:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
Kedves barátom! én ezt a nyarat a trophym nyergében ülve (hesszöltem) végig. és valóban igazad van abban az esetben amikor nem foglalkoznak a motorral és hagyják, hogy a lengéscsillapitó olaj elfojjon vagy elpárologjon. ebben az esetben tényleg puha az eleje. de ha rendszeresen ellenörzöd ill. utántöltessz akkor ez a hiba kiküszöbölhető. a szentendrei(kib...ar) úton kifelé és befelé egyaránt csak pozitiv érvek szólnak a trophy mellett. erre akkor jöttem rá amikor ugyan ezen útszakaszon végigmotoroztam a 48 éves pannoniámmal. és szerintem egy trophy nem versenymotor. én legalábbis nem annak használom. viszont baromi kényelmes! és a mendemondákra nem szabad minden esetben hagyatkozni.
minden jót!
Hello
Hát kiknek beszélek én!
Nem azt mondtam, hogy szoci motorral nem lehet autópályára menni, hanem azt, hogy a Gibraltárig tartó úton napi 1000 Km-t 140km/h-val lenyomni nem lehet vele. Sőt nagyon sok más fajta motorral sem lehet!
Más kérdés, hogy én nem mennék szocival autópályára, ennek egyik oka az, hogy ott 90-el menni életveszély,(főleg az olaszoknál) a másik meg az, hogy ennyit lehet menni egy sima főúton is ingyen!
Üdv Attila
Jól haladunk,tavaszra csak összehozunk néhány túratervet!:)
Buny hittársam jól beszél!
Figyelmetekbe ajánlanék vmit:
http://www.worldoffreegames.com/factsheet.php?id=714
Ez a Becherovka game nevű játék elérhetősége,le is tölthető!
Ha már ennyit emlegetitek,hát tessék!:))
Fishi!
Nem az autópályával van a probléma, hanem két dologgal:
1.,Minek fizessünk az autópályáért, ha a mellette futó főúton ugyanazzal a sebességgel tudunk haladni, és nézzük a tájat?
2.,A két találkozó túráinak átlag sebességéből kiindulva, nem hiszem, hogy az autópálya lenne a legmegfelelőbb számunkra. Ugyanis a 80-90 inkább csak csúcs sebességet jelentett. Azért itt vannak olyanok, akik 125-ös ETZ-vel nyomulnak. Ez pedig nem "vadmotoros" tempót tesz lehetővé. Vedd figyelembe, hogy egy ilyen motor emelkedőn nem tudja tartani a sebességét.
A hozzászólásokat olvasva az jutott az eszembe, hogy idén miért nem mentetek többen Dávidékkal a Kék-Zöld túra útvonalon? (Köztudott, hogy a Becherovkás üveg cimkéje ezen színekben pompázik.)A déli túra ellen sincs semmi kifogásom, de azért én inkább észak felé mennék.Azon nem gondolkodtatok el, hogy itthon Magyarországon is lehetne egy hasonló távolságú túrát tenni? Mondjuk a déli határ mentén elindulva körbe motorozni a fél országot. Közben kiruccanásokat tenni az országhatár másik oldalára, hol olcsóbb benzinért, hol Zlaty Bazant-ért (Arany Fácán). Ami mellette szól, hogy a táborhelyet ki lehet választani, barangolni elég sokat lehet, és az alkatrész utánpótlás is biztosított minden típushoz. Igy Hygy bármikor hozzájuthat egy CPI-hez.(Esetleg még postai utánvéttel is.):-)))
Fürdőt ebben az országban is lehet találni, maximum nem sós az íze.Ami a legfontosabb, hogy anyagiakban sem megerőltető. Csak gondoljatok arra, hogy mennyibe került a találkozókon eddig egy vacsora fejenként!A legtöbbet a benzin emésztné fel. Azt hiszem a sátor és a szállás költségei sem horrorisztikusak, ha az ember túr egy kicsit a neten.
Attila megjegyzéséhez csatlakozva, én évekig azért nem vettem motort, mert tudtam mi a különbség.Mint említettem, és visszautalnék a matematikai megközelítésemre: Az egyenlet mindkét oldalán ugyanaz a szám szerepel, tehát egyenlő, csak a szocinál sok apró összeadás eredménye, míg a másik oldalon egy nagyobb összeg szerepel, és kevés összeadás.
Na hali!!
Hát olvasok itt mint a lukinyúl, és bámulok a sok sületlenségen.
"Trophy stabilabb mint az Etz"
Na ezt azon emberek a hozzátartozóinak meséljétek akik anno Trophy 250- en haltak meg.... :((
Nem egy volt belőlük!! Anno hirhedten instabilak voltak a trophyk, főleg a nagyok a himbálódzó túl puha rugóstagok miatt!!!!! Sokan bementek egy kanyarba nagy sebességgel, és a másik végén már nem jöttek ki soha többé... A kanyarban szépen ellibegő túl lágy első futómű miatt!!!
Pár éve volt nekem is egy 150- es trophym, tudom miről beszélek!! Ha belementem egy nagyobb kátyúba akkor még 100 méter múlva is himbálóztam le- fel mint anno Pom-Pom a mesében!!! Na erről ennyit, lehet leb..ni!:)))
Másik -szerintem- hülyeség, az az hogy szocival nem mehetsz autopályán!!!
Régen mikor még megvolt a jó öreg 1200s- es Ladánk mindenhova (2x Yugo, 1x Olasz, 3x Ausztria) azzal jártunk, jó atyám soha nem menthosszú távon 90 km/h fölé!!!!
Mégis elindultunk hajnal fél 2-kor a Korcula félszigetre (lent van délen nagyon horvátországban, akkor még Jugoszlávia), és egyfolytában haladva (persze megállásokkal) délután vagy inkább kora este 18:00 felé már ott voltunk!!! A táv nem tudom már mennyi de majd utána nézek, de akkor rengetegnek tűnt!!
És autópályán mentünk szinte végig!! Ki nem sz..rta le ha mindenki leelőzőtt??!!! Akkor is odaértünk!!
Namármost: egy Jawa, Etz is simán tartja a 90- es utazót!!! Itt a gondok csak a motorozás fárasztóbb jellegéből adódik!!! Ezt kell legyőzni, bár a lada sem volt már egyáltalán kényelmes a 3/4- e felé!!! Na persze abban lehet aludni, nem kell egyfolytában figyelni az utat!!!
Fisi
Mi ez itt??????????
Szerintem menjünk Föld körüli túrára...
Gibraltár miatt ne agódjatok,majd küldök képeslapot és lesz túrabeszámoló is!:)
Hello HyGy
Hidd el nem sértegetni akartalak, akkor inkább átfogalmazom a dolgot :-)
Szóval ha valami elromlik a szoci mocin és megcsinálom semmi garancia nincs rá, hogy legközelebb ne ugyanaz hánnyon be. Ha felújítod akkor meg nem biztos, hogy jobb lesz mint volt.
Ennek a szar alkatrészek az okai, márpedig jó minőségű alkatrészt szerezni szoci géphez az nem semmi feladat. Ez a nem szoci gépekkel nincs így, ha alkatrészt veszel azt arany áron mérik, de ha kicseréled azzal sokáig nem lesz gond. Ez saját tapasztalat, ebbe megingathatatlan vagyok! :-)
Túra:
Nekem mindegy hova megyünk, de lassan úgy járok mint PeetAir, és ráadásul ellenálhatatlan vágyamban elindulok valamerre :-)
A 180 meg nálam már nem jön be.
A 140 onnan jött, hogy a yamaha utazósebességre kb annyit bír, fölötte már a mocinak sem jó, és nem is kényelmes talpal előre 140 fölött menni, mert a fékezés ott már nem egyszerű.(Emeli a patám a szellő) :-)
180-at meg szegénykém egyáltalán nem is bír menni, ahhoz már valami nagyobb vas kell. Na meg ha lenne is nagyobb a 180 az már szerintem kicsit durva sebesség túllépés, még rövid távon meg itthon ok, de Gibraltárig az már húzós.
Üdv Attila
Helló Mindenki!
Egyetértek Attilával. Olaszország jó gondolat ,de akkor most komoly ez a hosszabb külföldi túra vagy csak ábrándozás???
Mert egy olaszországi túra szerintem nem 2 nap és 10.e ft!?
Tehát aktív spórolás szükségeltetik hozzá!
Szerintem 300km az sok,és felesleges is szerintem minden motoron megérzi az ember ezt a távolságot pihenő nélkül.
Meg különben is a motorozás számomra nem azt jelenti,hogy minnél hosszabb távot megtegyek.
Teháth akkor külföld,hosszabb túra akár itthon???
Attila: A jawaval nem azert jartam ugy mert szarbol van, hanem a tudatlansagom miatt, mivel a buzi cseh boltos nem egyforma hajtokarokat adott (az egyik tulmeretes a masik nem)
Napi 300km tenyleg durva, foleg 10 napon keresztul. Persze fugg a motoron utazo szemelyek szamatol, a csomagok mennyisegetol es a motortol. Ha ra tudsz allni autopalyan egy 180-as utazora akkor telleg nem nagy cucc. :)
vaughan: bulgariaba akartunk menni iden. De ugy hallottuk eleg gazok a korulmenyek romania azon reszein es bulgariaban is vannak gazos, dolgok, de most mentek ki rokonok rokonlatogatoba, es majd megkerdezem oket ha visszertek.
A trophy-k tenyleg stabilabbak allitolag. Es strapabirobbak is allitolag.
Attila meg a tobbiek: :) En olyan helyre akarok motorozni, ahol palmafa meg homokos tengerpart meg delfin van a parton es a tenger ossze van kotve egy nem messze levo toval ahol vizesesvan. :) Hja es meleg mert utalok fazni.
Hja :) en kicsit tartok a szabadon koszalo medvektol. :) Bar van egy szarvascsontozo-motorozos-tura kesem. :) De akkor is ha nem muszaly nem verekszem barnamedvevel (feherrel meg foleg nem meg massal se)
Hja amiket bunnyi meselt ott ha neki allok cpi-t cserelni az utszelen vagy karbit allitani vagy gyertyat cserelni siman tarkon lo a rendor es belok az arokba.
Igazabol en arra gondoltam, hogy ugy kene nyomni jovore, hogy lemenni senj kornyekere, es onnan most nem trogir fele indulni el hanem a partmenten olaszorszag fele. :) Aztan jutunk ameddig jutunk. :)
Hello PeetAir
Teljesen egyetértek!
Valahol korábban ezért írtam, hogy nem jó a számítás, mert vagy mész 300 km-t/nap, és ahol megálsz ott eltöltesz 1-2-3 napot nézelődsz, töltődsz és úgy mész tovább. (ha nem akarsz az általad leírt módom megdögleni) Ez így több mint egy hónapos jó kis túra. Ehez szerintem jó egy akármilyen motor, 5-6 ezer km-t még egy szoci is elmegy nagyobb baj nélkül.
Másik megoldás ha csak a szoros a lényeg akkor fogod a pótsegged, és lezavarod az egészet 2-3 nap alatt, de akkor autópályán, nincs nézelődés, nem mehetsz szoci géppel, és lehetőleg normális ágyban alvással.
Persze ettől is elfáradsz mint állat, de Gibraltáron van bőven időd kipihenni magad a hazaút elött.
Azért az a táv nem olyan durva!
Számolás:
Felmész a pályára mész egy 140-es átlagot, majd kb 1.5 óránként megálsz kb 1/2órát pihenni. Az ha jól tévedek az kb 105Km/h átlag. Ez pályán sebességre még normális (legalábbis én autopályán mindíg ennyit szoktam menni), és pihenni/enni is általában elég fél óra.
Szóval ha kb így mész napi 1000 km vezetés, normális (nem sátor!) alvással nem is olyan vészes.
Legalábbis 3 napig ki lehet bírni.
Más kérdés, hogy az amúgy is karcsúra méretezett költőpénz az első módszernél a hosszú idő, a másik módszernél pedig az autópályadíjak, és a szálloda árak miatt rohadt kevés.
Üdv Attila
Engem is erdekelne a dolog. Cseheknel vannak szep hegyek. Sort birom befogadni arcomba en is. Varak nem rosszak, legalabb van uticel:)
Amugy lehet bennelennek, hogy nyaron ne tengerhez mennyunk. Most sem vittuk tulzasba a furdest. Persze a latvany sem volt mindegy, mikor a hegyi szerpentin tetejerol leneztunk a tengerre.
Jobb lenne ezt a temat befejezni mert ido elott fog ramjonni a "mennyunk ma nyaralni, motorozni, akarhova" tipusu erzes. Tavaly legalabb novemberig birtam:)
Namost. Nem maga a 300km a gaz, hanem:
-Utazol 300km-t, kicsit elfaradsz.
-Ha nem vadkemping, kempingkeres,satorallitas
-Alszol de reggel 7:30kor k. meleg van es felkelsz. Na ezutan nem lemesz dogleni a partra, hanem elpakolod a cuccod
-300 km. eleg faradt vagy
-ujra sator, stb.
-reggel kiba faradt, sator
-300 megdoglesz a faradtsagtol, sator
-folytassam? :)
namost ezt 10 napig v. meddig???
Gabika:
szal nemtom pl senj-bol reggel mennyi kedved lett volna osszepakolni es menni 300km-t. raadasul az csak az elso nap utan volt (igaz 430km utan) es ott doglottunk a budi elott a betonon mint aki lenyomott egy maratont:)
Okosabb lettem néhány dologgal!:))
Kiderült,hogy régen Hegyestű a családomé volt (apai ágon)!!! Akkor még erdő borította az egészet,az államosítás után kezdődött ott meg a bányászat. Az illető hölgy,akinél én is befizettem a belépőt,apám unokatestvére!:)) Ennyi maradt a családi örökségből...
A napi 300km nem hulyeseg, ha kirandulni mesz.
mondjuk 500-at be lehet tervezni, de az mar huzos.
Trogirbol 600 korul jottunk egy nap alatt, es a f*om kivolt mar a vegen.
mondjuk egy goldwinggel 1501-es utazoval biztos mas lenne.
gabor
De az RD nem szocimotor!!
Sano ,te vadházasságban élsz a Jawa-dal:-))
kuss! :)))
gabor
RD250LC
Hello
Hát arra van a legjobb sör, és a várak is meglepően egyben vannak.
Rásdásul úgy rémlik mintha közelebb lenne mint Gibraltár :-)
Szóval ha már külföldről beszélünk akkor ez jó ötlet.
Attila
Hi! a realitások talaján maradva, mit szólnátok egy cseh sör és vár túrához? bár itt kis hazánkban is van egy csomó olyan hely amit igazán érdemes lenne bejárni, főleg motorral. de ez a cseh sör túra is megér egy "misét". (mivel imádom a sört) :-)
Az elméletből gyakorlati +valósítás is lesz,csak kérdés mikor!! Maga a naplemente csak jelképes,azt a szobám ablakából is + tudom nézni:))
Én 1edül is elm1ek,nem hiszem,hogy lenne még 1 olyan elvetemült szocis,aki eljönne:) Amúgy igyekeztem utánanézni,de spanyol túráról (magyarok) nem találtam semmit a NETen.
Mora!
Elég kicsi az esélye,hogy be tudjam neked szkennelni a múlt havi finn túrabeszámolót! Fénymásolva postán?
Nálam itt most 12 fok van..
Kacc!
Azt hiszem ez a Gibraltár dolog inkább csak amolyan elméleti jellegű dolog, az anyagi realitásait nézve nem hiszem, hogy komolyan fenyegetne az a veszély, hogy azon fogunk vitatkozni, vajon hány km-t kell megtennünk naponta, hogy odaérjünk a Tesho által hőn áhított naplemente megtekintéséhez.
Attilával és Morával egyetértek, hogy egy kicsit mehetnénk észak felé is. Azért Finnország arrébb van, de Európa észak-keleti feléről még nem láttam beszámolót.A Balti-tenger idén nyáron nagyon meleg volt, elérte a víz hőmérséklet a 20 C fokot is.(A legjobb hajmosó víz!):-)))) Az ott már melegnek számít.Ezt nem vita indítónak írtam, csak megjegyeztem, hogy tengert arra is lehet látni.Azt elfelejtettem mondani, amit Attila már az előző találkozón említett, hogy azon a térfélen az útszéli generál javítást nem nézik jó szemmel.
Helló Buny!
Még nem nagyon nézegettem kipuft.de remélem úgy 15.e-ből megúszom?!
Csomagtartókat már nézegettem de hát arra is gyüjtenem kell még.
Pizsi az van:)
Buny meg mindig szocimotoros turarol beszelunk Gibraltarhoz? Mert akkor szerintem baromira sok az a 600 km, meg 5 motorral is, nemhogy 15-el.
Lehet, hogy Finnországban tenyleg kozelebb van hozzad a termeszet,epp ezert a vadkempingezesnek nem csak az lenne a hatulutoje,hogy megfujjak a motorod, hanem hogy befigyel egy ket medve a satorba:) errol bovebben kerdezd HyGyt
Hello
Szerintem marha egyszerű a dolog, kb 20-25 fokban a legjobb motorozni, ezért nyáron északabra kell menni, télen meg délre. Nem értem mi itt a gond. Erre már az agyatlan madarak is rájöttek. :-)
És így a mit csinálsz a motoroddal télen szavazás is felesleges.
Na most ezzel egy csapásra megoldottam minden problémát! :-)
Üdv Attila
Ja még a vadkemping, ha ezekben az országokban (Olasz, Német,Francia, stb) valaki vadkempingezni akar, akkor jobb ha rögtön a rendőrségre megy, mert a végén ugyis ott köt ki, és így megspórol egy csomó kellemetlenséget. :-)
Állítólag Monaco a csúcs, Pl. ha fényes nappal leheveredsz valami parkban a fűre, már visznek is a rendőrők. :-)
Reálisan gondolkodsz,ezt szeretem:-))
Továbbá észak felé haladva egyre kisebb a dugattyú megragadásának esélye... :-)
Ha belegondoltok, miért megy mindenki délre túrázni? Mert ott van meleg! Ki akar a hideg tél után még nyáron is két kabátban, térdmelegítővel a páfrányok között motorozni?
Bevallom én. Vaughan ötlete nagyon tetszik, ugyanis kb. 2 nappal ezelőtt beszélgettünk róla a kollegáimmal, hogy milyen szép vidékek vannak északon is, és hogy éredemes lenne oda is egyszer elmenni. Annyit mondtak, hogy nyáron menjek oda, és akkor hálózsákban még épp nem fagyok meg. :)
Tesho, ha megvan az a Motor Revü, scanneld már le azt a cikket, mert érdekel. Köszi.
Buny ötlete is nagyon tetszik az Mz-gyárral kapcsolatban, érdemes lenne a jövő nyárra betervezni.
Ami pedig a délen ismeretlen vadkempingezést illeti...:) majd én bevezetem! :)
Sanya
Na, ez tök jó! Faterom ott halőr, gyakran járok át hozzá. Eddig egy fekete, átépített Izzsel, remélem, hamarosan pedig egy kékkel fogok. :-)
Üdv!
Maci
Én fázós típus vagyok,ha mennék,inkább csak D-nek mint a költöző madarak ősszel:) A mediterrán feeling jobban vonz mint bármi más,Görögország nekem túl balkáni volt,de amúgy szép, Spanyolországnak + csak a katalán részét láttam eddig, Olaszországnak is csak az északit. Ha már olasz túra,akkor min. Szicília (ez a másik álmom!!:)
Jártam már É-on is (Svédo., Dánia, Finnország..),de az én lelkem D-re húz akkor is!:)
Amúgy a múlt havi (2003/9.) Motor Revü-ben van 1 túrabeszámoló északi túráról (finn,lett,litván...)
Támogatom Buny javaslatát a Mit csinálsz télen a motoroddal? szavazás kérdésében!
byee
Olaszországhoz mitszolnátok?
Azt az elvet osztom, hogy nem kell mindíg dél felé menni, mert mindenki arra indul nyaranta. Én azért beérném egy "Ost-block"-kal, azaz Kelet-Németország, Lengyelország, esetleg MZ gyár megtekintése, hamár a Jawások Cseh-Szlovák túrán voltak.
Szerintem Attilának van igaza, azért 300 km/nap elég kevés szerintem. Egy 600-at jó eséllyel le lehet pörgetni naponta, és akkor elég kényelmes is voltál.Az 1000 Km már hajnali kelést, és esti érkezést jelent, főleg, ha annyit beszélget az ember közben, mint mi hazafelé Orfűről.
A régi japán gépek megbízhatóak, persze akkor, ha nem tépték szét. Az én CB 500-as motoromban 84000 km volt, amikor eladtam, és semmi baja nem volt. Persze meghálálta, hogy az előttem lévő gazdi rendben tartotta a vasat.
A régi gépekkel az a baj, hogy nehéz olyat találni, ami megfelel, mert itt-ott már átalakítgatták, meg ilyenek.
Mi ezért vállaltuk be inkább a részleteket Munyi motorjánál,így olyan, mintha újat vettünk volna, mégsem kellett kifizetni az új árát.Amit alkatrészre, vagy szervízre költenénk, azt most a banknak fizetjük, viszont, ahogy Maci írta, Munyi minden reggel felül,nyomja a gombot és hajts! A múltkori tankolásnál említettem nektek mennyit evett a gép, szerintem a részletek egy része itt meg visszajön.
Persze mindehhez egy kis kezdő tőke kell, mert anélkül sajnos nem megy, de azért ez az összeg nem olyan nagy, amit ne lehetne előbb-utóbb előteremteni valahonnan.
A javaslatom az új szavazásra: Mit csinálsz télen a motoroddal? vagy Mi a véleményed a motoros ruhákról?
még az mz-k stabilitásához annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy próbáljatok ki egy trophy mz-t. pörög mint egy őrült és massziv mint egy jawa + kényelmét tekintve verhetetlen. remélem nem voltam nagyon elfogult!
minden jót!
Hi! ez a gibraltári téma nekem tetszik! bár én igazából egy FINNországi túrában gondolkodom. mert álltalában mindenki délre vagy nyugatra utazik. ott igen nagy a népsűrűség és a drágaság! meg ez az antivadkemping...? viszont FINNországig: szlovákia,lengyelország, észtország, lettoország, littvánia esetleg oroszország szentpétervár erejéig vagy litvániából komppal helszinkibe. errefele kevesebben laknak, élnek. közelebb van hozzád a természet. itt a vadkempingnek egyetlen hátulütője lehet, hogy reggelre megfujják a motort. de ez még kiküszöbölhető! a benzin felébe kerül mint itthon, a kaja is. (ha van)! és szerintem a hosszabb túráktól nem kell megilyedni. egyszerűen ha renben tartod a motorod és van egy kis pénzed akkor neki kell vágni! különben soha nem derül ki valóban jó motorod van-e? több ismerősöm mesélt külföldi túráiról amikor is bulgáriága mentek. és most tessék figyelni! pannoniával! na ha a pannonia kibirta, akkor egy mz vagy jawa ,hogy a csudába ne birná ki?
minden jót!
Én már szó hoz se jutok! Ja! 1002!!!
...hogy ez az 1000. hozzászólás...
Köszönöm..
Hali!
Nem Mácsai hanem Újfalusi! Egy fehér 250-es ETz-vel szaladgálok!
Üdv:Dawe
Szerintem a napi 300KM igen karcsú (még ETZ-vel is), Orfűig 185-öt mentem úgy,hogy d.u. fél 6-kor indultam,igaz késő este értem oda.
A túra valódi célja nekem nem maga a szoros,hanem az odavezető út lenne,tehát maga az utazás!! Igazából közép-délspanyolország érdekelne,a tengerparti rész, Andalúzia (Cordoba,Malaga, Granada...),az arab műemlékek és a spanyol táj,utak, feeling...
Ennek a vadkemping dolognak még utána kell néznem:))
Elöbb nem írtam, de a szállás pénz, meg a költőpénz igen karcsúra lett számolva. Egy havi hidegélelem cipelésével ezt az utat nem lehet megoldani.
Ráadásul arra felé a vadkemping is ismeretlen fogalom.
Üdv Attila
Hát nem tudom, mi voltunk motorral Németországban, oda 1 nap (végig autopályán kicsit több mint 1000 km), visszafelé 2 nap, mert azért látni is akartunk valamit, és inkább elmentünk a csehekhez motorversenyt nézni.
Az a véleményem, hogy ha motorozgatok, és mindenhol megállok körülnézni, 1-2 napot eltöltök ott és megyek tovább az marha jó kis nyaralás igazi Európa túra, de ha csak a szorosra vagyunk kiváncsiak, és ott akarjuk kinyaralni magunkat, akkor azt a Gibraltári utat kényelmesen le lehet nyomni 2-3 nap alatt.
Üdv Attila
Napi 300 km azert igen durva. 2 napig meg ok. Gyors motorral akar 4-5 napig is, de 10ig durvan faraszto. A 200 meg realis lehet. Az araknak most inkabb nem szamolok utanna. Hja es ebben benne van, hogy semmi nem romlik el:)
Napi 300 km azert igen durva. 2 napig meg ok. Gyors motorral akar 4-5 napig is, de 10ig durvan faraszto. A 200 meg realis lehet. Az araknak most inkabb nem szamolok utanna. Hja es ebben benne van, hogy semmi nem romlik el:)
Mivel Ambruzsg azt mondta,hogy bekap6juk,ezért gondolom semmi kifogása,hogy közzé tegyem a kalqlációját:))
"a gibraltari szoros berhidatol 2989km.
naponta durvan 300km-t lehet megtenni, ha nem akarsz belehalni.
tehat durvan 10 nap oda 10 nap vissza.
szoval egy teljes honapot ra kene szanni.
A teljes tura 6000km felett lenne, ami benzinben kb 90000Ft...
plusz meg szallas lenne kb 40000, kaja koltopenz 40000
mar 170ezer-nel jarunk..."
Vannak pontok,amikkel nem értek egyet:))
Számol6nánk úgy is,hogy hány ETZ árába kerülne a túra,nem?:)
byee
Hát igen, ez mindenkinek a saját döntése kell legyen, én azt tapasztalom, hogy az olcsóbb hosszú távon drágább, és ez nem feltétlenül pénzben kifejezhető drágaság. az Izs megölhetetlen, csak legyen az embernek türelme hozzá. Ami nincs hegesztve, az szétrázódik. Vettem nejemnek egy SR125 Yamahát 106.000 km-rel generál nélkül, csak nyomja a gombot és indul, addig megy, amíg akarom és kész. Akkor döntöttem úgy, hogy elég volt az Izsből. Mindig lesz Izsem, de nem azt fogom a legtöbbet használni.
Örülök, hogy bejött a kormány, jól is mutat a bringádon! Na, most jót fényeztünk egymáson! :-)))
Macinak igaza van, megbízhatóbbak és kész.
Ráadásul, ha egyszer valamit rendbeteszel az utánna jó, nem romlik el rajta ugyanaz egymás után ötször.
Ha meg felújítod a gépet, az jó sokáig úgymarad, és nem jársz vele úgy mint pl HyGy a Jawa-val.
Szerintem ha egy motor túllépett egy koron akkor az már majdnem mindegy hány éves 15-18-20 az már nem számít, sőt vannak jobb 20 éves gépek mint az átlag 10 évesek.
Mivel ezeket max 7-8 évre készítik, ezért már mind jóval túl vannak a tervezett futásteljesítményen, és onnan főleg az számít milyen állapotban van és nem az hány éves. Alkatrészt kapni az öregekhez is, és az alkatrész árak sem térnek el.
Mondjuk az ideális az, hogy ezen a 7-8 éven belül vegyünk motort, de ugye az meg nem olcsó dolog.
Üdv Attila
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|