:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Sziasztok.
Van-e valakinek elképzelése hogyan lehetne megépiteni egy dinamikus loerö függö fékpadot házilag.A mehanikai felére van elképzelés de a terhelö részt kellene tetö alá hozni valahogy, s ahelyzet az,hogy vagy elektromos vagy hidraulikus modon kellene megvalositani.Ilyenhez talán kiértékelö softot is találnánk a weben.
Üdv!
Csorna, Kapuvár környékén tud valaki egy jó szerelőt, aki elválla egy 638-as jawa javítását? Valami a váltóval van.
Sziasztok,
Motormentés, motorszállítás, motorszerviz.
06 20 950 75 27.
Látogassatok el honlapomra, ahol sok hasznos információt, letölthető anyagokat is találtok. http://nonstopmotormentes.hu
üdv
Simson alkatrészek eladók! Lista itt:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=fejesbence
üdv
Szevasztok! Segítség kéne egy újságkihordó haveromnak! Bp 22. ker vonzáskörzetében (Érd, diósd, csepel X. ker. stb.) olyan embert keresek aki vágja az s53-as tirisztoros simson gyujtását! Sajna nincs szikra; én már néztem, nekem magas ez a DDR-es technika! Ha tudtok valakit, dobjatok légyszi egy mailt a rosz@freemail.hu ra! köszönöm! Rósz György
Szép napot!
Megfogadva a tanácsot, ráütöttam a lehúzóra és csodák csodája hopp leugrott.
Köszönöm
Valamelyik irányba kapcsolsz, a vezetékeket lehúzod az indexreléről, összeérinted őket. Ha világítanak az indexek, akkor az indexrelé a hibás.
Sziasztok Behalt az ETZ 250-en az irányjelző. Hogyan tudnám ellenőizni, hogy mi a baj? Az izzók jók, egyik sem működik. SOS
Itt is szép napot!
Jawa 350 638 nál hogy lehet lebányászni a főtengelyről a lánckereket???? Kérlek SOS 5letet.
Fogas lehúzó és melegítés megvolt.
Köszi
Köszi, én is így tudtam, ezek szerint belefutottam egy 3.-ik féle gyertyakulcsba. Ja, hogy tescós... :-)
Simson bontott alkatrészek!
hirdetés: http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/robogo/hirdetes-14406613/
Érd.: 06 20 96 23 250 (Székesfehérvár)
Keress bátran!
Kétféle van: 16-os és 21-es.
Nekünk szocimotorosoknak a 21-es jön be.
Gondolom ezt te is tudtad, de azért ideírtam.
Meg tudja valaki mondani, hogy gépjárművekhez hányféle gyújtógyertya kulcs létezik? Kösz !
Egészen pontosan és sem tudom, de néhány dologban biztos vagyok és azt leírom. Más a hátsó kerék mérete. Kicsit más a váz geometriája és azt hiszem a hossza is. A karburátor (csatos karbi). A tank az index. Az üllás is.
Sziasztok
Pannónia T5 első-hátsó lengéscsillapitót
hol tudnak javitani?Köszönettel
Budafok, Bartók Bála u. 79, Koch Ferenc. Ő küllőz is.
Ki ismeri. Van egy 23 colos RENAK motorkerekem.Milyen motoré lehet...
Üdv!
Keresek MZ ETZ 125-höz jó állapotú első kereket (vagy esetleg valakit aki ki tudja egyengetni...) Budapest déli vonzáskörzetében. 30/9811-379.
Előre is köszi:
Lajos
Bontott simson alkatrészek eladók!Gyere és nézz körül!Székesfehérvár!
itt találod a hirdetéseket: http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=fejesbence
email: fejesmiklos@citromail.hu
Keress bátran!
Tudtommal csak annyi hogy banán tank van rajta meg hogy a berúgókar előtt van valami olajforgató szerűség (lehet különkeveréses)szerintem ennyi de ha nem javítsatok ki.
Bontott simson alkatrészek eladók!Szinte minden van!Gyere és nézz körül vagy irj emailt és küldök listát.Többminden vásárlása esetén az árat meglehet beszélni.Postázom is előre utalással!
Néhány példa: 7 pár első teleszkóp 2000FT/ pár tól!Kerekek: 14 db 1500Ft/db tól használ vagy új gumival (alu, vas), tank S50 ép, s51 (rozsdás , horpadt), kormányok 700Ft/db tól,vázelemek, ülések (hibákkal, jo huzattal),blokkok komplett, hibás, hiányos (s51 3 seb, s51 4 seb, s50), lámpák első-hátsó (S50, schwalbe, egyéb), kormányra való konzolok, használt kipufogók,könyök, TUNINGOK simsonra alakítva(MTX idomok műszerekkel,tárcsafékes kerék), stb, stb
Keress bizalommal, megtudunk egyezni!!
email: fejesmiklos@citromail.hu
Bontott simson alkatrészek eladók!!elég sok minden van a gyáritol a tuning cuccokig!Nézz körül:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=fejesbence
Figyelj mert 3 oldal van!!Gyere el és nézz körül , de postán is megoldható!
email: fejesmiklos@citromail.hu
üdv
mondjuk a Száraz Műhelyben, XIV. ker. Fogarasi-Várna u. sarok, de van még ezer ilyen műhely üdv
barta lajos pomáz doifa utca 22sz. 26/325-738 vagy 20/9470-970 itt próbálkozz.
Szia! Beleolvastam a fórumba, és láttam, h te vállalsz motorszerelést.
1989 évi, Jawa 350/638 TS-em van. Kipufogó kissé hangos, a blokk közelében lévő illesztésnél sztem ütést kapott, ezért behorpadt. Akksi 12 V-os is kellene. Új ülés kellene. Fényezni is kellene, a kerekeken és a kormányon kis rozsdapöttyök vannak. Tankot sztem ki kellene pucolni. Új, 18-as gumik kellenének. Fékek jók. A km számláló nem megy. Nagy stander nincsen, kellene. És műszaki vizsga is kellene.
Ha tudnál segíteni, megköszönném, megfizetném.
Tisztelettel:
József
joszipbroz@yahoo.com
309147267
sorszám: 2442 (107958)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-14 01:04:58)
Bontott simson alkatrészek!! kerekek (12db), telszkópok előre hátra (mindből legalább 4 pár), különféle lámpák, tankok , oldalak, blokk (3sebis, 4sebis tirisztoros, ford mérős), karbik, mindenféle kiegészítő!
keress bátran!! Képeket, árat főleg emailbe tudok!Személyesen jössz akkor hivj! székesfehérvár!
tel: 06 20 962 3250
email: fejesmiklos@citromail.hu
itt találod az alkatrészeket: http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=fejesbence
üdv
Bontott simson alkatrészek!! kerekek (12db), telszkópok előre hátra (mindből legalább 4 pár), különféle lámpák, tankok , oldalak, blokk (3sebis, 4sebis tirisztoros, ford mérős), karbik, mindenféle kiegészítő!
keress bátran!! Képeket, árat főleg emailbe tudok!Személyesen jössz akkor hivj! székesfehérvár!
tel: 06 20 962 3250
email: fejesmiklos@citromail.hu
itt találod az alkatrészeket: http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=fejesbence
üdv
Jawa 634 (Cz 250) fékdobot felszabályoztatni hol lehetne? Pest és Dunántúl bárhol érdekel. Fékbetéteim újak vannak, de a dob helyenként ki van maródva, rücskös.
Bontott simson alkatrészek!Szinte minden ami kellhet,ird meg mi kell, vagy gyere és nézz körül. Jelenleg turbós blokk van eladó! 3fajta karbi, 2 pár első teló, vázelemek, hátsó telók,kerekek nyergek,stb. és rengeteg minden a kis kiegészítőkig!Irj fejesmiklos@citromail.hu !!Vagy ha jössz akkor hivj: 06209623250
Székesfehérvár
üdv
Helló!
Nekem hasonló problémám volt az 1980-as RD 125-ösömmel. Mielőtt fölöslegesen belemerülnél a villamossági szerelgetésbe, íme az én sztorim: Sok-sok utánajárás és villamossági szerelgetés után kiderült, hogy bizony a villamos rendszernek semmi baja, csak a közel 30 év alatt a generátor állandó mágnesének mágneses mezeje igencsak legyengült, s nem volt képes többé elegendő áramot termelni, holott semmilyen műszaki hiba a villamos rendszerében a motornak nem volt. Megoldás: újramágnesezés. Ezt akkoriban Mo-on senki nem tudta megoldani megfelelő eszközök, de főleg intelligencia hiányában. Mindenki a megfelelő mágnesező eszköz hiányára fogta, miért nem lehet újramágnesezni... Megoldás: szét kell szerelni lapmágnesekre az egészet, s egyesével felmágnesezni őket, majd újra összeszerelni. Nekem így mágnesezték fel Münchenben, mert meguntam, hogy ilyen unintelligens a hazai villamos szakma... Ha kell még tanács, írj a csontoss@freemail.hu címre.
Helló!
Nekem hasonló problémám volt az 1980-as RD 125-ösömmel. Mielőtt fölöslegesen belemerülnél a villamossági szerelgetésbe, íme az én sztorim: Sok-sok utánajárás és villamossági szerelgetés után kiderült, hogy bizony a villamos rendszernek semmi baja, csak a közel 30 év alatt a generátor állandó mágnesének mágneses mezeje igencsak legyengült, s nem volt képes többé elegendő áramot termelni, holott semmilyen műszaki hiba a villamos rendszerében a motornak nem volt. Megoldás: újramágnesezés. Ezt akkoriban Mo-on senki nem tudta megoldani megfelelő eszközök, de főleg intelligencia hiányában. Mindenki a megfelelő mágnesező eszköz hiányára fogta, miért nem lehet újramágnesezni... Megoldás: szét kell szerelni lapmágnesekre az egészet, s egyesével felmágnesezni őket, majd újra összeszerelni. Nekem így mágnesezték fel Münchenben, mert meguntam, hogy ilyen unintelligens a hazai villamos szakma... Ha kell még tanács, írj a csontoss@freemail.hu címre.
Halo!
Gyűlt már meg valakinek baja tankrozsdával? A neten olyan csoda dolgokat írnak csavart rázni, meg kavicsot, illetve mindenféle kegyszereket ajánlanak horror árakért. A kegyszerek, ahogy a cikkekből számomra kiderül, I. rozsda és zsíroldó; II. rozsdaátalakító/passziváló; III. valami kemény, benzinálló fedőréteg, mely az előző passzivált felületre kémiailag ráköt. Szerintetek nem lehet ezeket helyettesíteni valamivel, illetve mindenképpen szükséges a III. fázis, hiszen ha már van egy passzivált felület akkor nemigen hiszem hogy állandó használat mellett rozsda tudna képződni a tankban? Pláne ha használ időnként adalékot hozzá a koma. Én a következőre gondoltam: RO55, mint rozsda és zsíroldó; Tiszalakk Konvert, mint rozsdátalakító, passziváló; és kész, tankolni bele és járni vele, tenni ólompótlót és időnként valami kegyszert hozzá (az is csillagászati árú persze). Hát így. A csavarrázáson túl vagyok és a nagyja rozsdát eltávolítottam.
Mit gondoltok?
üdv, én szerelek motorokat,de most fel kell újítani v. vizsgára kell felkésziteni? nem mindegy mert az előbbihez kicsit komolyabban bele kell nyúlni a pénztárcába,amúgy meg ha üzemképes(beindul) akkor meg lehet hallgatni van-e baja a blokknak,ha nincs akkor nem feltétlenül kell piszkálni,egy beálitás,takaritás,próba,és utána minden kiderül.
Sziasztok!Tudna nekem valaki segíteni?Drága t5-ös pannóniám megfáradt kicsit és a műsz.vizsgája is lejárt.Keresek Bp-n olyan szerelőt, aki a téli pihenőben foglalkozna motorommal: fékek,blokk,hengerek stb. szeretném ténylegesen felújjíttatni és tavasztól újra az utakon látni, üdv: Geri 06207722834, előre is köszönöm segítségeteket
Ha fel tudsz jönni pestre akkor nézd meg a Noniusz-ba én is ott vettem amikor akcios volt akkor k.b. 3500ft volt
Helló! Valaki el tudná nekem magyarázni hogy mi a különbség a 250-es és a 251-es etz között.
Előreis KÖSZI!!!
Többen kérdezték, hogy lehet a rozsdás tankot kipucolni. A Totalbike.hu-n van róla egy friss cikk.
Az se rossz, de egy gumidugó is megteszi. Csak ha a gumidugót választod, de felejts el egy plusz lukat fúrni rá, amin kimegy a levegő a hengerből, különben kiköpi a dugót.:)
Köszi meg is rendeltem egyet, már csak valami közdarabot kell csinálnom, szerintem egy rossz gyertyából.
Amit Árpád javasolt tökre megéri szerintem.Lehet én is beruházok egyre legalább nem kell állandóan elkunyerálnom a cégnél az esztergályostól.Akartam már venni én is de a börzéken az ezeréves szarokér is 5-6000 ft kérnek.Itt meg ugy néz ki a zsir új 4150 ft.
Próbáld meg itt: http://webbazar.webkirakat.hu/index.php?show_price=yes
Vagy itt: http://www.sidex.hu/index.php?page=/index.nml&subpage=/hu/meroeszkozok/Kezi/Meroeszkozakcio.nml
sziasztok egykis segitségre lenne szükségem hogy hol lehetne kapni indikátor-órát gyujtásbeálitáshoz kéne elsősorban. aki tudja kérem jeleze vagy ha van felesleg átvenném. előre is kösz üdv tata
Üdv peti.janka!
email-ben küldtem képet és leírást.
Sziasztok! Egy jawa babetta karbi beálításban kellene nekem kis segítség nézegettem a szakirodalmat, kezelési kézikönyvet találtam, de abban nem volt leírva, csak a levegő csavar. előre is köszi a segítséget.
Sziasztok!
Most találtam rá erre a fórumra! Gondolom, már sokszor volt téma itt a babetta gyújtás mz-re. Ha valaki le tudja írni nekem e.mail-ben, hogy milyen módon kell rávariálni a babetta gyújtást az mz ts 125-re legyen szíves írja meg az occse107@gmail.com címre! Ha tudtok más olyan gyújtásrendszert, amihez nem kell akumulátor az is érdekel! Segítségeteket előre is köszönöm! Fontos lenne!!!!!
szerintem nem az olaj lesz ott baj.Tartok tőle hogy a kuplungrugókat nem cserélted ki.Csak az lehet rossz mert egy jó rugó jó kuplungnak tök mindegy hogy milyen olajban fut.A rugó is ki tud ott fáradni. Először is állíts a kuplungon úgy hogy inkább ne emeljen ki rendesen amikor behúzod a kart de tutira zárjon.Ha akkor is csúszik akkor tutira a rugók rosszak.
Csak a kis(125-150) TS-é jó rá. Még boltban is ritkán kapható, én a vateráról vettem, bontott eredetit.
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|