:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
Egy fenét, az én forgalmimban 444kg az együttes tömeg.:)))))
Gondolom az aluhengerek miatt főként. Csak ez szerintem nemigen jelenthet 30 kiló különbséget.
Az én forgalmimban 278 kg szerepel!!
Én győztem! :-D
Bár ez az együttes tömeg :-)
A sajátnál 122 szerepel, de szerintem ezt elírták, ez teljesítményadat lesz...
;-D
634es. Szerintem a 638nak könnyebb a blokkja.
Tudom, hogy mit írtál rá, de utána elkezdtél sorolni egy csomó mindent. Nekem egyébként 166kg van a forgalmiban. A szerelési könyv 170-et ír menetkész tömegnek, 156-ot száraznak.
200 kiló? Milyen Jawa ez?
Van kéznél 250es ETZ forgalmid?
Az enyémben 148 kilo van beleírva. De emlékeim szerint a könyvben két kiloval könnyebb.
Mellesleg meguntam, hogy nem veszik fel a telefont és elmentem megnézni a kempinget, ahova túrát akartam szervezni. Bezárt, idén ki sem nyit. Kell másikat keresnem... :-(
Olvass már egy picit figyelmesebben. Az ETZre 160 kilot írtam.
A jawára írtam a 200at. Ez pont az általad említett hozzászólásból is látszik. Nem csak az én hozzászólásom nem olvastad el, de azt se, amire válaszoltam. Ez a válaszom ugyanis a 220 kilós jawára íródott.
Amúgy a 634ek csomagok nélkül is kb olyan súlyuak. Mint írtam, bukócső, csomagtartó, oldaltámasz, aksi, olaj, benzin nélkül 168 kiló a hivatalos súlyuk.
MZ könyvem nincs kéznél, de a forgalmimban 136 kg van összsúlynaknak.
Mondom én, hogy kétszáz körül mozognak...
...a csomaggal megpakolt Jawák maximum. Nehogy már egy ETZ 200kg körül legyen, mert menten berosálok. MÉH ZRt. Észak-Magyarországi 3300 Eger, Nagyváradi utca 18. Felállhatunk a mérlegre majd. Te úgyis szeretsz fogadni :)
Mondom én, hogy kétszáz körül mozognak... Gondolom a tieden a hűtés is nyom valamennyit a latba.
Hiába nem tud teljesn elfeküdni, én nem bírtam felemelni. Igaz, kb négy éve próbálkoztam ilyesmivel, akkor már nem voltam a régi. Bár jóval erősebb voltam mint most.
sorszám: 13226 (127665)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-05-01 18:29:56)
Nézd meg a kezelésit. :D
Száraztömeg 156 kilogram. Add hozzá a krauzert, meg egy csomó mindent, pl olajat a váltóban, benzint a tankban. :)
130 kilo talán a simson. :D
A jawa papíron 168 kilogram. De ebben nincs benne a bukócső, at aksi, meg pár apróság a valóságban közel 200 kilo. Csak a blokkja 66 kilos. De sokkal lejjebb van a súlypontja, mind tolva, mind menet közben jóval nehezebben borul. Sokat számít az a súlypont.Volt egy kicsi, 80as endúróm, azt még az ETZnél is veszélyesebb volt tologatni.
Régen azért dobram el néha a motort mert csak 64 kilo voltam és elrántott. Most azért mert ugyan elhíztam, de teljesen legyengültem. Tavaly már nemcsak hogy elfektettem az út padkán tolás közben az mzt, de már felemelni sem tudtam. :(
Az én jawa634esem 220kg,de a jó bukócső meg tartja,úgy hogy nem tud teljesen lefeküdni.
Ezen ne idegeskedj, inkább ilyenkor essen az ember mint mondjuk 100km/h-nál!
Egyébként rosszul írtam, nem a lábtartó akadt le, hanem a sztender. Rajta ültem gondoltam pár lépéssel hátrébb megyek vele. Vettem egy lendületet és ekkor akadt le az oldalsztender egy aszfaltjavításba. Rajta ülve estem motorral együtt. A fejem meg mint az ostor vége becsapódott a betonba. Szerencse, hogy még a sisak is rajtam volt.
Nem kisebbíteni akarom testi erődet, de jó lesz az az ETZ 130kg-nak is! :-D
Nekem úgy másfél hónapja plattyant a moci, mikor szezonnyitóra készültem.... Kitoltam, megcsúsztam a félig saras földön... a gép persze a betonon csattant jobbra! Sajnos esélytelen volt megfogni. Ami bánta, az a fékkar és a kormány, mert a tükör kiszakadt kormányon lévő konzolból.... Ja, és az első sárvédő is kapott egy szép flekket! Gyakorlatilag azóta egy métert se mentem, felállítottam és toltam is vissza. Most arra várok, hogy megjöjjön az új kormány, meg a többi apróság.
Pár éve még símán felkaptam a földről az ETZ 250et. A jawa634et sose tudtam felállítani. viszont ez utóbbinál csak mások által feldöntött motornál volt módom próbálkozni. Valahogy a jawa nem szeret elfeküdni. Az ETZ jóval lustább, az sűrűn pihen vizszintesen. Az első tzmnél felajánlotta a boltos hogy ha egyszerre veszem meg a tíz lábtartót és nem egyenként akkor árengedményt ad. Pedig ezek alig 160 kilos jószágok.
Egyébként a TDM 190 kiló. Egyszer lapra tettem egy sima hátrébb tolásnál mert elakadt a lábtartó.
És kétszer sikerült megtartani és talpra állítani, úgy hogy, a kipufogó már leért, de a dukkót megóvtam. :-D
Egyébként ez nem súly kérdése, a Mora is rendszeresen dobálja a BMW-t. És míg a nehezebb TDM-et egyedül felkapom a BMW-t ketten alig bírtuk talpra állítani.
Hát igen, van még mit tanulnom... :)
Az oldalkocsis pont a fordítottja, a sebesség növelésével könnyebb borulni vele! :-)
Nem vagy túl profi! Az oldalkocsis MZ is 225 kiló, szoktam is tologatni ide-oda mégsem borult fel még soha! :-D
Vasárnapra felvehetnénk a fakultációs programok közé a somoskői szocialista autók találkozóját,(ha már ők is szocik)(http://ddrrallye.hu/kgst/szoro.jpg).Répáshutától csak 103km.
A száraz tömege 223 kg, ahhoz jön még 19,5 liter benzin, valamennyi olaj, hűtővíz, csomagok, stb, szóval olyan 250-260 kg között reális.
Nem hagyom én magam, de mikor a Czövi-féle túrára megérkeztem és parkolásnál sikerült megtalálnom egy kicsi sárfoltot, olyan szépen elcsúszott az első kerekem, hogy sikerült ugyan megtartani a gépet, de felegyenesedni már nem tudtam vele, úgyhogy muszáj volt szép lassan az oldalára fektetni, és aztán felemelni. :)
Hány kiló az a motor? Nem tűnik olyan nagynak...
Te viszont elég nagy vagy, én a helyedben nem hagynám magam! :-D
Bocs a késői válaszért, nem figyeltem a fórumot az utóbbi napokban.
A Deauville fogyasztása az én öregapós motorozási stílusomnál (80-100) 3,8-4,2 között mozog, autópályán 5,5. Nem olyan terebélyes az, a súlyát is csak akkor mutatja amikor álló helyzetben kicsit jobban megdől mint azt szeretném. :) A bukócső szerencsére jól végzi a dolgát.
azért nem adom fel a kavarást,pénteken is megyek este segitek a campingban,ha lesz még mit,szombaton reggel melózom,de mint irtam este ismét csatlakozom,csak lemaradok a közös túrárol..remélem valahol elkaplak titeket..merre fogtok jönni Eger felől?
"Összedöntöttem tegnap a windowsom"
- megteszi azt beavatkozás nélkül is! :-)
Ha ott is csalhattam volna, lenne csendőrségünk. :D
Amúgy ennyi név összeollózásakor csak egy nevet megduplázni, az jó teljesítmény magamtól. :)
Összedöntöttem tegnap a windowsom, most álítgatom helyre a dolgokat. Tegnapelőtt én voltam fáradt, tegnap és ma a gépem. :D
Csápisti kétszer jön?
Ne csalj Árpi, ez nem az országgyűlési választások! :-DDD
Van jelentkező a mailjeim között is, de ahhoz most nem férek hozzá. Több ember meg nem határozott számú társasággal jön. Van aki még nem ígérte magát biztosra.
Szerintem 20-25 ember lesz. Egy kis ízelítő:
Árpád
Csápisti-vizes
Ze78
vadmotoros
Jawa mocis
Attila
Miklósbácsi
lajos
tesho
Mora
pdaranyi
Tibi2T
Teknőc
papa
Csápisti-vizes
cbjozsi
Czövi
Én egy kb. számot kérdeztem.
Amire a válasz pl: kb .25 fő
A lista tényleg felesleges. De a lényeg, hogy megyünk.
Igazatok van!
Már csak ott lennék már!
Végtére nem is fontos a lista!
Csak a buta kíváncsiság volt!
Már csak néhány nap meló, és végre SZABADSÁG és Motorozás!
Teknőc
sorszám: 13203 (127598)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-04-27 17:40:46)
Igazad van én is várom már.
Szerintem hanyagold a listát! Általában egy csomó ember előkerül aki nem jelentkezett és egy csomóan nem mennek el akik jelentkeztek.
Fölösleges munka.
Csak mennénk már, az a lényeg! :-D
sziasztok csak szombaton este tudok csatlakozni Répáshután mert délelőtt dolgozom.
Mi is voltunk Szilvásváradon..csepegett az eső,rengeteg túrista,és még több autó..
Én még ma is hallottam 4-5 olyan emberről akik jönnek, de nem jelentkeztek be. Szóval kezeld rugalmasan a létszámadatokat! :-)
Holnap csinálok egy összesítést. De nem lesz pontos, mert voltak akik meghatározatlan létszámmal jelentkeztek.
Ma alkalmatlan vagyok ilyesmire, még mindig csöpög a víz még az agyamból is.Meg fáradt is vagyok egy picit. Pár kilométert gurultam ma, de abban volt minden jó. Szakadó esőben kanyargós hegyi úton 90el előzgető autók.Tócsának látszó, félméter mély kátyúk. Kanyarban elhelyezkedő, csúszós javítási foltok. Egész hazaúton vakrepülés a vizes szemüvegem miatt.
Összegezve, tényleg fárasztó volt, még fizikailag is. Máskor 500 kilométer alatt sem kellett annyit tornáznom a nyergben mint most.
De holnap tényleg próbálok valami statisztikát csinálni.
Tényleg, lehetne erről többet tudni?
Ez nem rossz kérdés...
A létszámról, és kik is lesznek ott?
Vagy csak én lettem túl kiváncsi..
Teknőc
Árpád hol tarta légyszám?
Ha nem probléma egyéb elfoglaltságok miatt fél10 kor csatlakozunk hozzátok R.hután ,onnan meg lejövünk Ómassáig,és vissza csak este tudnánk menni,nem a csapattal(haza kell jönnöm technikai okok miatt)
Ilyen időt kívántál nekem?!!! :D
Legalább edzettem a túrára. Felmentem Dobogokőre , majd lecsorogtam onnan. A szó szoros értelmében. Jövő vasárnap másik kabátban kell mennem majálisozni, mert ez ki nem szárad két hétnél előbb.
Kellemes Motoros Húsvéti Ünnepeket kívánok Minden Jómotorosembernek! ;-)
Répáshután van a kemping. Azt hiszem, ott csak ez az egy van. Ez Miskolctól vagy egy huszas.
Melyik kempingbe leszel?Énis beugrok segiteni,ha nem jön közbe semmi(csak haza kell majd mennem a Páromért--feltéve,ha Miskolc mellet van a kempng)
Akkor bízva bennetek pucolatlanul viszem a krumplit, és csak Egerből.
Vagy megpróbálkozom a Répáshután megrendelni előre.
De lesz faszén a sütögetéshez.
Faszén, amit előtte gulyásnak hívtak. D:
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|