:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
ne csinald mar, ez lenne az elso ahol nem lennel ott akkor, nem?
Igen, már a fele tételsort megtanultam :P
Az a baj, hogy nekem 24-én lesz a záróvizsgám, és eléggé le vagyok maradva a tanulással, így valószínű, hogy nem tudok menni. De a szándék megvolt bennem :)
u.i: Esetleg van önként jelentkező aki elmegy helyettem vizsgázni? :D
Akad, az is, de nem vagyok biztos ebben.
Ha eljösz a gumiért megnézem a szimering készletemet is.
Üdv!
Én is benevezek, egy utassal a hátam mögött. Péntek este tutira ott leszünk, valószínű szombaton is, de az még kicsit képlékeny.
akkor már csak a rugóstagok maradnak. Szimering nincs hozzájuk elfekvőben? :D
Amúgy ha komolyra fordítom a szót, azt hiszem a jawa vizsgáztatáshoz meg van mindenem végre. Ha megbukik valamiért, akkor az az ingadozó fékhatás lesz. Én ugyan nem érzékelem, de a számítógép szokta. Jó lenne végre újra Jawával túrázni. Nem rázkodik, nem dobálja magát, egyenesn megy még kissebb kátyúk esetén is.Nagyobbakra is fölfelé ugrik meg, nem oldalt.Úgy emlékszem, az ülése is kényelmesebb hosszabb távon. azt már nem is említem, hogy jawával még a százas tempónál sem kezdek őszülni, vagy csomókban kopaszodni a stresztől. Az ETZ nekem csak mint városi motor jön be.
De ettől még össze kellene raknom az ETZ-t is.Nagyon kellene.
még megvan a hedi gumi 2mm-es barázdával ;) sőt, lehet hogy egy hibátlan és alig használt talpas Mitas is felszabadul
A helyzet részben hasonló. bár nekem van műszakis motorom, de nem megyek túrára amíg a jawát nem vizsgáztatom le. Az ETZ-t 70 feletti sebességnél életveszélyessé nyilvánítottam. Gumik, hátsó rugós tagok. A jawa olcsóbban összejön, jobb is túrára, tehát előszőr az kerül sorra. Majd.... Hátsó dobozt már szereztem arra is, a dobozon a zászlótartómhoz szükséges csavar is rajta van. Tehát sokat haladtam előre. :D
illetve van 3 motorom is, de érvényes rendszám egyiken sincs :)
ÍÍÍgeeenn :DDDD
Le kéne vizsgáztatni a motorom, elhatároztam hogy idén megyek minden szocitúrára, de nincs motorom :) :(
Na emberek, készültök már a következő szocitúrára?
Látod neked ezt elhiszem, van tapasztalatod benne! :-D
Én akkor is szitkozódom ha szocit és akkor is ha japán motort kell szerelni :) Az a baj, hogy azt a motort, ami nem romlik el, még nem találták fel ;-)
Amúgy én így korrigálnám amit írtál:
Ha valakinek szét megy egy ÖREG gépe és megcsinálja időt energiát ,anyagiakat nem spórolva,az DICSŐSÉG.Ha ez egy ÚJ motorral történik az SZÉGYEN.
Egyébként tényleg hálás téma ez is! :-)
De a Jawa-MZ-t nem nyomod le vele! :-D
Ez így van! Nekem is a MZ volt az álomgép gyerekkoromban, nem valami nyamvadt Japó! :-)
Tudod, kicsit sárga, kicsit savanyú, de a mienk! :-)
Néztem dobozt, találtam olyat mint a tiéd. Most egy kicsit elbizonytalanodtam, mert tetszik a táska is, ami azért jóval olcsóbb!
Elmegyek majd élőben is körülnézek.
Következő a helyzet: Ha valakinek szét megy egy szoci gépe és megcsinálja időt energiát ,anyagiakat nem spórolva,az DICSŐSÉG.Ha ez egy japcsival történik az SZÉGYEN.Tehát a dcsőség azért mégis más!Azért szociba is lehet horror árakat hallani!
Nekem volt 1978-as Hondám, a gond amiért nem élik meg a veterán kort, hogy ha van valami bajuk, akkor rámegy a gatyád. Emlékszem egy tömítés készlet 40 000 Ft-volt 1996-ban. Az MZ-hez meg mondjuk 200 Ft.
Nem tudom, az enyém már jó úton halad a veterán kor felé, bár még csak tini :-)
u.i.:
http://immortalis.blog.hu/tags/csillagkapu
Zsiráf!!!
Némelyik távolkeleti megéri a veterán kort, bár lehet, hogy csak akkor, ha különössen kíméletesen bántak vele. A szocik viszont szinte kinyírhatatlanok.Jut eszembe, volt ilyen ázsiai is: RD125. Minden idők legstrapabírobb kétüteműje.Talán.
A távolkeleti motorok megérik a veterán kort?Vagy csak a mindig bekrepáló szociknak jár ez?
Különben:SÜN,VAKOND,CSILLAGKAPU!
Olajból én lehetőleg Agip 2T félszintetikust veszek, kb 1100Ft.
1:50-1:60
Gyertya csak Brisk N14C, N15C esetleg N14YC vagy N15YC.
Amúgy olaj bármi,csak ne Arol 2T. A lényeg,h ne csak atomtámadástú, hanem a gyűrűtöréstő is véggyen ;-P
Nagy tételben occsó jómunkásemberektől 30ezer vagy 300ezer litér...vagy nem tudom.
Már megint a vagánykodás...
Én idén az ETZ-be még egyszer sem tankoltam!
Na ehhez mit szólsz?
(Sőt, még a blokkot sem raktam vissza bele...)
Az én motoromba benzin csak azért kell, hogy legyen egy kis ballaszt is :P :D
idén még csak 1-szer kellett tankolnom :)
épp ez a lényeg!
ott se értette senki, hogy mire mondanak, és pláne mi az hogy sül?! :D
"kit kell kiemelni főnök?"
nézek híradót, csak azt nem értettem itt mire mondjátok :)
SÜN mint moderációs előfigyelmeztetés!
Ez tetszik, így is nevezhetjük! :-)
Nem voltál a túrán, az ottani poénokról már lemaradtál. De a SÜN-re keress rá a youtube-on!
én 1:40 és 1:60 között keverem...ahogy sikerül alapon :D
De mi az a SÜN?
Valami moderációs előfigyelmeztetés? :)
Ez tetszik, jó hozzáállás! :-)
Egyébként hány éves vagy te ezzel a névvel?
Vadmotoros: Az is nagyon jó téma!
Meg a nagy sztártéma még a keverési arány 1:40 vagy 1:50 és barátaik! Beszélhetünk arról is! :-)
Esetleg lehetne vitát nyitni arról is hogy milyen gyertya kell bele? :) Brisk, NGK, vagy Isolator? ;-)
Régebben megelégedtem az Arollal is, mondván régi vas ez, akkoriban még ilyen olaj sem volt. Aztán haverom tanácsára akartam kipróbálni a Bixxol 2t-s olajat, ami állítólag full szintetikus és emiatt sokkal jobban bírja a Jawa magas hőmérsékleteit és minimálisra csökkenti a füstöt, nem mellesleg elég, ha csak 1:50 arányban keveri az ember. Végül aztán maradtam valami Mol cuccnál, a Bixxol helyett pedig tankoltam még 8 liter benzint. A moci érezhetően tovább bírta tankolás nélkül, javultak a menetteljesítményei és alacsony fordulatról is jobban megindult, mint üres tankkal. Ajánlom mindenkinek a benzint, nekem nagyon bejött...
Remélem ezen túl vagyunk! Jöhet a másik fórumélesztő hozzászólás! :-D
Milyen olajat tegyek a MZ-be? Prosztó olcsó Arol2T, vagy érdemes tutit drágán?
Esetleg adalékot bele (Pl. Fimol)?
Azt hiszem ez is hálás téma! :-)
Erre már én is azt mondom: SÜN! :-D
Mind a kető jó, az ETZ kezesebb könyebb vele motorozni. A Jawa inkább a nyers erő jóval jobban kell figyelni ha meghajtod. De a jawa nekem sokkal joban bejön igazán nem tudom mért. Volt ETZ is most Jawa van.
Nehéz neki ellenállni mi? :-D
Nézzünk valami alternatívabb megoldást, hátha arra is ugrik valaki: PL:
Melyik jobb szerintetek, a Tula, vagy a Cezeta? :-)
Na tessék! Mondtam, hogy ez mindig bejön! :-)
a jawa vagy mz kérdést igazán kár volt komolyan venni :D
főnök, melyiket kell kiemelni?
Szlovákiai vagyok, de Miskolc közel van. Bármelyik hétvégén gurulhatunk egyet, a mostanit kivéve. Igaz, Miskolcon leszek, de Simsonnal megyek teljesitménytúrára :-)
Bizony, jók is ezek az "apám mondta" 20 éves sztorik, lehet, hogy még a fater is elhiszi amit mond :D
Melyik jobb? Milyen szempontból?
Mindkettőnek vannak előnyei és hiányosságai.
Nekem volt Jawam és van MZ-m.
A Jawa erősebb volt és gyorsabb, a futóművét masszívabbnak éreztem. Azonban a féke gyengébb, a műszaki megoldásai picit problémásabbak, a kuplungja egyenesen borzalmas az MZ-hez képest. A megszakítós gyújtása is megbízhatatlan az MZ-hez képest.
De mint tudjuk ha rendesen meg van csinálva a gép akkor a Jawaval sincs probléma, csak ha szerelni kell akkor köpködök jobban egy Jawatól.
MZ előnyére írnám még hogy sokkal több van belőle és az alkatrészekhez is könnyebb hozzájutni ezért.
Döntsétek már el! Mert akkor azzal fogok járni, hogy felvághassak vele. :D
Azt is döntsétek el, mennyivel megy, mert akkor annyit fogok én is hazudni. :D
ÁÁÁ ismét itt az örökzöld téma (Persze fordítva: jobbazMZmintaJawa!!!) :-D
Hiába megy az 160-at! ;-)
Ezt az oldalt én is megtaláltam, de semmi hasznos infót nem leltem rajta. Ha lesz időm még túrok utána a neten egy kicsit! :-)
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|