hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. január 18. csütörtök 
Piroska

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Papír mizériák - új hozzászólás

Összesen: 75 oldal

-ricsi-
válasz erre | email2009-09-12 20:25:47
hali...

ha a motor ki van vonva forgalomból, a forgalmit le kell adni az okmányirodán?...

csakmert lenne egy Jawa 634, és 2005ben ki lett vonva a forgalomból... szóval követeljem a tulajtól a forgalmit, vagy az előző tulajtól, vagy ott pihen az okmányirodában a rendszámmal együtt?...

és az is érdekelne, hogy forgalomból kivont motort hogyan lehet átiratni...
sorszám: 3207 (117061)

 
 
Bigula68
válasz erre | email2009-09-07 09:54:55
csak a jelenleg bejegyzett tulajdonos kérheti a törzskönyvet és az új forgalmit ki
vagyis az előző tulaj intézheti neked az első lépéseket, ha nyilvántartott a motor és a tulaj
én amikor vettem nem volt meg a törzskönyv de volt forgalmi: a tulajnak is pár hónapba került...
sorszám: 3206 (116908)
(előzmény: Goldnadel, 2009-08-29 19:40:31)

 
 
Ze78
válasz erre | email2009-09-01 21:24:19
Szia

Én 3 hete vittem a szinváltozásra a JAWA-mat
KPM -nél csak megnézték a szinét 1300FT,majd kiállítotak egy papirt róla.
Ocsmány irodába ezzel a papiral kellet menni. 6000 a forgalmi,6000 az új törzskönyv ösz:13300 és papiron isfekete lett
sorszám: 3205 (116805)
(előzmény: rétiboglárka, 2009-09-01 18:57:32)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-09-01 20:30:17
Hali,

ezt én is így tudom, az okmányiroda akkor fogja az új forgalmit kiállítani, ha viszik a műszaki vizsgalapot, forgalmi engedélyt meg 6000 Ft-ot (asszem a törzskönyvet is cserélik, de azt meg kell nézni, benne van-e a szín).
sorszám: 3204 (116802)
(előzmény: rétiboglárka, 2009-09-01 18:57:32)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2009-09-01 18:57:32
Üdv.

Kérdésem lenne..
Havernak azt az információt adták a az ocsmány irodába,hogy a színváltoztatás KPM vizsga köteles ....igaz ez?
Amúgy autóról lenne szó....
sorszám: 3203 (116801)

 
 
sergeiivanov
válasz erre | email2009-08-29 22:48:09
köszi a hasznos infot akkor mégsincs veszve a dolog :)
sorszám: 3202 (116708)
(előzmény: Goldnadel, 2009-08-29 19:40:31)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2009-08-29 19:40:31
Itt kikéred a törzslapját a gépnek,oct a többi mint az előbbiben:

Belügyminisztérium
Központi Adatfeldolgozó,Nyilvántartó
és Választási Hivatal
Közlekedési Igazgatási és Nyilvántartó Főosztály
Közlekedési Nyilvántartó Osztály
1106 Budapest Tárna u 1-3
Levél:1475 Budapest PF:367
Tel:06 1 432 1742

A rendszám alapján kikeresik a papírt,oct irány az ocsmányiroda.
sorszám: 3201 (116704)
(előzmény: sergeiivanov, 2009-08-24 21:44:23)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2009-08-29 19:30:21
Ez nem igaz.
A B.M.-től kikéred a motor törzskönyvét,beballagsz vele az okmányirodába és közlöd,hogy a forgalmit elhagytad,kérek egy újat. Mivel "jogodban áll" elveszíteni a forgalmit,ezt nem tagadhatják meg.Mivel motorkerékpárnál nincsen bontási igazolásos forgalomból kivonás,kénytelenek lesznek visszahelyezni a forgalomba.
Viszont kérnek:eredetiségvizsgálatot,
műszaki vizsgát,biztosítást és sok pénzt.
2005-ben simán visszahelyezték fater ősöreg rendszám és forgalmi nélküli NSU-ját.
sorszám: 3200 (116703)
(előzmény: Fejes Attila, 2009-08-29 19:21:33)

 
 
Fejes Attila
válasz erre | email2009-08-29 19:21:33
Szia, az idő végett kell.A 90-es évek óta van igazi nyilvántartás,és ha ebben nem szerepel egy 51 éves motor,és nincs papirja, akkor nem lehet forgalomba helyezni, mert nincs multja.Amúgy ez csak bürokrácia.
sorszám: 3199 (116702)
(előzmény: Fullkopy, 2009-08-29 00:15:12)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-08-29 13:36:27
Van egy motorom, amit 2006-ban vettem, de nem írattam át, mivel nem volt olyan állapotban, hogy (figyelembe véve a kevés erre fordítható időmet) 15 napon belül le tudjam vizsgáztatni. Ezért az adásvételibe a dátum helyére csak 200 került, azaz idén még ki tudom egészíteni az aktuális dátumra. Új rendszáma, de 2 lapos forgalmija van, törzskönyv nincs (ez esetben nem is kell), a vizsga 95-ben lejárt, azóta nem nagyon használták. Ha vizsga nélküli motort veszek, akkor a biztosítás után a vizsga a következő lépés, majd az okmányiroda. Ebben a topikban viszont többször olvastam, hogy az ilyen régóta le nem vizsgáztatott gépeket észrevétlenül kivonják a forgalomból. Ezek szerint az okmányirodában kéne kezdenem? Mi az első teendő? Kösz előre is a válaszokat.
sorszám: 3198 (116688)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2009-08-29 00:15:12
Miért kéne közjegyző? Hisz a járműnyilvántartásban szerepel a tulaj, és a jármű összes adata is .
Amúgy elhaggya: elhagyja , legalábbis helyesírásilag :-))
sorszám: 3197 (116648)
(előzmény: Fejes Attila, 2009-08-25 19:50:32)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-08-28 20:23:56
Ismételt forgalomba helyezéssel megoldható, de ahhoz az kell, hogy az örökös nevén legyen, csak tőle szerezheted meg a tulajdonjogot.
sorszám: 3196 (116644)
(előzmény: kazstam, 2009-08-28 19:56:41)

 
 
kazstam
válasz erre | email2009-08-28 19:56:41
Hello mindenkinek! Az szeretném kérdezni hogy,valaki rendlekezik-e tapasztalattal, Mz újra forgalomba helyezésével kapcsolatban. Egy TS 125-ről lenne szó, aki árulja örökölte. A motor rendszámát még a néhai gazdája adta le,de a forgalmi engedély megvan.Lehetséges -e valahogyan újra forgalomba helyezni a járgányt,már több mint 10éve nincs forgalomba. Válaszotokat előre is köszönöm
sorszám: 3195 (116640)

 
 
sergeiivanov
válasz erre | email2009-08-27 18:22:37
üdv.akitöl veszed a blokkot irtok egy adás/vételi szerzödést.ezt a szerzödést magadnál tartod.ha megállit a rendör oda adod neki a 2 adás/vételi szerzödést.a régit és az ujat.
sorszám: 3194 (116590)
(előzmény: baleeerush, 2009-08-27 16:26:36)

 
 
baleeerush
válasz erre | email2009-08-27 16:26:36
Üdv!

Kérlek segítsetek!
Van egy Simson s51n motorom. Ki van kopva motor blokk közepe és az szeretném kicserélni egy másikra. Az lenne a kérdésem, hogy milyen papírmunkára lesz szükséges, hogy ha megállít egy rendőr ne legyenek problémák, hogy új motor számú motorblokkot használok a régi helyett.

A válaszokat előre köszönöm
sorszám: 3193 (116588)

 
 
Fejes Attila
válasz erre | email2009-08-25 19:50:32
Sziasztok,ha a motor eredeti tulajdonosa elhaggya a forgalmit, akkor kérhet másikat, csak közjegyzővel hitelesíteni kell a történetet.
sorszám: 3192 (116532)
(előzmény: Powerarc, 2009-08-25 16:56:41)

 
 
sergeiivanov
válasz erre | email2009-08-25 17:48:42
Hát tényleg jo lenne ha meglenne a papirja.ugy könnyebb lenne a dolgom.köszönöm a segitökézségedet.
sorszám: 3191 (116524)
(előzmény: Powerarc, 2009-08-25 16:56:41)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-08-25 16:56:41
A rendszám az oké, de papír nélkül nem tudnak tulajdonjogot igazolni. Jó lenne ha meglenne az eredeti forgalmi.
sorszám: 3190 (116522)
(előzmény: sergeiivanov, 2009-08-24 22:27:35)

 
 
zole
válasz erre | email2009-08-25 16:48:05
sziasztok tulajdonomba került egy p10-es pannonia,de nincs meg a forgalmija,adásvételit irtunk.le birom papirozni hogy kőzlekedhesek vele?
sorszám: 3189 (116521)

 
 
sergeiivanov
válasz erre | email2009-08-24 22:27:35
elsötulajtol venném meg a régi rendszám megvan.állitolag még keresik a papirokat.szoval ha nem lesz meg a papir akkor tárgytalan az egész?
sorszám: 3188 (116489)
(előzmény: Powerarc, 2009-08-24 21:55:14)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2009-08-24 21:55:14
Hát tulajdonjogot valahogyan igazolni kell, anélkül nem fogják se átírni, se műszakiztatni. Tudni arról, hogy mi lett a forgalmival és akitől vennéd az tulajdonos-e, van rá joga eladni? A BM nyilvántartásban is utána lehetne nézetni, ha megvan a rendszáma.
sorszám: 3187 (116486)
(előzmény: sergeiivanov, 2009-08-24 21:44:23)

 
 
sergeiivanov
válasz erre | email2009-08-24 21:44:23
Sziasztok.az lenne a kérdésem ha veszek egy 51 éves motort aminek nincsen forgalmija.akkor én azt letudom müszakiztatni valahogy? illetve forgalmit tudok csináltatni neki?

Tisztelettel sergei
sorszám: 3186 (116484)

 
 
Jlaci
válasz erre | email2009-08-09 23:14:49
bocs, az elozohoz kis kiegeszites. Egyik kozeli baratom vett egy veteran autot, felujitotta es gondolta , hogy szerez egy masik blokkot az eredeti szammal (hm de erdekes :-) A muszakin nem csak a szamot, hanem a betutipust is megneztek. Megkerdezte a baratom, hogy megis mi volt ez, erre azt mondtak, csak akkor nezik ha felmerul a trukkozes lehetosege. Udv
sorszám: 3185 (115993)
(előzmény: Kacsás, 2009-08-06 22:00:18)

 
 
Jlaci
válasz erre | email2009-08-09 23:00:08
Igen, most vizsgaztattam ket motort,es ezzel kezdtek. Hallottam tobb helyrol, hogy megoldhato a vizsga ha nem egyezik a szam, csak sokba kerul :-)
sorszám: 3184 (115991)
(előzmény: Kacsás, 2009-08-06 22:00:18)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2009-08-06 22:00:18
Haho!

Mostanában szokás a műszakin a motorszám ellenőrzése?

Köszi: M
sorszám: 3183 (115869)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2009-07-25 21:57:26
Bizony, nekem verho ötösbe volt beépítve, kettesben még egykerekezett... a hetvenet az is simán vitte, az enyém anno ráadásul felfúrt volt. Elmondható, hogy egyetlen más ötvenes sem volt ellenfél se gyorsulásban, se végsebességben.
sorszám: 3182 (115589)
(előzmény: XPetyaX, 2009-07-25 20:28:00)

 
 
XPetyaX
válasz erre | email2009-07-25 20:30:25
Robogót isten ments!
Praktikus,de csak pakolás szempontjából...
Kis vacak kerekek,sok gusztustalan müanyag,olyan mintha egy hokedlin v budin ülne az ember:))
Veszek egy karban tartott szép S51-es Simsont!
sorszám: 3181 (115585)
(előzmény: Fullkopy, 2009-07-04 00:30:45)

 
 
XPetyaX
válasz erre | email2009-07-25 20:28:00
Köszi a hozzászólást!
A kidobást én se szó szerint értettem,már alig van a szörnyetegből ez-az:)
Elbótoltam a Balkan blokkot is,bár kicsit hiányzik majd az a látvány mikor a haver a Star blokkos mini Rigájával menőzött aztán odamentem a Balkán blokkos Minivel...
Lehervadt a szája:))
Az a kis sz@r ment v 70-et.
sorszám: 3180 (115584)
(előzmény: Fullkopy, 2009-07-04 00:04:22)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2009-07-04 00:30:45
Érdemi válaszom az lenne, a motyót értékesítsd , pl. a vaterán. A másik, ha robogózni akarsz, vegyél pl. valami japán csodát amiből sok van, mert ahoz lesz alkatrész is. De, keress rá a kiszemelt típusra a neten, óvakodj a japán belföldre készült terméktől. Ugyanis az, ha megveszed, örök darab, eladhatatlan, és itt semmi alkatrész nincs hozzá. Egyszer én is bevásároltam egy suzuki gemmával- nem gammával- három sebességes automata váltós csoda volt, két személyes, de, csak azért kaptam hozzá másik karbit, mert egy ismerősöm privatizálta egy motorról,a kereskedésből, ahol melózott... anélkül kuka lett volna az egész. Karbicsere után igen hamar kiszálltam belőle, mázlim volt, hogy sikerült.
sorszám: 3179 (114854)
(előzmény: XPetyaX, 2009-07-03 11:43:04)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2009-07-04 00:09:03
Ha a forgalmiban szereplő tulaj a csávó - val kötött adásvételt, te pedig, a csávó - val kötsz, akkor a tulajdonossor folyamatos. Eredetvizsga bizti, érvényes műszaki, és egyebek után átírják, a csávó pedig mulasztási bírságot, és vagyonszerzési illetéket fizet. Ez téged ne zavarjon, az ő baja.
Te is fizeted majd a dolgokat, a saját vagyonszerzésed után.
sorszám: 3178 (114853)
(előzmény: emdzsi, 2009-07-03 21:33:57)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2009-07-04 00:04:22
A balkán egy 3 sebességes erőmű, a simson pedig egy igen tartós darab. A két blokk összehasonlíthatalan. Vagyis, a balkán váltása azzal a külső rugós körmöskapcsolóval, meg a hosszú váltóútjával, rémes, és megbízhatatlan. Jól gyorsul, erős, de nem német minőség a tartósságát és megbízhatóságát nézve. Salakozni nagyon jó volt, vertem mindenkit vele. :-) Végsebességben szintúgy, pl. a jawa mustang lovaskocsi kategória volt. Rigák, verhók nem voltak ellenfelek. Mikor is volt ez ? Asszem 1976 táján.. Bocsi, srácok a történelemóráért.....:-)
sorszám: 3177 (114852)
(előzmény: XPetyaX, 2009-07-03 11:43:04)

 
 
emdzsi
válasz erre | email2009-07-03 21:33:57
Üdv!
Venni akarok egy MZ-ét azonban akadtak gondok. A csávó azt írja hogy az előző tulaj beadta a motor papírjait az okmányirodába és kivonatta a forgalomból. Ő neki meg csak egy adásvételi szerződése van a motorról. Ha most én írok vele egy adásvételit és az előzővel együtt beviszem azokat az okmányirodába akkor átírják a nevemre?
sorszám: 3176 (114848)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-07-03 18:33:47
Ebben nincs is különösebb vita.....
sorszám: 3175 (114843)
(előzmény: Árpád, 2009-07-02 10:00:35)

 
 
XPetyaX
válasz erre | email2009-07-03 11:43:04
Kösönöm a hozzászólásokat!
26éves vok,és szerettem volna egy egyedibb kismotort mert még nagyra nincs pénzem.-
Teljesen igazatok van,rengeteg "ketyegő bomba" van az utakon.
Le is tettem a dologról,szétszedtem a picsába ,megy a méhbe sz egész.
Nem a blokk feldogatás gyengeségétől félek,mert az bizony vastag kazánlemez...hanem a verho váz tényleg egy kis gyenge szar,a Balkan meg Simson kategória.
sorszám: 3174 (114835)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-02 10:00:35
Előre én se tudtam volna a dolgot, de utólag igen. Az is valami. Én legalább azt tudom, mit nem tudok.Ennyi fizikát, statikát, dinamikát legalább tanultam régesrégen.(például volt egy rövid gépész és egy rövid gépjárműszerelői szakaszom, fizikát pedig elvileg még taníthatok is). Nem állok neki olyant tervezni, amihez nem értek.Ha mindenki tudna hajót, vagy bármilyen járművet megbízhatót építeni, akkor nem lenne szükség szak mérnökökre.Autót sem tud egy laikus tervezni, bármennyit is vezetett életében. Az, hogy tudom hogy kellene viselkednie valaminek még nem jelenti azt,hogy tudom hogy miért teszi amit tesz, azt meg végkép nem, hogy el is tudjam érni, hogy úgy viselkedjen ahogy akarom.
Cipész maradjon a kaptafánál, vagy legalább ne csodálkozon, hogy ha kardot kovácsol, merőkanál lesz belőle.
sorszám: 3173 (114804)
(előzmény: Matya, 2009-07-02 09:38:41)

 
 
Matya
válasz erre | email2009-07-02 09:38:41
Persze TE érted, mi történt vele, igaz, ;) :D
sorszám: 3172 (114803)
(előzmény: Árpád, 2009-07-02 07:32:53)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-07-02 08:42:09
Olvastam a köhém rendeletben, hogy a segédmotort is be kell mutatni a közlekedési hatóságnál első forgalombahelyezés előtt. Ami azt takarja hogy beütik a CM50 a motor vázába. Jelölés nélküli segédmotorkerékpár nem is közlekedhetne az utakon. Szóval a lényeg még a gyárban készült gépeket is megvizsgálják alkalmasak e a közlekedésre.
Biztos fiatal srác a Petya, mert akkor lázadozik így valaki. Ha nem nagyvárosban lakik akkor még el bír szaladgálni az összeszerelt gépével. Iserős a szitu fiatalon mindenki jobban tud mindent, de sajna a gyakorlat az évek alatt jön meg. De ha valakinek nincs érzéke és nem tanult statikát és dinamikát vagy legalább lövése sincs akkor nem sokra megy azzal "hát én tudok heggeszteni, de ez nem tudom miért tört el" szöveggel.
Én is gyártottam már erőgéphez munkagépet mindent túlméreteztem egy kicsit de eddig nem is tört el soha semmi rajta.
sorszám: 3171 (114802)
(előzmény: Árpád, 2009-07-02 07:32:53)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-02 07:32:53
Tökéletesen egyet értek.
A komolyabb átalakításokhoz bizony vagy jelentős elméleti, gyakorlati szaktudás kell, vagy szerencse. Ez utóbbira hagyatkozni csak, az dőreség.A statika mellett dinamika is szükséges.Példaként leírok egy régen megtörtént esetet.
Fa Nándor, a híres vitorlázó tervezett egy katamaránt magának, le is gyártatta. Viszonylag rövid táv megtétele után eltört a kormány lapát rúdja. Kiállt a versenyből, megcsináltatta valahol. Aztán elindult, majd a rúd megint eltört.Szidta az összes műhelyt, hogy nem megfelelő alu öntvényt használtak. Pedig a hibás ő maga volt. A z isten tudja hány méteres csövet két helyen, egymástól több méterre fogatta meg. Az erőkart, a statikus terhelést még kiszámolta valahogy, csak a rezonanciát nem vette figyelembe. A hullámok apró lökéseitől berezonált a rúd(ami persze cső volt) . A több méteres darab a folyamatos rezgéstől persze hogy eltört állandóan.De ő értett a hajókhoz... Csak a fizikát nem ismerte eléggé. Szerintem a mai napig nem érti, mi történt vele.
A közuton viszont nem szeretnék egy leszakadó blokk, vagy villa, váz törés miatt elém vágódó motorral, de még robogóval sem találkozni.
sorszám: 3170 (114801)
(előzmény: Fullkopy, 2009-07-02 00:30:36)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2009-07-02 00:30:36
Sajnos a rendőr nem műszaki zseni.Lehet ő kötekedő, kukacos, vagy megértő, szemet hunyó , mindegy .Kis hazánk meg nem amerika, ahol van pénz a saját építésű motort jól képzett mérnökkel megterveztetni. Az első szakmám autószerelő. Képben vagyok , tisztában vagyok azzal, mekkorát lehet hibázni rossz méretezéssel, vagy egyetlen nem megfelelelő hegesztéssel. Kókányol sajna a motorátalakítók többsége itt, zéró műszaki ismerettel. Anyagismeret, statika, méretezés, itt nem játszik ... Én azt hiszem, még nem nőttünk fel sem felelősséggel, se képzettséggel pláne nem pénztárcával az ami szintre. Márpedig balesetveszélyes , rosszul megépített géppel nem akarok én sem találkozni közúton..
Én is tettem Balkán blokkot verho ötösbe.. ment is, nyolcvannal.. megállni képtelenség volt vele, pattogott mint álat, és szétnyírta a hátsó lánckerék gumipárnáit,a kerékben, mivel nem arra volt méretezve, hogy kettesben egy kerékre álljon. Fiatal voltam, én is kopróbáltam.
Visszagondolva, egyértelműen életveszélyes alkotás volt.
Amúgy gondolj bele, mivel jár csak egy kormány csere, nagyobbra.. rögtön hosszabb bowdenek kellenek. Pl. első fék is.. na, ezt, legyártatja majd a muki, vagy kókányol egyet.. az utóbbi itt valószínűbb. Pont ez a baj.
sorszám: 3169 (114800)
(előzmény: XPetyaX, 2009-07-01 19:32:13)

 
 
XPetyaX
válasz erre | email2009-07-01 19:32:13
A helyes viselkedés egy ilyen esetben a következő:(szerencsére van még NORMÁLIS,JÓZAN ESZŰ RENDŐR IS,JÓ FELISMERŐKÉPESSÉGGEL?AKI TUDJA MI A JÓ-ROSSZ KÖZTI KÜLÖNBSÉG!)
Igazoltatás...
-Ez milyen kismotor?
-Van benne ez-az,de 50-es szigorúan.
A váz Mustang,de nem tetszett a tankja ezért Komart tettem rá.A kerék Simsoné,a sárvédőket meg egy crossmotorról szedtem.
A blokkja egy kis Hondából való...
-Látom,sokat dolgoztál rajta amíg ilyen lett...fékek jól fognak?
-Persze,a pofák újak benne.
-blokk felfogatás okés,látom rendes munka...
-Egy lakatos ismerősöm csinálta.
Akkor rendben...Na jó utat,aztán vigyázz!
(Ugyanis egy lakatos is felelősségteljes munkát végez...ha pl elcseszi vmelyik merevítést,és emiatt a kocsi megrogyik egy huppanóban,és baleset miatt ő a felelős,akkor no comment...
És mivel másabb egy küszöböt jól hegeszteni mint pl egy blokk felfogatást?Semmi!Mindkettő felelősségteljes munka!(mégse kének minden küszöbölésről tanusítványt!)
Ez csupán a paraszt baszogatása,mint a dolgok 90%-a ebben az országban!
sorszám: 3168 (114791)

 
 
XPetyaX
válasz erre | email2009-07-01 19:18:56
Rohadt bürokrata banda...nehogy már a paraszt legalább kicsiben kiélje magát...
Mit zavar különbenis nekik egy kismotor...elvégre a nagymotor váz jóval erősebb,és bőven túl lenne méretezve az egész cucc.Mindegy,ez egy tetves állam,rosszindulatú és nem odavaló fafejű rugalmatlan szemetekkel.
Ha nem 100 as szög a lábtartó,nem gumipók fogja a tankot,,,egyszóval nem virít a gépről h szar barkács akkor mi közük egyáltalán hozzá h mit alkotok 50ccm-es berkeken belül...?
Ezzel az erővel ha sasszem rendőrbácsi piszokul segédmociguru és kiszúrja h a lábtartó Józsi simsonján egy Jawaról való (csak azért mert szegénynek azt sikerült beszereznie)az is átalakítás...
Patkányság,úgy ahogy van...
sorszám: 3167 (114787)

 
 
XPetyaX
válasz erre | email2009-07-01 19:03:23
Igen ez ez ilyen trágya ország...:(
sorszám: 3166 (114785)
(elözmény: Fullkopy, 2009-06-15 23:58:15)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2009-06-30 13:48:31
köszöntem
sorszám: 3165 (114736)
(előzmény: Fullkopy, 2009-06-29 23:13:30)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2009-06-29 23:13:30
A bírság téged csak a tulajdonszerzésedet követően érint. A jogelődöd bírsága vagy aktuális, vagy elévült, nincs info a konkrét körülményekről.

KöHÉM ötös vagy hatos, most séróból nem tudom, de azt igen, hogy a jármű geometriai méreteinek megváltoztatása, valóban átalakítás. Még az is rögzítve van, a talajtól, milyen magasra kell elhelyezni pl. a fényszórót, vagy a motor középvonalától mennyire lehet az irányjelző. Még az oldalas kivilágítását is megleled ha rákeresel, rajzzal együtt. Nem lesz rövid olvasmány, a traktortól a trolibuszig minden ott lesz
. Ha nem leled, küldök majd linket. De , írd be a google keresőbe, KöHÉM 5 vagy KöHÉM 6 , tuti meglesz.
sorszám: 3164 (114714)
(előzmény: rétiboglárka, 2009-06-27 23:55:49)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2009-06-27 23:55:49
Üdv.

Köszönöm az infót.

Hol tudnék utána nézni annak hogymilyen összegü birságokat szab ki az önkormányzat illetve okmányiroda ha 23 évig semmi nem volt fizetve a motor után?

Azért probálok kiokoskodni valamit...

A másodlat ugyanolyan értékünek számít mint az eredeti?

jah jut eszembe...
Régebben volt szo átépítésröl..
Hivatkoztál a köhém rendeletekre...

Én bele olvastam ezekbe a köhém rendeletekbe...elég macerás,és nagyon ködösen van fogalmazva..
Azt irta a rendelet"nem szó szerint"
hogy a jármü alakjának a megváltoztatása is átépítésnek minősülhet.. de nem találtam pontositást hogy mekkora változástol...
Se százalék vagy felület nagyság...
semmi..
Hol lehet konkrét választ kapni erre?
sorszám: 3163 (114642)
(előzmény: Fullkopy, 2009-06-27 22:17:38)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2009-06-27 22:17:38
Az okirathamisítás kerülendő cselekmény, ezt nem ragozom tovább, túl nagy a kockázat, és túl kicsi a tét. Ennyiért nem éri meg, sok milkáért tán... :-) Sajnos az általam megírt verziónál jobbat és biztonságosabbat nem tudok, ettől függetlenül, de ebből kiindulva, lehet, másik motort kéne venned, amely kevéssé macerás és költséges.
A másodlat azt jelzi, hogy elveszett, vagy cserére szorult az eredeti.
sorszám: 3162 (114637)
(előzmény: rétiboglárka, 2009-06-26 12:35:18)

 
 
Fejes Attila
válasz erre | email2009-06-27 18:00:20
Szia,ez jó hír ,további minden jót.
sorszám: 3161 (114632)
(elözmény: Fullkopy, 2009-06-26 07:58:34)

 
 
Bigula68
válasz erre | email2009-06-26 22:37:07
Nocsak, földi :)
Nyergesen velem rendesek voltak, arra jártamban megkérdeztem lehet náluk is intézni (ekkor már Egomban a harmadik hetet tapostam, mivel táti lakos révén azt hittem oda kell menni ahová tartozom hivatalosan) és 3 napon belülre kaptam időpontot. Viszont ők sem intézték el, új eredetvizsgára kellett volna mennem :(

sorszám: 3160 (114605)
(előzmény: vadmotoros, 2009-06-26 16:08:07)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2009-06-26 16:08:07
Üdv!

Hasonlóan jártam én is. Motor megvesz, örül. Másnap eredetiségvizsga, utána irány az okmányiroda (Nyergesújfalu). Vázolom a helyzetet, jöttem motort átíratni.
- időpontot kell kérni. Szabad hely legközelebb 1 hónap múlva van.
- másnap el a másik legközelebbi okmányirodába (Dorog) 20 perc alatt elintézték a dolgot. Pedig Dorogon kétszer annyian laknak.
Úgy látszik van még olyan hely, ahol dolgoznak is :-)
sorszám: 3159 (114597)
(elözmény: Fullkopy, 2009-06-26 07:58:34)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2009-06-26 12:35:18
Üdv.

És ha van kreálva egy adásvételi az elhunyt és a megtalált fia között?
Persze vissza dátumozással..

A hivatal milyen birságotat róna ki rá hogy nem iratta át?
Esetleg ha lenne csinálva egy másik adásvételi hogy én átvettem tőle 15 napon belűl,akkor nekem visszamenőleg '86-ig ki kellene fizetnem az elmaradásokat?

Jah meg ez a forgalmin szereplő "másodlat" felirat érdekelne hogy micsoda....
sorszám: 3158 (114593)
(elözmény: Fullkopy, 2009-06-26 11:11:13)

 
  Összesen: 75 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17498)
Jawa (27000)
MZ (48839)
Pannónia (6538)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu