:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
Halihó!
„-Miért élünk?”
Jóval többről szól…;)
A válasz,
és ennél jóval több is benne van!:))!
Az élet szerelme, a szerelem,
a barátság, a boldogság, a szabadság,
na, és a motorozás! :))!
Azért szeretnék ilyen lenni
„átlag 81 évesen…”;)
13 nap alatt 1139 km végig motorozni.
Nekem nagyon bejön! :))))!
Nagyapám 70 évesen szállt le végleg a motorról, tizenévesen kezdte…
A második világháborút is,(Visszafelé is, Kurszktól-Elbáig)
előtte is végig motorozott, s persze, utána is.
Hidd el, sokat öregedett utána hirtelen.
Sajnos, 86 évesen halt meg.
Teknőc
6 hónapig készültek, hogy aztán 13 napig rohanjanak éjjel-nappal? Mi értelme?
Ez nem öreguras tempó! :-)
Sziasztok!
http://www.youtube.com/watch?v=4pXpS4Pu9Q0
Ez igen! Le a kalappal!
nem tudom, leszek-e ilyen?
Legalább...
Teknőc
Halihó!
Hopplá!- Mit találtam:
Vasemberek kismotoros túrái:
http://www.youtube.com/watch?v=Jo2fens7sj0&feature=player_embedded#!
Erre nem lehet mint mondani! :0
21 ezer km-3 kontinensen-egy Simson Schwalbe-val!
Ez minden téren viszi a pálmát!
Ez tényleg nagy túra- nagy túrázónak is!
Másik:
http://www.youtube.com/watch?v=Xro5E3WoPaA
Azért Spanyolországig se semmi!;)! :))))!
A nagy lelkesedésben nem jól másoltam ide be az elözőben! Bocsánat!
Teknőc
Halihó!
Hopplá!-Mit találtam:
Vasemberek kismotoros túrái:
http://www.youtube.com/watch?v=Xro5E3WoPaA
Erre nem lehet mint mondani! :0
http://www.youtube.com/watch?v=Xro5E3WoPaA
Azért Spanyolországig se semmi!;)! :))))!
Teknőc
Az első olyan 300-350km,a második meg 500 körül.Tudod azért jó nekünk 'keletieknek' mert ha igazi hegyeket akarunk látni akkor nekünk,közelebb van a Réz-hegység mint a Bükk.Az Ártándi határtól is csak 80-100 km-re van a Vlegyász-hegység:)))
Ok!Tetszik mindkét túra!Hozzuk össze mindenképp!Valószínű jönne egy haver is egy Ts250-el.
Az első túra km-ben mennyit jelent?Nagyon felcsigáztál!
Az pedig a következő lenne:Alesdig az útvonal egyezne,csak nem jobbra fordulnánk az E60-as úton Nagyvárad fele hanem,balra Király-hágó,Bulz,Remeti,még egy pár kis falu,Lesi-viztározó(ez egy vőlgyzáró gátas tó,a hegyek között amit érdemes lenne megnézni) és a Vlegyásza-hegység,aminek az 1836 méteres csúcsára leszúrjuk a Szocimotoros zászlót.
Mit szólnál egy rövidebb guruláshoz,amit már irtam:Létavértes-Székelyhid-Margitha-most jgnnek a bányászfaluk:Budoi,Popesti,derna,Spinus,meg a többiek utánna,szalonnázunk egyett a hegyekben(Fekete-Erdő)de van egy csodálatosan szép kajáldájuk a berettyó-patakra épitve, aki nem szereti a kolozsvári szalonnát lila hagymával.Utánna Alesd-Felső Lugos-Telegd-Nagyvárad-Ártánd-onann haza.Ha jól sikerül akkor(már rég tervezgetem a Vlegyásza hegységet)elmehetnénk oda is,ha gondolod.
Fent vannak a börzéről/börzékről készűlt képek a,Debreceni Old Timer Club oldalán.Rajta a tavaszin a bójaszedő oldalkocsis,az őszin meg a twin sport.
Mindenféleképpen!!!Ha tavasszal lesz akkor tuti megyek!!
Halihó mindenkinek!Tudom hogy messze van a tavasz de,lenne igény egy olcsó Erdélyi túrához?Nem szervezetten,csak úgy bele a nagy világba,egészen a Vlegyásza hegységig.
Hidd el, nem olyan szép helyek.
A Velebit hegységnek, Horváto.-ban,
a 23-as út mentén két hágója van:
Kapela,(884 m) és Vratnik (698 m).
Egy hegyi kerékpáros naplójából a 23-as útról:
„Mi tudtuk, hogy nem lesz könnyű, de erre nem készültünk fel igazán. Az útközbeni 8-10-12%-os emelkedőkhöz már hozzászoktunk, de ez az éppen hogy emelkedő út ami közel húsz kilométeren át kitartóan emelkedik, de úgy, hogy nem tudsz 10 km/h-nál gyorsabban menni, ez felőrli az embert mentálisan és fizikailag is. Mindezt úgy hogy szakad az eső. De minden emelkedő véget ér egyszer szerencsére, így a miénk is egy táblában végződött Kapela 888 m. Ez volt az egyik hágó amit le kellett küzdenünk, a következő már nem ilyen magas. Eszeveszett gurulás lefelé, mely során újabb problémával kellett szembe néznünk, nevezetesen azzal, hogy lefagyunk a bringáról. A hideg hegyvidéki levegőben, részben átázva 40-50 km/h közt száguldva a lejtőn közel 20 percig teljesen áthűtött minket. Alig vártuk, hogy a lejtő végétől ismét tekerhessünk, de ez nem volt egyszerű az addigra átfagyott térdízületeinkkel. Ismét emelkedők következtek az utolsó hágó előtt, szerencsére ez már nem volt olyan megerőltető, mint az első esetben, mert a két hágó között az út nem ereszkedett a kezdeti mélységére, így a második hágó tábla Vratnik 689 m viszonylag hamar elérkezett. Gyors megállás fényképezés és tovább, mert esik, ugye ezt nem is kell mondanom. Ezúttal már csak a tengerig kellett legurulni. Ismét fagyhalál, 16 km lejtő, közel 700 m szintkülönbség. 19h 09m-kor gurulunk be Senj-be.”
Teknőc
A Velebi-hágót nem ismerem,biztos szép hely.Az érc-hegységet pedig ahol sok szép kis bányász falu van,a hegyek között azt pedig én Réz-hegységnek ismerem.Nagyon szép helyek vannak valójában,főleg ahol Fekete-erdő(Paduera Neagra remélem jól irtam) nevü település van.
Halihó!
Mind a túrához, mind a vitához passzol ez!
http://www.mzclubhungary.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=41&start=150
Idézve a fórumból a hozzászólását:
„Tisztelt Mz-s motoros társak!
Örömmel számolok be egy újabb,"nagyobb lélegzetű" túráról, amit a kis ETZ-vel teljesítettem.(etz 125)
Tegnap az Erdélyi-érchegység szép részeit néztük meg. Az egynapos körút során pontosan 600 kilométert tettünk meg. Gyönyörű helyeken jártunk és a motor is remekül helytállt. A motorommal tavaly ősz óta-akkor vettem- 5000 kilométert tettem meg eddig. Kimondottan túrázásra használom, amiben már volt egy nyár eleji Bihar-hegység körút is. Az "csak" 500 kilométeres napi teljesítményt jelentett. A motor javításához és karbantartásához korábban sok segítséget kaptam az MZ-klub fórum oldalain, amit most is megköszönök. Üdvözlettel:takzol”
A másik hozzászólása:
„A fiatal 125-ös motoros társakat buzdítom arra, hogy túrázgassanak a gépeikkel. A közös gurulások sok élményt hoznak. Természetesen jó társakat kell találni, mert a kis ETZ menetteljesítménye ezt indokolja. A maximum 80-85km/h sebesség tartására kis megszorításokkal jók vagyunk. Ha jön a szél,-mert az jön- vissza 4-be, és 5000-5200 fordulaton kényelmesen-viszonylag-tartjuk a 70-et. /A motorom 4-ben, 80km/h-nál 6 ezret pörög, de én itt már nem szeretem tartósan utaztatni./
A jó társak ezt jól tudják és jól tolerálják.
A szombati 600 kilométer ismét arról győzött meg, hogy az ETZ ülés-pozíciója hosszú távon is viselhető, nem is rosszul.
Ha tehetném, már holnap indulnék a következő hosszú útra. Üdv.”
Ismétlem, szép Erdély, de engem nem érdekel annyira,
a Velebit hágói, a 23-as út annál inkább.
Teknőc
Jó el kalandoztatok a túráktól:) de azért öröm olvasni.
Érdekes, hogy kinek milyen motorral jó túrázni.Volt nekem is Jawam, szerintem is jól fordult, teljesen máshol volt a súlypontja mint az Mz-nek.Nagyon szerettem.Volt kis Ts-m, azzal rengeteget mentem, a fő gondom azzal volt, hogy ha kifogtam egy 80al közlekedő tehrautót, azt követni kellett.Ha megelőztem azzal se mentem sokra, 5km-en belül visszatol a teherautó.E miatt nem békültem ki a 125ccm-el,amúgy legjobb volt.
Rizsrakéta volt 2db.:nagy filling volt vele pályázni, vagy hegyekben kanyarogni, amúgy rémunalom az oda vissza út.Én nem leakarom tudni az utat, hanem élvezni.Túl tökéletesek voltak, mosáson kívül nem sok bajuk volt,aki szeret barkácsolni az megunja.Utálom a zárt sisakot, nem érzem a virágok illatát stb.,olyan mintha kocsiba ülnék.130-as tempóval nyitott sisakban, napszemüvegben tuti kifolyik a szemem.
Trophy.:Imádom, nagyon kényelmes,nyomatékból megy, kicsit öreguras,nehéz,de szeretem ahogy fordul, jól málházható, simán elindulok vele az ország másik végébe, már bizonyított.
Etz 250:szégyen nem szégyen nekem ez jött be legjobban a szocik közül.Kényelmes, talán ezt tudom a legjobban fordítani, jó a fékhatás, jó, hogy 12Volt,sokat bír nem kényes dolgokra.
190 centi vagyok,110 kiló.
Csak azt akarom kinyögni, hogy én az összes szocimotoromat imádtam, ha tehetném, mind a garázsomban állna.Hamar megunok egy tipust, szeretek másokat kipróbálni, talán el fogok kacsintani pancsi felé is.Az örök betegség viszont az Mz marad...:)
Valahonnan ismerős a dolog. Én se csináltam meg az ETZ-t, mert minek, ha van jawa. Persze amilyen a szerencsém, elkezdett makrancoskodni a kedvenc. Ma busszal kellett menni az ismerőshöz, mert tegnap, tegnapelőtt elakadtam a jawával, és ma már tutira oda kellett érnem.. Az ETZ pedig elindul, megy is szépen. Csak megálni nem tud. Legközelebb ha két motorom lesz, mind a kettőt üzemkészen tartom. De tútázni egyenlőre az ETZvel mennék. A jawán még nincs csomitartó. Még jó hogy hideg van mostanság, nem kell ETZ-vel túráznom. :) De az is igaz, és ez komoly, hogy újra kellene kábeleznem a jawát. Meg sajnos valszeg furatnom is kell tél végefelé. Hidegben már nagyon nehezen indul. Talán a hosszú kerti ácsorgás ártott meg neki.Az ETZ-n főfékhengert kell cserélni, más baja nincs. Esetleg a festés, ha valakit zavarna hogy a többi közlekedő elhányja magát a motor láttán.
Amúgy ha több motorom lenne, akkor is nehéz lenne kiválasztani a legnagyobbat. Ha felvet majd a pénz és veszek még egy motort, az egy 350es négyhengeres Honda lesz. Az se egy óriás.De nekem több mint elég. Nem hiszem hogy nagyon akarnék 160 felett menni. De a jawa is elég. nem lehet úgy megpakolni hogy ne tudjon 110 fölött menni.Én viszont nem megyek még százzal se. Legtöbbször hetvennel poroszkálok. Nekem annyi is elég, úgyis odaérek ahova menni akarok, és még a tájat is látom. Ha nem fájna a térdem annyira, biciklivel közlekednék, úgy mint régen.Azzal is voltam a Bükkben is, Balatonon is..
A Jawa, amúgy nagyon is kanyarvadász gép. Imádtam.
A túrázásra legalkalmasabb motor az amit otthon a garázsban találsz. Ha több is van, akkor pedig a legnagyobb :)
Ami ettől eltér azt merő poénból vagy kalandvágyból tudom csak elképzelni.
Én általában azzal a motorral megyek amelyiken van műszaki :D Ugyanis ha működik a motor, ki a fene foglalkozik a másik szerelésével? :)
Az a legpontosabb megfogalmazás, ahol motorosokat említesz. Ugyanis a motor az egy dolog. :) Velem pl nyugodtan túrázhatnak a simsonosok. :) Legfeljebb néha várnak rám egy picit. :D
Komolyra fordítva a szót, ha jól emlékszem, Erdélyben van jópár útszakasz ahol a motor másodlagos. mert annyira kanyargós az út, hogy még a profik se tudnak ötvennél többel menni. Láttam olyan szakaszokat is, ahova tényleg levés a kis TS, de nem lassú lenne ott, hanem szerintem fel se tudna menni a lejtőn. De ha az ilyen helyeket elkerüljük, azt hiszem nem nagyon maradna Teknőc a TSel. Nem tőlem, hanem egy másik jawástól.Imádom a jawát, de nem tűnik kanyarvadász masinának.
Úgy vélem, a ts tudja a 90rs utazót, ami egy normális túrához elég. Annál vétek gyorsabban menni olyan csodálatos tájakon.
Ez a mivel megyek turázni egy örök vita. Általban mindig a csapat öszetételétől függ, hogy mi a kicsi. Egy túrán mindig a leglassúb és a legyorsabb motoros "szív"a legjobban, ha a csapat nics összeszokva. Ezért szokták a túratempókat mindig meghatározni.Simsonokkal ís jó túrázni csak mindenki azzal legyen.Egész nap el üldögéleg rajta ha úgyvan stabil 40 nél. Feszültség akkor van ha valakinek elgurul a gyúgyszer és a többi megy utánna a kissebek meg szívna.
A héten voltunk a 5 motorral a bükkben 125 csepel, pannonia,robogó, a jawa már eltettem, ezért a suzukival mentem 50 körül pöfögtünk végig hátul mentem, hogy ne akarjon senki "siettni miattam" jóvolt bámultam a tályat végig.
Nem kell félni,én még nem hallottam ilyen rémtörténeteket.Hozzá állás kérdése az egész,ha csak túrázni megyünk nem (vandálkodni) akkor nincs bibi.Tavaly a mamával voltunk édes-kettesben,mi se féltünk,pedig kettőnk súlya nem éri el a 130 kilot.
Nem veszem. Nekem bevált a kis mz.
„A 125cm3 lökettérfogatú osztály a kismotorkerékpárok között a legegyszerűbb,..
A 250 cm3típusú mkp. Erős, hosszabb túrákra alkalmas mkp.
Aki a mkp.-t csak ritka használatra vásárolja, annak a kis MZ is megfelelő.”
Sőt, a kicsi ideálisabb a városban, jobban használható.
Másik, néha felmerül egy nagyobb gép vétele nálam is.
De mikor áttekintem előnyöket-hátrányokat, mindig megmarad a kis mz.
Ő győz, észérvekkel magasan..
A minimalista igényeimet tökéletesen kielégíti.
Arról nem is beszélve, hogy igencsak kispénzű vagyok, s erre telik.:)
De büszke is vagyok rá, 13 éve szolgál, városban, túrákon, napi használatban.
Az hogy ki mivel megy igénye és pénztárcája is meghatározza.
Amellett: -Láttál már gyorsan haladó Teknőcöt? :)))
Nem azokról vagyunk híresek…;)
Tehát igazad van.
Teknőc
Kár vitatkozni,a sok kátyu miatt úgy se tudunk menni (villám sebességel),elvégre világot megyünk látni vagy nem?
Tévedsz, szét van ülve az ülésem :)
Van egy jó is, csak még sajnáltam felrakni.
Ne vedd szívedre ezt a vitát, én csak egy baráti csevejnek tartom.
Szerintem, ismétlem szerintem, a szubjektív az, hogy Jawa, vagy MZ, de TS125 és TS250 közül, a 250-es alkalmasabb a túrázásra. Legfeljebb nincs más és ezért az ember elmegy a 125-ösel és persze élvezhető ezzel is...ha nincs más. De ha ott van a Hondám, akkor azért inkább hagy menjek azzal Erdélybe :D
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9191467
Sasi 64 képei...Jó túra lehetett...
Teknőc
Szubjektív- kinek mi tetszik, mi jó…- gondoltam.
Az ülés, lábtartó, kormány által bezárt háromszög mérete már kicsi a 180 feletti emberek kényelmének. Ezért azoknak persze kényelmetlen.
Továbbá maga az ülés is mennyire van kiülve, de ez nálad kétleném.
Ez nem lehet nálad hiba.
Jawanál, és a Hondánál ezek a méretek nagyobbak is.
Emelkedőkön én se megyek 40-50-nél jobban, de még van a ts-emben erő.
A nagyobb gépeket meg tényleg kár összehasonlítani a kis ts-sel, mert minden téren erősebb és nagyobb. Ezért eleve kár is, ennek már nincs érteleme.
Persze, hogy a nagyobb méret, erősebb győz a kicsivel szemben.
Ez olyan mintha a Dongót hasonlítanák a MZ TS 125-höz, hogy az mennyire jobb.
Bocsánat a vitáért…
Nekem ez jó, neked meg nem.Ennyi,....
Teknőc
Ja és TS-el is túráztam Jawak és MZ-k között...mindig rám vártak :D Szóval oda azért kevés. Haver 80-as Yamahája mellet viszont én vagyok a király a TS-el :)
Különben Jawaval rengeteget túráztam más nagymotorosokkal, még éppen jó volt közéjük. Egyenes, unalmas, országúti szakaszon meg nincs olyan hogy túl erős gép :D
Ez nem szubjektív dolog egyáltalán.
TS125-ön fáj a seggem és a hátam, meg zsibbad a kezem 200km után, a Jawan, ETZ-n, Hondán nem.
TS 40-et megy emelkedőn széthajtva, Honda 140-et lazán :D
Jaja, erről beszéltem, megértem;)
Én 179cm/103kg vagyok, erre jön reá a 30 kilónyi túracuccom. Ez ~150 kg terhelés a motornak majdnem. Mégis vígan bírja a kis gépem.:))))
Teknőc
Halihó!
Ez már nagyon személy szerinti- kinek, mi tetszik?
Szubjektív….;)
Nekem jó a kis gép, neked meg kicsi.
Szerintem, nekem tökéletesen elég.
Másnak meg kell a nagyobb.
Ez van.:))
Én elég kényelmesen felpakolom, elég kényelmes is nekem hosszabb távon is.
Persze, itt már a magasság is, egyén mérete,
általa kényelmesnek gondolt tempójára, s más egyéb is bejátszik.
Ja, pici, mozgékony, megbízható…
Országúton nekem elég,(75-80-as tempó) emelkedőn nekem jól megy,….
Persze, ez sok apró változtatással értem el, hogy jó kis túra gép legyen.
Van rajta egykét apró, de igen jól bevált ötlet.;)
Felcuccolásra, emelkedőt is jól veszi, 150 kg terheléssel is.
Elismerem, ha 90-es tempót megyek, akkor biz’a sokat eszik.:(
(4L iter felett….80-nál, túracuccal 4L alatt..
De ez is Szubjektív, hogyan használom, pörgetem…)
Most ezen is igyekszek változtatni.:))
Az meg tényleg nagyon igaz, hogy 2 személy és a cuccoknak már kicsi lenne.
De, mivel az asszonykám nem szereti a motort, ezért nekem bevált, tökéletes kis gép.
Én is élvezem a motorozást, de kinek mi a jó.:))
Másik, ezt a szenvedés témát mondhatja más neked is,
hogy a jawa tempója kész szenvedés,
mert sokan a 140-150 körüli seb.-et tartják megfelelő túratempónak.
Az meg az ő világuk…..:)))
Ezért szerintem kár ilyenek mondani, kár összehasonlítani a kettőt,
mivel teljesen mások is, csak egyben egyeznek hogy kétüteműek.
Szerintem mindkettő jó gép, de mindkettő motortípusnak vannak hibái is,
előnyei is a másikkal szemben. :)))
Lényeg, jó gépek, jól használhatóak, szerintem túrázni is lehet mindkettővel.
Ezért én ebbe nem is mennék tovább bele. ;)))
Mindenki másra esküszik, kinek mi vált be, mi jó neki.
Ez így jó, legalább színesebb a szocimotorosok tábora.;) :))))
Teknőc
Ja és a kicsit úgy értem, hogy 185cm/90kg színtiszta férfi vagyok. Aztán jön asszem Dénes nevű srác, hogy 70kg vasággyal, de még 5 kilót le szeretne adni. Na vazz, úgy persze hogy elég a Simson túrára ;-)
Engem csak azért nem vonz mert hallottam rémtörténeteket, és nem feltétlenül csak a románok hozzáállásáról.
A természeti szépsége miatt szeretnék oda eljütni, de kizárólag egy nagy és agresszív motoros bandával, akikkel nem mernek kiezdeni a cigányok, vagy a korrupt rendőrök :))
Meg aztán van nekem egy ugyan ennyi idős Hondám, szoci feeling abban is megvan, de sokkal kényelmesebb és élvezetesebb vele motorozni:
http://keri.szocimotoros.hu/Tura2003/Szlovenia/index.htm
Hogyne lehetne, de öregszem. Élvezni szeretem a motorozást, nem végigszenvedni :)
kis TS-em kiválló a városban, igazán évezetes, pici, mozgékony, megbízható masina de országúton lassú, gyenge, kanyarokban hajlik és instabil, emelkedőkön széthajtom, és 90-es tempónál még csak kevesebbet sem fogyaszt mint egy jól beállított Jawa.
Kösz, a TS125-nek 90 a vége :)
És még csak nem is ez a baj, mert mentem én már 3-400km-et felcuccolva vele, de szó szerint kicsi a gép. Nem lehet rá kényelmesen pakolni, nem kényelmes vele hosszan utazni. Jawa350-el semmi gond, az már elég egy kényelmes túrára, mentem is Jawammal kb. 1500km-et két személlyel, Ausztria vonalon.
http://keri.szocimotoros.hu/Tura2001/index.htm
Szia!
Erdély nagyon szép, de engem valahogy nem vonz.
Elismerem, de mai napig nem tudom miért,
Esetleg a Hunyad vára izgatna.
Szerintem a kis ts-sel is el lehet oda menni bőven.:)))
Főleg, hogy sokan simsonnal is megtették, nem hogy mz-vel.;)
Persze, ha ketten mentek, akkor érthetően nagyobb gép kell mint a kis ts. Két személynek már a nagy mz kell min. oda.;):))))
Teknőc
Még egy pár hónap és,mi is mehetünk MOTOROKKAL:)
Egyik kollégám most ment Erdélyországba egy hétre (kocsival), irigyelem is rendesen :-P
Dehogy kell nagyobb motor,mi is csk egy twin sporttal mentünk,jobb utakon 90-110km/h,ahol meg szép volt a panoráma,ott 30-60km/h-val tudtunk csak döcögni a sok kátyu miatt.De kárpótolt a sok szép látvány.:))
Azért jó azoknak akinek még tíz évebként kell jogsit megújítani, Nekem is szerencsém volt azért, még nagyobb is mint neked.Annak idején elnézte az adminisztrátor a dolgot, nem vette észre hogy a doki kétévenkénti orvosit írt elő. Így azóta is öt évenként kell frissítenem. Megjegyzem, nem is voltam 2002 óta orvosnál, csak jogsi ügyben. Persze nem az első orvoshoz megyek.
Nekem ellopták a pénztárcámat, és aktuális dátummal kaptam új jogsit, így én még megúsztam ezt a macerát...legalább ennyi előnye volt :)
Erdélyben én is szívesen kavarnék egy hetet, csak azért ide nagyobb motor kéne mint a TS-em, meg az asszonyt hova teszem addig? :))))
Jól hangzik, erre egy hetet számolj rá :)
Személy szerint úgy gondolom, ha szép helyeken megy a túra, akkor jó a maratoni motorozás.
Várakat, fürdőket nem szeretem, bőrcuccban nem nagy élmény, max annyi időre, hogy megállok a parkolóba megnézem a panorámát, iszok egy bambit, azt mehetünk.
A kényelemben egyet értek, én is kemping párti vagyok, a vadkemping 20éves kor alatt poén leginkább :)
Vadkempingeztem én is, nem egy tragédia, fürdés mellőzhető, egy fél liter vízzel le tudsz mosakodni, voltak olyan túráim amikor 1 hétig kerültünk minden civilizációt, de már nem érzem azt a kalandvágyat magamban, mint akkor :)
Pont ma 10 éves a jogsi,tudod mit jelent?Jővőhéten mehetek orvosi vizsgára,okmányirodába.A képeket csak a jövőhéten tudom elküldeni,akkor leszek nagy gép közelébe,most telefonrol irok ez meg nem tudja elküldeni,otthon meg nincs net sajnos:(
Mennék szivesen szalcsizni a vekerire,de most még tart az irigykedés fiam-lányom közt,igy muszály besegiteni a gyermek nevelésbe,hogy levegőhöz jusson az asszonypajti is.Meg ahogy irtad,jövő nyárra úgy se lesz beleszólásuk:) addig meg kitartás:))
Na akkor érted mennyi időm van!Akkor kezet foghatunk lányos apukák!Gratula Nektek is!Várom a képeket, mutasd merre van a túra!Az egynapos az tök jó,a csajok se akadnak ki annyira,jövő nyárra meg úgy se lesz beleszólásuk az egész hétvégébe:)
Jöhetne már a tavasz!:)
Ma csapattam komoly 25km-t a Trophyval délelőtt, de kockára is fagytam.Bár egy szalonnasütős Vekeritavis akármit is összehozhatunk még van egy kis ősz!:)
Látod a személyes barátságunkat csak az a fránya 230 km válassza el.Ne érsd félre,nős vagyok:)!Még csak most kezdődik a tél ha nagyon akarjuk csak össze tudun hozni egy túrát valamilyen úton-módon.Szeretnék személyesen is megismerkedni az oldal szerplőivel mert csak úgy az igazi.Amúgy ha lehet akkor szivesen elküldöm a Romániában készült képeket,amit a twin sporttal meg a mamával teljesitettünk tavaly nyáron.
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|