hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás

Összesen: 58 oldal
|< előző 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 >|

atis
válasz erre | email2003-06-19 22:01:16
Sziasztok!
Mz-m els? kerekének bels?je tönkrement,(2.75-18) ,itthon van egy 3.00-18 -asom.és nem akarok másikat. Beletehetem ezt, minden gond nélkül?
sorszám: 117 (965)

 
 
Gergö
válasz erre | email2003-06-19 15:06:22
Sziasztok!
Abban kérném a segitségeteket,hogyha van valakinek etz 251-eshez karbantartási könyve,akkor irjon,vagy hivjon a köv. számon:06-20-498-12-87.Föleg a karburátor beállitása("csatos" karbi) érdekelne.
Ha valakinek szüksége van ehhez a modellhez alkatrészkatalógusra,vagy 150-esére (ehhez vannak könyveim is),az hivjon.
Köszi elöre is!
Gergö
sorszám: 116 (956)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-06-16 15:33:57
Hello!

Igen lehet jo, az MZ-n kicsit maskepp van a generator mint a jawan.
sorszám: 115 (911)
(előzmény: iSi01, 2003-06-16 14:31:00)

 
 
iSi01
válasz erre | email2003-06-16 14:31:00
JAJ

HyGy!

nagyonfontos, megvmi, nezem hogy aztmondod, hogy a szenkefen ker kapja az aramot a tekercs, ezt hogyerted? remelem ugy hogy fizikailag onnan aramlanak az elektronok, mert nalam az a fold =]
Tehat nalam a szenkefen at a generator forgoresze foldet kap, ez jo ? =]

koszi
sorszám: 114 (910)
(előzmény: HyGy, 2003-06-16 11:57:47)

 
 
iSi01
válasz erre | email2003-06-16 14:25:58
HyGy !

Koszi a bo valaszt !

Probalom felfogni teljesen=]
Kozben enis rajottem hogy esetleg a fesszabnal van a gond megis, mert mint ahogy a kezikonyvben is mutatja a neve (generator vezerlo), nemcsak a kijovo feszt szabja le, hanem ezzel tulajdonkeppen "alul-vezerli" a generatort, szoval siman lehet hogy amiatt nincs jo toltesem, szerintem, remelem =]...

Kozben vettem egy uj aksit egy elektromos fesszabot(sarga dobozosat) es egy bontott diodasort, es 2 stabilizalo kondit... varom hogy elaljon az eso, es beszerelem oket...

ez a sarga dobozos cucc sokaig szokott tartani ? Uzletben aztmondtak, hogy elszokott egni esetenkent, mire kell figyelni, hova tegyek egy biztit mondjuk vagy hasonlo =]?

koszi,
iSi
sorszám: 113 (909)
(előzmény: HyGy, 2003-06-16 11:57:47)

 
 
Kuci
válasz erre | email2003-06-16 14:06:04
Köszi a segítséget!Azért megpróbálom kifejteni a kérdést még 1*.Lehetséges az,h elektronikus probléma miatt nincs alapjárat, de ettől függetlenül rendesen megy, pörög a motor?Lehetséges,h ha 2l 98asra rátankolok 10l 91K-t akkor emiatt állítani kell az alapjáraton?Számít a nagyobb oktánszám ill. a keverék aránya?Köszönöm előre is a hozzászólásotokat!
sorszám: 112 (908)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-06-16 11:57:47
Hello!

Na akkor roviden:
- A gyujtasnak nem sok koze van a toltesgondhoz feltehetoleg. :) Meg elallitani sem fogod, meg nem is erdemes.

A generatoros toltes mukodese:
fo reszek:
- generator (ebben van egy gerjeszto tekercs mert nincs allando magnes)
- fesszabalyzo
- diodahid (3 fazisu egyeniranyito)

szoval tegyuk fel a generator gerjeszto tekercsen aramot folyatunk (kb 2A ha raadod a gyujtast ez a DF-et lehuzva a fesszabalyozon es koze teve egy arammerot merheto ezt a szenkefen keresztul kapja) az itt folyo aram hatasara magneses mezo keletkezik, amikor rarugsz es beindul a motor akkor a generator kimeneten feszultseg fog megjelenni amit a gerjeszto tekercs gerjeszt, ha az aram allando maradna akkor a fordulat szam novelesevel nolne a feszultseg. Ezert a fesszabalyzo ahogy nol a fordulat szepen csokkenti az gerjeszto tekercsen folyo aram nagysagat igy csokken a gerjesztett feszultseg nagysaga is, azaz tartja a 14.4V-ot elvileg. :) Aztan ahhoz hogy ez mukodjon a generator kimeneten van egy dioda hid, ami szep "egyenfeszt" csinal a generatorbol kijovo szinusos feszbol.

Szal ha 12V-os a motorod akkor 14.4V-nak kellene lennie toltes kozben olyan 3000-es fordulatszamnal.

Ha lehuzod a fesszabalyzot akkor nem kap gerjeszto aramot a generator = nem lesz toltesed.

bye
HyGy

sorszám: 111 (907)
(előzmény: iSi01, 2003-06-15 18:00:34)

 
 
iSi01
válasz erre | email2003-06-15 18:00:34
Megneztem azt a forrasztast amit mondtal, teljesen jonak tunik. ;[

Megneztem a szenkefet, szinten jok meg, kozelebb allitottam icipicit a biztonsag kedveert, szepen kap foldet a generator kollektorja. ;[ (bar abbol a puhafem kollektorbol nehol hianyzik 1-2 pici darab a szelenel, de nemtunik komolynak...)

Lehuztam a fesszab dobozt es neztem hogy aksirol-jaro motornal, hany V jon fel a generatorbol a diodasoron keresztul: alapjaraton 2.5 -> magasabb ford.: ~6V

ez termeszetes es a fesszab doboz tranzformalja at az aksinak megfelelo ~14Vra, vagy keves ?

Ha keves akkor a generatornak mi baja lehet meg?

Tegnap ment szepen 2x is ~10 percet(aksi nelkul, magatol), 1x meg parat akadozva (szinten aksi nelkul)

Legyszi irjatok mihamarabb, mert itt allok a moci folott es tanacstalanul nezem =]

Koszi!
sorszám: 110 (902)

 
 
iSi01
válasz erre | email2003-06-15 16:19:20
koszi, nezem mingyar, elmult 4 ora azzal telt hogy a gyujtasfedelnel az egyik beallt csavar lazotottam =]
vegre kijott...

amugy az a baj, hogy az egyeniranyito utan ugytunik hogy alig van fesz a genereatorbol, 2.7 volt jon ki belole stabilizalatlanul, mennyinek kene ?


a szenkefenel annyit latok, hogy van, de nemtom mennyi, lehet hogy mar semmi nem nyomja a kollektorhoz? csak ugy tudom kiszedni ha kicsavarom azt a nemtommit(vmi nyak, gyujtas lehet? amugy lotyog egy picit az a nyak, nembaj az?)
sorszám: 109 (901)

 
 
moci
válasz erre | email2003-06-15 12:56:42
Hali!
Nekem 2x volt ilyen, h a töltésjelző gázadásra nem aludt el csak halványabb lett:
1. amikor a gyújtásfedéllel összecsíptem a vezetékeket
2. a fesz szabályzóban van egy jó vastag drótból készült, kis menetszámú tekercs és annak a végét engedte el a forrasztás (valószínűbb h a Te gépednek is ez a baja mert néha van töltés)
Remélem tudtam segítni ha nem hát nem...
üdv:moci
sorszám: 108 (899)
(előzmény: iSi01, 2003-06-15 00:40:33)

 
 
iSi01
válasz erre | email2003-06-15 12:02:52
meg valami, tomoka legyszi annyit foglalj ossze nekem, hogy a szenkefe eluteset hogy tudom megnezni, mert ha jollattam a generator a fotengelyre van kotve, es nemnagyon tudom forgatni kezzel... motorral tul gyors, kezzel meg tul lassu...=] berugokarral gyujtas nelkul szenvedtem, de nemlattam semmit

megyek le szerelni, probalok megint vmit kideriteni, kiszedem a szenkefeket ha tudom... legyszi irjatok hamar !=]

Lehet ide amugy ennyit irni? Szoljatok ha zavar barkit!
sorszám: 107 (898)

 
 
iSi01
válasz erre | email2003-06-15 11:53:45
de ennyire valtozo lehet idoben, hogy 10percig jo folyamatosan, aztan meg elszall egesz napra ? =]

Szenkefe hosszat hogy tudom megnezni ?
van a generator forgoreszenek a kollektora, 2 tekercs ha jollattam, 2 szenkefe tartozik hozza (miert nem 3 =]), jobb felso sarokbol lognak be elvileg? valahogy megprobalom kicsavarozni...

amugy serulesek latszanak a kollektor femhazan, pici bevagasok, karcok(amennyire oladalrol lattam este 9 korul lampaval =), ez termeszetes ?

hogytudom megnezni, hogy a generatortol eleg aram jon -e az egyeniranyitoig?
a 3 feketek kabelen jonnek a fazisok, ugye ? (valtoaram?, tudom merni ezzel az olcso multimeterrel ? =)
van meg 3 kabel, kek, zold es, piros sarga talan, ezek mik ?


es hogy az egyeniranyito jo-e?

es hogy a generator szabalyzo jo-e?
(fesszab ?)


Jaj es nagyon fontos lenne, hogy ne szurjam el a gyujtast is, mire kell figyelni ?

Koszonom!
sorszám: 106 (897)

 
 
tomóka
válasz erre | email2003-06-15 09:45:57
ahoj isi01!

a szénkefének 9mm a minimális hossza.de
ha a forogórész kollektora "üt" a hosszabb kefét is ellöki magátol.emiatt hol van töltés hol nincs.

tomóka
sorszám: 105 (896)
(előzmény: iSi01, 2003-06-15 00:40:33)

 
 
iSi01
válasz erre | email2003-06-15 00:40:33
Hello!

Kerlek segitsetek picit, most vettem egy 1990-es etz 150-est, szuperjo minden, csak 1 baja van, altalaban nincs toltese...
Mar 2 napja nezegetem szerelgetem, hogy hollehet a hiba, de nem jutottam igazan elore...
A problema:
abszolut nincs toltese altalaban, de ma is volt 2x olyan hogy volt toltes rendesen, akkor ment aksi nelkul is szepen...
Meregettem a dolgokat, a "generator szabalyozo" (kezikonyv =], gondolom fesszab.) nevu cuccbol ami megy az aksi +-ja fele, ha lehuzom rola az aksit, akkor csak 2.7 V lesz :[

Aztan neztem a generatorbol jovo 3 fekete vezeteket is, azokon mge ~1.5 V jon mind3-on

eleg gyarinak tunik a gyujtas, szerintem alap, miket merjek, mennyi fesznek kell lennie es hol ? =]

leszedtem a generator vedolemezet is , beneztem moge, sztem vanmeg szenkefebol is, de nem tudom..

hol lehet szerintetek a hiba? merre fele keresgeljek ? vmi kontakthibara gyanakszom...

Ha rakotok egy aksit, megy szepen, amig le nem merul, zarlat nincs sztem, azt is neztem

piros kis toltes-hibajelzo lampa vilagit... magasabb fordulaton kicsit halvanyabban, de mint mondtam mar parszor mukodott ma is...

Legyszi irjatok barmit ami segithet!
nagyon kene meg egy ertelmesebb reszletes bekotesi rajz is, meg egy javitasi utmutato vagy hasonlo...

Koszonom elore is nagyon!
sorszám: 104 (895)

 
 
T-72
válasz erre | email2003-06-14 22:12:23
Ahoj Tomóka!
Kösz a segitséget, de a trafonak háll isten semi baja, a nagy okosok azt mondják a tekercses, állitolag kimérték /persze jó pénzért/.
T-72
sorszám: 103 (894)
(előzmény: tomóka, 2003-06-08 16:19:11)

 
 
Kuci
válasz erre | email2003-06-14 15:34:08
Sziasztok!
Bocs a távirati stílusért de nincs sok időm a probléma viszont nekem nagy!Etz125 az a baja,h nincs alapjárat.Télen kb15 fok alatt sem volt,de akkor nem csináltam belőle gondot.Kitoltam és nem akart beállni.Kiszedtem a vizet a karbiból,de akkor se.Aztán 100*szétszedtem a karbit és nem akart menni.Szerelő szerint a a kimegszakító volt rossz.Azt cserélte.Azh alapjárat 1200ra állította,nekem korábban 2000re volt állítva lámpa nélkül.Így lefullad ill.kormos a gyertya,ha elállítom akkor szerinetetek rossz lesz újra?
sorszám: 102 (891)

 
 
Pool
válasz erre | email2003-06-08 20:42:04
A "Motoros túra" fórumon most egy rövid összefoglalót olvashatsz a leendő motoros túránkról.
sorszám: 101 (874)

 
 
tomóka
válasz erre | email2003-06-08 16:19:11
ahoj t-72!

tapogasd meg a gyujtotrafot,ha forro adj neki ivet.üzemmelegen langyosnak kell lennie.ez a probléma az etz-men rendszeresen elöjött amig be nem szereltem egy trabi gyujtotrafot.

tomóka
sorszám: 100 (871)
(előzmény: T-72, 2003-06-06 22:10:34)

 
 
T-72
válasz erre | email2003-06-06 22:10:34
Sziasztok!
Van egy S 51 E-m és az a baj vele ha bemelekszik eltönik rola a gyújtás, én sajnos nem értek a gyújtáshoz.Ha van ötletetek,kérlek írjatok!
sorszám: 99 (867)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-06-06 14:59:47
Hello!

Nem ott nem szabadna benzinnek lennie egy cseppnek sem. AKkor valami rosz volt vagy rosz, es nem is tesz neki jot.

bye
HyGy
sorszám: 98 (864)
(előzmény: osztro, 2003-06-06 11:35:28)

 
 
osztro
válasz erre | email2003-06-06 11:35:28
sziasztok!
lenne egy kérdésem:
-ilyet még nem láttam szereltem egy ETZ-t /szimeringet cseréltem a főtengelynél/
és amikor kivettem a szimeringet kb: fél liter benzin folyt ki a forgatyús házból ez természetes?? mert eddig egy TZ-nél nem láttam ilyet.
sorszám: 97 (860)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-06-04 13:04:11
Egyszer azt olvastam, hogy a kiékelés jó megoldás, bár én nem próbáltam (nem volt rá szügség).
sorszám: 96 (844)
(előzmény: Donnie Brasco, 2003-05-29 03:10:29)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-06-04 13:03:29
Egyszer azt olvastam, hogy a kiékelés jó megoldás, bár én nem próbáltam (nem volt rá szügség).
sorszám: 95 (843)
(előzmény: Donnie Brasco, 2003-05-29 03:10:29)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-06-04 12:55:21
Nekem is folyik, de én nem foglalkozok vele, mert több olajat nyomok bele, mint kéne.
sorszám: 94 (842)
(előzmény: atis, 2003-06-02 23:27:15)

 
 
atis
válasz erre | email2003-06-03 21:05:06
Üdv!
Engem se izgat amíg ott nem hagy valahol a moci, csak eddig nem csinálta.
kösz
sorszám: 93 (838)
(előzmény: tomóka, 2003-06-03 20:46:35)

 
 
tomóka
válasz erre | email2003-06-03 20:46:35
ahoj atis!

nem normális,de ez nézöpont kérdése!lehet,hogy tul vastag a keverék (értsd:sok benne az olaj).engem speciel bolhafasznyit sem izgat,elvégre mögöttem van!legalább biztosan kap kenést a fötengely meg a csapágyak.

tomóka
sorszám: 92 (837)
(előzmény: atis, 2003-06-02 23:27:15)

 
 
atis
válasz erre | email2003-06-02 23:27:15
Sziasztok!

Az normális ha a 125-ös etz-m kipufogojábol folyik az olaj?Már pár km után is.A végénél.
sorszám: 91 (834)

 
 
tike
válasz erre | email2003-06-02 12:52:54
HI DB!

Én is ezzel sz*ptam, megforgott a kuplungom, az oka az volt, hogy nem volt rendesen kihézagolva, s a csapány nem szorult neki a kuplungnak, az meg gondolt 1et, oszt' leesett...
Kihézagoltam, eddig jo:)

bye, tike.

tike@maffia.hu
sorszám: 90 (831)
(előzmény: Donnie Brasco, 2003-05-29 03:10:29)

 
 
Gabika
válasz erre | email2003-06-01 00:38:05
"Monnyuk ha baszra megy a trafód, akkor pótlásnak megfelel."
:))))
Azert ennel kicsit tobbet tud/er a ketyere...
2500Ft-ert ajandek, aki tudja cserelje le!
atom brutal biztos szikrat ad barmilyen korulmenyek kozott, egyszeru hozza hallo/optoelektronikus jeladot illeszteni, ami utan a gyujtasallitast is felejteni lehet.
egyszoval egy ritka jo kis ketyere, mindenkinek csak ajanlani tudom.

gabor
sorszám: 89 (825)
(előzmény: Donnie Brasco, 2003-05-29 03:23:42)

 
 
Donnie Brasco
válasz erre | email2003-05-29 03:23:42
CPI gyújtás
Miskolcon a 37-esre vezető úton a Metro áruházzal szembeni Agip kút mellett van egy kis butyka, ott vesztegetik 2.500 HUF-ért. Monnyuk ha baszra megy a trafód, akkor pótlásnak megfelel.Meg az igaz, hogy nagyobb a szikra, és nem ég be a kalapács sem. Egyébként nem muszáj lekötni a kondit sem, működik azzal együtt is.
sorszám: 88 (817)

 
 
Donnie Brasco
válasz erre | email2003-05-29 03:10:29
Sziasztok!
Elofordult velem némi furcsaság.
ETZ 250-ről van szó 1983-as évjárat.
Egyszercsak nem lehetett 1-bol feljebb kapcsolni a motort, aztán valami
csoda folytán elmúlt, aztán megint elojött, csak akkor meg 1-be nem lehetett
kapcsolni, aztán ez is megjavult magától. Azt mondták, nézzem meg, vagy
fogaskerék, vagy léptetovilla. Na most ma délután szétkaptam a blokkot, hát
a fogaskerekek épek, a léptetovilláknak meg szemre semmi baja. monnyuk, azt
nem tudom, hogyan fogom összerakni a váltót...:)) Szal, most akkor cseréljem
ki a 3 léptetovillát, hátha megjavul? (2500/db szóval az én zsebemhez nem
olcsó)Vagy hallottam ilyet, hogy a régebbi ETZ 250eseknek ('83) baja szokott
lenni, hogy megforog a kuplung a kúpon. Az nem okozhatta esetleg? Mit lehet
a megforgás ellen tenni?(valahogy kiékelni vagy valami?)
Ha tudtok, kérlek adjatok tanácsot!
Segítségedet elore is köszönöm!
Donnie Brasco, az áruló
sorszám: 87 (816)

 
 
Donnie Brasco
válasz erre | email2003-05-24 23:58:07
Sziasztok
ETZ 250 szerelési kézikönyvet keresnék, pontosan azt, amelyik a szakirodalom résznél van, rendesen szkennelve, nyomtatható formában, vagy fénymásolata is érdekelne. Help me please! Mail: out@freemail.hu (a gyújtásról meg annyit,hogy ez van a kocsimban, bazi nagy szikra, azt ennyi. viszont a rádiót királyul tudja zavarni. nekem ez a tapasztalatom legalábbis)
sorszám: 86 (796)

 
 
atis
válasz erre | email2003-05-23 17:48:09
Sziasztok!

Volna egy kérdésem.Most vettem meg a 125-ös mz-be a kipufogokönyök tömítését.Kis alúmínium karika, és a horonynak merről kell lennie a motorfelöl vagy a kipufogó felől?
ati
sorszám: 85 (791)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-05-23 11:03:32
Hello Huba!

Okay majd tajekoztatlak a fejlemenyekrol.

bye
HyGy
sorszám: 84 (787)
(előzmény: Huba, 2003-05-22 12:20:30)

 
 
Huba
válasz erre | email2003-05-22 12:20:30
Helló HyGy
Köszönöm a tájékoztatást,akkor én sem hajtom a témát annyira.Talán még nincs tökéletesen megcsinálva.
Üdvözöllek: Huba
sorszám: 83 (776)
(előzmény: HyGy, 2003-05-22 10:25:55)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-05-22 10:25:55
Hello Huba!

Az van, hogy a jawan nem ereztem igazan atütő valtozast miutan feltettem, mert nekem is fent van. Ez talan azert van mert elotte mar oda volt a dugo, meg a fotengely. Most felujitottam, de most meg bejaratos es valami van valoszinuleg a karburatorral. De ez akkor lenne a legbiztosabb, ha sikerulne egy kolcson karbit szerezni.

Meg ugye jawara ketto darab kell az ugy mar 4000 HUF.

Egyebkent a pecsi vasarban szerezheto be 2000.- ft/darab aron, a zsibvasar hatso reszen a keritesnel.

bye
HyGy
sorszám: 82 (775)
(előzmény: Huba, 2003-05-21 20:14:09)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-05-22 10:22:52
Hello!

Beszerelheto. Mar tobben sikerrel beraktak.

bye
HyGy
sorszám: 81 (774)
(előzmény: tomóka, 2003-05-21 22:53:37)

 
 
tomóka
válasz erre | email2003-05-21 22:53:37
ahoj!

megnéztem a kapcsolódó cikkeket.beszerelheto az etz-be?
sík hülye vagyok az elektronikához!

tomóka
sorszám: 80 (763)

 
 
tomóka
válasz erre | email2003-05-21 22:40:07
ahoj!

ez a cucc engem is éerdekelne.


tomóka
sorszám: 79 (762)
(előzmény: Huba, 2003-05-21 20:14:09)

 
 
Huba
válasz erre | email2003-05-21 20:14:09
Nagyon köszönöm a segitséget HyGy.Ha jól értettem akkor ez a berendezés a trafó helyére kerül és csak annyit kell csinálni,hogy a szikrát csillapitó kondit ki kell kötni.Miután a Jawánk kéthengeres,tehát két darab kell belőle.Méf csak annyit,hogy hol szerezhető be ez a gyujtás?
Üdvözöllek és köszi: Huba
sorszám: 78 (760)
(előzmény: HyGy, 2003-05-21 18:26:07)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-05-21 18:26:07
Hello!

A CPI gyujtasrol bovebben tudsz olvasni a lada klubb oldalan, az aramkor ukodesenek elemzeset is bele ertve.

CPI-1280 típusú elektronikus gyújtókészülék

Megegyszer a CPI-rol

CPI tapasztalatok

Roviden elvileg, stabilabb a szikra es nagyobb a szikraenergia. Ezzel elvileg vagy 10% teljesitmenynovekedest vagy 20% fogasztascsokkenest erhetsz el vezetési stilusodtol fuggoen.

bye
HyGy
sorszám: 77 (758)
(előzmény: Huba, 2003-05-21 17:44:07)

 
 
Huba
válasz erre | email2003-05-21 17:44:07
Helló HyGy
Köszönöm a györs válaszodat és a véleményedet.
Mond mi az a cpI gyujtás?
Mennyivel tud többet mint a hagyományos azonkivül,hogy a megszakitók nem égnek be?
"Aki kérdez az butának tünik,de aki nem az az is marad"
Üdv: Huba
sorszám: 76 (756)
(előzmény: HyGy, 2003-05-21 13:40:21)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-05-21 13:40:21
Hello!

Igen van esely, hogy tonkre tegye, de nem szokta altalaban....

Egy feszmerovel meg lehet nezni van e eleg toltes.

bye
HyGy
sorszám: 75 (755)
(előzmény: Huba, 2003-05-21 00:30:03)

 
 
Huba
válasz erre | email2003-05-21 00:30:03
Helló Hgy
Megpucoltam a csatlakozókat és feltöltöttem az aksit ami 1,5éves.Most minden müködik. A refi megy a duda rendesen szól.Holnap megjáratom,kiváncsi vagyok rá.
Az igazsághoz tartozik,hogy csináltunk rajta egy vill.hegesztést-támasztó meghosszabbitása-és ahogyan utólagosan olvasom a szervizkönyvében ez tönkreteheti az egyenirányitást vagy a feszszabályzót. Valoban igaz ez,mert akkor megvan a hiba oka?Mi a véleményed erről??
sorszám: 74 (750)
(előzmény: HyGy, 2003-05-19 17:24:03)

 
 
atis
válasz erre | email2003-05-21 00:19:12
Üdv!

Még nem, mert még nem tudttam tömítést venni bele.De ha neked sikerült, így fogom megpóbálni.köszi Atis.

sorszám: 73 (749)
(előzmény: Gyoszor, 2003-05-20 13:43:15)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2003-05-20 13:43:15
Hé Atis, lejott már??? Nagy otletem van, mert nekem is be volt rohadva mar es konnyuszerrel le lehet szedni. Kapd le a dobot, tavolitsd el a rogzitest a motorblokk alol, hogy a konyok szabadon maradjon. Es ne a hollandert tekerd, hanem magat a konyokot. (utogesd meg, vagy csak toljad izombol) Ez nekem mindig kimozditotta a berohadt anyat. Sok sikert!

Gyoszor.
sorszám: 72 (744)
(elözmény: Huba, 2003-05-17 23:59:58)

 
 
Huba
válasz erre | email2003-05-19 21:15:26
Helló HGY
Köszi a véleményedet én is igy gondoltam.Valószinüleg nem akarnak vele foglalkozni.Majd keresek egy villamosságistÜdv:Huba
sorszám: 71 (735)
(előzmény: HyGy, 2003-05-19 17:24:03)

 
 
achenobarbus
válasz erre | email2003-05-19 20:12:11
Udv sano!

Nem lerobbantani kell hanem veszed a nagykalapacsot es egy darab fat, es erzessel addig utod a fadarab feled eso veget amig nem mozdul meg a deklifedel. Van ket vezetocsapja, ezert ovatosan banj a kalapacsal.
Amiota szilikonnal tomitve szerelem a deklifedelet csak igy hajlando lejonni...

Sok sikert,
ocs.
sorszám: 70 (734)
(elözmény: Huba, 2003-05-11 23:12:47)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-05-19 17:24:03
Hello!

Akkor azok az okosok barmok. Nekem ha rajta van az index es a vilagitas akar a refi is, akkor sem all le ha alapjaraton jar. Talan rosz az aksid, a fesszabajzod, vagy csak siman meg kell pucolni a csatlakozokat.

bye
HyGy
sorszám: 69 (733)
(előzmény: Huba, 2003-05-19 17:02:40)

 
 
Huba
válasz erre | email2003-05-19 17:02:40
Segitséget szeretnék kérni.Vettem egy Jawa 350.638-as gépet és az utóbbi időben azt csinálja,hogy ha a reflektort felkapcsolom akkor leáll.De ugyanezt teszi ha a városi világitás megy és alapjáraton pöfög.Így a keresztelődésekben állandóan turáztatni kell,mert megsabb fordulaton megy.Az okosok azt mondják,hogy ezt a motort nem arra tervezték,hogy állandó világitás mellett müködjön és igy az akku lassan lemerül.Vagyis kicsi a töltöárama.Kérdésem,hogy létezik ez,vagy csak nem tudják beállitani a töltőáramot?????
Aki ismeri ezt a gépet kérem véleményét.Előre is köszönöm:Hubs
sorszám: 68 (732)

 
  Összesen: 58 oldal
|< előző 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu