:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
Jöjjön mindenki!
Tavaly 12-en voltunk, + akik csak úgy beugrottak hozzánk, ez újabban nem kevés szocitúra szinten.
Igyekszem ismét eljutni, bár most Keleti kerülést fontolom... egy kis kompolással..;) :)
Teknőc
Pedig Pilismarót idén is játszik!
Tervezem a nem megyünk sehova III. túrát.
jó is az..
Habár inkább egyedül túrázóknak..;)
Teknőc
sorszám: 16533 (143933)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2015-03-08 06:23:56)
Ja meg ezek az öregvasak a 80-90es tempót szeretik.
ja.. Sajna.
Sajnálom én is az M0-ást, tehát nekem marad a nagy kerülő valamerre...Ha ismét Pilismarótra megyek majd és vissza..:(((
Viszont ezeken felül sose mentem fel autópályára, jobban szeretek a kis utakon menni, ahol van látnivaló...;)
Teknőc
Megyei elmeroggyant matricás hülyeség miatt jó lesz előre megnézni az utat, nehogy belefusson az ember. M0 is felejtős lett. Füstöljetek át a város közepén b+, had pusztuljon, aki még nem koccolt külföldre!
:-)
Autópálya kontra kék füst.... Régen mikor Szerbiába mentem, meg vissza, Szeged alatt,-Hajdújárásra, muszáj volt rámennem. De legutóbbi Pilismaróti túráról hazafelé az Mo-áson (majdnem)végig mentem, jól elbaktattam bő 80km/h-val. Budakalásztól-Alsónémedi leágazásig. A kis kétütemű 125-ösömmel...;) Nem volt vészes egyik alkalom se. Igaz, nem (is) az én világom...:)
Teknőc
Ha nyelezed a jó kétüteműt, akkor a kék füst csak kitakarja a rendszámot! :D
Jaaa, volt már,h Poollal rátévedtünk az M7-re véletlenül! :-)
sorszám: 16527 (143920)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2015-03-06 08:46:17)
Kérem szépen mindenre fel kell készülni:-)
Matricára gondolsz Andris? Autópályán, szocitúrára? Nemá! :)
Legyél kőkemény, vállald be elsőnek! :)
Ha megszervezed, én elmegyek! :-)
Akkor ezek szerint az első túrát Te szervezed egy Balaton-kerülés képében? :-P
Amint eláll a havazás, indulhatunk!
:-)
Sziasztok!
Erre az évre milyen túra-tervek maradtak talonban 2014-ről? Nékem volna egy ötletem Kőszeg-Írottkő helyszínnel, csak kérdés, hogy mikor legyen, és milyen túrák után?
http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/motor/raceofchampions30.html
Teknőc
ez ügye nem magyarul van...? :D Régóta nem lakom otthon, de azért ennyit nem változhatott a nyelv! :D
A nyersratylit fertályórát posvásztjuk a gönyézdével, míg csurmot nem erszt, közben a vatyekot megdicsikicseljük. Szépen höllyén megpicskázzuk, a nyesedékből pedig apró csulmákat gyúrunk, ezek kerülnek a koshadtba. Közben a pocadékot meg peccsentjük, a ratylit pedig hagyjuk slottyanni. Tüttyölni csak akkor kezdjük, ha már jó vatyálós. A pesét lesolyvasztjuk, aztán már csak röttyengetjük, mart hamar odakaphat. Végül a suttyonyos petrecelt belebibározzuk a 4 ölej csikmányba majd jól összegyöröszjézzük. Várunk amíg a széle be nem tockosodik és rádurungoljuk a cihátát.
Amúgy nem kell :-) Komoly! Nekem most kezd prüszkölni, de lehet, hogy csak a faintos castrol olaj miatt......
A jó túrázáshoz MZ-t kell venned, nem TDM-et!
Lásd:
https://www.youtube.com/watch?v=dlTNxFeA8Xc
:-)
Húúúha, már most 50ezer van benne! :-)
Mé', ebbe nem kő olajat pacsálni a benzinbe?
Emmost komoly? :-O
Nyugi,százezer km. után majd megjön az áhított kék füst a 4T-nél is:-))))
Ó, már a jövő se régi, az utolsó igazán keményvonalas szocimotoros, tesho is feladja a kék füstöt.
Hejj. O tempora, o mores!
Na, a kincstári sóhajtozást félretéve, gratula az új géphez, csinos darab!
pdaranyihoz csatlakozva csak azt tudom kérdezni, hogy "mi az a lánc?" :D
Amúgy én a suzukin scottoilert használtam, de tény, hogy kissé összetaknyolta a motor hátulját. Mondjuk nem is fogyott el a lánc.
Most majd a CZ-re kell valami megoldás, mert a zárt lemez láncvédő tavalyi soproni túrán történt bedarálása után idénre kicseréltem (a lengővillával komplett egységben) nyitott láncvédőre (lásd 125-ös CZ), ezt meg lehet kenni kell majd. Ja, nem, hisz ugyanúgy csöpög a szekunder lánckerék alól a váltóolaj!
Amúgy a nap hozzászólásom számomra teshotol ez:
"Hát ez a 4T technika...mi a f.szom az az olajszűrő meg láncspray? :-) "
Én is tudom sajnos miről beszélsz, én a Lengyel túránk után adtam el hasonló okokból. Kicsit jobban megpakolod cuccal vannak bajok rendesen.Futómű fék ...
:-))))Tudod Tesho,nagyon pervez dolog a GS500 al,csomagokkal,utassal bevállalni pl.a Horvát tengerpartot.Erről Hygy tudna mesélni.
Igen,tavaly októberben megejtettünk egy Tardosi utat.Ott készült a kép:-))
Ez egy 2000.évjáratú 850ccm.
Ezek szerint ez nem az...
Jó a típusismeretem így 4-5 év TDM-ezés után! :-)
A második kép nagyon Tardosos! Hol készült?
Szép!
A festés viszi félre a szemem, vagy ez nem teljesen olyan, mint az enyém volt?
Pofás!
Nagy ember - nagy motor :-)
Még megvan,majd lassan meghirdetem.
Ezt vettem: http://kepfeltoltes.hu/view/141024/8279660_1.jpg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141024/F_nyk_p0202_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ajándék volt, nem volt mit tenni.. :-)
Te mire cserélted azt a jó GS-t?
Beadtad a derekad?Gratula az új géphez.
Ezek szerint márkatársak lettünk:-)))
Sziasztok!
Én jelenleg Würth HHS Drylube láncsprayt használok a CB X-gyűrűs láncára. Eddig Castrolt használtam, ami kenés szempontjából jó volt, viszont a lánc eléggé szórta, így koszolt mindent. Az igazsághoz az is hozzá tartozik hogy valószínűleg a szükségesnél többet fújtam belőle.
A Würth-töt az egyik hondás a szerelő ajánlotta, aki maga is ezt használja. Hosszútávú tapasztalatom még nincs vele, mert még csak pár ezer km-t mentem mióta ezt használom, viszont a lánc azóta nem szór és a szerelő elmondása szerint az élettartama sem lesz rövidebb, mint a többi márkás spray használata esetén.
Amit én vettem láncot MZ-hez az már eleve kezelve van így, nem kell fözögetni. Meg valami faggyús keverékre emlékszem.
Meg ugye MZ esetén a zárt tok az más eset. Azt jól lezsírozva rakom össze, és 20 évvel később amikor átugrik, akkor eszembe jut hogy van rajta lánc is :)
Kérdezd erről HyGy-t ő újkorától olajjal használja a DL-t
Hát, az "O, X-W" meg még ezer fajta gyűrűsnél a csapokban ugye zsír van és a gyűrű tartja benn. Kenés csak a görgő és a fogaskerék közé kell. Erre való a láncspray, de biztos van olyan "O" gyűrű is ami bírja az olajat, de nem ez a többség.
A zsírban kifőzés, meg az olajjal taknyolás mind a gyűrű nélküli láncoknál hasznos, ahol ez tényleg bejut a csaphoz.
Az új láncot egyszerűen kifőzöm zsírban, ahogy az elődeimtől tanultam, aztán használat közben olajozás vagy láncspray.
Legjobb persze az automata olajozó, amit már manapság lehet kapni.
üdv.: R
vaaagyis ".., de nem túl tartós.."
A láncprayk tulajdonképpen oldott állapotban lévő kenőzsírok, amik kifújva szét tudnak terülni, bejutni a résekbe, majd az oldószer elpárolgása után maradnak (viszonylag) tartósan a láncon.
Ezért kell várni negyed órát a használatuk után az elindulással.
Tehát az olaj jó, mert befolyik a csapokhoz, de túl tartós a hosszútávú használatra. A zsír meg sokáig ott marad, csak nem jut be a rejtett helyekre.
Vagy lehet jó még a forró zsír, az melegen folyik! :-)
Hát ha nem bírják, akkor jól titkolják, mert a folyamatosan kenő rendszerekkel átlagosan dupla a lánc élettartama. Ott is sima olajat használnak.
Csapni csak akkor csap, ha túl sok van a láncon, amúgy rajta marad.
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|