:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás Összesen: 58 oldal
Hello, én ajánlani szeretnék egy jó benzinszűrőt ma vettem és nagyon bevált, a többihez képest ezen folyik a benzin akadálymentesen és 400 forintba kerül. Ez idáig ez a legjobb amit találtam és vettem remélem pár embernek fog segíteni.
http://www.bercsekft.hu/motorosbolt/images/thumbs/benzinszuro-kicsi-szines-motor-robogo.jpg
Sajnos nem mindenki Budapesti, így nem tudok konkrét nevet,címet árat adni,de gondolom Pesten is van olyan esztergányos aki teherautó dobot is leszúr.Konkrétan minden második utcában.
+ ahogy szoktuk említeni barátunk a gugli:)
Kösz de ezzel nem sokra megyek :)
Elvileg ahol teherautó dob befér az esztergába, ott megcsinálják, befogja az egész kereket, csak a gumit kell levenni.
Sziasztok, tudja-e valaki, hol lehet mostanában kifűzés nélkül fékdobot szabályoztatni? (Bp & környéke)
sziasztok. nekem van egy Minsk 125 92 es motorom ami konyeden elindul viszont gazadaskor leall. uj Karburatort kapott es kipufogot is az elozo tulajtol aki feladta a javitasat igy en vettem at. tudna valaki segiteni, h mi lehet a gond? Koszonom elore is.
Üdv mindenki!
Pest környékén keresnék valakit, aki meg tudná nézni, illetve javítani a 250ccmes MZ blokkomat, mert sajnos nem jutottam vele sokra, nehezen indul, nem pörög ki.
Beszámolnék a fejleményekről. Vettem egy 20 tonnás prést, de olyat, amiben nem palackos emelő van, hanem külön a pumpa, és külön a munkahenger. Tudom, voltak érvek, ellenérvek, de nagyon megtetszett ebben, hogy levegővel is működtethető, és van rajta nyomásmérő óra. Illetve ezért személyesen mentem, tehát nem volt zsákbamacska. Stabil, erős szerkezet, több, mint 90kg. Csak egy gyors próbára volt kedvem, így egy 40x40-es zártszelvénydarabot áldoztam fel. Alig 2 tonna erő kellett a deformálásához.
Igen. A 12 tonnás szerkezete nem biztos, hogy elbírná egy nagyobb emelő terhelését munka közben. Egyébként 12 tonnásat tudnék a közelben szerezni, pár hete még volt a Baumaxban. Teljesen ugyanaz, mint a Vaterás 12 tonnás, csak pár ezerrel drágább.
De a palackos mellet szól hogy nagyobb teherbírású teherautó emelőt is könnyedén berakhatsz ezért kell nagyobb tömegű állványt nézni
OK
Ha ugyanaz az ember ő velem segítőkész volt a futárt is ő intézte
Csak azért favorizálom jobban azt, amit linkeltem, mert olyat már láttam használat közben. Bár tény, ott a munkahenger és a kézi pumpa külön-külön kerül annyiba, mint egy 20 tonnás palackos emelő (ha netán tényleg szervizre szorulna).
Az is lesz, megkérdezem, hogy van-e 20T-s...
Én is néztem ezeket annó de én palackosat vettem ,mert az igazság az tartós terméket már nem kapsz és az általad mutatott lényegesen több hibalehetőséget mutat míg a másikban csak a z emelőt kell kivenni javítani esetleg erősebbre cserélni.Ránéztem a vaterára az enyém hasonló a 12 T hoz de a gond az hogy ami nekem van az 98 kg kb 20 cm magasabb is tehát robosszusabb is.Mindegy hogy döntessz mindenkinek más tetszik és ez lényeges,de kérlek nézd meg az adott külméretekhez tartozó súlyt is egy présnél a keret roboszussága nagyon fontos sztm.Kérdezd meg a vaterán a 12 T tol tud -e rendelni 20 tonnásat az olyan lehet pont mint az enyém ha jól emlékszem én is rákérdeztem és úgy rakta fel a terméket lehet hogy ugyanaz az ember azt tudom hogy miskolci volt ö megbízható korrekt partner
Vaterán most csak 12 tonnásat találok, és ebben egy palackos olajemelő van. A tiéd is ilyen (mármint kivitelre)?
Vagy találtam egy ilyet, ez eddig a legolcsóbb 20 tonnás, amiben nem palackos emelő van, és ez szerintem megbízhatóbb konstrukció: http://www.lincos.hu/hu/muhelypresek/muhelypres-hidraulikus-20t-ln-0500-3
A fene sem emlékszik több mint 3 éve volt a neten találtam sztm a vaterán úgy rémlik olyan 58 e lehetett. de azt tudom hogy 3800 volt a fuvar miskolcról abból a pénzből 100 km-re sem jutnék el.Bocs de szemüvegem nélkűl írok
Annyit még megkérdezhetek, hogy akkor mennyibe került a nagyobb prés?
ÉN úgy 3 éve vettem valami miskolci kereskedőtől és talán 18-20 ezer lehetett a különbözet nekem reálisnak tűnt és aut a nagyobbat rendeltem
Hol nézted a nem nagy árkülönbséget? Én nettó 34eFt-ért illetve nettó 61eFt-ért találtam a két lehetőséget. Mondjuk ezekben sima egyszerű "palackos" olajemelő van. Hidraulikus-pneumatikus 20 tonnás nettó 68eFt-tól.
Bocs hogy beleszólok de volt hogy a 250 es főtengelyt nem bírta a 20T présem ,és a 12-20 tonnás között nincs nagy árkülömbség és ki tudja mit hoz az élet?Pl golf elsőkerék csapágycserét=))
A 350 es Jawa főtengelyhez elegendő 3 db 16 os normál acélcsavar.
azokkal biztosan nem lehet 12 tonnát kifejteni,de én biztosan állíthatom,hogy szét lehet vele szedni.Az összerakás más téma!Azt nem próbáltam.
Köszi a választ neked is, és Topinak is. Akkor ezek szerint elegendő egy 12 tonnás. Ha meg mégsem, akkor ahogy elnézem csak a hidraulikát kell erősebbre cserélni (feltéve, hogy a vázszerkezet bírja a nagyobb terhelést).
Én ha jól tévedek 4 tonnás hidraulikus présen nyomtam az MZ főtengelyt. Az tuti kevés neki, mert olyan hangokat ad közben, mint a filmeken a hajóárboc a viharban! Rossz hallgatni, de szétnyomja! :-D
Helló !
Jawa 350 nél 8-10 tonnát ír a szakirodalom. Még nem próbáltam én sem. De hamarosan sort kell keítenem rá, mert jó sok főtengely vár már rá.
Meg tudná mondani valaki, hogy egy 50-125ccm-es kétütemű motor főtengelyének szétpréseléséhez kb mekkora erő szükséges? Műhelyprésben gondolkodom, de nem tudom, hogy elég-e 12tonna, vagy mindenképpen 20tonna lenne a megfelelő.
Simson alkatrészek eladók az alábbi típusokhoz:
S51, S50, Kr51( schwalbe), Sr50
Listáért írj e-mailt!!
Szinte minden van!
Ételutalványért is!
Posta előreutalással!
ugrobeka09@gmail.com
06209623250
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy a CZ 350/472 első telója megegyezik-e a CZ 175 Sport első telójával? Előre is köszönöm a segítséget.
Zotya
Ebből csak egy valamit nem értek: "Mintha már beszéltünk volna erről veled". Én már hónapok óta nem olvastam és írtam itt, tehát biztosan nem beszéltünk ilyenről. Jó, hát ha nem szabad, akkor nem teszem, csak indoklás nélkül fura volt a helyzet.
Mintha már beszéltünk volna erről veled, de azért elmagyarázom.
Ez a fórum baráti motoros csevegésre van, hogy legyen hol közösségi életet élni.
Ebbe belefér az, hogy saját felesleges alkatrészeinket meghirdetjük eladásra.
Néha azt is elnézem, hogy valaki saját termékeit, szolgáltatásaira felhívja a figyelmet a megfelelő helyen, hiszen a határ a privát és üzleti hirdetések között néha elmosódik.
Ha nem viszi túlzásba, azon sem szoktam problémázni, ha máshova kerül és picit üzletibb az a hirdetés.
Azonban egy ilyen színes, szagos, arcomba nyomulós direkt reklám erősen zavar sok embert, ezért túllépte az ingerküszöbömet.
De gondolj bele. Szumó, Fejes, meg még sok ember szokott itt hirdetni, de megértették hogy zavarja ez a legtöbb embert és mind mennyiségben mind terjedelemben minimalizálják a zavarást.
Azonban ha te ilyen látványos kiugró reklámokat raksz fel, akkor ők miért ne tehetnének fel? Hiszen pont ugyan akkora joguk lenne rá mint neked.
Pillanatok alatt teli lenne az összes fórum villódzó, mozgó reklámokkal csak épp a társasági kommunikációra lenne alkalmatlan az egész.
De ha ezt nem fogadod el, ajánlom figyelmedbe a -fórumok- alatt a "Moderálás" címszót, ami nagyon rövid írás, mert nem szeretjük a túlszabályzást egy laza baráti fórumon.
Meg szabad tudnom, hogy miért is lett törölve a motorszervizes hirdetésem??? Tudom, feltettem az alkatrészbörzébe is, de az véletlen volt, ott kerestem valamit, és nem váltottam topikot. Az, hogy onnan törlitek, rendben is van, de innen miért is? Hivatalosan csinálom a munkát, van róla papírom...
Sziasztok,
Érdeklődni szeretnék, hogy TS 125-re feltehetek-e ETZ karbit? A TS karbi tipusa 22N1, az új, amit meg szeretnék venni 24N2
Üdv. Mindenkinek!
Az lenne az egyik kérdésem,hogy a 638-as JAWA generátorának, a forgó részét támasztó stift milyen méretekkel rendelkezik? A másik kérdésem az lenne, hogy a forgó rész alatti csapágyfeszítő gyűrűt(gondolom, így hívják azt a fura,hullámos alátétet)hol lehet szerezni?
Előre is köszi a segítséget!
Csőváz!
Simson alkatrészek eladók! Minden ami kellhet.
LISTÁÉRT ÍRJ E-MAILT!!
Blokk- blokkalkatrészek (S51, S50) Elektronika (világítás , gyújtás, kapcsolók,stb) Váz (főváz, elemek) Kerekek (alu, vas) Teleszkópok (enduro, sima, első-hátsó) Stb, stb E-mail ben vagy telefonon érdeklődj! Postázni kizárólag előreutalással tudom , akár vaterán keresztül!! Ételutalványt elfogadok!
06209623250
ugrobeka09@gmail.com
A 634-es Jawa porlasztó fő méretei: torokátmérő 26 mm, felfogó csavarok távolsága 50mm, torok közepétől az aljáig 70mm. Ha érdekel keess a reruamalugy@freemail.hu -n van jó állapotú használt.
Üdv:Gyula-bá
Sziasztok!
Én arra lennék kíváncsi, hogy Junakhoz milyen karburátorok passzolnak (úgy hallottam, hogy a jawa karbi jó.. de az enyémnek más a torokátmérője " http://kepfeltoltes.hu/view/100526/8251590582_www.kepfeltoltes.hu_.jpg " .. ha esetleg valakinek volna eladó.. hálás lennék ha jelezné
Sziasztok!
Én arra lennék kíváncsi, hogy Junakhoz milyen karburátorok passzolnak (úgy hallottam, hogy a jawa karbi jó.. de az enyémnek más a torokátmérője " http://kepfeltoltes.hu/view/100526/8251590582_www.kepfeltoltes.hu_.jpg " .. ha esetleg valakinek volna eladó.. hálás lennék ha jelezné
Sziasztok!
A nyugati országrészen tudnátok ajánlani egy helyet, ahol kicsit macerás küllős kereket tudnak centírozni?
Köszi
Sanyi
köszi a tanácsot majd vmit alakítok
Hali! Én már tettem rá, ha jól emlékszem 2 milis alu lemezből vágtam ki egy gyűrűt, ami beült a generátor helyére, és arra volt rácsavarozva a babetta alaplap, a lendkerék meg egy az egyben felment, talán az ékvágatot kellet kicsit megmélyíteni. Nekem szívatóval frankón indult, de elég sokat szívtam vele mert az elektronika állandóan megállt. A végén csináltam egy saját elektronikát, na az már tartós volt. Mamára másképp csinálnám, Töltenék egy kis akkut, és hall-ic vezérelne egy fetet. Sokkal-sokkal megbízhatóbb, és berugásnál is erős szikra lenne.
vagy esetleg valaki aki csinált már babetta gyujtást etz re azt szívesen meghallgatnám. Köszi.
Hello!
nem lenne gond ha nekem is el tudnád küldeni a babetta gyujtás felrakását? mondjuk nekem etz re kellene de nemhinném hogy sokban különbözik. Előre is köszönöm!
dkorom@gmail.com
Sziasztok Teló felújítás előtt állok, olyan kérdésem lenne, hogy milyen szimeringet érdemes bele megvenni, és milyen olajat érdemes beletenni. Egy 250-es etzröl van szó! Előre is köszi a választ! Hallottam több helyről, hogy sűrűbb olajjal jobb. Teljesen tanácstalan vagyok!
Üdv mindenkinek!
Kétütemű motorok szakszervize Győrtől 10km-re, Nyúlon! Több mint 20 éves tapasztalat, felkészült szerelőgárda! MZ, Jawa, és más keleti motorok, robogók! Speciális szervizelés, teljes felújítás. Ha már mindenki feladta, mi megcsinájuk!
tel.: 70/3698050
mail: lada.drifter(kukac)gmail.com
sziasztok etz 250 motornál a válto rosszalkodik 1-2-jo 3 kidobálja 4-5-nincs.széthuztam a blokkot de semmi rendelleneset nem láttam benne igy összeraktam de az eredmény ugyan az még ami hibát fel tudtam fedezni a kuplungdekli alatt lévö nagyfogaskerék alatt a válto tengely végén a csavar teljes ki volt tekeredve alatta valami furcsa alaku kis vaslemez ami egy áttétellel rugoban végzödik ez szét volt esve meghuztam a csavart de nem változott semmi tudna valaki segiteni?
sziasztok!
Jó állapotú konyhabútor garnitúra elcserélhető motorra, főleg simsonra! Ajánlatokat várok!
fejesmiklos@citromail.hu
hirdetés:
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-18062749/
Keress bátran!
üdv
Én arol 2t-t használok,nekem semmi bajom vele.Mások azt mondják ,hogy szar.
Amit a pénztárcád megenged,olyan olajat használj.Bármelyikkel elmegy.
sziasztok MZ TS 150-be Motul 710 2T vagy 510 2t? vagy esetleg valami mas ajanlat?koszonom.:D
Az elképzelés szerint pontosan -relativ pontosan - leszámitva eggyes dolgokat ki lehetne mérni motorkerékpárok különbözö fordulatokon és váltott sebesegen levö leadott loeröit ,megtudni mi ujat lehetett hozni az illetö gépbe ha bele nyulunk a motorvezérlésbe stb."megméri a tuningot". ami az lektromos terhelést illeti én ugy tudom ,hogy örvény áramu fékkel ugy 1 kw körülivel egész nagy motorokat lehetne tesztelgetni surlodásmentes fékhatással .
Mire akarod használni?
Az a baj, hogy elég nagy teljesítményt kell pontosan szabályozva diszipálni. A fékpadok működési elve nem bonyolult, de egy kW-os villanymotor és vezérlése nem olcsó, a hidraulikus fék viszonylag olcsó, de annak meg a pontos szabályozása nem egyszerű.
Házi mérésekre szerintem elég a fordulatszámot pontosan mérni és rögzíteni. A motor ismert tömegéből pedig már számolható szinte minden paraméter és jellegőrbe.
Összesen: 58 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|