hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás

Összesen: 360 oldal

boky
válasz erre | email2007-05-11 09:22:03
Ejj! :-)
A motorom volt darabokban áprilisban, az eljegyzés megvolt már sok éve. Esküvő után meg majd viszem magammal az asszonyt is! :-)

Tényleg, ha az ember BPesten lakik, és nincs garázsa, hol tudja tartani a motorját? Most többnyire falun van, szüleimnél (Vas megye), de ez nem állapot!
Ha egy MZt kiállítok az utcára/parkolóba, azt nem fogják mindenféle kalád emberek piszkálni?
Van ezzel valakinek tapasztalata?

üdv: Boky :-)
sorszám: 10187 (75168)
(előzmény: R.A., 2007-05-11 08:45:46)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-05-11 08:45:46
Nagy kaland... lemaradsz erről a nősülésről is, mint az előzőről :D
sorszám: 10186 (75164)
(előzmény: boky, 2007-05-10 21:07:01)

 
 
csnorbi
válasz erre | email2007-05-11 08:09:14
Hagyd otthon az esofelhoidet :)) !

Gyulara jovok: egyenlore 1fo+1jo cseh motor es 1sator

udv, N.

vastag fustot!!
sorszám: 10185 (75162)
(előzmény: Czövi, 2007-05-10 19:56:28)

 
 
tesho
válasz erre | email2007-05-10 23:16:18
Legutóbb az eljegyzésed volt?:)
Állítólag házasság után már sokkkkal nehezebb ilyen programokra eljutni,a varázserők elszabadulnak, a 2kerekű átváltozik 4kerekűvé, a topcase gyereküléssé,a vasalt motoros bőrcsizma papuccsá stb... :D
Na nem saját tapasztalat, de így mesélte a Zárpi, akinek a nővérgyéve egggyüttjártam a ...
Na mind1, sok boldogságot! :-)
sorszám: 10184 (75151)
(előzmény: boky, 2007-05-10 21:07:01)

 
 
boky
válasz erre | email2007-05-10 21:07:01
A gyulai túrára én is indulok (1 fő, sátor), de 1 héttel később nősülök, így nem biztos, hogy oda is érek... Nagy kár lenne, mert az előzőről is lemaradtam, az teljesen felkészületlenül ért.
üdv: Boky
sorszám: 10183 (75145)
(előzmény: Orgon, 2007-05-10 16:20:59)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2007-05-10 21:06:56
juj, akkor megint dupla esőruhát kell vinnem :D
sorszám: 10182 (75144)
(előzmény: Czövi, 2007-05-10 19:56:28)

 
 
Czövi
válasz erre | email2007-05-10 19:56:28
Ha jól jön ki a lépés akkor én is megyek valamelyik srácommal.2fő egy sátor.
sorszám: 10181 (75139)
(előzmény: Orgon, 2007-05-10 16:20:59)

 
 
tesho
válasz erre | email2007-05-10 17:18:43
Küldtem jelentkezést a túrára emilben (5fő).
sorszám: 10180 (75126)

 
 
Orgon
válasz erre | email2007-05-10 16:25:18
Buny-ék, Bambiék tudnak a dologról vajon?
sorszám: 10179 (75124)

 
 
Orgon
válasz erre | email2007-05-10 16:20:59
ACHTUNG! POZOR! VNYIMÁNYIE!
SZOCITÚRÁRA (júni 23., Szarvas) SZÁLLÁST FOGLALNI MÁR CSAK HOLNAP 15:00-IG TUDTOK!
Az eddig jelentkezőket "eltároltam".
Derűs napot, széles utat, erős nyakat!
Üdv: Orgon
sorszám: 10178 (75122)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-09 22:16:27
A maga korában tényleg nagy teljesítményű motornak számított!
sorszám: 10177 (75084)
(előzmény: vadmotoros, 2007-05-09 20:27:36)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2007-05-09 20:27:36
Egy kis érdekesség:
MZ TS250/2
"...A Trophy modell vérbeli sportgép. Megtarotta a versenygép rugalmasságát, nagy teljesítményét, emellett rendelkezik a túragépektől megkívánt kényelemmel és megbízhatósággal....
... Itt említjük meg hogy az MZ oldalkocsik mind kényelem, mind szerkezeti kivitel, mind esztétika szempontjából világszinvonalon állnak."
Forrás:
Surányi: Autósoknak-motorosoknak tanácsolom
sorszám: 10176 (75076)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2007-05-09 20:08:11
Valszeg az enyém is hasonló korú lehetett.:) Micsoda dolog ez?!!! Egy BMW kardátengelye 25 éveket garantáltan kibírt, ez a gyenge szoci lánc elengedi magát tizeöt év, vagy hatvanezer kilométer után?!! :)))))
sorszám: 10175 (75069)
(előzmény: Atilla, 2007-05-09 19:49:10)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-09 19:49:10
Arra emlékszem! :-)
Azt persze elfelejtetted ideírni, hogy a 15 éves ETZ-n elszakadt a gyári lánc...
sorszám: 10174 (75066)
(előzmény: vadmotoros, 2007-05-09 18:48:23)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2007-05-09 18:48:23
Speciel nekem az első túrán 5 km utál elszakadt :) a Hygy-től kölcsönkapott patentszemmel még utána egy évig ment :)
sorszám: 10173 (75060)
(előzmény: Öregapó, 2007-05-09 10:21:27)

 
 
tesho
válasz erre | email2007-05-09 14:56:39
Alattam kétszer állt meg az ETZ.
Egyszer nekem is hajtókar alsó tűgörgők, ezzel nem tudtam mit csinálni,csak 4 km-t tolni.
Egyszer a hengerfej-tömítés égett át,amikor egy csajt motoroztattam.
Miután átpasszoltam a csajt,a motor gond nélkül hazavitt. :-)
A féltékenységi rohammal sem tudok mit csinálni. :-)
Minden egyéb kiszámítható :-)
Atilla bizonyíthatja,h egész jó a gépem.
Így most a legnagyobb "problémám",h LED-es háttérvilágítást szereljek a műszerfalba :-D
sorszám: 10172 (75026)

 
 
jocococo
válasz erre | email2007-05-09 12:42:53
svájcibicska már megvan...
sorszám: 10171 (75004)
(előzmény: jocococo, 2007-05-09 12:42:12)

 
 
jocococo
válasz erre | email2007-05-09 12:42:12
ja, júli közepén indulunk..
sorszám: 10170 (75003)
(előzmény: jocococo, 2007-05-09 12:41:10)

 
 
jocococo
válasz erre | email2007-05-09 12:41:10
Szevasztok!
Én kérdeztem még egy oldallal visszább hogy 250Etz/Honda125 és hogy mitvigyek tanácsok!!
Nagyon örülök hogy ennyien hozzászóltatok, a fórum, pár motoros barátom és persze az én szavazataim alapján, nyert az MZ. Ezzel megyünk túrázni, az útvonal is lassan véglegesnek mondható, Kecskemét-Sassnitz-komp-Trelleborg(svédorsz)-Oslo(Nor:) -Lillehammer- Norvégia Középső-Nyugati részének hegyevölgyei, fjordjai(kb 1000km csatangolás,pihizés,vadkemping..) és visszaattól függően ohgy mennyi pénzünk lesz, Dánia felé vagy svéd-lengyelfelé... kavarásokkal várható kitérőkkel etc. cirka 5500km túra.
2hét múlva fullszervíz.
ETZ-nek nincs semmi baja talán kicsit gyengusz de mivel 2személlyel tépünk Honda még gyenguszabb.
Kíváncsi leszek mennyi benzint kell majd beletőteni... de legalább befeleljük az árát...:)
Alkatrészeket pedig sztem fél cipősdoboznyinál maximalizálom, és amibelefér.Ja és mivel nem vagyok szerelőzeni viszek Etz szerelésikönyvet+ ha baj lesz leintek valakit vagy keresek egy Netcafét és irock nektek:)

DE NEM LESZ BAJ!!!
köszi még1x

(persze ez nem azt jelenti hogy témalezárva:)
sorszám: 10169 (75002)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2007-05-09 10:21:27
Az olajat ne is említsd. Amikor bekövetkezett az a láncszakadás, amire céloztam a kinyó kütyünél, A láncvég kissé betörte a blokkot. Szép olaj nyomot hagytam mindenhol magam után, de kissebb utántöltéssel elég mesziről hazaértem.:) Egyébbként nem sűrűn szakad el a lánc. Én legalábis nem hallottam mástól személyesen hogy az övén elszakadt ETZ-n. Csak nekem lehet ilyen szerencsém.
Egy biztos: Megbízhatóság szempontjából hoszú túrára legszívessebben ETZvel mennék a szoci motorok közül. Pár szerszám, a gumijavító spray, kevés drót, Pár marék különböző csavar, bowdenvégek, izzók, biztik,és nagy meglepetés nem jöhet.:)
Az más kérdés, Hogy az ETZ menet tulajdonságai nekem kevésbé jönnek be, mint a Jawáé. Izlések és pofonok....
sorszám: 10168 (74985)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-05-09 09:45:09)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-09 09:45:09
Jaja, enyém még úgy is ereje teljében ment, hogy mindkét szimmering szabályosan forgott a blokkházban....(bár ilyet még a világ nem látott hogy a házban forogjon egy szimm.....) Kizárólag az volt zavaró, hogy 100km-en kb 2dl hajtóműolajat bekajolt és oltári büdös füstje volt + konstans Omega koncert a hátam mögött :-)
sorszám: 10167 (74977)
(előzmény: Öregapó, 2007-05-09 09:06:36)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2007-05-09 09:06:36
Így van. Kissebb kiegészítéssel: Néha akkor is tovább megy, ha eltörik benne valami.:) Mostanában sírom visza ezt az ETZ tulajdonságot. Szép is volt, amikor biztos lehettem benne, hogy oda is érek valahova.:)
A láncról annyit, hogy létezik egy szerkentyű, amivel ki lehet a csapszeget nyomni. Elfér a szerszámok között. Nekem bejött. :)
sorszám: 10166 (74973)
(előzmény: goss, 2007-05-09 02:05:48)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-05-09 08:57:57
"Szerintem egyéni rekordot döntöttem :)"

Azt Te csak hiszed! :-)))
sorszám: 10165 (74972)
(előzmény: goss, 2007-05-09 02:05:48)

 
 
hygy
válasz erre | email2007-05-09 08:41:14
furfarag orulok, hogy ti is jottok!!!
sorszám: 10164 (74967)
(előzmény: furfarag, 2007-05-09 08:34:21)

 
 
furfarag
válasz erre | email2007-05-09 08:34:21
Egy sátor+2fő. Köszi.
sorszám: 10163 (74965)
(előzmény: Orgon, 2007-05-07 17:16:45)

 
 
goss
válasz erre | email2007-05-09 02:08:15
Ha már MZ-nél tartunk: haverral tervezzük, hogy nyáron elmegyünk Zschopauba. Ha valami konkrétabb terv lesz és van kedve jönni még valakinek, írok.

goss
sorszám: 10162 (74957)

 
 
goss
válasz erre | email2007-05-09 02:05:48
Mora! Csináld már meg azt a karbit :) Egyszer nekem is elveszett belőle az a pöcök, de egy fúróval vagy szöggel tökéletesen lehet helyettesíteni! Másrészt ott szív be fals levegőt. (Az útszéli szereléskor én kicsavartam az alapjárati fúvókát, hogy a ne akadjon fent a schieber, ha elfordul és a lyukat rágóval ragaszottam be. Tanulság a McGyveren felnőtt ifjúságnak: a benzin oldja a rágót! :) )

Engem egyszer hagyott ott az MZ, de majdnem hazaértem már vele. Ez az Zalaegerszegi túráról hazafele volt. A konkrét probléma az volt, hogy az előző tulaj motorgenerálnál valószínűleg nem cserélt tűgörgőt a felső csapszegnél és ez hullott szét. 2 túrát mentem végig úgy, hogy a tűgörgősor egyik fele már hiányzott! Természetesen elég csúnya hangja volt, de ment. A hibát ott követtem el, hogy megelőztem egy zsigulit, ami 70-80 körül ment. Ha ezt nem teszem meg, hazavitt volna :)

Ezután természetesen generál, bejáratás és azóta sem nyúltam hozzá (5000 km). Az össz baja annyi a gépnek, hogy a lánckerék kihajtásnál szivárog az olaj. Pont olyan mértékben, hogy megfelelően keni a láncot ;) Egyébként most is folyamatosan detonál a motor, szerintem nyírja is a tűgörgőket rendesen, de azért 5000-10000km-t illene mennie gond nélkül.

Az MZ tényleg olyan, mint a faék :) Ha ismered és nem törött el semmi fontos benne, kb 2 villáskulccsal meg lehet csinálni. :)))))

Amiket szoktak mondani, hogy hasznos:

patentszem - van nálam is, de lánccsere után megpróbáltam a régi láncból kiütni a stiftet. Nem sikerült, szóval nem megyek vele sokra, ha elszakad a lánc. Kb havonta megnézem úgy is, hogy milyen állapotban van, és nem fog még egy darabig elszakadni :)

tartalék belső/gumiragasztó - ehhez nem árt szerelővas + pumpa. Ehelyett ajánlom a defektjavító sprayt.

elektronikus cuccok: hibakereséshez egy próbalámpát tegyél el, esetleg vegyél egy olcsó multimétert. Biztosítékok, izzók.

Drót és szigszalag mindig legyen nálad! Azok mindenre jók :)

Egy kicsit hosszúra sikerült a hozzászólás. Szerintem egyéni rekordot döntöttem :)

goss
sorszám: 10161 (74956)
(előzmény: Mora, 2007-05-09 01:16:20)

 
 
Mora
válasz erre | email2007-05-09 01:16:20
Az Mz-m elvitt Gdanskba és vissza, közben 120-szal előzgettem a kamionokat. Kb. egyszer az út alatt felfújtam a kereket meg szereztünk kerítésdrótot a karbim oldalába (sajnos azt már elhagytam, de itthon kaptam másik drótot:)
Szóval két napja voltam itthon a túráról és beállt a főtengelyem.:(
Lássuk csak, mi is a tanulság? Hogy hazahozott!!

Régen a külföldi utakra én is hordtam egy halom alkatrészt, de csak arra voltak jók, hogy otthon ugyanúgy kirakjam őket. Szerintem a túrádra rakodj be annyi alkatrészt, amitől biztonságban érzed magad végig, motorozz el, meg vissza, aztán a következő utad előtt meg azon fogsz csodálkozni, hogy berakodtál mindent, mégis félig üresek a táskák. (ez a ruhákra is vonatkozik)

Ötlet:
1. szedd szét a motorodat magad, rakd össze (JÓL). Ettől nem csak hallod ha baja van, hanem látod is a szemed előtt.
2. Csinálj egy szomszédos országba egy próbatúrát. Az már majdnem nagy túra.
3. Végül ha Észtország felé mész, NE vigyél magaddal Raiffeisen bankkártyát, mert a határ felé közeledve itthon poénból le fogják kötni a túrára szánt lóvéd! :)
Ez sajnos tapasztalat.:(

Ebben az esetben kell elővenni Attilát a svájcibicskájával meg a bankkártyájával.:D
sorszám: 10160 (74953)

 
 
hygy
válasz erre | email2007-05-08 20:39:08
Na igen :) a jawaval voltam szinte az osszes kornyezo orszagban :) meg az azutan kovetkezoben is :) nemelyikben. Es ha szereltem nemi mennyiseget az ut szelen, de ennek ellenere mindig tovabb tudtunk menni es sehol nem hagyott ott.
Ha a suzuki szarna be akkor trailert kene hivni, szakszervizbe vontatni es tobb napot varhatnak meg esetleg megcsinaljak, ott ki kene fizetni a javitasi dijat, amit aztan helyben vissza ad a helyi magyar kereskedo, a garancia ido alatt. :)
Persze sokkal kissebb az eselye, hogy beszarik a suzuki. De ha meg is megtenne akkor az nagy szopas...

Igazabol az MZ eleg jo konstrukcio es egyszeru mint a faek :)

Ja es nezd meg az ilyen sivatagi rallye cuccokat :) a trabi vegig ment meg sok nyugati csoda nem...

Masreszt a javaval meg akkor is nyomtam egy Pecs-Veszprem oda visszat mikor mar kerregett mint a vadallat :) aztan mikor szetszedtuk kiderult, hogy azert kerreg mert a sonka el todott forogni az also csapszegen. De meg ugy is ment. :) A vegere egyebkent mar eleg sokat el tudtam menni vele egyben. Sot mielott eladtam meglett, hogy miert szartak be allandoan a trafok, mert az elozo tulaj lefelejtette a rezges csillapito muanyag cuccot a blokk elol.

bye
HyGy
sorszám: 10159 (74931)
(előzmény: andris, 2007-05-08 17:12:48)

 
 
andris
válasz erre | email2007-05-08 17:12:48
Nekem 250-es MZ-ém volt,1987-es.Majd 3 szezont lenyomtam vele két személlyel,megpakolva,bejárva az egész országot,de soha semmi baja nemm volt egy defekten kívűl.

A szükséges kopó alkatrészeket ki kellett cserélnem(lánc,bovdenek stb.),de ezen kívül semmi gond nem volt vele.

A Hygy nem fél attól,hogy a suzuki elromlana,mert NEM FOG!!!!!!

Csak a több éves jawazas után,már benne van a sok negatív élmény:-))))))

Ettől függetlenül igaza van abban,hogyha valami beszarna a suzin,akkor én sem tudnám,hogy mi a rossebbet csináljak vele,azon kívűl,hogy végignézem a biztosítéksort!

Egyébként meg ahogy írod,a te motorodat kéne egy kicsit jobban átnézni,hogy ne romiljon el a következő 5.000 km. alatt!!


Üdv.
sorszám: 10158 (74895)
(előzmény: Kuci, 2007-05-08 16:39:58)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-08 17:09:30
Ez tetszik! Fogadjunk mindkettőben, és akkor optimális esetben kijövünk nullára! :-) (Én örülnék neki!) :-)

Lehet, hogy csak szerencsés vagyok, de nekem még nem állt be MZ, sőtt még csak ott sem hagyott az út szélén. Pedig volt jópár, az elsőt még 1989-ben kaptam szüleimtől! Egy 1978-ar TS250/1-es volt! Akkor még nem is értettem hozzá, és nagyon sokat használtam! Azóta meg volt mindenféle MZ-m!
Persze felújítani kellett őket, de mindíg mindegyik jelzett bőven előre, hogy nyűgje van!

Egyébként osztjuk itt az észt, és sem a Hondáról, sem a MZ-ről nem tudunk semmit! Lehet egy 2 éves Honda is nagyon szakadt, és lehet egy 25 éves MZ is nagyon jó. Na meg fordítva. Most nem olvasom vissza, de ezért kezdtem még a válaszok elején kb úgy, hogy ha mind2 egyforma állapotban van akkor én a MZ-vel mennék. Mindenki saját maga ismeri a motorját, neki kell eldönteni, hogy bírja vagy nem. Én csak azt mondom, hogy ha jó állapotban van a MZ, akkor nem lehet nagy gond vele nyamvadt 5000 km alatt!
sorszám: 10157 (74894)
(előzmény: Kuci, 2007-05-08 16:39:58)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-05-08 16:39:58
Inkább fogadjunk abban, hogy az én motorom az elkövetkező 5000km alatt be fog szarni.

És csak abban reménykedhetem,h nem Szegeden vagy Kiskunfélegyházán teszi ezt meg, hanem a lakóhelyem 10km-es vonzáskörzetében, ahonnét haza is tudom tolni.
sorszám: 10156 (74888)
(előzmény: Atilla, 2007-05-08 16:35:53)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-05-08 16:36:20
Lehet,h én vagyok a hülye, de néhány éve elindultam otthonról a TZmel Badacsony felé, vmi Rozsdamarós találkozóra.Révfülöpnél vmi furcsán zörgött.Megálltam.Gondoltam nem érdekel, zörögjön leszarom.Továbbmentem.Badacsonynál megállt a motor.

Hazahuztak(kb 50km autóval húztak hegyen völgyön).

A hajtókar alsó tűgörgője adta meg magát.
Ezzel mit csináltál volna a helyemben, ha egyáltalán tudtam volna, hogy mi a baja???

Ha nem egyedül megy a srác akkor semmi gáz, mert van ki segítsen neki.Akkor viszont az is mindegy,h mit visz magával...

Ha ennyire nem bizol egy japán új motorban,akkor minek vettél ennyi pénzért ilyet?
sorszám: 10155 (74887)
(előzmény: hygy, 2007-05-08 16:07:16)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-08 16:35:53
Mibe fogadjunk, hogy pl az én MZ-m se! Pedig most tudok 1-2 nyűgjéről amit orvosolni kéne!
Egyébként túrán nem árt a teljesítmény sem, és itt az is a MZ mellett szól!
sorszám: 10154 (74886)
(előzmény: hygy, 2007-05-08 16:07:16)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-05-08 16:25:47
Mibe fogadjunk,h a Suzukid az elkövetkező 10 000 km alatt nem szarik be?!
sorszám: 10153 (74884)
(előzmény: hygy, 2007-05-08 16:07:16)

 
 
hygy
válasz erre | email2007-05-08 16:07:27
Mar kint is van
sorszám: 10152 (74882)
(előzmény: Orgon, 2007-05-08 15:44:38)

 
 
hygy
válasz erre | email2007-05-08 16:07:16
Kuci :) cseszheted a marka szerviz szolgalatot az erdo kozepen :) ejszaka. :) Vagy egy hegy kozepen. ;) Szoval sztem az MZ ha szepen rendbe van teve jobb valasztas lehet. Ha most pl a suzukim beszarna valahol az isten hata mogott fogalmam nem lenne mit is kezdjek vele :)
A jawaval is meg az MZ-vel is mindig tovabb tudtunk menni akarmi is volt. ;)

A masik, meg hogy az MZ-hez barmely orszagban lehet talani olyan ember aki tud segiteni :) vagy olyan iparost akinek van szerszama :)
sorszám: 10151 (74881)
(előzmény: Kuci, 2007-05-08 15:12:34)

 
 
Orgon
válasz erre | email2007-05-08 15:44:38
Hygy!
megvan a frissített verzió, de a mail szervere szaraxik, így semmi nem jut ki. utánajárok a kérdésednek.
sorszám: 10150 (74880)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-05-08 15:12:34
Hát ha még soron van a téma, akkor én is hozzászólnék.A srácnak (ha jól emlékszem) van egy 2 éves Honda endúró motorja, aminek valószínüleg kényelmetlen az ülése, de MEGBÍZHATÓ és valószínüleg van hozzá MÁRKASZERVÍZHÁLÓZAT is.

Én a kényelmetlen, de megbízható motort választanám és nem kéne azon gondolkozni, h mi romlik el egy 25 éves motoron, amit ha jól értettem nem olyan régen vett...

sorszám: 10149 (74874)
(előzmény: Atilla, 2007-05-08 14:42:22)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-08 14:42:22
Kraven
Na jó ezt a "nem papírkutya" dolgot akkor félreértettem! Nem is ez a baj, szegény srác megkérdezi, hogy mit vigyen, és gyűrű-dugó-főtengelyszimering, meg ilyen marhaságokat írtok.
Szerintem ezek nem jó tanácsok!
De nekem mind1 ki mit visz!
Én egyébként nem viszek tényleg szinte semmit, csak ami az akku fölött elfér!
A svájci bicska is csak a szalonnázáshoz kell! :-)

2500 télen-nyáron! Ha jól számolom akkor te 30000km körül mész évente? Ha a jót veszed is a jó kis utángyártott cuccokkból, ott évente minimum egyszer vége is a MZ-nek!

Üdv Attila

Jut eszembe a nagy ötlet!! Azt tanácsolom, aki biztosra akar menni induljon 2 motorral, az egyikkel előremegy 2-3km-t, visszagyalogol a másikért, stb stb... Az egyiken legyen a túrafelszerelés, a másikon pedig szerszám, és egy harmadik motor szétszedve, mert akármi is történhet!
Mégjobb, ha az egyik oldalkocsis, mert az oldalkocsi helyett fel lehet szerelni egy komplett szerszámosládát! :-)
Mielött bárki megsértődne (vagy komolyan venné:-)), ez persze csak vicc!!! :-)


Orgon
Én is megyek a túrára, de írok emailt!
sorszám: 10148 (74872)
(előzmény: KRAVEN, 2007-05-08 07:45:26)

 
 
andris
válasz erre | email2007-05-08 13:20:58
1 motor,2 fő,sátor.

Üdv.
sorszám: 10147 (74863)
(előzmény: Orgon, 2007-05-07 17:16:45)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2007-05-08 07:45:26
A "nem paírkutya módon" nálam az esőben, hóban sárban, szükségből, mondjuk napi 100 km-t jelenti. Nem a kanyarvadászatot és nem a suicid agymenést.
Tényleg nem veszünk össze, de ha valaki egy 25 éves keleti léghűtéses vasat megkínál havi 2500 km-el (amikor is nincs kieső 4 napod, hogy igazán "generálozz), az majd rájön.
Elhangzott egy kérdés. Én válaszoltam, mégpedig úgy kezdtem, hogy "ami nálam mindig van". Innentől nem tudom miről vitatkozunk. Tényleg lehet, hogy a svájci bicskás válaszok szintjén akarjátok tartani a topikot...? Csak poénkodjatok nyugodtan!!
sorszám: 10146 (74834)
(előzmény: Atilla, 2007-05-07 15:49:56)

 
 
Pool
válasz erre | email2007-05-07 22:21:37
1 fő, sátor - Pool
sorszám: 10145 (74824)
(előzmény: Orgon, 2007-05-07 17:16:45)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2007-05-07 21:25:47
Helló!
1 fő, 2 motor(ebből az egyik tartalék alkatrész formájában) :D
Sátor!
sorszám: 10144 (74800)
(előzmény: Orgon, 2007-05-07 17:16:45)

 
 
Orgon
válasz erre | email2007-05-07 17:16:45
FIGYELEM MINDENKI!!!

ITT A "GYULAI" SZOCITALI IDŐPONTJA!
jÚNIUS 22-24. SE ELŐBB SE KÉSŐBB, UGYANIS ÍGY SIKERÜLT HELYET FOGLALNI EGY ÓCCSOÓÓÓÓ KEMPINGBEN!

FAHÁZ: 1100 HUF/KOPF/NACHT (HA KELL ÁGYNEMŰ, AKKOR 1600)

SÁTOR: 600 HUF/KOPF/NACHT
MOTOR HELYE, SÁTORHOZ VILLANY INGYÉ!!!
Önkormányzati tulajdon révén, IFA nincs (csak KAMAZ :) )
Közös vizesblokk van, de nem koedukált :(

kAJÁT LEHET RENDELNI: KIS ADAG (NAPI 3X ÉTKEZÉSSEL) 1128 HUF, A NAGY 1825 HUF, (lehet bontani is) MELLESLEG 20-60L-IG TUDNAK BOGRÁCSOT IS ADNI.

A FAHÁZAK TÖBBSÉGE 4-NÉL TÖBB SZEMÉLYES, ÚGYHOGY HA ASSZONYKÁVAL JÖTTÖK, ÉRDEMES MÉRLEGELNI A SÁTRAT... (vagy full szobát fizettek)

MINDEZ A HOLTÁG PARTJÁN, SZARVASON.
KB. 50 SÁTOR FÉR EL A TERÜLETEN, EDDIG 20 FŐRE VAN FAHÁZ ELŐFOGLALVA.

AMIRE NAGYON ÉS NYOMATÉKOSAN KÉRNÉLEK BENNETEKET, HOGY MÉG A HÉTEN!!! LÉGYSZI SZÓLJATOK, HOGY KI HOL SZERETNÉ TÖLTENI AZ ÉJSZAKÁT. (LEHET AZ ASZTAL ALATT IS, DE NEM KIFIZETŐDŐ :))

Mivel ez egy IfiTÁbor, nEKEM PÉNTEKEN LE KELL ADNOM A pontos LÉTSZÁMOT (mint osztálykiránduláson), ÍGY LeGYETEK OLY JÓK ÉS PÉNTEKEN LEGKÉSŐBB 15ÓRÁIG JELEZZÉTEK RÉSZVÉTELETEKET A TÚRÁN. Csak IDE: orgon@c2.hu
Ha bármi kérdés van: 30/748 1579 (16 és 21 óra között)
Tudom hogy rövid az idő, de a környéken más occsó kemping ilyen szolgáltatással nincsen.

Lacibá már jön!

Ja, szóljatok a többieknek is,akik ritkán esnek netközelbe!

Széles Utat, Erős Nyakat!
Bácsi András
sorszám: 10143 (74764)

 
 
andris
válasz erre | email2007-05-07 16:31:55
Dugó,gyűrű,főtengely és kész az útszéli nagy generál:-)

Üdv.
sorszám: 10142 (74762)
(előzmény: Atilla, 2007-05-07 15:49:56)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-07 15:52:46
Ja igen, az égőkészlet, meg barátai az meg amúgy is kötelező! :-)
És zöldkártyát ne felejtsetek el vinni, mert a határon is nézik, és ha nincs egyszerűen nem engednek be az országba!!!! (Vagy jattolhatsz a határőrnek keményen!!)
sorszám: 10141 (74761)
(előzmény: Atilla, 2007-05-07 15:49:56)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-07 15:49:56
Na ne vicceljünk már! Túrázni mennek, nem kanyarvadászatra! Ha otthon széthajtod, az rendben, de mondjuk Finnországban, ismeretlen utakon, egy 5000 Km-es túrán "nem papírkutya módon" közlekedni enyhén szólva nem túl bölcs dolog! :-)
Ha normálisan mész, akkor meg 5000 km nem táv! Gyújtótrafót, kondit, stb kapni ott is. A defektjavító meg 1-2 szerszám az nem hülyeség, a többi meg felesleges.
Nem tudom ki írta, de pl. dugó-gyűrű... Ugyanmár!
Ha ennyire nem bízol a motorodban, el se indulj vele!
De mint írtam, ezen nem veszünk össze, mert ez az én véleményem, nem a megkérdőjelezhetetlen nagy igazság!

Üdv Attila

(Hát tolni az tényleg elég égő, szerencsére az enyém sem csinált még olyat!) :-)
sorszám: 10140 (74760)
(előzmény: KRAVEN, 2007-05-07 12:22:23)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2007-05-07 12:22:23
Ha az én felsorolásomra mondod, hogy sok, akkor egyszer próbáld ki, mennyi is az, ha ésszerűen összerakod. Elárulom: Egyátalán nem sok.
Ez persze nem azoknak kell akik havi 300 km-t mennek, de ha napi szinten tolod neki (nem papírkutya módon :-)), akkor egy idő után magad is rájössz majd, hogy semmit nem írtam ami felesleges lenne.
Mellesleg a pofámról lesülne a bőr, ha tolnom kéne a motort!!! :-)
sorszám: 10139 (74749)
(elözmény: tesho, 2007-05-06 18:29:35)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-05-07 00:10:27
Ez igaz! És a cuccokkal ellentétben a végső estben még tolni is tudom a MZ-t! :-)
sorszám: 10138 (74730)
(elözmény: tesho, 2007-05-06 18:29:35)

 
  Összesen: 360 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu