hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 21. szombat 
Tamás

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás

Összesen: 58 oldal

Vitya
válasz erre | email2008-10-07 18:11:31
Sziasztok, hol lehet fékpofát ferodoloztatni és felszabályoztatni Budapesten?
sorszám: 2417 (102051)

 
 
Raki
válasz erre | email2008-10-05 21:20:09
Sziasztok! ETZ-hez keresek féktárcsát,lehetőleg Budapesten! Ha valakinek van, vagy tud esetleg valakit, akitől tudok szerezni, kérem írjon! Köszönöm! Tamás
sorszám: 2416 (101982)

 
 
Pápics
válasz erre | email2008-09-27 13:14:04
Helló!
TS 150-es bakelit láncvédő az egyedi, vagy valamelyik másiké is jó rá?
Előrer is köszi a választ.
sorszám: 2415 (101635)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-09-07 12:04:13
Lehet hogy a rugók már gyengék, egy plusz lamellával növelve az előfeszítést lehet rajta valamit segíteni. A lamellák nincsenek elkopva? Nem tükörfényesek már, illetve a betétek sincsenek elkopva, megégve?
sorszám: 2414 (100901)
(előzmény: squall93, 2008-09-06 09:35:04)

 
 
squall93
válasz erre | email2008-09-06 09:35:04
Senki nem tud segíteni?
(Köszi a linket ez jól jön)
sorszám: 2413 (100870)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-09-05 21:04:14
Olaj ügyében tudok segíteni, kerti gépekbe kapható 10w30 olaj: http://www.mol.hu/hu/vallalati_ugyfeleknek/termekek/kenoanyag_es_autoapolas/kozlekedesi_kenoanyagok/kerti_kisgep_motorolajok/mol_dynamic_garden_4t_10w-30_kerti_kisgep_motorolaj/ vagy http://agrooroszi.hu/index.php?action=details&id=709&cid=50&csid=73
sorszám: 2412 (100860)
(előzmény: squall93, 2008-09-05 20:52:54)

 
 
squall93
válasz erre | email2008-09-05 20:52:54
Hali
Van egy Yamaha RD50-em.
Az vele a gond, hogy csúszik a kuplungom olyan 5000-res fordulattól.
Előtte teljesen csúszott használhatatlan volt vettem bele lamellát és 2 étig jó is volt.
Most meg megint rossz először csak 8000-től csúszott aztán szépen ment naponta le 5000-ig.
SAE 10W30 "SE" motor olajat ír a szervízkönyv. 80W90 váltóolaj volt benne amikor megtudtam hogy 10w30-kell bele akkor vettem 10W40-et mert csak ilyet kaptam most meg elmentem autós boltba ott meg csak 5w30 volt ROWE most ilyen van benne.
Mitől csúszhat tudnátok segíteni?
Lehet hogy az olaj miatt?(De akkor 2 hétig miért volt jó...)
sorszám: 2411 (100859)

 
 
Fefe71
válasz erre | email2008-08-29 18:00:25
Köszönöm,hétvégén "nekiesek".
sorszám: 2410 (100485)
(előzmény: Powerarc, 2008-08-29 17:23:36)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-08-29 17:23:36
Első körben kevés üzemanyagra tippelek. Mivel karbit cseréltél, megnézném hogy a benzincsapból rendesen jön-e a benzin, a tanksapka rendesen szellőzik.
sorszám: 2409 (100482)
(előzmény: Fefe71, 2008-08-29 16:36:38)

 
 
Fefe71
válasz erre | email2008-08-29 16:36:38
Sziasztok!ETZ 251-es motorom második fokozattól felfelé kapkod, fulladozik, de gázelvétel után ha türelmes vagyok akkor szépen gyorsul.Karbi csere nem segített.Köszönöm
sorszám: 2408 (100481)

 
 
bobe
válasz erre | email2008-08-19 11:21:05
Sziasztok !
Egy baratomnak Yamaha fs1 50cc mocija van , abba keresunk gyujtotekercset .
Elore is koszonok minden segitseget !
Bobe
sorszám: 2407 (100053)

 
 
Tomszy
válasz erre | email2008-08-17 12:00:12
sziasztok, nem kimondottan szocimotor, de remélem tudtok segíteni, kellene egy olcsó hely pesten ahol felfurják a hengert, egy yamaha mintét kellene megcsinálni... köszi!
sorszám: 2406 (99979)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-08-17 10:29:58
Szia egyszerű a dolog , mindössze annyit csinálj hogy belehejezed a főtengelyt a rugókkal mindennel az olajdeknibe és akkor a belső részénél ahol a rugó is van azon az oldalt befogod a satuba a tengelyt, de ügyelj arra hogy ne a fém fogja hanem tegyél mellé két lécdarabot és arra is figyelj hogy közben el tud forgatni a deknit , ezután azt hiszem egy vagy két fordulatot teszel a deknivel felcsúsztatod a kart, kiékeled (csavaros ék )és utána visszaengeded a helyére. Egyre figyelj amikor húzod fel a rugót , hogy nehogy letolja a deknit a tengelyről a rúgó! szia
sorszám: 2405 (99972)
(előzmény: csamik, 2008-08-16 21:14:38)

 
 
csamik
válasz erre | email2008-08-16 21:14:38
Sziasztok!
Az ETZ 250-esemnek eltörött a berúgókarja, vettem is másikat, de nem tudom feltenni.
(Ha visszatekerem a tengelyt, hogy a rugó feszüljön, akkor nem tudom megtartani ebben a pozícióban.)

Tudtok-e olyan helyet Budapesten vagy környékén, ahol ezt nekem valaki felteszi (szervíz, vagy valaki, aki ért hozzá).

Persze, ha van valami trükkje, hát nyitott vagyok.

Miklós
sorszám: 2404 (99963)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-08-16 10:33:29
Sziasztok lécci ha van valakinek Etz 250 eshez alátétek a kuplunghoz !! (4 db) akkor szoljon mert áll a motorm :) köszke csao
sorszám: 2403 (99924)

 
 
Hege14
válasz erre | email2008-08-13 18:12:48
Hali
Van egy 250es cross ETZ-m amibe egy babetta gyújtást tettem bele! Vettem hozzá
egy új gyújtóegységet (tirisztor és trafó egyben) bekötöttem a rajz szerint, volt egypár halványabb szikra de a motort nem inditotta el és már szikra sincs!!! A gyújtó tekercsem Jó!!! Akkor
mi lehet nála a baj???? Légyszi segítsetek!!! Köszönöm
sorszám: 2402 (99834)

 
 
omuta
válasz erre | email2008-08-12 18:15:58
Sziasztok!A kuplungal problémám van.Jelenség:kiemelt állapotban "marad".Csúszik..közben a motor bőg,majd egy rántással összekapcsol.Majd ledob a hátáról.Hideg reggel nem jellemző,inkább a kánikulás délutánban a lámpáknál rettenetes!Mintha a motor túlmelegedése rátenne egy lapáttal.A hajtómű olaj : Madit sae80.Lehet h a nyomórugok megereszkedtek?Ha sikerül elindulni már csúszásjelenség nincs.Egyébbként ETZ 250-ről van szó.
sorszám: 2401 (99802)

 
 
bobe
válasz erre | email2008-08-07 22:00:17
Koszonet a valaszodert !
Bobe
sorszám: 2400 (99544)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-08-07 15:06:39)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-07 15:21:56
Ránézésre , főleg fotó alapján nem igen lehet véleményem. Tél végén kaptam a többiektől az ETZmet. Jól nézett ki, csili-vili volt, aztán amikor egy hiba miatt levettem a generátor oldali deklit, elborzadtam a látványtól. Össze-vissza égett szigetelések, a generátor érinkező saruinak tartója kiszakadva a helyéről. aztán az első tankolásnál a tankra rácseppent bemzin, hiába törtem le azonnal, hőlyagosra húzta a festést. A vázon hasonló a helyzet. néhol kézzel le tudom dörgölni a festéket. Viszont motorikussan rendben van, lekopogom. Szóval a látszat csalni szokott néha.
sorszám: 2399 (99505)
(előzmény: squall93, 2008-08-07 11:29:31)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-08-07 15:06:39
Szia sztem elsőnek nézd meg hogy nincs e a forgórész körül vagy mögötte vagy bárhol azona tájékon kopás és utána ha gondolod megnézheted a főtengelyt is a csapágyát mert nekem a főtengely csapágy abszolut nem csörgött de mikor széthuztam akkor viszont a porvédő lemeze majdnem hogy el volt surlódva !szia
sorszám: 2398 (99503)
(előzmény: bobe, 2008-08-07 12:49:28)

 
 
bobe
válasz erre | email2008-08-07 12:49:28
Segitsegeteket kernem ! Van egy 638-as 350-es Jawa mocim , a jobb oldalon , forgoresz tajekarol csiripelo- koszorulo hangot hallok ami a motor melegedesevel egyre hangosabba valik . Van-e ilyesmivel kapcsolatban tapasztalatotok , hogy hol keresendo a hiba ? Minden valaszt elore is koszonok !
Bobe
sorszám: 2397 (99487)

 
 
squall93
válasz erre | email2008-08-07 11:29:31
Ok értem köszönöm mostmár minden tiszta.
Így ránézésre a motorról van valami véleményed?
sorszám: 2396 (99481)
(előzmény: Árpád, 2008-08-07 11:21:42)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-07 11:21:42
A digális műszer tökéletes a célra. Az aksin kellene mérni a feszültséget. Ha nincs benne, a helyén.:) Bár akkor nem teljesen korrekt a mérés, tehát jobb, ha beteszed a magaddal vitt aksit. Ne felejtsd el ráadott világítással is mérni a feszültséget. Ha jól emlékszem, 2000 es fordulaton már meg kell lennie úgy is.De nézd meg hatalmas fordulaton is, mert néha a forgórész, tengely ütése miatt magas fordulaton szarul érintkeznek a szénkefék.
sorszám: 2395 (99479)
(előzmény: squall93, 2008-08-07 11:08:54)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-08-07 11:16:55
Sziasztok nekem még mindig kellenének etz 250 es hez kuplunghoz alátétek aki tud irjon lécci köszike sziasztok !
sorszám: 2394 (99476)

 
 
squall93
válasz erre | email2008-08-07 11:10:12
Ez a motor lene egyébként: http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=83890529
sorszám: 2393 (99474)
(előzmény: squall93, 2008-08-07 11:08:54)

 
 
squall93
válasz erre | email2008-08-07 11:08:54
Ok köszönöm.
És hol mérjem a 14.4 voltot?
Digitális műszer jó?
sorszám: 2392 (99472)
(előzmény: Árpád, 2008-08-07 11:04:54)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-07 11:04:54
Óvatosan a dologgal. Gonosszak az emberek. Egy akumlátor nem egy hatalmas összeg, álltalában kicserélik, ha rosz az eladás előtt, hogy ne kelljen hibásnak meghirdetni a mocit. Könnyen előfordul, hogy a töltéssel is gond van, generátor, fesszabb, stb. Vigyél magaddal legalább egy voltmérőt is, és nézd meg, járó motornál megvan e a 14.4 volt. Ez se garancia arra, hogy nem lehet más turpisság a dologban, de legább ennyit kiszűrtél. Ha szar a töltés, akkor egy tizest nyugodtan lealkudhatsz az árból, bármilyen olcsón is adják.
sorszám: 2391 (99470)
(előzmény: squall93, 2008-08-07 10:32:18)

 
 
squall93
válasz erre | email2008-08-07 10:32:18
Köszönöm szépen a segítséget.
Vettem egy MZ-t a vateráról már csak el kell érte menni.
Azt írták hibának, hogy az akkumlátor rossz és csak tolásra indul de akkor viszek magammal egy 12 voltos akksit és kész.
sorszám: 2390 (99464)
(előzmény: Árpád, 2008-08-07 10:29:43)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-07 10:29:43
Természetesen lehet. Az ETZ úgynevezett akumlátoros gyújtással rendelkezik, azaz kell neki valami 12 volt a gyújtó trafóra.Ha rossz az aksi, akkor a gyújtó trafón csak akkor jelenik meg feszültség, ha tologatjuk. Még az a szerencsésebb eset, ha tolásra legalább beindul. De más is okozhatja a problémát. pl rossz gyújtás beállítás, rosszul beállított karbi. kicsi kompresszió a hengerben, meg még egy csomó minden.
sorszám: 2389 (99463)
(előzmény: squall93, 2008-08-07 10:14:49)

 
 
squall93
válasz erre | email2008-08-07 10:14:49
Üdv.
Szerintetek lehet olyan hogy egy 125-ös MZ ETZ-be rossz az aksi és azért nem indul be rúgásra?
sorszám: 2388 (99457)

 
 
ffkgreg
válasz erre | email2008-08-05 22:27:58
Helló Mindenki!
Kis segítségre lenne szükségem:-(
Felújítottam egy Simson Schwalbe-t, csak az 1. sebesség hibádzik belőle.
Lefelé váltásnál rendesen beugrik a helyére (legalábbis a hang alapján), a kerék mégis üresben forog. A többi sebesség rendesen megvan. A kartelon lévő 6-os állítócsavarokkal sem tudtam pozitív iráyban változtatni a tényálláson, hogy rossz:-( Nem sokat foglalkozam eddig ilyen "turbo-s" blokkal, így nem találtam megoldást. 51-essel nem lenne gond. Ha netán vki tudna segíteni megköszönném!
sorszám: 2387 (99358)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-08-05 21:58:23
CSÁ! KÉRDÉSEM A KÖV.: 125 ts, rajta 150-es etz karbi, alapjárati csavar benya-levegő csavi eljkenve mint a lekvár... hogy lehet ezeket kiszedni, kijavítani??? köszi! rgy
sorszám: 2386 (99355)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-07-28 18:35:02
Szia ennek lehet több problémája is elsősorban lehet hogy a levegővel van gondja azaz nem kap elég levegőt a porlasztáshoz , másrészt lehet az is hogy megfullad a benzin mennyiségben vagy lehet hogy szomjazik!! de ha sokat kap akkor azt láthatod a kipüfogón hogy nagyon füstöl !!!
sorszám: 2385 (98966)
(előzmény: Ropy, 2008-07-18 13:07:48)

 
 
Ballage83
válasz erre | email2008-07-28 11:45:05
Sziasztok!

VAn egy régi verhovinám és újítgatom felfele! Az a kérdésem, hogy a kuplung, nem akar visszamenni eredeti állásba, magyarul behúzom a kuplungot és behúzva marad!
Valami rugó hiányzik vagy mi a szitu? Segítetek már lécci!

balázs
sorszám: 2384 (98962)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2008-07-23 18:41:29
szerintem tedd vissza rá a saját karbiját, aztán próbáld meg belőni azt!

Ha nem megy, egy jobb autószerelő megcsinálja bagóért
sorszám: 2383 (98764)
(előzmény: pimpa1974, 2008-07-12 09:31:35)

 
 
ADDI
válasz erre | email2008-07-18 13:29:00
Ütemtársak, le kell cserélnem a 250-es Tz-men a krauser tartót, mert tönkrement. Nem akarok másikat venni minőségi problémák miatt (utángyártottról van szó). Kérdésem, hogy vállalja-e valaki Budapesten egy korrekt minőségű csomagtartó megtervezését (tudom, hogy mit szeretnék) és legyártását. Nincs rá sok lóvém, de tisztességes árat fizetek érte.Oldalra két gyári krauser dobozom van, azok rögzíthetősége alapfeltétel. Sajnos sem szakértelmem, sem helyem és szerszámom nincs hozzá, ezért fordulok hozzátok.
sorszám: 2382 (98490)

 
 
Ropy
válasz erre | email2008-07-18 13:07:48
Helló!
A segítségetek szeretném kérni.
Az ETZ 125ösömmel van egy kis probléma, ha bemelegszik és leesik a fordulat 3000 alá akkor nem akar felpörögni csak fullad még behúzott kuplunggal is!
Help?
sorszám: 2381 (98489)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-12 09:31:35
Hello mindenkinek már nagyon sokszor kértem segítséget volt ami beis jött de most teljesen tanácstalan vagyok.Vettem egy simot s51.mikor vettem még indulni sem akart de addig büvöltem még be indult.Aztán szépen lassan mindent ki cseréltem rajt vagy fel ujittattam pl:gyujtás tekercs,csere,megszakitó csere,trafó csere,kondi csere,aztán karbi:úszó csere fuvókák csere ,tűszelep csere,henger alapról 1-ső fúrás.kompresszió mint állat.főtengely feljavított.szimeringek tömitések újak.főtengelycsapágy új.szal,minden szép jó.csak alapjáratot nem tudok csinálni rá.valaki adhatna valami jótanácsot mit tegyek???(ja a karbit lecseréltem próbára egy másik mociról amin volt alapjárat de nekem avval se kipufogó csere is volt???!!!)KÉNE VALAMI JÓ TANÁCS!!!!!
sorszám: 2380 (98245)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-07-09 17:36:09
http://www.szumo.sokoldal.hu
sorszám: 2379 (98136)

 
 
Ropy
válasz erre | email2008-07-06 21:24:16
Helló!
A segítségetek szeretném kérni.
Az ETZ 125ösömmel van egy kis probléma, ha bemelegszik és leesik a fordulat 3000 alá akkor nem akar felpörögni csak fullad még behúzott kuplunggal is!
Help?
sorszám: 2378 (98016)

 
 
fejes
válasz erre | email2008-07-06 10:39:38
Sok Eladó alkatrész simsonhoz:
http://www.teszvesz.hu/show_user_auctions.php?uid=4920230
Árat megelehet beszélni, értelmes dolgot beszámítok, a robogoba 50ccm is motort beszámítok!
hivj: 06-20-96-23-250
sorszám: 2377 (97975)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-06 10:35:32
Még az előzőhöz annyit hogy amikor igy néztem a benzinszintet elképedve láttam hogy magas.Holott a leirások alapján állitottam az uszót 27 ill.33mm-re.Akkor fejvakarás és próbálgattam.Rájöttem hogy aki előttem szerelgette a porlasztót az elhajlitgatta az úszó szárait amit szemre nem láttam.Aztán a 1.5mm-es tömités hiányzott a tűszelep alól.Na egy szónak is száz a vége sok variálás után sikerült csak a szintet eltalálni a megadott gyári értékekkel.
sorszám: 2376 (97973)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-06 10:23:57
A benzinszintet én mégegyszer leellenőrizném a helyedben.Tudom hogy irtad hogy jó,de mégis úgy tünik igy látatlanban hogy esetleg magas a szint.A melegen nehezen indul szerintem azt jelenti hogy benzinben gazdag a keverék.Hidegen ugye eleve dúsabb kell hogy induljon,ezért nincs gondod.Melegen viszont már sok lehet neki.Gondolom a szintet ugy állitottad be hogy zárt helyzetben az úszó xy mm a tömitőfelülettől,ugyanigy a megadott méretre nyitott helyzetben is.Na most nem mindegy hogy pl a tűszelep alatt milyen vastag a tömités!Egyébként nem irigyellek.Látszik hogy értesz hozzá,mindent faszán beállitottál és mégsem jó.Voltam igy én is az mz-vel.Már kinomban feláldoztam egy uszóházet is.Kivágtam egy darabot az oldalából,ráragsztottam egy átlátszó műanyagot és azzal néztem az uszószintet.
sorszám: 2375 (97972)
(előzmény: pimpa1974, 2008-07-06 09:23:00)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-06 09:23:00
Igen jól zár a szivató mert amin egy picit rá húzom meleg motornál a moci megfullad a benzinbe.ha nem fullad meg magasabb fordulaton akkor füstöl de nagyon.(kösz a hozzászólást)
sorszám: 2374 (97967)
(előzmény: zsakfos, 2008-07-06 08:56:00)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-06 08:56:00
Hello mindenki.Beszállok a tippelők csapatába.Az én tippem pont az ellenkezője az eddigieknek.Szerintem meg sok az anyag neki.Dús a keverék.A szivató rendesen visszazár??Jómagam sem ismerem a simo karbit,de ha esetleg hasonló mint az mz,akkor a szivató bovden végén levő tolattyúban van egy gumitömités ami elzárja a keverőcsövet.Na én arra gondoltam hogy jól zár-e?
sorszám: 2373 (97965)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-07-06 08:51:09
A szimó karbit nem ismerem, de nem lehet hogy az alapjárati fúvóka vagy csatorna el van dugulva? Szivatóval meg kap annyit hogy el tud még indulni?
sorszám: 2372 (97964)
(előzmény: pimpa1974, 2008-07-06 08:48:21)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-06 08:48:21
Tanácstalan vagyok mert hallotam én olyan csörgős zörgős simót amire azt mondtam csoda hogy megy és gyöngének is éreztem.de alapjárata volt!!! az enyém ehhez képest szépen jár nem csörög és erösnek is érzem.Akkor mért nincs alapjárat és mért indul nehezen melegen???hidegen 2 szivatás 3.-ra berreg.
sorszám: 2371 (97963)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-06 08:41:26
Többel is köztük újal is
sorszám: 2370 (97960)
(előzmény: Powerarc, 2008-07-06 08:35:51)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2008-07-06 08:35:51
Másik gyertyával is próbáltad?
sorszám: 2369 (97959)
(előzmény: pimpa1974, 2008-07-06 07:40:37)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-06 07:40:37
hali a kompressziorol fogalmam sincs nem tudom megmérni érzetre a moci ha megy erős csak az alapjárattal van gond meg a melegen indittásal.(a tömitések újak nem fúj ki sehol)
sorszám: 2368 (97957)

 
  Összesen: 58 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu