:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
ez nagyon tetszik Tesho!
egy a baj!
itt is jobb oldalon illik közlekedni!Én meg már megszoktam a balos dolgokat. :-)
Hát itt nem örültek a szembejövők hogy egy őrült motoros jön velük szembe.
:-)
Egy kis online motoros Shockwave játék unatkozó motorosoknak:
http://www.miniclip.com/games/blues-bikers/hu/
Nem jártam még arra sajnos. Autóval nálam a határ 12-13 óra. Hollandiába szoktunk menni, valamivel több mint 1300km-t, ami durván 12 óra. Az jó közelítéssel 100-as átlagot jelent egész nap úgy, hogy benne van max. 2-3 megállás egy gyors ebéddel. De ez valójában 140-150 körüli folyamatos tempót jelent. Nem állítom, hogy nem lehet két nap alatt kiérni, de szocimotorokkal biztos, hogy nem, főleg, ha nem pályán megy az ember.
sorszám: 12785 (125725)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2011-01-08 01:07:40)
Én 5,5 nap alatt értem ki.Ez idő alatt megnéztem a Grossglocknert a Krimml vízesést,és a Duna forrást.
A táv egyébként kb 2100-2300 km.Annak függvényében ki mennyit szeretne látni.
Az ehhez szükséges idő szerintem minimálisan 2 nap.
Hazafelé ha egyedül megyek csak,akkor valószínűleg 12-14 napot tervezek.
És minimálisan 5000 maximálisan 6500 km lesz a táv.
Mennyi idő alatt szoktál kiérni motorral? Az én tippem, hogy 3 nap, legalább. És milyen útvonalon?
sorszám: 12783 (125722)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2011-01-06 00:03:00)
En meg szeretnem azzal felkelteni a szocisokat,hogy ha valakit erdekelne egy Angliai Tura,akkor szivesen meghivnek nehany motorost az en "jelenlegi" "kis vilagomba" Hogy en ebbol mit tudok allni,azt termeszetesen megbeszeljuk.Az idopont leginkabb rajtatok mulik.Mar ha van valakinek kedve hozza.
Hazafele meg mehetunk egyutt....Amikor viszem haza a motort.
Ha valaki kedvet erez a kirandulashoz,akkor lehetoleg emailben keressen meg,es termeszetesen ahogy idom adodik,(leginkabb hetvegen)valaszolok is ra.
Udv;Gyuri
Gyuri, tudtam, hogy téged csak így lehet felkelteni :-)
Tudom, hogy nem haragszol :-D
Neked is boldog új évet!
sorszám: 12781 (125693)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2011-01-05 16:18:16)
Szevasz Gyuri.Búék!
sorszám: 12780 (125687)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2011-01-05 16:18:16)
Boldog Új Évet Az új és Régi Szocisoknak is egyaránt!
Köszönöm Tesho a "Gyuri egyébként valószínűleg beütötte a fejét"
gondolatot.:-)
Na meg hogy azt már korábban szerezhettem...
Még szerencse, hogy lassan mentél és nem egy őrült 90-es tempónál történt ez az eset, komoly következményei is lehettek volna! :-S
Végig gondoltam a dolgot. Egy balesetveszély ellen véd a burkolat. Vidám autosok nem tudnak csikket dobni a nyakadba. Én már estem majdnem emiatt. Kellett önuralom hogy ne engedjem el a kormányt és ne tépjem le magamról a kabátot, hanem higgadtan megálljak.
Térjünk erre vissza, ha mindketten kipróbáltuk, mert addig ezek csak hipotézisek :-)
Teljesen egyet értek, ha meg olyan merevre építik, hogy ne törjön a burkolat, akkor te leszeszel az aki elnyeli az ütközés energiáját. Magyarul darált hús lesz belőled az épp dobozban.
Nem hinném hogy bizstonságosabb lenne esni vele. Ha motorral buksz, ha szerencséd van, nagyobbrészt csúszol, sehova nem ütöd magad. Ha valaminek nekimész, repülsz. Ha szerencséd van átrepülsz az akadály felett és esetleg kis szögben fogsz talajt és szintén csúszás vezeti le az energiát. Ha ilyen dobozossal buksz, biztosan összeverődsz benne, pluszban a notor is tutira rádesik, aztán törik a burkolat. A csúszó motor pedig szétdarabolja a lábad.Hacsak valami spéci bukócső nincs az elején és a hátulján is. Ilyen zárt vacak esetén az első bukócső nem elég.
Szerintem biztonságtalanabb.
Legalábbis én szarul érezném magam benne.
A kabinmotor egy motorkerékpár kabinnal, tehát motorként kell rá tekinteni, biztonság területén is. (Szvsz. biztonságosabb vele esni mint egy motorral.)
Gyuri szerintem meg beütötte a fejét, de lehet, h azt korábban szerezte :-DD
A T-90 jó ötlet, csak ne én fizessem rá a súlyadót ;-)
Akkor milyen lenne ütközni egy ilyen zárt dobozos motorkerékpárral? A motorról legalább le tudsz esni és ha szerencséd van jó felé. (Lásd Gyuri gyakorlatilag sérülésmentes frontális találkozását a Renault-val.)
Egyébként nekem nem tetszik ez a tendencia, mert nem értem hol a vége.
Az autók egyre nehezebbek, egyre több lóerővel egyre kevesebb vezetési élményt nyújtanak.
Ha ez így megy tovább egy idő után mindenki T-90 el fog járni. :-D
Az egyik barátom egy swift volánjánál vesztette el az életét frontális ütközésnél, a szembejövő kiszállt 1db repedt bordával és bár ismerték is egymást, nem ismerte fel a barátomat a roncsban.
Minden relatív kivéve ami nem.
Jóóópár éve hasonló játszódott le a város szélén, Kispolák Vs. rendőrségi Lada, az eredmény ugyanaz.
Aki olyan autót vesz, ami nem túl biztonságos, az kalkulálja bele, hogy könnyen egyúttal koporsót is kapott a slusszkulccsal...
Mikor vagy 4,5 éve egy népes cigány család 40-es táblánál az én sávomban belémdurrantott frontálisan, hálát adtam az égnek, hogy aznap éppen a 84'-es Fordba ültem és nem (az egyébként szeretett) Trabiba és hogy be voltam kötve.
Látjátok ezt mondom én, hogy még egy Suzukira is azt mondjátok, hogy szar, pedig milyen az mondjuk egy 2cv-hez képest. Maga az űrtechnika!
Közben meg jajgattok itt, hogy hova lettek a filléres autók/motorok.
Hát megölték őket a vevői igények.
Igazából ne menjünk bele mi hány éves és mi milyen biztonságos. Ez mindenkinek relatív, és ha valaki egy biztonságos autóban élhet annak mákja van. Szerencsés ember vagy.Én régebben sokáig rallyiztam Trabanttal, utána Zsigulival.7 totálkárig számoltam,én is szerencsés vagyok.tehát minden relatív, így a biztonság is.
sorszám: 12768 (125567)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-01-02 20:20:49)
Az én citromom 14 elmult mikor történt az eset azaz már nem volt jó befektetés légzsák sem volt benne de nem sztaniolbol vole hajtogatva.
Lassan a téma autós túra lesz:))Én a 3-ik egyes swiftemet koptatom, és összességében meg kell vele elégedjek:))
Bővebben:tökéletes autó, nagyon kis ráfordítás, olyan mint a trabant anno.Vannak napok mikor kirugom a garázsajtót benézek, van egy csomó veterán motor, meg egy swift,asszonynak egyes puntó, és azt gondolom nyithatnék egy bontót.De ha lenyomsz vele egy túrát ugyanolyan elégedett vagy mint az Mz-vel, még titokban meg is simogatod:))
Aztán jön egy marha telebeszéli a fejed, hogy mért jársz ilyen szarral, meg nem szégyelled-e, és ha meggyengülsz veszel egy egy 25légzsákos csodát mert abban nem halsz meg mint a suzukiban, és lassan Te is sznobbá válsz.Mondhatnám "átlagemberré".De akkor már nem beszélgetnénk a szocimotoroson, hanem a sportmotorra töltenénk a lízinges svájci motoros túra képeket a hiteles honda goldwingről:))
A mifajtánknak az a boldogság ha a saját kis gépünkel nagy utakat teszünk meg, magyarán rájöttünk arra, hogy a pénz nem boldogít:))
Én mindent elfogadok. De szerintetek van nekem annyi pénzem hogy egy Suzukit vegyek azért, hogy telente használjam három hónapot?
Jó lesz nekem a kispolák, esetleg ha lusta leszek gogsit szerezni akkor egy mopedautó.A mopedautónál most jutott az eszemne hogy az adó, biztosítás is csábító.
De suzuky..... Nem tarthatnám az utcám mert feltünne hogy sose használom, ellopnák. A parkoló havo tizes. A több tízezres évo biztosítás, az adó...... Arra a hárim hónaora amíg használnám jutna vagy 60 -70 ezer. Olcsóbb ha taxizom.
Ha Suzukiba ültem volna most nem csevegnénk,nekem jött 80nal egy 16t-ás teherautó repültem a 1.5t-ás Citrommal xm 30 métert.
A baj a vevőkkel van, amire nincs kereslet olyat nem gyártanak.
Régen gyártottak olcsó autószerűségeket, hogy be lehessen ülni valamibe a 125-ös mindenes motor helyett. (Isetta, kabinenroller, stb.) És vették, hogy ne ázzon a család.
Azután gyártottak még mindig olcsó még autóbb izéket, (kacsa, r4, stb) És vették, mert másra nem futotta.
Ma már ki venne ilyet?
A mai kisautónak olyan fék, futómű, teljesítmény, törésteszt, kényelem kell mint a nagynak. És persze igényesen is nézzen ki, meg elférjél benne és legyen légkondi is, mert amúgy halálos a nyár!
Ettől rohadt drága, nem azért mert le akarnak húzni.
Mi magyarok csórók vagyunk, nálunk lehet hogy venne valaki egyszerű komfortmentes kisautót, de mi kevesebben vagyunk mint egy nagyobb város. Szóval ez nem piac.
És még nekünk magyaroknak is azt mondaná valaki, hogy itt egy autó 500 000Ft. A töréstesztje pocsék, nem nagyon jó a fék, de nem baj, mert rohadt lassú is, de úgyse mész vele messzire mert ráadásul szűk, hangos és kényelmetlen is, ja meg havonta meg kell zsíroznod a futóművet, (mind a 40 zsírzópontját) mert így olcsó a szerkezet.
Na ki venné meg?
Mikor még Suzukit is fikázzák, pedig az egészen jó autó. :-)
Behozhatod, de nem tudsz vele mit csinálni, ha nem teljesíti az euro5-öt.
Az olcsó dolgokat mind megölik, mert olyan dolog, amit hitel nélkül is meg lehet venni, nem érdekük.
Egyértelműen az a cél, hogy ne szerezhessen piacot.
Úgy kell csinálni mint a Royal Enfield-del, kimenni Indiába és ott megvenni fillérekért, majd behozni. :-)
Apám 2milláért vett egy új Astrát.
Ki a fene venne ilyen kis gagyi autót akkor? De Daciat olcsóbban is lehet kapni és az sem olyan tragikus.
"Gazdag felszereltsége és tisztább kipufogógázai miatt Európában állítólag ötezer eurót kérnek majd az autóért, miközben Indiában átszámítva kétezer eurótól indul a fapados Nano ára."
- erre még rájönnek a jó kis magyarországi adók és már nem is olyan olcsó a csöppség...
BUÉK midenkinek!
Olcsó benzint kívánok! :)
Jogos. Miért szakadna le pont a fejed, ha a ott van mondjuk a léped is..... :) Egy baj van ezekkel a találmányokkal, hogy a c1-et is 3-4 millióért vesztegették anno, a smart sincsen 6 alatt, ez még drágább. Így nem fogja elérni a célját.
Egyébként a Tata Nanot is ezért nézik rossz szemmel. Állítólag 4-500ezer lenne egy alapmodell.
Mostmár külön szabályozzák.
SMKP-nak számít, de kell rá rendszám.
Régen nem szabályozták külön, de belefért az SMKP kategóriába, de a hivatalok ezt nem akarták elfogadni, mert hogynéz ki már, hogy az állampolgár a törvények szerint jóljár.
Ahogy olvasom a magyar Aixam tulajok szinte egyfolytában pereskednek a kül. hivatalokkal :-)
Gondoltam,hogy hatással voltak rád is !
Meglepően jó teljesítményű gépek!
Dehogynem, imádom ezeket a torpedókat.
Különösen tetszenek az aluból nyújtott burkolatok
Öszintén megvalva, már gondolkoztam rajta. De arra jutottam, pénzben kb ugyanott lennék. az előnyök, hátrányok összevetése után is. De ha a jogsis, egérkamionos variációt választom, akkor ha valami csoda folytán sok pénzhhez jutok, vehetek egy bogarat is.
Tudom, hüle vagyok hogy suzukyban gondolkodom. :D
B.U.É.K. Keri!
Az NSU Delfin modellje nem inspirálta a fantáziádat? Az már ifjú korodban is létezett!
mondjuk, az Aixamból még az öregebb típusok is többe kerülnek, mint a jogsi és egy tökéletes állapotú kispolszki :(
Vegyél Aixamot.
Ahhoz ha jól tudom jó a motoros jogsi is.
Jópifán néz ki, tetszik is. De a használati értéke esetemnem nem lenne túl nagy.
Az időjárás viszintagságai ellen inkább egy jó ruhát vennék fe. Az olyan időben amit nem tudok ruházattal helyrehozni, ezzel a jószággal sem mennék ki.Eső szél ellen védő ruhák sokkal olcsóbban kaphatók, 0 fokig védők is. Fagypont alatt pedig a fázás lenne a kisebb bajom. Jobban utálok pofáraesni egy jégfolton. Ez ellen pedig ez a jószág sem védene.
Az igazi megoldás számomra egy kispolák lenne, szar idő esetére. De nagyon felmentek a jogsi árak.:(
Még lelkes ifjú koromban én is kitaláltam a teljesen burkolt motort, de az én verzióm sokkal jobb volt. (álmaimban) Simán egy burkolt speed motort képzeltem, amin hasalok és egy burkolat van közvetlenül a hátamra hajtva.
Amikor felegyenesedek, akkor felnyílik mint egy vadászgép kabintető. A lábak is hasonlóan vannak, ha kiteszem oldalra, akkor felnyílik a burkolat és le tudom tenni a lábam.
Na így tetszene ez a koncepció, de bekötve, egy fotelban, úgy hogy nem tudom letenni a lábam, én bizony félnék.
Az előnye amúgy az ennek a monotracernek, hogy elképesztően alacsony a légellenállása. Izommal hajtott bringákon, ilyen burkolattal akár 160-ra is fel tudnak gyorsulni. (egy ember lábteljesítménye 2-300watt csúcsban, tartósan 200W alatt tudok én tekerni)
A BMW C1-ben sem szabad felvenni sisakot, mert be vagy kötve és ütközés esetén a sisak tömege törné el a nyakad, miközben előre lendül.
Nézd én már azt sem értem mi a francnak egy motorra plexi, meg fejidom?
Valaki szerinte a szélvédelemre szükség van, itt kompromisszumok nélkül megoldották.
De ha belegondolsz, a Goldwing is dettó ugyan ez, csak ott el tudsz ázni, azt mégis motornak mondják. Szerintem csak egy elcseszett autó már az is, különben mivel magyaráznád, hogy komplett autóhifit raktak bele? :)))
...csak oldalszelet ne kapjál, mert akkor borulsz :)
Talán azért mert így is van.
Már a kezdetek óta BMW-ket alakít át manufaktúrában ez az ember.
Amúgy már régi találmány.
Most találtam, még Jawa250-ből is csináltak ilyet :)
http://ecomobile.megard.ch/c05.htm
Jó csináljunk, de előbb döntsük el melyik az alkalmasabb erre. A Jawa, vagy az MZ? :D
Boldog Új Évet!
BUÉK Motorosok!
(Tesho pezsgődurrant) ;-)
Nem purhab, hanem karbon-kevlár monocoque a kabin és ezért nagyon jók a törésteszteredményei is.
Ezért nem kell hozzá sisak, csak biztonsági öv.
Atilla!
Nekem olyan vadászgépes fílingje van a gépnek, lehet ezért szerettem bele :-)
Te soha nem akartál vadászpilóta lenni?
Vagy csak a gépágyút hiányolod belőle? :-D
Egy sisakot azért felvettem volna. Ki tudja mire képes ez a purhab kabin....
Szerintem bárkinek tetszene, ha menne vele egy kört. Eleve alacsonyabban ülsz benne, mint egy mocin, így a sebességet is jobban érzed. Túrázni mondjuk biztos nem mennék vele, akkor már inkább autóba ülök. De autópályán tolnám neki, az fix :)
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|