:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
Értelmes név.
Látszik rajta, hogy valamilyen pattanásos fejű hülyegyerek találta ki. :-D
Hm.Tetszene, ha tudnád mit jelent.
De itt nem mondhatom el, nem lenne illendő.DDDDD
De volt már olyan feltételezés is, amitől kifeküdtem a röhögéstől:
"Független Magyar Párt."
-nincs köze se párthoz, se politikához.
Na, jó, pontozva a név:
F.sz. Milyen P.csa!
http://fmp-motorosok.hu/component/content/article/1-friss-hirek/229-ifmp-szuelinapi-zsur-az-els-evuenk-uenneplese
Teknőc
Ez rendben, de mi az az FMP?
Lehet....:)
FMP motorosok:
http://fmp-motorosok.hu/magunkrol
Teknőc
Ez csak azt bizonyítja, hogy az emberek bolondok és ha motorra ülnek, akkor sem változik semmi.
Egyébként mi az az FMP?
Hm.Érdekes motorosok vannak. Szerintem az egyik generálja a másikat.
Szó szerint…. DDDD Egy bolond százat csinál.;) Szinte felsoroltuk az összes kétkerekű bolondot. Ki így, ki úgy. Lényeg, nem kell foglalkozni egyikkel se.Elférünk az országúton.:)
„A kis köbcentis motor normális embernek való, aki a helyén tudja kezelni a dolgokat.”
Ez pedig nagyon tetszik, ezt a mondatot megjegyzem, a mai FMP motorosok záró estjére megtartom.;)
Teknőc
Olyannyira összeillik, hogy az a legrosszabb.
Ők azok, akik folyton bizonyítani akarják, hogy a kis motorjuk jobb mint a nagyok. Ők azok akik a leggyorsabbak mindenhol, sértve érzik magukat ha nem int a szembejövő és beszélgetni is kín velük, mert rögtön besértődnek, ha csak szóba kerül, hogy a kis motor nem biztos, hogy mindenhol jobb mint egy nagy.
A kis köbcentis motor normális embernek való, aki a helyén tudja kezelni a dolgokat.
Kisebbségi komplexussal küzdő embernek valójában nagy motor kell, mert vagy elmúlik tőle a komplexusa, vagy meghal. De a probléma mindenképp megoldódik. :-)
Kisebbségi komplexussal kis motoron nem inkább összeillő, mint sem rossz párosítás?
A felsorolásból egy maradt ki, a kisebbségi komplexussal küzdő motoros.
Ha ez ténylegesen kis motorral párosul, az a legrosszabb mind közül.
Egyébként a motoron emberek ülnek, ezért pont olyanok, mint az emberek.
Én amondó vagyok, a pénz csak egy nagyító.
Felnagyítja az emberi természetet. Aki gazdagon nagy motorral egy f@szkalap, az szegényen kismotorral is egy pöcs volt, csak kisebb.
Ergo aki kis gépen jólelkű, az milliós motoron is olyan lesz, sőt még olyanabb.
Olvasom, hogy PC-bontó és motor alkatrész.
Erre rákeresek és tényleg! :-D
A Budapest Szoftver Kft. meg egy solymári építőipari cég.
Ezek a számítástechnikai cégek nagyon eldurvultak! :-D
Csak ment. Utoljára valami kuplung gondja lett. Nem hiszem hogy komoly lenne, csak nem tudtam még megnézni mi is a helyzet. Majd tavasszal. Rendeltem majd három hete hozzá a pc bontótól egy cseptankot, de nem hozta ki a posta. Nem tudtam még felhívni őket. Valszeg kiátkoznak. Pedig ha mégis kellene, tőlük tudnék bontott kuplungot jót venni. Volt új a Futárnál is, de úgy drágább.
Hogy mi a baj? Váltás után egy rövid ideig nem húz. Ez felakadás lenne, de zajos is ekkor. Leheletnyi rángatást is lehet érezni. Ez így együtt leginkább az anya lelazulására emlékeztet. Majd ha kibontom, meglátom. Amúgy megy a jószág, csak egy fúrás is ráférne talán, de az nem annyira sürgős még. Szerintem ha most tavasz lenne, max egy héten belül túrázni mehetnék vele. Csak pénzem legyen benzinre majd tavasszal.
Az ETZ viszont elkelt,csak az árát nem tudta még megadni az ismerősöm,váratlan helyzet miatt. De legalább a parkolót nem kell már rá fizetnem.
Jó hogy nincs most motoros szezon. Még sűrűn előfordul hogy nincs kedvem hazajönni ha elmegyek hazulról. Ha motorral mennék, lehet hogy nem is jönnék vissza mert nincs miért, kiért. Legfeljebb a melegért. :(
Nem csak státuszszimbólummá válik, hanem ráadásul sok 40-45 körüli férfi a kapuzárási pánik miatt kezd el motorozni.
Meg akarja mutatni, ő még tökös legény. Ezzel az a baj, hogy ezek a fickók legtöbbször agresszívek is.Ha ráadásul pénzük is van akkor valami méretes csopperen feszítenek néha nulla tudással. Bizony 40 felett sportolást mellőző életmód mellett már nehéz megtanulni motorozni. A tanuláshoz pár esés szinte elengedhetetlen mert gyakorlás közben jó kipróbálni az ember és a motor lehetőségeit, és ebben a korban a bukták már egyre fájdalmasabbak. Az izületek s egyre merevebbek, ha a tapasztalat nem kompenzálja a csökkenő mozgásképességet,gond lehet.
Persze aki egészséges életmódot folytat,annál később jelentkeznek a problémák.
Én motorozás közben nem szeretem a túl nagy társaságot. Látványos dolog mondjuk 140 motoros,de egy kínszenvedés a menetben haladni. Volt ilyesmihez jópárszor szerencsém, városban is, országúton is. Én a három-négy fős csapatokat szeretem. A megállásoknál és az út végén szeretem a nagy társaságot.
Így a motorok közötti különbség nem jelenthetne problémát. Úgyis egyfős szabadcsapatként követem, kerülgetem a főhadat. Amíg ők pihennek, készülődnek az indulásra, én beérem őket. Ez néha még 130al haladó csapat esetén is bejön. Tehát akiknek kevés a jawám vagy szerény személyem, pukkadjanak meg.
Látom ez is egy hálás téma. :-)
Árpád!
Pedig pont a motoros lét lényegét írtad le némi apróságtól eltekintve!Igaz a szükség is beletartozik néha,bár nem árt ha élvezi az ember a motorozást!Szerintem. Más!A motorosok kasztba sorolása tény de nem értem hogy minek,bár már nem törődöm vele!Az a baj hogy egy bizonyos kor után már csak státuszszimbólummá alakul sok embernél a motor!El is veszít valamit!Motorozni nem csak vastagon lehet!Lényeg hogy egy társaság jól érezze magát a motor márkájától vagy ccm -jétől függetlenül!De az élet az egy nagy szita!Szétválogatja a nem összeillőket!
Szeretek motorral járni nem több.
Szeretek túrázni, mikor időm engedi.
Szeretem azt, amit egy motoros túrán kapok: az úton kapott élményt.
-De hogy mi is vagyok?
Csak egy kis Senki vagyok.
Egy porszem, az út porában.
Vándorolok, haladok.
A pofonoktól, viharoktól csiszolódok.
A társaimtól, a környezetemtől függ
minek tartotok..;)
Teknőc
Igaz és álmotoros téma:
Állandóan megy mindenféle duma, sajnálkozás és lenézés a kisebb kat. motorosok motorja iránt szinte minden motoros oldalon.
Minden társaságnak meg van a sleppje, és szabályai, valamint hozzáállása ezek iránt. Valahol több, van ahol kevesebb. Ez már sok mindentől függ.
Jó széles az országút, és széles a motorosok tábora, sok-sok kasztja is van.
Számomra még is azok képviselik az igaz kat.-át, akik észreveszik a másik motorost, -függetlenül attól, hogy most 50 vagy 1200cm3 gépen ül.
Nem nézi le, nem osztja le, s nem megy odahasonló lenéző dumával: „Hogy gyerekkoromban nekem is volt ilyen sz.r nekem. Ma már „XY”motorom van. -Érted, motor, nem ez.”
Hanem függetlenül attól, hogy ki mennyit engedhet magának, bizony motorozik, még ha lenézett kismotorral is, de bizony ő is ott halad a maga „kisf.stalicskájval” -Saját kerete adta motorjával. S teszi a km-eket, halad a saját útján.
Bebizonyítja azt, hogy mindegy mivel mész az úton, túrázni,
világot megismerni bármivel lehet. Elhatározás, tett, és kitartása az egész. De ezt nagyon zavarja a bizonyos motorosokat, ez a tény.
Ők ezt nem tudják elviselni, s bármely hasonló témánál felbukkanva osztják a környezetüket. Zavarja őket, hogy vannak, akik bizony elmernek menni -túrázni bármivel.
Álmotoros rengeteg van, aki saját világát erőlteti a másokéra, igyekszik bebizonyítani a saját igazát, de bármi áron. Csak a saját világát alkotó dolgokban hisz, és képtelen belátni, hogy szélesebb spektrumú a világ. Ha valaki más, azt igyekszik eltiporni, lenézni, vagy már „csakazértis” belekötni. A legjobb eset, mikor csak levegőnek nézi.
De ha fordítottan teszik vele ezt, akkor jön nála a sértődöttség, lázadás, és „én ki vagyok, meg mi vagyok éés mim van, meg...” duma, megspékelve némi pszichoanalízissel (-mert általában ebben is szakember szerinte) DDDD
Sajna, ezt a kat. igen nehéz kikerülni, de ajánlatos.
Nos, gyakran tapasztaltam ezt, s tapasztalom mai napig is.
Ezért van, hogy a legtöbb kismotoros inkább magányosan, csöndesen halad saját kis útjain.
Őt nem érdekli, hogy van néhány u.n. „nagy motoros”, aki lenézi, kineveti.
Elég neki az, hogy igen is, megteszi, -mert meg tudja tenni.
(Meg is teszi, ez pedig ezek szerint nagy fricska az álmotorosok orcáján a gyakori dühös visszajelzések alapján)
S boldog, hogy ugyanazt az érzést megkapja, amit bármely motoros megkaphat egy túrán.
De a sok álmotoros miatt nagyon ritka az ilyen túrabeszámoló, és videó…:((((
Sajnos. Én pedig nagyon tudok örülni annak, ha találok ilyet.
Teknőc
Álmotorossal sokkal találkoztam.
Leírok egy tipikust:
Nagyon gagyi kínai csopper. 40-45 év. Pókhas, vékony karok. Rövidnadrág. Krómozott rohamsisak. Filmekből látott lehetetlen testartás, aztán aztán fura mozdulatok amikor hirtelen fékezni kell.
Én nem vagyok igazi motoros . Nem élvezem általában a motor vezetését, legtöbbször csak szükséges dolognak fogom fel, de nem szükséges rossznak, csak semlegesnek. Én vándor vagyok aki az úton érzi jól magát. Az autó nem lenne az igazi mert nem érezném a szelet, az aszfalt melegét, a szagokat. A motoron ugyanúgy a világ részének érzem magam mint gyalog, csak a lábam nem fáj és nagyobb utat tudok bejárni, többet látok. A motoron szabad vagyok. Arra megyek amerre akarok, azt csinálom amit akarok vagy tudok. senki nem szólhat bele.
http://www.youtube.com/watch?v=E0ezFMmFICc
Ja, arról nem is beszélve, hogy ha van "igazi motoros", akkor állmotorosnak is lennie kell!
Na, az milyen? :-D
Nagyjából tényleg erre céloztam!
Ez az "igazi motoros" kifejezés mindig mosolyt csal az arcomra.
Eleve a motoros kifejezés úgy hangzik, mintha valami szakma lenne.
Elképzelem ezt a párbeszédet:
-Te mi vagy?
-Én motoros.
-Én meg szobafestő.
-És igazi szobafestő?
:-D
De lehet, hogy ez a kifejezés arra jött létre, hogy kiemelje az embert a tömegből.
Olyan, mint egy törzsi vallás. Ott is kell valami, amitől többek vagyunk, mint a szomszéd törzs.
Mi vagyunk az "igazi motorosok", a többiek meg nem.
Valami ilyesmi oka lehet kluboknál, baráti társaságoknál stb.
Nyáron országszerte motorral járok építkezésekre dolgozni és szokták kérdezni, hogy "te motoros vagy?". Erre azt szoktam mondani, hogy nem, én az építőipari koordinátor vagyok, csak motorral jöttem.
Szoktak furcsán nézni, pedig komolyan gondolom. :-)
Mindenesetre, ha valahová autóval megyek, a "te autós vagy?" kérdés nem rémlik, hogy feltette volna valaki.
Na mindegy, én nem tartom magam motorosnak, (Mert nem is értem mi az), csak motorozni szerető embernek.
Persze, sok magányos túrából nem lett cikk, s talán nem is lett volna jó stori azokból. Főleg, hogy nem is nagyon csináltam se képeket, se semmit az elején.
Teknőc
Persze az is!-Így már értem...
Nekem is volt pár túrám, anno, amit csak néhány embernek meséltem el.
Ők biztattak fel az írásra, mert Szerintünk jól beszélem el, s jó írások is lehetnének belőle. így született meg ez a néhány cikkecske később.
Nekem csak tetszik a hozzáállásuk, és irigykedek a szabadidő tekintetében.
Ami manapság nekem nagy és ritka kincs.
Tehát igazatok van Árpád és Attila!
Szép túraterv az is,Árpád!
Nálam nagy falat Crotia,(Senj) amit évek óta halogatok....:(((
Szabadidő és pénz miatt.
De nem teszek le róla...;)!
Teknőc
Arra célzott hogy az is igazi motoros aki nem készít videót útjáról.
Én még azt is hozzátenném hogy egy ilyen út bizony legalább annyira pénz kérdése mint mint az elszántságé.
Ha jön velem valaki és fizeti az utat, én szívesen körbemotorozom a Kárpátokat.:) Azután én is igazi motoros leszek a bénaságom ellenére is? :D
Ezt nem értem..kifejtenéd?:)
Szerinted ez nem igazi?
Akkor nagy csalódás..:(
Teknőc
A digitális kamerák felfedezéséig a világ tele volt hamis motorossal...
Ők az igaz motorosok!
hej, de irigylem őket!
http://youtu.be/MPn7mbuyXuw
Teknőc
Ezért vigyázz, ha oldaldobozokkal motorozol:
http://sebessegoltara.blog.hu/2012/12/02/yamaha_hajo_motor
Nullsík oktatás lesz ez esti frizbíben is szellemi vezetőnk-Hajdú Péterrel, és a rocknótás Pataky Attilával.Biztos magasröptű társalgás fog belőlle kikerekedni, ahogy a műsort ismerem.
Nesze neked nullsík oktatás:
http://index.hu/tudomany/altudomany/2012/12/01/maja_adventi_naptar_a_vilagvegeig#eow_2
Hát, igazuk volt a majáknak, Ha már világvége, akkor azt szerintem is Tamás napra célszerű tenni! :-D
Ezt mond a majáknak.:)Én ma eltettem az Mz-t télire, szép tisztán menjen át a túlvilágra:)
Dec. 21. Tamás névnap, tehát nem lehet világvége.
A névnapomon nem.
Lehet 1 nappal előtte vagy utána.
De pont aznap nem.
:-P
De kár, hogy én nem kaptam ilyen levelet!
Így soha nem tudom meg, mi az a 0. sík, meg azt sem tudom most hányadik síkban vagyok! Sőt eddig azt hittem térben vagyok...
Mivel még maradt lehúzandó bőr, biztosan nem engedik meg nekünk, hogy csak úgy kilépjünk minden adósság visszafizetése nélkül! :-)
Ez a 0-ik síkos baromságot én is megkaptam, de rengeteg ellentmondás van benne (pl. 1. menj ki a természetbe 20.-án és maradj ott tavaszig (LOL, a sötétben, hidegben),
2. zárkózz be, csukd be az ablakokat és húzd el a függönyt (a természetben, b+?! )
:-D
A mi kormányunkat annyira nem érdekli a NASA véleménye, hogy most is azon agyalnak, hogy hogyan lehet még egy bőrt lehúzni rólunk 2013-ban.
mikor a NASA-tól tudják, hogy azt meg sem éljük!
Ez ám a szemétség! :-D
Nincs is annál jobb, mint lefagyott kézzel szerelni!
Az ember bénázik, mindent elejt és ráadásul mindenhol jól leveri a kezét, de nem fáj csak este, mikor kiolvad! :-) És akkor jöhet a szalonnasütés benzinszagú és fájó kézzel. :-)
Egyébként Tokodról mennék (Esztergom környéke).
Még a Morát is rá akarom beszélni, már dumáltunk róla, hogy milyen tuti lenne egy téli túra.
A hétvégén ~220 km-t motoroztunk kihasználva a megfelelő motorosidőt
Gesszti Művek helyretette a Cz-t és a 12-est! Köszi!
A mai túrát a 12-essel és Cz-vel kezdtük,Kanizsán egy 20-as és egy 21-es,együtt elmentünk egy Pannonia-szentélybe,majd a Kis-Balatonhoz már 5-en berregtünk,mivel megérkezett Gesszti is!
3:2-re győztek a 2 hengeresek az 1 hengeresek ellen :)
http://kep.psharing.com/696736.jpg
Lehet csinálnunk kéne egy világvége motoros túrát nem?:)
Nos, ha már világvégét akarsz:
http://youtu.be/KC_SP2MpY1g
S remélem ennyi elég is…
http://youtu.be/fhNrqc6yvTU
http://youtu.be/cqL6OQ9zQv8
Teknőc
Kacsingatnék, ha most futna a költségvetésem és időm...:(((
Inkább Mátrára és Zemplénre gyűjtök,(közben Mecsek gondolata is cirkál az agyamban) amit májusban és augusztusban tervezem.
Emellett van egy pár éve elkészült kitűnő Horvát-túratervem is, de az jövőre is felejtős marad...
Én is bírom, nem azzal van gond. Gyakran motorozok munkába menet télen is,távolabb is. Tehát most bírom, aztán 20 év múlva meg én leszek az időjós reumás béka, aki pontosan jósolja az időt..DDD
Sajna, így is van már pár alkatrészem, aki már próbálgatja e képességét...:(((
Teknőc
Amúgy lehet el se jutunk odáig, mert jön a dec.21.:)
Most olyan e-mail kering a hálón, hogy a naprendszer belecsúszik a 0-ik síkba, és ezért 3 napig sötétség lesz.Helyi idő szerint ez reggel 8-kor következik be.
Arra hivatkoznak, hogy a Nasa kiadott egy közleményt a kormányoknak a Földön, de őket nem érdekli, ezért nem hallani a médiából róla.
Arra hívja fel a figyelmünket, hogy vegyünk élelmet, vizet, gyertyát és tüzifát, mert 3 napig tök sötét lesz.
Ha nem süt a légkörben a nap, akkor nem lehetséges, hogy mindenki előbb fagy meg, mint éhen halna?
Te honnan indulnál?Mert ha többen vagyunk akkor vidámabban telik a karbipucolás az út szélén:)
Hát igen, ideje lenne már:)Kicsit félreértettem a dolgot, azt hittem már Te kacsingatsz a túra felé.
Mivel én sokáig motorozok, viszonylag bírom a hideget, és nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy vége a szezonnak.
Egyébként barátkozásról jut eszembe:
Már régen inni kellett volna együtt, tábortűznél, egy kis sült szalonna után.
Motorozás után, egy jó kis borocskát kortyolgatva...
De talán majd jövőre végre összeakadunk már egy szocitúrán, vagy valamilyen veterántalin. S nemcsak netről és telefonról ismerjük meg egymást.;)
Teknőc
No, ez a barátkozás-gondolat idea nem rólam szól..DDDD
(-avagy nem értem...? no comment!)
Csak idéztem a szervező túrakiírását..
Örülök hogy mész, s érezd-érezzétek jól magatokat.
Az meg, hogy milyen felszereléssel azt te tudod. ;) :)) Ott majd kiderül, megérzed, hogy megfelel-e magadnak a hálózsákod, derékaljad, sátrad, stb. S a legfontosabb, no, meg a pántlikád is..DDDD Jó táborozást!:)))
Teknőc
Azt hiszem én el fogok menni.
Jó bulinak tűnik!
Na akkor kezdj barátkozni a gondolattal, nekem az 1/3 rész túlélő tábor mozgatja a fantáziám:)Na meg ismerem és szeretem a bogácsi strandot is.Ha nem lesz -20, és derékig érő hó az utakon akkor megyek.-7ig simán elmotorozok 100km-t, mondjuk sátrazni még csak olyan -4-ig próbáltam.(ja tesco sátorral, és hálózsákkal:))
Még némi infó esetleg-főleg, akit érdekel:
Ez igazából 1/3 baráti találkozó,1/3túlélő tábor,1/3 téli túra. A helyszínhez közel, Cserépfalu található ahol bolt, posta, stb. van. Maga a tábor helyszíne a völgyben van kb. 2-3km murván. Az aszfalton jól megközelíthető sík kaszáló. Biztonságosan megközelíthető bármilyen időjárásban, bármilyen járművel. A területen patak is található, és mivel nem a BNP területe, ezért külön engedély sem kell. Viszont gyönyörű a kilátás a völgyre. Közel van a faluhoz is, illetve egy háromszintes borospince sorhoz :)
A táborhely koordinátái: 47.958146 20.543489
A turista térképen Ördög torony a neve a kaptárkőnek, ami mellett táborozni fogunk. A szállás természetesen sátorban. Különösebb program nincs. Viszont, lehet főzni, fázni.
A bátrabbak a völgyön keresztül eljuthatnak Répáshutára, vagy Hollóstetőre /ez is murva, ill. bazaltos út/. Előre láthatólag tűzifa lesz a helyszínen.
Pénteken délután érdemes 15ó körül érkezni, a korai sötétedés miatt /sátorverés, ismerkedés, Welcomedrink, "nagy kalandom északon-mesedélután"/ Pálinkakóstolás kifulladásig.
Vasárnap reggel: kihűltek újra élesztése, elveszettek felkutatása, sátorbontás, szemétszedés könnyes búcsú, indulás haza.
Teknőc
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|