egyben nyugtalanító a helyzet, mert az AHB ügyfélszolgálata szinte hisztérikusan követelte a rendszám bemondását, valamint semmilyen mentő körülményről nem tudott, ami alapján elengedték volna a 10 évnyi hátralékot. Kérdeztem, ha 20 éve állna, akkor annyi hátralékot kéne fizetni - erre is határozott igennel felelt a kisasszony a vonal túlfelén. Kicsivel később pedig a helyi fiókirodájuk pedig Zápkörte kolléga véleményét osztotta - ezért bizonytalankodtam.
Köszönöm a gyors infót még 1x.
Emlékezetem szerint csak addig követelhető a biztosítási díj, amíg van műszaki a gépen. Ha volt is esetleg elmaradás abban az időszakban,de nem kaptál fizetési felszólítást, már kétszer is elévült, behajthatatlan. Egy ruppót se kell visszamenőlegesen fizetni már. Akkor se, ha az eredeti tulaj vizsgáztatja le ismét.
Köszönöm a gyors választ. Ez esetben aggály nélkül értékesítem az öreg gépezetet :)
Egyszer kitárgyaltuk ezt fullkopyval, meg is néztük a jogszabályt. Úgy van valahogy, hogy folyó évre és az azelőtti teljes évre lehet visszamenőlegesen biztosítási díjat követelni. Vagyis maximum két évi díjat, kb. 16e Ft-t. De szerintem ezt is csak akkor, hogy ha te magad kívánod újra biztosítani, ha eladod valakinek, akkor a kutya se fogja keresni se rajta se rajtad.
Üdv mindenkinek!
Van egy 125-ös TS-em. 14 éve lejárt a műszaki. 11 éve áll a pincében. Forgalomból nem lett kivonva, ocsmányiroda megnézte a komputerén. Biztosítást 10 éve nem fizetek rá, sose reklamált érte senki.
Ha most eladom, kérheti valaki számon ezt a 10 éves biztosítási elmaradást? Egy hsz.-t találtam mintegy 20 oldal elolvasása után, a hozzászólónak nem kellett visszamenőlegesen fizetni. De már annyi mindenki mondott annyi mindent, meg tudja valaki erősíteni, akár kell, akár nem kell?
Hát, srácok, köszönöm a segítséget, nagyon rendesek vagytok! Tegnap este még megcsináltam a karbikat, azóta enni lehet alóluk (a fugaszil csudákra képes) :) , ma reggel meg megkötöttetm a biztosítást, délután elvittem a Kf-hez műszakira, két óra várokozás és idegeskedés után kijött a pali a műhelyből, leellenőrizte az alvázszámot, meg a motorszámot, aztán szeva. Kicsit megdöbbentem, nem mondom, de ha ezt tudom, akkor nem veszek plusszba izzókészletet meg elsősegély csomagot 3000 Ft-ért. A lényeg hogy eddig mennek a dolgok és köszönöm mégegyszer a segítségeket! Üdv: Symi
Ha szorul a hurok, meg kell hogy tegye, akár tagjai egy részének elvesztése esetén is. Ha ez nem elegendő, akár az egész tagság bevonható.
A pótbefizetésekre elsődlegesen a károkozókat szokták kötelezni.
A KÖBE, mint nonprofit biztosító, már megerősödött annyira, hogy a kockázatot tartalmazó részt törölni tudta alapszabályából. Náluk van a tgk. biztosításom, 14 e negyedévente, jobban alszok, mintha MÁV-os lenne.
Itt Pesten, a rettegett Mozaikban a villanylámpákat szokták megnézni, meg a fékerőt mérik. Ja, és meg kell lennie a két visszapillantó tükörnek, meg a nyereg közepén annak a béna kapaszkodó szíjnak. Ennyi. Hogy Miskolcon mi van, azt tudja a manó. Nyilván a dzsuvát illő róla brigéciollal és slaggal lemosni, mielőtt múszakira viszed, és ha elzárod a benzincsapot, akkor a karburátor sem fog csöpögni. ;-) Ha mindennek ellenére megbukod a műszakit, az sem baj, akkor is menj el az ocsmányirodába, és jelentsd be 15 napon belül a tulajdonosváltozást, különben megbírságolnak. Aztán utána ha levizsgázott a motor, menj vissza.
Ilyet egy biztosító egylet egyszer tesz fennállása alatt: először, és utoljára. Merthogy utána évfordulóra felmond a teljes tagság, az tuti.
Nem árt elolvasni a Biztosító Egylet alapszabályát. Az éves tagdíj jelentéktelen, de veszteséges gazdálkodás esetén pótdíj befizetésére kötelezhetnek, ami elérheti az éves biztosítási díj teljes összegét.
A KÖBE alapszabályát módosították, ott ez a veszély már nem fenyeget.
Itt működik kalkulátor:
http://www.biztositas.hu/
A Máv-nál arra figyelj, hogy éves tagdíjuk is van, ami miatt már nem biztos, hogy a legolcsóbbak... A K&H (volt Argosz) szokott még nagyon jó lenni.
Keress fel egy alkusz céget,Miskóciában tutira van ilyen, ők díjmentesen megkötik a biztosítást, segítenek kiválasztani a legelőnyösebbet. Végső esetben ajánlom a netrisk.hu-t, én rajtuk keresztül kötöttem biztosítást. Néhány társaság online kedvezményt is ad, próbáld meg. Jut eszembe, az előző autómnál egy szendrői alkusz segített, előkereshetem az elérhetőségét. Ha érdekel, keress meg privátban.
És a műszaki vizsgára ha viszem, akkor bárhova vihetem, vagy érdemes e "maszekhoz" vinni? A műszki vizsgán mit néznek? Az baj, ha enyhén csöpög a karbiból a benzin (under construction), de nem akarok kicsúszni a 15 napos határidőből, szóval lehet hogy nem lesz időm megcsinálni előtte, amúgy egybe van a gépezet.
Köszi szépen az infót, én át akarom teljesen iratni a nevemre, mert hoszabb távra tervezem a mocit. S néztem is biztosítót a neten, a legolcsóbbnak a MÁV-biztosító jött ki olyan 7 e Ft-ra. Én miskolci vagyok, de böngésztem a neten és Máv biztosítónak nem láttam székhelyet erre. Ezt csak személyesen lehet elintézni, hogy bemegyek és megkötöm, vagy van más módja is? Remélem lassan kitanulom a szakmát... :)
1. biztosítás a te nevedre (a régi hátralékát majd visszaküldik az előző gazdájának)
2. műszaki vizsga
3. eredetvizsga
4. ocsmányiroda
Minderre egy olyan 30-35e Ft-t készíthetsz. De ha jó fej az előző tulaj, belemegy abba, hogy továbbra is ő legyen a tulajdonos, és téged írjanak be a forgalmiba "üzemben tartónak". Ez esetben megúszod az eredetvizsgát (13e) a törzskönyvcserét (6e), az átírási illetéket (~3e). Viszont ezt személyesen kell intéznie az ocsmányirodában az forgalmi szerinti tulajnak.
Sziasztok!
Lehet, hogy már ismerős a téma, (visszaolvastam) de azért kérlek titeket, hogy valaki írja le nekem a következőket: A hétvégén vettem egy 250-es mocit, amin tavaly ősszel lejárt a forgalmi vizsga, de a biztosítás 2007-re is be van fizetve. Át akarom iratni a gépet, és levizsgáztatni, vagy fordítva, de nem tudom, hogy melyik célszerűbb, és hogy hova kell menni, és mi mi után következik, mert még sose irattam át semmit se. Szóval ez nekem szürke köd, hogy mikor mennyek okmányirodába, és eredetvizsgára, meg biztosítás...stb stb. Kérek vkit, hogy részletesen írja le a teendőket, és ha lehet, akkor körülbelüli árakat is kérnék, hogy tudjam mire számíthatok. Előre is köszönöm.
Végülis ha addig is nálad hagyták, az nem gáz. Az a gáz, amikor le is foglalják a járművet, és két hónapig ott rohad a mélyfúróban a szabad ég alatt a nélkül, hogy bárki letörölné róla a havat (ami még lehet).
Én semmiképpen sem hagynám hogy egy ilyen idiótának igaza legyen.Csepelen kézzel ütötték a számokat,és ha ez faszfej tud két egyforma mélyet csinálni ,akkor benyalok neki csontig és kopogtatok.Igenis tovább kell vinni a dolgot, fizessen ez gyökér.Ha felület nem mélyebb akkor nem lett kicsiszolva tehát nem történt semmi a számmal.Ezt egy vak is tudja ellenőrizni.Ne hagyjuk már magunkat.Megnézném én azt a számot, ha átütötték én megmondom az biztos.
Szia
nem biztos hogy a másik eredetvizsgáloval nyernék mert már benne vagyok központi adatbázsisba .Mert az okmányirodába már megjött a körözési értesités hogy se rendszám se motor se alvázszám szerint nem körözik.AZT mondták hogy várjam meg a határozatot
A rendőrségi nyomozást két hónap alatt le kell zárni. Ez az idő csak indokolt esetben hosszabbítható meg. De esetedben ez a kis értékre és a bizonyítékok hiányára való tekintettel borítékolható. És ha a nyomozást lezáró határozat a kezedben van, onnantól rutineljárás, kap AF-t, és kész. De szerintem jobban jársz, ha keresel egy normális eredetvizsgálót, mert nem hiszem, hogy le-AF-eztetni sokkal olcsóbb lenne, mint egy másik eredetvizsgálat.
Arra lennék kiváncsi ,volt e már valakinek hasonló esete és hogy meddig tart ez a huzavona
Annyi köze van hozzá, hogyha a pancsi számát több mint húsz évvel ezelőtt ütötték át, még ha netán lopott blokk került is bele akkor, az teljesen hivatalosan a kutyát nem érdekli, hiszen a bűntett rég elévült.
Max indítanak egy nyomozást, ami ezt meg is állapítja.
sorszám: 2060 (69871)
( előzmény: pannonkondor, 2007-02-16 09:40:45)
Köszi, akkor jól sejtettem. Nagyjából követem a topikot, de nem tartok észben minden olyan infót, amiről úgy gondolom, hogy soha nem lesz rá szükségem. Pl. eddig nem is gondoltam volna, hogy valaha meg akarom majd találni apám egykori MZ-jét, hátha még fut valahol, vagy épp eladósorban van. :) Üdv!
Ennek már megint nem sok köze van a motorokhoz.Csak azt bizonyítja hogy a Torgyán , meg az összes politikus elmeháborodott barom.
Összesen: 75 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|