:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
www.budapestarena.hu
1143 Budapest, Stefánia út 2.
Nekem a cim kell mert en kocsival megyek es terkeppel. :)
bye
HyGy
A régi Budapest Sportcsarnok helyére épült(ami leégett)
Azt hiszem hogy kiveséztük a témát:-)) !!
Előtte ál meg a villamos,és ha leszálsz veled szemben lessz egy nagy UFÓ:-))
Hungária és kerepesi út kereszteződése.
Aki nem talál oda (vessen magára:-))) )vagy hívhat engem is,és útbaigazítom.
06 20 316-5751
Üdv:Furfarag
Mi a pontos cim?
bye
HyGy
Egy kérdésem lenne: az 1-es villanyossal meddig kell menni a bsa-ig. Ugyanis zuglótól mennék szombaton
Thnx: Gexxx
Találkozás 10 és 10 óra 30 között a Hungária krt. felőli oldalon a bejáratnál.
Hello
HyGy
Nem akarlak sürgetni, de mi van azzal a túra tervel?
Lassan jön a nyár!
Buny
Interwheel-re úgy néz ki megyünk!
Üdv Attila
sherwoodstok!
nem oly régen volt egy kollegának -térképen bejelölni mindenkit- ötlete.
s kérdezném: hogy áll a projekt?
minden jót!
:) WHow! :) Kedves PeetAir teso. :) Udvozlunk ismet az elo emberek koreben. :)
bye
HyGy
Hallliho!
Mar azt hittetek, hogy eltuntem mi?
Hat nincs ilyen szerencsetek. Felkoltoztem pestre es a melohelyemen nincs idom netezni. Ha minden igaz holnap kotik otthon a dsl-t szal akkor mar leszek rendszeresen.
Es hogy mindezt miert a turahoz irom?
Azert mert tegnap hoztam fel a motoromat Pecsrol, szal motoroztam vagy 250km-t es reggel is mocival jottem be melozni. Hja es baromi jo volt! ITT A TAVASZ!!!
A moci jol viselkedett, bar az elso km utan lerobbantam. Nyakig beoltozve, felpakolva. Namondom mehetek vissza az autoert? Az ki van zarva. Ugyhogy akkor lassunk neki. Benzin van, ugyhogy gyertyacsere. Szerszamok elo, nekiestem rendesen. Az istennek sem tudtam kitekerni a gyertyat. Vegul 2 csavarhuzo, gyertyakulcs + fogo segitsegevel sikerult kiszednem. Csere utan poccre indult es 90-100-as tempoval minden egyeb gond nelkul hazavitt.
Hetvegen Interwheel. Remelem jon mindenki. Ott talaxunk.
Elnézést.
Még mindig ott lennék, ha NAGYON SOKAN nincsenek ott.
Még a szajki túrára visszakanyarodva, Mark Ural szerelos cikkere reagalva:
Apam, miaz hogy "ha nem lett volna David"?! Ott volt egy Gyoszor!! Seprunyelbol jobb csapagyat esztergalok neked bugylibicskaval mint az eskáef! :))))
Gyöszi.
Valahol kellene találkozni ahol meg tudod poróbálni.
Szeva Bunny, Czövi.
Örülök hogy jó lett a nadrág Bunny. Czövi mikor beszélünk sisak ügyben??
Amugy üdvözlök mindenkit fórumozásom alkalmából és remélem hogyha fúrfaraggal összerakjuk az én vasamat is, akkor a köv. szoci túrán már én is részt tudok venni.
Sziasztok
Nem tudom hova tegyem a tura tervet. Csak siman valami aloldara vagy nem tudom...
Akkor lesz szó újra a túrákról, ha megjön a jóidő és lesz miről értekezni.Ha Hygy feltenné a cikkek közés a túra tervet, máris új fordulatot venne a dolog!(Nem akartalak Hygy sürgetni, de jól esett! Bocs!)
végül is jók a témák, és a csapat is király, én csak gondolkodtam......
En mar mindent megprobaltam, hogy atszoktassam a bandat a csevegobe. :) De nem birnak elszakadni innen. :)
sorszám: 2168 (6809)
( előzmény: nagyfékdobos, 2004-03-13 20:02:51)
Valamikor réges régen csak itt lett minden kidumálva.Ettől a régi szokástól nem tud mindenki szabadulni.
sorszám: 2167 (6803)
( előzmény: nagyfékdobos, 2004-03-13 20:02:51)
:-))
sorszám: 2166 (6797)
( előzmény: nagyfékdobos, 2004-03-13 20:02:51)
Én rendszeresen olvasom a fórumot, s mint láthatjátok néha-néha írok bele.
Sokat gondolkodom mostanában azon, szerintetek ennek a FÓRUM oldalnak miért "MOTOROS TÚRA" a neve??????
csáááááááááááááá
Na akkor örülök. A két kollekcióval pedig divatolhatsz kedvedre az utakon. :))
Gyanús az ára csak nem vatikáni valutáért vetted??
Na még ilyet két kollekció????
Massino!
Köszönöm kérdésed, igen, jó a nadrág. Az árát nem merem ideírni, mert Furfarag megint összefüggésbe hozna valami gyülekezettel.Most már teljes a ruhatáram, mert csizmát is vettem, így két kollekcióval tudok neki vágni a szezonnak.
Mibe ugorjunk?
Szoci.motoros matrica kinek kell a sisakra???
Bocsi Buny,kicsit elkapott a hév.
Már szórtam is hamut a fejemre:)
Szerintem ebbe a "ki az igazi motoros" dologba ne ugorjunk bele,mert még nagyobb hullámokat kavarunk és tutira nem fogunk kilyukadni belőle,még annyira sem,mint a robogós témában..
Ebbe már több fórumnak beletörött a hajtókarja.
byee
Szerintem TE próbálod fére magyarázni a dolgot.A fő kérdés az volt ,hogy a robogó motor vagy nem motor.Az én véleményem az, hogy a maga szintjén igen is motor.Van aki nem tartja annak ,ez egyéni megitélés.Az a könyv vagy is a szerzője is a robogókat a motorkerékpárok családjába sorolja akár tetszik akár nem.HA van olyan irodalmad amelyik mást mond légyzsíves oszd meg velünk.Nagyon sokan más motorokat sem tartanak annak nem tartják motorosnak azt sem aki ilyen motort használ.Szerintem senkinek sem esik jól ha a gépét becsmérelik kritizálják.Mindenkinek meg van az oka miért használja azt amilye van.Lehet ,hogy engem sem tartanak motorosnak azok akik kifent fényes ezres gépeken virítanak,arra se méltatnak, hogy az úton ha találkozunk vissza intsen.Sokan a veteránosokat is lenézik és megy a duma ,hogy csak ilyen ósckavasra telik holott egy öreg gép rendbetétele nem egy egyszerű feladat.Sajnálom, hogy egy kicsit felkavartam a lelkivilágod.
Javaslom ,hogy a témával ugorjunk a csevegőbe,maradjon ez meg a túrának!!!
Szerintetek ki az igazi motoros ???
Hello
Tisztára bele vagytok már csavarodva ebbe a robogó-nem robogó dologba. :-)
Végén még kiderül, hogy a ETZ250 is robogó:-) mert már ugye szegény XV a tankja miatt is gyanuba keveredett....
Ez a matchbox hasonlat tényleg elég durva, de persze HyGy beszólhat ő biztonságban van a jawa-val, mert arra nem illik a robogás szó. :-)
Komolyra fordítva, hogy valaki a robogón futkos dolgozni- bevásárolni- postára stb azzal mi a baj? A robogó egy jól kitalált szerkezet, szerintem mérnöki teljesítményben semmivel nem rosszabb egy motornál. Az hogy ráül 1-2 hülyegyerek és persze hülyén közlekednek arról nem a robogó tehet. Vagyis nem a gépet kell lenézni hanem az adott embert, és általánosítani végképp nem lehet! De persze jól esik ;-)
Üdv Attila
Czövi!Ha valaki veterános akkor az én vagyok.Itt egyáltalán nem fogalomzavarról volt szó,mint ahogy te azt az általad idézett TERNAI könyvből vett ismertetővel tudattad velünk.Kérlek ne magyarázd nekem meg,hogy merre folyik a Duna.Pláne ne egy 50 évvel ezelőtti időszakra íródott könyvből.Ez már régen nem érvényes a mai technikára és közlekedésre,de mégjobban nem a köbcentiméteres besorolásra.
Azoknak válaszolok, akik megint nem olvassák végig a hozzászólásomat. A második bekezdés arról szól, hogy a fiam, KEDVTELÉSBŐL vagy AZ ISKOLÁBAN fog megtanulni szerelni. Én szereltem eleget, maximum atyai tanácsokkal tudom ellátni ezen a téren.
Buny!
Összeségében egyetértek Veled!
De ha nem is "berhálni",de azért alapvető dolgokra szerintem érdemes megtanítani a jövő motoros nemzedékét is! Nézd csak meg,a mi (többség:)) motorjaink sem mai gyerekek,nem processzor és mittomémmi vezérli őket,mégis kint vannak az utakon!
Szerinted lesz majd annyi pénze majd a gyerkőcnek,hogy mindig megveheti a legújabb technikát,ahol majd csak rácsatlakoztatja a telcsijét a gépre és telemetriával kijavítják a gyárból a problémát? (Úgy legyen:)
A másik dolog a vonzalom,minket nem csak a szűkös keret köt ezekhez a gépekhez,hanem érzelmi szálak is.
Nem is beszélve arról,hogy a veterán mozgalom is egyre szélesedik,ami régen ment a qkába,azt ma érték!
Bár ha erre kattanna rá a srác,majd Te szerelsz neki?!:-))
A mai gépek technikája is elavult lesz egyszer..
Mint egyik "motoros" barátom,akit nem is érdekel cseppet sem a Hondája műszaki háttere (azon kívül,hogy tudja hol kell bele tankolni),de amikor teljesen kétségbeesve hívott fel,hogy vinni kell a motort a márkaszervízbe,mert se kép,se hang,aztán fél perc alatt kicseréltem a főbiztosítékot,akkor meg pislogot,már megrendelte az utánfutót is..
Summa summarum,szerintem alapvető műszaki/szerelési tudást érdemes átadni a fiataloknak. Persze ha nem érdekli,Te még mindig ott leszel neki!:-)
byee
"150-es etz nagyon kiraly erre, jol ugrik fordulekony, konnyu es szep. ;)"
HyGy,ezt a hozászólásodat örökre csekkoltam!!:-)) Azt a hasonlatodat pedig meg sem hallottam!!!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Már vártam,hogy Atilla mikor fog egyet érteni a "hanemelőttedvanabenzinakkorismotor" kérdésben!:-)))
A Simson pedig igenis motor!!!
Egy sztori:
Naccüleimékhez minden nyáron szokott jönni egy (ex)NSZK-s család. Anno mikor még a Simsonokat hajtottam,épp tisztogattam a gépet,amikor odajott a pasi:
-Was für ein Moped ist das? (Milyen moped ez?)
Hát rendesen elöntötte az agyamat a düh és büszkén válaszoltam:
-Das ist kein Moped,das ist ein echtes Motorrad!!! (Ez nem moped,ez egy igazi motorkerékpár!!!)
Életben hagytam,mert azóta is minden nyáron jönnek és a biznisz az biznisz,de igyexem nem találkozni velük!:-)
Én már attól rosszul tudok lenni,mikor azt mondják a kiskerekű Simsonra,hogy Simson robogó! Ezen is lábbal kell váltani,tehát nem robogó!!
Amin nem lábbal váltunk,az nekem nem motor (kivételek az oldtimerek),hanem robogó,bicikli,tologatós csattogós falepke...
'Csak elfelejtettem egyik gyertyat betekerni elotte, de azert beindult es jart.'
Miért is kellett kivenni? :))
Azert kellett kivenni bert beraktuk a hugom simsonjaba. Ami bekopte es mar szikra sem volt. :) Vissza tettem a jawa-ba egy darabig nem ment aztan elindult. :)
Szal ez nem jott be.
'Etz-vel lehet a varosban rohangalni, a jawa meg nagy bevetesekre jo.'
Volt az a cikk amikor elment a srác egy Jawaval az Mz székhelyére, és azt hiszem az út során történt egy-két nem kívánatos dolog a géppel.:) Szóval 2 henger, 2 gyertya ide vagy oda, a Jawan már elrontottak valamit kiscskó korában. :))
Az a mactcboxos dolog fájt. :))
'Csak elfelejtettem egyik gyertyat betekerni elotte, de azert beindult es jart.'
Miért is kellett kivenni? :))
A Simson robogó? Na ne hülyéskedjetek! A Simson egyátalán nem robógó! A róbogónak kis kereke van, a motor a hátsó kerék közelében, automata sebességváltós stb. A Simson nem ilyen, vagy Magyarországon más Simsonok futnak?
Buny! Lehet, hogy a gyújtás és a többi műszaki megoldás fejlődik, de igazából megérteni csak az fogja, aki alapjában ismeri és érti a működését.
A mai fiatalok is először a betűket fogják megtanulni, aztán a szavakat és végül mondatokat alkotnak belőle. A műszaki világban is így van! Ha igazából alapjaiban valaki nem ért valamit akkor az el van ásva! Ezt tapasztaltam a saját környezetemen és magamon is.
Attól függetlenül, hogy a Simson nem robogó, kiálok a saját véleményem mellett, hogy a robogó igen is motor!
Bár mindenki úgy gondolkodik erről a dologról, ahogy akar, engem ez nem zavar.
Pool
HJa nem is mondtam vettem uj aksit a motorba. :) Gondoltam kiprobalom berugom. Csak elfelejtettem egyik gyertyat betekerni elotte, de azert beindult es jart. ;)
Szoval ha te kitekersz egy gyertyat a motordbol es ra rugsz akkor mit csinal? :) Nekem a jawa ilyenkor is elindul.
bye
HyGy
Nekem volt 150-es etz-m, jo volt. :)
De elmondanam nektek, hogy az ETZ es a jawa masra jo. :) Etz-vel lehet a varosban rohangalni, a jawa meg nagy bevetesekre jo.
:) Olyan mint a matchboxal gurigazunk a szobaszonyegen, a forma1-es autokkal meg a palyan nyomjuk mint allat. :) Na az mz a matchbox. ;))))
Hja es elmondanam neked hogy a 639-640-es jawak mar tarcsafekesek, elektronikus gyujtas gyarilag, uj fajta generator. ;)
A legujabb jawak meg rotax motorosak. :)
bye
HyGy
Sztem hygy is rájött hogy a Jawa múzeumba való. :))
Hoppá
"a 150-es etz nagyon kiraly erre, jol ugrik fordulekony, konnyu es szep"
Könnycsepp szaladt a szemem sarkába, főleg, hogy 1 Jawarider gondolataiban született meg ez a gyönyörű mondat ;-)
Ki a vidéki paraszt???? Azé' mer' most gyüttem a fődrű' még nem kell átalánosítani jóvan'??!! :)))))
Na énnékem a Simson motor! Sokáig volt SR50- em is és azt is motorszámba néztem sőt jóatyám Schwelbeját is!! Egyébként az a motor a 70- es években nagymotorként futott!!! Akkor ilyenkor mi van??!
Most pedig nemrég vettem egy 210- es Babit, és marhára élvezem azt hogy csak 35 km/h az utazója!!!! Komolyan!!! Olyan kicsi mint egy bicaj szinte de annál sokkal kényelmesebb, és gyorsabb!!!
Én személy szerint nem veszem elő a vasat (ETZ 250) a városvban mert ezt nem erre találták ki!! Tele is lenne elégetlen üzemanyaggal a kipuff stb.. A babi az igen!! Direkt ilyen 3-4 stb. km- es távra találták ki, és még lelkiismeret furdalásom sincs mint az MZ- vel lenne!!!
Fisi
Mark, mondjuk en ezt cafolnam. :) A 350-es jawa ts-el a kis utcakban neha szar volt lavirozni a kocsik kozott. De pl a 150-es etz nagyon kiraly erre, jol ugrik fordulekony, konnyu es szep. ;)
bye
HyGy
Bunny!
Pesten esetleg meg tudom érteni aki robogót vesz,(Nem.Ez nem igaz.Ott se vennék. Namégegyszer.)Szóval egy Pesten lakó indokait esetleg el lehet fogadni a robogóvételre. De. A nagy többség bizony vidéki paraszt, és Pécsen soha nem fordult meg a fejemben, a legnagyobb forgalomban sem, hogy irigyeljem a mellettem jobbról elhúzó robogóst. Itt lehet közlekedni bármivel.
Én nem akarom megérni azt a kort, amikor már minden motor önindítós, és csak elektromos vackok meg nyomtatott áramkörök vannak az üvegszálas burkolat alatt...
Na jó tényleg mostmár tényleg zárjuk rövidre a robogó témát, mert fölösleges erről vitatkozni. Úgysem győzi meg egyik a másikat. Mindenkinek más a véleménye. Valaki ezt szereti, valaki azt, akinek nem kell robogó ne vegyen, akinek meg kell az érezze rajta jól magát. Én biztos hogy soha nem fogom a lóvém robogóra költeni akármekkora is. Inkább 3-szor generálozom az Mz-t.:) Nekem a motorozás mást jelent, de ez én vagyok.
Na, akkor még egy utolsó nekirugaszkodás a robogó vs.motor dolognak:
Azért mert egy idióta ül a robogón még nem kell általánosítani. A robogó a anygvárosi közlekedés dugóhúzója. Aki ezt nem érti, az még nem próbálkozott 200 kilós géppel nyáron a városban mozogni.Ez lehet egy GSX-R is, talán azon jobban érzi ezt az ember, mert ilyenkor rohadt kényelmetlen, az első kerék széles, alacsony sebességnél nehéz kormányozni meg ilyenek.(Nem véletlen nem akar Furfarag oldal dobozt, csak nehezíti a közlekedést.)
Azt hiszem a fiam vagy az iskolában fog megtanulni motort szerelni, vagy kedvtelésből,mert a világ fejlődését látva a CDI gyújtás nem szorul állításra, két variáció van: vagy megy, vagy nem.Ezek a gyujtás vezérlők már a 80-as években elterjedtek voltak a japánoknál, a 90-es években már mind ilyen. Az új évezredben már porlasztó sincs, hanem elektronikus befecskendezés, érzékelők, gyertyakábelbe épített transzformátor, ram-air, és chip tuning. Előre látom, hogy a fiam már e-promokról, bitekről, és hasonló dolgokról fog beszélni, nem megszakítóhézagról, és úszó beállításról.Lehet tudomásul venni, lehet nem figyelni rá, de ez a"Valóvilág".Az automata és az elektronikusan vezérelt váltó ma már szériában jön, de beszélhetnék az anti-hopping kuplungról, amely a motorféket szabályozza.Tehát az idő halad, és nem hiszem, hogy muszáj a gyermekemnek megtanulnia "berhelni".A váltást meg akkor tanulja meg az ember, ha felül egy Moto Guzzira, mert azon lehet két sebesség közé is váltani, ahhoz képest az MZ kattanós 1-ese vajpuha. Jutott eszembe: Ha valaki egy 125-ösön tanul meg váltani az késő?!
Hello,
Ok, lehet hogy a Simson hivatalosan robogó, ezt nem vitatom.
Én a feeling-re gondoltam. Ezért számomra a Simson motor.
Ugyanilyen okból számomra a Babetta segédmotoros kerékpár. :) Akit eme kijelentésemmel megsértettem, attól elnézést kérek.
Üdv!
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|