:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motoros túra - új hozzászólás Összesen: 360 oldal
Azt a nehezebb.
sorszám: 12887 (126179)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2011-02-02 15:41:31)
Szia HyGy!
Sajnálom a motorod,főleg hogy a legfőbb alkatrész szorult cserére.
Szomorú ilyet olvasni,és főleg egy megbízható jó motorral kapcsolatosan.
Itt szeretném megjegyezni,ha valakinek a jövőben bármilyen alkatrész jelegű problémája adódna,akkor egészen nyugodtan keressen meg engem email-ben,és Angliából is megoldható a használt alkatrész dolog.
Mivel nagyon olcsóak ezek a dolgok itt,ezért még a futárszolgálati díjis bőségesen megtérül.
Egy ilyen Blokk ami neked kellett volna,szinte biztosan állíthatom hogy kb 60-70% árért a Magyarországinak megvehető.
tehát max 200 E pénz.
Egy ugyanolyan motor pl mint az enyém,puszta 300-350 E pénzbe kerül átszámítva.
Nagyjából annyi km el mint az enyémben,talán némi rozsdát rászámítva.De nem túl számottevőt.
És persze a jobbos kormányt is meg kell szokni! :-))))))
Benne vagyok, lesz vagy 10 fok!
Csak szerintem tiszta latyak lesz minden.
Debreceni szocitúra megszervezésére már kaptam ígéretet egy kedves ismerősömtől, rengeteg látnivalót mesélt a környékről, tehát azt 2011-re biztosra vehetjük.
Attila Dunakanyaros ötlete is nagyon jó, de nem dícsérem, mert csak haza beszélnék. A lényeg, hogy menjünk! :)
Tényleg, Attila! Hétvégén itt a szánsájn! Gurulunk egyet Mz-vel? Télen még úgysem szereltem defektet! :D
Már össze üthetnétek valami csavargást,a hétvégére egészen jó időt jósolnak,és már erős motorozhatnékom van.
hat probaltam email cimet keresni a gyartohoz vagy valami, de sehol nem talaltam...
Egy kis pontosítás -- a "csak Jawa" nem azt jelenti, hogy az a motor alsóbb rendű lenne a Hondához képest, hanem azt, hogy akkor csak 1 motorom volt, konkrétan egy Jawa, ami a kényelem, utazási sebesség, és fogyasztás miatt kevésbé alkalmas hosszú túrákra mint a Deauville.
Debrecen jól hangzik. Messzebbre jártam szocitúrázni mikor csak Jawa-m volt, mint most a Hondával -- ez így nem jó. :)
Túrán beszélgettük, én is szerveznék egy Balaton-felvidéki túrát -vannak még látnivalók és érdekességek is pl:
- Kinizsi Pál valódi sírja
- balatonfüredi Lóczy barlang
- Zádor vár
- Vászoly: Szent Jakab kútja (gyógyító forrás)
a pancsolás miatt lehetőleg július-augusztusban.
Debrecen? A tőlünk 300km! Szervezzen Debrecenbe túrát valaki a környékről.
Dunakanyar túrában gondolkodom egy kis úttörőtáboros szociszállással! :-D
Nagyon sajnállak a motor miatt.Talán az európai importőrnek kellet volna írnod,ha van ilyen.Magyarország,mert így szeretlek!
Ja igen és szigorúan Mongolija után mehetünk csak!
Úgyis itt a tél, addig növesztek úszógumit! :-)
Nekem van túraötletem, de még csiszolok rajta mielőtt közkincsé tenném! :-D
Biztos ami biztos, inkább kétszer, mint egyszer sem :-)
Sziasztok!
Az idei évre még nincs tervezve szocitúra?
Sziasztok!
Az idei évre még nincs tervezve szocitúra?
4,5 eves volt. Nem volt, 1+2 ev van asszem, de produkcirozok belole 1 cikket nem sokara ide...
Suzuki SV 1000-ről hallottam hasonlót.
Garanciás volt még?
Elszállt az egész blokk a francba. Főtengely, hajtókar, csapágyak, alu blokk öntvény, stb...
Senki nem tudja, hogy mi történhetett...
OMG a videó! :-DDD
Az aranyláncra még gyúrni kell, de a ferde index nem jön be :-)
Mégegyszer OMG a videó :-DD
MZ the gangxtabike ;-)
Már találtam az IBAY-en és használt motoros oldalon is Mz-t és ETZ-t is. Szóval beszereznék ám egyet,hogy ne legyen "csorba" a Magyar becsületen. :-)))
Hello!
Örömmel jelentem, hogy úgy néz ki újra műxik a motorom. :)
bye
HyGy
Meglesz! Mondtam, szerzek melót hajóra, két hónapig krumplit pucolunk a hajófenékben, és még pénz is keresünk az odaúton! A kidobás ellen még valamit ki kell találnom.
Ha túlfújjuk az MZ kerekét, nem megy a vizen? :)
Ha menne Kubába út, mennék is.
Vagy ha intézel egy ingyenes hajót, amiről nem dobnak ki az óceán közepén, akkor mehetünk! :-D
Nem láttad a videón? A menő csávóknak MZ-je van Kubában! (ja, persze, Jawa-d volt:))
sorszám: 12860 (126150)
( előzmény: JAWAvsRENAULT, 2011-01-31 15:46:10)
Kuba jó hely! Egy túra oda? :)
http://www.youtube.com/watch?v=LlGoTfTgVN8
Az eddigi legjobb körforgalom amit láttam az Kassán volt:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=kosice&ie=UTF8&hq=&hnear=Kosice,+Slovakia&ll=48.704822,21.243525&spn=0.003154,0.006539&t=k&z=18
A képen nem látni annyira, de a felfestés olyan, hogy csak követni kell és szépen kivezet, csak arra kell figyelni, hogy a jó sávban érkezz.
Egyébként a körforgalomnak hivatalosan úgy kellene lennie kialakítva, hogy ne lehessen áthajtani a közepén.
Védd a fákat,egyél hódot!
OFF
Jaja, én is inkább a fákat féltem (Légy környezetvédő!)
Bár lehet kicsit felpörgetné a nemzetgazdaságot a sok új mentőmotor, mentőautó, sok új mentős-ápoló munkahely :-)
ON
Most akkor mi a fő érv? Az, hogy a nagyobb teljesítménnyel gyorsabban tudnak menni és ezáltal biztonságosabb a közlekedés? Mert én ezt hallom folyton folyvást. Te meg most mondtál ellent neki :)
Az A-kat. képzés is egy nagy nulla, pedig ott van minden elvileg. Fokozzuk még ezt a kismotorokra is ? Annyit érnénk el vele, hogy lenne valami kis minimális piaca a 125-ösöknek, mert jelenleg szerintem nincs olyan hülye (legalábbis kevés), aki A1-es jogsit csinál 100akárhány ezerért és vesz egy hozzá való új motort millióért.
Czövi! Téged is látni! :-D
Én mellette vagyok, szerintem nem hülyeség, de azért annyira nem érdekel, hogy valahova elmenjek aláírni.
És persze "B"-s jogsihoz legyen motoros oktatás is, ne csak úgy simán minden rutin nélkül mehessenek az első fáig. :-D
Én ellentmondásba keveredtem a témában (saját magammal) :-D
Néha egyetértek, néha nem.
Egy másik motour fórumon is megírtam,Miklós bácsival egyetértek,még az 50-t sem engedném.Szép lesz,neten vizsgázott 125-el száguldozó pizzafutárok és öltönyös menagerek hada.
Én támogatom,azért mert egy kb 10 Le 125 -sel könyebb motorozni és biztonságosabb mint egy 50-es robogó. Akinek volt van az tudja,hogy egy 4t 125 mostaniakról beszélek, sokkal szelidebb a 16-18 as kerekeivel, mint egy 12-14 felnin guruló 50 nes 2 ütemű. A 125 -ös YBR és hondát/ ugye kw kolátról szó van/ megette simán egy 50 és robi.
A segédmotort sem engedném B-vel, nemhogy nagyobbat.
Hát a B125 kampányt ki támogatja/ellenzi?
(B-s jogsival is lehessen vezetni 125-ös robogót.)
Igazad van aki nem tud közlekedni az maradjon otthon.
Summa summarum, ami nem megy, azt nem kell erőltetni!
:-)
Egyébként visszatérve az Angol kicsi és bonyolult körforgalomra, szerintem azért is jó, mert ha megnövelünk egy körforgalmat és nagy lesz az ív mindenki 100-al tép benne, mondván, hogy úgyis elsőbbsége van.
Bemenni meg életveszély.
Akkor meg oda a lényeg, hogy nagy áteresztőképessége mellett kicsi a sebesség, így max kis koccanások lehetnek.
Ha jól láttam a videón az angolnak van 4 sávos része is, ahhoz pedig brutálisan nagy karika kellene.
így meg, lehet hogy csórikám simán eltéved benne, de legalább kis horpadáson kívül nem sok baja lehet. :-D
Ennyi hülyeséget írni mint pl: "menyjenek" miket tudok én...
Ismét elkövettem a hibát, hogy visszaolvastam a hozzászólást. :-(
Érdekes ez a fórumozás, leírom azt a baromságot amit mondjuk papírra sosem írnék le és észre sem veszem. azután meg csak ránézek és kiveri a szemem.
Egyszer kéne egy szakember aki elmondja ez mitől van.
Szerintem jó az a körforgalom, maximum csak annyi baj van vele, hogy nem elég hülyebiztos.
Ha példásul a Tesho által említett autók is behúzták volna a belüket a belső sávba és csak az előtt sorolnak ki, mikor ki akarnak kanyarodni tök jól működne.
Viszont őket sem ítélném el, mivel tapasztalatból tudom, hogy a másik fél is hülye. Azaz, ha bemész a belső sávba, a külső sávban tömegével vánszorgók annyira ragaszkodnak hozzá, hogy ők menyjenek előtted, hogy még véletlenül sem hagynak helyet kijönni onnan.
Ha csak kirakod az indexet, látványosan elfogynak a követési távolságok.
Ennyit a közlekedési kultúráról, ezzel agyon is csapták a kétsávos körforgalmat.
A busz rossz helyen van és az a fehér autó is a körforgalom legfelső pontján..
:-)
Értelek már. A bekötő az lényegtelen. Ott van a gond, hogy 1 sávos a kihajtó. De miért? Megint ott vagyunk, ahol a part szakad... Még jó, hogy mindenki a külsőben megy. Szerintem ez egy elcseszett körforgalom.
Itt is van!
http://maps.google.hu/maps?hl=hu&ie=UTF8&ll=47.455425,18.948463&spn=0.001329,0.002435&t=k&z=19
Mint látszik az alsó és a bal oldali bekötő 2 sávos, a többi egy. A felfestés meg sima 2 sávos karika.
sokat járok erre, az említett afférok is itt szoktak érni! :-D
Kicsit már máshogy néz ki, de lényegtelen.
Mint látható a képen is majdnem mindenki a külső sávban cammog, a belső mintha nem is lenne.
Akkor nem jól értettem, de most kerestem egyet.
Erre szoktam járni, én ilyenről beszélek: http://maps.google.hu/maps?hl=hu&q=k%C3%B6rforgalom+biatorb%C3%A1gy&ie=UTF8&hq=k%C3%B6rforgalom&hnear=Biatorb%C3%A1gy&ll=47.472456,18.865379&spn=0.001329,0.002435&t=h&z=19
Itt jól látszik, hogy mikor a külső sáv kimegy, a belsőt kihozzák és egy sáv marad.
Egyébként nem minden kétsávos körforgalom be és kijáratai kétsávosak. Ritka, hogy mondjuk 5 darab kétsávos út találkozzon.
Ilyen van budaörsön is, mindjárt megkeresem.
"ezért ott lényegében a kanyarodáskor nincs is két sáv csak egy!"
Dehogynem, van két sáv. Ha elmegyek az első kihajtó mellett, a másodiknál már lesz mellettem egy sáv.
Összesen: 360 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|