hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 23. kedd 
Béla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás

Összesen: 360 oldal

Atilla
válasz erre | email2003-08-13 15:12:53
Hello _béla

Engem érdekelne a jawa, írtam neked mailt, remélem megkapod.
sorszám: 626 (1701)
(előzmény: _béla, 2003-08-13 00:28:07)

 
 
_béla
válasz erre | email2003-08-13 14:18:44
ja és én is szertnék menni Orfűre :))
sorszám: 625 (1700)

 
 
_béla
válasz erre | email2003-08-13 14:17:41
üdv HyGy
nekedis azért ráz a jawa mert nem jol centílozták ki rendesen?mert az én fötengelyem el volt fordulva egymáshoz képest a 2 ráp sonka kb 3 cm el :)
és gyöngyösön 12000ft értmegcsinláták én persze 3 -4 ezer körül nekem is rázni kezd kele kell törődni :))
mert 1 uj főtengyely 40000ft ha közveltenül cseből hozod...
sorszám: 624 (1699)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-08-13 11:40:01
Na nehogy már én legyek itt a fekete bárány.
Annyi történt, hogy HyGy panaszkodott, és adtunk neki egypár jó tanácsot. Egy szóval sem mondtam, hogy a motorja szar, vagy hogy rossz munkát végzett, csak azt hogy túl igényes és sokat akar attól a szegény jawatól, ha ezt nem tenné a felét költené rá.
Vagy akkor is keveset költene(hosszútávon), ha venne egy olyan gépet ami megfelel az elvárásainak.
Na ezért nem tudom mit hell a HyGy-n védeni, na meg mit kell tisztázni.
Amit mondtam úgyse fogja megfogadni, mert hiába panaszkodik én tudom hogy ilyen bütykölgetős fajta, és ezt szereti.

Üdv Atilla da nem baszogat senkit


sorszám: 623 (1697)
(előzmény: HyGy, 2003-08-13 00:04:29)

 
 
_béla
válasz erre | email2003-08-13 00:28:07
azért mert ne teccik a 2 hengeres amugy cseréljünk képet a mocikről! oks?
sorszám: 622 (1695)
(előzmény: devil, 2003-08-12 23:34:08)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-13 00:04:29
Kedves Gabika koszonom vedelmezo szavaid. Jol esett. :)

HyGy da jawa tunning master.
sorszám: 621 (1693)
(előzmény: Gabika, 2003-08-12 20:10:54)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-13 00:03:07
12 eves. :) De lehet hogy az tavaly volt? Szal 12-13. Ez neked szep kivulrol? :) En a kulsejere egy olyan 10%-ot adnak jelenleg, de azt is csak a felpolirozott lelakkozott oldaldekni miatt. (De azt is en csinaltam, a henger fujasat amit nem en csinaltam hat az mar nem lett olyan jo/tartos.)
sorszám: 620 (1692)
(előzmény: Atilla, 2003-08-12 18:59:36)

 
 
devil
válasz erre | email2003-08-12 23:34:08
Bela, miert akarsz megszebadulni a jo kis Jawadtol? Milyen allapotban van es milyen MZ-re cserelned?:)
sorszám: 619 (1691)
(előzmény: _béla, 2003-08-12 21:22:44)

 
 
devil
válasz erre | email2003-08-12 23:25:31
Hello!

Jo nektek, hogy csorog a Jawatok!
En mar nem is emlekszem, hogy milyen hangja van, olyan regen szet van szedve:(De talan 1-2 heten belul osszeall!Ha meg nem akkor igy jartam!:(
sorszám: 618 (1690)

 
 
_béla
válasz erre | email2003-08-12 21:22:44
Sziasztok!
Jawa 638 - asomat 1 hengeres Jawa-ra vagy MZ - re cserélném.
sorszám: 617 (1688)

 
 
Gabika
válasz erre | email2003-08-12 20:10:54
Na szoval azert egy vmit tisztazzunk, Hygy mindent frankon, es nagyon igenyesen megcsinalt azon a motoron, az mar absz nem az o hibaja, hogy a fotengelyt elbaxtak, amit nem vitt mashoz, az jo is a motoron.
En sem szeretem mashoz hurcibalni a dolgaimat, mert soha nem tudom, mennyire bizhatom meg az illetoben. (Ez alol egyenlore egy kivetel van)

gabor
sorszám: 616 (1687)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-08-12 18:59:36
Egyébként hány éves az a jawa?
(csak mert kívűről szép állapotban van)
sorszám: 615 (1686)
(előzmény: HyGy, 2003-08-12 17:58:32)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-12 17:58:32
Hello!

Bunny: Otthon nagyon sok mindenhez ott a szerszam mert edesapam szerszamkeszito lakatos. :)
Igazabol itt ertem en mit mondasz es a masodik modszert gondoltam valasztani. Es ekkent neki is alltam megcsinalni a jawat. Szoval 80-ert vettem anno. Es 80-at rakoltottem amit otthon nem lehetett esszeruen (fotengely csapagy csere es furas) azt megcsinaltam, ezutan miutan a fele motort kicsereltettem megcsinaltattam a fotengelyt joggal varhatnam el hogy jo legyen. De meg se. :) Viszont a David szerint 30-ert megcsinaljak a gyarban a fotengelyt. Szoval valoszinu az lesz. A nagyobb motorral meg az a baj, hogy a nyugatik (250ccm felett) mind 400e forintnal kezdodnek. Annyim meg nem mostanaban lesz.
sorszám: 614 (1685)
(előzmény: Buny, 2003-08-12 03:14:38)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-08-12 12:19:42
Hello HyGy
Bunyinak igaza van de szerintem itt nem az a baj, hogy a motor rossz, hanem te vagy igényes, az ETZ-m évek óta csörög zörög (azt mondom legalább hallani hogy megy), folyik az olaj, (ez is jó, mert azt jelenti még van benne) és még sorolhatnám mi sok kínja van szegénynek.
De még mindíg mindenhova elvitt.
(Múltkor mikor elekromos problémái voltak akkor megállt, de azért haza jutott)
A lényeg az ami működik azt nem szabad piszkálni, mindíg annyit kell javítani/karbantartani, hogy minden működjön.
És a karbantartáson nem azt értem, hogy atomjaira szedem, és mindent kicserélek rajta, hanem olaj, gyertya, stb cserét.
A dolog lényege, neked kell a motorhoz alkalmazkodni, mert a motor nem fog hozzád, ha nem illetek össze az nem a motor hibálya, hanem a tiéd.
Tehát vagy hallgasd, hogy csörög, és járj vele sokáig (biztos vagyok benne, hogy ettől nem esik szét), vagy cseréld ki olyanra ami neked megfelel.
Ja és ne gondold, hogy az olcsóbb lesz, én is ugyanannyit költök az ETZ-re mint a yamahára, csak az ETZ-hez kell sok olcsó apróság, a yamahát meg 10000 km- ként szervizelni kell.(karbantartás)
Pl.:
Két éve vetten a yamahát, azóta 7000 km-t mentem, és nem nyúltam semmihez, idén pedig: olaj csere, olajszűrő csere, 2 vezérműlánc csere (ez se hiba gyárilag 30 000 bír ki miot van a mociban 28 300 Km hát ennyi volt az élttartam),légszűrő csere, gyertya csere, szelep állítás, stb kerekítve ~60 000 Ft. és ismét 10000 km- nyi nyugalom.
2 év alatt az ETZ-re apránként, sokkal több munkával ugyanezt az összeget ráköltöttem. (és a munkaddíjat nem is számolva, hiszen én csinálom, pedig ugye az idő pénz)
Ebből azt akartam kihozni, hogy mind1 mit veszel árban nincs nagy külömbség. (ha nem fogsz ki 1 szart, vagy nem akarod teljesen felújítani)
De én pl szeretek szerelgetni, és most már csak helyben szoktam az ETZ-vel futkosni, csörög zörök, csöpög, na meg büdös, de hát ezért szeretjük egymást :-)

Üdv Attila

sorszám: 613 (1684)
(előzmény: Buny, 2003-08-12 03:22:39)

 
 
Buny
válasz erre | email2003-08-12 03:22:39
Kedves Fórum Látogatók!
Elfelejtettem előző hozzászólásomban említeni, de a mai nap elutaziunk Munyival pihenni, 2 hétig nem leszünk net közelben. Ha égető problémára csak mi lehetünk gyógyír, akkor a régebbi hozzászólások között telefonszámom meglelitek. Remélem, mire visszaérünk már az útvonal tervezés sűrűjében jártok majd, és erúsen készültük Orfűre! Egyébként mi van, ha esik az eső azon a hétvégén?
sorszám: 612 (1679)

 
 
Buny
válasz erre | email2003-08-12 03:14:38
Hygy!
Amit Attila írt, azzal teljesen egyetértek, ezt próbáltam már az elején finoman érzékeltetni.Én is elég sokat szívtam motorokkal, de azt én is megtanultam- amit Furfarag leirt előttem-, hogy vannak dolgok, amit másra kell bízni, még akkor is, ha sokba kerül.Ne gondold, hogy nálam a szelep állítás nem menne, de nem fogok hozzá, hanem elviszem a szervízbe, mert minden szerszám ott van a falon. Nekem meg nincs, hiába tudom mit kell csinálni, én azt fizetem meg, hogy a falon a szerszám ott van, és nem az én műhelyemben.Egyébként két út van előtted:
1., Ahogy Furfarag végig csinálod az egészet, és azzal jársz, amit így összeraktál.
2.,Azt csinálod amit én, és kínkeservesen összehozod a pénzt egy olyan motorra, ami véleményed szerint már elfogadható.
Annak idején 83-ban egy új Verhovinával kezdtem, azt eladtam, és apámmal egy kosárból összeraktunk egy tuning Verhovinát. Azonban hiába ment jobban, mint az új, mégsem volt az igazi. Ezért eladtam, egy hónapot lehúztam a vasútnál, és befizettem egy új Simsonra, és vártam rá több mint egy évet. Ma azt mondom megérte, mert nagyon jó motor volt, én először azzal jártam Hosszúperesztegen.Aztán elcseréltem egy TS 250 Mz-re, ami a Hungaroszervizben kötött ki, mert a karter meg volt repedve rajta. Tehát kezdtem mindent az elejéről, aztán ETZ-k, Jawa, mignem a sors úgy hozta, hogy egy barátom megvált a Hondájától (1979-es darab volt),így lett 500-as motorom. Aztán sok más következett még, de az alapigazság azóta sem változott, vagy veszel egy jó motort, de azt ki kell fizetni, vagy építesz egyet, de azt is ki kell fizetni, bár ezt lehet apránként, de közben azért ott van a bosszúság árnyékként.
sorszám: 611 (1678)
(előzmény: HyGy, 2003-08-12 00:44:28)

 
 
nyunyuka
válasz erre | email2003-08-12 02:21:43
Hogy csörög, az hagyján! Hallottad volna tegnapelőtt a Simsonomat! Olyan hangja lett, mint egy csapágyas MTZ traktornak! (nem csapágyhiba, elszabadult sorja pusztítása a blokkban, a szimmeringekben, tetézve némi megragadással és a hengerpersely alsó részének darabokra hullásával. De legalább hazahozott!!! Hajrá szocimotorosok!!!)
sorszám: 610 (1677)
(előzmény: HyGy, 2003-08-12 00:44:28)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-12 00:44:28
Hello!

A jawan a feklampa kapcsolot en kivaltottam egy mz elso fek kapcsoloval es egy honapja tokeletesen mukodik. :)

De engem idegesit hogy csorog a motor........... Nagyon nagyon idegesit.
sorszám: 609 (1675)
(előzmény: Pool, 2003-08-12 00:31:08)

 
 
Pool
válasz erre | email2003-08-12 00:31:08
Szevasz Furfarag!


Igazán örülök, hogy épp bőrrel és műszaki probléma nélkül megúsztátok a túrát.

Egyébként veletek egy időben (szombaton) indultam haverommal a Magas Tátrába. Arra gondoltam, hogy Zólyom környékén összefutunk.

Őszinte baráti tanácsként én is mindenkit eltanácsolmék szlovákiai túrákról és magashegyi túráktól is.

Majd egy rövid túrabeszámolót készítek én is, bővebben majd a helyszínen.

Így előzetesen csak annyit, hogy az Alacsony Tátrában kifogyott a benzínem. Ahol vannak ám rendesen emelkedők...

Az oldaltáska nagyon jól funkcionált!

Volt egy apró műszaki problémám, akkor legszívesebben én is legurítottam volna a hegyről vagy ilyesmi.

Az enyém is csörög, de nem is foglalkozom vele, tudom, hogy szar az egész, lényeg csak annyi, hogy vigyen el valahova meg vissza.
Maga a koncepció már elhibázott, szerencsétlen cseh konstruktőröklől már nem is szólva (pl. féklámpa kapcsoló), de felsorolhatnám az egész motort úgy ahogy van.

Na, de szar motorral elmenni valahova az kihívás! Jó motorral semmi! :-)))


Pool

sorszám: 608 (1674)
(előzmény: furfarag, 2003-08-11 00:45:15)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-08-11 20:16:22
Nemtudom,hogy ki hogy van vele,de én már 10éve Shell spiraxot használok a váltóba.Nekem nagyon bejött.
sorszám: 607 (1673)

 
 
Mora
válasz erre | email2003-08-11 18:35:00
Hello HyGy!
Még egy megjegyzés a motorszerelési katasztrófádhoz.
Amikor megvettem a motoromat, elég szar állapotban volt. Szédszedtem, egy "tökéletes" motort akartam csinálni. Azóta cseréltem dugót, kétszer főtengelyt, csapágyakat, szóval amióta megvan, csak szereltem, de még mindig csörög-zörög. Párszor kihullott a hajam, és a garázsban éjszakáztam ahelyett, hogy a barátnőmmel lettem volna... És akkor tudod mire jöttem rá? Hogy le van sz@rva! Csörögjön, zörögjön, csak menjen! Ha beszarik, majd megcsinálom akkor. Akkor legalább majd látom a hibáját. Nem úgy, mint most.
Ettől függetlenül mindig bütykölök rajta valamit, csillog-villog, a "pórnép" úgyis csak azt nézi. (a motoros talikon pedig meghúzom magam:)
Horvátba meg csak szép nyugodtan menj, ne hajts a jószágot. Akkor nem lesz különösebb baja. Folyik az olaj? Az enyém is. Megoldás: utána kell tölteni.
Mások a nyaralás során "itt jártam" graffitiket hagynak maguk után, én váltóolajfoltokat. :))
sorszám: 606 (1671)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-08-11 14:42:21
Én a Jawa-mat 1995-ben vettem összetörve,vagyis cseréltem egy kosárban lévő babettával,kb.3000ft ért.
A helyzetet mérlegelve úgy döntöttem,hogy szétszedem és újra építem. Az évek során kapott egy 12v-os blokkot, amivel több problémám volt mint a régi 6v.-sal.Most már bárhova el merek indulni vele.Kisebb hibák mindig adódhatnak,mint bármely más mechanikus szerkezettel.Én a blokk felújítást másra bíztam,mert azt vallom,hogy nem elég tudni,érteni is kell hozzá.Ja Higi,minden tanácsot hallgass meg,de ne fogadd el feltétel nélkül.Én különben 1985-óta motorozom,és volt pár MZ-m,Jawam.Nem véletlenül van megint Jawam. Szerintem sok olyan pluszt tartalmaz,amit a hasonló kaliberű motorok nem.Ha tiszteletben tartod a hibáit,
és nem akarod,hogy több legyen,mint ami,akkor egy nagyon jó motorkerékpár a Jawa.Ha nem számolom a sok zsákutcát, akkor kb.150e.ft-ból lehet jó jawat építeni.Persze ez függ az alaptól is.Én már nemis számolom,hogy mennyibe van,csak azt,hogy megtudom-e venni hozzá amit akarok.
Remélem szavaimmal nem sértettem meg senkit,nem volt szándékomban
ÜDV András
alias
FurFarag
sorszám: 605 (1670)

 
 
Mora
válasz erre | email2003-08-11 14:04:27
HyGy!
Részvétem.
sorszám: 604 (1669)
(előzmény: HyGy, 2003-08-11 11:05:28)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-08-11 11:41:18
Hello
Hát nem tudom, nekem is volt jawam, (ez az amit eladtam, de nem iratták át)
az csak ha állt akkor nem csörgött, de pár évig jártam vele, halgattam hogy csöröpmöl és semmit nem vettem hozzá.
Persze olajat cseréltem, meg néha gyújtást állítottam.
Pedig túrákra is mentem vele.
Annak a híve vagyok, hogy ami működik ahhoz nemn szabad nyúlni, viszont ami tartósan nem működik ott meg valami más megoldást kell találni, értem ezt alkatrészekre, vagy akár az egész mocira.
Ha meg annyira szereted, hogy nem akarod lecserélni akkor úgy kell neked :-)
De vedd figyelembe a haszontalan tárgyakhoz való ragaszkodás, az bálványimádat! :-)
sorszám: 603 (1666)
(előzmény: HyGy, 2003-08-11 11:05:28)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-11 11:05:28
Hja es a szabadidom eleg nagy reszeben a jawat csinalom mar lassan egy eve, :) mert lassan megint itt a tel, szoval asszem nem mondhatom hogy nem foglalkoztam vele eleget.
sorszám: 602 (1665)
(előzmény: HyGy, 2003-08-11 11:03:54)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-11 11:03:54
Bunny!

Szerinted mit csinaltam egesz telen? :) A listan szoktam irni hogy hol tartok de akkor itt is egy rovid osszefoglalo. :)

Osszel ugy dontottem megcsinalom a jawat. Amint leesett az elso ho neki is alltam alkatreszt beszerezni. Nehez volt gyari-t talalni de vegul is cseh-bol sikerult hozatni egy ottani boltossal. AKkor mar csak embert kellett talani aki megfurja es fotengelyezi nehez volt de talaltam valakit aki megbizhatonak tunt. (Persze ez nem ment mind ilyen ecceruen sok kereses maszkalas telefonalgatas, jo parszor csehbe is.) Megvettem hozza az osszes csapagyat ami csak letezik skf-be, vettem hozza szintetikus motor olajat szintetikus keverek olajat.
Aztan osszeraktuk beallitottuk elindituttok elindult 3000 folott razott, meg kicsit csorgott. Jo akkor primerlanc csere kuplung kosar csere, elso fogaskerek csere. Ezutan nemsokkal eltort a blokkban az elso valtotengely. AKkor kicsereltem azt is meg a fogaskereket is ami rajta volt. Osszerakas megint, csorges maradt. Kozbe tettem ra elektronikus gyujtast (CPI), csinaltam hozza HALL IC-s jeladot, az sem szuntette meg a csorgest viszont jobban el lehetett porgetni mint regen.
Meg aztan denso gyertya van benne.
Aztan utoljara leszedtem a hengert kicsereltem a felso tugorgot a dugoba hatha az csorog. HAt nem.
Hja es persze kozbe poliroztam oldaldeknit, hengert, hengerfejet fujattam/pucoltam.
Hja es mikozbe feltettem a hall jelados gyujtast vettem eszre hogy a fele kabel ossze van egve a blokkbol kijovo reszen es a barom elozo tulaj siman vagott koze drotot es ossze tekerte csak eppen nem szigetelte le.
Szoval ujradrotoztam a fel motort.
Aztan beszart az akkumlatorom. Kicsereltem egy ujra, kozbe szar volt a fesszabajzom (tultoltott) vettem ujat.
De amiota csak meg van a jawa ez van vele. :)
Ez mar kozel 100000.- forintom banta. Mar a fele motort kicsereltem erre most a fotengelyt csesztek el. :)

Es a legjobban az jellemzik az egeszet szivas ugyileg (mindennel szivtam) hogy mar eccer feladtam, hogy en nem veszek semmit, elkuldtem a peetairt venni egy benzinszurot (mi baj lehetne egy benzinszurovel?) megvette, mentunk is ket napot vele. :) Haza fele gyekenyesrol ecceruen nem ment tobbet a motor mint 60. Es persze mindezt a 6-os uton. :) Gondoltam uszoszint, haza erek szetszedem a karbit hat az jo. Erre kiderult, hogy a benzin hatasara a benzin szuro kitagult es eldugitotta sajat magat. :)

Na kb mindennel ennyit szivtam.

bye
HyGy da szerencses
sorszám: 601 (1664)
(előzmény: Buny, 2003-08-11 02:06:33)

 
 
GYOZOETZ
válasz erre | email2003-08-11 04:01:22
Sziasztok!
Sajna eddig nem nagyon voltam netkozelben,csak par levelet,ill hozzaszolast olvastam.Orulok,h mindenki epsegben hazaert.Mivel en lakom legkozelebb Hosszupereszteghez,nekem nem volt cucc hazamenni.leginkabb Markertes az Uralert aggodtam,mert az elsofeke nem igazan volt uzemkepes.
Mark, remelem utkozben helyrejott!!!
Nos ami a szeptemberi turat illeti,termeszetesen en is megyek,probalok par embert rabeszelni az utra, mert ennel jobb talalkozon meg en sem voltam. Orulok, h ilyen sok kep van fent, es a cikk is tok jo. Reklamozom rendesen, meggyozodesem, h erre mar tobben eljonnek. csak egy apro keresem lenne. Ne a hegymaszassal csesszuk el az idot.. :))))
Keri Lacit dumaljatok ra, 1 hetveget kibir a baratnoje nelkul. Egyebkent az egyik legsegitokeszsegesebb motoros, akit ismerek! THX Laci!
Mocizzatok sokat, csak okosan!
Olcsobbbbbb benzint, jobb utakat, keves hulye autostarsat mindenkinek!

Gyozo
sorszám: 600 (1663)

 
 
Buny
válasz erre | email2003-08-11 02:06:33
Hygy!
Gyöszörnek igaza van, Orfűről haza is tudsz sétálni, de azért én nem gyujtanám fel. A többiek hasznositani tudnák az alkatrészeket. Egyébként, ahogy Furfarag csinálja, valahogy úgy kellene ezt előadni, mindig csinálni rajta valamit, ami a megbizhatóságot, a felhasználás barátságossá tételét szolgálja. Amit Gyöször mond abban is van igazság: Nekem volt mindkét tipus,egyikkel sem volt problémám, de a tapasztalatok a baráti körben azt mutatták, hogy az MZ megbizhatóbb volt sok esetben. Ezt be lehet tudni annak is, hogy a Jawas ismerőseim nem foglalkoztak annyit a motorjukkal, mint kellett volna. Szerintem télen szedd szét, rakd össze rendesen és ha nem jó, akkor gondolkodj azon, hogy másik tipust nézel.
sorszám: 599 (1662)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-08-11 01:15:19
A srác autóvezetés közben aludt el (Suzy).

Kérem szépen,az én új gumijaimmal sikeresen hoptat6ó a lábtartó (Heidenau)!! Most hozzá kell szoknom,hogy broadside-olás helyett dönteni is lehet:))

byee
sorszám: 598 (1661)
(előzmény: Gyoszor, 2003-08-11 00:28:44)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-08-11 01:04:06
Bocsi gyoszor!!Kevertelek Sanóval,mert maradt egy kis Cseh söröm
(csempésztem:-)) ).
sorszám: 597 (1660)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-08-11 00:51:32
Gyöször!!Cseh-ben lehet kapni optikai gyújtást a Jawádra.Tényleg hány voltos a tied.Megjöttem és az igéretem áll.
sorszám: 596 (1659)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-08-11 00:45:15
Dobre Vecser mindenkinek. Megjöttünk a nagy Cseh-Szlovák túráról.Néhány adat:1568km mentem,26h-át vezettem,60km/h volt az átlag sebességem,és 114km/h a legnagyobb sebességem.A szlovákok naggyon brutálisak,éreztetik a magyarokkal hogy utálnak minket.Mindenkinek csak azt tanácsolhatom,hogy csináltasson akora benzintankot,hogy 1 tankolással(és megse áljon)átjusson szlovákián.:-))Bocsi Pool,mindig vannak kivételek.
Beszámoló majd személyesen szept.5,6,7-én.
sorszám: 595 (1658)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2003-08-11 00:30:48
Le ne lökd, Örfűn jó lesz tábortűznek!!! :)))))

Gyé.
sorszám: 594 (1656)
(előzmény: HyGy, 2003-08-10 21:08:00)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2003-08-11 00:28:44
Atilla, néhány hónapja halt meg az egyik barátom Nyergesújfalunál (ott is lakott), szóval vigyázni kell az egyenesekkel, elaludt vezetés közben.

*******
Részvétem. Ti egyébként még nem jöttetek ki a hegyek közül? tök buli az Alföldön 40 kmet gyakorlatilag tök egyenesben motorozni. :)))) Egy dolog aggaszt mindig. Hogy csont kockásra kopik a gumim. És nem mehetek bele a falu egyetlen ertelmes duplakanyarjaba fél óra alatt 100x oda vissza, mert kihívják a rendőrséget, hogy egy hülye itt randalírozik. Pedig oly jó lenne megtanulni dönteni a lábtartók előtt 1 mmig :)))

Gyöször.

Gyöször.
sorszám: 593 (1655)
(előzmény: tesho, 2003-08-09 02:48:42)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-10 21:08:00
Hi

Mi meg csak most megyunk. Es hala a szerencsemnek igy felujitas utan megint szar fotengellyel. Szal vegig izgulhatom az utat. A Mora pedig egyedul volt jo szokasahoz hiven. En meg fogom lassan fogom a jawat meggyujtom es megkuldom lefele a mecsekrol, akkor legalabb esztetikai elmenyt fog okozni.

HyGy a megfaradt, csalodott.
sorszám: 592 (1654)
(előzmény: Buny, 2003-08-10 01:20:37)

 
 
Buny
válasz erre | email2003-08-10 01:20:37
Kedves Dávid!
Örülök, hogy megérkeztetek,igy felkészült lesz a Jawás társaság Orfűre, és majd mesélhettek a tűz mellett.Persze a déli szomszédainkat látogatók is mondhatnának majd néhány mondatot arról, milyen is a tenger, ha már Mora volt olyan kedves és képpel csigázott minket.
sorszám: 591 (1652)
(előzmény: DAVID B., 2003-08-09 22:37:15)

 
 
DAVID B.
válasz erre | email2003-08-09 22:37:15
Kedves Mindenki!

Örömmel értesítelek Benneteket, hogy a Csehhonba indított JAWA expedíció kb. 2000 megtett kilométer után sikeresen földet ért. A JAWAkat ócsárolók szíves figyelmébe ajánlom azon tényt, hogy az út során nem fordult elő semmilyen műszaki malőr, pedig az uton részt vett egy veteran 250-es Panelka is....
Az élménybeszámolót remélem nemsokára olvashatjátok.
Üdv: Dávid

ui.: Ki tud valamit a mi Ural Manager Csávónkról?
sorszám: 590 (1651)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-08-09 13:24:21
Kössz, ez feldobott
De kormolás közben az ember nem alszik :-)
sorszám: 589 (1644)
(előzmény: tesho, 2003-08-09 02:48:42)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-08-09 02:48:42
Atilla, néhány hónapja halt meg az egyik barátom Nyergesújfalunál (ott is lakott), szóval vigyázni kell az egyenesekkel, elaludt vezetés közben.

Mora,ezzel a képpel összetörted a szívemet:((((

byee
sorszám: 588 (1641)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-08-08 23:43:54
Néztem a képet, honnan szerezted ezt a posztert a motor mögé? :-)
sorszám: 587 (1639)
(előzmény: Mora, 2003-08-08 15:15:54)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-08 19:25:49
Bakker! Ez nagyon allatul nez ki!
sorszám: 586 (1638)
(előzmény: Mora, 2003-08-08 15:15:54)

 
 
Mora
válasz erre | email2003-08-08 15:15:54
Igen PeetAir, eddig úgy tűnik, hogy ott leszek Orrfűn. Be is írhattok a táblázatba, a partnert meg már fűzöm, hogy jöjjön el.
A horvát túrára meg sok szerencsét, és ti tartsátok be a követési távolságot, mégha a kocsik szarnak is rá, vagy beelőznek! Én majdnem beszálltam egy terepjáró hátsó ablakán, mert valakinek vészfékezni támadt kedve a kocsisor elején. :(
Ingyen horvát benzint, kevés erdőtüzet!:)
Addig is hadd csorgassam a nyálatokat:)
http://www.alvilag.hu/msanyi/dub640.jpg
sorszám: 585 (1636)
(elözmény: PeetAir, 2003-08-07 11:47:08)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-08-08 15:07:53
Mondtam, hogy túlszervezed :-D
sorszám: 584 (1634)
(előzmény: PeetAir, 2003-08-08 13:23:52)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-08 14:40:58
Hja es a tervek keszulnek egy esetleges aluljaro epitesere is mint alternativa. :)
sorszám: 583 (1631)
(előzmény: PeetAir, 2003-08-08 13:23:52)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-08-08 13:23:52
Nehogy azt hidd, hogy erre nem gondoltam! A kerdeses pontban mar megkezdtuk egy feluljaro epiteset, hogy a haladas zokkenomentes legyen:)
sorszám: 582 (1629)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-08-08 12:11:20
Megnéztem a /tura- nál a térképet, és nem jó az útvonal!!!
Az a baj vele, hogy ha sokan leszünk akkor a térképen a 6. pontal jelzett kereszteződésnél összeütközünk saját magunkal,:-)ha nem ütközünk akkor ugye, ha megáll az eleje, akor megáll a vége is alapon saját magunkra fogunk várni, és lefagyunk mint windows! :-)

sorszám: 581 (1628)

 
 
Buny
válasz erre | email2003-08-08 01:42:25
Pool!
Nem akarlak megbántani, de legközelebb ittas állapotban kerüld el a számitógépet, az internet csatlakozást pedig messziről, mert ha visszaolvasod rájössz, hogy mekkora marhaságot csináltál.
sorszám: 580 (1622)
(elözmény: PeetAir, 2003-08-07 13:16:19)

 
 
Gabika
válasz erre | email2003-08-08 01:24:46
Es most hol van az ellopott TS?
En szivesen segitek a visszakeresben...

gabor
(ja, ruhellem a nemnaponlebarnultantiszorgalmaskissebsegieket...)
sorszám: 579 (1621)
(előzmény: Sly-Kissb, 2003-08-07 13:38:36)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-08-07 13:54:53
Udv itt!
Persze, hogy ott lesztek a turan. Kotelezo! :)
sorszám: 578 (1615)
(elözmény: PeetAir, 2003-08-07 11:53:37)

 
 
Sly-Kissb
válasz erre | email2003-08-07 13:38:36
Sziasztok!

Valami még eszembe jutott. Szomorú történet. Van egy barátunk, Viktor (alias Parduc), aki szintén motoros.Komlón lakik.
Ez lett a "veszte".

Már régóta gyűjtött egy motorra, és egy pár hónappal ezelőtt megvett egy szép kék 250-es mz ts-t, az első tulajtól, jó állapotban.
Még az átírás sem történt meg, és már ellopták a ts-t.Parduc volt velünk párszor motorozni, Hygyék is ismerik, nagyon jó gyerek.
A történet folytatása inkább dühítő, mint szomorú.
Párducot nagyon dühítette, hogy valaki csak úgy megfújja a mociját, ezért nyomozásba kezdett.
Talált egy szemtanút, aki elmondta,hogy két 10 év körüli srác vitte el, és hogy rögtön el is estek vele az utcán.
Kiderült, hogy a vele szemben lakó romák porontyai voltak.

El is ballagott a szemtanúval a rendőrségre, akik rögzítették a vallomást. És itt vége is a sztorinak. Azóta semmi fejlemény, egy betű se, pedig ennek már kb két hónapja van...

Párduc szomorú. Mondtuk neki, hogy jöjjön szeptemberben, de csak legörbítette a száját, hogy ő ugyan mivel jöjjön :(

Arra gondoltunk, hogy megérdemelné, hogy velünk tartson, de mivel mi ketten vagyunk, nem tudjuk magunk mögé felvenni.

Nem lenne valaki, aki bevállalná maga mögé a srácot? Szerintem tényleg nagyon jól esne neki...

Most megyek, legyetek jók:

Sly-
sorszám: 577 (1614)
(elözmény: PeetAir, 2003-08-07 11:47:08)

 
  Összesen: 360 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu