:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
Buny,és akit érdekel! Vasárnap BŐRZE a Campónában!!!
Visszaolvastam amit írtam, még annyit, hogy természetesen azonos ccm + rövidebb löket = nagyobb furat melett értendő az összehasonlítás! De ezt nem írtam mert elég logikus a dolog.
Hello
Nem tudom mi benne a bátorság, biztosan állíthatom, hogy a rövidebb löketű gépek tovább bírják.
Most itt bele lehetne menni, hogy azonos ccm, azonos fordulatszám, azonos gyártástechnológia, azonos stb..., mellett, de a sok azonos tényezőt mindenki gondolja hozzá. :-)
Legyen elég annyi, a rövidebb löket tartósabb, tegnapi hozzászólásom csak egy megjegyzés volt, így az okát nem írtam, de valami ilyesmi:
Rövidebb löket => dugó középsebesség alacsonyabb => tovább bírja
A hatásfok meg tényleg nem lényeg, ha az érdekelné az embereket még mindenki gőzgéppel járna. :-)
Üdv Attila
Aki azt hiszi, hogy a rövid löketű, pontosabban a nagyobb furat/löket arányú motorok jobbak az nem mond igazat.
Igazából csak két dolog miatt részesítik ma előnyben. Az egyik, hogy nagyobb fordulatszám engedhető meg, a másik pedig, hogy viszonylag nagyobb átmérőjű szeleppel rendelkeznek, így jobb a feltöltés és végeredményben a teljesítmény. A dugattyúra ható oldalirányú erők is kisebbek.
Viszont a viszonlag lapos égéstér következtében rossz az égés ami egy sor dolgod von maga után (nem részletezem).
A hengerfelület/hengertérfogat arány is kedvezőtlenebb így a termikus veszteségek is nagyobbak.
A motor előállítási költsége is magasabb és nem utolsó sorban a motor méretei is.
Röviden összefoglalható, hogy rövid löketű motorból nagyobb teljesítmény kihozható, de rossz hatásfokkal és rossz motorikus jellemzőkkel.
A helyzet pedig az, hogy ma csak a lóerő számít más nem, az senkit nem érdekel, hogy egy motor, hogy adja le a teljesítményt, az nem látszik a műszaki adatokból. És jobban el lehet adni a motort, mert a konkurenciától erősebb.
Hello Attila!
Elég nagy bátorság lökethossz és motor élettartam párhuzamot vonni.
Igazából önmagában lökethosszról értelmetlen beszélni, sokat nem mond. Furat/löket arányról már érdemesebb.
Bár igaz, hogy azonos lökettérfogatnál, azonos fordulatszámnál a nagyobb furat/löketű motor dugattyú középsebessége alacsonyabb. És az is igaz, hogy a dugattyú középsebességnek már van valami köze a motor élettartamhoz, de nem ilyen egyszerű a képlet! Nagyon sok más jellemzőtől is függ a motor élettartam. Meg először is definiálni kellene, hogy mi az, hogy motor élettartam? Mikor van vége egy motor életének?
Bunyi! Álljunk meg egy szóra! Én csak azt mondtam, hogy a Jawa-350 4000 ben kb. olyan hangot produkál, mint a GS-500. A sebességet nem hasonlítottam össze csak azt mondtam, hogy a Jawa-350 4000 nél négyesben 100 al megy.
Vaughan!
David B-t keresd meg, az egyik Jawaját így használja, ő tud segíteni neked ebben.
Pool!
Ha 100-nál az enyém 8000-et pörögne, akkor elég kis vas lenne!100 körüli tempónál már el szoktam érni az 5000-es fordulatot, és hol van még a 10000?
Ls-Laci!
Én a 650-est találtam csak, az kevesebbet forog, beéri 5400-zal a teljesítmény leadásnál.
Attilához kapcsolódva, a rövid löketű motorok dugattyú középsebessége hasonló, mint a régi angol motoroké, vagy BMW-é.Ezért elég tartosak, még akkor is, ha a fordulatszám tartomány öt számjegyű.Annak idején a 250-es Simsonnak négyzetes volt a furata, azt mondták, az már kihegyezett gép.(14 LE-s teljesítmény a 60-as évek elején.)Ma Munyi motorja fele ennyi lökettérfogatból hozza ki ugyanezt a teljesítményt.A fogyasztását meg nem kell ecsetelnem, melyiké kevesebb.
Hygy!
Amiben a különbséget látom az, hogy felülök, nyomom a gombot megyek, nem fogyaszt sokat, és 6000 km után olaj, olajszűrő csere. Aztán ujra megyek, és azon gondolkodom, hogy a csomagokat hogyan tegyem fel a motorra, milyen idom kéne rá, meg ilyenek. Tudod én belefáradtam abba, hogy mindíg újra rakjam össze azt, amit a gyárban kellett volna, és gondolkodjam azon, amit a 70 éves főkonstroktőrnek már rég ki kellett volna találnia.Természetesen ehhez lépést kéne tartani a korral minden szinten.Ezért mondtam azt a találkozón is, hogy többre becsülöm az MZ-t, mert ott legalább gondolkodnak, fejlesztenek, még ha nem is sikerül nekik nagy eredményeket elérni, azért a 125-ös kategóriában ők kínálják a legerősebb gépeket.Az más kérdés, hogy mennyire megbízható, vagy versenyképes az ára.
Hi! van-e valakinek birtokában olyan fotó amelyiken motor utánfutó látható? motokuli vagy pille. szükségem lenne egy ilyen fotóra mert kinéztem egyet magamnak csak a vonó szerkezetet kell legyártani. hogy hogyan is kellene a vas után kötni? köszi!
Helló!
Bocs én is elgondolkodtam,hogy mit írtam
tényleg hülyeség (nem ezt akartam írni csak kicsit szórakozott voltam:)
Mégegyszer bocs a hamis adatokért!!!
Kb az alapjárat az amit írtam na jó nem (csak védem a mundér becsületét)
Legközelebb tiszta fejjel írok:)
Hello Ls-Laci
Na itt melegében meg is néztem a neten a dolgot.
Idézem: LS 400 SAVAGE 1987- single cylinder, SOHC, 4 valves. 24 hp/ 7,000 rpm
Szóval 7000-nél van ereje teljében a gép! Valószínüleg 5-ben már nem pörög ki sokkal jobban mert onnan fogy az ereje és ugye a légellenálás meg egyre csak nő (meg az egyébb veszteségek is), ennek a fényében számoljunk egy kicsit:
100-nál 2-3 eztet pörög, akkor ott még gyorsul bőven mert a max lovak 7000/2500=2,8 azaz 2,8*100=280 környékén jönnek elő.
Szóval 5-ben 280 Km/h környékén húz a legjobban a gép. Ez a számolás persze elég durva, de azt megmutatja, hogy az a 2-3 ezer az igen karcsú.
A Pool féle módszer (amit hallunk azt szorozzuk 2-vel)itt kb jó lehet.
Szerintem 100-nál 5-6 ezret pöröghet.
üdv Attila
Hello
HyGy
Hát ez a fordulatszám dolog érdekes téma, szerintem Bunynak teljes mértékben igaza van, egy modern motor pörög mint szélkakas a viharban, az xv535 is chopper, és olyan a hangja mint ami csak pöfög, de ha megnézed az adatait, akkor meglátod hogy a max erejét 7600-nál adja le. Más kérdés hogy a henger elrendezés meg a kipufogó miatt 4-5 ezernél még úgy érzed mint ha csak pöfögne.
Ennek a magasabb fordulatnak a rövidebb löket az oka, ugyanis a hiedelemmel ellentétben minél rövidebb a löket annál hosszabb életű a moci.
LsLaci
A fentiek miatt csodálnám ha az ls 2-3 ezret pörögne 100-nál. (de majd utánnanézek és megírom)
Buny
Na most az igaz, hogy csak 2 település között szoktam rohangálni, de az időjárás az mindegy mindíg a MZ-vel megyek. Ennek oka az, hogy arról is le szoktak lopni ezt-azt, ha a yamahával tennék ugyanezt az drágább lenne mint maga a MZ. :-)
De sokkal nagyobb burzsuj vagyok mint gondolod, mert 3 db MZ-van otthon :-)
Egyébként a MZ valahogy sokkal rosszabb mint a yamaha, ezért kár is összehasonlítani. Nekem nem kell hozzá sok, ha álló helyzetben ráülök érzem, hogy itt valami másról van szó, a merevség, alacsony sújpont, stb stb már állva is feltünik. Múltkor már írtam ezek a gépek mamutok, és ki fognak pusztulni, ez nem mai technika, szerintem nevetséges összehasonlítani egy dupla lökettérfogatú, 4T, és 20 évvel frissebb tervezésű motorral!
Az, hogy MZ- vel is járok az azért van mert jól elvagyok vele, de nem hasonlítom az XV-hez, mert akkor már rég a szemétben lenne. :-)
Ez durván olyan mint ha egy veterános összehasonlítaná a ford T-modelt a zsír új fordjával, és azt mondaná na ez a típus nem kell, mert ez sokkal rosszabbmint az új. :-)
A Jawa-MZ csata még ok, de az új gépekkel összehasonlítani őket, mikor már a saját korukban is elmaradottak voltak az kicsit furcsa.
Üdv Attila
Azt sem szabad elfelejteni, hogy míg 4-ütemű motornál minden második fordulatnál van egyszer munkaütem, addig 2-ütemű motornál minden fordulatnál.
Ezért van az, hogy egy Barkasz olyan hangot tud produkálni, mint egy F1 es autó 22ezres fordulatszámnál :-))
Tanulság: egy kéthengeres 4-ütemű motor hangja 8000 fordulaton, hasonló, mint a Jawa 4000 fordulatnál, azaz 100 km/ó nál.
Szevasztok!Pénteken megvettem a Simsont.S50N vagy valami hasonlóiNekem nagyon tetszik.Ma egésznap furikáztam vele,hogy ehasználjam a kb.4éves benzint,ami benne volt,de nem akarja fogyasztani,még maradt 5liter.
Buny! Még nem folalkoztam aSuzukival,más kötötte le a szabad kapacitásom.
Heló Buny!
Szerintem nem minden chopper pörög
olyan sokat. Pl azn LS-em 398ccm 100km/h 2-3000 pörög
(kb mert nincs ford mérő)
OKay bunny. :) De tudod en mar csak ilyen vagyok. Nekem a kavedaralo porogjon itthon mint az allat. :) A motoromnak legyen mely markans minden robbanast kihallok szepen hangja. :)))
Hygy!
Ha neked ez tetszi, én nem mondom, hogy ne járj ezzel, de én inkább arra akartam rávilágítani, hogy a CB 500 kipróbálása után nem találtál különbséget a két motor között, azt nem találtam elég megalapozottnak. Azt lehet nem szeretni, hogy egy motor pörög, de a mai chopper gépek is elérik a 6000-7000-es fordulatszámot néhány kivételtől eltekintve, de ezek a motorok is inkább csak ritkaságok ma már, az olyanokat szolgálják ki vele, mint te vagy. Egy 250-es 4T motor mindíg pörgős kell, hogy legyen, azért, hogy használható teljesítményt adjon le. Ha megnézed a tendenciákat a kezdő motorok 400-500 cm3 körül kezdődnek, az alatta lévő régió inkább csak a fiataloknak megszokni a motort, vagy városi közlekedésre való a gyártók szerint.
Azt hiszem HyGy vel sok mindenben egyetértek a motorok területén. Bár én nem a choppereket kedvelem, hanem inkább a Jawa kinézetű járgányokat amiben van rendesen nyomaték meg minden. Például kék Suzuki GSX-1400. Van szürkében is! :-)
Hi! pesten én csak a mozaik utcában lévő állomást ismerem de vegyes a megitélése. van akivel nagyon ki tudnak cseszni van akinek csak ránéznek a gépére és már mehet is. viszont több ismerősöm esküszik a rétsági vizsgáztató állomásra. itt nem kérdezősködnek. ha jó a gép akkor át is ment. pesttől egy picitt messzebb van vác irányába, de megéri.
remélem tudtam segiteni.
minden jót!
Hali!
>A jawat hangjat is akkor szeretem
>legjobban mikor 2000-2500 korul
>duruzsol. Hat az valami "kurva jo"
>olyankor mikor hallom elfog valami
>mosolygas erzes. :)
Hááát Bizza! Tudod mikor 40nél 4esben ráhúzod, és a szegény keveréktől olyan szép mélyen brummog:)
Amúgy nekem nagyon nagy élmény volt ismerősöm RD350-e, ha ki bírnám fizetni a fenntartását...
Más: Pesten hová viinétek műszakiztatni egy jáwát? 10edikén lejárt, gondoltam kéne...
sano
Buny: akkor nem ertettel meg. Utalom ha egy motor tobbet proog 7000-nel.
Haver 250-es suzuki katanajaval eleg sokat mentem. 4 utemu, 17000-nel kezdodik a piros elvileg 180-an a vege. Soros 4 hengeres, vizhuteses. Kurva jol gyorsult meg minden, de minek? (masreszt meg sose erzed azt rajta amit egy ketutemun)
Aztan mentem az ambruzsg RD-jevel hosszabb tavon horvatorszagban mert idonkent cserelgettuk a mocikat. De ott meg azt utaltam, hogy 7000-ig erotlen, aztan 7000-tol meg ki akar alolam esni.
Szal az a jo ha keveset porog es nagy a nyomatek. Es mikro mar sokat prog valami akkro hulye hangja van. :)
A jawat hangjat is akkor szeretem legjobban mikor 2000-2500 korul duruzsol. Hat az valami "kurva jo" olyankor mikor hallom elfog valami mosolygas erzes. :)
na cso.
Ls-Laci!
Azért köszönöm, hogy mellém álltál, de Attila csak azért mondja az egészet, mert nekünk nem Yamahánk van.
Attila!
Én nem tartok már szoci motort, mert ezt a kettőt is minden nap én taszigálom ki a műhelyből, esténként meg vissza. Én emlékszem milyen volt velük motorozni, nekem ennyi elég.Pesze te más vagy tartasz egyet, csak azért, hogy rohangálj vele két település között.Én sajnos ezt nem engedhetem meg magamnak.Európa felett felhőtlen az ég, ma Yamahával megyek, kicsit borús, inkább az ETZ, ez ám az igazi luxus
Hygy!
Peetairnek igaza van, azt erősítette meg, amit előzőleg írtam: Nem a háztömb körül kell menni egy kört.Attila válaszában van néhány kérdés, ami célirányos.Arra gondolok így utólag, hogy nem tépted meg, azért nem érezhetted a különbséget a kettő között.Elment a fordszámmérő talán 4500-5000-ig és már váltottál is, holott ezek a gépek efölött kezdenek élni.Ezt tapasztalatból mondom. Én sem mertem először a CB 500-as motorommal magas fordulaton közlekedni, aztán előbb-utóbb hozzászokik az ember.
Furfarag!
Doboztartó, dobozok? Valami fejlemény?
Kedves HyGY! Nem biztos,hogy a Jawank különbsége okozza(okozta),hogy ha fel kellett emelnem a lábam,de 1-2rossz eset után beidegzödésemmé vált.DE ENNEK MÁR VÉGE!!! A SUZUKI ÖNINDITOS! Balansz(Furfaragné)
furfarag: Ize, a henger bolt meg mindig all?
Nem ugy gondolkodom ezekrol szerinem mint ti.
Nekem az sem jelentett olyan nagy elvezetet mikor a ceges 2000-es vadi uj mazdaval mentem a skoda utan. Ez is el visz az is elvisz. Max kevesebbet kell szerelni, de ezert fizetsz egy csomo plusz lovet, ami ha van persze megeri.
A CB500 amugy nem volt rosz, de nem ereztem akkora kulonbseget, hogy huha most raulok es mennyire nagyon jo. Nem ereztem azt az erzest sem mint amikor a simson utan felultem a 150-es etz-re es mikor a probakor utan leszalltam rola sikitottam az elvezettol.
Sot voltak dolgok amik nem teccettek, az ulese nem volt kenyelmes es allandoan nem talaltam el a labammal a valtokart mert olyan kis pocs butyok volt rajta. Persze nem rosz gep de fene tudja. Persze feelingeltem, mert amugy nem rosz gep, de en nem vennek olyat.
Kulonben is neha mikor a simsonnal megyek sokkal jobban feelingelek. Eszembe jutnak a regi idok mikor uvoltve mentunk hazaig ketten a simon kiskorosibe, mikor rendor elol menekultunk vele. :) Es most elcsereltem :( Bar az vigasztalo, hogy egy 100-as skodara, de kell szereznem egy masikat. :) Mar van is ottletem, hogy honnan.
De a lenyeg, azt szerintem soha nem fogom erezni amit az simo utan etz150-en ereztem.
ALLLLLLL: valaki tud valamit a veteranositasrol? 30 eves kocsit kellene. Mennyibe kerul mi kell hozza milyennek kell lennie?
HAPPY BIRTH DAY TOOOOO Szoci.motoros.hu
Na jó,látom nem akartok szülinapot ünnepelni...
HyGy:
Nemond mar, hogy meg birtad allapitani 100m alatt, hogy milyen motor a CB500!
Hacsak kulon ki nem probaltad vhol.
40-50-nel gyorsabban nem is mentel vele, raadasul ott feelingeltel utanna, hogy hat ez azert mas. Persze tuti, hogy egy chopper jobban megdobogtatna a szived.
Hello
Buny
A francba ismét lebuktam! :-)
De közben megtudtam, hogy akit rábeszélsz a suzukira, annak te veszed meg a szoci motorját, és a sok szoci gépet meg rásózod a simsonosokra, mondván, ez már nagy motor. Majd amikor a simsonosokból szoci motoros lesz akkor eladsz nekik sok suzukit, és így tovább körbe-körbe. :-)
Na most jól lebuktattalak mi? :-)
furfarag
Ez a suzuki el van maradva, ez is nagy dolog? A yamaha pár hónappal ezelött tudta azt is hogy ha gázt adok neki halványodik a lámpa! :-)
Csak azóta belepiszkáltam és elmúlt eme tulajdonsága. :-)
Ez ám a technika! :-)
HyGy
Nem ismerem a CB500-at, de furcsálnám ha nem lenne nagy külömbség a jawa meg közte. Motorfék, gyorsulás ilyesmi? Lehet, hogy valami döglött lovon ültél? :-)
Ls-Laci
Letagadod a tagságot? Már te is gyanús vagy nekem! :-)
Na de a Triumph, hát az a moci nekem is nagyon bejön, ha egyszer majd nem tudom hova rakni a sok pénzt, és attól félek hogy ha nem forgatom rendszeresen (vasvillával) akkor bepenészedik a padláson, na akkor én is ilyet fogok venni!!
De ez a veszély mostanában nem fenyeget. (Jó száraz a padlás) :-)
Üdv Attila
Ja és nem vagyok fizetett
Suzi chapter tag!:)
Helló Buny!
Szerintem néha tényleg elég ráülni
egy motorra és véleményt alkotni.
Valamikor voltam Inter Wheelen és ott kiéltem megam:)
Ültem 996 Ducin...stbHát tényleg nem sok motor fogott meg pedig akkor még ETZ volt. De amikor ráültem Triump Bonnevillre akkor éreztem,hogy ez igen ezt tudnám igazán élvezni,éreztem az összhangot.(egyszer majd veszek eggyet Sokára)
Bunny: Most pl konkretan a CB500-on alig birtam valtani olyan pici volt a valtokar. Nem mondom amugy nem rosz gep, de nem erzem azt az orasi kulonbseget amit te belenk probalsz beszelni.
Egyebkent a 638-as jawa nem rosz turara. Mar siman lenyomtam vele a horvatorszagot 2x oda vissza meg jo par pecs tamasit meg volt pecs pest is.
Szal a jawan eleg jo az ules pozicio es olyan 100 koruli temponal mar tart a szel szal ott erdemes menni akkor nem faraszto. Az ules picit kemeny de majd ez meg valtozni fog. :)
Igazabol amit en latok kulonbseget, hogy a CB500-at nagycsagrendekkel kevesebbet kell szerelni mint a jawa-t. Viszont ha ott szerelni kell akkor eccerre ra megy inged gatyad, a jawanal is ra ment. :) De csak azert mert pechem volt. :) Szal ha vennek cb500-at akkor tuti a legszarabbat fognam ki amibe egy honap mulva mindent ki kell cserelni es olcsobb a szemettelepre vives. :)
De egyebkent mondom valami tura choppert vennek leginkabb. :) De az meg sokara lesz meg olyan sok penzem lesz. :) Hacsak valaki nem tud egy jo zsiros informatikus allast. :)
bye
HyGy
Attila!
Suzuki érdekeltségem nincsen, egyik kereskedés sem az enyém. Nem mondom, hogy a tulajdonosokat nem ismerem, de az mégse ugyanaz, mintha én lennék a tulaj.Furfarag azért vett Suzukit, mert az tetszett neki, a Katanát is ő választotta, én már csak azt az infót kaptam, hogy megvette, tehát ez így nem igaz.Azt látom, te azon akadtál fent, hogy valaki nem Yamahát vett, így a chapter nem erősödhet. Most jut eszembe, mintha Hondára sszerettél volna cserélni nem oly régen!
Hygy!
A CB 500-ban nem az a lényeg, hogy először nem érzel semmit, hanem menj vele egy kicsit többet, mint a háztömb,és utána ülj vissza a Jawára, akkor már érezni fogod a különbséget!(Ugyanis, a jót könnyű megszokni!)
Hugod Simsonja hogy áll?
Furfarag!
Jövőre az első találkozóra Évi Simsonnal jön?Úgy látom ismerkedsz a géppel! Azt elárulom, hogy a gyujtáshoz akkor fogsz hozzányúlni, ha nem indul a motor.(Azért előtte ellenőrizd az akkumulátort!)
HyGy!
"Addig me g igyexem a jawat tokeletesiteni. :)"
Szerintem Dávid közben járhatna az érdekedben.Mármint elég öreg a Jawa gyár főkonstruktőre (kb.70),ott még fizrtnének is a tökéletesítésért:-))))))))))))
HyGy!
Mondom magamba "Megnézem ezt a Szuzuki gyújtást,hátha igazítani kell rajta" hát nem bírtam,tirisztoros.Próbálok beleépíteni Jawa megszakítós alaplapot:-))))
Tutira ETZ kormány van rajta,de megkaptam hozzá az eredetit is,de az elég csutka.Azt már nemis mondom, hogy mennyire gagyi,hogy gázadásra nem erősődik fe a lámpa fénye:-)))
Kérem nem elfelejteni hogy még maradt 2db Jawa-m.Sőt elárulom hogy pénteken
veszek 1 Simsont is hogy ne hiányozzon a
2T.
Hu-Húúú de befagyna a seggunk:)
Hi! most kellene a PLITVICEI tavakhoz lemotorozni! most esett le azelső hó a környéken! Hu-Húúú!
Buny ultem en vadi uj cb 500-on. De nem tom, en nem voltam annyira nagyon eldolve tole. Motor ez is az is. Max kevesebbet kell szerelni.
:)
Egyebkent nem tudom milyen jawa volt a furfaragnak, de a katinak nem kell felre huzni a labat ha berugom a motort. :)
De egyebkent ha vennek is akkor nem ilyet vennek hanem valami choppert. De nem mostanaban lesz lovem ilyenre. :) Addig me g igyexem a jawat tokeletesiteni. :)
bye
HyGy
Hello
Felhívnám a figyelmeteket egy szörnyű összeesküvésre!!!
HyGy ne halgass Bunyra, már biztos vagyok benne, hogy valami suzuki érdekeltsége van. Vigyázni kell ám, mert nagyon úgy áll a dolog hogy téged szemelt ki, te vagy a következő áldozata! Ezt bizonyítja az előző hozzászólása is!
Mindenkit rábeszél 1-1 suzukira, és mikor már jól megtollasodott rajtunk akkor vége a szoci.motoros.hu-nak, mert átnevezi suzuki.motoros.hu-ra.
Már lassan a jawakat számát a suzukik is megelőzik!
Szóval legyetek óvatosak! :-)
Most, hogy lelepleztem biztos más módszerekhez nyúl, vagyis ha olyanokat mond nektek mint:
Ha nem veszel suzukit lelövöm a kutyádat!! akkor se retenjetek meg! :-)
Udv Attila da nemparanoiásám
Hygy!
Már látom, hogy virucid fertőzés kezdeti tüneteivel élsz együtt. Furfarag is először ilyen gondolatokkal küzdött, majd kipróbált egy vasat, ezután úgy érezte, hogy venni kell, egy ilyet. Az idő, meg a pénztárca lehűtötte egy időre a lázat, csak a vírus mutánsa újra dolgozni kezdett, és a lappangási idő kicsit kitolódott, de később annál nagyobb vehemenciával fertőzte felül az egyedet. Az egyetlen amit tehetett, hogy folyamatosan próbált védekezni(Nem akarta az én motoromat kipróbálni, mert félt, hogy a fertő új életre kel.),azonban a tudata mélyén már érezte, hogy ezt a betegséget egy gyógyszerrel lehet csak kezelni.(Ezt én már régen mondtam neki, csak nem hallgatott rám eddig.)Majd a végső stádiumban felgyorsultak az események, hirtelen Jawa eladás, internet és újság hirdetések tömege, és a vásárlással bekövetkezett a vége. Most nyugalom lesz egy jó ideig, a beteget leköti az új szerzemény egyéni alakra formálása.
Szerintem azt Kaccnak kéne kipróbálnia, nem hiszem, hogy te fogod ott tölteni az időt túra közben.Ezzel kapcsolatban idézem Évi hozzászólását az új motorhoz:"Nem kell félrehúzni a lábamat,amikor berúgod a motort."
Nemtudom még nem ültem hátul.
Következő Szocin kipróbálhatod a hátsóülést,ha gondolod:-)))
Hééé embörök,nem most volt a szoc.motoros.hu 1 szülinapja???
(2003.10.04.??)
te furfarag mennyire kenyelmes ez hatul?
Ja én is megnéztem még 1x, a blokk meg olyan Jawa-s nem? :-)
Furfarag!
Szép a moci!!
Bár így első ránézésre nagyon ETZ-snek tűnnek a telók,de megnyugvással tölt el,hogy te is Heidenau-n gurulsz!:))
Láttátok az új GS-t? Nekem tetszik!
byee
Hello
Furfarag
Megnéztem a képeket, tényleg jól néz ki a gép! Ha motorikusan is olyan mint kinézetre akkor jó boltot csináltál vele!
Pool
Messze nincs! Szerintem az egész országban nincs messze semmi! (sajnos) Viszont, hogy azért kötekedjek marha szarok arra az utak :-)
Üdv Attila
Furfarag!
Gratulálok a motorvásárláshoz! Tényleg nagyon szuper állapotú masinka!
Egy másik túrán is töröm ám a fejem, de azt majd csak a első tavaszi szocitalálkozó után. Európában lenne és szerintem nagyon fasza és eredeti ötlet. Ezzel még várok egy kicsit, most nem rukkolok elő vele.
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|