hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás

Összesen: 360 oldal

Keri
válasz erre | email2013-12-11 18:17:44
Való igaz. Aki a tompítottat nem vette észre a DRL-t sem fogja.
Ez tényleg csak arra jó hogy takarékoskodj a villannyal, mert beraksz egy sima LEDet, 0.1W teljesítménnyel is jól látszik, és nem kell a tompítottat égetni.
sorszám: 15887 (141190)
(előzmény: Teknőc, 2013-12-11 16:29:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-12-11 18:15:15
Ha nem vakít akkor miért villognak?

Dinamikus (nem az agyatlan) vezetés, ha elválsz az autóktól biztonságosabb, mert, ha együtt haladsz velük akkor hosszabban holttérben lehetsz és nem mozogsz a látómezőben, ezért válsz láthatatlanná, a szúrófényeddel együtt.

Azzal meg ha felidegesítesz valakit mert vakítod azzal meg nem lesz neked biztonságosabb.

Olvasd el a vezetéstechnika rovatot. Nekem soha nincs gondom azzal, hogy nem látnak, mert ennek figyelembevételével vezetek és egyetlen vakegérnek sincs esélye figyelmen kívül hagynia a 6V 25W halogénnel.

A DRL nem szúrófény. Ez sima fókszálatlan erős fényű lámpa. Ezért jól látszik de nem vakít. A fókuszált lámpát úgy kell beállítani, hogy ne világítson más szemébe a fő nyaláb, ezért is nem igazán jók ezek jelzőfénynek.
sorszám: 15886 (141189)
(előzmény: Miklósbácsi, 2013-12-11 15:39:24)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-12-11 17:27:12
Ráhagytam,....DDDD
Teknőc
sorszám: 15885 (141188)
(előzmény: Teknőc, 2013-12-11 17:24:44)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-12-11 17:24:44
Bocsi, elírtam:DLR..DDD
Teknőc
sorszám: 15884 (141187)
(előzmény: Teknőc, 2013-12-11 16:29:08)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-12-11 16:29:08
Aki eddig se vett észre tompítottal, az ezután se fog ha(-mert) nem akar..Erre mondtam, hogy sajnos. A cikk írója szerint ez jó válasz erre a problémára. Sztem nem. Nem ez lenne a válasz, se megoldás..(Hogy így-úgy világítok, ha nem akar látni.) Valamint a tompított eddig is elő volt írva.(Lehet hogy DDR jobban észrevehető, nem erre tértem ki):)
Teknőc
sorszám: 15883 (141186)
(előzmény: Keri, 2013-12-11 12:26:00)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2013-12-11 15:39:24
Van, aki alapvetően vak: látom, hogy percek óta nem nézett a tükörbe, fogalma sincs, hogy mi van körülötte. Ha megemlíted, megsértődik. Aki nem tud, közben pedig azt hiszi, hogy tud, az veszélyesen hülye.
Egyébiránt a vakítástól messze van a lámpám, inkább csak éles. A cikázás is veszélyes, ezerrel... "A" állítás után jön "B", hogy van ez?!
sorszám: 15882 (141185)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-12-11 12:43:59
Az elvakítás balesetveszélyes. Kerültem már életveszélyes helyzetbe ilyen miatt.

Szóval ezzel inkább ne dicsekedj.
sorszám: 15881 (141182)
(előzmény: Miklósbácsi, 2013-12-11 09:42:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-12-11 12:36:15
Érdekes, engem pont akkor nem szoktak észrevenni ha normálisan megyek együtt a forgalommal. Ha megyek 1000-el cikázva akkor ugrál félre mindenki :D

Bringás téma meg erre felé másként működik.
Engem soha nem tartott még fel bringás, és az észlelésükkel sincs gond ha az úton mennek. Az a problémás amikor jobbra kanyarodok, és bringa úton hátulról jön. Na meg 10km/h is elég kevés, valójában 20-30km-el szoktam menni edzés nélkül...próbáltam már ezt járdán is de a gyalogosok meg voltak sértődve :D

Bringásokkal az a gond, hogy sötétben sem kapcsolnak lámpát gyakran. Volt hogy kétsávos út belső sávjában szédelgett. Mellé mentem kocsival mert észrevettem a pedál prizmát, mondom neki hogy nem látszik, lámpát kéne kapcsolni mert elütik, erre meg volt sértődve hogy minek azt, meg törődjek a saját dolgommal. (volt lámpa rajta)
sorszám: 15880 (141181)
(előzmény: pdaranyi, 2013-12-05 12:39:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-12-11 12:26:00
Nem értem hol a probléma?
Eddig is kellet a tompítottat használni. most HA akarsz használhatsz helyette mást is, ami erre való, DE nem kötelező.
Szerintem semmi nem változott, csak annyi, hogy bevették a szabályozásba azt a lehetőséget amit illegálisan már eddig is sokan használtak, vagyis igazították a szabályokat, a valósághoz. Ennyi.
sorszám: 15879 (141180)
(előzmény: Teknőc, 2013-12-05 04:23:40)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2013-12-11 09:42:18
Aztán meg lehet magyarázkodni, hogy most tulajdonképpen mi is világít: távolsági, nappali menetjelző, kiegészítő, vagy ködlámpa?! Lásd, pl. egy-két Skodánál, ahol nagyon ködfényszóró szaga van a nappali menetjelzőnek. Hol vannak ezek leírva pontosan? Megmondom őszintén, mióta feltettem a két H7-es szúrót, egyfolytában be vannak kapcsolva és nem nagyon zavar, ha egy-két mókus villog, meg mutogat, legalább látnak. Hivatalos közeg sem szólt még érte.
sorszám: 15878 (141179)
(előzmény: tesho, 2013-12-04 00:07:37)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-12-05 17:19:30
Bocsánat, a Jáwásoknak is van csemege: ;):)
https://www.youtube.com/watch?v=pjBJibNcP-8
Teknőc
sorszám: 15877 (141165)
(előzmény: Teknőc, 2013-12-05 17:04:17)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-12-05 17:04:17
Tőlem...Így bármi lehet a végén..:)
Inkább ezt mondom:
http://www.youtube.com/watch?v=30st8P-Z_sA
Sőt, egy balatoni motorosnak inkább ezt:
http://www.youtube.com/watch?v=yb0kzAWFONc
Magam részéről:
http://www.youtube.com/watch?v=4fM7MGxoqAU
Tehát mindenki a saját útját járja..;)
http://www.youtube.com/watch?v=YxD3Wcj5KZU
De aki olvasni szeretne:
http://danuvia.blogspot.hu/p/kis-motorral-nagy-kalandok.html
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/tura_albania_beszamolo
http://users.atw.hu/simson4ever/cikkek/tengerpart.html
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tura_baltikum_szlovakia_lengyelorszag_litvania_lettorszag
Az off témáért pedig, hogy belevágtam a részemről:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/speed/minden-motorosnak-54080
Teknőc
sorszám: 15876 (141164)
(előzmény: tesho, 2013-12-05 14:21:27)

 
 
tesho
válasz erre | email2013-12-05 14:21:27
1.
Két autós ütközésénél is előkerül a "nem is láttam" magyarázat. Logikus, hiszen ha látta volna, akkor nem megy bele, nem igaz?!
2.
Autóknál a DRL 1-1,5 dl üzemanyagmegtakarítást eredményez /100km.
Több pénz marad MOTOROS TÚRÁRA
:-)

sorszám: 15875 (141163)
(előzmény: Teknőc, 2013-12-05 04:33:20)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-12-05 13:29:08
Pontosan, aki eddig se akart látni, az akkor se fog. Még ha refivel világítanak ki, akkor se....Sajnos. Ezért nem jó a cikk, a többivel eddig is egyetértettem.(Sajna, nem csak sebesség túl lépés esetén észlelő ez. Álltam lámpánál, zöld jelzésre várva, hátulról belém rohantak... a válasz még a rendőrnek is: "Nem láttam, csak mikor már összeütköztünk..Azt se észleltem, hogy piros volt...." Ennyit erről.) Sok új gépen már alapból is van. S jeleztem én is az elején, hogy elég szép kis off téma...Mert nem idevaló lenne, hanem a csevegőbe...;) :)
Teknőc
sorszám: 15874 (141162)
(előzmény: pdaranyi, 2013-12-05 12:39:18)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2013-12-05 12:39:18
Eddig is világítani kellett, a DRL nem óriási áttörés. Bár sokszor a DRL élesebben világít mint a fényszóró, könnyebben észrevehető. Az igazi előnyét abban látom, hogy automatikusan kapcsol, így a fényszóróval ellentétben az autós nem felejti el bekapcsolni (motoron mindegy, ott már most is automatikusan kapcsol a lámpa).

Természetesen előrelépés a DRL engedélyezése motoron, legyen bármi is a hivatalos indoklás. Szocimotorra különösen jó, így elégséges a töltés, nem merül le városi forgalomban az akku.

A "nem láttam csak mikor már összeütköztünk" általában akkor van, ha a motoros nem kicsit túllépi a sebességkorlátozást. Szerintem a motort nem nehezebb észrevenni mint az autót. Aki nem veszi észre a normál sebességgel közlekedő, bekapcsolt fényszórójú motort, az egy autót sem venne észre.

Rosszabb a helyzet a biciklivel. Azt tényleg nehezebb észrevenni, már csak a sebessége miatt is. Sokszor kifejezetten keresni kell, hogy nem jön-e egy elvetemült biciklista a főúton, csúcsforgalomban, 10 km/h-val, feltartva mindenkit. Egyszerűen nem egyenrangú a forgalom többi résztvevőjével, minden tekintetben sokkal közelebb áll a gyalogoshoz mint az autóhoz.

Szóval, bármilyen hülyén hangzik is, a bicikli DRL lenne jó dolog, de csak ha kötelező lenne, mert egyébként senki sem rakná fel. Persze ez nem életszerű, ilyen sosem lesz. Inkább a biciklire vonatkozó szabályokon kéne változtatni.

Na de igencsak eltértem a motors túra témától, ezért be is fejezem. :)
sorszám: 15873 (141161)
(előzmény: Teknőc, 2013-12-05 04:33:20)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-12-05 04:33:20
De ez még nem jelenti azt, hogy látni fog...Sem a hasonló "nem is láttam őt, csak mikor már összeütköztünk... "" ha csak ennyi volna... Régen ugyan ezt mondták a láthatósági mellényre is..így nmég jobb lesz. Világítok én rendesen,(ruházat, sőt országúti világítás) de nem ezen múlik...Mert te csak motoros vagy, az enyém erősebb elv érvényesül errefelé...Ezen nem változtat A DRL se.
Hozzáállás, egymásra való figyelés többet érne....Szerintem.
Teknőc
sorszám: 15872 (141160)
(előzmény: Teknőc, 2013-12-05 04:23:40)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-12-05 04:23:40
Idézve a cikkből:"A motorosok által vétlen félként elszenvedett balesetek jelentős részében a vétkes fél legtöbbször csak annyit tud bediktálni a jegyzőkönyvbe: nem is láttam őt, csak mikor már összeütköztünk... " "....biztonságos közlekedésükhöz pedig elengedhetetlen a "látni és látszani" elv maradéktalan érvényesítése, vagyis a nappal jól érzékelhető, korszerű világító berendezések alkalmazása..." "...Utólagosan felszerelhető DRL (Daytime Running Light), azaz nappali menetjelző. Bár kinézetre hasonlóak, itthon csak a "E" jelzésű típusok beépíthetők, s ezek közül is csak a közúti használatra minősített darabok..." Ezért is üdvözlendő, hogy változott a motorok műszaki előírásait tartalmazó rendelet, mégpedig a következőképpen: "Az új rendelkezések lehetővé teszik a nappali menetjelző lámpa használatát a motorkerékpároknál."

Teknőc
sorszám: 15871 (141159)
(előzmény: tesho, 2013-12-04 21:38:06)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-12-05 04:19:41
Azt tudom..De DRL válasz -az autós látni/nem látni problémára- a cikk szerint, szerintem meg nem. Sajnos.
Teknőc
sorszám: 15870 (141158)
(előzmény: tesho, 2013-12-04 21:38:06)

 
 
tesho
válasz erre | email2013-12-04 21:38:06
A DRL-nek nem célja a közlekedési morál javítása, nem ezért lett kitalálva, valamit félreértettél.

sorszám: 15869 (141157)
(előzmény: Teknőc, 2013-12-04 17:40:34)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-12-04 17:40:34
Mert szerintem nem jó válasz az autós problémára...Ennyi!
Akkor se fog látni,(mert!-ha akar-)vagy nem akar..:(
Nem tekint közlekedő félnek se kerékpárost, se motorost kivilágítva se, Sőt!... sok példa van erre...((((
Figyelni kell egymásra, közlekedőfélnek kéne tekinteni mindkét félnek a másikat, oszt kész! Azzal hogy ki vagy világítva még jobban az vajmi kevés, ha nem szándékozik akkor se...Reménynek jó, fénysugár a remény. DE elsősorban mindkét félnek a szándék és tett kéne. Ez az én véleményem. (Sajnos, van ellenpéldám is motorosfélről is)
S bocs az offért!
Teknőc
sorszám: 15868 (141155)
(előzmény: tesho, 2013-12-04 06:31:52)

 
 
tesho
válasz erre | email2013-12-04 06:31:52
Miért sajnos,h lehet DRL a motorokon?

sorszám: 15867 (141154)
(előzmény: Teknőc, 2013-12-04 04:08:11)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-12-04 04:08:11
Sajnos, jól mondod...
http://fmp-motorosok.hu/component/content/article/1-friss-hirek/298-ismet-valtoznak-a-szabalyok
Teknőc
sorszám: 15866 (141152)
(előzmény: tesho, 2013-12-04 00:07:37)

 
 
tesho
válasz erre | email2013-12-04 00:07:37
Több ponton változnak a közúti járművek forgalomban tartásának műszaki feltételeit rögzítő jogszabályok (legkésőbb 2014 január 1.-től).

"A rendelkezések lehetővé teszik a nappali menetjelző lámpa használatát a motorkerékpároknál. E járművek egyre nagyobb számban vesznek részt a kedvtelési és munkacélú forgalomban is. Biztonságos közlekedésükhöz elengedhetetlen a "látni és látszani" elv maradéktalan érvényesítése, a nappal is jól érzékelhető, korszerű világító berendezések alkalmazása."

http://www.portfolio.hu/vallalatok/cegauto/rendelet_a_teli_gumirol_es_a_nappali_menetfenyrol.4.192513.html

sorszám: 15865 (141151)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-11-30 19:05:02
Szia! Átküldtem a Tatai túra képeket..
Alberci nagyon jó képeket készített...;)
Nagyon sokat én is feltettem a facebook-ra!;) :)
Teknőc
sorszám: 15864 (141148)
(előzmény: pcsaba, 2013-11-24 11:31:30)

 
 
pcsaba
válasz erre | email2013-11-24 11:31:30
Köszi!
sorszám: 15863 (141140)
(előzmény: Teknőc, 2013-11-23 19:09:50)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-11-23 19:09:50
Én nem, de szólok neki...;)
Teknőc
sorszám: 15862 (141138)
(előzmény: pcsaba, 2013-11-23 18:52:53)

 
 
pcsaba
válasz erre | email2013-11-23 18:52:53
Alberci Tatán készített képeit el tudod küldeni?
sorszám: 15861 (141137)
(előzmény: Teknőc, 2013-11-19 04:20:13)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-11-19 04:20:13
Marad, sőt, javítás alatt. Ráfér.
Tegnap lett kivéve a Blokk...;)
A 125cm3 kat.-ban szerintem nincs jobb jelenleg.
Nagy motor meg nekem nem éri meg.(túl drága, s nem is használnám ki, s annyit se nem megyek már)
Attól függetlenül szétnéztem, s volt ami tetszett. De nekem tényleg ez vált be, minden napra, túrákra, városba, fenntartásra, erőre stb. Napi egyszerű igásló, ami becsületesen teszi a dolgát.
Lehet, hogy másnak más a véleménye, nekem ez...;) :) Marad, s használni is szeretném továbbra is.
Teknőc
sorszám: 15860 (141133)
(előzmény: pcsaba, 2013-11-18 21:59:47)

 
 
pcsaba
válasz erre | email2013-11-18 21:59:47
Mi van a motoroddal? Lesz másik, vagy marad.
sorszám: 15859 (141132)
(előzmény: Teknőc, 2013-11-18 12:09:50)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-11-18 12:09:50
http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/motor/royal-enfield-himalaya.html

;) :)
sorszám: 15858 (141131)

 
 
tesho
válasz erre | email2013-11-09 12:28:24
Egy jó kis motoros videó a hétvégére:

http://www.motorinfo.hu/magazin/2013/11/07/soulfuel_sirva_rohannank_motorozni/

sorszám: 15857 (141121)
(előzmény: Keri, 2013-11-08 16:50:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-11-08 16:50:16
Milyen rossz idő?
Én ma is mentem egy 250km-es karikát :)
sorszám: 15856 (141117)
(előzmény: Ze78, 2013-11-07 21:12:24)

 
 
tesho
válasz erre | email2013-11-08 15:12:49
Jééézusom, mi lesz még veletek az elkövetkezendő 4-5 hónapban? :-)

sorszám: 15855 (141116)
(előzmény: Ze78, 2013-11-07 21:12:24)

 
 
Ze78
válasz erre | email2013-11-07 21:12:24
Még csak most köszöntött be a Sz... idő de ma 3 motoros emberrel beszélgettem és mindig a túrázás volt a téma. Majd beleolvasok most a fórumba és tessék. Igaza van Árpádnak ez tartja bennünk a lelket. Ez van. De mennék már valahova.
sorszám: 15854 (141114)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-11-07 17:27:31
Ezek a túrák tartják bennem a lelket ilyen borús időkben. Ha rossz a kedvem vissza emlékszem ezekre a jó dolgokra és elhatározom hogy jövőre megint megyek és megint jó lesz.Gyakran el is hiszem hogy így is lesz, olyankor fel is vidulok egy időre.
sorszám: 15853 (141112)
(előzmény: Teknőc, 2013-11-07 16:51:12)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-11-07 16:51:12
Köszönöm szépen, én is szeretek veled együtt motorozni. Meg a többi szocimotorossal is. Sőt az öreg Szögedi mz-ésekkel is, meg VG-vel is..Pápiccsal, Ze78 és párjával, Daranyival, Béci haverommal Csanádapácáról..S még mennyi jó motorossal hozott össze az út, hej!Felsorolni nem tudnám. Jáwások, mz-ések, simsonok..Jó ám túrázni! (Jó emberekkel meg főleg nagyon klassz ám túrázni.)
Teknőc
sorszám: 15852 (141111)
(előzmény: Teknőc, 2013-11-07 16:42:21)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-11-07 16:42:21
Ja, igen! A TÓCSNI! ;) Hej de jó volt! Főleg a fokhagymás!
S nem csak ott..hanem máshol is!
Teknőc
sorszám: 15851 (141110)
(előzmény: Árpád, 2013-11-07 16:17:54)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-11-07 16:17:54
Nem csak a fazassal kapcsolatban jutsz eszembe. Tocsni evés közben is eszembe jutsz te is, Huta is. meg az hogy megfogadtuk hogy eszünk mi meg együtt tocsnit Répáshután.:)
De komolyra fordítva szót, elég gyakran emlegetlek amikor kérdezik milyen emberekkel szeretek motorozni.


Csak azt a hajnalt feledni tudnám.... :D
sorszám: 15850 (141109)
(előzmény: Teknőc, 2013-11-07 13:43:16)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-11-07 13:43:16
No, akkor tényleg át voltál fagyva... De pont csak ennyi jut eszembe rólam?DDDD Azért mikor elsőnek Egerben megláttalak, s majd mikor Répáshuta előtt egy kanyarban élvezted a tájat...Vagy mikor jókat beszélgettünk ott a kempingben nem is egyszer...Avagy mikor itt-ott az öreg mz-vel mindig megjelentél..;) sok kép ötlik be rólad..
Hálózsák...ez jó téma motoros szemmel...sokat lehet róla beszélni.Egy régebbi cikkben volt szó a hálózsákokról pár szó emlékeim szerint;) :)
Teknőc
sorszám: 15849 (141108)
(előzmény: Árpád, 2013-11-06 17:43:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-11-07 07:23:48
Ezek az olcsó hálózsákok +10fokig kellemesek, de mínusz pár fokig életben tartanak.
35ezerért már van olyan ami -10fokig kellemes, de -30ig tart életben.

Ezekkel inkább az a baj, hogy 0fok felett meleged van benne :) illetve a nagyobb méret.

Az az európia lúd kiscsibéjéről fosztott extra puha pihével töltött izé, 120ezer forint :) viszont cserébe ez elég kisebb, könnyebb, és persze a márkát is meg kell fizetni.
sorszám: 15848 (141105)
(előzmény: Árpád, 2013-11-06 17:43:33)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-11-06 17:43:33
Régen is voltak meleg zsákok. Hetvenes évek végén én használtam egy spéci madár tollal töltött hegymászó zsákot. -4 fokban abszolút nem fáztam. Igaz a sátrat körülvevő hó is szigetelt egy picit. Volt fél méteres. :) állítólag az Everestet is olyanokkal mászták akkoriban, tehát még hülhetett volna az idő bátran. Igaz annyiba került mint egy új trabi. Persze kölcsön volt. :)
Gondolom hasonló arszinvonalon most olyat is lehet kapni amivel nem csak az utca sarokra, hanem az Északira is ki lehet feküdni.
Múlt évben a szociturán üvegesre fagytam az 5000 forintos zsákomban. Úgy emlékszem az egyik reggel 4 fok volt. Teknőc jut eszembe azóta is, ahányszor csak fázásról esik szó. :)
Hogy lehet ilyen hideg hajnalt szervezni egy túrára?! :D

sorszám: 15847 (141104)
(előzmény: Keri, 2013-11-06 13:46:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-11-06 13:46:00
Kocsiban a fém kaszni miatt sokkal hűvösebb van mint sátorban.
De amúgy ja, van hálózsák -20fokra is :)
sorszám: 15846 (141103)
(előzmény: hygy, 2013-11-05 12:20:17)

 
 
hygy
válasz erre | email2013-11-05 12:20:17
Aludtam én már 4-5 fokban is önfelfújódós matracon sátorban hálózsákban és nem fáztam. Most pedig mikor a svédeknél voltunk napközben olyan 12-22 fokig volt a hőfok sok záporral változatossá téve :)

És mínusz pár fokban kocsiban hálózsákban. Mondjuk akkor a kutyák is melegítettek lábtól és alattunk volt egy ülés fűtés amit néha bekapcsoltam. :)
sorszám: 15845 (141098)

 
 
tesho
válasz erre | email2013-10-28 21:54:46
Ha te voltál felül, akkor a hideg földre sem lehetett panaszod :-)

sorszám: 15844 (141076)
(előzmény: Rudolph B, 2013-10-28 19:22:55)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-10-28 19:22:55
Ez igaz, nagy különbség van, a legnagyobb gond valóban, hogy már kezd kihűlni a föld, ezért kell más ilyenkor a sátorban alulra, meg pl. én vastagabb zsákot is használok, azzal elmegy.
Egyszer úgy jártam Szlavóniában, hogy május első napjai voltak, kemping, estére eléggé hideg lett.A tűznél már osztozkodtunk, hogy inkább kettesével kellene aludni, mert hideg lesz.Ráadásul a vékonyabb zsákot vittem.
Nekem egy belga lány jutott párnak, szintén motoros, kedves duci csaj.Mondta, hogy rendben, éljük túl a hideg éjszakát.Nagyon kellemesen aludtunk, a két zsákban ketten.Így muszáj volt megoldani, sikerült.

üdv.: R
sorszám: 15843 (141075)
(előzmény: Miklósbácsi, 2013-10-26 18:50:19)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-10-27 16:45:56
Biztos hogy nem. Főleg azért nem, mert már az ég sem szabad ebben az országban.
Amúgy a szeptember is r-es hónap, mégis vidáman lehet sátrazni a nagyobbik részében
sorszám: 15842 (141069)
(előzmény: tesho, 2013-10-27 14:57:04)

 
 
tesho
válasz erre | email2013-10-27 14:57:04
A sátrazás is szabad égnek számít?

sorszám: 15841 (141068)
(előzmény: Miklósbácsi, 2013-10-26 18:50:19)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2013-10-26 18:50:19
Azért ezzel vigyázni kell, mert egy erős hajnali ködben aludni teljesen más, mint a nyári 15-20 fokban, hiába van csak pár °C eltérés. A talaj is sokkal hidegebb már. Nem hiába van a mondás, hogy "r" betűs hónapokban ne aludj a szabad ég alatt.
sorszám: 15840 (141067)
(előzmény: Rudolph B, 2013-10-24 22:43:49)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-10-26 08:54:11
http://www.youtube.com/watch?v=Vr9nU_maIVE
"...A túra hossza 2456km volt összesen mind ezt 3 veterán mz-vel melyből az egyik 125 köbcentis volt! Nagyon jó volt jövőre visszatérünk!!..."
Teknőc
sorszám: 15839 (141065)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2013-10-24 22:43:49
Amilyen az időjárás, még erre a hétvégére belefért volna egy túra.
Persze, ki gondolta volna, hogy ilyen 20-25 fokok lesznek, de még hajnalban is 10-13.Ilyenkor még sátorban is el lehet lenni...na, majd jövőre.
Kicsit fényesítettem a hengert ma, kicsalt a jó idő.

Jó gurulást mindenkinek, pár napig még hasonló lesz az idő.

üdv.. R
sorszám: 15838 (141063)

 
  Összesen: 360 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu