:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Papír mizériák - új hozzászólás Összesen: 75 oldal
A 98 % sztem nagyon erős túlzás! Nem is gazdak nsr-es meg ilyen száguldozós kölykök miatt kicseszés,hanem az idősekkel,akinek van 20-30 éve egy kis Simsonja,Babettája, és most 20 000 Ft-ért felrendszámozzák,forgalmi adó,teljesítményadó,2 évente műszaki...lámpákban,ilyen helyeken E betűnek kell lennie,vagy nem engedik át, velük tolnak ki igazán....
És azért aztse tessék elfeledni a T. kollégáknak,hogy a 125-ös mocik 98%-a totál illegálisan SMK-papírral fut.
Ezen is kissé elkéne gondolkodni.
4000 Ft-ot fognak legombolni róla még forgalombahelyezés ürügyén, de előtte vizsgáztatni kell a motort. Ennyi plussz kiadása lesz, nem veszélyes.
Köszi a jó tanácsokat, de már lemondtam a motorról, mert elmentem a KF-hez és kiderült, hogy áprilisban lejárt, az a 2008/10ig érvényes műszaki... Szóval a címke kamu, meg az egész gyerek is az szerintem. Az alvázszám és a motorszám stimmel, de a szín az nem, mert hősünknek nem tetszett az eredeti zöld festés és lett belőle bénaszürke"metál". Kár hogy ilyen felelőtlen f*** embereknek is lehet motorja. Inkább gyűjtök tovább egy 251esre. Ja igen és fenn van a hasznaltautón a motor 73.000ért, csakhogy tudja meg mindenki aki olvassa.
LG TS
Azzal ne foglalkozz, hogy nem fizetett adót, nem verhetik rád az elmaradását.
Annak kell befizetnie akinek az adott év január elsején a nevén volt a jármű.
Szerintem a biztosítással sem lehet gond, de ezt azért kérdezd meg valamelyik biztosítónál (szerintem az Allianz a legjobb 250-350-es vasak esetében).
Törzskönyve van?
Alvázszámot/motorszámot ellenőrizted a műszakival? Az azért meglehetősen gyanús, hogy matrica van, pecsét meg nincs.
Szóval szerintem, ha a műszaki bejegyzés rendben van a másik kettő számodra lényegtelen, az adót nem rajtad akarják majd behajtani, a biztosítást meg kérdezd meg, hogy megköti-e veled a biztosító úgy, hogy az előző tulajnak hátraléka van.
Az igazán biztos az lenne, ha a jelenlegi tulaj csináltatná meg az eredetvizsgát is, akkor nem igazán érhet meglepetés.
Nem azért az egyhúszért, most mindenki fel van háborodva, hogy papírozni kell, meg motoronként kb 20ezer Ft lesz a rendszámozás, stb, tiszta sor, elég szar ügy. De ha azt nézed, hogy olaszoknál, spanyoloknál, franciáknál, stb stb egész európában van rendszám az 50ccm-es motorkákra is, talán nem véletlen. Talán mert ezekre eddig semmi se kellett, a kutya se törődött velük, elég nagy volt a feketepiac, és igazából nem árt ezt megszüntetni. Jópár haveromnak vitték el a robogóját, mert ugye nyilvántartva nincs, rendszám nincs, rendőr inkább lebeszél a feljelentésről, nehogy romoljon a statisztika, és eredménye ugye úgyse lesz... Jobb lesz így szerintem. Pláne ha azt nézed, hogy az átlag robogó 200e Ft, hát bőven drágább mint egy szoci:)
Kérdéssel fordulok hozzátok!
Megnéztünk tegnap egy 250es ETZ-t. A motorral magával nem lenne baj, de a tulaj és a papírok... Szóval úgy lett meghirdetve, hogy rendezett papírokkal, műszakival stb. Ehhez képest erre az évre még nem fizetett biztosítást("nem jött meg a csekk"- na persze), és a gépjárműadót sem fizette be az évre. Viszont ami a nagyobb probléma szerintem, hogy bár a rendszámom van érvényesítő matrica, ami 2008/10hóig szól, de a forgalmiban nincs se beleírva, se lepecsételve, hogy mikor műszakizott és meddig érvényes. Vélemények??
Ez vajon pótolható, mármint ha tényleg leműszakizott két éve egyáltalán, akkor utólag bevésik a forgalmiba, a KFnél, vagy a vizsgahelyen?? Vagy ez már túl gyanús és kerestessek rá rendszám alapján a motorra?? A tulaj megígérte, hogy még a héten elintézi mind3 dolgot(bizti,adó,műszaki bejegyzés).
Szerintetek ezek után érdemes még vele foglakozni??
Nem akarok nagyot szo*ni, az első saját motorommal...
Biztosan nem tudom de szerintem semmibe.Erre az esetre is igaz hogy kétszer nem büntethetnek egy cselekményért.Vagy nem igy van?60 ezret kifizeti aztán 1 év múlva visszakapja a forgalmit.Szerintem.De ez csak tipp.
ETZ 150, 2009.04-ig műszakival, törzskönyvvel, felújított motorral (új hengerfej, fúrt henger, új dugattyú, új hajtókar, új gyűrűk, felújított főtengely, új csapágyak, új szimeringek, új tűgörgők, új tömítések), sok új alkatrésszel (trafó, kondi, gyertya, gyújtáskábel, kuplunglánc és lánckerekek, kuplungkosár és lamellák, lánc, első és hátsó lánckerék, alig használt első gumi) és rengeteg jó állapotú pótalkatrésszel (kuplung, gyújtás, csapágyak, tükrök) új motor vásárlás miatt eladó. Gyújtás és karburátor beállításra szorul. Ár: 35 e Ft.
Tel.: 70/256-1707
Hello emberek... Egyik barátom 19 évesen eg kis gondba keveredett... Vett egy 250-es TS-t kb 6 hónapja 1 hó műszakival. Megvételkor átiratta, eredetvizsgázta, biztosítást fizetett meg minden ahogy kell. Papírjai teljesen redben voltak a motornak... Merthogy neki nincs jogsija. Még...
A probléma itt jött, elment kicsit gurulni, és megfogták, de sajnos a mszaki lejárta után. Elvették a forgalmiját, most jött meg a levele, hogy fizessen 60-at és 1 év eltiltás. Olcsón megúszta, de a kérdés az az hogy kb mibe fog neki fájni a forgalmi visszaszerzése? Hogy működik ez ilyenkor. (rendszám megvan)
Köszönettel: CREationMZ / KF
Sziasztok.
Néztétek tegnap este a hiradót?Mit szoltok az ujításhoz, miszerint 50 ccm alatt is kell majd rendszám??ezek szerint a szomszéd70 éves Józsi bácsi, megduplázhatja a horgászatra használt 73 as évjáratú babettájának értékét????::D:D:D A kerékpárt mikortol kell majd vizsgáztatni?
Szia!
Én MZ-re szerettem volna anno veteránvizsgát de lebeszéltek róla itt a fórumon. És joggal! Nem érte volna meg. Túl sok mecera, ráadásul elég drága, nem beszélve arról, hogy visszavehetik a minősítést idővel stb stb stb. Szóval ilyen értékű motoroknál nincs értelme (noha nekem az MZ aranyat ér :D)
Köszi!Mmegfogadom tanácsod megyek az okmány irodába és ott utána járok
Az én esetem hasonló volt annyi különbséggel hogy én 94-ben tettem le a motort régi forgalmival de már uj rendszámmal.Ja és az én nevemen volt.Nekem visszamenőleg annyit kellett fizetnem hogy a biztositáskötésnél 1 évet visszamenőleg kifizettettek.Ami biztos:-integrált vizsga,-műszaki vizsga,-új forgalmi+törzskönyv,-új rendszám,-biztositáskötés.Csak körülbelül irom:30000ft.Mondjuk ilyenkor nem tudom átiratási illeték van-e.Ha igen az még plussz4500ft.A biztositási "büntit" állitólag nem mindenhol kérik,ugyhogy abban még szerencséd is lehet.Szerintem megéri lerendezni,hiszen ha veszel egy műszakis másik motort az is benne van kb 20000-be.Szerintem ballagj be egy okmányirodába vagy a KH-hoz azt kérdezd meg hogy ilyenkor mi van?Nekem sikerült lerendeznem az én kis /1-met bár az az én sajátom volt,ugyhogy névreiratási gondok nem voltak.A szivem akkor állt meg majdnem amikor már minden vizsgán tul voltam és az okmányirodában a papirokkal a kezemben közölték hogy nem tudják megirni az uj forgalmit mert a BM időközben fiktiven kivonta a forgalomból.Szerencsére az ügyintéző hölgy megigérte hogy másnapra utanajár a BM-nél és el is intézte hogy semmi pénzembe ne kerüljön plusszba a visszahelyezés.Igy is lett(ÖRÖK HÁLÁM AZ ÜGYINTÉZŐ HÖLYGNEK)
Hali
Nekem is lenne egy érdkes estem.És fogalmam sincs mi lenne a jobb megoldás!Adott egy 250 -etz felújitva kopra(30-ropi)A motor apámé volt (első tulaj) 88-ban lejárt a műszaki és leszarta az öreg az egészet, semmit nem csinált vele régirendszám a motoron forgalmi a fiókba!Menyibe kerülne ezt újra forgalomba helyezni vagy érdemes-e egyáltalán(ha nem akkor sokat bukok az meg nem lenne jó)Illetve visszamenőleg követelhetnek-e valamit?
Ha valaki hasonló cipőben volt és megoldotta az irjon! Köszi
Sziasztok!
Hívtam egy márkatársatokat,mert neki vhogy sikerült elintéznie.hogy oldalkocsissal vontasson futót!De sajna vmiért nem segített,nem bízik meg bennem vagy nem tudom.Pedig én is motoros vagyok,és nekem is ez a szándékom,csak Jawa-val!Ha valaki tud segíteni az légyszi írjon,vagy hívjon!!!!!!!!
0630 3106141
Email.:kovacsd83@citromail.hu
'sszeh, te nem vagy ép! :D :D :D :D :D
Hali!
Kifogástalan, iszonyú brutális hangja van, először majdnem eldobtam, amikor csak úgy kézben, akkuról próbáltam. :)
Örülök, hogy trafó jól szuperál!
Tényleg csak azt tudom mondani, amit emailben is, ne add fel, csodaszép kis vas lesz, érdemes megküzdeni a bürokráciával, de azért ezt az adásvételi-hamisítást változatlanul nem tartom járható útnak.
Papíros vázat kell szerezni!
A veterán vizsgán megőszülsz, mire átmegy. Nem véletlen, hogy a hivatalos megfogalmazás valami olyasmi, hogy muzeális állapotú járművet lehet így minősíttetni. Nagyon komolyan veszik, és nagyon sok pénzt otthagyhatsz eredménytelenül is akár!
Üdv!
Szia! Remélem a duda jól szuperál,a trafod már üzemel.A sors fintora hogy nem néztem eddig de a cz-n lévő meg fulszar.Látod kérdezgetek mert nem tudom hogy mitfogok kezdeni evvel a motorral ha nem lessz meg a tulaja.A veterán vizsgáról mit tudtok,mit ad-mi kell hozzá? Köszönöm a segitséget mindenkinek!!
Bár ha ennyire ragaszkodik hozzá, és hiányzik neki, egy szavába kerül, és kimondom :D Megoldhatóak az ilyen hiánypótlások, ha épp ez kéne :DD
Nem mondtam h idiótaság, csak én nem érzek magamban annyi dörzsöltséget, hogy ilyet bevállaljak, ezért nem érzem jó ötletnek.
Ha végignyomtad, akkor már nyertél, csak ne lobogtasson sehol senki hamis adásvételit... :)
Mindkét feltételnek teljesülnie kell! Az ismerősöd szabálytalanul jár, a 11 KW-os forgalmijának egyetlen előnye az alacsonyabb összegű gépjárműadó.
Már a 150-es ETZ vezetéséhez is legalább A korlátozott jogosítvány szükséges.
Minden bizonnyal igazad van de ha valaki annyira szeretné hogy hivatalos legyen a gépe....
Nekem nem volt rá szükségem.
Nekem annyival volt megspékelve a dolog, hogy régi rendszámos volt a vas, és 1988-óta nem volt rajta seműszaki, se biztosítás.
sok lóvémba került mire hivatalos lett, de már megvan mindene.
És Sorry a "idiótasgom miatt"
Üdv mindenkinek!
Hello! Azt szeretném kérdezni , hogy az A1-es kategória most h van??? 1ik helyen úgy írják h 125 ccm és 11kW , de a használtmotor.hu-n a jogosítványoknál meg :az "A" kategóriás a motorkerékpár - az "A1" alkategória elnevezésű a legfeljebb 125 cm3 hengerűrtartalmú vagy 11 kW-os teljesítményű motorkerékpár -," -akkor most mind2nek meg kell feleljen,vagy csak az 1iknek? Ismerősöm a1-el 250-es ETZvel jár,mert vhonnan olyat vett, h 11 kW van a forgalmiban!!!! Lécci csak az írjon aki biztosra tudja!!!!
10, amúgy viszont teljesen igazad van. XD
csak addig várj a leírással, amíg elévül az eset :D Úgy 5-6 év :D
"kecsegtető motorokat "papírok nélkül"Nem gondolod hogy pont azért kecsegtető mert nincs papirja??Adásvételi kevés vagy kreál egy forgalmit is?Á szerintem nem éri meg megvenni ezeket a gépeket,hacsak nem hobbi célra vagy alkatrésznek.Mégha valahogy le is papiroztatja az ember a végén lehet többe lesz mintha vett volna egy drágább de papiros gépet.Mondjuk egy etz250 ami működőképes kb 30000-től papirok nélkül,a papiros meg kb 50000-től.Megéri a macera?
1: Kreálsz egy adásvételit.
Na, ez egy viszonylag rossz ötlet. Kicsi az esélye, hogy bebukod, ha azonban mégis, úgy igen könnyen megáll a magánokirat-hamisítás vádja, simán kaphatsz minimum megrovást, próbára bocsátást, sz@r esetben felfüggesztettet.
Szóval azért gondold kicsit végig...
Köszi szépen a segítséget!
Hálihó!
Naggyából:
1: Kreálsz egy adásvételit.
2: Eredetvizsga (15500 huf)
3: Biztosítás megkötése (motor-alvázszám alapján, esetleg régi (kétbetű négyszám) alapján)
4: Ismerős szerzése a KPM-nél
5: KPM-es műszaki vizsga (nekem zsírozva 9000 huf)
6: Okmányiroda, eredeti (kreált) adásvételi beadása, átírás, rendszám, matrica igénylése (nekem 25000 huf)
Ha van ismerős akkor minden csak pénz kérdése!!! :D
Üdv, nemsokára le fogom írni ide az én történetemet!
Sziasztok! igazából hasonló a kérdésem, mint zsoca70nek. Sokszor látok kecsegtető motorokat "papírok nélkül" hirdetve hogyan lehet ezeket forgalomba helyezni? Köszönöm a segítséget!
:) ha látsz eggy lila,fehér yamaha kis mototrt akk gyere oda köszönni:D
Nem tudod véletlenül hogy hányóra felé érdemes elindulni?:)
XV ből sokan jönnek.Tök mindegy milyen motorral jösz.
Gyalogkakukk személyében én ott leszek :)
ÜDV Mindenkinek!Hallok,látok olyat hogy mindenféle forgalmi nélkül csak motor-alvázszámmal vesznek öreg gépeket.Hogy a francuba tudják forgalomba helyezni?Nekem is van egy cetkám de 89-ben volt utoljára bejegyzett tulaja(nem találom!)és azt a 28000 adásvételit sem tudom össze szedni hogy vissza jussak 89-ig! A kedves okmányirodás hölgy szerint elég esélytelen vagyok...ők hogy csinálják???
Valaki nem tart velem a XV ker környékéről a találkozóra???????
Végül is hozzámképest veterán eggy öt évvel:)
Szia!Ha csak 24 éves a motorom akkor nem mehetek:-))
Meghívó
A Blue Scorpions és a Pannonia MGTSZ álltal szervezett veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre.
A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív mindenveteránost,és veteránmotorozásfelől érdeklődőt,2008.Április 5.Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén(volt felvonulási tér)megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség ésügyességi versenyre.A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.Az esemény védnöke:dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya Díszvendég:Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka
A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tartváltozatos programokkal.A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.
A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.Ha van 30 évnél ídősebb motorod akkor megjelenésedre feltétlenül számítunk.
Tisztelettel:Fóti Gyula Pannonia MGTSZ (06 20 3 421 373)
Ez az írás másolható,és tovább küldhető minden jóérzésűmotoros részére,akinek fontos lehet a balesetmegelőzés
van valakinek tapasztalata átépítési engedély kéréséről? Mennyire macerás, mennyibe kerül stb.?
Köszi szépen,ez biztatóan hangzik! A forgalmival nem csináltak semmit,csak belepecsételték: Forgalomból kivonva, 2000.08.04.
Anno a Ladám forgalmija ilyenekkel volt tele:forgalomból kivonva, forgalomba helyezve, három vagy négy télen is leadtam a rendszámot róla.
Attól azért félek, hogy elég sokba fog ez fájni nekem, de remélem olyan 40.000 HUF-nál azért megáll a dolog! Egyet megtanultam azért, és másoknak is azt javaslom: semmit ne adjatok ki a kezetekből, mert utána több a baj,mint időnként befizetni X összeget. Jövő héten elkezdem az ügyintézést, ha valamit megtudok megírom ide,hátha segít valakin.
Egyébként van itt
egy kis segitség.
A jogszabályok pont 2000 végén változtak,valószinű ez okoz egy kis gondot náluk.A mai szabályok szerint ha ideiglenesen kivonják a járművet a tulaj kérésére,a rendszámot el sem kérik.A forgalmiba bejegyzik az időtartamot(max 6 hónap)majd amikor lejár az idő automatikusan forgalomba helyeződik a jármű.A te esetedben más a helyzet hiszen a rendszámot leadtad.A forgalmit érvénytelenitették lyukasztással???A motort időközben a BM kivonhatta a forgalomból fiktiven,erre meg van a lehetőségük.Az biztos hogy le lehet rendezni ezt a dolgot ugyhogy ne hagyd magad.Motorok esetében szerintem még a végleg kivontakat is üzembe lehet helyeztetni.Ugyanis a törvény szó szerint ezt irja"a bontási igazolással kivont járművet nem lehet ujból forgalomba helyezni".Mivel a motor kivonásához nem kell bontási igazolás,akkor ezek szerint az ujra üzembe helyezhető.Legalábbis én igy értelmezem.
Sziasztok! Nagyon bízom a segítségetekben, mert a tokmányirodások is csak a vállukat vonogatták és ellentétes megállapításokat tettek.Talán még betanulók voltak?
Van egy kis ETZ-m, amit most felújítottam az utolsó csavarig és szeretném forgalomba helyezni. Csakhogy!
A műszaki lejárt még 2000.július végén. Akkor éppen másra kellett a pénz, így a biztosítást megszüntettem, majd levettem a rendszámot, elvittem a rendőrségre, és mondtam, hogy ideiglenesen szeretném kivonni a forgalomból.A rendszámot átvették, a forgalmiba bepecsételték, hogy forgalomból kivonva és visszaadták.(Talán azt mondták, hogy ez így 1 évig érvényes.)
Csakhogy én ezideig sem mentem érte! Most van egy forgalmim, meg egy mocim, hol kezdjem vajon az ügyintézést? Megvan még ugyan valahol a rendszámom?
Az egyik okmányos hölgy szerint a motor így végleg kivonásra került és már nem helyezhető forgalomba, de akkor mit keres nálam a forgalmi?
A másik szerint az 1 év elteltével automatikusan forgalomba helyeződött! Sajnos én ezt már nem értem.Hol kellene kezdenem a dolgot? Érdemes egyáltalán elindítani az akciót, vagy horribilis pénzekbe kerülne? Válaszaitokat előre is köszönöm!
Sziasztok Fiúk! én a segítségeteket szeretném kérni egy kis zűrös ügy kapcsán, hátha tudtok valami megodást. Na arról lenne szó, hogyvettem egy mocit, egy figurától úgy, hogy nem volt forgalmija mert elveszett, de rendszáma volt, és a faszi akitől vettem, az is már így vette.Szóval a rendszám meg a motorszám alapján kiderítettük, hogy ki nevén van hivatalosan a moci. Kiderült hogy az eredeti tulajén van aki már 27 éve eladta , de akinek eladta az nem iratta át és ebből vannak abonyodalmak. Én azt találtam ki hogy elmegyek az eredeti tulajhoz és irunk egy új szerződést mintha most venném, el is mentem, viszont ő azt mondta, hogy nem ír mert az okirathamisítás. ezok is. és kivonatta a forgalomból amocimat. NOMostMiT Csináljak,vagymit lehet csinálni.okosságok?) esetleg? Kérlek segítsetek ha tudtok, nagyon kéne valami megoldásféle üdv..
Na igen:DLeszarom az egésszet veszekrá 50 es matricát meg megkötöm a biztosítást és lecidázhatnak a jardok ...Hát városban még nem motoroztam de pestenis biztos meglehetelőlük lépni:D Vidéken meg tudom hogy meglehet:DD
Háát ha 50es vagyis segédmotoros papírja van akkor no para viszont ha kell majd rá rendszám és gyárilag a blokk 80as mert ezt nézik (a motorszámot) akkor nem lehet elintézni egy 50es hengerrel. de a rendszám sem olyan közeli még szerintem 2009 táján. attól függ mennyi időre kell a moci (de a határba meg lehet ám lépni a zsaru elől:):):):D)
Hali.Az a bajom lenne hogy vennék 1 Yamaha RD 80ccm-es mocit de csak adásvételit tudunk írni.Nem tudom mivan akkor ha megfog a jard...Szal szerintetek tudni fogja hogy 80 köbcentis vagy ebbe csak a kpm-es köthetbele.Lécci írjatok nekem hogy mi tévő legyek mert pénteken mennék érte!zmen@freemail.hu-ra Köszi!
Összesen: 75 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|