:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
Árpi,nem kaptam emailt.Rendeltem mindent két személyre.
Én is szeretnék mind a kétféléből,erős paprika lesz-e ott vajon?
Hello!
Powerarc-al szeretném fevenni a kapcsolatot vagy valaki győri jótét lélekkel!
Motoros szivességről lenne szó!
Sajna nem sikerült megoldanom,h elengedjenek szombatra,igy szombat este csatlakozok hozzátok..kb 5 óra magasságában..Mikorra értek a répáshutai campingbe?(oda megyek,max ha utolérlek Titeket,beállok a sorba:-) )
Még csak 6 rendelés jött péntekre, gulyásra, 10 pásztortarhonyára szombatra. Magamat nem számítva. Este írok azoknak akiktől kaptam mailt, hogy rendelésük befutott.
De a többieket kérem, írjanak. nagyon kevés még ez a szám, szerintem több mint kétszer ennyien akarnak enni.
Legalább már találkozunk,hogy vissza adhassam a trafót.
Ha minden jól megy jövő héten a túrához én is csatlakoznék, 90%, hogy tudok menni, ha lehet.Ha valaki Hajdu-bihar felől jön mehetünk együtt.Pénteken délután tervezem az indulást,egy kis esti pálinkázásba beszállok:))
Május 7-8. Pilis Kamiontriál és offroad fesztivál
www.pilismotor.hu
Kaját kértek valamelyik napra?
Eddig csak egy ember rendelt két kaját, ő mindkét napra.
Még egyszer tehát: Kaja rendelést ha lehet emailben kérném, hogy ne kerülje el a figyelmem, ne fedjék el az egyéb fórumbeírások
Jaj!
Változtattak a szabimon!
Imádkozok, hogy ne legyen rossz a változtatás!
Holnap "elvileg" kiderül, mi a helyzet, de ide mindenképp jönni akarok!
Teknőc
A minőségét nem, csak a mennyiségét sikerült elintéznem az időnek. Megígérték, hogy péntek 00tól vasárnap 24ig 72 óra fog eltelni.
Hát jó időt intéztél-e már?
:-)
Igen, péntek, vagy szombat este. :D
Pénteken gulyás, szombaton pásztortarhonya.
Külön külön lehet igényelni.
Gondolom a pásztorból több kell majd. Aki pénteken szalonnázik, az szombatra valami mást akar valszeg. A pásztortarhonya elvileg gyorsan fő. Annyi idő alatt, amennyi alatt megfőnek ezek a mai krumplik. Egy óra alatt csak meg van....
Szóval lehet jelentkezni rá hosszú, tömött sorokban.:)
Ez most a péntek vagy a szombat este?
Hali!
Én már jeleztem az igényemet egy adag pásztortarhonyára, és ismét csak megerősítem. A gulyásnál pedig ígértem egy krumplihámozást, azt is fenntartom.
Ígéretem és Számításom szerint máj. 13.-án, 16 óra körül érkezek a Répáshutai kempingbe. A többi ott majd kialakul,...
No még egyszer nekifutok a szervezésnek...
Aki akar gulyást vagy pásztortarhonyát, írjon a walaki@enternet.hu címre. Mindenkit kérek, adja meg, hány adagot szeretne és miből. Azzal nem igazán vagyok kisegítve ha azt tudom, hogy x vagy y kér magának és a barátainak, de nem tudom hány barátot hoz. :D
Mivel az alapanyagot előre meg kell vennem, nem lenne jó, ha a nyakamon maradna egy csomó kaja. Belétek tömném a felesleget, de ez túl fárasztó lenne számomra. :D
Az se lenne nyerő, ha valakinek nem maradna.
Ha valaki nem kér kaját, akkor nem fontos hogy írjon. A hétvégén amikor telefonálok a kempingbe hogy isten bizony megyünk, majd kb 20 embert mondok, azt mondták, körülbelüli szám elég, illetve az is elég, ha azt mondom, viszonylag sokan megyünk. :D
Naponta meg fogom ismételni a kaja felhívást, mert óvatos vagyok. :D
Csak hogy lendületből lehessen vele túrni.
sorszám: 13269 (127730)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-05-02 22:34:14)
Nekem volt egy sztalinyec 16000cm 4hengeresem az tudott 25-30között haladni a maga 16tonnájával.
Pedig ezzel akartam :) Ezek a monstrumok másfél, két km/h-nál nem nagyon tudnak többet... de elég is annyi, mert pillanatok alatt lebontja maga körül a hegyet :D
Sokadszorra. 638-asról beszéltem én is, Powerarc is. Ki mondta, hogy meghatározza egyik típus a másik akármilyét? Megint, miről beszélsz...?
Ez mikor akadályozott téged eddig? :-)
Én azzal akartam, de barátnőm nem tud jönni, úgyhogy most minden téren szólóban adom elő. :-D
Ezzel nem fogsz szocitúrára jönni az tuti! :-)
Engem súlyban csak oldalkocsis Jawaval, vagy Urallal lehet lenyomni! :-D
Ehh! Az asszony kispókja is e körül van! :-)
Nehogy össze keverjétek!
Én Dunakanyar túrát szervezek és minimum június elejére.
Ott vannak a kemping gondok, nem a mostani túrán!!!
A 638as is vas felnis,van a mühelyben egy pár.
Ha neked mondjuk czetkád lenne, akkor a jawa 634em súlya 140 kilo lenne?
Miért határozná meg egy tipus súlya egy másikét?
Sokadszorra. A 634 vashengeres, vaskuplungos, vas abroncsos. A 638 nem. Legalábbis úgy tudom, 638on már alu abroncsok vannak.
És az 400kg körül van.
sorszám: 13258 (127715)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-05-02 20:41:14)
Atilla nem a bükki túrát szervezi :-)
attila,van már infó,hogy hol lesz a sütésfőzés?Mert irtad,h a kemping kilőve...
Az én 634esemnek 10.7 a kompresszioja,és viszi a 2 személlyel telepakolva a 120at(egyenes úton).
Bár ki tudja. A teljesítményeket is mindig elírják. A 17kW-ból lesz 23 lóerő, abból 23kW és így lesznek a 30Le-s gépek. A 19kW-os Jawákról ne is beszéljünk. Ott még durvább a végeredmény :D
Nekem 638-asom van. Gondoltam hátha annak a típusnak az adatai vannak a forgalmiban is.
Oldalkocsival jön valaki a Bükkbe???
Ennek nincs ki a 2 kereke!
Kiestél..
:-P
Akkor már értem a dolgot. Ugyanis egy darab 634 szerelési sincs itt fent.
Akkor tegyük már kicsit magasabbra a lécet:) Hitachi 800tonnás kotró:
http://www.flickr.com/photos/34830145@N07/3240849492/sizes/l/in/photostream/
Nem győztél! A TS össztömege 520 Kg
bibibiiiii!!!! :-D
Mondtam, hogy a szerelési könyvből. Abból a 87-es kiadásúból, ami itt is fent van. Szerintem reális. Vékony csőváz az egész, a kerekek is küllősek, hiába 18 colosak. Még sok is igazából.
Azérrt még megkérdezem, honnan vetted a a 170 kilos menetkész tömeget? Szerinted reális az, hogy a váz a kerekekkel meg mindennel együtt alig több mint 90 kilo? Ugyanis csak a blokk 66 kilo (többen lemértük már), a benzin 10 kilo.
Jó kérdés.... Már nem emlékszem. Az akuban nem vagyok annyira biztos. A bukócsövet annak idején többhelyen olvastam. Csak már nem tudom hol. Azt hiszem, a szállítási súéyát adták meg, ez volt a magyarázat. A csomagtartó és az oldal támasz biztosan nincs benne, mert azok rajta sem voltak a boltban.
De tényleg kezd egy picit zsibbasztani ez a dolog. Nem hiszem, hogy ennyire fontos lenne egy motor súlyának körülbelül tizedét kitevő esetleges eltérés.
Részemről inkább elfogadom hogy nagy tévedés volt a közel 200 kilós beírás, és csak 180 kilos a motor.
Ha ez a fontos az egészből és nem az, hogy még egy nehezebb motor is könnyebben kezelhető, ha jó mélyen van a súlypontja.
Amúgy honnan vetted azt az infót, hogy a 170kg-os menetkész tömegbe nincs benne a bukócső meg az akku?
Látod, látod, te is más tipussal számolba ellenkezel. Szó volt róla hogy a 634 akár tíz kilóval is nehezebb. Kötben rájöttem, nem csak a hengerek miatt. Pl a kuplung is nehezebb, hiába kisebb. 634nél az is vas, nem alu. De még a blokk öntvénye is más talán. De ez utóbbi csak nagyon talán.
A plusz húsz kiló a vacakokra persze még mindig sok lenne talán, de most írom le sokadszor, nem azt mondtam hogy 200 kilo, hanem azt hogy közel annyi. Ha tehát a bukócső, csomitartó, oldaltámasz, stb, plusz a tipusok közötti súlykülönbség öszesen kitesz 15 kilót, akkor igazán nem túloztam.
Nekem is sikerült egyszer rossz helyre állítanom a gépet. Keréknyomást akartam ellenőrizni és mikor elfordítottam a hátsó kereket, hogy hozzáférjek a szelephez, a középsztender elvesztette a talajt a jobb lába alól, és a motor függőlegesből szabadesésben átment vízszintesbe elég komoly hangefektus kíséretében. Miután olyat káromkodtam amilyet ritkán szoktam, örömmel láttam, hogy a bukócső műanyag borításán keletkezett dizájncsíkon kívül semmi baja nem lett a gépnek. Azt hiszem a tükör még csak nem is találkozott a földdel.
A 638-as szárazon 156 kg, menetkészen 170 kg. Ha ehhez nézném a pillekönnyű bukócsövet, oldaltámaszt, stb., akkor azért a plusz 30 kiló már nem lenne kevés.
Minden kiló számít amit a motornak pluszban kell cipelni, mi lesz akkor a fogyasztással?:D
Velem plusz két fővel :DDDD
Annyit szerintem se jelent. Talán a harmadát. A régebbo tiousoknak pedig vagy bukócsöve noncs, vagy a váz könnyebb. Talán a kaliforbiának lehet még hasonló súlya.
De ez igazából szörszálhasogatás.
Azt írtam, közel 200 kiló. 180 felett már bátran elmondható ez.
A könyvben száraz tömegként 168 kilót olvastam. A 15 liter benzib, a bukócső, az oldaltámasz, a csomitartó, csomoapró vacak ki fog tenni legaéább húsz kilot.
Tehát továbbra sem tartom tulzásnak a közel 200 kilo meghatározást.
Okultam a dologból, legközelebb nem írok olyant hogy közel x a súlya valaminek. Leírom majd hogy a súly hánykiló, hány gram, galambszarral és anélkül. :D
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|