hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 24. szerda 
György

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás

Összesen: 360 oldal

Atilla
válasz erre | email2003-09-25 20:14:22
Hello PeetAir

Teljesen egyetértek!
Valahol korábban ezért írtam, hogy nem jó a számítás, mert vagy mész 300 km-t/nap, és ahol megálsz ott eltöltesz 1-2-3 napot nézelődsz, töltődsz és úgy mész tovább. (ha nem akarsz az általad leírt módom megdögleni) Ez így több mint egy hónapos jó kis túra. Ehez szerintem jó egy akármilyen motor, 5-6 ezer km-t még egy szoci is elmegy nagyobb baj nélkül.
Másik megoldás ha csak a szoros a lényeg akkor fogod a pótsegged, és lezavarod az egészet 2-3 nap alatt, de akkor autópályán, nincs nézelődés, nem mehetsz szoci géppel, és lehetőleg normális ágyban alvással.
Persze ettől is elfáradsz mint állat, de Gibraltáron van bőven időd kipihenni magad a hazaút elött.
Azért az a táv nem olyan durva!
Számolás:
Felmész a pályára mész egy 140-es átlagot, majd kb 1.5 óránként megálsz kb 1/2órát pihenni. Az ha jól tévedek az kb 105Km/h átlag. Ez pályán sebességre még normális (legalábbis én autopályán mindíg ennyit szoktam menni), és pihenni/enni is általában elég fél óra.
Szóval ha kb így mész napi 1000 km vezetés, normális (nem sátor!) alvással nem is olyan vészes.
Legalábbis 3 napig ki lehet bírni.
Más kérdés, hogy az amúgy is karcsúra méretezett költőpénz az első módszernél a hosszú idő, a másik módszernél pedig az autópályadíjak, és a szálloda árak miatt rohadt kevés.
Üdv Attila
sorszám: 1026 (2362)
(előzmény: PeetAir, 2003-09-25 16:23:05)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-09-25 16:30:07
Engem is erdekelne a dolog. Cseheknel vannak szep hegyek. Sort birom befogadni arcomba en is. Varak nem rosszak, legalabb van uticel:)
Amugy lehet bennelennek, hogy nyaron ne tengerhez mennyunk. Most sem vittuk tulzasba a furdest. Persze a latvany sem volt mindegy, mikor a hegyi szerpentin tetejerol leneztunk a tengerre.
Jobb lenne ezt a temat befejezni mert ido elott fog ramjonni a "mennyunk ma nyaralni, motorozni, akarhova" tipusu erzes. Tavaly legalabb novemberig birtam:)
sorszám: 1025 (2354)
(előzmény: vaughan, 2003-09-25 10:05:00)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-09-25 16:23:05
Namost. Nem maga a 300km a gaz, hanem:

-Utazol 300km-t, kicsit elfaradsz.
-Ha nem vadkemping, kempingkeres,satorallitas
-Alszol de reggel 7:30kor k. meleg van es felkelsz. Na ezutan nem lemesz dogleni a partra, hanem elpakolod a cuccod
-300 km. eleg faradt vagy
-ujra sator, stb.
-reggel kiba faradt, sator
-300 megdoglesz a faradtsagtol, sator
-folytassam? :)

namost ezt 10 napig v. meddig???

Gabika:
szal nemtom pl senj-bol reggel mennyi kedved lett volna osszepakolni es menni 300km-t. raadasul az csak az elso nap utan volt (igaz 430km utan) es ott doglottunk a budi elott a betonon mint aki lenyomott egy maratont:)
sorszám: 1024 (2352)
(előzmény: Gabika, 2003-09-25 13:26:37)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-09-25 15:08:13
Okosabb lettem néhány dologgal!:))

Kiderült,hogy régen Hegyestű a családomé volt (apai ágon)!!! Akkor még erdő borította az egészet,az államosítás után kezdődött ott meg a bányászat. Az illető hölgy,akinél én is befizettem a belépőt,apám unokatestvére!:)) Ennyi maradt a családi örökségből...
sorszám: 1023 (2350)

 
 
Gabika
válasz erre | email2003-09-25 13:26:37
A napi 300km nem hulyeseg, ha kirandulni mesz.
mondjuk 500-at be lehet tervezni, de az mar huzos.
Trogirbol 600 korul jottunk egy nap alatt, es a f*om kivolt mar a vegen.
mondjuk egy goldwinggel 1501-es utazoval biztos mas lenne.

gabor
sorszám: 1022 (2348)

 
 
Gabika
válasz erre | email2003-09-25 13:11:09
De az RD nem szocimotor!!
Sano ,te vadházasságban élsz a Jawa-dal:-))

kuss! :)))

gabor
RD250LC
sorszám: 1021 (2347)
(elözmény: tesho, 2003-09-20 01:34:11)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-25 11:10:36
Hello

Hát arra van a legjobb sör, és a várak is meglepően egyben vannak.
Rásdásul úgy rémlik mintha közelebb lenne mint Gibraltár :-)
Szóval ha már külföldről beszélünk akkor ez jó ötlet.
Attila
sorszám: 1020 (2345)
(előzmény: vaughan, 2003-09-25 10:05:00)

 
 
vaughan
válasz erre | email2003-09-25 10:05:00
Hi! a realitások talaján maradva, mit szólnátok egy cseh sör és vár túrához? bár itt kis hazánkban is van egy csomó olyan hely amit igazán érdemes lenne bejárni, főleg motorral. de ez a cseh sör túra is megér egy "misét". (mivel imádom a sört) :-)
sorszám: 1019 (2343)
(előzmény: tesho, 2003-09-25 03:19:57)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-09-25 03:19:57
Az elméletből gyakorlati +valósítás is lesz,csak kérdés mikor!! Maga a naplemente csak jelképes,azt a szobám ablakából is + tudom nézni:))
Én 1edül is elm1ek,nem hiszem,hogy lenne még 1 olyan elvetemült szocis,aki eljönne:) Amúgy igyekeztem utánanézni,de spanyol túráról (magyarok) nem találtam semmit a NETen.

Mora!
Elég kicsi az esélye,hogy be tudjam neked szkennelni a múlt havi finn túrabeszámolót! Fénymásolva postán?
Nálam itt most 12 fok van..
sorszám: 1018 (2341)
(előzmény: Buny, 2003-09-25 01:11:16)

 
 
Buny
válasz erre | email2003-09-25 01:11:16
Kacc!
Azt hiszem ez a Gibraltár dolog inkább csak amolyan elméleti jellegű dolog, az anyagi realitásait nézve nem hiszem, hogy komolyan fenyegetne az a veszély, hogy azon fogunk vitatkozni, vajon hány km-t kell megtennünk naponta, hogy odaérjünk a Tesho által hőn áhított naplemente megtekintéséhez.
Attilával és Morával egyetértek, hogy egy kicsit mehetnénk észak felé is. Azért Finnország arrébb van, de Európa észak-keleti feléről még nem láttam beszámolót.A Balti-tenger idén nyáron nagyon meleg volt, elérte a víz hőmérséklet a 20 C fokot is.(A legjobb hajmosó víz!):-)))) Az ott már melegnek számít.Ezt nem vita indítónak írtam, csak megjegyeztem, hogy tengert arra is lehet látni.Azt elfelejtettem mondani, amit Attila már az előző találkozón említett, hogy azon a térfélen az útszéli generál javítást nem nézik jó szemmel.
sorszám: 1017 (2340)
(előzmény: kacc, 2003-09-24 20:23:17)

 
 
ls-laci
válasz erre | email2003-09-24 21:17:18
Helló Buny!

Még nem nagyon nézegettem kipuft.de remélem úgy 15.e-ből megúszom?!
Csomagtartókat már nézegettem de hát arra is gyüjtenem kell még.
Pizsi az van:)
sorszám: 1016 (2338)
(előzmény: Buny, 2003-09-22 23:27:48)

 
 
kacc
válasz erre | email2003-09-24 20:23:17
Buny meg mindig szocimotoros turarol beszelunk Gibraltarhoz? Mert akkor szerintem baromira sok az a 600 km, meg 5 motorral is, nemhogy 15-el.
sorszám: 1015 (2337)
(előzmény: Buny, 2003-09-24 00:30:09)

 
 
kacc
válasz erre | email2003-09-24 20:20:22
Lehet, hogy Finnországban tenyleg kozelebb van hozzad a termeszet,epp ezert a vadkempingezesnek nem csak az lenne a hatulutoje,hogy megfujjak a motorod, hanem hogy befigyel egy ket medve a satorba:) errol bovebben kerdezd HyGyt
sorszám: 1014 (2336)
(előzmény: vaughan, 2003-09-24 00:02:43)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-24 11:29:02
Hello

Szerintem marha egyszerű a dolog, kb 20-25 fokban a legjobb motorozni, ezért nyáron északabra kell menni, télen meg délre. Nem értem mi itt a gond. Erre már az agyatlan madarak is rájöttek. :-)
És így a mit csinálsz a motoroddal télen szavazás is felesleges.
Na most ezzel egy csapásra megoldottam minden problémát! :-)

Üdv Attila
Ja még a vadkemping, ha ezekben az országokban (Olasz, Német,Francia, stb) valaki vadkempingezni akar, akkor jobb ha rögtön a rendőrségre megy, mert a végén ugyis ott köt ki, és így megspórol egy csomó kellemetlenséget. :-)
Állítólag Monaco a csúcs, Pl. ha fényes nappal leheveredsz valami parkban a fűre, már visznek is a rendőrők. :-)
sorszám: 1013 (2332)
(előzmény: Mora, 2003-09-24 10:37:41)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-09-24 11:28:42
Reálisan gondolkodsz,ezt szeretem:-))
sorszám: 1012 (2331)
(előzmény: tesho, 2003-09-23 16:22:43)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-09-24 11:02:45
Továbbá észak felé haladva egyre kisebb a dugattyú megragadásának esélye... :-)
sorszám: 1011 (2330)
(előzmény: Mora, 2003-09-24 10:37:41)

 
 
Mora
válasz erre | email2003-09-24 10:37:41
Ha belegondoltok, miért megy mindenki délre túrázni? Mert ott van meleg! Ki akar a hideg tél után még nyáron is két kabátban, térdmelegítővel a páfrányok között motorozni?
Bevallom én. Vaughan ötlete nagyon tetszik, ugyanis kb. 2 nappal ezelőtt beszélgettünk róla a kollegáimmal, hogy milyen szép vidékek vannak északon is, és hogy éredemes lenne oda is egyszer elmenni. Annyit mondtak, hogy nyáron menjek oda, és akkor hálózsákban még épp nem fagyok meg. :)
Tesho, ha megvan az a Motor Revü, scanneld már le azt a cikket, mert érdekel. Köszi.
Buny ötlete is nagyon tetszik az Mz-gyárral kapcsolatban, érdemes lenne a jövő nyárra betervezni.
Ami pedig a délen ismeretlen vadkempingezést illeti...:) majd én bevezetem! :)
Sanya
sorszám: 1010 (2329)
(előzmény: tesho, 2003-09-24 03:51:06)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-09-24 09:47:09
Na, ez tök jó! Faterom ott halőr, gyakran járok át hozzá. Eddig egy fekete, átépített Izzsel, remélem, hamarosan pedig egy kékkel fogok. :-)

Üdv!
Maci
sorszám: 1009 (2328)
(előzmény: Dawe, 2003-09-23 19:10:04)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-09-24 03:51:06
Én fázós típus vagyok,ha mennék,inkább csak D-nek mint a költöző madarak ősszel:) A mediterrán feeling jobban vonz mint bármi más,Görögország nekem túl balkáni volt,de amúgy szép, Spanyolországnak + csak a katalán részét láttam eddig, Olaszországnak is csak az északit. Ha már olasz túra,akkor min. Szicília (ez a másik álmom!!:)
Jártam már É-on is (Svédo., Dánia, Finnország..),de az én lelkem D-re húz akkor is!:)
Amúgy a múlt havi (2003/9.) Motor Revü-ben van 1 túrabeszámoló északi túráról (finn,lett,litván...)

Támogatom Buny javaslatát a Mit csinálsz télen a motoroddal? szavazás kérdésében!

byee
sorszám: 1008 (2326)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-09-24 00:51:09
Olaszországhoz mitszolnátok?
sorszám: 1007 (2325)

 
 
Buny
válasz erre | email2003-09-24 00:40:35
Azt az elvet osztom, hogy nem kell mindíg dél felé menni, mert mindenki arra indul nyaranta. Én azért beérném egy "Ost-block"-kal, azaz Kelet-Németország, Lengyelország, esetleg MZ gyár megtekintése, hamár a Jawások Cseh-Szlovák túrán voltak.
sorszám: 1006 (2324)
(előzmény: vaughan, 2003-09-24 00:02:43)

 
 
Buny
válasz erre | email2003-09-24 00:30:09
Szerintem Attilának van igaza, azért 300 km/nap elég kevés szerintem. Egy 600-at jó eséllyel le lehet pörgetni naponta, és akkor elég kényelmes is voltál.Az 1000 Km már hajnali kelést, és esti érkezést jelent, főleg, ha annyit beszélget az ember közben, mint mi hazafelé Orfűről.
A régi japán gépek megbízhatóak, persze akkor, ha nem tépték szét. Az én CB 500-as motoromban 84000 km volt, amikor eladtam, és semmi baja nem volt. Persze meghálálta, hogy az előttem lévő gazdi rendben tartotta a vasat.
A régi gépekkel az a baj, hogy nehéz olyat találni, ami megfelel, mert itt-ott már átalakítgatták, meg ilyenek.
Mi ezért vállaltuk be inkább a részleteket Munyi motorjánál,így olyan, mintha újat vettünk volna, mégsem kellett kifizetni az új árát.Amit alkatrészre, vagy szervízre költenénk, azt most a banknak fizetjük, viszont, ahogy Maci írta, Munyi minden reggel felül,nyomja a gombot és hajts! A múltkori tankolásnál említettem nektek mennyit evett a gép, szerintem a részletek egy része itt meg visszajön.
Persze mindehhez egy kis kezdő tőke kell, mert anélkül sajnos nem megy, de azért ez az összeg nem olyan nagy, amit ne lehetne előbb-utóbb előteremteni valahonnan.
A javaslatom az új szavazásra: Mit csinálsz télen a motoroddal? vagy Mi a véleményed a motoros ruhákról?
sorszám: 1005 (2323)

 
 
vaughan
válasz erre | email2003-09-24 00:07:37
még az mz-k stabilitásához annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy próbáljatok ki egy trophy mz-t. pörög mint egy őrült és massziv mint egy jawa + kényelmét tekintve verhetetlen. remélem nem voltam nagyon elfogult!
minden jót!
sorszám: 1004 (2322)
(előzmény: vaughan, 2003-09-24 00:02:43)

 
 
vaughan
válasz erre | email2003-09-24 00:02:43
Hi! ez a gibraltári téma nekem tetszik! bár én igazából egy FINNországi túrában gondolkodom. mert álltalában mindenki délre vagy nyugatra utazik. ott igen nagy a népsűrűség és a drágaság! meg ez az antivadkemping...? viszont FINNországig: szlovákia,lengyelország, észtország, lettoország, littvánia esetleg oroszország szentpétervár erejéig vagy litvániából komppal helszinkibe. errefele kevesebben laknak, élnek. közelebb van hozzád a természet. itt a vadkempingnek egyetlen hátulütője lehet, hogy reggelre megfujják a motort. de ez még kiküszöbölhető! a benzin felébe kerül mint itthon, a kaja is. (ha van)! és szerintem a hosszabb túráktól nem kell megilyedni. egyszerűen ha renben tartod a motorod és van egy kis pénzed akkor neki kell vágni! különben soha nem derül ki valóban jó motorod van-e? több ismerősöm mesélt külföldi túráiról amikor is bulgáriága mentek. és most tessék figyelni! pannoniával! na ha a pannonia kibirta, akkor egy mz vagy jawa ,hogy a csudába ne birná ki?

minden jót!
sorszám: 1003 (2321)
(előzmény: Dawe, 2003-09-23 23:04:03)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-09-23 23:04:03
Én már szó hoz se jutok! Ja! 1002!!!
sorszám: 1002 (2320)

 
 
Pool
válasz erre | email2003-09-23 21:15:52
1001
sorszám: 1001 (2319)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-09-23 20:31:09
...hogy ez az 1000. hozzászólás...

Köszönöm..
sorszám: 1000 (2317)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-09-23 20:30:32
...mondani...
sorszám: 999 (2316)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-09-23 20:30:11
...csak azt akarom...
sorszám: 998 (2315)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-09-23 20:29:36
Szóval...
sorszám: 997 (2314)

 
 
Dawe
válasz erre | email2003-09-23 19:10:04
Hali!

Nem Mácsai hanem Újfalusi! Egy fehér 250-es ETz-vel szaladgálok!

Üdv:Dawe
sorszám: 996 (2311)
(elözmény: tesho, 2003-09-22 13:04:54)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-09-23 18:52:14
Szerintem a napi 300KM igen karcsú (még ETZ-vel is), Orfűig 185-öt mentem úgy,hogy d.u. fél 6-kor indultam,igaz késő este értem oda.
A túra valódi célja nekem nem maga a szoros,hanem az odavezető út lenne,tehát maga az utazás!! Igazából közép-délspanyolország érdekelne,a tengerparti rész, Andalúzia (Cordoba,Malaga, Granada...),az arab műemlékek és a spanyol táj,utak, feeling...
Ennek a vadkemping dolognak még utána kell néznem:))
sorszám: 995 (2309)
(előzmény: Atilla, 2003-09-23 17:54:39)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-23 17:54:39
Elöbb nem írtam, de a szállás pénz, meg a költőpénz igen karcsúra lett számolva. Egy havi hidegélelem cipelésével ezt az utat nem lehet megoldani.
Ráadásul arra felé a vadkemping is ismeretlen fogalom.
Üdv Attila
sorszám: 994 (2308)
(előzmény: tesho, 2003-09-23 16:22:43)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-23 17:43:13
Hát nem tudom, mi voltunk motorral Németországban, oda 1 nap (végig autopályán kicsit több mint 1000 km), visszafelé 2 nap, mert azért látni is akartunk valamit, és inkább elmentünk a csehekhez motorversenyt nézni.
Az a véleményem, hogy ha motorozgatok, és mindenhol megállok körülnézni, 1-2 napot eltöltök ott és megyek tovább az marha jó kis nyaralás igazi Európa túra, de ha csak a szorosra vagyunk kiváncsiak, és ott akarjuk kinyaralni magunkat, akkor azt a Gibraltári utat kényelmesen le lehet nyomni 2-3 nap alatt.
Üdv Attila
sorszám: 993 (2307)
(előzmény: tesho, 2003-09-23 16:22:43)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-09-23 17:42:16
Napi 300 km azert igen durva. 2 napig meg ok. Gyors motorral akar 4-5 napig is, de 10ig durvan faraszto. A 200 meg realis lehet. Az araknak most inkabb nem szamolok utanna. Hja es ebben benne van, hogy semmi nem romlik el:)
sorszám: 992 (2306)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-09-23 16:45:02
Napi 300 km azert igen durva. 2 napig meg ok. Gyors motorral akar 4-5 napig is, de 10ig durvan faraszto. A 200 meg realis lehet. Az araknak most inkabb nem szamolok utanna. Hja es ebben benne van, hogy semmi nem romlik el:)
sorszám: 991 (2305)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-09-23 16:22:43
Mivel Ambruzsg azt mondta,hogy bekap6juk,ezért gondolom semmi kifogása,hogy közzé tegyem a kalqlációját:))
"a gibraltari szoros berhidatol 2989km.
naponta durvan 300km-t lehet megtenni, ha nem akarsz belehalni.
tehat durvan 10 nap oda 10 nap vissza.
szoval egy teljes honapot ra kene szanni.
A teljes tura 6000km felett lenne, ami benzinben kb 90000Ft...
plusz meg szallas lenne kb 40000, kaja koltopenz 40000
mar 170ezer-nel jarunk..."

Vannak pontok,amikkel nem értek egyet:))
Számol6nánk úgy is,hogy hány ETZ árába kerülne a túra,nem?:)

byee
sorszám: 990 (2303)
(előzmény: Buny, 2003-09-22 23:27:48)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-09-23 14:03:37
Hát igen, ez mindenkinek a saját döntése kell legyen, én azt tapasztalom, hogy az olcsóbb hosszú távon drágább, és ez nem feltétlenül pénzben kifejezhető drágaság. az Izs megölhetetlen, csak legyen az embernek türelme hozzá. Ami nincs hegesztve, az szétrázódik. Vettem nejemnek egy SR125 Yamahát 106.000 km-rel generál nélkül, csak nyomja a gombot és indul, addig megy, amíg akarom és kész. Akkor döntöttem úgy, hogy elég volt az Izsből. Mindig lesz Izsem, de nem azt fogom a legtöbbet használni.

Örülök, hogy bejött a kormány, jól is mutat a bringádon! Na, most jót fényeztünk egymáson! :-)))
sorszám: 989 (2301)
(előzmény: PeetAir, 2003-09-23 13:18:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-23 13:21:05
Macinak igaza van, megbízhatóbbak és kész.
Ráadásul, ha egyszer valamit rendbeteszel az utánna jó, nem romlik el rajta ugyanaz egymás után ötször.
Ha meg felújítod a gépet, az jó sokáig úgymarad, és nem jársz vele úgy mint pl HyGy a Jawa-val.
Szerintem ha egy motor túllépett egy koron akkor az már majdnem mindegy hány éves 15-18-20 az már nem számít, sőt vannak jobb 20 éves gépek mint az átlag 10 évesek.
Mivel ezeket max 7-8 évre készítik, ezért már mind jóval túl vannak a tervezett futásteljesítményen, és onnan főleg az számít milyen állapotban van és nem az hány éves. Alkatrészt kapni az öregekhez is, és az alkatrész árak sem térnek el.
Mondjuk az ideális az, hogy ezen a 7-8 éven belül vegyünk motort, de ugye az meg nem olcsó dolog.
Üdv Attila
sorszám: 988 (2298)
(előzmény: PeetAir, 2003-09-23 12:15:08)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-09-23 13:18:04
Nem azt mondtam, hogy nem jobb egy olyan gep, hanem, hogy gondolja meg. Ha megeri neki az esetleges tobbletkoltseget akkor vagjon bele.
Amit viszont mindenkeppen ajanlok, ha teheti ismerostol vegye a motorot.

Tobb szaz:) Esetleg tobb 1000.
Az europai korutamra valszeg nem indulnek el a TZ-vel (van vagy 20e km). Sajnalnam szegenyt.

Amugy iden eddig 7000 km-t biztam az MZ-re es egy rossz szava sem volt.
(Baromi kenyelmes a kormany, koszi!:)
Persze kozben azonnal megcsinaltam minden apro hibat es nem hagytam, hogy komolyabb problema legyen vele.
Persze az IZS-t nem ismerem. Szep motor, de ennyit tudok rola.
Hja es az en mocim meg csak 15 eves!
Hogy 5 ev mulva milyen lesz nem tudom, de, hogy meglesz az valoszinu, meg ha esetleg nyugati moci is lesz mellette.

FurFarag:
Hogy vagy kepes megvalni tole? Nehogy ugy jarj mint az AmbruzsG! Mar faj a szive, hogy eladta es alig varja, hogy vehessen egy masikat amit ugyan olyanra megcsinalhat. A te motorod is nagyon rendben van. Add el a tobbit!
A masik, hogy azalatt a par honap alatt amit javasoltak, hogy varj kb. ossze is tudnad sporolni az arat es maris nem kell eladni:)
sorszám: 987 (2297)
(előzmény: Maci, 2003-09-23 12:47:14)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-09-23 12:47:14
És a nyomaték, az egyenletes és nem túl magas fordulat, ráadásul jóval szélesebb tartományban? Ugyanannyi gonddal és magasabb alkatrészárral sztem még mindig nem rossz. És azért tegyük hozzá, ha nincs kihajtva a bele, egy 20 éves Honda CB-re v. Suzuki GS-re inkább mernék bízni egy többszáz km-es túrát, mint az ugyanennyi idős Izsre.
sorszám: 986 (2296)
(előzmény: PeetAir, 2003-09-23 12:15:08)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-09-23 12:41:59
Na, mondjuk az egy rohadt nagy létszámú társasutazás volt! :-)
sorszám: 985 (2295)
(előzmény: Atilla, 2003-09-23 12:06:15)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-09-23 12:16:02
Lassan kene uj szavazas az oldalra.
Nincs 5letetek? :)
sorszám: 984 (2294)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-09-23 12:15:08
Mit jelent az elfogadhato ar?
Jol meggondoltad ezt? Egy 20eves nyugati geppel sincs sokkal kevesebb gond mint a te JAWA-dal, viszont ha alkatresz kell hozza az nem 500 FT. En is gondolkodtam ilyenen de vegul ugy dontottem, hogy vagy uj v. max 4 eves motor veszek ha tehetem. Ha nem akkor marad a TZ.
sorszám: 983 (2293)
(előzmény: furfarag, 2003-09-23 00:45:23)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2003-09-23 12:08:36
Ha mar az almoknal tartunk, nekem egy europai korut az almom. En is csinaltam kalkulaciot:(

Az ETZ sulyeloszlasaval kapcsolatban az teny, hogy konnyu az eleje, ezaltal instabilabb. Ha megszokja valaki, mar nem zavaro. Kanyarban mondjuk nem mind1 hova helyezed a testsulyod. En mentem a HyGy JAWA-javal, bar nem sokat. Vhogy nem ereztem magam olyan biztonsagban mint a TZ-n. A sulypont mintha magasan lenne. Vagy csak a dobfek miatt aggodtam egy kicsit? Nem tudom.
A lenyeg, hogy mind 2 gep űberfasza es kesz. Megnezem a kinai hityotyutyung mit fog produkalni ennyi idos koraban.
sorszám: 982 (2292)
(előzmény: tesho, 2003-09-22 14:09:13)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-23 12:06:15
Tesho
Vigyázni kell az ilyen hosszú, és adott helyre irányuló túrákkal.
Hallottam már ilyen emberről akinek ez volt az álma, csak akkor még nem volt motor, így kénytelen volt elefánton menni. :-)
Tetszett neki Gibraltár, így utánna bedobott még egy kis hegyi túrát , szerpentín kanyarvadászat meg ilyesmi. (nem is bírták a járművek a nagy hajtást) :-)
Azután úgy gondolta megnézi Rómát, mert ugye az szép város. :-)
Na ha jól tudom neki ez rohadt sokba került.
Üdv Attila
sorszám: 981 (2291)
(előzmény: tesho, 2003-09-22 14:09:13)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-23 11:44:20
Hello

Furfarag
Én a helyedben várnék 1-2 hónapot, jön a tél és az árak olyankor alacsonyabbak szoktak lenni.

Üdv Attila
sorszám: 980 (2290)
(előzmény: furfarag, 2003-09-23 00:45:23)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-09-23 00:45:23
Tudtok valami elfogadható áru nyugati motort? Max.20éves,és 500as-ig.Azért marad még Jawa-m bőven,de valószinüleg megválok a fekete,túrázos gépemtől:-(((
sorszám: 979 (2287)

 
 
Buny
válasz erre | email2003-09-22 23:27:48
Tesho!
Azért konkrét szám is érdekelt volna, ha már Gabika számolt egyet.Már én is szövögetem a terveket, de még nem számoltam utána, lehet, hogy ott lesz vége a tervnek.
Ls-Laci!
Én nem szoktam Shellnél tankolni, mert én nagyon régen jártam így, és ezek szerint egyes kutaknál azóta sem változott semmi.Kipufogó ügyben sikerült már valamit újítanod?Aztán ne felejtsd el, hogy csomagtartó is kell nagyobb, mert akkor már nem egyedül leszel, még egy "pizsi", meg a többi.
sorszám: 978 (2282)
(előzmény: tesho, 2003-09-22 14:09:13)

 
 
tesho
válasz erre | email2003-09-22 14:09:13
Buny!

Egyik nagy álmom,hogy motorral eljussak a Gibraltári-szoroshoz & ott +nézzem a naplementét!!:) Ambruzsg csinált nekem 1 vázlatos költséxámítást,gyűjthetem a pénzt rendesen:))

Én soha nem mentem Jawa-val,még csak nem is ültem rajta, így nem tudok nyilatkozni.De akárhány ETZ-250-esen ültem,az én 150-esemhez képest mind1iket sokkal instabilabbnak éreztem,rosszabb súlypontelosztással. Bár aki ilyet hajt,biztosan már észre sem veszi az ilyesmit...
Már készülnek a terveim a mocim téli átalakításához,ez olyan jó érzés!!
HyGy kreációja,a "Jamz" nagyon tetszik!!:)))))

byee
sorszám: 977 (2276)

 
  Összesen: 360 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu