:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
Az alapjárati fúvókát a gyári MZ méretre lőttem be, szerintem ugyanazokkal a fúvókákkal kb. jónak kell lennie.
Én úgy vettem, hogy nagyobbak a fúvókák, mint kellene, így biztos egy éehesebb motort táplált, pedig csak 22-es torokátmérőjú (ETZ-150 mérete: 24)
Amúgy kb. simán elfogy az erő.
Ha dadogós hangja van, akkor sokat, ha csak úgy simán elfogy az erő akkor meg keveset.
De a gyertya sok mindent elárul. 1-2 km nyélgáz elég, majd kitekered és megnézed milyen a színe.
A bajok idegen karbival ott kezdődnek, hogy nem az MZ karakterisztikájához van kitalálva, tehát lehet, hogy az alapjárat tuti, majd részterhelésen sokat kap, míg végsebességen ismét keveset.
Lehet, hogy a tű kúpossága eleve rossz és akkor állítgatod ahova akarod, valahol mindig rossz lesz.
Azt megoldani, hogy mindenhol jó legyen, az az igazi szopás.
Én eleve nem rá való karbival vettem, ezért soha nem volt normális alapjáratom.
Gondoltam fejlesztek.
A megvétel után csak fél évvel néztem bele, akkor derült ki,h a fél bele hiányzik :-)
Legutóbb az alapjárati fúvókát cseréltem kisebbre, így a gyorsulás már normális lett. A főfúvókát is csökkentettem még a legelején.
Most csak azt kellene kitalálni, hogy az említett menettulajdonságokkal túl sokat vagy túl keveset nap magas fordulaton? Elég lesz a tű állásán állítani vagy főfúvókázhatok?
Ebben igazad van, lehet.
Bár azt hallottam, hogy "a dellorto-val jobban megy legendát" sok helyen, sok fórumon. Bár még nem láttam. Így " vakon" hiszek, aztán meglátjuk...mi is a valóság.
Viszont tény, hogy nagyon megy tesho gépe...;)
Elvileg egy ugyanakkora karbitól nem kéne jobban mennie, gondolom a megbízhatóság miatt csrélte le. Ezek az ős MZ karbik sajnos már nagyon szétkoptak.
Hát, ha más volt az eredeti motor beállítása amire a karbit gyártották, akkkor az ilyeneket okoz. Márpedig ugye tuti más volt. Gondolom nem dadog, tehát teljes terhelésen kevés neki a benzin, részterhelésen meg jó (vagy akár sok is lehet.). Akkor hajrá, a szopás csak most kezdődik. :-)
Hm. Az a gép veled mindig is szállt...;)
Simán, de brutálul ment. Mindig csak néztem, hogy tudsz vele ilyen tempót menni.... Néha elgondolkodtam, hogy kb 40 kg súly különbözet(-hátrányomra) nem igazán indokolta, hogy ekkora legyen a sebesség különbség...;):) (Aztán kiderült,Anno.) De most azzal a karbival elvileg még jobban fog menni, ha sikerül jó belőni....;) Hajrá!
Teknőc
Hááát némi szopás volt/van, de ha már egyszer magyarok találták fel a karburátort, nemáhogy' ne tudjam összehozni?! :-)
Talán lesz belőle egy cikk is alkalomadtán.
Most már csak annyi baja van, hogy 90-nél többet nem megy a gép.
De ha visszaengedem a gázt és nagyon finoman húzom neki, akkor erőre kap és óvatosan gyorsul még vagy 100-ig. A gázvisszaengedés érdekes módon jót tesz neki.. :-)
Szóval, a szoci szerverre gyűjtés az tényleg egy sikeres projekt volt. :) Sajnos azóta már az egész gép le cserélődött.
Tesho, köszi, meg fogom nézni, csak elő kell túrni a régi számla kivonatokat (remélem még meg vannak).
Mint írtam, én megyek bárhova!
Akkor nem lemaradtam róla, hanem kiesett a dobozból. :-) Van ilyen...
És volt szopás rendesen?
Hú, az már régen volt. Tesho bemásolt egy 2013-as hozzászólást, de én sokkal régebbre emlékszem. Lehet, hogy szervervásárláskor volt (elméletileg) küldve a pénz? Igazából mindegy. Ha megérkezett, ott van, ha nem, akkor már soha nem akadok a nyomára.
A Hohe Wand-ra egyébként vevő vagyok! Ha nem is lenne belőle szocitúra, össze lehetne hozni legalább egy néhány fős gurulást.
Le a kalappal!
"Őszinte szívvel..." ;) :)
Tőled ismét tanultam,-apró kicsi kavics is sokat tud segíteni maga módján..ha akar.
Talán ennyi nekem is menne...:)
Megpróbálom én is...:)
Teknőc
" hygy
válasz erre | email2013-07-09 11:11:40
Na szóval sokat törtem a fejem ezen a szerver támogatás dolgon arra jutottam, hogy nem variálok. :)
Aki tud időnként utaljon valamennyit ide:
10700055-53105130-51100005
Most havi 11e-be kerül a szerver. :)
sorszám: 15624 (139741)
"
9. oldal
Na végre megvan :-))
500 Ft-okat utaltam kb. 2-3 alkalommal kb. havonta 1X, amikor itt beírtad a fórumba. Kb. tavaly ősszel?
Nem sok, de szívből ment :-)
Én még mindig szívesen megszervezném az ausztriai (hohe wand) szociturát, Soporon körüli kempingezéssel, ha valakit érdekel. Cirka 85km az oda út, szal egy ilyen 160-180km-s kört lehetne csinálni.
Hallottam pár embertől, hogy félnek, hogy mi van ha kint robban le a motor, de oda ugyan úgy magyarországról lehet segítséget hívni.
A bankkártyákkal kint is lehet fizetni, szóval nem feltétlen kell eurot váltani. A benzin kint nem szokott drágább lenni (sőt), de a 160km-s kör szintén meg tehető egy tankal itthoni benzinnel is.
De ha csak 2-3 embert érdekel, akkor nem vágok bele. Vélemények?
egy oldal róla
kilató kép
bye
HyGy
pdarányi: ettől még nem elképzelhetetlen, hogy elutalta, csak nem vettem észre.
Bár elvileg minden tranzakcióról kapok sms-t és fel szoktam figyelni a jóvá írás kezdetűekre, mert akkor jön a fizetés. :)))
De ha mondasz egy dátumot, hogy melyik hónapban kellett lennie, akkor utána nézek.
És ha még valaki utalt és esetleg nem vettem észre, akkor attól előre elnézést kérek, tényleg sosem figyeltem fel egy jóváírásos sms-re sem.
Remélem a számlaszámot nem írtam el. :)
bye
HyGy
Hu tesho, ne haragudj, akkor vagy nem vettem észre, vagy nem jött meg. Kb. emlékszel, hogy mikor volt ez és mennyi? Mert akkor utána néznék.
hygy kukkkkuccc szocimotoros.hu cimre irj pl.
Kelet és nyugat házasságában (bár pontosabb lenne most az észak és dél) az ETZ-t házasítom egy olasz karbival.
Nem maradtál le semmiről, mert már tavaly közölted velem,h ez nagy szopás lesz..
:-D
Miféle Dellorto? Lemaradtam valamiről?
Jah, lassan én is zöld ágra vergődöm a Dellorto karbival :-)
sorszám: 16067 (142185)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2014-04-15 20:25:41)
Már én is mennék,csak azt várja a vas,hogy valaki szervezzen egy kellemes motorozós túrát.
Szia Mágush!
S mikor szeretnéd megszervezni? (Időpont kb? Hogy ne ütközzünk,....)
Azért kérdezem, mert június elejére ma kaptam meg a szabit.
Soltvadkertet június első, vagy második hétvégére tudom szervezni ha jó nektek, nekünk....;)Idézem a túloldal közepéről a tervet:(hsz-t)
"Június elején gondoltam egy Soltvadkerti összejövetelt, ami elég közel lenne a többségnek, mint Szeged.
(Így hátha többen jönnének el, mint akkor...;) (?))
A motormúzeum, Szentkorona Cukrászda a helyben adott, este a kempingben beszélgetés, tábortűz, szalonnasütés,a tóban fürdés...
Valamint akinek kedve volna, elmenne, mert közelben ott van Kecel.;)
De mindenesetre inkább egy kis leülős, beszélgetős szocitúrára gondoltam.
http://www.szentkoronacukraszda.hu/
http://veteranapro.hu/egyeb-szolgaltatas/31563-motor-muzeum-soltvadkert
http://www.campinform.eu/camp_resz.php?id=399&lang=
http://www.soltvadkert.hu/?gid=10&sab=text_al&tsi=2"
Aztán felmerült valaki részéről ismét a Keceli hadtörténeti Park, mivel 16 km-belül van, akit érdekel,simán elmehet oda....Nem lehet elszúrni, esetleg akit érdekel, tervezhetünk még egy kisebb karikát is, de ez még képlékeny...
Ezért kérdezem, hogy legyen a többségnek jó.
Teknőc
Ezen a héten kialakul a pontos túraverzió - és persze meg is osztom veletek amint lehet.
a túra egyik megálló helye lenne a szlovákiaring - csak még kérdéses hogy pontosan mit is tudok oda megszervezni.
7végéig kiderül..
Én elmegyek, csak szervezzen valaki valamit valahová. .-)
Hell!
A dunaszerdahely környéki túrát támogatom, vagy csinálnék egyet itt vhol Győr környékén. Hm? pdaranyi segít megszervezni, ti meg jól eljöttök! :-)
A mai napra:
Második műszak indul!
http://www.youtube.com/watch?v=6ax6umESnY8
;)
Teknőc
Mentem K100 meg RS is tenyleg nehez. Szerintem a 75 -otost jobban lehet dobalni kanyarab szo szerint. Nem tudom mi a hatara, de semmit nem mertem ennyire donteni eddig
De kinek a pap kinek a papne. Egy a lenyeg szerintem , hogy motorozzunk.
Nem a kezességével van a gondom, hanem a súlyával. A sima úton megfordulás többnyire így is sikerül óvatos gázadagolással, ezen meg is lepődtem, mert a GS500-assal nem jött össze. Viszont mentem egy kicsi kört Zoli K75-ösével is, az ugyan jóval könnyebb, mint az enyém, de számomra közel sem olyan kényelmes. Ő meg fölült álló helyzetben a K100-asra, döntögette jobbra-balra, és szörnyülködött, hogy mekkora súlya van, most már érti, miért megyek óvatosan, el se igen merne indulni vele :)
Pontosan. Tavaly ősszel, valahogy. Egyébként rá fogsz jönni, hogy iszonyú kezes a motor, olyan manővereket lehet megcsinálni vele, hogy ámulat. Nekem kéne valami koptató az oldaltáskára, mert elég jól össze van gyaszatolva a széle, lassan kilyukad. Sávon belüli megfordulás lendületből sem jelent sok gondot (csak nincs értelme szembe forgalommal menni :) Sok sikert a tréninghez! Utána ajánlott egy jó parkolóban "feszegetni" a határokat.
Juuj! DE ismerem e témát. Ezért is elég nekem a kis mz. Ha asszonyka is jönne, akkor nagy mz, vagy még jobb volna neki saját gép...Álomvilág és bili. Én még azon is meglepődtem, hogy Asszonyka lenézett Szögedi szocitúrára szalonnát sütni...;) Már ez is nagy dolog volt nekem, mert neki totál más a világa. Ezen a téren. Ez van. (Viszont én is kevés túrára tudok ezért is menni, meg most nyakamon van még 4 évig a Bank. Az meg a másik. De nem azért írtam.) viszont az egészségem is szépen megrogyott, így idén még több túra lett zárolva, eltolva. nem is tudom, hogy talán lesz-e egy túra ami megmarad, amire talán idén elbírok-e menni...De igyekszem.S nem adom fel.
Hm. A kis gépemre nem mondok semmit, aki látta, az tudja, aki nem az úgy sem hiszi el. Nekem jó,(városba, napi melóba, kisebb kalandozások, egyszemélyes, merengős túrákra) bár a csapatos túrákra tapasztalom, hogy tényleg kicsi,-főleg mostanában,- de azért igyekszem, hogy a nagyoknak is jó tempó legyen. ;) :)
motoros oktatásról csak úgy: ;) https://www.youtube.com/watch?v=u5tUjiXP0UQ
Teknőc
Teknőc
Misi vette meg azt a fehér motort? Mert akkor kb. be tudlak tájolni tájegységileg :)
Alapvetően nem vagyok semmi jónak elrontója, de egyrészt a túra, amire utaltam, anyagilag és időben is kicsit behatárolja az év többi motorozását (értve ez alatt, hogy a Zasszony nem ért egyet velem, hiába mennék havonta hosszú hétvégékre, valamiért ez neki nem tetszik, kaptam erre az évre max. 2-3 ilyen "kimenőt", a többi alkalom inkább egynapos), másrészt még szoknom kell a gépet is, meglehetősen monstrum, (bár) ha megindul, nemigen áll meg :) Megyek elvileg szerdán egy tréningre, de csodát azért nem várok tőle. Majd meglátjuk, milyen lesz utána a viszonyunk, én egyelőre nagyon tisztelem a motoromat :)
Viszont visszatérve az eszmecserére: egy kis kedv van egy szocitúrához a bömös szekciónak is? ;) :)
Teknőc
Pontosan...;):)
Egyről beszélünk.
Nincs félreértés.
Teknőc
Az a bömös az enyém, és igen, meg van még. Egyébként szoktunk beszélgetni a K fórumon. Sőt, van még egy új tag a fórumon, akinek szintén én adtam el egy fehér 75-öst. Az Andrisé is stimmel. Jelen voltam, a pillanatkor, mikor ráült és beleszeretett :)
Olvasd el mégegyszer! ;)
Nem olvasok semmit még_egyszer.
A félreértések elkerülése végett: K100-asom van, Ze78-nak (Cutter1-nek, Zolinak) pedig K75-öse, és igen, mindkettőnknek GS500-asa volt, egymással szinkronban, kb. 1-2 hónap eltéréssel, egymásról nem tudva cseréltük le a motorokat.
A másik K75-ös motor szerintem Andrásé lesz, bár tavaly (vagy előtte?) láttam egy fehér rendőrségi K-s BMW-t it, de azt nem tudom, megvan-e még, és hogy kié.
Mielőtt "hasonló pályafutásba" is belekötnél: mindkettőnek előtte gs 500 suzija volt...erre céloztam.;)
Teknőc
Hm. Szerintem jól kifejtetted amit félreértettél....DDD
Olvasd el mégegyszer! ;)
Hol és mit írtam?
Én nem írtam azt:
-neki milyen BMW-je van,
-hanem már van két K75 a csapatban.(szó szerint idézem:"..úgy is van már.."tehát nem róla írtam. Ugyebár?)
Az hogy neki sor 4-es ő irta, s jól tudom hogy a k75 az más típus...DDD
Én egy sort se írtam az ő gépéről, hol is látsz ilyet? Ez már te értelmezted el...
DE biztos, ha te mondod,elfogadom..DDDD
Kék füst teória: tőlem, hogy mivel s mennyivel kevered...ha sok 2T halad együtt, akkor utánuk látható mindig némi kékfüst...;) Valamint mindenki magából indul ki, nálam igen is, van kékfüst, még ha nem mindig látszik is. De ez is szubjektív.
De hogy okosabb légy, hogy miért is írtam neki a két csapatban lévő K75-ről: egy másik fórumon, topikban, a "BMW K75 K100 K1100 túramotorok"-ban Cutter1 és Jam Clerk szoktak írni egymásnak....Ezért írtam, hogy legyen több közös szál,de ide is agitáltam tehát. ;)
No, Ennyit a "mellélőttél" kat. -ról.
De rád is hagyom, mellélőttem neked.
;) :)
Ez legyen az összes bajunk egymással, ....
Teknőc
Ezt nem nagyon reklámoztad.
A fektetett sor4 az inkább K100, vagy 1100. Egyébként a 350-esemet 1:40-nél szegényebbre keverem, így kék füstöt ott sem nagyon láthattál, már ha láttad egyáltalán a vasamat, így itt is mellélőttél, sajnos. Mindezt leszámítva, jó az eszmefuttatás.
De tudok egy szép, nagy vasaknak való túrát is hazánk tájain:
http://fmp-motorosok.hu/component/content/article/1-friss-hirek/310-szuelinapi-tura
Ha valakinek esetleg tetszene, menne..;)
Teknőc
Szia! ;)
Cutter1, (itt Ze78) itt is motorozott anno, sőt, itt tetszett meg neki a K75.(Hasonló pályafutás is)
Az ő példája mutatja, bizony e csapatban már sajna, nem igazán van kék füst…Csak volt.. Jó kis csapat ezen felül, de -írtad is voltál már szocitúrán. ;)Tehát valamennyire ismersz pár embert a csapatból.
Pdarányi javaslatát megfogadnám….;)
Van benne igazság, Plitvice sem igazán egy nap, hanem több,
főleg(!) ha meg szeretnéd ismerni.
De ha gondolod, s jól érezted magad a szocitúrán,(esetleg,) gyere el máskor is túrázni "szocimotorosokkal" úgy is van már 2 db K75 csapatban...;)
Teknőc
Köszönöm a tapasztalatokat, majd igyekszem odafigyelni. Az 1. napra talán nem sok az a 220 km, a 2. nap már érdekesebb lesz 420 km-rel, főleg, ha az út minősége csapnivaló. Remélem, azért megbirkózunk vele. Próbáltuk elosztani a távokat, ezért lett ilyen, Plitvicét talán nem kéne kihagyni, majd használjuk a könyökprotektorokat is, ha sokan lesznek :)
Nem panaszkodom, egyrészt egy dögnagy plexi van előttem idomokkal, másrészt mivel az én gépem 4T-s, de 90-es évekbeli bajor fektetett sornégyes, így a mögöttem jövők is élvezhetik az olajfogyasztásom tüneteit ;)
Egyszer egy azóta már nem aktív szocimotorosnak vettem pár Jawa alkatrészt és azt mondtam, ne nekem küldje a pénzt, hanem a szociszámlára. Ezek szerint nem tette meg, egyszerűen ellopta a pénzemet.
Örülök, hogy már nem tagja a szocimotoros társaságnak.
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|