hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motorszervíz - új hozzászólás

Összesen: 58 oldal
|< előző 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 >|

sozs
válasz erre | email2003-09-16 16:48:15
Sziasztok!
Az öreg Babettám érdekes dolgokat művel, rángat, a gázkar egy részén fuldoklik, tovább húzva megy, aztán nem, állás után elindúl, majd rövid idő elteltével, van, hogy rögtön megin rángat. Szét szedtem a karburátort, kitisztítottam, összeraktam, mentem vele két napot, aztán megint csak rángatott, ismét szét szedtem a karbit, de nem volt benne piszok, illetve előtte a tankot is kitisztítottam. Esetleg máshol lehet a gond???
Várom a válaszaitokat!
JA ma motorral jöttem, és most nincs semmi baja, érti ezt valaki??
sorszám: 217 (2129)

 
 
Gyoszor
válasz erre | email2003-09-16 13:11:36
Hello takit5!! Te nagyréven lax? Valamikor tekerjünk már 1 motort. Én Öcsödön lakom, tudod Martfű vagy Kunszentmárton után. Vóáááá, alföldi tag a láthatáron!!!!!

Gyöször :)))
sorszám: 216 (2124)
(előzmény: takit5, 2003-09-16 10:52:35)

 
 
takit5
válasz erre | email2003-09-16 10:52:35
Sajnos nem vagyok pesti. Szolnok megyében lakom Nagyréven. Esetleg közelebbi?
sorszám: 215 (2122)
(előzmény: nyunyuka, 2003-09-13 23:36:21)

 
 
nyunyuka
válasz erre | email2003-09-13 23:41:09
Bocsi, ha tévedtem, csak a 4T-set reklámozzák agyon. Egy jó hengerfúrás+jó minőségű (eredeti DDR vagy török-utóbbi még jobb is!) dugókészlettel többre mész, mint az ilyen vackokkal. Kétszer fizetsz, mert kidobtad a pénzt a semmire. Attilának igaza van! Az anyag ugyanaz, mint régen, csak a neve váltakozik. Sok éve Finis 300 stb. 4T-nél is tényleg egyre jó: eladás előtt.
sorszám: 214 (2091)
(előzmény: tomóka, 2003-09-01 21:56:12)

 
 
nyunyuka
válasz erre | email2003-09-13 23:36:21
Ha pesti vagy, a már soxor emlegetett "Futárbolt a zicsiben". Minden van Romethez (még Komarhoz is)!!!
sorszám: 213 (2090)
(előzmény: takit5, 2003-09-10 12:17:11)

 
 
Dino
válasz erre | email2003-09-11 15:50:00
Vallaki segíthetne, mert a 125-ös ETZ-men nincs sztender.Vettem egy TS 125-öst, amin van sztender. Át akartam rakni a sztendert az ETZ-re, de akárhogy ütöttem az Istennek se ment rá. Nem tudom, hogy egyáltalán jó-e rá, vagy hogy a fenébe kell feltenni egy sztendert (ha egyáltalán jó hozzá a TS-é).
sorszám: 212 (2049)

 
 
Tusi
válasz erre | email2003-09-10 16:32:24
Sziasztok!Az előgyújtásszabályzós elektronikus gyújtás felkeltette az érdeklődésemet csak azt nem sikerült kideríteni a cikkből hogy pontosan hova is kell meg hogyan is kell beépíteni a kapcsolásba a chippet.Nincs erről valami részletesebb rajzotok és fényképeitek?
sorszám: 211 (2013)

 
 
takit5
válasz erre | email2003-09-10 12:17:11
Hali mindenki!

Nekem egy romet kadett motorcsodám van. Motorikusan tökéletes, egy-két apróságot kivéve. S íme néhány kérdés:
1. Milyen keverék ajánlott bele?
40-es, 33-as, 20-as?
2. Egy ilyen kismotor mennyit bír főjavítás nélkül? Km-ben kérdem.
3. Lehet e még kapni alkatrészeket?
tank, sárvédő, motorhoz bármi.
4. Magyar nyelvű használati utasítás van e hozzá? Bármilyen formátumban érdekel! E-mail cím: erikt20@freemail.hu
Válaszotokat előre is köszönöm.
Ja és nem cserélnék simsonra annyira megszerettem a kis gépet. Pedig már mentem simsonnal. Üdv! T. Laci
sorszám: 210 (2003)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-03 14:03:19
A probléma megoldódott, az egyik "új" fékpofán kb 0,5 mm-rel vastagabb az anyag, így hiába illesztettem őket rendesen, hogy teljes felületen érintkezzenek a dobbal a vékonyabb semmit nem fogott.
Egyébként érdekes világosbarna színű cucc van ráragasztva, és mintka apró réz darabkák lennének benne, az eredeti homogén fekete volt, lehet hogy ezért sem az igazi a fékhatás?
Na mind1 ma visszaviszem, adjanak valami normálisat!
Üdv Attila
sorszám: 209 (1900)
(előzmény: HyGy, 2003-09-02 17:59:14)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-02 21:54:59
Üdv HyGy
Na az imént siettem, nem volt időm hosszabban írni.
Szóval keresztben elég sima, és egyenes a dobban a fékfelület, nincs nagyon megkopva, ezen kívül még tojás lehet a dob, de azt ugye nem látom akkora mérőeszközöm meg nincs, de szerintem akkor fogna, csak szakaszosan, vagyis rázná az elejét, de ez nem csinál semmit.
(Ha rosszul gondolom szóljatok.)
Most arra gondoltam, hogy az új (felújított) fékpofán túl kemény a cucc, és nem tapad a dobhoz, így nem igazán fékez,ezt igazolja a fémes csikorgó hang is, amit a nemfogás közben hallat.
Még meg akarom próbálni a régi fékpofákat, ha azzal fog akkor az újakat visszaviszem megetetni a fékfelújító szakemberrel.
A legbosszantóbb, hogy púposak is voltak, fél napig csiszoltam őket, mire teljes felületen illeszkedtek a dobba, erre nem fog, BESZARÁS!
De ha a régivel sem fog akkor teljesen tanácstalan leszek.
A felszabályoztatást meg ki kéne hagyni, márt csak anyagi okokból is.
De lehet, hogy neked van igazad, és csak az segít. De elötte még küzdök vele egy kicsit:-)
Üdv Attila
sorszám: 208 (1883)
(előzmény: Atilla, 2003-09-02 18:51:57)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-02 18:51:57
Szemre jó, a szemem meg mint a µméter :-)
sorszám: 207 (1881)
(előzmény: HyGy, 2003-09-02 17:59:14)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-09-02 17:59:14
dob felszabalyoztatas?
sorszám: 206 (1878)
(előzmény: Atilla, 2003-09-02 13:23:30)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-02 13:23:30
Ez a szuperanyag(szuperáron) téma úgy felháborított, hogy az én témámat meg teljesen elfelejtettem :-)

A MZ most megy műszakira, és eredetileg dobfékes volt, vissza tettem rá a dobféket,(fő oka, hogy a tárcsással sok baj volt, (rázza a motor elejét, eresztett, lemarta a szép festést aztán nem fogott, aztán máshol eresztett, stb, stb) és a visszarakott dobfék nem fog:-(
Olyan szinten, hogy tiszta erőből behúzom a kart (men megy be a markolatig) és némi nyikorgás közepette simán tolom a gépet. Kicsit azért nehezebb tolni:-)
A fékpofák újak, a dob tiszta és nem kopott.
Nem tudtok valami tuti megoldást rá, hogy fogjon? Mert így csak dísznek jó.
sorszám: 205 (1865)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-09-02 13:09:08
Hello
Tényleg létezik 2t-s cucc is, de ez is csak szemfényvesztés, ha épp észel belegondolsz a "karcolások, barázdák, árkok"-ból hiányzó anyagot semmi nem pótolja, azok ugyanúgy ott fognak virítani.
Nyunyukának igaza van a 4T- nél "jó" az anyag, a főtengely siklócspágyaiban kitölti a hézagot, (ott sem pótolja a hiányzó vasat!!)
csillapítja a kopogást, mert bemegy az olajjal, és sűrűsége, meg a benne levő puha fémek meg adalékok (nem ólom, de hasonló) miatt kicsit kitámasztja a csapágyat, ezért nem fog úgy kopogni, és (mivel a hiányzó fém nem pótolható!!)
csendben fog beállni a motor, nem hosszas főtengelykopogás után. :-)
Szóval nálad a főtengely nem siklócsapágyakon ül, a hengerfalon lerakódó (a dugattyút, meg a robbanásokat is kibíró) réteg meg csak nagy hitvány reklámduma.
Üdv Attila
sorszám: 204 (1864)
(előzmény: tomóka, 2003-09-01 21:56:12)

 
 
tomóka
válasz erre | email2003-09-01 21:56:12
szevasz nyunyuka!

tévedsz!létezik belöle 2t-s verzio is.nem ragadtam meg,nincs alu felkenödés a hengerpaláston.hanem karcolások,barákdák,árkok és szakadékok.megvettem a keszöcét,most párszáz km-t hajtom azután szétszedem.és meglátom mi változott.

tomóka
sorszám: 203 (1857)
(előzmény: nyunyuka, 2003-08-29 03:23:39)

 
 
nyunyuka
válasz erre | email2003-08-29 03:23:39
Felejtsd el.Csak 4T-be jó. Valószínűleg megragadtál.Ha csak az alu sérült,finom csiszvásszal le tudod pucolni a hengerfalról,és alapméretű dugóval és gyűrűkkel tuti lesz.Ajánlom figyelmedbe a Simson Klub Magyarország honlapján a "Bejáratás, avagy hogyan kerülhetjük el a megragadást" cikket. Simsonra írták, de minden 2T-re alkalmazható.
Sok sikert!!!
sorszám: 202 (1821)
(előzmény: tomóka, 2003-08-28 06:10:59)

 
 
luki16
válasz erre | email2003-08-29 01:23:59
Hello!
Egy robantott ábrát, vagy a blokkról bármilyen képet keresek Jawa Pionyr-hoz. Tudnátok segíteni? A cseh oldalakon nem találtam. (talán azért mert nem tudok csehül)
Köszi.
sorszám: 201 (1816)

 
 
vaughan
válasz erre | email2003-08-28 23:51:20
kérdés: trophy kuplung szerkezetet amikor összerakom, mennyire kell meghúzni azt a hat csavaranyát ami összetartja az egészet? köszi!
sorszám: 200 (1813)
(előzmény: tomóka, 2003-08-28 06:10:59)

 
 
tomóka
válasz erre | email2003-08-28 06:10:59
szevasztok!

keden dugot cseréltem az etzmben, és elképesztö állapotokat tapasztaltam a hengerben.ugy néz ki a palást,mintha ekével tarolták volna végig!hallott valaki valamit az ENGINE RESTORER nevü motorregenerálóról? esetleg tapasztalat?

tomóka
sorszám: 199 (1811)

 
 
sano
válasz erre | email2003-08-28 04:16:44
Szia!

Nekem mindkét henger mindig töktiszta... talán mert szarrá van kopva? Tényleg, mér?

kösz, sano
sorszám: 198 (1810)
(előzmény: Atilla, 2003-08-27 19:28:09)

 
 
vaughan
válasz erre | email2003-08-27 22:41:21
szia! a tavaszon nem akartam kiforditani, modván ezt a szezont még kibirja. ki is birta, de már engedi az olajat orrán száján. ha meg szimeringet cserélek és szét kell húzni a blokkot akkor már kicserélek mindent. köszönöm a válaszod!
sorszám: 197 (1802)
(előzmény: Atilla, 2003-08-27 19:28:09)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-08-27 19:28:09
Hello
Attól, hogy csak 600 Km van benne, és a felömlőből jövő keverék ott jobban tisztítja, és hűti is, az elégett anyagot meg a kipufogó felé tolja, így az az oldala lesz kormos. Ha pár ezret mennél vele akkor már kormos lenne mindkét fele.
Egyébként miért kaptál szét egy ilyen friss gépet?
Üdv Attila
sorszám: 196 (1801)
(előzmény: vaughan, 2003-08-27 15:43:22)

 
 
vaughan
válasz erre | email2003-08-27 15:43:22
Hi! nem tudja senki mitől lehet ilyen a dugó teteje? megköszönném a választ!
sorszám: 195 (1799)
(előzmény: vaughan, 2003-08-21 17:45:41)

 
 
vaughan
válasz erre | email2003-08-21 17:45:41
Szia! a totalbike.hu-n van egy pannoniás fórum. oda cimezd a kérdést. ott már egy bejáratott pannoniás baráti kör van akik nagyon készségesen segitenek bármilyen pannoniával kapcsolatos kédésedre ill. esetenként orvosolni is tudják a problékákat!

minden jót!
sorszám: 194 (1768)
(előzmény: Sly-Kissb, 2003-08-21 16:47:27)

 
 
Sly-Kissb
válasz erre | email2003-08-21 16:47:27
Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy mennyinek kellene lennie egy pannnonia t5ös kompressziójának?

Sly-Kissb
sorszám: 193 (1767)
(előzmény: Soma, 2003-08-19 16:14:33)

 
 
Soma
válasz erre | email2003-08-19 16:14:33
Szeva Maci! Az ETZ karburátorok torokmérete 30mm benne van a tipusnévben. Az NDK karbiknál az első szám a légtorokátmérőt jelöli. Halihó. Soma
sorszám: 192 (1762)
(előzmény: Maci, 2003-08-18 12:03:39)

 
 
vaughan
válasz erre | email2003-08-19 10:51:48
Sziasztok! most forditottam ki a trophymat. és azt vettem észre, hogy a dugó tetejének csak a kipufogó felöli fele kormos. a másik fele annyira tiszta, hogy el lehet olvasni a dugó méretét simán. kb hatszáz kilométert mentem vele miután felfurták. mitől lehetséges ez? talán a gyujtás nincs jó helyen? vagy csak ilyen és kész?
sorszám: 191 (1754)
(előzmény: HyGy, 2003-08-19 10:34:53)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-19 10:34:53
Hello!

Ha kell en tudok postan kuldeni, megmondod mekkora kell leszabom kiszamoljuk az arat azt kuldom postan.:)

De pecsen vettem valami traktorokkal vagy mikkel foglalkozo boltban. :)

bye
HyGy
sorszám: 190 (1752)
(előzmény: Atilla, 2003-08-18 11:35:01)

 
 
BalaLajka
válasz erre | email2003-08-19 02:08:48
Sziasztok!

Tudna nekem valaki ajánlani egy Jawa szerelőt Veszprém megyében (lehetőleg név, telefonszám vagy cím)? Egy Jawa 638-ashoz kellene.

Előre is köszi!
sorszám: 189 (1750)

 
 
Maci
válasz erre | email2003-08-18 12:03:39
Urak! Aki tudja, hány mm-es az Etz 250 és 251 karburátor légtorka, az legyen szíves ossza meg velem! :-) Előre is köszi!
sorszám: 188 (1740)

 
 
Atilla
válasz erre | email2003-08-18 11:35:01
Hello HyGy

Hol lehet még ilyet kapni?
Mert ez nagyon fasza anyag, nekem a MZ kipufogót is bírja. (Ahol a hengerhez csatlakozik oda(is)szoktam rakni 1 karikát, és még sose fújt ki)
Akartam venni, (mert már csak kb 20x20 cm-es darab van otthon) és a boltban azt mondták már nem gyártják, mert rákot okozó azbeszt a nagyrésze.
Van helyette minden féle modern izé, de nem vettem meg, mert úgy néznek ki mint a vékony farostlemez, némelyik meg mint a kátránypapír. (Papírra, meg egyébb szarra cserélték ki az azbesztet)
Szóval hol is sikerült ilyet venni?

Üdv Attila

Fogadjunk pécsi vásár :-)
sorszám: 187 (1739)
(előzmény: HyGy, 2003-08-18 10:40:57)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-18 10:40:57
Hello!

En ugy tudom, hogy klingeint tomitest kell oda tenni, mert a papir tul vekony, es vagy 0.5, 0.75 vagy 1mm-es klingeint tomitest. ;)
En vettem 1.5 negyzetmetert a 0.5-osbol mert nem volt kevesebb.
sorszám: 186 (1737)
(előzmény: sano, 2003-08-16 02:44:44)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-08-17 18:02:47
T.Szocimotorosok!!
Jawa&Cz klub találkozót szervez Lakitelek-Tősfürdőn aug.22-23-24én.
Szeretettel várnak minden érdeklödőt.
Gyertek el ha tudtok!!!
sorszám: 185 (1734)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-08-17 17:53:43
Sano,hívlak hogy mikor lenne jó.Valószinüleg Csütörtök magasságában lessz kis időm,de jo lenne tudni hogy neked mikor jó,hogy összehozzuk.
sorszám: 184 (1733)
(előzmény: sano, 2003-08-17 01:31:50)

 
 
sano
válasz erre | email2003-08-17 01:31:50
Köszönöm, barátom. Azt hittem, a papírral mint olyannal van a baj... Megkenem, oszt, nesze. Tegnap láttam, hogy vagy egy hete írtad, megnéznéd a gépem... Tényleg komolyan vetnél rá egy pillantást? Nem tok rájönni, mitől van olyan sipító-csörgő hangja gázelvételnél, mint egy kopott SR-nek gáazadáskor...:(

sano qui befogott füllel motorozik:)
sorszám: 183 (1732)
(előzmény: furfarag, 2003-08-16 22:37:22)

 
 
furfarag
válasz erre | email2003-08-16 22:37:22
A henger talptömítés papírból van.
összerakás elott zsirozd be.Csak ott tud kiégni,ahol kifúj.Tisztitsd meg rendessen a talpat hogy rendessen felfeküdjön az új tömítés.
sorszám: 182 (1731)
(előzmény: sano, 2003-08-16 02:44:44)

 
 
sano
válasz erre | email2003-08-16 02:44:44
Sziasztok!
Hülye kérdés: Milyen hengertömítést tesztek a jáwába a henger alá? A papírszerű izé 500km alatt elégett, azóta ott szelel ki a benya és folyik olajostúl mindenfelé...

sano
sorszám: 181 (1728)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-13 00:07:58
Hello!

Lehet, hogy lehet allitani, de csak ha mechanikus de lehet az aksid is szar meg az index rele is. Meg kell merni az a biztos.
sorszám: 180 (1694)
(előzmény: MZ_joker, 2003-08-12 22:39:23)

 
 
MZ_joker
válasz erre | email2003-08-12 22:39:23
Sziasztok! A motorom (MZ TS 125) nem tölt eléggé szerintem. Mérni még nem mérettem meg, de amikor feltöltöm az aksit, akkor m?ködik az index még bekapcsolt lámpa mellett is, de egy id? után már alig akar elindulni az index. Néhányszor felvillanik, de akkor is halványan, aztán annyi. Szóval az lenne a kérdésem, hogy lehet e állítani valahol hogy jobban töltsön.

Köszi!
Amúgy a hátsótelós ötletet köszönöm! Tényleg nem kellett hozzá spec. szerszám.

Üdv Mindenkinek!
sorszám: 179 (1689)

 
 
janek
válasz erre | email2003-08-09 22:25:15
Hy! megtaláltam a hibát!
csak azért irom meg hogy mindenki tudja mi a baj ha ilyesmi fordul elö vele.
Melegszik a szénkefe, akkor nézd meg a szénkefe és a rajta lévö kábelt hogy éritkezik. Én emiatt szivtam vettem fesszabályzót... a nagy semmiért!:(
bye
sorszám: 178 (1649)

 
 
bolond
válasz erre | email2003-08-09 14:50:00
Hellou
Nekem is van egy ilyen kis gépem és nagyon jól megy.Ha 3 éve nem volt használva és előtte ment akkor valószinű semmi baja nincs most se, csak 1 alapos porlasztó tisztítás kell neki.De ha 3 évig benzin se volt benne akkor vagyél 1 szűrőt is mert fix hagy elkezdett korrodálni a tankod belűlről.Ha igy se megy akkor gyújtás ellenőrzés(!!!).De annak működni kell mert hipp-hopp nem romolhat el mikor állt.Hézag:0.35mm Előgyujtás:3mm
ennyi
sorszám: 177 (1647)
(előzmény: fromet, 2003-08-08 05:23:48)

 
 
bolond
válasz erre | email2003-08-09 14:29:13
Hali!
Kéne 1 pár info ETZ125-ról.
előgyujtás
mexakító hézag
+ a kuplung állandóan szenved: ha nagyon ráhúzom a kosár csavarját nem akar külön forogni a belső lamellatartótól.
Mi a baja? Vmelyik távtartó alátét hiányzik/el van kopva? Vagy mi? Ez a gép nem az enyém csak én csinálom.
kösz
sorszám: 176 (1646)

 
 
HyGy
válasz erre | email2003-08-08 10:32:12
Hello!

Na szoval. A kis MZ-n megszokott nyulani egy ido utan az a lanc es akkor el kezd csorogni. Ha kicsereled csak ugy szabad, hogy mind a ket fogaskereket kicsereled amin rajtavan es ugy a lancot, mert ha nem akkor hamar megint el kezd csorogni, en eccer megjartam mar vele. :) Sot annyira hogy csorgott csorgott de nem erdekelt. Aztan eccer csak megallt a motor. :) Annyira lelazult az uj lanc, hogy atugrott a fogakon es lekoptatta oket.

A fordulatszammero nem mer dolog pedig valoszinu masik problema lesz. Ott a hajtast kell kicserelni talan.

bye
HyGy
da jawa350/638 csorog
sorszám: 175 (1625)
(előzmény: MZ_joker, 2003-08-07 23:47:15)

 
 
fromet
válasz erre | email2003-08-08 05:23:48
Üdv,

Lenne egy kis gondom...
Nem tudom ki tudna segitséget adni, de legalább valami ötletet adjon valaki...
A problémám a következő:
Van egy Romet Pony nevezetű kis motorom... Nagyon jó állapotban! Gondos kezek alatt volt!(Nálam) Kb 10 éves korom óta mentem vele! (Most 22 vagyok) Sajnos 3 éve nem nyultam hozzá mert nem volt időm... Sajnos van valami gondja... Be már nem indul... :( Motor javításhoz alap szinten értek... Balaton északi partján valaki nem tud egy szervizest aki foglalkozik még ilyen régi járgánnyal? Nagyon örülnék ha találnék valakit!!! Ha lehet mailben irjon választ aki tud valami hasznosat! mail: emilezz2@freemail.hu!
Köszönettel!
Fromet!
sorszám: 174 (1624)

 
 
MZ_joker
válasz erre | email2003-08-07 23:47:15
Sziasztok!
Kérlek segítsetek! A motoromnak (MZ TS 125) van egy kis problémája. Valami nagyon kerreg a váltóban, és néha alig mér a fordulatszámmér?m. Tegnap sikerült levenni a váltó burkolatát, és elkezdtem szétszedni. Na! Amit nem tudok, hogy a láncom (ami a váltóban van) lafog, lóg, szóval tök laza, persze lehet hogy ilyennek kell lennie, de lehet hogy ki kéne cserélni. Valaki írja meg, hogy milyen feszesnek kell lennie a láncnak. Ja, és hogy ez okozhatja e a zörgést, és hogy nem mér a fordulatszámmér?. Mondjuk szerintem nem.

Köszi el?re is!
Gerg?
sorszám: 173 (1620)

 
 
_béla
válasz erre | email2003-08-06 20:53:37
ja én nem megy a helyesírás :)
sorszám: 172 (1591)

 
 
_béla
válasz erre | email2003-08-06 20:52:13
sziasztok!
nekem is 638asom van és 12000ft ér gyöngyösön "felujittattam a főtengelyt azaz csak ki kellett centirozni de már kezdi elveni a gyujtást, csak panaszkodtam 1 sort. de a lényeg hogy budapesten lakom rákoscsabaujtelepen lakom, 2 éves költöztem ide és 1 csocist sem ismerek ha valali ezen a környéken lakik akkor dobjon pár sort a fórumba. előrre is kösz
sorszám: 171 (1590)

 
 
janek
válasz erre | email2003-08-03 01:21:05
uhh el is felejtettem, érdekelne az elektronikus gyújtás is... vmi panel vezérli! nem tudok sok mindent róla de azt hallottam jobb és kevesebbet fogyaszt. ja és a megszakitó nem sül be... ha tudjátok hol lehet beszerezni és mennyibe kerül irjatok!
ezt is köszi:)

sorszám: 170 (1545)

 
 
janek
válasz erre | email2003-08-03 01:02:51
Hali!!!
Lenne egy nagyon gázos problémám... Mz Trophy-m van 125ös. És a töltésem mindig szarakodik, legutóbb zuhogó esöbe ment el, de azt sikerült megcsinálni és azóta forralja a szénkeféket és a rugó ami nyomja a komutátorra mindig összemegy a nagy melegtöl... mi csinálhatja ezt? már cseréltem álló és forgórészt, az összessel ez van!:(
köszi elölre is...
bye
sorszám: 169 (1544)

 
 
devil
válasz erre | email2003-07-31 22:23:12
Hello!
Engem erdekelne Jawa, de 638 as kellene! Alkatresznek de egy blokkal ismegelegednek!
sorszám: 168 (1515)

 
  Összesen: 58 oldal
|< előző 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu